Is er een manier om meer dan 150 contacts toe te voegen? 150 vind ik een beetje beperkt...
Kijk eens 8 posts boven jemtenbos schreef op 24 augustus 2002 @ 15:43:
Hallo
ik Heb een vraagje over msn ik kan wel bestanden ontvangen maar niet versturen ik heb al gezocht maar kan het nergens vinden.
groetjes marcel
Verwijderd
Hoi,
De search hielp me niet scht dus dan hier maar m'n vraag ik wil van iemand die ik in mijn msn lijst heb staan zijn ip weten... ik weet dat er progjes voor moeten zijn maarru ik kan ze niet vinden, Daarom de vraag of iemand een goed progje weet om een contact persoon's ip vast te stellen. Ik wil die persoon graag traceren waar hij woont omdat ik hem helemaal niet ken en hij nog al wat lult bijv dat ie op hawai zit en dat soort shit, nu wil ik welleens zien of dat waar is,,,
De search hielp me niet scht dus dan hier maar m'n vraag ik wil van iemand die ik in mijn msn lijst heb staan zijn ip weten... ik weet dat er progjes voor moeten zijn maarru ik kan ze niet vinden, Daarom de vraag of iemand een goed progje weet om een contact persoon's ip vast te stellen. Ik wil die persoon graag traceren waar hij woont omdat ik hem helemaal niet ken en hij nog al wat lult bijv dat ie op hawai zit en dat soort shit, nu wil ik welleens zien of dat waar is,,,
Verwijderd
Ik ben er inmiddels achter dat mijn probleem, het niet kunnen initieren van bestandsoverdracht en video/voicecall, te wijten is aan Norton Personal Firewall. Als ik de firewall verwijder werkt het namelijk wel. Norton heeft een zogenaamde oplossing maar die werkt bij mij niet. Misschien dat andere tweakers ook Norton gebruiken en daarom problemen hebben?
Verwijderd
Die WASVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:05:
Is er een simpel programma die dit kan:
4. Addon voor msn die ervoor zorgt dat een extern ip wordt aangenomen...
???
Verwijderd
Kan ik met msn ook praten als ik achter een us robotics router zit?
Bestanden verzenden en ontvangen lukt wel, alleen praten niet.
Bestanden verzenden en ontvangen lukt wel, alleen praten niet.
Effe de FAQ en deze Topic volledig lezen! Met deze info kunnen we niet zo veel!mtenbos schreef op 24 augustus 2002 @ 15:43:
ik Heb een vraagje over msn ik kan wel bestanden ontvangen maar niet versturen ik heb al gezocht maar kan het nergens vinden.

Dit is intresant je zouw veel mensen blij maken als je het af krijgt ...Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 01:08:
[...]
Die WAStot voor kort op m'n pc ( zelf geprogrammeerd). Een socks proxy die het locale ip adres uit het msn protocol filterde en aanpaste in het externe ip. Werkte wel ondanks een aantal fouten. IK heb em in een dronken bui alleen weggeflikkerd.
Op backup staat een hele oude versie die nog niet functioneel was en heb nog geen tijd/zin gehad om em af te maken.
heeft er iemand de smilies voor MSN versie 4.6.00.82.
This is the Way.
Verwijderd
Een week geleden heb ik messenger 5 geinstalleerd (5.0.0340). Wel een beta natuurlijk. Geen enkel probleem gehad, echter, sinds een paar dagen connect hij niet meer. Je krijgt dan die standaard foutmelding. Versie 4.6 draait nog steeds zonder problemen. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat versie 5 het opeens niet meer wil doen. Hebben meer mensen hier problemen mee of weet iemand wat er aan de hand is. Zijn ze bij microsoft aan het testen of zo en dan natuurlijk de hamvraag; heeft iemand dit opgelost?
Verwijderd
Ik kan bevestigen dat de oplossing van SH007 werkt.
"Mijn oplossing voor MSN achter NAT router(U.S. Robotics Broadband Router (Model # USR8000): ik maak gebruik van port triggering,
trigger=1863
incoming ports=6891-6901
Je kan nu vanaf 1 computer tegelijk bestanden verzenden en ontvangen"
Top!
Alleen nu nog "voice en video-conversation"
"Mijn oplossing voor MSN achter NAT router(U.S. Robotics Broadband Router (Model # USR8000): ik maak gebruik van port triggering,
trigger=1863
incoming ports=6891-6901
Je kan nu vanaf 1 computer tegelijk bestanden verzenden en ontvangen"
Top!
Alleen nu nog "voice en video-conversation"
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2002 23:17 . Reden: typfout ]
Hey ho, ik zit hier ook met een probleem. We hebben hier op het werk een HTTP proxy... op zich geen probleem. MSN (eigenlijk trillian) heeft hier een X aantal dagen goed gedraaid...
Nu werkt, zonder dat onze systeembeheerder iets gewijzigd heeft, msn niet meer. Ik kan wel connecten, maar wordt meteen weer gedisconnected met de foutmelding:
Nu werkt, zonder dat onze systeembeheerder iets gewijzigd heeft, msn niet meer. Ik kan wel connecten, maar wordt meteen weer gedisconnected met de foutmelding:
Echt vaag... Iemand enig idee?[15:02] *** You have 13 unread messages in your inbox and 0 unread folders.
[15:02] *** Lost connection to server. Err 0:0
Less = more
ja... probeer het eens te vragen aan de systeembeheerder.....
die weet wat ie gedaan heeft en hoogstwaarschijnlijk ook waarom...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Um op ....ehmm.... mja..... ik weet ut maar vertel ut niet op GoT!M3ga_Man schreef op 11 augustus 2002 @ 10:32:
Waar kan je die MSN beta 5.0 downloaden ???
En zijn er ook nog wat dingen in verandert ??? of is het weer gewoon het zelfde ?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik heb dat dus gevraagd.. en hij heeft nix gewijzigd! [zoals er al bij stond]MRic3 schreef op 29 augustus 2002 @ 15:44:
ja... probeer het eens te vragen aan de systeembeheerder.....
Less = more
eej misschien is het al voorbij gekomen, maar ik had geen zin om alle pagina's te lezen van dit topic (lazy ass me
)
maar hoe kan ik msn-en op een pc waarop je niks kan installeren (zit windows2000 op)
is het bijv. mogelijk een installatie op een cd thuis te doen (op winXP) en vervolgens die CD in die win2k machine proppen en dan msnen?
(moet natuurljik wel wat te doen hebben op de uni he
)
andere oplossingen zijn ook welkom
maar hoe kan ik msn-en op een pc waarop je niks kan installeren (zit windows2000 op)
is het bijv. mogelijk een installatie op een cd thuis te doen (op winXP) en vervolgens die CD in die win2k machine proppen en dan msnen?
(moet natuurljik wel wat te doen hebben op de uni he
andere oplossingen zijn ook welkom
Elke keer als ik hotmail.com bezoek start MSN. Ik weet dat MSN dat ook bij Outlook Express doet, maar dat heb ik al opgelost.
Ik heb MSN 3.6 al heel lang zonder problemen naar wens gedraaid. Nu heb ik dus de SP1 voor XP geïnstalleerd, MSN 4.7 (?) eraf gegooid en 3.6 weer teruggezet met bovenstaande irritatie als resultaat. Wie weet hoe dit te verhelpen is?
Ik heb MSN 3.6 al heel lang zonder problemen naar wens gedraaid. Nu heb ik dus de SP1 voor XP geïnstalleerd, MSN 4.7 (?) eraf gegooid en 3.6 weer teruggezet met bovenstaande irritatie als resultaat. Wie weet hoe dit te verhelpen is?
ff vragen aan systeembeheer, want als het niet mag hebben ze daar een reden voor.pokeran schreef op 03 september 2002 @ 18:32:
eej misschien is het al voorbij gekomen, maar ik had geen zin om alle pagina's te lezen van dit topic (lazy ass me)
nope, tenzij je alle reg settings mee neemt, en je rechten hebt om hem te starten, en vervolgs kom je er achter dat ook de poorten geblokt worden, kortom het gaat waarschijnlijk niet werken.is het bijv. mogelijk een installatie op een cd thuis te doen (op winXP) en vervolgens die CD in die win2k machine proppen en dan msnen?
studeren(moet natuurljik wel wat te doen hebben op de uni he)
najaa
maar wat ik vandaag heb geprobeerd:
-trillian thuis geinstalleerd
-directory gewoon op cd geflikkerd
-map trillian van cd op eigen ruimte gezet op de server daar
-trillian opgestart
connecten enzo doet het allemaal prima, alleen onthoudt trillian m'n settings niet goed
maar goed, is voorlopig lapmiddel, er MOET gewoon een manier zijn om het goed te laten werken.
(en ik zit tussen allerlei programmeurs en andere nerds, dus het MOET gewoon lukken ooit
==========================================================
nieuwe vraag:
in msn kan je bij 'opties' -> 'privacy' -> 'weergeven' zien wie jou aan hun lijst hebben toegevoegd.
maar wat als 1 van hen jou weer heeft verwijderd? staan ze dan nog steeds in de lijst? of worden ze eruit gekicked?
Verwijderd
Bij deze dan: bij ons werkt bestanden sturen en ontvangen primaMRic3 schreef op 12 maart 2002 @ 15:02:
Zal maar meteen een voorzet geven...
MSN bestanden verzenden, video en sound vanachter NAT of ICS (same) of proxy met poortmappen...
HET KAN NIET
bestanden ontvangen wel
Hoogstwaarschijnlijk werkt het wel met XP als NAT server omdat daar UPnP service in zit en daar kan messenger gebruik van maken.
Graag iemand reageren bij wie het wel werkt!!!!!
Dit met een casema premium verbinding, Zyxtel prestige 310 router (zoek ff naar de address mapping sets)
Elke pc heeft een vast ip en voor deze ip's laat ik verschillende poortranges forwarden. De poorten moeten tussen 6890 en 6900 liggen. Dus pc met ip 192.168.1.5 heeft bijv de poorten 6897-6898.
Sound en video moet ik een proberen aangezien je daarvoor waarschijnlijk andere poorten moet gebruiken.
Alleen kunnen we niet intern bestanden sturen via msn. Maarja dat doen we wel via netwerk.
als ik me niet vergist had ik vanochtend bij trillian 157 mensen erin.SAiKO schreef op 24 augustus 2002 @ 16:32:
Is er een manier om meer dan 150 contacts toe te voegen? 150 vind ik een beetje beperkt...
waren ook veeel geblockte (verse install. van trillian, vraagt elke persoon die je OOIT heb toegevoegd, of je die wilt toevoegen, had bij allemaal ja geclickt)
ohw net uitgeprobeerd met 2 msn's (polygamy patch) en 2 accounts.nieuwe vraag:
in msn kan je bij 'opties' -> 'privacy' -> 'weergeven' zien wie jou aan hun lijst hebben toegevoegd.
maar wat als 1 van hen jou weer heeft verwijderd? staan ze dan nog steeds in de lijst? of worden ze eruit gekicked?
als het goed is, is die lijst echt up 2 date. ik delete mezelf, en hoppa ik zie account#2 er niet meer tussen staan. Ik voeg mezelf weer toe en wiee account#2 staat er weer tussen
(voor degene die dat ook wilde weten)
Verwijderd
Ik had een keer gezien dat iemand 2 msn accounts tegelijk aan had.... Ben die site vergeten weet iemand dit misschien??? thx
polygamy patch moet je zoeken.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:29:
Ik had een keer gezien dat iemand 2 msn accounts tegelijk aan had.... Ben die site vergeten weet iemand dit misschien??? thx
maar ik kan me nog herinneren dat op fokforum je die msn crap sites niet meer mocht posten dus ik w8 nog ff totdat iemand zegt dat het wel mag
(ja is een heel ander forum, i know, maar ong zelfde vage regels)
Verwijderd
Ik heb op mijn pc aangezet dat msn automatisch moet starten als windows start, nu is het zo dat msn pas heel laat opstart, het lijkt of hij ergens naar aan het zoeken is.
Ik druk op ok bij het aanmelden en dan opend icq en mijn virusscanner en dergelijke zich in de taakbalk, maar het duurd wle een dikke minuut voordat msn opstart.
Iemand enig idee waardoor dit wordt veroorzaakt.
Ik gebruik windows xp pro en onder win98 heb ik dit probleem nooit gehad.
Ik druk op ok bij het aanmelden en dan opend icq en mijn virusscanner en dergelijke zich in de taakbalk, maar het duurd wle een dikke minuut voordat msn opstart.
Device schreef op 03 september 2002 @ 21:56:
Elke keer als ik hotmail.com bezoek start MSN. Ik weet dat MSN dat ook bij Outlook Express doet, maar dat heb ik al opgelost.
Verwijderd
Ik gebruik nu MSN 4.6 van XP... als ik van user wil veranderen IN msn.. Krijg ik zo'n scrollbalk hierin kan je de users (email adressen) selecteren die je eerder hebt ingevoerd. Nu gebruik ik een aantal email adressen niet meer dus in die scrollbalk zitten onnodige email adressen hoe verwijder ik die?? weet iemand dat ?? thx!
Control panel-> user accounts -> manage network passwords... en dan gewoon deleten...Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 20:03:
Ik gebruik nu MSN 4.6 van XP... als ik van user wil veranderen IN msn.. Krijg ik zo'n scrollbalk hierin kan je de users (email adressen) selecteren die je eerder hebt ingevoerd. Nu gebruik ik een aantal email adressen niet meer dus in die scrollbalk zitten onnodige email adressen hoe verwijder ik die?? weet iemand dat ?? thx!
Ja, heb je het al geprobeerd dan wat ik zei... volgens mij als je daar netwerk passwords weghaald... verdwijnen ze daar ook...
Verwijderd
Heeft iemand deze post gezien???Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:50:
[...]
Bij deze dan: bij ons werkt bestanden sturen en ontvangen prima
Dit met een casema premium verbinding, Zyxtel prestige 310 router (zoek ff naar de address mapping sets)
Elke pc heeft een vast ip en voor deze ip's laat ik verschillende poortranges forwarden. De poorten moeten tussen 6890 en 6900 liggen. Dus pc met ip 192.168.1.5 heeft bijv de poorten 6897-6898.
Sound en video moet ik een proberen aangezien je daarvoor waarschijnlijk andere poorten moet gebruiken.
Alleen kunnen we niet intern bestanden sturen via msn. Maarja dat doen we wel via netwerk.
Msn bestanden sturen en ontvangen met NAT!
Ik had hier wel vragen over verwacht of ongelovige opmerkingen.
Ik heb het probleem ook (en ook XP pro èn ook nooit problemen met win98 gehad). Ik heb gewoon MSN uitgezet bij het opstarten. Ik denk dat je nodig eens moet defragmenteren (Ik zou het wel willen maar bij gaat het nietVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 10:46:
Ik heb op mijn pc aangezet dat msn automatisch moet starten als windows start, nu is het zo dat msn pas heel laat opstart, het lijkt of hij ergens naar aan het zoeken is.

Als je je email adres invult in msn, en je password, is er ene mogelijkheid, om em automatisch op te laten starten, als je je dan uit signed, zie je je naam/email staan. 1 klik en je bent ingelogt.
Mijn vraag hierbij is, is het mogelijk om dat met 1 klik met meerdere emailen tegelijk te doen. Ik heb namelijk 3 msn email adressen, en om maar telkens een password in te typen is ook irritant.
Als het kan iig.
Mijn vraag hierbij is, is het mogelijk om dat met 1 klik met meerdere emailen tegelijk te doen. Ik heb namelijk 3 msn email adressen, en om maar telkens een password in te typen is ook irritant.
Als het kan iig.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ja dat kan...
gewoon invullen en opslaan en je kan dan inloggen via een pull down menuutje...
Dan kan je inloggen net zo als dit plaatje...

dat werkt niet.MRic3 schreef op 07 september 2002 @ 03:22:
Ja dat kan...
[afbeelding]
heb ik al geprobeerd...
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Heeft iemand al een versie van Windows Messenger versie 4.7.0041 (Windows XP SP1) met tweakers icoontjes? Ik heb dat service pack nu 5 minuten en ik mis m'n tweakers icoontjes nu al 
Dank!!
Dank!!
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
gewoon die met tweakers icoontjes installeren probleem opgelost net of msn het niet meer doet als je dat doet. tuurlijk werkt het gewoon is de zelfde msn hoor.
Verwijderd
Hey ik had maandje terug msn 5 en ik vondt het super mooi/vet,
maar nu zij iemand tegen me dat hij ergens in augustus zou uitkomen maar hij iz nog steeds nie uit.
wie weet waarneer hij ongveer uitkomt?!?
alvast bedankt.
maar nu zij iemand tegen me dat hij ergens in augustus zou uitkomen maar hij iz nog steeds nie uit.
wie weet waarneer hij ongveer uitkomt?!?
alvast bedankt.
d'r is weer een nieuwe beta.. heb hem nu 1 dag draaien.. geen problemen nog.. ziet er weer wat leuker uit enz.. op www.mess.be weten ze er wel meer over..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Ik draai hem nu omdat ik die messenger 4.7 (en ouderen ook) gewoon niet meer aan de praat kon krijgen...S1W schreef op 10 september 2002 @ 16:29:
Ja, ik vroeg me ook af of iemand die versie 5 beta al heeft draaien, en hoe dat bevalt ?
Nu dus messenger 5 en die ziet er erg mooi uit en hij werkt tot nu toe goed
Is er trouwens al iemand die een Draytek Vigor 2600 (met UPnP dus) en Windows XP wel bestanden kan verzenden?
Mijn vader overweegt namelijk de aanschaf van een Vigor 2600WE (draadloos
).
Ik draai Windows XP. Kan ik dan (zodra de 2600 er is en mits ik UPnP inschakel) bestanden verzenden?
Mijn vader overweegt namelijk de aanschaf van een Vigor 2600WE (draadloos
Ik draai Windows XP. Kan ik dan (zodra de 2600 er is en mits ik UPnP inschakel) bestanden verzenden?
Als je iets doet, doe het dan goed.
Verwijderd
http://forums.freesco.org...T;f=6;t=489;hl=netmeeting
Hier hebben ze blijkbaar msn spraak en video achter een freesco router aan de praat gekregen. Zou iemand mij even stap voor stap uit kunnen leggen hoe je dit precies aan de praat krijgt of zou ik hiervoor een nieuw topic moeten openen ofzo??
Hier hebben ze blijkbaar msn spraak en video achter een freesco router aan de praat gekregen. Zou iemand mij even stap voor stap uit kunnen leggen hoe je dit precies aan de praat krijgt of zou ik hiervoor een nieuw topic moeten openen ofzo??
ik ben bezig met een paar bots te schrijven voor messenger.
Kent hier iemand nog msn messenger bots die wérken en online zijn? (Kwestie van es te zien wat er zoal op de markt is, ben namelijk bezig met een bot die je laat weten wanneer er nieuws is op tweakers.net enzo, proberen toch
)
Kent hier iemand nog msn messenger bots die wérken en online zijn? (Kwestie van es te zien wat er zoal op de markt is, ben namelijk bezig met een bot die je laat weten wanneer er nieuws is op tweakers.net enzo, proberen toch
Verwijderd
Even een vraagje, ik zit hier op school en officieel mogen wij hier niet msn gebruiken. Maar ik ben bevriend met de systeembeheerder en hij zegt dat je best mag msnen tijdens de pauzes. Maar ik mag jou niet helpen met het instaleren en aan het werk krijgen van het programma.
Ik heb dus geprobeerd om via de proxies de internet proxie in te vullen.
Alle poging zijn mislukt en krijg maar geen verbinding.
Iemand een idee hoe ik er op kom? Ik neem aan dat ze de msn poorten dicht gegooid hebben.
Graag wat hulp.
Iemand een idee hoe ik er op kom? Ik neem aan dat ze de msn poorten dicht gegooid hebben.
Graag wat hulp.
Verwijderd
Ik zit hier achter een us robotics router.
Ik kan inmiddels wel praten via msn. Alleen hoor ik de ander niet
.
Poort 6901 staat open.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik kan inmiddels wel praten via msn. Alleen hoor ik de ander niet
Poort 6901 staat open.
Weet iemand hoe dit kan?
Hmnzzz ... is er niet bekend op welke poorten hij Files ontvangt ??? ... want dan moet je die gewon ffies mappen ... tochMRic3 schreef op 12 maart 2002 @ 15:02:
Zal maar meteen een voorzet geven...
MSN bestanden verzenden, video en sound vanachter NAT of ICS (same) of proxy met poortmappen...
HET KAN NIET
bestanden ontvangen wel
Hoogstwaarschijnlijk werkt het wel met XP als NAT server omdat daar UPnP service in zit en daar kan messenger gebruik van maken.
Graag iemand reageren bij wie het wel werkt!!!!!
Verwijderd
niemand?
niemand?
Heb je Messenger al eens opnieuw geinstalleerd? Staat hij al wel in je processes als je aan het wachten bent tot je hem te zien krijgt?Verwijderd schreef op 18 September 2002 @ 14:50:
niemand?
Verwijderd
Hey,
heb het al een paar keer eerder gevraagd,
en kreeg geen andwoordt,
maar ik draai nu de beta van msn 5.0 en ik wil graag weten waarneer hij uitkomt,
zodat ik hem ook in het nederlands kan gebruiken,
ik gebruik nu 5.0.0527.
Alvast bedankt.
heb het al een paar keer eerder gevraagd,
en kreeg geen andwoordt,
maar ik draai nu de beta van msn 5.0 en ik wil graag weten waarneer hij uitkomt,
zodat ik hem ook in het nederlands kan gebruiken,
ik gebruik nu 5.0.0527.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Hoe krijg ik de advertisement banner weg? Ik heb MSN-plus en de optie "hide advertisement banner" aangevinkt, maar telkens als ik compu opnieuw start, en vervolgens msn start is die banner er weer....
systeem is win 2k
systeem is win 2k
Ik heb net een topic geopend, maar een mod verwees me naar dit topic en sloot mijn post. De oplossing voor mijn probleem is hier nog nergens te vinden dus post ik het maar opnieuw:
Ik heb een rothekel aan Messenger, maar vanwege mensen van mijn werk en klasgenoten met wie ik moet samenwerken ben ik toch min of meer gedwongen het te gebruiken. Elke keer als ik mijn PC aanzet, wordt ik op één of andere manier automatisch ingelogd, omdat mensen mij online kunnen zien, terwijl mijn Messenger niet eens aanstaat! Ik kan dus ook gewoon berichten ontvangen dan, maar dat wil ik niet. ALLEEN als Messenger aanstaat mogen mensen mij zien en berichten sturen (vind het namelijk erg irritant allemaal ).
Tevens heb ik, dat als ik het af wil sluiten, dat ik de melding krijg dat andere programma's features van Messenger gebruiken. Zo ook als ik mijn PC net opstart, op Messenger klik, en het meteen weer af wil sluiten. Met andere woorden: ik kan het nooit afsluiten zonder mijn PC opnieuw te starten
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit KLOTEprogramma zo saboteer zodat ik die problemen niet meer heb? Bvd
Overigens: ik heb geen enkel Messenger gerelateerd progje in mijn startup staan, heb Messenger opstarten bij Outlook ook al weggevinkt, starten bij Windows weggevinkt, etc.
Ik heb een rothekel aan Messenger, maar vanwege mensen van mijn werk en klasgenoten met wie ik moet samenwerken ben ik toch min of meer gedwongen het te gebruiken. Elke keer als ik mijn PC aanzet, wordt ik op één of andere manier automatisch ingelogd, omdat mensen mij online kunnen zien, terwijl mijn Messenger niet eens aanstaat! Ik kan dus ook gewoon berichten ontvangen dan, maar dat wil ik niet. ALLEEN als Messenger aanstaat mogen mensen mij zien en berichten sturen (vind het namelijk erg irritant allemaal ).
Tevens heb ik, dat als ik het af wil sluiten, dat ik de melding krijg dat andere programma's features van Messenger gebruiken. Zo ook als ik mijn PC net opstart, op Messenger klik, en het meteen weer af wil sluiten. Met andere woorden: ik kan het nooit afsluiten zonder mijn PC opnieuw te starten
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit KLOTEprogramma zo saboteer zodat ik die problemen niet meer heb? Bvd
Overigens: ik heb geen enkel Messenger gerelateerd progje in mijn startup staan, heb Messenger opstarten bij Outlook ook al weggevinkt, starten bij Windows weggevinkt, etc.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Maareh... kun je gewoon niet uitvinken dat msn je wachtwoord onthoud? Dan kan hij je ook niet meer aanmelden zonder dat jij het wil.porn schreef op 19 september 2002 @ 18:48:
Een behoorlijk vaag probleem
ik krijg altijd deze melding:

Het programma op de achtergrond is taskinfo,
een programma a la taskmanager van windows 2000 (geeft alle processen dus aan).
Ik kan dat programma dus niet gewoon afsluiten,
want taskinfo geeft volgens mij aan dat er geen programma's zijn die ook nog van msn messenger gebruik maken.
os win98se
messenger 4.6

want taskinfo geeft volgens mij aan dat er geen programma's zijn die ook nog van msn messenger gebruik maken.
os win98se
messenger 4.6
[ Voor 0% gewijzigd door marteltor op 20-09-2002 09:00 . Reden: beter plaatje ]
The_Tzar: dat kan maar dan moet je dat elke keer intypen, dat vond ik dan ook weer niet handig, vooral aangezien het OOIT allemaal goed gewerkt heeft. Inmiddels ben ik zo gek geworden van die smerige integratie dat ik toch maar op Trillian overgestapt ben, Messenger mapje geselecteerd heb, en SHIFT-DEL gevolgd door ENTER gedaan heb.
Dat zal hem leren
Edit: marteltor die melding kreeg ik dus ook ALTIJD. Ongeacht of ik iets open had staan of niet, Windows starten, daarna Messenger, en NOG kreeg ik die melding
Maja ik ben er nu dus vanaf
Dat zal hem leren
Edit: marteltor die melding kreeg ik dus ook ALTIJD. Ongeacht of ik iets open had staan of niet, Windows starten, daarna Messenger, en NOG kreeg ik die melding
Maja ik ben er nu dus vanaf
Bnet pindle#2913
In plaats van Messenger afsluiten, kun je gewoon een sign out doen. Wachtwoorden verwijderen in XP doe je via user management, manage my network passwords. MSN zal dan ook niet meer opnieuw automatisch aanloggen.
Verwijderd
ik vandaag met volle moed mn pc aangezet... is mijn lijst leeg van msn... er staat niks meer in en mijn naam is gewoon mijn email adres...
gister deed hij het wel nog... iemand een id ?
gister deed hij het wel nog... iemand een id ?
Verwijderd
*schop*Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 14:43:
Even een vraagje, ik zit hier op school en officieel mogen wij hier niet msn gebruiken. Maar ik ben bevriend met de systeembeheerder en hij zegt dat je best mag msnen tijdens de pauzes. Maar ik mag jou niet helpen met het instaleren en aan het werk krijgen van het programma.
Graag wat hulp.
http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/
wel even registreren
NEE, ik wil dat programma dus op dat moment niet gebruiken (bijvoorbeeld als ik wil defragmenteren). Ik wil hem gewoon via rechtermuisknop -> aflsuiten kunnen afsluiten...dvdhoek schreef op 20 september 2002 @ 12:45:
In plaats van Messenger afsluiten, kun je gewoon een sign out doen. Wachtwoorden verwijderen in XP doe je via user management, manage my network passwords. MSN zal dan ook niet meer opnieuw automatisch aanloggen.
Waar kan ik die beta 5.0 downloaden want de site die hierboven genoemd word werkt niet meer
werkt welraymonvdm schreef op 20 september 2002 @ 20:44:
Waar kan ik die beta 5.0 downloaden want de site die hierboven genoemd word werkt niet meer
voor jou lijkt het mij het beste dat je MSN software er even uit haalt (uit het software programma) en de setup van MSN er weer opnieuw in zet van uit Hotmail zelf dan wel te verstaan he . en dan de Desktop Afgevinkt laten en de Taskbar icon ook he .en dan instaleren en dan op het Popetje in de map van messenger drukken en daar des nooits een Copy naar het buroblad maken zo dat je hem altijd handmatig kunt open trekken in plaats dat windws dat voor jou doet hoor ,Dat heb ik zelf namelijk ook zo hoor en dat wekt perfect . in het begin ging die bij mij ook open hoor als ik Windows opstarten Maar nu niet meer hoor al geruime tijd niet meerporn schreef op 19 september 2002 @ 18:48:
Ik heb net een topic geopend, maar een mod verwees me naar dit topic en sloot mijn post. De oplossing voor mijn probleem is hier nog nergens te vinden dus post ik het maar opnieuw:
De Groetjes Van c.s
Bij mij werkt msn file transfer
Ik gebruik hier windows XP
met msn 5.0 (beta)
en winroute 4.1.(25) denk ik
en het enigste wat ik hoef te dien is een portmapping te maken van 6891 tot 6900 naar ip adress 192.168.100.1 (mijn pc dus) en dan kan ik files sturen (overigens alleen op dit ip adress ;-)
Maar ik denk dat het met 4.6 / 4.7 ook wel zal werken
ik heb trouwens wel de nat patch van windows update erop gezet (op XP)
met msn 5.0 (beta)
en het enigste wat ik hoef te dien is een portmapping te maken van 6891 tot 6900 naar ip adress 192.168.100.1 (mijn pc dus) en dan kan ik files sturen (overigens alleen op dit ip adress ;-)
Mensen, ik heb een hele andere vraag.
Ik vraag mij dus af of het mogelijk is om dmv. een stukje software of patch msn messager 3x tegelijk open te zetten ---> dat lijkt mij wel makkelijk ivm met mijn 3 email - accounts
Oftewel: ik wil op de hoogte gehouden worden door msn wanneer ik een email krijg op 1 van mijn 3 accounts
//edit
Search heb ik gebruikt maar niets erover kunnen vinden. Mocht iemand het wel vinden, dan hou ik me aanbevolen
Ik vraag mij dus af of het mogelijk is om dmv. een stukje software of patch msn messager 3x tegelijk open te zetten ---> dat lijkt mij wel makkelijk ivm met mijn 3 email - accounts
Oftewel: ik wil op de hoogte gehouden worden door msn wanneer ik een email krijg op 1 van mijn 3 accounts
//edit
Search heb ik gebruikt maar niets erover kunnen vinden. Mocht iemand het wel vinden, dan hou ik me aanbevolen
Verwijderd
jah kan...ddZ schreef op 22 september 2002 @ 16:04:
Mensen, ik heb een hele andere vraag.
//edit
ik verwijs door naar www.mess.be
zoek daar es en u zult vinden
edit:: www.mess.be -> mess file downloads -> multpile msn...
kkkkkooooooomakomakomakoma (a la cup-a-soup) op met die antwoorden....marteltor schreef op 20 september 2002 @ 08:56:
ik krijg altijd deze melding:
[afbeelding]
os win98se
messenger 4.6
ThanxVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:20:
[...]
jah kan...
ik verwijs door naar www.mess.be
zoek daar es en u zult vinden
edit:: www.mess.be -> mess file downloads -> multpile msn...
Omdat het hier tussen neus en lippen wel door schijnt maar nog niet duidleijk genoeg vermeld is:
MSN 5 BETA (zie er maar aan te komen) ONDERSTEUNT FILETRANSFER ACHTER NAT !!! (wel ff poortmappen)
MSN 5 BETA (zie er maar aan te komen) ONDERSTEUNT FILETRANSFER ACHTER NAT !!! (wel ff poortmappen)
ook spraak?Millennium schreef op 22 september 2002 @ 19:51:
Omdat het hier tussen neus en lippen wel door schijnt maar nog niet duidleijk genoeg vermeld is:
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
Jep dit kan ik bevestigen.Millennium schreef op 22 september 2002 @ 19:51:
Spraak weet ik niet, maar ik denk dat als je de goede porten door mapt (welke zijn dat?) dat het dan ook wel werkt
Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd of beeld en spraak ook achter NAT werkt. Iemand al getest?
Verwijderd
ik kan die patch niet vinden op microsoft.com en ook niet op windows update, nu MSN filetransfer het doet kan je hem dan even naar mij sturen? jellowrv@hotmail.com (voor msn dus)raymonvdm schreef op 22 september 2002 @ 14:53:
Bij mij werkt msn file transfer
met msn 5.0 (beta)
Het gaat lastig. Ik zit ook achter NAT en soms doet hij het wel, soms niet. Het werkt iig verre van optimaal.camiels schreef op 23 september 2002 @ 14:54:
Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd of beeld en spraak ook achter NAT werkt. Iemand al getest?
MSN 5 + Nat + linux 2.4.x + iptables
hoe doe je dan filesends? welke iptable regels toevoegen
en als je die porten gaat forewarden, dan moet je dat toch naar een specifiek ip doen?
Dan kan dus maar 1 pc van alle duizenden pc's achter NAT MSN-filesends doen?
hoe doe je dan filesends? welke iptable regels toevoegen
en als je die porten gaat forewarden, dan moet je dat toch naar een specifiek ip doen?
Dan kan dus maar 1 pc van alle duizenden pc's achter NAT MSN-filesends doen?
Blijft betaSiHiDa schreef op 23 september 2002 @ 15:01:
[...]
Het gaat lastig. Ik zit ook achter NAT en soms doet hij het wel, soms niet. Het werkt iig verre van optimaal.
Kan msn ook bijvoorbeeld elke 15 minuten je mail checken van een niet hotmail account en een melding geven als je mail hebt (bijvoorbeeld van joost.visser@chello.nl)? 
Waarschijnlijk is deze vraag al eens gesteld, maar ik heb geen zin/tijd om het hele topic door te nemen en de search is über-brak.
Waarschijnlijk is deze vraag al eens gesteld, maar ik heb geen zin/tijd om het hele topic door te nemen en de search is über-brak.
Verwijderd
jezuz sorry hoorik heb de search gebruiktVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:26:
Kom op Ikroelz, we zijn je moeder niet!!
http://arethusa.tweakers....ed&DEFAULTOP=or&FMT=query
en het zoeke ging niet vlug want ik zat op school..
Ik denk dat het de audio update van msn voor nat staat in windows update onder de windows updates niet onder de essientelle
bij mij was poortmappen met mijn linux router niet eens nodig bij deze msn werkt file transfer gewoon bij de oude niet.Millennium schreef op 22 september 2002 @ 19:51:
Je kan touwens ook plaatjes op de achtergrond zetten, noem ze lvback.gif en duw ze in de map van msn
Guys, niet zo schreeuwen / hoofdletters gebruiken aub. We zijn niet blind
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
kan iemand mij vertellen waarom ik in windows messenger niet bij een contact persoon de actie: Netmeeting starten kiezen????
weird
weird
Omdat je in XP, en daar gaat het hier waarschijnlijk over, voice en video via MSN kunt gebruiken. Ik denk dat NetMeeting uiteindelijk zal ophouden te bestaan. Indien je de opties weer terugwilt, kun je MSN starten in Windows 2000 compatiblity mode (advanced settings van je shortcut). Dan ben je echter niet meer de beschikking over de videoverbinding van MSN zelf.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 18:34:
kan iemand mij vertellen waarom ik in windows messenger niet bij een contact persoon de actie: Netmeeting starten kiezen????
weird
Wel dus met UPnP, zie begin van topic. Iemand een idee hoe het in 5.0 zit?camiels schreef op 23 september 2002 @ 14:54:
Verwijderd
Net uitgeprobeerd maar ik werd er meteen weer uitgegooid. Ik had filesending trouwens al voor elkaar met messenger 4.6 in combinatie met de proxyserver reaim en enkele iptables regels. Ik hoop dat ik niet veel hoef te veranderen, maar tot nu toe werkt het bij mij dus nog niet.....
Ik kan als ik msn eenmaal aan heb deze niet anders meer afsluiten dan via cntrl alt del. Dit probleem heb ik zowel in win2k als in win98 (dualboot). Heeft iemand DÉ oplossing hiervoor?
Mijn huisgenoot heeft hetzelfde probleem.
Er komt een popupwindow met daarin de mededeling dat de functies van MSN in gebruik zijn door andere troep. Ik heb zowel IE als OE uit als ik MSN probeer uit te zetten, dus dat kan het niet zijn.... Iemand suggesties? (een over het hoofd geziene nwe optie in msn ofzo??!)
Mijn huisgenoot heeft hetzelfde probleem.
Er komt een popupwindow met daarin de mededeling dat de functies van MSN in gebruik zijn door andere troep. Ik heb zowel IE als OE uit als ik MSN probeer uit te zetten, dus dat kan het niet zijn.... Iemand suggesties? (een over het hoofd geziene nwe optie in msn ofzo??!)
| system specs |
Dit topic is al veel te lang...
Dus ik houd het kort. Ik heb mijn internet conectie met mijn vander gedeeld (ook de rekening
) via windows 200 met ics geinstalleerd. Hoe kan ik met deze conf. msn 4 of 5 filesharing enz. aan de praat krijgen? De clients zijn XP maar de server is niet krachtig genoeg voor XP (kan ik upnp in w2k intergreren?)
Mijn dank is groot voor de zinnige antwoorder
Dus ik houd het kort. Ik heb mijn internet conectie met mijn vander gedeeld (ook de rekening
Mijn dank is groot voor de zinnige antwoorder
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
gewoon je firewall goed instellen zie het grote poortmapping verhaal ergens op deze forums
greetz ice
greetz ice
Heb w2k nu kaal draaien. Geen firewall anders dan dat er in windows ingebouwd zit. Werkt nog niet. Heb denk ik alle goede poorten al geopend voor filesharing.
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
damn man, ik heb die beta ook al.
maar, hij wil niet werken, kheb em geinstalleerd, die "verbouwde .exe." op zn plaats gezet en toen die .reg ingevoerd.
maar nog steeds vliegt hij er na 30 sec uit.
heel vervelend.
maar, hij wil niet werken, kheb em geinstalleerd, die "verbouwde .exe." op zn plaats gezet en toen die .reg ingevoerd.
maar nog steeds vliegt hij er na 30 sec uit.
heel vervelend.
http://www.NUiPhone.nl/
Heeft iemand deze beta al achter Sygate aan de praat? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de instellingen van de "access rules". Bij de sygate forums zijn deze nog niet beschikbaar, die gaan nog uit van versie 4 van msn dat geen NAT ondersteund.
Verwijderd
Zou het mogelijk zijn om je status:off line aan te melden?
en dan zou ik ook nog graag willen dat ik maar online ben te zien voor bepaalde mensen in mn list.. zonder ze allemaal eerst afzondelijk te blokken.
of bestaat hier al een plug in voor?
en dan zou ik ook nog graag willen dat ik maar online ben te zien voor bepaalde mensen in mn list.. zonder ze allemaal eerst afzondelijk te blokken.
of bestaat hier al een plug in voor?
Dit topic is gesloten.