The Thing was geen fuck aan, het begin is erg goed, je vraagt je af wtf er aan de hand is, maar dan word het in het 3e level al verknald en zie je je vijand gelijk... BEM toen was het er voor mij af... ik wist waar ik tegen vocht en het was niet eng meer
3 spellen die ik nomineer:
-
Thief: Deadly Shadows (vrij normaal spel, behalve missie in 'The Cradle' wat een creepy sfeer :x)
-
Sanitarium (en dan vooral het begin)
en toch
-
Undying... ook vooral het begin, hoe minder je weet hoe spannender
en die bovenste 2 zijn alletwee met kleine kinderstemmetjes/spookjes ja... daar heb ik echt iets mee, raak ik gelijk gefreaked :x
[edit-]
ff wat uitleg erbij > waarom deze games en geen Max Payne en Half Life bijvoorbeeld? In Max en Half-Life liep je met dikke guns rond... dan voel ik me vrij veilig
in Thief zit er een spookje je te plagen, wtf doe je tegen spoken? xD en zombies zijn ook lastig af te maken. In Sanitarium draag je bijna nooit wapens bij je, ook erg leip dus. Undying is een beetje een uitzondering, ik denk toch door de creepy sfeer in het begin...
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 21:56:
DoomIII vond ik dus echt NIET spannend of eng... Het was zo voorspelbaar. Ow muziekje word anders... Hmmm... waaar zou die zijn....
hmm raar, ik weet dan dat ik ga schrikken als ik dat muziekje hoor en toch schrik ik nog evenhard omdat de monsters meestal daar vandaan komen waar je ze niet verwacht (als ze komen waar je ze verwacht zou het ook niet eng zijn)
Het meest geschrokken ben ik wel bij belangrijke wars met MOH:SH. Je bent als enige van je team over, je hebt een tijdje niets gehoord, geen idee waar de tegenstander is, je bent über geconcentreerd, je loopt om het hoekje en botst haast tegen m op. Dan wil ik nog wel eens schrikken.
mens tegen mens... nog nooit eng gevonden dat...
jammer dat we tegenwoordig op GoT mensen zoals jou hebben... als je nix nuttigs te melden hebt...
[/edit]
[
Voor 63% gewijzigd door
Verwijderd op 24-09-2004 15:50
]