Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 11:11:
Ikzelf gebruik veel een progje van Sony wat CD's omzet...ben uiteraard de naam ff kwijt... Wat ik doe is MP3's met Nero naar een AUDIO CD image branden, deze image loaden met Nero's Drive Image en vervolgens met dat Sony progje de boel uploaden. Gaat veel relaxter en een stuk minder geklooi qua randvoorwaarden van mp3's :)
Dat programma heet SimpleBurner en is heel handig.
Ondersteunt ook de CCDB voor titels van de cd, waar je natuurlijk weinig aan hebt bij 'rippen' van een image.
Maar ik gebruik vooral mijn originele cd's om van op te nemen en zelf compilaties te maken. OpenMG gebruik ik zelden, omdat ik toch al mijn mp3's op cd heb. En ik vind het programma onhandig.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
ik ben nog steeds zeer tevreden over mn MZ-N707! Hij speelt superlang met 1 penlite batterij, geluid dat eruit komt is naar mijn mening ook prima (MP3s soms niet perfect maar dat blijf je houden volgens mij) en hij zit nog altijd stevig in elkaar.

Het enige nadeeltje aan de behuizing is dat het batterij-klepje een beetje gammel is, maar ook daar heb ik bijna nooit last van. Ik zou graag willen weten hoe de mensen hier op GoT hun minidisc gebruiken. Ik heb de mijne altijd in dat meegeleverde (nepleren?) hoesje zitten in mn binnenzak of broekzak. Ik bedien m uitsluitend met de afstandbediening, ook als ik m thuis ergens heb liggen zit hij altijd in dat hoesje. Ik heb m ook nooit laten vallen oid. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 09:02
Die kende we al,
graag de minder voor de hand liggende, niet op pagina.nl vermelde websites :)

Verwijderd

Triloxigen schreef op 02 September 2003 @ 18:22:
[...]

Die kende we al,
graag de minder voor de hand liggende, niet op pagina.nl vermelde websites :)
mediaran.de

elektronica24.de

en anders ff op mdcenter.nl kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg hanidig dit topic! ik ben er nu wel bijna uit, ik koop een mp3 speler in plaats van een netmd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:52

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:33:
erg hanidig dit topic! ik ben er nu wel bijna uit, ik koop een mp3 speler in plaats van een netmd
Goeie keuze. netMD is aardig geflopt. Had een succes kunnen worden maar er zitten gewoon teveel nadelen aan vast tov gewone mp3 spelers.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste