"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Is er iets scherp op die pic ?Op donderdag 02 mei 2002 16:06 schreef Afketser het volgende:
Graag reacties op deze foto. Wat vinden jullie hiervan?
[afbeelding]
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Tnx, maar je moet hem voortaan wel eerst ff wassen...Op donderdag 02 mei 2002 18:51 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ik heb em heel dichtbij voor je! Alleen hier ging het om de bebossing in combinatie met de auto.
Kijk hier maar effe: mooie auto

De rest staat hier
Commentaar en/of kritiek is altijd welkom.
Mooi effect, alleen af en toe wat wazig. Die onderste is mooi gelukt.Op vrijdag 03 mei 2002 15:23 schreef Choller het volgende:
Als zijn het geen hoge res pics (gemaakt met digitale videocamera) zijn deze toch aardig qua lichtval enzo (vind ik)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest staat hier
Commentaar en/of kritiek is altijd welkom.
Nacht pic is nix aan gedaan. Behalve dan resized van 1600etc naar 640 die BW wel. Die had ik in kleur en aangezien ik een noob ben met fotoshop kon ik em niet zo gauw bw krijgen.Op vrijdag 03 mei 2002 11:08 schreef Afketser het volgende:
[..]
Grappig, jammer dat je goed ziet dat ie gesoept is.
Die nacht pic heb ik geupped naar me homepage. En als je naar wat andere pics van mij kijkt dan kan je gelijkwaardige pics vinden.
Verwijderd
Ik hoop dat jullie hem dit topic waardig vinden..
Gaarne reacties..
ik vraag me toch echt af, wat ik daar zieOp vrijdag 03 mei 2002 19:07 schreef Oeloe het volgende:
Ik heb net deze foto gemaakt, ik vind het effect met het water wel geslaagd..
Ik hoop dat jullie hem dit topic waardig vinden..
[afbeelding]
Gaarne reacties..
hmmm
Verwijderd
Dat koperen dingetje is een waterblokje voor op de videokaart van ReseTTim..Op vrijdag 03 mei 2002 19:12 schreef Towelie het volgende:
koel watereffect, leuk weergegeven (wat dat koperen dingetje ook mag zijn)
Heb ik vanmiddag in elkaar gesoldeerd..
Zie DIT TOPIC..
Maar jullie vinden hem dus ook wel geslaagd..
Verwijderd
Het staat er goed op (hoewel moeilijk herkenbaar), het is erg natOp vrijdag 03 mei 2002 19:20 schreef Oeloe het volgende:
Maar jullie vinden hem dus ook wel geslaagd..![]()
Verwijderd
Op vrijdag 03 mei 2002 20:18 schreef frytzzz het volgende:
[..]
Het staat er goed op (hoewel moeilijk herkenbaar), het is erg natMaar of het nou een mooie foto is, is een tweede.
Verwijderd
Oh... nouja, zo lijk het wel. Maargoed, ook ik kan me vergissen.Op vrijdag 03 mei 2002 18:36 schreef salutem het volgende:
[..]
Nacht pic is nix aan gedaan. Behalve dan resized van 1600etc naar 640 die BW wel. Die had ik in kleur en aangezien ik een noob ben met fotoshop kon ik em niet zo gauw bw krijgen.
voor ? foor ?Op zaterdag 04 mei 2002 15:29 schreef DeX het volgende:
Weer een bijdrage van /me.
Wel ge-fotosoepd foor meer effect..
[afbeelding]
Gemaakt met mijn coolpix 880.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
WOW, die is echt heel vet man.Op zondag 05 mei 2002 20:36 schreef OllieBB het volgende:
Regen, blaadje en flits geeft dit resultaat.
[afbeelding]
Verwijderd
gemaakt met een canon toestelletje.
Geeft niet? Het is juist mooi! Zo ligt de nadruk nog meer op het vogeltje!de foto lijkt enigszins overbelicht, maar dat geeft hier niet!

Enuh, MartijnA3, wat voor digicam heb jij? Die foto ziet er wel HEEEL erg ruisloos uit!
Trouwens weer een foto van 800x600, nix mis met 800x600 toch? (buiten de download snelheid voor de modemers, maarja wat wil je met een modem op een topic wat vooral om plaatjes draait)
Verwijderd
Het was inderdaad vrij schemerig buiten en met volledige zoom schakelt de camera dan automatisch zijn flits in. Ik heb ook zonder flits foto's gemaakt maar de meeste zijn niet scherp vanwege de lange sluitertijd (1/8). Hierbij een voorbeeld zonder flits.Op maandag 06 mei 2002 14:33 schreef Kneiter Ar het volgende:
[..]
WOW, die is echt heel vet man.Alleen waarom die flits erbij? Was het donker ofzo?

Verwijderd
tging er meer om dat de horzion niet pcies in het midden moest liggen, bijv 2/3.Wat een gezeur trouwens met die 2/3 compisitie regels. Hier ligt de horizon op 3/4 van bovenaf, en niet op 2/3. En dit doet ook erg professioneel aan.

Geen DTM wel een aardig auto, ik denk dat ie van Femme is

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Met alle respect: maar dit is niet echt een 'tandje hoger'...Op dinsdag 07 mei 2002 18:45 schreef Redje het volgende:
Ik was dit weekend naar Zolder gegaan waar DTM zijn 2e race van dit seizoen beleefde:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke, maar waar ligt dan de grens ik heb al genoeg foto's gezien van lucht, wolken, gebouwen, bloemetjes... maarja dat zal wel moeilijk zijnOp dinsdag 07 mei 2002 19:10 schreef marco_bakker het volgende:
[..]
Met alle respect: maar dit is niet echt een 'tandje hoger'...

Canon Powershot A40...1600x1200
zonde om thumbnails van te maken....niet?
what is your major malfunction???
hehehOp dinsdag 07 mei 2002 19:14 schreef Redje het volgende:
[..]
Oke, maar waar ligt dan de grens ik heb al genoeg foto's gezien van lucht, wolken, gebouwen, bloemetjes... maarja dat zal wel moeilijk zijn
ik vind gewoon dat in dit topic foto's horen die je zelf mooi gelukt vindt met uitleg waarom...
en of dat nou bloemetjes of auto's zijn maakt niets uit...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je hebt 100% gelijkOp dinsdag 07 mei 2002 19:57 schreef Mooooody het volgende:
[..]
heheh
ik vind gewoon dat in dit topic foto's horen die je zelf mooi gelukt vindt met uitleg waarom...
en of dat nou bloemetjes of auto's zijn maakt niets uit...
Laten we niet hele reeksen foto's gaan posten. Daar is dat andere topic voor. Ik stel voor om gewoon 1 à 2 foto's te plaatsen en graag ook een beetje uitleg wáárom je het zo'n mooie foto vindt. Zo onderscheidt dit topic zich tenminste een beetje van dat andere. Anders kan dit topic wat mij betreft gewoon gesloten worden, want het heeft dan geen toegevoegde waarde meer.Op dinsdag 07 mei 2002 18:45 schreef Redje het volgende:
Ik was dit weekend naar Zolder gegaan waar DTM zijn 2e race van dit seizoen beleefde:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie picjes maar volgende keer ff resizen a.u.b. (ja, ik ben modemerOp dinsdag 07 mei 2002 19:25 schreef It-er het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Canon Powershot A40...1600x1200
zonde om thumbnails van te maken....niet?
*zucht*Op dinsdag 07 mei 2002 21:19 schreef Molybdenum het volgende:
[..]
Laten we niet hele reeksen foto's gaan posten. Daar is dat andere topic voor. Ik stel voor om gewoon 1 à 2 foto's te plaatsen en graag ook een beetje uitleg wáárom je het zo'n mooie foto vindt. Zo onderscheidt dit topic zich tenminste een beetje van dat andere. Anders kan dit topic wat mij betreft gewoon gesloten worden, want het heeft dan geen toegevoegde waarde meer.
Waarom zijn sommige mensen nou zo moeilijk... dan zijn je foto's niet goed genoeg, dan zijn het de aantallen....
Deze vond ik wel aardig door de lichtval van de startlichten.
Deze is leuk voor het effect met de vorige foto en de beweging van de karter.
Canon S30
ik heb nooit bewegende zand gezien op een fotoOp woensdag 08 mei 2002 01:37 schreef loppiehu het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit een mooie foto omdat het zand stilstaat inde lucht
ik vind die niet echt geweldig. 't is gewoon een foto van een vrachtwagen met een schep.Op woensdag 08 mei 2002 01:37 schreef loppiehu het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit een mooie foto omdat het zand stilstaat inde lucht

[redelijk off-topic]Op woensdag 08 mei 2002 00:11 schreef kleinelievewolff het volgende:
Vanavond gekart bij Raceplanet in A'dam:
[afbeelding]
Deze vond ik wel aardig door de lichtval van de startlichten.
[afbeelding]
Deze is leuk voor het effect met de vorige foto en de beweging van de karter.
Canon S30
Hehe grappig, ik kart ook regelmatig, ben ook vaak bij Raceplanet A'dam (Sloterdijk) geweest, alleen de plek van die foto zegt me niks... help me out
De mooiste baan vind ik Silvertone in Zwanenburg: super snelle bochten, fly-over, verdieping en erg uitdagend....
[/redelijk off-topic]
Hij ging niet weg toen ik dichtbij kwam om deze foto te nemen:
Hij liep ff later gewoon weg, dus er was nix mis met hem hoor!
Verwijderd
Heb je nog meer foto's van DTM? Is zo tofOp dinsdag 07 mei 2002 18:45 schreef Redje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ok sorryOp woensdag 08 mei 2002 09:01 schreef Molybdenum het volgende:
[..]
ik vind die niet echt geweldig. 't is gewoon een foto van een vrachtwagen met een schep.

Ghehe, best grappig als je BEWEGEND zand kunt laten zien met 1 frame (foto)ik heb nooit bewegende zand gezien op een foto
Maar jongens, dit krijg je nou als dat topic "digicam pics" nieteens meer in de lijst staat! Wat is dat voor (bull)shit, dat is een van de belangrijkste topics hier. Als dat zo inactief is gaan mensen hier hun foto's maar in steken.
Trouwens die A40 foto's zijn wel erg goed gelukt als ze ook op vol format 1600x1200 er niet goed uitzien.

*damn* die vloekt met het paars van de achtergrond hee!
Columbus Avenue in San Francisco. Een zachte lucht met hard neon.
Heb de gamma van de foto een heel klein beetje aangepast, anders was de lucht te donker. De gele lichtreclame linksonder het midden heb ik wat minder fel gemaakt, anders trekt die teveel aandacht. Resized.

Politiek in Beirut. Yep, dat zijn kogelgaten.
Realiseer me net dat dat tegenwoordig ook politiek in Nederland is.
Het contrast tussen de koele blauwen van de foto en het warme geel en bruin van de muur maakt het voor mij een mooie foto.
Cropped en resized

White lines is eigenlijk puur spionage.
Zwartpunt iets hoger gelegd (luchtfoto's zijn meestal heel contrastarm) en geresized.

Yellow.
Alleen resized!
Yokozuna:
Dank je, dat zal ik opvatten ik op als een compliment.De eerste keer dat ik aan iemand vraag of hij hem zelf heeft gemaakt
Leipie en Dredge: Thnx!
Complimenten aan OllieBB voor z'n groene blaadjes!
Afketser: ik denk dat je auto beter tot z'n recht komt in een strakke, donkere omgeving. De groene 'takkenzooi' op de voorgrond leidt de aandacht behoorlijk af van de donkere auto. De Audi van Redje is een goed voorbeeld!
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Hmm, helaas ben ik nog niet op reis geweest sinds ik mijn camera heb, ik zie altijd mooie 'vakantiefototjes' in deze foto topics.
Een hele stampOp woensdag 08 mei 2002 12:21 schreef Binne het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's van DTM? Is zo tof
maar het was een beetje een klote weer op Zolder en had niet continu zin om me cam nat te laten worden
Ik heb ook foto's van Malboro Masters/DTM op Zandvoort vorig jaar...
Ik zal er vanavond wel een aantal posten in [topic=478700/1/100]
Ik vergeef je!Op woensdag 08 mei 2002 14:25 schreef Uitvreter het volgende:
Oke, heb er weer een paar. Mochten ze nou wel of niet op 800 x 600? En ja, het zijn er meer dan 1 of 2. Nouja, hoop dat Molybdenum me kan vergeven...
[afbeelding]
Heb de gamma van de foto een heel klein beetje aangepast, anders was de lucht te donker. De gele lichtreclame linksonder het midden heb ik wat minder fel gemaakt, anders trekt die teveel aandacht. Resized.
[afbeelding]
Het contrast tussen de koele blauwen van de foto en het warme geel en bruin van de muur maakt het voor mij een mooie foto.
Cropped en resized
[afbeelding]
White lines is eigenlijk puur spionage.Het is foto van een stad in het zuidoosten van Rusland.
Zwartpunt iets hoger gelegd (luchtfoto's zijn meestal heel contrastarm) en geresized.
[afbeelding]
Yellow.
Alleen resized!
Yokozuna:
[..]
Je geeft tenminste een beetje uitleg bij de foto's.
De twee laatste foto's vind ik erg gaaf! Verbazend dat er goede foto's vanuit een vliegtuig kunnen worden gemaakt (die raampjes zijn vaak vies of vervormen het beeld).
Ik ben net terug van vakantie, en ik mocht geen foto's maken vnauit het vliegtuig. Misschien moet ik het de volgende keer maar niet vragen aan het cabinepersoneel.
Is de middelste baan. Was er voor het eerst. Meegedaan aan de BEN kartcup. Maar liefst 9e geworden (van de 20). Niet echt best dusOp woensdag 08 mei 2002 09:44 schreef Redje het volgende:
[..]
[redelijk off-topic]
Hehe grappig, ik kart ook regelmatig, ben ook vaak bij Raceplanet A'dam (Sloterdijk) geweest, alleen de plek van die foto zegt me niks... help me out
De mooiste baan vind ik Silvertone in Zwanenburg: super snelle bochten, fly-over, verdieping en erg uitdagend....
[/redelijk off-topic]
idd, gewoon doen...Op woensdag 08 mei 2002 16:24 schreef Molybdenum het volgende:
[..]
Ik ben net terug van vakantie, en ik mocht geen foto's maken vnauit het vliegtuig. Misschien moet ik het de volgende keer maar niet vragen aan het cabinepersoneel.

Wederom Rotterdam, check eht vrouwtje aan de rechterkant, geweldig
Kewl

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
welke cam heb je eigenlijk?Op woensdag 08 mei 2002 14:25 schreef Uitvreter het volgende:
Oke, heb er weer een paar. Mochten ze nou wel of niet op 800 x 600? En ja, het zijn er meer dan 1 of 2. Nouja, hoop dat Molybdenum me kan vergeven...
(...)
(...)
Cropped en resized
(...)
White lines is eigenlijk puur spionage.Het is foto van een stad in het zuidoosten van Rusland.
Gemaakt met de Pentax Optio 330.
Lijkt ie wat??
Graag reacties

Kwartiertje geleden gemaakt in de tuin. Foto is gemaakt in de macro modus met flits. Vond hem wel mooi, vooral de kleuren en het waterdruppeltje.

Ook net gemaakt, het is een 1 of andere kevertje... Ben niet goed in biologie merk ik weer. Het beestje was wel aardig klein (5mm ofzo
Whatever.
Ik ben intussen aan mijn derde bezig...Op donderdag 09 mei 2002 12:36 schreef dabar het volgende:
welke cam heb je eigenlijk?
De eerste was een Ricoh RDC-5300, maar die heb ik al na een week of twee ingeruild voor een Sony F505. Eind vorig jaar heb ik een Sony F707 gekocht.
De eerste en de derde komen uit de 505, nummers 2 en 4 uit de 707.

Foto van de nieuwe overburen
Mijn camera is vrij brak
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Een zeer mooie foto,heb je hem nog bewerkt met fotosoep??Op vrijdag 10 mei 2002 20:51 schreef honey het volgende:
Laat ik ook eens wat plaatsen. Een eerste test met mijn nieuwe camera.
[afbeelding]

Alleen geresized.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd

Een maand geleden gemaakt in Portugal. Met een Canon S20.
Foto 1 is een panorama van 2 foto's.
origineel foto 1
origineel foto 2

Wilde eigenlijk foto van de weg maken (dus ook gefocussed op de weg
Ik vind deze persoonlijk wel wat hebben, omdat je mijn bureau in de zonnebril ziet weerschijnen....en natuurlijk ook omdat hij er best goed uit ziet (vind ik persoonlijk). Gemaakt met een Ixus...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Goed belicht! Die zwarte achtergrond laat die ex-paardenbloem er mooi uitspringen; lijkt net een studio-opname. Hoe heb je 'm gemaakt?Op vrijdag 10 mei 2002 20:51 schreef honey het volgende:
[afbeelding]
Deze is idd erg stoer gemaakt!Op vrijdag 10 mei 2002 20:51 schreef honey het volgende:
[afbeelding]
Had iemand die paardebloem is z'n hand en blies ofzo?

Dotombori, de rosse buurt van Osaka, Japan.
Resized en cropped om een saai muurtje aan de linkerkant weg te halen en het effect van hoog en smal wat te versterken.
Stiekum de rechteronderhoek wat opgelicht om wat mensen op straat te krijgen. Probeer het soepen wel altijd tot het minimum te beperken.

Maximaal oubollig: achter de wolken schijnt de zon.
Alleen resized.

Sorry, alweer een zonsondergang...
Resized.

Drunk...
Resized.
Ze zijn alleen geresized. Geschoten met m'n Digital Ixus op medium kwaliteit.
Deze is met de zwart-wit optie geschoten.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Bloem stond in een stander, vriendin blies. Ik had dus niet veel kansenOp zaterdag 11 mei 2002 13:46 schreef marco_bakker het volgende:
[..]
Deze is idd erg stoer gemaakt!
Had iemand die paardebloem is z'n hand en blies ofzo?
Verwijderd
a) Testjes e.d. moeten hier. (Dit topic is voor foto's van een tandje hoger)Op zaterdag 11 mei 2002 20:08 schreef Duncan het volgende:
Een testje met mijn nieuwe camera (Canon PowerShot S40)
[afbeelding]
b) Volgende keer je plaatjes a.u.b. thumbnailen...
Whatever.
Verwijderd
hij is heel mooiOp zaterdag 11 mei 2002 21:14 schreef meendering het volgende:
Mensen, mag ik een oordeel/mening over mijn geposte plaatjes?
Hele mooie foto's... wat voor camera heb je eigenlijk?Op zaterdag 11 mei 2002 21:14 schreef meendering het volgende:
Mensen, mag ik een oordeel/mening over mijn geposte plaatjes?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
de Malpie bij Valkenswaard
BIERTJUH? verkeerde merk en slecht belicht.. maar compositie is oke ;-)
het Industrion in Kerkrade
Dinant
Treintje
Bemelen in januari.. KOUD!!!
molenvijver in strijthagen (lekker relaxed vissen en foto's schieten
GRAAG KRITIEK!!!
Verwijderd
Weet ik niet meer, was ongeveer 4 jaar geleden.Op zaterdag 11 mei 2002 15:45 schreef loppiehu het volgende:
[..]
Hey hoe heet dat hotel want volgens mij ben ik daar ook geweest
Maar zo ziet de voorkant eruit:
Verwijderd
was daar een burger king in de buurt?Op zondag 12 mei 2002 22:33 schreef KIP het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, was ongeveer 4 jaar geleden.
Maar zo ziet de voorkant eruit:
[afbeelding]
Verwijderd
Toen volgens mij nog niet, maar je ziet op dat glazen geval aan de straatkant een 'N', misschien zegt het jou iets?Op zondag 12 mei 2002 22:41 schreef loppiehu het volgende:
[..]
was daar een burger king in de buurt?
Verwijderd

Ik vind em erg mooi
vooral dat heldere licht van de lantaanpaal.
Is een foto van een Canon PS G2, 15 secs sluitertijd en flits.
die's mooi!Op dinsdag 14 mei 2002 16:09 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
[afbeelding]
Ik vind em erg mooi
vooral dat heldere licht van de lantaanpaal.
Is een foto van een Canon PS G2, 15 secs sluitertijd en flits.
geeft een beetje een bizarre kleur aan de bladeren. stond er een gele lamp op de achtergrond?
Verwijderd
Nee hoor... het is gewoon helder huiskamer licht en in het echt is die boom helemaal niet geel ofzo, maar blijkbaar als de sluitertijd wordt vergroot vind de camera em geelOp dinsdag 14 mei 2002 16:57 schreef Molybdenum het volgende:
[..]
die's mooi!
geeft een beetje een bizarre kleur aan de bladeren. stond er een gele lamp op de achtergrond?
Is trouwens de 1e nachtfoto die ik heb gemaakt.
Kippetje

Natte neus

Voetenwerk
Kusje!
Allemaal Canon Digital Ixus V, manual, onbewerkt (alleen geresized en gecomprimeerd (80).
Meer info op http://www.marcelg.tk
I served in a company of heroes.
Sorry, maar ik snap 'm niet.Op dinsdag 14 mei 2002 18:26 schreef NexY het volgende:
dat kusje....
nee van Edit heb ik nooit gehoord

Slecht gefocussed, overbelicht, maar door de 'groothoekwerking' toch een grappige foto.
Spoor 1

Station Eindhoven, spoor 1, 23 april rond vier uur 's middags.
Slak op weg naar de top

Een slak, die tegen een hekwerk opkruipt...wat ie daarboven gaat doen weet niemand...
Kus!

Wederom onbewerkt, alleen geresized en gecomprimeerd.
Dit topic is gesloten.