Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Voor de info: ik heb op dit moment dus dat 120 abo via gsmstunter. Ik heb een 0650 nummer gekregen. Niet verkeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 03:47
Op donderdag 28 maart 2002 00:09 schreef Heineken het volgende:
Voor de info: ik heb op dit moment dus dat 120 abo via gsmstunter. Ik heb een 0650 nummer gekregen. Niet verkeerd. :)
Wannneer heb jij hem besteld en gekregen? En al geld teruggehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 28 maart 2002 06:29 schreef michiel100 het volgende:

[..]

Wannneer heb jij hem besteld en gekregen? En al geld teruggehad?
Begin van de week (maandag besteld), zaterdags een briefje in de bus gehad dat de PTT langs was geweest maar dat er niemand thuis was. Binnen een week dus. Geld heb ik nog niet terug gehad, maar dit gebeurd binnen een maand.
* Heineken heeft zojuist een SMS voorraad gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:05
Op donderdag 28 maart 2002 10:42 schreef Heineken het volgende:

[..]

Begin van de week (maandag besteld), zaterdags een briefje in de bus gehad dat de PTT langs was geweest maar dat er niemand thuis was. Binnen een week dus. Geld heb ik nog niet terug gehad, maar dit gebeurd binnen een maand.
Argh, ik had dus bijna een Debitel abo besteld (heb de papieren thuisgekregen van GSMWeb.nl, maar nog niets ondertekend enzo. :)), maar dit is natuurlijk wel beter. Alleen, als ik het nu nog zou bestellen, zou ik het dan nog allemaal op tijd binnen krijgen ?? Want dit is natuurlijk wel een stuk beter, een gratis 120 minuten abo ipv een 90 min. abo voor 10,75 Euro waar je dan ook nog es 2 jaar aan vast zit.

Oftewel, zou ik het nu dus nog kunnen bestellen voor deze voorwaarden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Jean
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
ja, de aanbieding is geldig tot 4 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op donderdag 21 maart 2002 09:48 schreef Timmey het volgende:

[..]

Je legitimatienummer staat gewoon op je identiteitskaart of op je paspoort.
Mja, is dit dus je pers.nr (sofi nr.) of het nummer van je paspoort / rijbewijs. Als ik dit zo lees, zou ik zeggen pers.nr, maar als ik op het contract lees waar gesproken wordt over een "legitimatiebewijsnummer"...

Of ben ik blond.. :? Da ken natuurlijk ook. :)

offtopic:
Hey, da's in Bergeijk, van Radio Bergeijk, want oew orre hedde gekrege om te luistere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 12:14 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mja, is dit dus je pers.nr (sofi nr.) of het nummer van je paspoort / rijbewijs. Als ik dit zo lees, zou ik zeggen pers.nr, maar als ik op het contract lees waar gesproken wordt over een "legitimatiebewijsnummer"...

Of ben ik blond.. :? Da ken natuurlijk ook. :)
Ik heb me paspoort nummer gedaan.....tsja vond het ook vaag.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op donderdag 28 maart 2002 12:27 schreef supershoe het volgende:

[..]

Ik heb me paspoort nummer gedaan.....tsja vond het ook vaag.
Je moet je legitimatienummer invullen en op het contract staat legitimatiebewijsnummer. Naja, dan ook maar nummer van m'n paspoort invullen dan. Mja, zal wel weer teveel nadenken, maar ik zie daar echt wel verschil tussen hoor. :)

edit:

Beetje vaag in elkaar gedraaid allemaal, ik zie ook nergens een verstuurknop, maar dat terzijde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Laatst online: 06-06-2022
Op donderdag 28 maart 2002 00:09 schreef Heineken het volgende:
AAARGH!!! Dat broertje van mij heeft het nummer 06505025XX gekregen, waarbij xx ook erg logisch is (voor privacy maar even weggelaten). En ik heb hem tegelijk besteld een een ongelofelijk droopy nummer. Het is niet eerlijk ;)
Op donderdag 28 maart 2002 10:42 schreef Heineken het volgende:

Kan dat dan ook met zo'n talkline geval? Dat zou wel handig zijn..... ik dacht zelf dat het alleen met een ECHTE vodafone werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12352

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 13:19 schreef LuCaS het volgende:

AAARGH!!! Dat broertje van mij heeft het nummer 06505025XX gekregen, waarbij xx ook erg logisch is (voor privacy maar even weggelaten). En ik heb hem tegelijk besteld een een ongelofelijk droopy nummer. Het is niet eerlijk ;)
Tja.. wissel snel van sim kaart als hij zijn telefoon ff onbewaakt heeft achtergelaten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Niet online
ik heb bij mn 1e abbo 0650500463, bel maar (gaat tochd e kast in)

benieuwd wat mn 120 nummer wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41001

Hee een vraagje bij ide gratis 120abo, ik heb namelijk al die contract uitgeprint en zag dat de betalingen via "Automatische Incasso" gebeurt. Dit wil ik namelijk liever niet, bij mijn Ben abo heb ik namelijk ook de keuze gehad voor "per acceptgiro betalen".
Ik weet namelijk dat het niet altijd 'zuiver koffie' is bij de maandrekeningen omdat het toch bijna niet te controleren is en dan heb ik het over tientallen Euro`s.

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:10

TheFruitNerd

iets met fruit

Voor zover ik hier heb kunnen lezen heeft nog niemand echt problemen gehad met GSM Stunter.
Ik heb vorige week donderdag de 6310 besteld maar antwoord...
Ze gaven aan dat faxen het snelste is, dus heb ik dat dan ook maar gedaan.
Ik heb weet ik veel hoeveel meeltjes gestuurd maar geen enkele reactie. :'( :'( :'( :'(

Gewoon nog een keerje faxeren dan maar?

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:34
@fruit: Mijn ervaring is dat je gewoon geduld moet hebben. Er moet bijvoorbeeld eerst nog een test gedaan worden door Talkline of je wel kredietwaardig bent (waarop ik dus geweigerd ben :'() Ik vorige week woensdag opnieuw een aanvraag ingediend voor een Nokia 6310 icm Vodafone 120, en hopen dat hij er nu wel doorheen komt. Post het dus ff als je wat gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

@brooky: Geven ze tussendoor ook helemaal geen mailtje ter bevestiging van ontvangst of zo?
Een paar posts eerdeer vertelde Heineken namelijk dat ie 'm binnen een week binnen had.

Alhoewel daar weer een paar posts voor suich 'm ook op de 21e besteld heeft en ook nog nix gehoord heeft. :'(

*zucht* afwachten dus maar
Had ik toch zo gehoopt 'm nog deze week binnen te krijgen. Maar helaas het leven is geen krentebol.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 28 maart 2002 20:21 schreef TheFruitNerd het volgende:
@brooky: Geven ze tussendoor ook helemaal geen mailtje ter bevestiging van ontvangst of zo?
Een paar posts eerdeer vertelde Heineken namelijk dat ie 'm binnen een week binnen had.

Alhoewel daar weer een paar posts voor suich 'm ook op de 21e besteld heeft en ook nog nix gehoord heeft. :'(

*zucht* afwachten dus maar
Had ik toch zo gehoopt 'm nog deze week binnen te krijgen. Maar helaas het leven is geen krentebol.
't Rare is dat ik helemaal geen bevestiging per mail gehad heb ofzo. Het ging idd wel redelijk snel. :)
Op donderdag 28 maart 2002 13:19 schreef LuCaS het volgende:

[..]

[..]

Kan dat dan ook met zo'n talkline geval? Dat zou wel handig zijn..... ik dacht zelf dat het alleen met een ECHTE vodafone werkte
Mja, ik ben wel blij met het nummer. Het is erg makkelijk te onthouden en ten minste niet zo'n goedkoop overkomed 0612 nummer ofzo. Ik weet niet zeker of de smsbundel mogelijk is. Ik heb hem maar gewoon besteld en morgen zou ik een brief in de bus moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@fruit: Geduld is een schone zaak bij dit bedrijf....gewoon afwachten en hopen. Maar vind het idd schandalig dat er geen bevestiging of antwoord vanaf kan, hoed ruk ze het ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-05 16:58
krijg ik vandaag een brief van talkline, of ik even 92 eurocent wil dokken :)

Waarom is een beetje onduidelijk, het komt er ongeveer opneer dat het aansluitkosten zijn ofzoiets. Beetje vage factuur. Nou is het wel geen schokkend bedrag maar vond het wel grappig. :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 22:17 schreef B4RtJe het volgende:

Waarom is een beetje onduidelijk, het komt er ongeveer opneer dat het aansluitkosten zijn ofzoiets. Beetje vage factuur. Nou is het wel geen schokkend bedrag maar vond het wel grappig. :)
same here :)

iets van aansluitkosten ofso :?

nu afwachten hoe mn pa reageert op de eerste rekening :D
heb aardig wat gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 06-05 16:58
Op donderdag 28 maart 2002 22:24 schreef Papa Roach het volgende:

heb aardig wat gebeld
lol, mijn zusje heeft telefoon van gsmstunter maar die belt niet met dat abbo. Gewoon ouwe prepay kaart erin :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45502

Ik heb ook dat 120 min abbo besteld vorige week dinsdag en nog nix van ze gehoord. Ook naar ze gemailt en gebeld maar geen reactie. Toen heb ik talkline maar eens gebeld en die meldde dat ik sinds eergisteren ben aangesloten, dus waarschijnlijk ligt hij zometeen of morgen in de brievenbus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Op vrijdag 29 maart 2002 08:59 schreef Walm het volgende:
Ik heb ook dat 120 min abbo besteld vorige week dinsdag en nog nix van ze gehoord. Ook naar ze gemailt en gebeld maar geen reactie. Toen heb ik talkline maar eens gebeld en die meldde dat ik sinds eergisteren ben aangesloten, dus waarschijnlijk ligt hij zometeen of morgen in de brievenbus :9
Op welk nummer heb je ze gebeld dan?
Dan ga ik ook maar direct kijken. :)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45502

Dit is het nummer van de customer service 035 544 05 44. Ik heb daar gewoon het verhaal uitgelegd en ze gaven met te kennen dat ik al aangesloten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 28 maart 2002 22:17 schreef B4RtJe het volgende:

De brief + administratie is al duurder. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suich
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2013
OK, vorige donderdag gefaxt en nu binnengekomen, mijn Nokia 3310! Meteen mijn Ben abo erin en ik kan eindelijk weer bellen. Blijft wel een beetje behelpen na mijn gejatte 8210, maar ik ben er toch blij mee! Hoefde niets te betalen aan de postbode en op de factuur staat dat ze binnen een maand het geld zullen storten! :) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel100
Nou ik heb m'n Vodafone 120-abo hoor! Vorige week donderdag besteld, dus hij heeft er 8 dagen over gedaan.

Hulde aan GsmStunter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Heb net even contact gehad met Talkline.
Volgens de mevrouw aan de telefoon was het zo ontzettend druk dat ze zelfs overuren maken tot 21.00...
Er staan op dit moment ongeveer 600-700 aanvragen in de wacht omdat het zo druk is.
Volgens haar kan de aanvraag nog wel een weekje extra duren... :'(

Nou ja ik zie het wel.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Geduld, geduld, geduld...........arghhhh en dat heb ik niet!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Dan leveren ze 'm deze week niet, maar nu zit pasen er ook nog eens tussen.
Hopelijk levert dat niet nog meer vertraging op! :(
't is dat ze zo goedkoop zijn, anders was ik al lang ergens anders naar toe gegaan.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel100
Hoelang wachten jullie dan al? Een weekje wachten op een bestelling is toch niet zo dramatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 17:51 schreef michiel100 het volgende:
Hoelang wachten jullie dan al? Een weekje wachten op een bestelling is toch niet zo dramatisch?
Wel als je hierdoor een week niet kan bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 16:43
Op woensdag 06 maart 2002 20:56 schreef Hydrogen het volgende:
op de site http://www.gsmstunter.nl kwam ik de volgende aabieding tegen:
een nokia 3310 met een vodafoon abbonement voor maar 4,50 euro per maand!het abbonement is maar 1 jaar lang , daarna kan je hem opzeggen.
de enigste kosten die je wel moet betalen zijn de verzendkosten van € 11,34, verder geen aansluitkosten ed

dit kotm er dus op neer een simlock vrije nokia 3310 met abbo voor maar 12 * 4,50 = 54 euro. 54 + 11,34 = 65,34 euro!!

kan ik dit vertrouwen? want het lijkt mij wel heeeel goedkoop
Wat je hier zegt klopt niet: die 4.50 euro zijn de kosten per maand die je moet betalen voor het abonnement (12 euro - wat je van gsmstunter terugkrijgt)
Je moet nu nog steeds elke minuut betalen (!) die je belt, dit komt er bovenop!! :'(

Kijk maar op de site van Talkline en zoek naar Customizer. Hier wordt uitgelegd hoe het werkt

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

TE KOOP: 38,4kWh Pylontech + 3*Victron Multiplus 8000 link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Op zaterdag 30 maart 2002 13:35 schreef Niek_ het volgende:

[..]

Wat je hier zegt klopt niet: die 4.50 euro zijn de kosten per maand die je moet betalen voor het abonnement (12 euro - wat je van gsmstunter terugkrijgt)
Je moet nu nog steeds elke minuut betalen (!) die je belt, dit komt er bovenop!! :'(

Kijk maar op de site van Talkline en zoek naar Customizer. Hier wordt uitgelegd hoe het werkt

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
Is goed, was daar niet bekend mee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Heb trouwens ook een Nokia 6310 met Vodafone 120 besteld. Afgelopen woensdag gefaxt ben errug benieuwd wanneer ik hem krijg. Heb alleen nog geen bevestigingsmailtje gehad. Iemand enig iedee hoe lan dat duurt, of hoe lang het bij hem/haar duurde?

Hoop dat alles goed is gegaan anders is de actie afgelopen en dat zou mooi **** zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Op zaterdag 30 maart 2002 13:53 schreef Niek_ het volgende:
Heb trouwens ook een Nokia 6310 met Vodafone 120 besteld. Afgelopen woensdag gefaxt ben errug benieuwd wanneer ik hem krijg. Heb alleen nog geen bevestigingsmailtje gehad. Iemand enig iedee hoe lan dat duurt, of hoe lang het bij hem/haar duurde?

Hoop dat alles goed is gegaan anders is de actie afgelopen en dat zou mooi **** zijn.
Ik wil je toch het advies geven om even de Faq te lezen. Hier staan wat ditjes en datjes in die altijd makkelijk zijn om even te lezen. Bijvoorbeeld het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje, hiermee kun je een bericht wijzigen ipv steeds een reply achter elkaar te plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 13:35 schreef Niek_ het volgende:

Nee hoor, je kan gewoon zoveel minuten gratis bellen en als je er dan over dat aantal heen komt moet je bij betalen. tenminste zo geld dat voor bijna alle abonnementen dus ik denk hier ook voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:02
Op zaterdag 30 maart 2002 15:57 schreef Hydrogen het volgende:

[..]

