Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36633

Heeft iemand een idee wat de prijzen na 14 april gaan worden van een Vodafone 120 abonnement zonder toestel. Mijn huidige abbonnement loopt pas eind mei af, maar als Vodafone een stuk duurder wordt, dan kan ik beter nu vast een contract afsluiten.

En is het verstandig om via gsmstunter een contract af te sluiten, ik zie zoveel negatieve berichten????
Bij GSMWEB had ik vorig jaar geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 09:07
De postbode bracht net mijn Vodaphone 120 abonnement!!!!
Ik had hem op 27 maart besteld.

Dus heb geduld je bestelling komt nog !!!!!!!!!!!

Thank you GSMSTUNTER!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik HAAT gsmstunter. Die sukkels hebben mijn vriendin aangesloten op 21 maart! Ze heeft zelfs al een rekening van Talkline gehad. Maar ze heeft (3 weken later) nog steeds geen simkaart!!! Ze nemen de phone niet op, antwoorden niet op email, en talkline kan ook niks voor mij doen.

Wat kan ik nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33036

Ik heb rond 4 april mijn brief naar GSMstunter op de post gedaan voor een 3310. Vanachtend kwam hij binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:57
nou al 3 keer dat ding er naartoe gefaxt maar nog steeds niets binne. 1ste fax was rond de 20ste verstuurd en talkline weet ook van niets. lekker zooitje daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:01
@mech: Hier hetzelfde probleem: op 20 maart gefaxt en nog steeds niks gehoord, ook Talkline wet van niks. Nu dus maar de hele zaak geannuleerd per e-mail en fax en ergens anders besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Ik heb op 25 maart een vodafone abbo besteld. Ik kreeg vorige week een email of ik nog een keer een kopie van mijn paspoort door kon faxen, omdat de eerste te donker was. Ik heb daarna niks meer van ze gehoord !

En dat terwijl ik de 25e gelijk die ploerten van Dutchtone heb gebeld, om daar m'n abbo op te zeggen. Die liep dus op 9 april af, zodat ik nu dus zonder telefoon zit !!! :(

Wel lekker rustig btw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53105

Hallo allemaal,

Ik heb nog niks besteld bij GSMstunter, maar was dat wel van plan. Ik wilde het Talkline 120 abo bestellen. Nu ik al die berichtjes van jullie lees, begin ik wel erg te twijfelen. Wie heeft er bijvoorbeeld na bijv. 2 weken nog nisk ontvangen? En wie heeft na 6 weken wachten nog steeds zijn geld niet ontvangen op zijn rekening?

Wat raden jullie mij aan? Wel of niet bestellen?

Ik heb trouwens een berekening gemaakt, maar ik weet niet of dat op de juiste manier is gedaan. Wie kan mij controleren?
normale maandkosten = € 23.50
normale jaarkosten = € 23.50 x 12 = € 282
helft v.d. aansluitkosten = € 26.25
verzendkosten = € 11.34
totaal = 282 + 26.25 + 11.34 = € 319.60
Tegoed van GSMstunter = € 216.00
Mijn uiteindelijke jaarkosten = 319.60 - 216 = € 103.60
Mijn uiteindelijke maandkosten = 103.60 / 12 = € 8.63 :o

Dit klinkt te mooi om waar te zijn! Daarom twijfel ik juist zo. :?

Groetjes Marieke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik zie dat de eurotekentjes lekker te zien zijn op dit forum. De "€" moet dus een euroteken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
IK persoonlijk heb niet zulke goede ervaringen met gsmsstunter, maar er zijn genoeg mensen die wel gewoon hebben ontvangen wat ze hebben besteld. Misschien is de aanbieding op genie.nl ook wel wat voor jou: 180 min in de maand en het (fictieve) maandbedrag van 11,37 euro of zo. M'n neef heeft maandag z'n spullen opgestuurd en vandaag z'n spullen binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er bij jou gebeurd dan?
En welke aanbieding bedoel je precies? Ik zie nergens die aanbieding staan. (link graag :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik wel m'n bestelling binnen een week gehad (en een vriend van me ook), maar op de betaling wacht ik nog. Ze hebben nog een paar weken de tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@mariekske: Wat er fout bij mij is gegaan? Je kan beter vragen wat er goed gegaan is! ;) 8 maart aanvraag ingediend, 19 maart bericht gekregen dat het afgewezen was door Talkline. Naar Talkline gebeld, bleek probleem te zijn met kredietwaardigheid (begreep ik ook niks van, maar dat even terzijde). Op 20 maart opnieuw een aanvraag gestuurd naar gsmstunter, nu op mijn moeders naam, en daarna niks meer gehoord. Ook niet na verschillende e-mails/faxen/telefoontjes. Daarom nu maar geannuleerd (ookal denk ik dat ze bij gsmstunter gewoon mijn aanvraag zijn kwijtgeraakt), en bij genie.nl besteld.

Genie.nl is WEL snel met leveren en laat wel wat van zich horen. Bij m'n neef was het er binnen 3 dagen, en als het goed is, is het bij mij morgen ook binnen. Hier volgt de link: http://shop.genie.nl/infoinc.php3?artnr=99.920 Hier krijg je ook nog 150 sms'jes per maand bij en je kan 180 minuten bellen ipv 120. Kijk dus maar of het de meerprijs waard is. Suc6 iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow dat klinkt helemaal niet slecht.. Maar ik zie dat het Telfort is.. Die hebben toch niet zo'n geweldig bereik? Ik woon in een dorp en wil daar ook graag kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Op donderdag 11 april 2002 15:52 schreef Mariekske het volgende:
Ow dat klinkt helemaal niet slecht.. Maar ik zie dat het Telfort is.. Die hebben toch niet zo'n geweldig bereik? Ik woon in een dorp en wil daar ook graag kunnen bellen.
Probeer even de search uit, Vodafone iig heeft wel een beter netwerk dan Telfort, maar misschien geeft het helemaal geen problemen bij jou in het dorp. Ligt er allemaal maar net aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 21:16
Als je eeen contract wilt annuleren, is een emailtje naar GSMstunter dan wel voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 17:03
Op donderdag 11 april 2002 18:03 schreef ernstblaauw het volgende:
Als je eeen contract wilt annuleren, is een emailtje naar GSMstunter dan wel voldoende?
als jij het contract hebt ondertekend, denk ik niet dat je het kunt anuleren....

(tja, moet je ook niet iets ondertekenen als je niet zeker bent dat je ermee verderwilt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Ik bedoel als je na weken nog steeds niks van ze gehoord hebt en ze antwoorden niet op emails en ze nemen de telefoon niet aan, en ze leveren dus niet de dienst die jij van hen verwacht, kan je dan niet het contract ontbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@ernst: Toevallig heb ik vandaag dus ook m'n pakket binnen gehad...die ik dus eigenlijk niet meer verwachte en ook niet meer wilde. Heb dus Talkline opgebeld en de situatue uitgelegd: 20 maart besteld, geprobeerd gsmstunter te bereiken, lukte niet, e-meel+fax gestuurd om te annuleren, maar toch gekregen. Ik zou morgen teruggebeld worden over de uitkomst, wat waarschijnlijk ben ik dus NA de prijsverhoging aangesloten, terwijl ik dus wel ruim voor de prijsverhoging heb besteld. Ik ben benieuwd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 19:05
Yo mensen, ik heb vandaag m'n 120 minuten abo binnen gekregen. Ik had 'm 28 maart besteld zag ik net, maar hij is nu binnen. :) Weg met dat prepaid kaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:29

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik had op 21 maart een 6310 + 120 abbo besteld en nog steeds niets gehad.
Ik heb hun vorige week een aangetekende brief gestuurd, wat geholpen heeft.
Toen ik vandaag naar Talkline belde kon de mevrouw mij vertellen dat ik vanaf gisteren (10 april) aangesloten ben.
Nu is het nog wachten op de tel en mijn SIM :'(.
Hopelijk versturen ze die nog een beetje op tijd, anders schiet ik nog niets op :(.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 18:58 schreef Brooky het volgende:
@ernst: Toevallig heb ik vandaag dus ook m'n pakket binnen gehad...die ik dus eigenlijk niet meer verwachte en ook niet meer wilde. Heb dus Talkline opgebeld en de situatue uitgelegd: 20 maart besteld, geprobeerd gsmstunter te bereiken, lukte niet, e-meel+fax gestuurd om te annuleren, maar toch gekregen. Ik zou morgen teruggebeld worden over de uitkomst, wat waarschijnlijk ben ik dus NA de prijsverhoging aangesloten, terwijl ik dus wel ruim voor de prijsverhoging heb besteld. Ik ben benieuwd dus.
Ja daaahaaag! Ze kunnen het volgensmij echt niet maken dat als jij besteld tijdens een actie die je 0 euro kost, je toch te laten betalen....omdat nu de actie is veranderd en je nu pas aangesloten bent.
Dat zou echt pure oplichting zijn!!

Ze moeten gewoon kijken naar de datum dat ze het binnen hebben gekregen, en de datum op het contract, en dan doe je aan de actie mee van die datum.

Hoop ik voor mezelf :)

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 09:07
Ik had mijn contract van 0 Euro op 27 maart opgestuurd en gisteren dus gekregen, zonder bezorgingskosten, en met een factuur dat ik nog 270 euro terug krijg, oftewel GSMstunter houdt zich aan de voorwaarden die het geeft.

Je moet wel even wachten maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Op vrijdag 12 april 2002 09:35 schreef supershoe het volgende:

[..]

Ja daaahaaag! Ze kunnen het volgensmij echt niet maken dat als jij besteld tijdens een actie die je 0 euro kost, je toch te laten betalen....omdat nu de actie is veranderd en je nu pas aangesloten bent.
Dat zou echt pure oplichting zijn!!

Ze moeten gewoon kijken naar de datum dat ze het binnen hebben gekregen, en de datum op het contract, en dan doe je aan de actie mee van die datum.

Hoop ik voor mezelf :)
Dat klopt ook wel, ik heb een Nokia 6310 + Vodafone 180 besteld, en hoef er maar 101,34 euro voor te betalen. Dat is dus de prijs van VOOR 4 april. Alleen wil het toeval dat ik hem eigenlijk helemaal niet meer wil, dus ben benieuwd of Talkline een beetje coulant is qua opzeggen, aangezien ik natuurlijk 20 maart toen ik bestelde wel van de oude prijzen ben uitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:50
Hey, de site van GSMStunter ligt er uit. Ik krijg in een keer een heel naar gevoel. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op zaterdag 13 april 2002 15:40 schreef TweakersOnly het volgende:
Hey, de site van GSMStunter ligt er uit. Ik krijg in een keer een heel naar gevoel. :( :(
ze hebben gewoon hun datalimiet overschreden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
  • Laatst online: 23-12-2024
Ha lui,

ik volg dit lijntje nu al een hele tijd en heb zelf ook wat besteld voordat het zo heeel druk werd. Voor de 25ste had ik dat gratis abo besteld per fax en op de 27ste nog die Trium Mars met dat abo.
Lang in spanning gezeten maar nu is afgelopen vrijdag de Trium binnengekomen! Gratis en voor niets wel te verstaan! OK, misschien is dat abonnement nu 1 euro duurder maar er zaten geen verzendkosten bij en op de credit nota staat gewoon dat ze het geld binnen 6 weken zullen overmaken. Ik vertrouw er nu maar op dat dat zo is.
Het telefoontje is touwens best wel leuk, alleen niet zulke mooie ringtones (hele elektronische ringtones, geen gewone) en hij gaat niet atomatisch "op slot" zoals mijn siemens c35i wel doet. Bij trium doe je dat dus met de hand. Het display is wel duidelijker dat die van de siemens en hij is maar een heel klein beetje groter maar dat merk je niet als je hem in je broekzak hebt!

Dus ik wou toch maar even zeggen dat er wel iets gedaan wordt bij www.gsmstunter.nl
Nu alleen nog maar hopen dat ze binnen 6 weken het geld overmaken en dat ze dat gratis abonnement nog even opsturen.

P.Duh! lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Ik heb nog steeds niks :(
Volgensmij iets van de 27e of 28e opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 11:06 schreef supershoe het volgende:
Ik heb nog steeds niks :(
Volgensmij iets van de 27e of 28e opgestuurd.
24e via fax gestuurd.
ook nog niks gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Volgens Talkline ben ik vanaf de 10e aangesloten...
Helaas nog steeds niets binnen :( :(
Die gasten mogen dan straks een halve maand abbo terug gaan betalen.
Ben alleen bang dat dat niet gaat lukken. :(

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@fruitnerd: Ik ben ook 10 april aangesloten, maar heb alles 11 april ontvangen. Er moet dus echt iets verkeerd zijn gegaan denk ik. Ik heb overigens ivm met de prijsverhoging per direct m'n abbo weer opgezegd, heb dus nu een Nokia voor 100 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Op maandag 15 april 2002 14:41 schreef Brooky het volgende:
@fruitnerd: Ik ben ook 10 april aangesloten, maar heb alles 11 april ontvangen. Er moet dus echt iets verkeerd zijn gegaan denk ik. Ik heb overigens ivm met de prijsverhoging per direct m'n abbo weer opgezegd, heb dus nu een Nokia voor 100 euro :)
Had je een 6310 + 120 abbo?
Moest je daar €101.35 voor betalen?
Anders moet ik ff contact opnemen met het postkantoor.
Misschien dat ik de postbode over het hoofd heb gezien :+

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@fruitnerd: 101.34 om precies te zijn ;) Moet je inderdaad even kijken bij het postkantoor of zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:52
TheFruitNerd: Heb jij (en nog wat anderen hier) een 6310 gekocht voor €101.34 met een gratis Vodafone abbo? Of moesten jullie nog wel betalen voor het abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Op maandag 15 april 2002 15:13 schreef Blue-Bird het volgende:
TheFruitNerd: Heb jij (en nog wat anderen hier) een 6310 gekocht voor €101.34 met een gratis Vodafone abbo? Of moesten jullie nog wel betalen voor het abbo?
Het abbo is niet gratis hoor.
Je zou dan €23.50 p/m moeten betalen.
De telefoon was €90 en verzendkosten a €11.34, daarnaast waren er geen aansluitkosten.
Nu issie €145 en €26,25 aansluitkosten.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@blue-bird: Nee je moet gewoon normaal betalen (zie specs van fruitnerd), alleen Vodafone heeft sinds kort een prijsverhoging doorgevoerd zodat je per direct kan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Op maandag 15 april 2002 14:41 schreef Brooky het volgende:
Ben gisteren nog even naar het postkantoor geweest.
Helemaal niets. Ze hebben het zelfs via het hoofdkantoor uitgezocht.
Ze konden wel pakketjes vinden die ik al een maand geleden heb gehad, maar niets van GSMSlungels.
Als er vandaag nog steeds niets binnenkomt kunnen ze er van mij eigenlijk wel naar fluiten.
Ik ben inmiddels al bijna 4 weken bezig voor 1 telefoon :(

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@Fruitnerd: dat dacht ik dus ook: Ow, die komt niet meer, maar als je het minst verwacht, dan staat ineens de postbode voor de deur! Ik had de Nokia graag aan je verkocht, ware het niet dat m'n moeder hem wel erg graag wou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
Hmmm, kreeg net een reactie op mijn mailtje van 16 maart. Weet je ongeveer hoe lang ze in de pipeline zitten.

Ondertussen is de simkaart van mijn vriendin er nog steeds niet, terwijl ze al 3.5 week geleden is aangesloten!!! :( :( En telefoon opnemen, ho maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
kreeg gister eindelijk de telefoon binnen. zal is tijd worde. na 3 keer het contract gefaxt te hebben en hun en talkline vaak gebelt te hebben.
maar eindelijk binne gelukkig. broertje weer gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
heb 2 april een bestelling opgestuurd voor die gratis mitshibushi (aanbieding 9), had hem 15e in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Whoei, ik heb net ff de postbode de hemel in geprezen.
Hij had 'm!
Ook wel grappig dat ik nu pas een mailtje terug heb gekregen :+
Maar goed, ik ben blij dat ie er toch nog is gekomen.
Weer een kopzorg minder :)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36633

Komen er nog nieuwe aanbiedingen bij GSM Stunter, of is het afgelopen met ze???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 16:56 schreef jasperdejong het volgende:
Komen er nog nieuwe aanbiedingen bij GSM Stunter, of is het afgelopen met ze???
bij gsm-shop.nl is nu een dutchtone allin €20 (111 minuten) helemaal gratis, alleen de aansluitkosten van 53 euro ofzo.... das las ik vanmorgen in de metro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6040

betesr wat anders zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
weeeeee ik kreeg vandaag een rekening van 0.79 EUR. Dus de aansluiting is gelukt! Maar ik heb nog steeds geen SIM, ff geduld nog :(
Dat geld wordt automatisch van m'n rekening afgeschreven toch??

Trouwens, ik neem aan dat mijn aansluitnummer mijn telefoonnummer wordt... dan heb ik echt een super easy nummer!! Echt moooooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ze mogen op de site wel weer eens met nieuwe aanbieding aankomen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

binnen drie dagen een 6510 + vodafona 120 binnen gehad. Gewoon een aangetekende brief sturen dan komt alles voor mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Op woensdag 17 april 2002 12:33 schreef normal888 het volgende:
binnen drie dagen een 6510 + vodafona 120 binnen gehad. Gewoon een aangetekende brief sturen dan komt alles voor mekaar.
heej bedankt voor de tip...gelijk ff proberen...O+ 8-)...is dat wel wat die 6510 :)

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Ik heb gisteren het welkomspakket van Talkline gekregen. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je je simkaart kreeg van GSMStunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 15:00 schreef ernstblaauw het volgende:
Ik heb gisteren het welkomspakket van Talkline gekregen. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je je simkaart kreeg van GSMStunter?
welkomspakket?? Heh leg uit?? Mij verwelkomen ze met een rekening van 0.79 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 17:41
Heb mijn abo nu al 1,1 maand. Heb ook een mapje van talkline gehad, staat wat informatie over talkline in. Wacht nu op mijn 2e factuur en het geld van gsm-stunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 17 april 2002 16:54 schreef Waslijn het volgende:
Heb mijn abo nu al 1,1 maand. Heb ook een mapje van talkline gehad, staat wat informatie over talkline in. Wacht nu op mijn 2e factuur en het geld van gsm-stunter.
In de voorwaarden staat dat je BINNEN 1 maand je geld teruggestort krijgt....

Gebeurd dus blijkbaar niet....sja....slechte service :{
(maar dat wisten we al ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Op woensdag 17 april 2002 17:03 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

In de voorwaarden staat dat je BINNEN 1 maand je geld teruggestort krijgt....

Gebeurd dus blijkbaar niet....sja....slechte service :{
(maar dat wisten we al ;) )
Binnen 1,5 maand staat op de factuur. Dus heb nog goeie hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Op woensdag 17 april 2002 10:27 schreef Homedisc het volgende:
Ze mogen op de site wel weer eens met nieuwe aanbieding aankomen.
Denk dat ze eerst wel eens die achterstand weg willen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op woensdag 17 april 2002 17:43 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Binnen 1,5 maand staat op de factuur. Dus heb nog goeie hoop.
quote van de site:
- Binnen 1 maand krijgt u uw geld terug gestort indien u geld retour krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Niet online
ik heb ook mn 120 abbotje binnen hoor.... duurde ff maar toch :)

kheb nu dus 3310 met 120 minuten *D

over geld enzo. weet ik niet precies. pappie betaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 02:18
Kep ook zo'n 120 abbo'tje genomen en kreeg vandaag een factuur binnen van Talkline: bij mij ook alleen blad 1 en 3, maar wat erger is: 44,1177 Euro activeringskosten ex. BTW terwijl het abbo zelf 1,3167 Euro per maand is. Daar klopt toch geen ruk van dan? Aansluitkosten waren gratis en maandgeld moet iets van 23,50 Euro zijn. Iemand anders al een factuur van TL binnengekregen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Op woensdag 17 april 2002 21:58 schreef Titanicfanatic het volgende:
Kep ook zo'n 120 abbo'tje genomen en kreeg vandaag een factuur binnen van Talkline: bij mij ook alleen blad 1 en 3, maar wat erger is: 44,1177 Euro activeringskosten ex. BTW terwijl het abbo zelf 1,3167 Euro per maand is. Daar klopt toch geen ruk van dan? Aansluitkosten waren gratis en maandgeld moet iets van 23,50 Euro zijn. Iemand anders al een factuur van TL binnengekregen misschien?
Je krijgt eerst een tijdelijke belbundel. Vervolgens krijg je een complete bundel voor een hele maand. Kijk maar naar de periode die bij de 1,3167 Euro staat.

Die aansluitkosten aanbieding was alleen vorige maand geldig. Dit was een netwerk (Vodafone) aanbieding. Ik weet niet wanneer je je abo besteld hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32283

Ik heb ongeveer een maand geleden per fax besteld, en sindsdien is er NIETS gebeurd! Ik heb 2x een Vodaphone 120 besteld. Ze nemen de telefoon ook niet op!

Ik vrees dat het niet meer komt, en dat zouden wij heel jammer vinden!

Heeft iemand dezelfde ervaring? WAT nu te doen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op woensdag 17 april 2002 15:02 schreef supershoe het volgende:

[..]

welkomspakket?? Heh leg uit?? Mij verwelkomen ze met een rekening van 0.79 euro
Ik bedoelde met het welkomspakket de boekjes over talkline + een anbieding voor een verzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
vandaag was de postbode erweer met een telefoon en een talkline abbo. wat klopt hier niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op donderdag 18 april 2002 10:32 schreef mech het volgende:
vandaag was de postbode erweer met een telefoon en een talkline abbo. wat klopt hier niet???
Op dinsdag 16 april 2002 14:34 schreef mech het volgende:
kreeg gister eindelijk de telefoon binnen. zal is tijd worde. na 3 keer het contract gefaxt te hebben en hun en talkline vaak gebelt te hebben.
maar eindelijk binne gelukkig. broertje weer gelukkig :P
Dat je er maar één had besteld en twee kreeg?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
Hehe, ik denk dat de postbode dan nog wel een keer langskomt als je 3 maal gefaxt hebt naar gsmstunter ;) Het zijn niet de slimste daarzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
jah ik verwacht hem binnenkort weer
maar vraag me af. ik d8 altijd dat er maar 1 abbo op dezelfde persoon/adres kon staan. hoe kunne ze er dan 3 hebben aangeslote :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 02:18
Op woensdag 17 april 2002 22:47 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Je krijgt eerst een tijdelijke belbundel. Vervolgens krijg je een complete bundel voor een hele maand. Kijk maar naar de periode die bij de 1,3167 Euro staat.

Die aansluitkosten aanbieding was alleen vorige maand geldig. Dit was een netwerk (Vodafone) aanbieding. Ik weet niet wanneer je je abo besteld hebt..
De periode is van 3-4 tot 3-5, nog vòòr 4 april dus. De acties zijn immers verlengd tot 4 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op donderdag 18 april 2002 11:33 schreef mech het volgende:
jah ik verwacht hem binnenkort weer
maar vraag me af. ik d8 altijd dat er maar 1 abbo op dezelfde persoon/adres kon staan. hoe kunne ze er dan 3 hebben aangeslote :? :? :?
Ik hoop van niet, ik heb 2 abbo's besteld op mijn naam en er nog niks van hen over de 2e gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Ik heb vandaag ook mijn pakketje binnengekregen. *D *D Aanvraag verstuurd op 25-03, op 03-04 is de aanvraag bij Talkline in behandeling maar op 05-04 is na een borgbetaling van 200 euro het abonnement goedgekeurd. Desondanks heb ik toch een creditnota van 270 euro gekregen en heb ik geen verzendkosten, de aanbieding die t/m 4 april geldig was dus.

Nu moet ik alleen nog 2*270 euro ontvangen. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op donderdag 18 april 2002 13:13 schreef ernstblaauw het volgende:

[..]

Ik hoop van niet, ik heb 2 abbo's besteld op mijn naam en er nog niks van hen over de 2e gehoord.
Ik heb ze allebei binnen nu, allebei op mijn naam, dus het kan best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30015

Heeft iemand hier zijn geld eigenlijk al op de bankrekening gestort gekregen van gsmstunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:48

HenkS

Da_king alias HenkS

vroeg me iets af:

ik heb nu telfort (al zeer lang en ben erg tevreden) en heb een 300 min abo voor 40euro, wat dus betekend dat ik 40/300 = 0.13 euro kwijt ben per minuut!!! dat is dus niet veel

maar nu wil ik dus ook een andere telefoon, dus moet ik abo opzeggen en nieuwe tel nemen

dus ik kijk bij gsmstunter, zie ik dit:
http://www.gsmstunter.nl/kpn5210.html

dus telefoon niet duur, maar bellen is hier dus VEEL meer dan ik nu heb, omdat je zo'n flex-abo hebt, en ze om de 6 maanden kijken of ze je abo moeten aanpassen... dit is dus een aanbieding??? kun je niet deze tel. meteen pakken met een ander abo als aanbieding? of moet ik dan geheel iets anders pakken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
wowie, ik heb nu ook me welkomstpakket gekregen, ben ik daar ff blij mee! In plaats dat ze me nou die SIM sturen! Ik wil bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Jean
  • Niet online
ik heb bij t afsluiten van het vodafone 120 abo, opgegeven dat ik een gespecificeerde rekening wilde. Dit was namelijk gratis.

quote van talkline.nl:
Talkline biedt u uitgekiende mobiele abonnementen met vele voordelen en extras. Voor alle abonnementen geldt:

...
Gratis gespecificeerde rekening
nu kreeg ik mn eerste factuur, staat daar gewoon EUR 2,25 op voor de gespecificeerde rekening. De klantenservice van Talkline wist mij te vertellen dat deze 'gratis specificatie' niet niet geldt voor Vodafone bundels. Ik moest maar een klachtenbrief schrijven.

Kortom lekker genaaid door Talkline dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Op vrijdag 19 april 2002 14:50 schreef R-Jean het volgende:
ik heb bij t afsluiten van het vodafone 120 abo, opgegeven dat ik een gespecificeerde rekening wilde. Dit was namelijk gratis.

quote van talkline.nl:
[..]

nu kreeg ik mn eerste factuur, staat daar gewoon EUR 2,25 op voor de gespecificeerde rekening. De klantenservice van Talkline wist mij te vertellen dat deze 'gratis specificatie' niet niet geldt voor Vodafone bundels. Ik moest maar een klachtenbrief schrijven.

Kortom lekker genaaid door Talkline dus :(
Ja heb ik ook over gebeld.
Talkline:Kan niet met vodafone belbundels, kan alleen met Talkline abonnementen.
Ik: Ik heb toch een Talkline abonnement.
Talkline: ja en nee.....
Ik:Dit is toch niet duidelijk voor de consument.
Talkline: ja uhmmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Heeft iemand de casdeal al gekregen? Ik heb mijn 1e abonnement afgesloten op 04-03. Ik heb nog geen geld gezien. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 06-05 22:17

rik

En heeft iemand nog z'n talkline abo opgezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@rik: Jup, per direct. 12-04 verzonden, 15-04 afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13010

ik had telefoon erbij gekregen (6510) en heb nu ook abo opgezegd, al paar dagen afgesloten goedkope telefoon duzzz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
Talkline opgezegd, hoe bedoelen jullie? Kan je dat ook doen als je het GRATIS 120 min abo hebt afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@lucas: Ja, ik weet niet wanneer j eprecies bent aangesloten, maar ivm met de prijsverhoging van Talkline kan je per direct opzeggen. Bel even met de Talkline klantenservice, die kunnen het je zo uitleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18988

Dat opzeggen geldt dus ook voor zo'n customizer abb. die je bijv. met je siemens of nokia kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Op dinsdag 23 april 2002 17:08 schreef Chaoot het volgende:
Dat opzeggen geldt dus ook voor zo'n customizer abb. die je bijv. met je siemens of nokia kreeg?
nee, want dat was geen vodafone/talkline abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Hehe strakke acties, geld vangen om ff maandje abbo te nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
ja lekkere strakke acties. Heb nog nikssss geen SIM of geld gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
ik heb ook nog weinig ontvangen
maand geleden ofzo besteldt. werd toch tijd dacht ik.
dus ik heb talkline gebeld.
> talkline customer services waar mee kan ik u van dienst
zijn?
ik heb via internet een vodafone 120 abbonement afgesloten en ik heb er nog niets van gehoord, weet u daar misschien meer van.
> kunt u mij uw postcode geven dan zal ik het nakijken?
5473 kb
> sorrie, maar uw gegevens zijn nog niet bekend bij ons
wie heeft u aangesloten?
gsmstunter
> dan kan dat nog lastig worden, maar hier heeft u het
telefoonnummer en als u dan bezettoon krijgt kunt u het
best op 5 drukken en dan wordt u teruggebeld
oke dank u

bel ik vervolgens gsmstunter
krijg ik die stinkvoicemail waarin ze adviseren een mailtje te sturen(heb ik 2 weken geleden ook al gedaan maar geen antwoord)|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16010

Motorola V50 is binnen voor € 0,- :D. Duurde wel een halve maand maar ik ben erg blij nu. Abbo van 14 € ben ik na een jaar vanaf. Lekker toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
we werden gister door gsmstunter opgebelt waarom we de gsm hadden geweigerd. me ma zo uitleggen dat we maar 1 gsm hadden besteld en niet 2. die man aan de telefoon snapte er neits van. toen ging me ma hem maar uitkafferen :+ over dat we 3 keer een fax hebben moeten sturen en dat het zo lang duurde voor de gsm kwam.

>:) me ma heeft een goeie week. eerst 1 van chello voor de deur en nu gsmstunter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 06-05 22:17

rik

Op dinsdag 23 april 2002 15:43 schreef Brooky het volgende:
@rik: Jup, per direct. 12-04 verzonden, 15-04 afgesloten.
En de telefoon cq. bonus, heb je die mogen houden? (was het via GSMStunter?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
@rik: telefoon gewoon gehouden ja. Heb dus nu een Nokia 6310 voor 100 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-05 19:05
Op dinsdag 23 april 2002 16:28 schreef Brooky het volgende:
@lucas: Ja, ik weet niet wanneer j eprecies bent aangesloten, maar ivm met de prijsverhoging van Talkline kan je per direct opzeggen. Bel even met de Talkline klantenservice, die kunnen het je zo uitleggen!
Maar krijg je dan nog wel je 270 euro terug ?? Maar dan blijf je het bedrag toch nog wel per maand betalen neem ik aan ??

Hey, maar hoe zit dat met die specificatie, ik heb dat dus ook, maar als dat 2,25 kost wil ik dan niet.. Oftewel, kan dat opgezegd worden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op woensdag 24 april 2002 23:47 schreef Toewan het volgende:

[..]

Maar krijg je dan nog wel je 270 euro terug ?? Maar dan blijf je het bedrag toch nog wel per maand betalen neem ik aan ??

Hey, maar hoe zit dat met die specificatie, ik heb dat dus ook, maar als dat 2,25 kost wil ik dan niet.. Oftewel, kan dat opgezegd worden ??
Op mijn contract staat duidelijk: gratis bij Talkline pakketten, dus dat moet je kunnen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Jean
  • Niet online
ja, gewoon ff met de klantenservice bellen. Kun je t zo opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduh
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik moet weer even reageren, het lijntje loopt hier een beetje dood maar ik wou toch even zeggen dat ik nu alles binnen heb!!
Voor 25 maart die trium mars besteld met dat gratis customizer abonnement en gisteren eindelijk dat gratis libertel 120 abonnement gekregen met bij allebei een credit nota.
Nu alleen nog wachten op het terugstorten van het geld maar eigenlijk zie ik daar geen problemen bij ontstaan al hoor ik hier nog niemand die zijn geld al terug heeft gekregen.

Dat geld zal dan ook wel met een dikke vertraging binnenkomen. Vorig jaar zoiets gedaan bij www.telecom.nu en had het toen binnen drie dagen gekregen en het geld ook op tijd terug maar dit is goedkoper en daar moet ik dan maar langer voor wachten.
Maar voor diegenen die nog niks hebben......
geduld, het komt echt. Ik had het ook niet meer verwacht maar het kwam wel

P.Duh! lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Yes. Ik heb vandaag de wervingsbonus (270 euro) terug gekregen van GSM Stunter. 8-) *D Abonnement is trouwens afgesloten op 5 maart, dus het heeft 7 weken geduurd, maja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Op zaterdag 27 april 2002 04:10 schreef TweakersOnly het volgende:
Yes. Ik heb vandaag de wervingsbonus (270 euro) terug gekregen van GSM Stunter. 8-) *D Abonnement is trouwens afgesloten op 5 maart, dus het heeft 7 weken geduurd, maja... :)
Mooi dan zal ik het wel over 1 week krijgen, mijn abo startte op 13 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Jean
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 04:10 schreef TweakersOnly het volgende:
Yes. Ik heb vandaag de wervingsbonus (270 euro) terug gekregen van GSM Stunter.
beters :). dit biedt perspectieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
24 maart besteld, nix gehoord.
talkline weet niets
gsmstunter reageert niet
grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54520

Ik heb mijn telefoon op www.gsmhuis.nl gekocht en daar zijn ze nog goedkoper!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22098

hmmz niet 100% in orde dus die gsmstunter
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste