Verwijderd
je bent toch nog geen 18? (ik ook nie)Op dinsdag 12 maart 2002 21:23 schreef Papa Roach het volgende:
ik heb zojuist een 3310 met een 120 abbo erbij besteld
ik post als het zover is...
zeker via pa/ma
ja iddOp woensdag 13 maart 2002 20:53 schreef Jos_The_Boss het volgende:
[..]
je bent toch nog geen 18? (ik ook nie)
zeker via pa/ma
op mn vaders naam+rekening enz en als hij niet aankomt oid ook zijn risico
als het werkt haalt hij gewoon elke maand het bedrag van mn rekening wat hij betaald aan abbo en belkosten enzo
Verwijderd
maar je betaald gewoon die 14,28 per maand.... toch?
Kreeg gelijk meeltje terug:----- Original Message -----
From: "Papa Roach" <
Sent: Wednesday, March 13, 2002 10:14 PM> - Heb je de telefoon ontvangen?
Hey,
Ik las op GoT dit topic van jou:
GSMstunter.nl ervaringen?
Omdat het al een redelijk oud topic is wil ik je maar ff per mail vragen
hoe het is afgelopen...
Ik heb dus een paar vraagjes voor je
- Heb je de telefoon ontvangen?
- Heb je nog problemen gehad met gsmstunter.nl of is alles vlekkeloos verlopen?
- Hoe is de helpdesk en service van ze? (als je die nodig hebt gehad)
- Hoelang heeft het geduurt voordat je je bestelling ook binnen had?
Ik wil graag even weten wat ik aan mn fiets heb hangen als ik daar een telefoon bestel.
alvast bedankt
Met veel dank aan [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1571]Timmey[/url]Beste Papa roach
Ik zal hieronder even je vragen beantwoorden:
- Heb je de telefoon ontvangen?
Ik heb m'n telefoon netjes onder rembours ontvangen, het pakketje was netjes
verpakt zonder dat je aan de buitenkant kon zien dat er een gsm in zat.
- Heb je nog problemen gehad met gsmstunter.nl of is alles vlekkeloos verlopen?
Alles ging vlekkeloos, zelfs met het abonnement heb ik tot nu toe geen
problemen. Dit 0 minuten abonnement gebruik ik overigens niet.
- Hoe is de helpdesk en service van ze? (als je die nodig hebt gehad)
Het duurde even voordat ik mijn gsm binnen had omdat het paspoort niet zo
goed via de fax was doorgekomen. Zodra mijn bestelling in behandeling was
genomen werd er echter wel direct gebeld en heb ik de kopie van het paspoort
opnieuw doorgefaxt. Vervolgens duurde het eventjes en heb ik ze gebeld
wanneer het pakketje binnen zou komen aangezien ik het abonnement al wel had
gekregen van Debitel. Ik kreeg direct een ID-nummer om via de PTT site na te
checken waar het pakketje ergens was, diezelfde dag nog stond de PTT voor de
deur.
- Hoelang heeft het geduurt voordat je je bestelling ook binnen had?
Bij mij dus een kleine 2 weken omdat die kopie niet door was gekomen, ik
denk dat als alles vlekkeloos verloopt je op hoogstens 5 werkdagen moet
rekenen.
Ik kan GSMStunter verder ten zeerste aanraden, de prijzen zijn zeer scherp
zonder addertjes onder het gras of andere vormen van kleine lettertjes.
Ik hoop je hiermee wat meer te hebben geinformeerd, je had de thread
overigens gerust nog even omhoog kunnen schoppen. Of post deze info desnoods
er nog eventjes bij, altijd makkelijk voor de mensen die na jou komen en via
de search van de GoT meer info zoeken.
Groetjes,
Tim van Letht.
Door de enorme drukte zijn we momenteel slecht telefonisch bereikbaar
Tevens is onze levertijd opgelopen tot min. 5 werkdagen.
Momenteel alleen nog 1 bestelling per persoon! Onze excuses voor het ongemak.
Verwijderd
Nummerbehoud is dat je het nummer dat je nu hebt mee kan nemen naar je nieuwe abonnement.Op donderdag 14 maart 2002 12:46 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
wat is nummerbehoud? zoiets als: wanneer je abbo afgelopen is wordt je tel. nummer weggegooid?
En Papa Roach, geen dank
Juist dan is nummerbehoud toch handigOp donderdag 14 maart 2002 13:24 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
o, ok
maakt nie uit na die tijd koop ik wel een nieuwe sim kaart duzz
Als je een nieuw abonnement neemt dan hou je gewoon hetzelfde nummer, scheelt een hoop geklooi met iedereen laten weten dat je een nieuw nummer hebt!
Verwijderd
ik wil een Siemens M35i bestellen met een vodafone 120 min abbo
wie overtuigd me pa?
Mijn pa heeft 't ook gedaan.Op donderdag 14 maart 2002 18:07 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
ok omdat ik nog geen 18 ben moet ik me pa dus laten bestellen alleen vindt hij dit geen zuivere koffie.
wie overtuigd me pa?
Mr. Worf, show these children the airlock.
tsja ik wil hem best overtuigen maar hoe?Op donderdag 14 maart 2002 18:07 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
ok omdat ik nog geen 18 ben moet ik me pa dus laten bestellen alleen vindt hij dit geen zuivere koffie.
wie overtuigd me pa?
ik moet btw eerst nog ff de zooi ontvangen
paar daagies nog
Het is dus wel toegestaan. Snapte al niet hoe iedereen daar bij kwam. Als je het hele verhaal las stond er duidelijk dat de gebruikte software en methode illegaal was. Het unlocken zelf zal nooit verboden worden.Op dinsdag 12 maart 2002 22:28 schreef Heineken het volgende:
[..]
[topic=437510/1/100]
Erg illigaal dus.
Zie ook:
[topic=439298/1/150]
Gewoon veel geduld hebben, ze zijn niet erg snel, maar het komt vanzelf!Op zaterdag 16 maart 2002 18:20 schreef Brooky het volgende:
Ik heb nog steeds niks binnenE-mails gestuurd, fax gestuurd en geprobeerd te bellen, maar mag niet baten, ze zijn niet te bereiken en laten ook niks van zich horen. We blijven wachten....
Welke kleur kreeg je daar? Of kan je uitkiezen?Op zaterdag 09 maart 2002 17:02 schreef Brooky het volgende:
Tja, moest toch een nieuwe abo hebben...en die Nokia 6310 + Vodafone 120 abo was toch wel erg voordelig daar.Gisteravond heb ik deze dus maar besteld en gelijk een e-mail gestuurd welke kleur ik zou krijgen. Vanmorgen alweer een e-mail terug, dus ze zijn iig vrij snel met antwoorden op e-mail. Ik hou jullie iig op de hoogte.
Verwijderd
Enne wat verdienen die lui nou op zo'n abo..? je krijgt alles gewoon weer trug.. jah alleen als je over de 120min heen gaat moeje dokken.. als je dat nie doe issut et toch gratis abo
nop, kan niet.Op maandag 18 maart 2002 22:17 schreef T-man het volgende:
kben best GSM n00b maar is et mogelijk dak zo'n Vodafone 120 aanschaf en die sim in mijn postbank m35i stop... en dan mijn oude nr behoud
Je krijgt het nieuwe nummer dat bij de nieuwe kaart zit, en als je deze na 1 jaar nogsteeds wilt behouden, zul je na 1 jaar ZELF de abbokosten moeten financieren. (iets van €22/maand...)
Voor de rest is alles goed ontvangen dus als je nog twijfelt BESTEL!
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
ps. wil je het ff melden als je geld teruggestort hebt gekregen? thnx.Op dinsdag 19 maart 2002 16:38 schreef B4RtJe het volgende:
vandaag nokia 3310 voor me zusje ontvangen van de postbode. Heeft ongeveer zo'n 8 a 10 dagen geduurd. Weet niet meer wanneer die besteld is. Hij werkt goed, was goed verpakt en ik hoefde niet eens wat te dokkenIk was geld aan het zoeken, zegt die postbode tegen mij: wat ben je aan het zoeken. Ik zeg: het moet toch betaald worden. Nee hoor staat niks van bij. ok dan niet
Voor de rest is alles goed ontvangen dus als je nog twijfelt BESTEL!
mooi
Dat je nix hoeft te betalen, dat klopt. Je betaald per maand
Verwijderd
Waarom elders:? ik heb hier een gratis, ja lees het goed gratis vodaphone abbo afgesloten... beter kan niet!!Op woensdag 06 maart 2002 21:05 schreef Gullie007 het volgende:
.... En dan elders op internet een goedkoop abonnement afsluiten ...
ps 60 min per maand gratis verbellen!!
maar ik dacht toch dat het de bedoeling was dat ik aan de postbode verzendkosten moest betalen. Er zat een factuur bij dat het geld teruggestort zou worden en ik zal het ff melden als dat is gebeurdOp dinsdag 19 maart 2002 17:22 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
ps. wil je het ff melden als je geld teruggestort hebt gekregen? thnx.
mooi
Dat je nix hoeft te betalen, dat klopt. Je betaald per maandStaat in het contract dat je ondertekend hebt
Tssk, ik heb bij dezelfde site een 120 minuten in de maand gratis aboOp dinsdag 19 maart 2002 18:11 schreef reboq het volgende:
[..]
Waarom elders:? ik heb hier een gratis, ja lees het goed gratis vodaphone abbo afgesloten... beter kan niet!!
ps 60 min per maand gratis verbellen!!
Vandaag binnen, zaterdag verzonden. Dat is pas snelle service!
Weet iemand trouwens of je ook ergens bij vodafone zelf kan checken hoeveel minuten je gebeld heb? kan het ook wel in m'n telefoon zien (gelijk maar een limiet van 2 uur ingesteld) maar zou het toch ook wel online willen zien
Zal laten weten hoe het afloopt, kan er volgens mij geen buil aan vallen iig.
ps, dat 1 bestelling per persoon geld dat per adres? Mijn zusje wil dat Vodafone 120 abbo nl wel (of anders ik wel voor in die nokia, dubbel op cheap
Dus jij hebt je zooi nu al binnen en zaterdag gefaxt ofzo? Ik heb WOENSDAG gefaxt en nog helemaal niks!!! Of zit het anders?Op dinsdag 19 maart 2002 18:21 schreef Sick Nick het volgende:
Vandaag binnen, zaterdag verzonden. Dat is pas snelle service!
hopen dat mn voda 120 nog komt
Verwijderd
Je krijgt een rekening van talkline? voor het abonnement?
en te gelijker tijd bij die brief of iets zit ook ene terugave van gsmstunter?
Dus elke maand krijg je een rekening met die 22,50 die je moet betalen voor het abbo?
Of gaat het anders?
Ik moet dit nl ff goed weten..om wederom ook mijn pa over te halen
Van gsmstunter.nl krijg je binnen 6 weken na je aanvraag € 270,- gestort op je rekening. Daarvan kan je dus dat abbo betalen. Of je feest het in een weekendje weg en moet je er zelf voor op draaien
Zoals ik, en waarschijnlijk meerdere, hebben gedaanOp woensdag 20 maart 2002 16:06 schreef TAG_Speedy het volgende:
...Of je feest het in een weekendje weg en moet je er zelf voor op draaien
het beste kan je toch het geld op een aparte rekening storten, want anders is de neiging tot uitgeven te groot
Verwijderd
Die extra smsjes warvoor je dan eigelijk moes betalen...krijg je dan ook nog eens gratis
Verwijderd
Kijk in je omgeving welke winkel nog belminuten "over" heeft bij de provider die er teveel ingekocht heeft....
Voorwaarde is een sim-lock vrije phone, die ik het 1e jaar er gratis bij kreeg (niet nieuw). Met de giro heb ik nu een moderne siemens waar binnenkort dus hopelijk ook zo goedkoop abo'tje in kan.
Je betaalt bij het contract het volle pond en na drie maanden kan ik met de tegoed bon het geld ophalen. Op de rekening van de privider zie je niets terug, dus je abos betaal je met het geld dat je terugkrijg. De aansluitkosten is vaak een kwestie van onderhandelen: tot nu toe nooit hoeven te betalen. Ik ben wel klant bij die winkel voor andere zaken (normaal koopgedrag, niet overdreven veel).
Je kunt dat soort abo's idd ook via internet afsluiten (link staat op de bellen.com ). Er is vaak een scherpedeadline voor de inschrijving.
Mogelijk nadeel: elk jaar een ander nummer.
Ik bel niet zoveel, dus het tarief vind ik minder belangrijk. Voordeel; goede providers als KPN, Libertel en Debitel. automatishc buitenland erbij. Ach en pre-paid moet je tegenwoordig ook al vrij snel opwaarderen, dus dat is voor de weinig-beller ook al minder interessant geworden.
Verwijderd
270 Euro is echt superveel geld?
WIe kan nu mij bevestigen dat hij het echt heeft gehad?
En desnoods even afschrifje inscannen;)?
Verwijderd
van dat geld dat ik over houd de laatste 3 jaar zou ik probleemloos een hele leuke GSM kunnen kopen, 't is een andere manier van inkopen... niet zo gefixeerd op het mobieltje zelf maar wel goedkooop....Op woensdag 20 maart 2002 22:38 schreef PC_verslaafde het volgende:
Huh..wat heeft dat laatste bericht ernu mee te maken??
270 Euro is echt superveel geld?
WIe kan nu mij bevestigen dat hij het echt heeft gehad?
En desnoods even afschrifje inscannen;)?
180 min bellen = minuten op en verder niets bijbetalen?
of kun je 180 minuten bellen en moet je nog starttarieven betalen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik zit een beetje te twijfelen om het te doen.
Er zou in 1x veel geld over worden gemaakt, maar je moet welke elke maand incasso betalen!Bij een onbekend bedrijfje..namelijk talkline..:S
Is dat bij alle abbo's/providers zo, van dat incasso?
Talkline was naar mijn weten toch niet echt onbekend hoorOp woensdag 20 maart 2002 22:54 schreef PC_verslaafde het volgende:
Bij een onbekend bedrijfje..namelijk talkline..:S
Ik ben absolute newbie op het gebied van simlocks: Is die Nokia 3310 eenvoudig zelf te unlocken? (alleen illegale antwoorden: zie FAQ)Op woensdag 06 maart 2002 20:56 schreef Hydrogen het volgende:
op de site http://www.gsmstunter.nl kwam ik de volgende aabieding tegen:
een nokia 3310 met een vodafoon abbonement voor maar 4,50 euro per maand!het abbonement is maar 1 jaar lang , daarna kan je hem opzeggen.
de enigste kosten die je wel moet betalen zijn de verzendkosten van € 11,34, verder geen aansluitkosten ed
dit kotm er dus op neer een simlock vrije nokia 3310 met abbo voor maar 12 * 4,50 = 54 euro. 54 + 11,34 = 65,34 euro!!
kan ik dit vertrouwen? want het lijkt mij wel heeeel goedkoop
die nokia IS al geunlocketOp donderdag 21 maart 2002 02:59 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Ik ben absolute newbie op het gebied van simlocks: Is die Nokia 3310 eenvoudig zelf te unlocken? (alleen illegale antwoorden: zie FAQ)
Je kunt er elke simmkaart indoen die je wilt
Ik heb eergisteren ontdekt waarom het bij mij zo lang duurt: Volgens Talkline zou ik niet kredietwaardig genoeg zijn
Je legitimatienummer staat gewoon op je identiteitskaart of op je paspoort.Op donderdag 21 maart 2002 02:41 schreef michiel100 het volgende:
Wat is in hemelsnaam je legitimatienummer? Sofinummer ofzo?
Ik bedoel je betaalt min of meer toch voor het abo. Waarom die dan ook niet gebruiken?
Is in ieder geval zeker goedkoper dan pre-paid bellen?
Ik heb al deze reacties gelezen en ik denk zeker dat ik iets ga bestellen, wrsch de Siemens of de Nookie.
Hoe checken ze zoiets dan?Op donderdag 21 maart 2002 09:38 schreef Brooky het volgende:
Update:
Ik heb eergisteren ontdekt waarom het bij mij zo lang duurt: Volgens Talkline zou ik niet kredietwaardig genoeg zijnDaarom kan ik niet aangesloten worden. Ook voor het eerst dat ik zoiets meemaak, maar gisteren weer opnieuw ingestuurd op m'n moeders naam, dan ou het volgens de klantenservice-medewerker wel moeten lukken. Nu dus weer afwachten.
Ik heb voor deze actie een rekening gebruikt waar verder nooit iets mee gebuerd. Dit ivm de risico's ed. Op de rekening staat dus erg weinig geld. Zou dit ertoe kunnen leiden dat ik ook nog niks ontvangen heb?
Ook bestaat er zoiets als een zwarte lijst, waar je op komt te staan als je bij een provider bekend staat als wanbetaler. Als je bij bv. KPN een paar keer je rekeningen niet op tijd het betaald, kan het zo zijn dat je bij bv. Vodafone geen abonnement mag afsluiten.
Bij twijfel volgt meestal een nadere check. Soms heeft er iemand die voor jou op jouw adres heeft gewoond ervoor gezorgd dat dat adres op de zwarte lijst terecht is gekomen. Als nu blijkt dat er iemand anders is gaan wonen, kan je alsnog aangesloten worden.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
5440544. Daar kunnen ze zo vertellen hoe het staat met je aanvraag en of er problemen zijn.
@Haas: Idd jammer dat de Talkline mederwerker geen reden kon zeggen, ben nu zelf nl. ook wel benieuwd. Ben nl. echt geen wanbetaler en heb bij m'n vorige abonnement bij Dutchtone altijd netjes op tijd betaald. Zou je daar misschien nog achter kunnen komen waarom je op zo'n zwarte lijst staat of geregistreerd staat bij BKR?
Pfff heb echt neiging om die vodafone gedoe te bestellen. Alleen zit nu op werk, doe het wel als ik thuis zit.
Of zal ik wachten tot volgende maand en er nieuwe acties zijn?
Thnx allemaal
Op GSMstunter kost een
Talkline customizer (vodafone) 14,28 met tarief 0,22/min (<100 min bellen)
op Talkline.nl
maar 12 euro en 0,18/min (<100 min bellen)
Misschien dat hier de winst in zit?
Ik heb net ff gebeld. Ze konden me helaas niks vertellen omdat ik een mobiel nummer moest geven?Op donderdag 21 maart 2002 13:49 schreef Brooky het volgende:
@Heineken: Bel anders de Talkline klantenservice even: 035
5440544. Daar kunnen ze zo vertellen hoe het staat met je aanvraag en of er problemen zijn.
Zo schiet het ook niet op..
misschien iets met je leeftijd ofsoOp donderdag 21 maart 2002 13:49 schreef Brooky het volgende:
@Haas: Idd jammer dat de Talkline mederwerker geen reden kon zeggen, ben nu zelf nl. ook wel benieuwd. Ben nl. echt geen wanbetaler en heb bij m'n vorige abonnement bij Dutchtone altijd netjes op tijd betaald. Zou je daar misschien nog achter kunnen komen waarom je op zo'n zwarte lijst staat of geregistreerd staat bij BKR?
ik denk dat ze liever iemand van 40 hebben met een huis enzo dan een studentje van net 18 die geen vast inkomen heeft.
Hoe heb je die gekregen dan? Per email ofzo?Op donderdag 21 maart 2002 16:09 schreef Brooky het volgende:
@Heineken: Dat is waar ook....had idd een referentie-nummer dat aardig leek op een gsm-nummer, maar die had ik gekregen van GSMstunter. Helaas is mijn ervaring dat zij niet op e-mail antwoorden....dus daar heb je ook weinig aan.
Klopt, e-mail van GSMstunterOp donderdag 21 maart 2002 16:30 schreef Heineken het volgende:
[..]
Hoe heb je die gekregen dan? Per email ofzo?
Verwijderd
natuurlijk niet iedereen tegelijk gaan bellen, anders krijg je strax helemaal nix meer door lange levertijden...
tel: 0497-550560
Verwijderd
Ik heb ze nog geprobeerd te bellen, maar er nam niemand op. Dan niet!
Er zijn vrij weinig mensen die geloven dat ik een jaar lang gratis ga bellen!
Moeten zij weten!
Verwijderd
Volgens mij sta je daar voor heel veel gevallen op. Het is een landelijk registratiecentrum van zulke gevalletjes. Als jij bijvoorbeeld al een keer een t-shirt niet hebt betaald van de neckerman ofzo ben je daar al geregistreerd.Op donderdag 21 maart 2002 13:49 schreef Brooky het volgende:
Maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal, jonge mensen doen ze ook vaak moeilijk over omdat ze bang zijn dat die hun rekeningen niet betalen.
Verwijderd
Het wordt allemaal een beetje onoverzichtelijk gepresenteerd
Vandaag heb ik een brief van de PTT in de bus gehad dat ze een pakketje van GSMstunter wilde bezorgen, maar er was helaas niemand thuis. Ik ga het maandag ophalen dus. Ben benieuwd.
Ben benieuwd wanneer ie z'n geld terugkrijgt
Mja, nu is het de vraag of ik maandag ook nog kan bellen.Op zaterdag 23 maart 2002 22:12 schreef Brooky het volgende:
@heineken: Gefeliciteerd!!!Ik wacht nog geduldig....kijken of m'n moeder wel kredietwaardig is
Verwijderd
Als je bv op de Samsung a100 kijkt bij Vodafone 120 (wel 2 jaar) staat er ook "gratis"
een vriend van me heeft de 5210 binnengehadOp zondag 24 maart 2002 11:33 schreef retro het volgende:
Heeft er ook al iemand een andere telefoon dan de 3330 besteld? Want daar vind ik persoonlijk niet zoveel aan.
Als je bv op de Samsung a100 kijkt bij Vodafone 120 (wel 2 jaar) staat er ook "gratis"
Was de Blauwe versie, niet de rode overgins.
Nu is het wachten tot ze geld terugstorten..
Verwijderd
Ik denk dat ik gewoon zo'n vodafone 120 kaartje bestel, gewoon 120 minuten permaand 100% gratis bellen als ik het goed heb, en dan dat kaartje in m'n oude gsm steken. Dat kan neem ik aan?
Wat moet ik doen?
noges bestellenOp zondag 24 maart 2002 12:28 schreef LuCaS het volgende:
Hmmm, mijn broertje en ik hebben allebei vorige week woensdag (in dezelfde fax, dus misschien is het als 1 aanvraag gezien) zo'n 120 abo aangevraagd. Nu heeft alleen HIJ afgelopen donderdag zijn abo binnengekregen, ik heb helemaal niks. Zowel Talkline (weet er niks van) als gsmstunter (onbereikbaar) kunnen mij niet helpen.
Wat moet ik doen?
Verwijderd
Kijk maar eens op fonmarkt.de, heb je ze zonder simlock en zonder abo, ook voor rond die prijsOp zaterdag 09 maart 2002 16:52 schreef RobbertC het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik ze vertrouw.
Ik wil graag een Ericsson T39. Bij de Primafoon kost dat telefoontje met een Flexibel abo €299, bij Belcompany €280 en bij GSM Stunter €104.
Bij de KPN en bij BC is het een T39M, bij GSM Stunter een T39S. Ik kan alleen geen verschil vinden tussen deze 2 telefoons
Ik heb net trouwens voor m'n pa bij gsmstunter.nl zo'n 3310 met vodafone abo'tje besteld (hij heeft nu een philips diga met gedeeltelijk defect display, de tekst in het midden kun je niet meer lezen
Hoezo zouden ze er geen winst op maken, weet jij dan hoeveel provisie ze van Talkline ontvangen? Wat in ieder geval duidelijk is, is dat ze genoegen nemen met minder winst.Op zondag 24 maart 2002 12:26 schreef HGJ het volgende:
Dat "gratis" bellen vertrouw ik niet, waarom zouden ze zo iets doen als ze er geen cent winst op kunnen maken?
Hoe gaat het "gratis" bellen in zijn werk:
Een dealer(gsmstunter bijvoorbeeld) krijgt een provisie van de provider (talkline) voor elk verkocht abonnement. In dit geval geeft de dealer (gsmstunter) een groot deel van deze provisie terug aan de klant. Dit geld kan de klant vervolgens gebruiken om zijn maandelijkse abonnement te betalen.
Bel intussen al een weekje met mijn 120 abo
Verwijderd
Mjah, zoiets had ik ook. Een keer iets bij de Wehkamp besteld (normaal is Wehkamp duur, maar hier kreeg ik in de uitverkoop een Ericsson MP3 speler voor 150 gulden minder dan wat hij normaal kostOp zaterdag 23 maart 2002 00:01 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Volgens mij sta je daar voor heel veel gevallen op. Het is een landelijk registratiecentrum van zulke gevalletjes. Als jij bijvoorbeeld al een keer een t-shirt niet hebt betaald van de neckerman ofzo ben je daar al geregistreerd.
Maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal, jonge mensen doen ze ook vaak moeilijk over omdat ze bang zijn dat die hun rekeningen niet betalen.
nop....en als dat niet gebeurd, dan wordt het weer es tijd voor de GoT knokploegOp zondag 24 maart 2002 23:06 schreef PC_verslaafde het volgende:
En.. ondertussen heeft nog steeds niemand 270,-euro op zijn rekening gestort gekregen?
Verwijderd
Op zondag 24 maart 2002 23:08 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
nop....en als dat niet gebeurd, dan wordt het weer es tijd voor de GoT knokploeg
Voormij dus echt geen 120 abbo'tje..bij het net begonne talkline heh..
Volgens mij wordt de helft gewoon weer geflasht?
Talkline is niet net begonnen hoor, ze bestaan al sinds 1994, maar het is pas wel overgenomen door Debitel.Op maandag 25 maart 2002 13:17 schreef PC_verslaafde het volgende:
[..]
Voormij dus echt geen 120 abbo'tje..bij het net begonne talkline heh..
Volgens mij wordt de helft gewoon weer geflasht?
Bron: www.talkline.nl
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
http://www.vodafone.nl/4_xx.asp?content_id=565&actionid=483&cnid=57&bhcp=1
Dus als GSM-STUNTER niet meeeeer gaat uitbetalen, kost zo'n 'gratis' abbo je nogsteeds geld...
Verwijderd
Voor het 'gratis' 120 abbo betekent dit 1 euro per maand (23,50 ipv 22,50). Dat is nog te overzien lijkt me zo.Op maandag 25 maart 2002 21:49 schreef Cutebritney het volgende:
de vodafone abbo-kosten gaan omhoog:
Dus als GSM-STUNTER niet meeeeer gaat uitbetalen, kost zo'n 'gratis' abbo je nogsteeds geld...
Ik vraag me trouwens wel af, of je hierom je abbo aanvraag in kan/mag trekken, als je dat zou willen.
Het abonnement loopt via Talkline, dus de vraag is of deze ook hun prijzen verhogen.Op maandag 25 maart 2002 21:49 schreef Cutebritney het volgende:
de vodafone abbo-kosten gaan omhoog:
Verwijderd
ik heb mijn abo geld na 3 mnd mooi terug gehad....handje kontantje... (zie eerdere reaktie)Op zondag 24 maart 2002 23:06 schreef PC_verslaafde het volgende:
En.. ondertussen heeft nog steeds niemand 270,-euro op zijn rekening gestort gekregen?
vanmiddag mn pa ff laten bellenGeachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u een aanvraag bij ons gedaan.
Maar helaas is tot nu toe de aanvraag nog niet in orde bevonden.
Talkline vraagt aan u of u contact met hen wil opnemen onder nummer 035-******.
Onder vermelding van het volgende referentienummer:06*******
Vermeld duidelijk uw naam en het desbetreffende referentienummer.
Wij zijn niet op de hoogte van het verzoek, het is ons dus ook niet bekend
waarom u contact op moet nemen. Laat daarna ons nog even weten hoe het is
afgelopen.
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Postbus 7
5570 AA
Bergeijk
www.gsmstunter.nl
Waarschijnlijk komt dat doordat je maar 1 abo op 1 naam mag hebben. Staat ook op de site.Op dinsdag 26 maart 2002 14:19 schreef Papa Roach het volgende:
ik had dus mn telefoon al ontvangen maar mn extra 120 abbo nog niet, wij mailen kreeg net dit binnen:
[..]
vanmiddag mn pa ff laten bellen
0497-550560 Coen's Trading Telecom
Hof 35 A 5571CB BERGEIJK
updateOp dinsdag 26 maart 2002 15:28 schreef Rudy_V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat doordat je maar 1 abo op 1 naam mag hebben. Staat ook op de site.
nee
2 abbos in 6 maanden mag niet zomaar
dan moet je of 200 euro borg betalen of op een andere naam.
strax dus ff een formpje prepareren en hopen dat mn ma kredietwaardig is
(het gratis vodafone abo)
Het kan dus nog wel ff duren allemaal, hopelijk maken ze door deze drukte geen fouten met de administratieEnorme drukte
Door de enorme drukte zullen alleen de aanvragen voor 25-3 deze maand nog worden aangesloten. Verzoeken en e-mails van voor deze datum zullen deze maand ook nog behandeld worden. We zijn genoodzaakt
deze maatregel te nemen door de enorme drukte. Daarom verzoeken wij u vriendelijk uw vragen en opmerkingen te stellen via e-mail. Telefonisch contact met gsmstunter zal waarschijnlijk niet lukken omdat de lijnen overbezet zijn. Wij hopen op uw mederwerking zodat we iedereen zo snel mogelijk kunnen helpen / aansluiten. De aanvragen na 25-3 zullen begin april verwerkt worden.
Alle actie's lopen nog tot 4 APRIL
had voor mijn vader en moeder ook eentje geopend
en mijzelf ook een.
de mijne op mijn naam
andere beide op mijn vaders
nou ja
een van hun heeft dus pech
"If u do something do it with style, or do it at all."