Binnen 1,5 maand staat op de factuur. Dus heb nog goeie hoop.Op woensdag 17 april 2002 17:03 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
In de voorwaarden staat dat je BINNEN 1 maand je geld teruggestort krijgt....
Gebeurd dus blijkbaar niet....sja....slechte service
(maar dat wisten we al)
quote van de site:Op woensdag 17 april 2002 17:43 schreef Waslijn het volgende:
[..]
Binnen 1,5 maand staat op de factuur. Dus heb nog goeie hoop.
- Binnen 1 maand krijgt u uw geld terug gestort indien u geld retour krijgt.
ik heb ook mn 120 abbotje binnen hoor.... duurde ff maar toch 
kheb nu dus 3310 met 120 minuten
over geld enzo. weet ik niet precies. pappie betaald
kheb nu dus 3310 met 120 minuten
over geld enzo. weet ik niet precies. pappie betaald
Kep ook zo'n 120 abbo'tje genomen en kreeg vandaag een factuur binnen van Talkline: bij mij ook alleen blad 1 en 3, maar wat erger is: 44,1177 Euro activeringskosten ex. BTW terwijl het abbo zelf 1,3167 Euro per maand is. Daar klopt toch geen ruk van dan? Aansluitkosten waren gratis en maandgeld moet iets van 23,50 Euro zijn. Iemand anders al een factuur van TL binnengekregen misschien?
Je krijgt eerst een tijdelijke belbundel. Vervolgens krijg je een complete bundel voor een hele maand. Kijk maar naar de periode die bij de 1,3167 Euro staat.Op woensdag 17 april 2002 21:58 schreef Titanicfanatic het volgende:
Kep ook zo'n 120 abbo'tje genomen en kreeg vandaag een factuur binnen van Talkline: bij mij ook alleen blad 1 en 3, maar wat erger is: 44,1177 Euro activeringskosten ex. BTW terwijl het abbo zelf 1,3167 Euro per maand is. Daar klopt toch geen ruk van dan? Aansluitkosten waren gratis en maandgeld moet iets van 23,50 Euro zijn. Iemand anders al een factuur van TL binnengekregen misschien?
Die aansluitkosten aanbieding was alleen vorige maand geldig. Dit was een netwerk (Vodafone) aanbieding. Ik weet niet wanneer je je abo besteld hebt..
Anoniem: 32283
Ik heb ongeveer een maand geleden per fax besteld, en sindsdien is er NIETS gebeurd! Ik heb 2x een Vodaphone 120 besteld. Ze nemen de telefoon ook niet op!
Ik vrees dat het niet meer komt, en dat zouden wij heel jammer vinden!
Heeft iemand dezelfde ervaring? WAT nu te doen...
Ik vrees dat het niet meer komt, en dat zouden wij heel jammer vinden!
Heeft iemand dezelfde ervaring? WAT nu te doen...
Ik bedoelde met het welkomspakket de boekjes over talkline + een anbieding voor een verzekeringOp woensdag 17 april 2002 15:02 schreef supershoe het volgende:
[..]
welkomspakket?? Heh leg uit?? Mij verwelkomen ze met een rekening van 0.79 euro
vandaag was de postbode erweer met een telefoon en een talkline abbo. wat klopt hier niet???
Op donderdag 18 april 2002 10:32 schreef mech het volgende:
vandaag was de postbode erweer met een telefoon en een talkline abbo. wat klopt hier niet???
Dat je er maar één had besteld en twee kreeg?Op dinsdag 16 april 2002 14:34 schreef mech het volgende:
kreeg gister eindelijk de telefoon binnen. zal is tijd worde. na 3 keer het contract gefaxt te hebben en hun en talkline vaak gebelt te hebben.
maar eindelijk binne gelukkig. broertje weer gelukkig
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hehe, ik denk dat de postbode dan nog wel een keer langskomt als je 3 maal gefaxt hebt naar gsmstunter
Het zijn niet de slimste daarzo!
jah ik verwacht hem binnenkort weer
maar vraag me af. ik d8 altijd dat er maar 1 abbo op dezelfde persoon/adres kon staan. hoe kunne ze er dan 3 hebben aangeslote
maar vraag me af. ik d8 altijd dat er maar 1 abbo op dezelfde persoon/adres kon staan. hoe kunne ze er dan 3 hebben aangeslote
De periode is van 3-4 tot 3-5, nog vòòr 4 april dus. De acties zijn immers verlengd tot 4 april.Op woensdag 17 april 2002 22:47 schreef Waslijn het volgende:
[..]
Je krijgt eerst een tijdelijke belbundel. Vervolgens krijg je een complete bundel voor een hele maand. Kijk maar naar de periode die bij de 1,3167 Euro staat.
Die aansluitkosten aanbieding was alleen vorige maand geldig. Dit was een netwerk (Vodafone) aanbieding. Ik weet niet wanneer je je abo besteld hebt..
Ik hoop van niet, ik heb 2 abbo's besteld op mijn naam en er nog niks van hen over de 2e gehoord.Op donderdag 18 april 2002 11:33 schreef mech het volgende:
jah ik verwacht hem binnenkort weer
maar vraag me af. ik d8 altijd dat er maar 1 abbo op dezelfde persoon/adres kon staan. hoe kunne ze er dan 3 hebben aangeslote![]()
![]()
Ik heb vandaag ook mijn pakketje binnengekregen.
Aanvraag verstuurd op 25-03, op 03-04 is de aanvraag bij Talkline in behandeling maar op 05-04 is na een borgbetaling van 200 euro het abonnement goedgekeurd. Desondanks heb ik toch een creditnota van 270 euro gekregen en heb ik geen verzendkosten, de aanbieding die t/m 4 april geldig was dus.
Nu moet ik alleen nog 2*270 euro ontvangen.
Nu moet ik alleen nog 2*270 euro ontvangen.
Ik heb ze allebei binnen nu, allebei op mijn naam, dus het kan best!Op donderdag 18 april 2002 13:13 schreef ernstblaauw het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik heb 2 abbo's besteld op mijn naam en er nog niks van hen over de 2e gehoord.
Anoniem: 30015
Heeft iemand hier zijn geld eigenlijk al op de bankrekening gestort gekregen van gsmstunter?
vroeg me iets af:
ik heb nu telfort (al zeer lang en ben erg tevreden) en heb een 300 min abo voor 40euro, wat dus betekend dat ik 40/300 = 0.13 euro kwijt ben per minuut!!! dat is dus niet veel
maar nu wil ik dus ook een andere telefoon, dus moet ik abo opzeggen en nieuwe tel nemen
dus ik kijk bij gsmstunter, zie ik dit:
http://www.gsmstunter.nl/kpn5210.html
dus telefoon niet duur, maar bellen is hier dus VEEL meer dan ik nu heb, omdat je zo'n flex-abo hebt, en ze om de 6 maanden kijken of ze je abo moeten aanpassen... dit is dus een aanbieding??? kun je niet deze tel. meteen pakken met een ander abo als aanbieding? of moet ik dan geheel iets anders pakken???
ik heb nu telfort (al zeer lang en ben erg tevreden) en heb een 300 min abo voor 40euro, wat dus betekend dat ik 40/300 = 0.13 euro kwijt ben per minuut!!! dat is dus niet veel
maar nu wil ik dus ook een andere telefoon, dus moet ik abo opzeggen en nieuwe tel nemen
dus ik kijk bij gsmstunter, zie ik dit:
http://www.gsmstunter.nl/kpn5210.html
dus telefoon niet duur, maar bellen is hier dus VEEL meer dan ik nu heb, omdat je zo'n flex-abo hebt, en ze om de 6 maanden kijken of ze je abo moeten aanpassen... dit is dus een aanbieding??? kun je niet deze tel. meteen pakken met een ander abo als aanbieding? of moet ik dan geheel iets anders pakken???
wowie, ik heb nu ook me welkomstpakket gekregen, ben ik daar ff blij mee! In plaats dat ze me nou die SIM sturen! Ik wil bellen.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
ik heb bij t afsluiten van het vodafone 120 abo, opgegeven dat ik een gespecificeerde rekening wilde. Dit was namelijk gratis.
quote van talkline.nl:
Kortom lekker genaaid door Talkline dus
quote van talkline.nl:
nu kreeg ik mn eerste factuur, staat daar gewoon EUR 2,25 op voor de gespecificeerde rekening. De klantenservice van Talkline wist mij te vertellen dat deze 'gratis specificatie' niet niet geldt voor Vodafone bundels. Ik moest maar een klachtenbrief schrijven.Talkline biedt u uitgekiende mobiele abonnementen met vele voordelen en extras. Voor alle abonnementen geldt:
...
Gratis gespecificeerde rekening
Ja heb ik ook over gebeld.Op vrijdag 19 april 2002 14:50 schreef R-Jean het volgende:
ik heb bij t afsluiten van het vodafone 120 abo, opgegeven dat ik een gespecificeerde rekening wilde. Dit was namelijk gratis.
quote van talkline.nl:
[..]
nu kreeg ik mn eerste factuur, staat daar gewoon EUR 2,25 op voor de gespecificeerde rekening. De klantenservice van Talkline wist mij te vertellen dat deze 'gratis specificatie' niet niet geldt voor Vodafone bundels. Ik moest maar een klachtenbrief schrijven.
Talkline:Kan niet met vodafone belbundels, kan alleen met Talkline abonnementen.
Ik: Ik heb toch een Talkline abonnement.
Talkline: ja en nee.....
Ik:Dit is toch niet duidelijk voor de consument.
Talkline: ja uhmmmm....
Heeft iemand de casdeal al gekregen? Ik heb mijn 1e abonnement afgesloten op 04-03. Ik heb nog geen geld gezien.
@rik: Jup, per direct. 12-04 verzonden, 15-04 afgesloten.
Anoniem: 13010
ik had telefoon erbij gekregen (6510) en heb nu ook abo opgezegd, al paar dagen afgesloten goedkope telefoon duzzz
Talkline opgezegd, hoe bedoelen jullie? Kan je dat ook doen als je het GRATIS 120 min abo hebt afgesloten?
@lucas: Ja, ik weet niet wanneer j eprecies bent aangesloten, maar ivm met de prijsverhoging van Talkline kan je per direct opzeggen. Bel even met de Talkline klantenservice, die kunnen het je zo uitleggen!
Anoniem: 18988
Dat opzeggen geldt dus ook voor zo'n customizer abb. die je bijv. met je siemens of nokia kreeg?
nee, want dat was geen vodafone/talkline abbo...Op dinsdag 23 april 2002 17:08 schreef Chaoot het volgende:
Dat opzeggen geldt dus ook voor zo'n customizer abb. die je bijv. met je siemens of nokia kreeg?
Hehe strakke acties, geld vangen om ff maandje abbo te nemen
ja lekkere strakke acties. Heb nog nikssss geen SIM of geld gezien
ik heb ook nog weinig ontvangen
maand geleden ofzo besteldt. werd toch tijd dacht ik.
dus ik heb talkline gebeld.
> talkline customer services waar mee kan ik u van dienst
zijn?
ik heb via internet een vodafone 120 abbonement afgesloten en ik heb er nog niets van gehoord, weet u daar misschien meer van.
> kunt u mij uw postcode geven dan zal ik het nakijken?
5473 kb
> sorrie, maar uw gegevens zijn nog niet bekend bij ons
wie heeft u aangesloten?
gsmstunter
> dan kan dat nog lastig worden, maar hier heeft u het
telefoonnummer en als u dan bezettoon krijgt kunt u het
best op 5 drukken en dan wordt u teruggebeld
oke dank u
bel ik vervolgens gsmstunter
krijg ik die stinkvoicemail waarin ze adviseren een mailtje te sturen(heb ik 2 weken geleden ook al gedaan maar geen antwoord)|:(
maand geleden ofzo besteldt. werd toch tijd dacht ik.
dus ik heb talkline gebeld.
> talkline customer services waar mee kan ik u van dienst
zijn?
ik heb via internet een vodafone 120 abbonement afgesloten en ik heb er nog niets van gehoord, weet u daar misschien meer van.
> kunt u mij uw postcode geven dan zal ik het nakijken?
5473 kb
> sorrie, maar uw gegevens zijn nog niet bekend bij ons
wie heeft u aangesloten?
gsmstunter
> dan kan dat nog lastig worden, maar hier heeft u het
telefoonnummer en als u dan bezettoon krijgt kunt u het
best op 5 drukken en dan wordt u teruggebeld
oke dank u
bel ik vervolgens gsmstunter
krijg ik die stinkvoicemail waarin ze adviseren een mailtje te sturen(heb ik 2 weken geleden ook al gedaan maar geen antwoord)|:(
Anoniem: 16010
Motorola V50 is binnen voor € 0,-
. Duurde wel een halve maand maar ik ben erg blij nu. Abbo van 14 € ben ik na een jaar vanaf. Lekker toch?
we werden gister door gsmstunter opgebelt waarom we de gsm hadden geweigerd. me ma zo uitleggen dat we maar 1 gsm hadden besteld en niet 2. die man aan de telefoon snapte er neits van. toen ging me ma hem maar uitkafferen
over dat we 3 keer een fax hebben moeten sturen en dat het zo lang duurde voor de gsm kwam.
me ma heeft een goeie week. eerst 1 van chello voor de deur en nu gsmstunter
En de telefoon cq. bonus, heb je die mogen houden? (was het via GSMStunter?)Op dinsdag 23 april 2002 15:43 schreef Brooky het volgende:
@rik: Jup, per direct. 12-04 verzonden, 15-04 afgesloten.
@rik: telefoon gewoon gehouden ja. Heb dus nu een Nokia 6310 voor 100 euro
Maar krijg je dan nog wel je 270 euro terug ?? Maar dan blijf je het bedrag toch nog wel per maand betalen neem ik aan ??Op dinsdag 23 april 2002 16:28 schreef Brooky het volgende:
@lucas: Ja, ik weet niet wanneer j eprecies bent aangesloten, maar ivm met de prijsverhoging van Talkline kan je per direct opzeggen. Bel even met de Talkline klantenservice, die kunnen het je zo uitleggen!
Hey, maar hoe zit dat met die specificatie, ik heb dat dus ook, maar als dat 2,25 kost wil ik dan niet.. Oftewel, kan dat opgezegd worden ??
Op mijn contract staat duidelijk: gratis bij Talkline pakketten, dus dat moet je kunnen opzeggen.Op woensdag 24 april 2002 23:47 schreef Toewan het volgende:
[..]
Maar krijg je dan nog wel je 270 euro terug ?? Maar dan blijf je het bedrag toch nog wel per maand betalen neem ik aan ??
Hey, maar hoe zit dat met die specificatie, ik heb dat dus ook, maar als dat 2,25 kost wil ik dan niet.. Oftewel, kan dat opgezegd worden ??
Ik moet weer even reageren, het lijntje loopt hier een beetje dood maar ik wou toch even zeggen dat ik nu alles binnen heb!!
Voor 25 maart die trium mars besteld met dat gratis customizer abonnement en gisteren eindelijk dat gratis libertel 120 abonnement gekregen met bij allebei een credit nota.
Nu alleen nog wachten op het terugstorten van het geld maar eigenlijk zie ik daar geen problemen bij ontstaan al hoor ik hier nog niemand die zijn geld al terug heeft gekregen.
Dat geld zal dan ook wel met een dikke vertraging binnenkomen. Vorig jaar zoiets gedaan bij www.telecom.nu en had het toen binnen drie dagen gekregen en het geld ook op tijd terug maar dit is goedkoper en daar moet ik dan maar langer voor wachten.
Maar voor diegenen die nog niks hebben......
geduld, het komt echt. Ik had het ook niet meer verwacht maar het kwam wel
Voor 25 maart die trium mars besteld met dat gratis customizer abonnement en gisteren eindelijk dat gratis libertel 120 abonnement gekregen met bij allebei een credit nota.
Nu alleen nog wachten op het terugstorten van het geld maar eigenlijk zie ik daar geen problemen bij ontstaan al hoor ik hier nog niemand die zijn geld al terug heeft gekregen.
Dat geld zal dan ook wel met een dikke vertraging binnenkomen. Vorig jaar zoiets gedaan bij www.telecom.nu en had het toen binnen drie dagen gekregen en het geld ook op tijd terug maar dit is goedkoper en daar moet ik dan maar langer voor wachten.
Maar voor diegenen die nog niks hebben......
geduld, het komt echt. Ik had het ook niet meer verwacht maar het kwam wel
P.Duh! lekker puh!
Yes. Ik heb vandaag de wervingsbonus (270 euro) terug gekregen van GSM Stunter.
Abonnement is trouwens afgesloten op 5 maart, dus het heeft 7 weken geduurd, maja...
Mooi dan zal ik het wel over 1 week krijgen, mijn abo startte op 13 maart.Op zaterdag 27 april 2002 04:10 schreef TweakersOnly het volgende:
Yes. Ik heb vandaag de wervingsbonus (270 euro) terug gekregen van GSM Stunter.![]()
Abonnement is trouwens afgesloten op 5 maart, dus het heeft 7 weken geduurd, maja...
betersOp zaterdag 27 april 2002 04:10 schreef TweakersOnly het volgende:
Yes. Ik heb vandaag de wervingsbonus (270 euro) terug gekregen van GSM Stunter.
Anoniem: 45313
Ik heb net de infolijn van talkline gebeld. Daar kreeg ik tot mijn verbazing een heel lief en verlegen meisje aan te telefoon. Toen ik haar vroeg hoe het zat met de gespecificeerde nota via gsmstunter/talkline, vertelde ze mij dat het allemaal een beetje geniepig was (dat waren haar letterlijke woorden), maar ze kon de optie gewoon gratis voor mij afzetten. Het is niet mogelijk om te weten te komen hoeveel je al verbruikt hebt van je bundel. Alleen na de factuur. Dus geen rekeninginfolijn.
Ze vertelde me dat het verschil minimaal was: van 18,91 naar 19,75. (exl. btw)
Wat gebeurt er als ik nu mijn abbo opzeg? Blijf ik dan wel de maandelijkse teruggaves van GSM stunter krijgen? En heb ik dan gewoon vette winst gemaakt? Of stopt gsm stunter dan ook met teruggave?
Abbo afzeggen moet overigens aangetekend naar:
Postbus 426
3740AK Baarn
Plus kopie paspoord of RB
Ze vertelde me dat het verschil minimaal was: van 18,91 naar 19,75. (exl. btw)
Wat gebeurt er als ik nu mijn abbo opzeg? Blijf ik dan wel de maandelijkse teruggaves van GSM stunter krijgen? En heb ik dan gewoon vette winst gemaakt? Of stopt gsm stunter dan ook met teruggave?
Abbo afzeggen moet overigens aangetekend naar:
Postbus 426
3740AK Baarn
Plus kopie paspoord of RB
Het bedrag krijg je in één keer op je rekening gestort, en niet in kleine bedragen.
Volgens mij krijg je het nog steeds als je je abo hebt opgezegd, maar anders kan je voor de zekerheid wachten totdat je je geld binnenhebt
Volgens mij krijg je het nog steeds als je je abo hebt opgezegd, maar anders kan je voor de zekerheid wachten totdat je je geld binnenhebt
[quote
[/quote]
Maar dat duurt waarschijnlijk dus nog wel een maandje.. (heb vorige week kaart plus pakket binnengekregen, maar nog geen factuur)
Kan ik het dan nog wel afzeggen? Of zou het dan te laat zijn? Het lijkt me nl sterk dat ik mijn abbo bijvoorbeeld nog 6 maanden na verandering van abbo kan afzeggen.
[/quote]
Maar dat duurt waarschijnlijk dus nog wel een maandje.. (heb vorige week kaart plus pakket binnengekregen, maar nog geen factuur)
Kan ik het dan nog wel afzeggen? Of zou het dan te laat zijn? Het lijkt me nl sterk dat ik mijn abbo bijvoorbeeld nog 6 maanden na verandering van abbo kan afzeggen.
Anoniem: 54520
Jullie moeten oppassen waar je je abonnement afsluit!!Want je wordt bij veel sites gigantisch genaaid!! Ik weet dat het bij <h1> SPAM</h1> wel goed zit, want daar heb ik mijn telefoon met abonnement gekocht. Ik heb gehoord dat je daar je geld in 1 keer op je rekening krijgt gestort. Dan heb je dus verder geen gezeik meer!! Erg relaxt die gasten daar.
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
@walli: Je kan nu wel stoppen met reclame maken hoor!
[quote)
[/quote]
inderdaad, en jullie (dat neem ik toch correct aan?) zijn zeker niet de goedkoopste.
[/quote]
inderdaad, en jullie (dat neem ik toch correct aan?) zijn zeker niet de goedkoopste.
Is dit ook geen spam??????Op woensdag 01 mei 2002 14:27 schreef Walli21 het volgende:
Ik heb mijn telefoon op www.gsmhuis.nl gekocht en daar zijn ze nog goedkoper!!
Anoniem: 54520
Mijn excusses voor mijn Spamming. Ik zal geen reclame meer maken!!En mn naam ook niet meer onder mijn berichten zetten!!:)
Groeten
Groeten
03-05-2002
GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 270,00
Same here, geld is gestort wat moest komen.
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
netjes 
* Xandrios heeft cutebrit spijt dat ie niet ook zo'n free abbootje heeft genomen
* Xandrios heeft cutebrit spijt dat ie niet ook zo'n free abbootje heeft genomen
Wanneer kreeg jij je telefoon? Heb namelijk nog geen geld gezien hier (niet dat het erg veel is maar ja)Op zondag 05 mei 2002 13:07 schreef Waslijn het volgende:
03-05-2002
Wou je het teruggeven dan?Op maandag 06 mei 2002 16:53 schreef Chaser2600 het volgende:
Jullie denken toch niet serieus dat je dat geld mag houden he als je je abbo opzegt
natuurlijk wel.....GsMstunter krijgt die korting toch ook van TalklineOp maandag 06 mei 2002 16:53 schreef Chaser2600 het volgende:
Jullie denken toch niet serieus dat je dat geld mag houden he als je je abbo opzegt
Dat talkline toevallig op dit moment ook hun prijzen wijzigd, geeft je de kans dat je vroegtijdig het contrakt mag verbreken...
heeft verder niets met de "aanmeldings-premie" te maken
ik heb het mijne vandaag per aangetekende post opgezegd.
Maar de 270€ van gsmstunter heb ik nog niet ontvangen. Ik blijf er wel van uitgaan dat ik die binnenkort mag vangen.
Maar de 270€ van gsmstunter heb ik nog niet ontvangen. Ik blijf er wel van uitgaan dat ik die binnenkort mag vangen.
Niet als een beetje laatOp dinsdag 07 mei 2002 14:49 schreef jorusjorusjorus1 het volgende:
ik heb het mijne vandaag per aangetekende post opgezegd.
lijkt me dat je voor het opzeggen geen maaanden de tijd krijgt
21 maart besteld, 30 maart binnen, en nu: 09-05-2002 GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 270,00
Ik kreeg fijn van me mammie te horen dat GSMstunter mij heeft geprobeerd te bellen. Dus ik heb hun gisteren gebeld, en wat bleek.... ze hadden het pakket al opgestuurd maar ik had het niet opgehaald? Heb nooit een briefje van de postbode of iets gezien.... zal wel weer bij het oud papier zijn gekomen 
Dus nu sturen ze het alsnog op. Yesss krijg ik het toch nog
En dan me geld nog.... maar dat komt ook wel goed volgensmij als ik dit topic zie.
Dus nu sturen ze het alsnog op. Yesss krijg ik het toch nog
Nou je kan natuurlijk pas opzeggen wanneer je de aankondiging van talkline krijgt dat ze prijzen gaan verhogen. Dat staat bv. in een factuur. En die krijgt niet iedereen op 1 april.Op dinsdag 07 mei 2002 15:46 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Niet als een beetje laat
lijkt me dat je voor het opzeggen geen maaanden de tijd krijgt
Anoniem: 40690
Ik las ook op mijn factuur dat Talkline de prijzen ging verhogen. Ik heb ff met de service lijn gesproken en duidelijk gemaakt dat ik mijn abo wou opzeggen. Ik heb toen een aangetekende brief verzonden. De dag nadat ik de brief had verzonden (dus de dag dat die brief aankwam) werd mijn abo al afgesloten. Ik kreeg de dag daarna de ontvangst bevestiging.
Verbazend snel allemaal, en lekker 240 euro verdiend.
Ik was wel nog net op tijd met het opsturen van die brief. Een dag later, en dan was de termijn van 2 weken waarin ik de optie had om op te zeggen voorbij. Volgens de service lijn dan.
Gsmstunter kan ik ook aanraden voor abo's. Goeie service naar mijn mening. En tja, dat ze zo sloom af en toe zijn komt doordat het een klein bedrijfje is denk ik. Maar daardoor zijn ze natuurlijk ook zo goedkoop.
Verbazend snel allemaal, en lekker 240 euro verdiend.
Ik was wel nog net op tijd met het opsturen van die brief. Een dag later, en dan was de termijn van 2 weken waarin ik de optie had om op te zeggen voorbij. Volgens de service lijn dan.
Gsmstunter kan ik ook aanraden voor abo's. Goeie service naar mijn mening. En tja, dat ze zo sloom af en toe zijn komt doordat het een klein bedrijfje is denk ik. Maar daardoor zijn ze natuurlijk ook zo goedkoop.
echt niet dus heOp zondag 12 mei 2002 14:37 schreef middelkoop het volgende:
25 maart besteld, nog helemaal niks gehoord
bellen heeft geen zin
mailen krijg je ook al geen antwoord
en talkline weet van niks
heel leuk allemaal
Toen ik belde kreeg ik meteen een vriendelijk meisje aan de lijn van gsmstunter. Alles opgelost en ik heb me abbo binnen inmiddels.Op maandag 13 mei 2002 08:57 schreef tijsco het volgende:
[..]
echt niet dus he
25 maart besteld, nog helemaal niks gehoord
bellen heeft geen zin
mailen krijg je ook al geen antwoord
en talkline weet van niks
heel leuk allemaal
Zo ik heb mijn abonnement ook opgezegd. Ben benieuwd of ze m'n aangetekende brief morgen hebben ontvangen en hem gelijk afsluiten.Op zondag 12 mei 2002 00:04 schreef _Richie_ het volgende:
[..]
Nou je kan natuurlijk pas opzeggen wanneer je de aankondiging van talkline krijgt dat ze prijzen gaan verhogen. Dat staat bv. in een factuur. En die krijgt niet iedereen op 1 april.
De mijne is inmiddels ook afgeloten, maar heb nog geen geld ontvangen.
Ik heb inmiddels wel een leuke nieuwe pagina gevonden: ook hier weer het zelfde verhaal. Maar dan op het netwerk van O2.
Maar ik wacht eerst even op mijn 270 euro,. en ga dan weer abbo van O2 afsluiten.. Nu maar hopen dat ik het kunstje nog een keer kan flikken.
http://www.gsmcorner.nl/gratis.php
Ik heb inmiddels wel een leuke nieuwe pagina gevonden: ook hier weer het zelfde verhaal. Maar dan op het netwerk van O2.
Maar ik wacht eerst even op mijn 270 euro,. en ga dan weer abbo van O2 afsluiten.. Nu maar hopen dat ik het kunstje nog een keer kan flikken.
http://www.gsmcorner.nl/gratis.php
heb gister die 270 euro eindelij ontvangen.
heeft wel wat langer geduurt dan 6 weken
heeft wel wat langer geduurt dan 6 weken
"If u do something do it with style, or do it at all."
Yes! ben afgesloten!Op maandag 13 mei 2002 21:57 schreef _Richie_ het volgende:
[..]
Zo ik heb mijn abonnement ook opgezegd. Ben benieuwd of ze m'n aangetekende brief morgen hebben ontvangen en hem gelijk afsluiten.
heb die 230 euro in de pocket!!
Blij zijn om afgesloten te worden...Op dinsdag 14 mei 2002 22:39 schreef _Richie_ het volgende:
[..]
Yes! ben afgesloten!
heb die 230 euro in de pocket!!
Kweet niet of het al gemeld was, maar dit kan misschien wat te maken hebben met de slechte service 
Oja en ze hebben de algemene voorwaarden wat aangepast
bron: gsmstunter.nlGsmstunter nieuws
Opgelet
Door een fout van een van onze medewerkers is alle openstaande e-mail vanaf 26-4-2002 tot 8-5-2002 verloren gegaan. Het gaat hier om de e-mailtjes die gestuurd zijn naar info@gsmstunter.nl. Belangrijke vragen kunt u opnieuw stellen aan info@gsmstunter.nl
Nieuws
Gsmstunter.nl is druk bezig de achterstand van afgelopen maand in te halen we hopen zo snel mogelijk iedereen te hebben voorzien van zijn of haar telefoon of abonnement. Onze excuses voor de vertraging.
Oja en ze hebben de algemene voorwaarden wat aangepast
Actie voorwaarden:
- Binnen 6 weken krijgt u uw geld terug gestort indien u geld retour krijgt.
- Nummerbehoud is bij onze aanbiedingen helaas niet mogelijk.
- U kunt geen abonnement afsluiten indien U geen 18 of ouder bent.
- Al onze actie's zijn uiterlijk geldig tot het einde van de maand.
Bestellingen die wij na die tijd ontvangen kunnen wij helaas niet
meer in behandeling nemen.
\Op dinsdag 14 mei 2002 22:44 schreef Daap het volgende:
[..]
Blij zijn om afgesloten te worden...
Jep.. verlost van Talkline...
Bovendien ben ik mijn telefoon kwijtgeraakt en moet ik een nieuwe..
Ik houd mijn abo mooi!!!!!!! 120 belminuten voor 1 euro per maand!!!!
Kwamen opeens wel aansluitkosten a 2 euro bij!!!!!
En ik heb het abo nu al sinds begin april en ik heb verder nog niks gehoord van Talkline/VodaFone/GSMstunter!!!
Kortom ik heb nog geen abogeld hoeven dokken
ik heb ook nog geen 270 Euro gekregen, maar dat komt over 2 pas of zo.
O2 abo klinkt ook goed, ga ik denk ik voor mijn vriendin halen!!
Kwamen opeens wel aansluitkosten a 2 euro bij!!!!!
En ik heb het abo nu al sinds begin april en ik heb verder nog niks gehoord van Talkline/VodaFone/GSMstunter!!!
Kortom ik heb nog geen abogeld hoeven dokken
ik heb ook nog geen 270 Euro gekregen, maar dat komt over 2 pas of zo.
O2 abo klinkt ook goed, ga ik denk ik voor mijn vriendin halen!!
*klein schopje*
Ik heb ook eindelijk m'n geld gekregen, na 6 weken precies.
Ik vandaag ook. (eigenlijk pas morgen volgends mijn internet-rekening van de ABN).
Nu wachten op de twee gratis abbos die ik bij O2 heb besteld, en maar wachten op een prijsverhoging.
Nu wachten op de twee gratis abbos die ik bij O2 heb besteld, en maar wachten op een prijsverhoging.
2??Op dinsdag 11 juni 2002 18:05 schreef jorusjorusjorus1 het volgende:
Ik vandaag ook. (eigenlijk pas morgen volgends mijn internet-rekening van de ABN).
je mag toch maar 1 abbo per persoon nemen
nee hoor.. Je mocht er max drie nemen.
Ik heb vandaag de 2 abbos binnen gekregen. Plus een factuur met daarop aangegeven dat de 500€ binnen 40 dagen gestort word.
Ik heb vandaag de 2 abbos binnen gekregen. Plus een factuur met daarop aangegeven dat de 500€ binnen 40 dagen gestort word.
ah hij is weer boven gekomenOp dinsdag 11 juni 2002 17:11 schreef Daap het volgende:
*klein schopje*
Ik ook precies na 6 weken mijn € 100,- gekregen. Perfecte actie en ik ben nog steeds blij met m'n 3310 voor € 55,-
Netjes geleverd ook trouwens.
Misschien beetje harde schop maargoed.
Ok er is nu zo'n actie voor de i-mod telefoons (staat op de frontpage). Maar het enige wat ik daar dus voor moet payen is 9.95 per maand voor een jaar en 11.34 verzendkosten?
Ok er is nu zo'n actie voor de i-mod telefoons (staat op de frontpage). Maar het enige wat ik daar dus voor moet payen is 9.95 per maand voor een jaar en 11.34 verzendkosten?
En betaal je bij een abbo+phone nou wel gewoon abbo kosten of nie?
uhm je bent in dat geval TEST-beller...
Bij gsm.nl hebben ze dezelfde actie, en hier valt te lezen dat je de telefoon ergens tussen de`13e en 15e maand weer moet teruggeven aan gsm.nl
Ik heb heel sterk het vermoeden dat dit ook bij gsmstunter het geval is... Ik heb hun erover gemaild 1,5 week geleden ofzo maar ik heb geen reactie gekregen
Ik was even heel erg happy maar ik vrees dat het feest dit keer niet doorgaat!
Bij gsm.nl hebben ze dezelfde actie, en hier valt te lezen dat je de telefoon ergens tussen de`13e en 15e maand weer moet teruggeven aan gsm.nl
Ik heb heel sterk het vermoeden dat dit ook bij gsmstunter het geval is... Ik heb hun erover gemaild 1,5 week geleden ofzo maar ik heb geen reactie gekregen
Na da vink opzich ook niet erg. Ik wil gewoon een andere phone maar heb nie zoveel geld. dus dit zou wel ideaal zijn. en over een jaar koop ik dan gewoon een andere
Toshiba Ts21i weet iemand wat nou precies de vage voorwaarden zijn of hoe je genaaid kan worden. Of is het gewoon een goede deal?
Anoniem: 29229
Ben gebeld door mensen van KPN (ben abbo. vrij) en die zeiden mij dat je het een jaar kon proberen, en als het niet beviel dan had je gewoon een gratis foon, en werd je abbo aan het eind van het jaar afgesloten.
Denk trouwens wel dat je zelf moet afsluiten.
Denk trouwens wel dat je zelf moet afsluiten.
ik heb nu zo'n toshiba van GSM Stunter, alleen die stuntels zijn vergeten GPRS aan te vinken bij het afsluiten van mijn abbo
Anoniem: 34567
Waarom staat der bij zon site nou nooit es die XDA van o2 ! Ik wil zon toestel maar hijs een beetje duur..Weet iemand waar je abbo kan afsluiten + die XDA krijgt ? kheb o2 site al gecheckt btw
Coen van GSMStunter heeft ergens ([url="http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=793"]www.telecomvergelijker.nl[/url] post 5) geschreven dat het toestel jouw eigendom wordt (in tegenstelling tot gsm.nl).frankjanse schreef op 28 oktober 2002 @ 17:49:
uhm je bent in dat geval TEST-beller...
Everything is better with Bluetooth
Levert GSM-stunter ook Dutchtone abo's of bieden ze alleen maar KPN en Debitel
^^ schop^^
ik heb hier veel topics gelezen over gsmstunter, en dit leek me de beste plek om ff te reageren op alles wat ik gelezen heb.
ik lees hier overal dat ze niet te bereiken zijn en slechte service leveren, ik vraag me af of dat nog steeds zo is? ik heb nl. inmiddels al 5 x met ze gemaild, en altijd binnen 36 uur antwoord. ook heb ik ze gebeld, de eerste keer dacht ik "zie je wel, ze zijn niet te bereiken" maar toen stond op de site dat ze alleen 's ochtends te bereiken waren, en inderdaad, er werd gewoon opgenomen.
Ik heb afgelopen vrijdag gefaxt naar hun, en gisteren (maandag dus) al een bericht ontvangen dat ik ben aangesloten bij debitel en dat ze het pakket nu gaan opsturen (na alle slechte ervaringen ben ik benieuwd hoe lang het duurt).
de cashdeals worden binnen 6 weken teruggestort, maar de 6 weken is geen "fatale" termijn (volgens de voorwaarden), echter lijkt mij wel wettelijk geregeld dat dit wel een redelijke termijn is (zal het vanavond ff navragen)
overigens klopt het niet precies wat ik hier gelezen heb op het forum over dat er geen wetten zijn mbt verkopen via het internet. De richtlijn van de Europese unie hierover (2000/31/EG) geld in Nederland nu als wet, dus als je problemen hebt, dan zijn dit de wetten.
ik heb hier veel topics gelezen over gsmstunter, en dit leek me de beste plek om ff te reageren op alles wat ik gelezen heb.
ik lees hier overal dat ze niet te bereiken zijn en slechte service leveren, ik vraag me af of dat nog steeds zo is? ik heb nl. inmiddels al 5 x met ze gemaild, en altijd binnen 36 uur antwoord. ook heb ik ze gebeld, de eerste keer dacht ik "zie je wel, ze zijn niet te bereiken" maar toen stond op de site dat ze alleen 's ochtends te bereiken waren, en inderdaad, er werd gewoon opgenomen.
Ik heb afgelopen vrijdag gefaxt naar hun, en gisteren (maandag dus) al een bericht ontvangen dat ik ben aangesloten bij debitel en dat ze het pakket nu gaan opsturen (na alle slechte ervaringen ben ik benieuwd hoe lang het duurt).
de cashdeals worden binnen 6 weken teruggestort, maar de 6 weken is geen "fatale" termijn (volgens de voorwaarden), echter lijkt mij wel wettelijk geregeld dat dit wel een redelijke termijn is (zal het vanavond ff navragen)
overigens klopt het niet precies wat ik hier gelezen heb op het forum over dat er geen wetten zijn mbt verkopen via het internet. De richtlijn van de Europese unie hierover (2000/31/EG) geld in Nederland nu als wet, dus als je problemen hebt, dan zijn dit de wetten.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas