Ik zat in de brugklas..ben blij dat eerst maanden alleen de demo had.... ik was echt godsgruwelijk bang voor die spawns ("kluit" in de nl versie). Van die enorme on-identificeerbare hompen klei die op je afstuiteren...
En dan kom je Shub-Niggurath tegen en dan denk je 'wtmf' en dan doet dat beest HE-LE-MAAL niets
Beetje shambers om je heen teleporteren, je hebt toch een thunderbolt tegen die tijd
Ik vond half-life 1 veels te moeilijk...niet geleoven eigenlijk hoe snel ik daar mee ben opgehouden...
na een half uurtje butsen op easy en niet verder komen in een bepaal level(waar je net aan de oppervlakte komt met allemaal mariniers etc etc) vonnik het wel best...
Paar maanden terug op nieuw gedaan op normal en ik kon gewoon overal doorheen lopen
Wat me wel opviel was dat je latjd de goede weg nam

Je hebt 3 keuzes, links doro een smal gangetje, rechtdoor en naar boven...kies je links omdat je denkt dat daar geheimen liggen ofzo blijk je gewoon de juist keuze te hebben gemaakt voor het spel

The Zep Man schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:43:
Wat ik zo mooi vind aan de Fatal Frame-series (zo noem ik het spel ook altijd gewoon, omdat het ook de japanse naam is) is dat je niet alleen de schrikmomenten hebt in het spel, maar ook constant met een hoog hartritme zit te spelen. Dat lukt zelfs F.E.A.R. niet echt. In Fatal Frame heb je naast de gewone punten in het verhaal ook 'random'-events: spoken die plots tevoorschijn komen.
continue aan de adrenaline zitten is ook niet goed, dat voel je op een gegeven moment aan je nieren, die trekken het niet meer

Mja of naar de berging onder je flat...kapotte plafondplaten(hing half los) 1 TL lamp uit, en 1 knipperend...deze jongen kneep um wel...

Enige was ik miste was het geknor van beesten
Overigens is dta ook een subtiel vershcil tussen d3 en de oude doom reeks, in de oude doom liep je soms kamers binnnen met een heleboel ventjes(in D2 had je een map vol met dat soort flauwe gein)
da's moeilijk maar niet echt spanned... Elke keer een 1op1 of 2op1 gevecht houden met demons is veeel spannender... zeker als door de herrie meer beesten te voorschijn komen

Jaa die hele snelle zombies met dat gehuil...omg ik was zo blij dat ik een shotgun kreeg
De eerste keer wist ik niet wat me overkwam
[
Voor 3% gewijzigd door
Rey Nemaattori op 11-11-2005 14:19
]