Nee hoor, je kan gewoon zoveel minuten gratis bellen en als je er dan over dat aantal heen komt moet je bij betalen. tenminste zo geld dat voor bijna alle abonnementen dus ik denk hier ook voor
Talkline Customizer zitten GEEN belminuten bij, meteen vanaf eerste tik betalen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op zaterdag 30 maart 2002 13:53 schreef Niek_ het volgende:

de schade valt mee, ik heb naar talkline gebeld(gisteren) en daar vertelden ze mij dat er nog ca. 1000 aanvragen in behandeling waren. aanvragen die daar door te laat zouden zijn voor de actie merken dat niet. talkline regelt dat allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Eigenlijk zou je die 3310 met abbo moeten bestellen, en dan niks met abbo doen en gsm meteen weer verkopen, maak je toch zo'n €50 winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52254

Op zaterdag 30 maart 2002 19:17 schreef Bobbert het volgende:
Eigenlijk zou je die 3310 met abbo moeten bestellen, en dan niks met abbo doen en gsm meteen weer verkopen, maak je toch zo'n €50 winst :+
Zoveel is de 3310 ook niet meer waard.:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Wel vaag btw dat ze zijn uitgeschreven bij kvk ->
Informatie over geselecteerde inschrijving

Naam: GSM Stunter
Vestigingsplaats: 5571CB Bergeijk
KvK-inschrijfnummer: 17133602 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

O ja, wil je dit controleren?
*Ga naar www.kvk.nl,
*kies "handelsregister" (aan de linkerkant van je scherm)
*kies "register raadplegen"
*en kies dan voor postcode
*Zoek op deze - 5571CB - postcode. Vink aan *allebei*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 30 maart 2002 19:45 schreef godmode het volgende:

[..]

Zoveel is de 3310 ook niet meer waard.:'(
Check marktplaats.nl -> €120 :P

edit:
misschien met wat minder extra's €100 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52267

Op zaterdag 30 maart 2002 19:48 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Check marktplaats.nl -> €120 :P

edit:
misschien met wat minder extra's €100 dan
Maar hij is toch 2e hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 30 maart 2002 20:03 schreef LOLBROEK het volgende:

[..]

Maar hij is toch 2e hands
euh die gsm die je krijgt van gsmstunter is die 2dehands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52267

Op zaterdag 30 maart 2002 20:04 schreef Bobbert het volgende:

[..]

euh die gsm die je krijgt van gsmstunter is die 2dehands?
Nee dat zeg ik niet.
Maar die hem van jou koopt heeft dan een 2e handse.
(niet boos zijn) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 30 maart 2002 20:09 schreef LOLBROEK het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet.
Maar die hem van jou koopt heeft dan een 2e handse.
(niet boos zijn) :-)
hehe boos zijn :?

Maar check http://www.marktplaats.nl/print.php3?g=telecommunicatie&u=nokia&zoek=3310&referer eens, zul je zien, minimaal €100 voor een (tweedehandse) 3310 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel100
Op zaterdag 30 maart 2002 19:48 schreef Bobbert het volgende:
Wel vaag btw dat ze zijn uitgeschreven bij kvk ->
Informatie over geselecteerde inschrijving

Naam: GSM Stunter
KvK-inschrijfnummer: 17133602 0000
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
Naam: Coen's Trading Telecom
KvK-inschrijfnummer: 17088427 0000

Dit bedrijf is GSMstunter, maar volgens mij is dit al een tijdje zo, omdat het wel even duurt voordat kvk dat op internet heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 30 maart 2002 21:20 schreef michiel100 het volgende:

[..]

Dit bedrijf is GSMstunter, maar volgens mij is dit al een tijdje zo, omdat het wel even duurt voordat kvk dat op internet heeft staan.
Aha zou kunnen jah :)

Khad al mailtje naar hun gestuurt, zal wel dinsdag beantwoord worden denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Ga er maar niet vanuit, mijn ervaring is dat e-mail, faxen of telefoontjes toch niet beantwoord worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
Op zaterdag 30 maart 2002 21:20 schreef michiel100 het volgende:

[..]

Dit bedrijf is GSMstunter, maar volgens mij is dit al een tijdje zo, omdat het wel even duurt voordat kvk dat op
internet heeft staan.
Inderdaad, ik heb vandaag mijn 120abo binnen, en daar staat ook een stempel op met Coens telecom. Ik vond het al vaag.

Ik had trouwens een vraag, ik las dat de talkline klantenservice niet altijd open is. Stel: je mobiel wordt gejat en je wil hem laten blokkeren, hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 05-05 17:03
iemand al geld teruggestort gekregen ??

anders ga ik er niet aan beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 31 maart 2002 17:27 schreef Cutebritney het volgende:
iemand al geld teruggestort gekregen ??

anders ga ik er niet aan beginnen....
Geldig tot 4 april... das dus uiterlijk woensdag opsturen....

En geld krijg je pas na 6 weken dus niemand kan antwoord geven op je vraag denk ik voor de deadline...

Ben benieuwd naar volgende aanbiedingen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Beetje jammers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik had trouwens een vraag, ik las dat de talkline klantenservice niet altijd open is. Stel: je mobiel wordt gejat en je wil hem laten blokkeren, hoe moet dat?
"Is uw mobiele toestel gestolen of bent u uw SIM-kaart kwijt? Laat zo spoedig mogelijk uw SIM-kaart blokkeren, zodat eventeel misbruik beperkt blijft. U kunt hiervoor 24 uur per dag contact opnemen met de Talkline Customer Service via telefoonnummer (035) 544 05 44."

Letterlijk overgenomen uit de Customer Service van Talkline -> even kiezen voor Sitemap -> Service -> Customer Service. :P

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Mmmzz, ik heb vandaag weer even naar Talkline gebeld (voor iets anders maar dat even terzijde) gelijk ook weer even navraag gedaan naar de stand van zaken.
Afgelopen week zijn er ruim 400-500 nieuwe aanmeldingen binnengekomen... :'(
Hopelijk heeft dat geen invloed op mijn aanvraag.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Jean
  • Niet online
ik heb donderdag 21 maart 's avonds laat een Talkline Vodafone 120 abo besteld per fax. Zaterdag lag er een briefje van de postbode in de bus dat ik m vandaag kon ophalen op het postkantoor. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Op dinsdag 02 april 2002 12:23 schreef R-Jean het volgende:
ik heb donderdag 21 maart 's avonds laat een Talkline Vodafone 120 abo besteld per fax. Zaterdag lag er een briefje van de postbode in de bus dat ik m vandaag kon ophalen op het postkantoor. Ik ben benieuwd...
Ik heb 'm ook op de 21e besteld.
Nog nix gehoord... :'(

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

zelf heb ik zo een gratis abo'tje besteld....(maandag besteld)

Ik was gebeld omdat m'n rijbewijs niet goed doorgekomen was door de fax. Of ik het nog een keer wilde doorsturen.(donderdag gebeld en gelijk doorgefaxt)

Sindsdien niets meer gehoord.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
De e-mail doet het nog wel degelijk bij gsmstunter.nl! Kreeg nl. vandaag een e-mail terug op een e-mail van mij van 16 (!!!!) maart:

Als het goed is heeft U al het pakket ontvangen of iets anders van ons
gehoord zoniet graag een mailtje terug

Met vriendelijke groet,

GSMstunter
Postbus 7
5570 AA
Bergeijk
www.gsmstunter.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: *****
Verzonden: zaterdag 16 maart 2002 10:55
Aan: vragen@gsmstunter.nl
Onderwerp: Bestelling 08-03 Nokia 6310 icm met Vodafone 120

Geachte Heer, Mevrouw,

Graag zou ik van u willen vernemen wanneer mijn bestelling, die ik nu
een week geleden heb gedaan, verstuurd zal worden. Ondanks meerdere e-mails van mij, is deze vraag nog steeds niet beantwoord. Ik kan me voorstellen dat U het nu druk hebben ivm met deze acties, maar een kort antwoord lijkt mij wel op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 26-06-2017
heb vandaag tweede abbo binnen gekregen nou ja binnegekregen.
we kregen het blaadje door de bus waarin stond dat we hem konder ophalen.
nu hebben we er (bijna) 2 in huis

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58
Op woensdag 03 april 2002 00:22 schreef jazzVL het volgende:
heb vandaag tweede abbo binnen gekregen nou ja binnegekregen.
we kregen het blaadje door de bus waarin stond dat we hem konder ophalen.
nu hebben we er (bijna) 2 in huis
Het is dus toch mogelijk om twee abonnementen op 1 naam af te sluiten, of interpreteer ik jouw berichtje verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

waarschijnlijk zijn het abo's op verschillende namen. Ik neem aan dat hij/zij dan niet alleen thuis woont ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:43
Ik kreeg dus ook een reactie op een mail van mij van 13 maart, dat ik inmiddels al iets van ze gehoord had of het pakket ontvangen heb. Ik ben nu al meer dan 3 weken bezig en heb nog nix ontvangen :(. De eerste paar x was het rijbewijs te donker gefaxed, toen opgestuurd en nadat ik een lange tijd nix had gehoord weer gebeld, het rijbewijs wat ik opgestuurd had was ook te donker... Nu heb ik het rijbewijs afgelopen donderdag gefaxed en nix gehoord. De aanvraag zou met spoed behandeld worden. Bellen wil niet meer want ze verbinden je niet meer door, ik krijg geen reactie op de mails die ik de afgelopen dagen gestuurd had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
LOL
en nu heeft vodafone het abbo geld verhoogd met 1 euro :(
dus dat betekend dat mijn gratis abbo nu een 1 euro per maand abbo wordt ? of blijf ik gewoon nix betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Op woensdag 03 april 2002 13:06 schreef Blue-Bird het volgende:
...Ik ben nu al meer dan 3 weken bezig en heb nog nix ontvangen :(.
En ik dacht nog wel dat lang zat te wachten (vanaf 21e)... :(
Volgens mij kun je er beter van uit gaan dat je nix krijgt, dan kan het namelijk altijd nog meevallen :'(.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op woensdag 03 april 2002 13:07 schreef Chaser2600 het volgende:
LOL
en nu heeft vodafone het abbo geld verhoogd met 1 euro :(
dus dat betekend dat mijn gratis abbo nu een 1 euro per maand abbo wordt ? of blijf ik gewoon nix betalen ?
Denk dat het 1 euro per maand wordt. Je krijgt 270 euro terug, en dat is het oude tarief per maand. Maar ja, omgerekend 1 euro is natuurlijk nog steeds niet veel. :)

Ik hoop dat ik ook snel bericht krijg, dat ik m'n abo op kan gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
En jawel.......
22 maart per post besteld, en vandaag lagen er twee briefjes in de bus; of ik morgen maar even een telefoon en abbo op wil halen op het postkantoor.

en de moraal van dit verhaal?
Rustig afwachten!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Op woensdag 03 april 2002 19:05 schreef irule het volgende:
Dat is nou juist het probleem!
Ik heb geen geduld :P

edit:

Bij mij issie ook voorgekropen.
keb de 21e besteld

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Op woensdag 03 april 2002 19:05 schreef irule het volgende:
En jawel.......
22 maart per post besteld, en vandaag lagen er twee briefjes in de bus; of ik morgen maar even een telefoon en abbo op wil halen op het postkantoor.

Zucht....ik heb dus op 20 maart besteld :( Jij bent dus voorgekropen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Ik heb op 24 maart mijn aanvraag op de bus gedaan, dus op 25 maart zou de brief bij GSMStunter aangekomen zijn. Ik heb net naar Talkline gebeld, zij hebben mijn aanvraag helemaal niet ontvangen. :( Ik hoop maar dat die aanvraag vandaag binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

edit:

Ik heb net weer contact gehad met Talkline.
Volgens hen is het zo dat ze inderdaad een achterstand hebben, maar die achterstand is niet groter dan 2 dagen.
Ik heb de 21e besteld, dat is dus nu precies 2 weken geleden. :(
Ik ga in eerste instantie maar even een mailtje en een fax sturen dan mijn oude aanvraag geannuleerd moet worden.
Daarna ga ik eerst even verder kijken naar een andere winkel, en anders de aanvraag opnieuw indienen.
De acties zijn nog tot vandaag geldig, dus laten we er het beste van hopen. ;(

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Nou, op 19-03-2002 die 3310 aanbieding besteld en nu lag er een brief je op de deurmat dat ik de postbode had gemist :(
Morgen dus mijn telefoon ophalen, het duurde even (en begon al te twijfelen) maar hij komt dus wel gelukkig :) Nu die € 270,- nog en het is helemaal toppie.

Zal wel erug druk wezen daar :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Even duidelijk hied over die prijsverhoging van Vodafone: ik had op Vodafone.nl een sms-pakket besteld. Van de week kreeg ik een smsje dat ik geen Vodafone abo heb. Het is dus aan Talkline of ze de prijs verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op donderdag 04 april 2002 16:38 schreef Heineken het volgende:
Even duidelijk hied over die prijsverhoging van Vodafone: ik had op Vodafone.nl een sms-pakket besteld. Van de week kreeg ik een smsje dat ik geen Vodafone abo heb. Het is dus aan Talkline of ze de prijs verhogen.
op de site van gsm-stunter staat nu dat het 'gratis' abbo nu €1 per maand kost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb net ff een aangetekende brief gestuurd.
Nu moeten ze wel antwoorden >:)
Helaas zijn de kosten er ook wel naar... €5.75 :'(
Aan de andere kant heb ik nu wel de zekerheid dat ze de brief aangenomen hebben of niet.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 16:38 schreef Heineken het volgende:
hmmm minders, en ik had nog wel gehoopt lekker goedkoop te kunnen smsen. die €0.22 vind ik aan de hoge kant
maarja het bellen is al voor niks dus dan mag 't wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staudt20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23
Nou, eergister mijn nokia3310 binnen, simkaart nog niet eens aangeraakt, zouden ze dan wel al dat abo hebben lopen?
ik kreeg er een factuur bij, waarop staat dat ik ze 106,02 euro voor de mobiel verschuldigd ben, zou dat gewoon een foutje zijn?

Mr. Worf, show these children the airlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 09:07
GSM stunter heeft nu nieuwe aanbiedingen. Ongeveer dezelfde alleen allen duurder, allemaal bezorginskosten. En 120 abo is nu 5,50 per maand ipv 1 euro per maand zoals het was. Men krijgt nu maar 216 euro terug. Blij dat ik op 23 maart besteld heb. Echter nog steeds niks gehoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Ik heb vandaag een telefoontje gehad van Talkline of ik 200 euro borg wilde betalen ('t Was mijn tweede abonnement namelijk). Heb ik nu wel nog recht op de acties t/m 4 april of heb ik nu pech gehad, 't is immers 5 april vandaag. De nieuwe aanbieding is namelijk een paar eurotientjes duurder. BTW, Ik heb het abonnement aangevraagd op 24 maart, op 25 (uiterlijk 26) maart had GSMStunter de papieren in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
Mijn vriendin heeft op 22mrt een brief gestuurd voor dat 120abo, en nog steeds geen sim.

MAAR, ze kreeg vandaag een brief van TL, bestaande uit 2 vellen. Maar ze waren genummerd 1 en 3, dus er ontbreekt er eentje. Ze moet nu 2.15 (op blad1) en 1.88 (op blad3)ofzo betalen. En helaas is er geen blad 2.

MAAR ZE HEEFT NOG NIET EENS EEN SIM!

Wat moeten we nu doen? Talkline bellen? GSMstunter neemt toch niet op en reageert pas na 3 maanden op mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Dan zou ik iig eerst even Talkline bellen, misschien kunnen die jou dan mer vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 12:20 schreef LuCaS het volgende:
Mijn vriendin heeft op 22mrt een brief gestuurd voor dat 120abo, en nog steeds geen sim.

MAAR, ze kreeg vandaag een brief van TL, bestaande uit 2 vellen. Maar ze waren genummerd 1 en 3, dus er ontbreekt er eentje. Ze moet nu 2.15 (op blad1) en 1.88 (op blad3)ofzo betalen. En helaas is er geen blad 2.

Wat moeten we nu doen? Talkline bellen? GSMstunter neemt toch niet op en reageert pas na 3 maanden op mail.
Ik zou naar Talkline bellen en uitleggen dat je niet eens een SIM hebt om te bellen en dat je dus ook geen zin hebt om te betalen.
Je word trouwens vet genaaid door talkline, want op hun website staat dat een gespecificeerde rekening gratis is, terwijl je er wel vet 5 gulden per maand voor moet betalen!
Belachelijk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
heb in ieder geval mijn 3310 binnen, kosten € 0,- aan de postbode en een creditnota van € 106,02
Netjes verpakt en het werkt ook nog is allemaal :)

Als over 1,5 maand die 106 euro nog wordt teruggestort is het helemaal top, bellen voor € 4,50 p.m :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:15
Ik heb dus op 23 maart ook zo'n 120min. abo aangevraagd en die gratis telefoon. Maar ook ik heb de sim en de telefoon nog niet. Ik heb ze al gemaild maar ik krijg uiteraard geen antwoord :(
Nu maar hopen dat het nog komt. Ik was iig op tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Voor iedereen die hem nog niet binnen heeft: Bel Talkline even! Daar hebben ze nu de aanvragen verwerkt tot 2 april, dus als ze daar nog niet bekend zijn met jouw bestelling, dan is er iets fout gegaan bij gsmstunter. Zo ook helaas bij mij, mijn naam stond er niet tussen en volgens de mevrouw bij Talkline zou die er echt tussen moeten staan als je op 20 maart besteld heb. Ook kon ze me vertellen dat zij ook flink baalden van gsmstunter, zij konden hun nl ook niet bereiken en de manager was al een keer persoonlijk langsgeweest daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:41
Op vrijdag 05 april 2002 12:20 schreef LuCaS het volgende:

Eerste factuur van talkline bevat inderdaad geen blad 2. Ik heb die factuur al een tijdje terug gehad, maar toen had ik mijn sim al lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-04 08:51
Ik heb de Vodafone 120 abbo vandaag ontvangen. Ik had hem op 16 maart per post verstuurd.

Dus voor degene die hem nog niet hebben ontvangen; even wachten, het komt toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
't 'gratis' abbo is nu wel wat duurder geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16010

Ik had die Motorola V50 besteld. Ik zie nu dat je 55 € moet betalen voor het toestel. Ik heb het met pasen op de bus gedaan. Ik neem aan dat ik wel nog voor die ouwe actie in aanmerking kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Laatst online: 22-04 21:16
Hey ik heb daar een Talkline customizer met een ericsson t39 voor 16 euro besteld. Ik heb de aanbueding op 4 april ervanaf gehaald en opgestuurd.
Maar de aanbieding was van de site af gehaald op 5 april, en nu vraag ik me af of deze prijs nog wel geldig is. Ik dacht dat er stond dat alle "actie's" geldig waren t/m 4 april, maar deze aanbieding stond niet onder het kopje "actie's", maar onder het kopje "abonnementen". Daardoor denk ik dus dat mijn aanvraag wel wordt gehonoreerd, maar klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Heb je een contract opgestuurd waarop die prijs staat? dan lijkt me gewoon dat je em krijgt. Aanbiedingen hoeven niet voor 4 april bij jou te wezen, als de aanvraag maar voor 4 april daar binnen was.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Omdat Talkline de abonnementsprijzen per 1 april heeft verhoogd, kunnen alle Vodafone120 abonnementen die voor 1 april zijn afgesloten, zonder opzegtermijn worden beeindigd. Zie de algemene voorwaarden Talkline:
2. Talkline heeft het recht haar tarieven van tijd tot tijd te wijzigen. Talkline zal de Contractant telkens tijdig op de hoogte stellen (bijvoorbeeld door mailings of vermelding op haar facturen) van eventuele tariefswijzigingen (behoudens de wijzigingen in tarieven voor roaming).

3. Indien Talkline binnen drie maanden na het aangaan van de Overeenkomst haar tarieven verhoogt, heeft de Contractant het recht, binnen veertien dagen na bekendmaking door Talkline van de tariefsverhoging, de Overeenkomst per aangetekende brief met onmiddellijke ingang op te zeggen. Tenzij Talkline krachtens wetsbepaling bevoegd is haar tarieven te verhogen.
Volgens mij maak je er dan nog vette winst op. GSMStunter is m.i. verplicht om die 270 euro toch over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op zondag 07 april 2002 12:57 schreef TAG_Speedy het volgende:
Heb je een contract opgestuurd waarop die prijs staat? dan lijkt me gewoon dat je em krijgt. Aanbiedingen hoeven niet voor 4 april bij jou te wezen, als de aanvraag maar voor 4 april daar binnen was.
Misschien was ik niet duidelijk: Ik heb de aanbieding op 4 april uitgeprint, en op 5 april opgetuurd. De aanbieding was op 5 april van de site afgehaald door GSMstunter en de t39 was 54 euro duurder. Op het contract staat trouwens niks van een datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Op zondag 07 april 2002 21:34 schreef ernstblaauw het volgende:

[..]

Misschien was ik niet duidelijk: Ik heb de aanbieding op 4 april uitgeprint, en op 5 april opgetuurd. De aanbieding was op 5 april van de site afgehaald door GSMstunter en de t39 was 54 euro duurder. Op het contract staat trouwens niks van een datum
Dan heb je dus vette pech. Op de site stond duidelijk dat de aanbiedingen t/m 4 april geldig waren. Je zou GSMStunter kunnen bellen of mailen (Reactie van hun kant is een ander verhaal :( ) en hen verzoeken om het contract ongedaan te maken. Werkt alleen als zij het contract nog niet naar Talkline hebben doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 07 april 2002 21:22 schreef TweakersOnly het volgende:
Omdat Talkline de abonnementsprijzen per 1 april heeft verhoogd, kunnen alle Vodafone120 abonnementen die voor 1 april zijn afgesloten, zonder opzegtermijn worden beeindigd. Zie de algemene voorwaarden Talkline:
[..]

Volgens mij maak je er dan nog vette winst op. GSMStunter is m.i. verplicht om die 270 euro toch over te maken.
hehe das mooi :D, als je dan die 3310 hebt besteld en het abbo nie ging gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op zondag 07 april 2002 21:40 schreef TweakersOnly het volgende:

[..]

Dan heb je dus vette pech. Op de site stond duidelijk dat de aanbiedingen t/m 4 april geldig waren. Je zou GSMStunter kunnen bellen of mailen (Reactie van hun kant is een ander verhaal :( ) en hen verzoeken om het contract ongedaan te maken. Werkt alleen als zij het contract nog niet naar Talkline hebben doorgestuurd.
Op de site staat dat de "actie's" t/m 4 april geldig waren, en je had maar 1 blad met acties (= de eerste pagina). Ik dacht dat de andere prijzen niet veranderden na 4 april. Maar op het contract staat duidelijk vermeld dat het 16 euro is, dus ze kunnen me dan toch niet een andere prijs rekenen zonder mijn toestemming? Ze kunnen toch alleen het contract niet in behandeling nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
wat is dat nou weer?
www.gsmstunter.nl down?
toch niet failliet ofzo?

laat maar weer hangen, hij doet 't alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Vandaag een mailtje gehad of ik Talkline wilde opbellen. M'n aanvraag is er nog steeds niet goed doorgekomen....

ik vraag me af waar het over zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Ik heb op 27-3 een nokia 6310 + vodafone 120 besteld, ook nog steeds niks gehoord.... (zelfs geen bevestigingsmailtje)

Ben nu net met Talkline aan het bellen (035-5440544) en heb gevraagd of ze konden zien of mijn naam bij hun bekend was. Nog geen reactie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Heb nu net de reactie gehad.....

Talkline kon mijn achternaam niet vinden dus hebben ze nu op straat en huisnummer gekeken. Niks gevonden. Ik moest morgen maar terugbellen want dan zouden ze de aanvragen van voor 28-3 allemaal gehad hebben en als ik er dan nog niet instond bij hun was er bij GSM Stunter iets niet goed gegaan... :(

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste