sjezus ehOp vrijdag 01 maart 2002 21:07 schreef Attilla het volgende:
JAAAA YES YES ik heb mun brief....
ik heb voor jawel 426,3 uur geinternet
En ik mag hier trots op zijn op naar de 439 voor maart.
Verwijderd
http://work.home.nlOp vrijdag 01 maart 2002 21:03 schreef Aerox.2000 het volgende:
Wij hebben in januari 187,5 uur geinternet
Weet iemand de site van @work?
#!/bin/bashOp vrijdag 01 maart 2002 21:08 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
sjezus ehJij hebt er wel goed gebruik van gemaakt vriend
#dal=$1
#weekend=$1
dag=$(date +%a)
tijd=$(date +%H%M)
dal="false"
weekend="false"
if [ $dag = "Sat" ] || [ $dag = "Sun" ]; then
weekend="true"
else
weekend="false"
fi
if [ $tijd -gt "1859" ] || [ $tijd -lt "0758" ]; then
dal="true"
fi
if [ $tijd -lt "1859" ] && [ $tijd -gt "0758" ]; then
dal="false"
fi
if [ $weekend = "true" ] || [ $dal = "true" ]; then
echo -e " Het is weekend of daluur dus je mag internetten !!!!"
/usr/sbin/isdnctrl dial ippp0
sleep 7
/sbin/route add default netmask 0 ippp0
/usr/sbin/isdnctrl dialmode ippp0 automatic
else
echo -e " Het is geen weekend of daluur dus je mag (niet meer)
internetten"
/usr/sbin/isdnctrl dialmode ippp0 manual
/usr/sbin/isdnctrl hangup ippp0
/sbin/route del default netmask 0 ippp0
fi
Verwijderd
hmm, ik begrijp eh al vriend 
Ik haal soms ook wel eens dit soort grappen uit, maar wij hebben maar een single telefoonlijn, dus je moet het niet te lang volhouden...
Ik haal soms ook wel eens dit soort grappen uit, maar wij hebben maar een single telefoonlijn, dus je moet het niet te lang volhouden...
Begint wel very offtopic te worden..Op vrijdag 01 maart 2002 21:16 schreef ByMeSDy het volgende:
hmm, ik begrijp eh al vriend
maare nog 1tje dan
Ik was als 1 van de eerste users dus nog isdn dat was ook nog de tijd dat er nergens duidelijk vermeld staat over een dowload limiet..
En ik heb noch electronisch noch schriftelijk iets ontvangen van die weiziging in de AV. dus daar hou ik me niet aan
is er dan niemand die een beetje actie wil ondernemen!!!!
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
IK BEN DUS NU ECHT FUCKIN' LEIP EN PISSED-OFF!!! 
Ik zit aan de 203,5 uur!
Wanadoo is dus GEEN optie meer... 80 uur is nix!
Friaco is nu al een Fiasco (ledenstop)
@Work is ADSL!
Zon² is korting op de tikken en niet flat-fee...
Friaco zakelijk is 200,- per maand en daar heb je een KvK-nummer voor nodig!
G*DV*RD*G*DV*R
Nu kan ik dus weer telefoonrekeningen tegemoet zien van 220,- per 2 maanden...
Ik zit aan de 203,5 uur!
@Work is ADSL!
G*DV*RD*G*DV*R
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
als je nou eens stopt met schelden (kweet ook wel dat het @#%&*&%* is)Op vrijdag 01 maart 2002 21:31 schreef drYddi het volgende:
IK BEN DUS NU ECHT FUCKIN' LEIP EN PISSED-OFF!!!
Ik zit aan de 203,5 uur!
@Work is ADSL!
G*DV*RD*G*DV*R
ik zit met hetzelfde probleem want ik kan ook nix anders
maar onderneem dan actie, mail, naar wanadoo/consumenten bond. zeg tegen meer mensen dat ze dat moeten doen!!
Doe iets, zeur niet alleen!! daar bereik je toch nix mee!!
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Paste de mail hier ffOp vrijdag 01 maart 2002 21:36 schreef ByMeSDy het volgende:
yep, ik heb ook al een hele mooie mail naar de consumentenbond gestuurd.
Yep... zelfde mail met zelfde subject... komt duidelijker over als je allemaal hetzelfde subject doet...Op vrijdag 01 maart 2002 21:38 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Paste de mail hier ffdan stuur ik die ook!
Ik ga iig ook nog een mail naar wanadoo sturen, we moeten gewoon bezig blijven anders dan kunnen we het bij voorbaad al opgeven. via actie, kunnen we misschien nog meer uren eruit krijgen!Op vrijdag 01 maart 2002 21:41 schreef drYddi het volgende:
[..]
Yep... zelfde mail met zelfde subject... komt duidelijker over als je allemaal hetzelfde subject doet...
Zou er op de tweakers.net site geen headline kunnen komen, dat iedere tweaker moet reageren ofzo???
Verwijderd
eh, sorry, die pc is zonet ff heel hard gecrashed, zit nu op een andere. Ik ga kijken of ik die mail nog terug kan vinden...Op vrijdag 01 maart 2002 21:41 schreef drYddi het volgende:
[..]
Yep... zelfde mail met zelfde subject... komt duidelijker over als je allemaal hetzelfde subject doet...
ZUCHT het is geen liefdadigheids instelling! mailen helpt niksOp vrijdag 01 maart 2002 21:43 schreef mr._Anderson het volgende:
[..]
Ik ga iig ook nog een mail naar wanadoo sturen, we moeten gewoon bezig blijven anders dan kunnen we het bij voorbaad al opgeven. via actie, kunnen we misschien nog meer uren eruit krijgen!
Zou er op de tweakers.net site geen headline kunnen komen, dat iedere tweaker moet reageren ofzo???
Dat zeg ik dus, geef het niet op zonder te proberen, misschien kunnen we het aantal uren nog verhogen, al zijn het ermaar weer 10 of 20 erbij (doel is meer natuurlijkOp vrijdag 01 maart 2002 21:48 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ZUCHT het is geen liefdadigheids instelling! mailen helpt niks
maar van te voren zeggen dat het toch nix helpt, is helemaal nix, als misschien de consumenten bond gaat zeuren dan is er echt wel kans dat er iets gaat gebeuren hoor!
gewoon proberen kan geen kwaad!!
Verwijderd
Niet geschoten is altijd mis!Op vrijdag 01 maart 2002 21:48 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ZUCHT het is geen liefdadigheids instelling! mailen helpt niks
Wie niet waagt blijft maagd!
Je bent tweaker of je bent het niet!
Verwijderd
Je hebt groot gelijk met je 426 uren!Op vrijdag 01 maart 2002 21:07 schreef Attilla het volgende:
JAAAA YES YES ik heb mun brief....
ik heb voor jawel 426,3 uur geinternet
En ik mag hier trots op zijn op naar de 439 voor maart.
Zelf kwam ik "maar" op 213 uur uit
Ik baal er gigantisch van en als ze nou een 160 of 240 abo erbij doen mag het ook duurder zijn!!
Heb Wanadoo gebeld en kwam er redelijk snel door,de e*k*l wist amper van de nieuwe maatregel en kwam met verhalen dat je smartpack abbo's erbij kon kopen!!!
De goedkoopste flatfreeabbo zit nu, zover ik weet, bij Ladot met €141 per maand (puur flatfree) maar eenmaal adminkosten van €177
Als je het narekend is het natuurlijk opzich wel redelijk maar een flinke verhoging voor ons.
Toch wacht ik nog even met opzeggen want als de abbo's bij Hometime weer kunnen zou je meer abbo's kunnen nemen, desnoods via iemand anders
De mail met protestbrief doe ik aan mee,je weet nooit en als je niks doet gebeurt er zowiezo niks!!
Verwijderd
ik had 221,8 uur in januari 
Maar ik snap het probleem van Wanadoo niet helemaal, want dit hadden ze echt wel verwacht (kijk maar naar die reclame die ze op tv hadden). En ik (en denk ook andere) heb geen problemen met inbellen ofzo, dus hun capaciteit is meer dan genoeg. Maar inderdaad moeten we gewoon lekker mailen naar ze en ook de consumentenbond, zodat wij 56k'ers nou eindelijk ook een keer 24/7 abbo kunnen nemen voor een vast bedrag
Maar ik snap het probleem van Wanadoo niet helemaal, want dit hadden ze echt wel verwacht (kijk maar naar die reclame die ze op tv hadden). En ik (en denk ook andere) heb geen problemen met inbellen ofzo, dus hun capaciteit is meer dan genoeg. Maar inderdaad moeten we gewoon lekker mailen naar ze en ook de consumentenbond, zodat wij 56k'ers nou eindelijk ook een keer 24/7 abbo kunnen nemen voor een vast bedrag
Ik roep iedere tweaker op...
www.trosradar.nl en geef wanadoo een koude douche van 1 graad.
TWEAKERS UNITE
www.trosradar.nl en geef wanadoo een koude douche van 1 graad.
TWEAKERS UNITE
nou mense,
ik hoop dat de Actie een beetje op gang komt,
ik heb gemail naar:
Tros Radar
Vara KASSA
Consumenten Bond
En gister al naar Wanadoo, maar dat worden er nog meer
kan iemand misschien zeggen dat er op tweakers.net een highlight komt met een oproep om te protesteren via mail tegen wanadoo, of kan dat niet
mr._Anderson
ik heb gemail naar:
Tros Radar
Vara KASSA
Consumenten Bond
kan iemand misschien zeggen dat er op tweakers.net een highlight komt met een oproep om te protesteren via mail tegen wanadoo, of kan dat niet
mr._Anderson
Zet ff de mail + adressen hier neer, dan zullen er meer wat sturenOp vrijdag 01 maart 2002 22:46 schreef mr._Anderson het volgende:
nou mense,
ik heb gemail naar:
Tros Radar
Vara KASSA
Consumenten Bond
mr._Anderson
Tros Radar>>
http://www.tros.nl/homepage/radar/
en ga vervolgens naar suggesties, daar kun je een formulier invullen.
Vara KASSA>>
kassa@vara.nl
Consumenten Bond>>
klantenservice@consumentenbond.nl
Wanadoo>>
hometime-reacties@wanadoo.nl
hometime@wanadoo.nl
Verders wist ik niks te verzinnen
nou mensen:
FLINK MAILEN ALLEMAAL, WIE WEET JE WORD ER NIET SLECHTER VAN MAAR IN HET ERGSTE GEVAL ALLEEN MAAR BETER..DUS MAILEN MET DIE HAP
Vara KASSA>>
kassa@vara.nl
Consumenten Bond>>
Wanadoo>>
hometime@wanadoo.nl
Verders wist ik niks te verzinnen
FLINK MAILEN ALLEMAAL, WIE WEET JE WORD ER NIET SLECHTER VAN MAAR IN HET ERGSTE GEVAL ALLEEN MAAR BETER..DUS MAILEN MET DIE HAP
Verwijderd
Haha! Ik was één van de eerste leden (ISDN) en er staat dat ik een 'recent lid' ben.
Amateurs...
Verwijderd
160 is wel beter dan 80 maar nog niet echt allesOp vrijdag 01 maart 2002 20:50 schreef ByMeSDy het volgende:
dat is misschien ook wel een idee. Met 160 uur zou nog wel te leven zijn..
laten ze dan de prijs verhogen met 10 of 20 van mij part 30 euro
Verwijderd
Op zaterdag 02 maart 2002 00:19 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
daarvoor heb je het toch gekozen of niet soms
Sow, tros radar heb ik een bericht gestuurd zonet.
Nu nog ff de rest..
Verwijderd
Sow, ik heb mijn email naar de consumentenbond terug gevonden. Wat vinden jullie ervan? Als jullie het goed vinden moeten jullie hem ook maar mailen naar: klantenservice@consumentenbond.nl
Geachte Consumentenbond,
Zoals u misschien al wel vernomen hebt, heeft Wanadoo op haar abonnement hometime een urenlimiet gezet. Nu heeft Wanadoo bij de introductie van hometime op de televisie steeds veel reclame gemaakt waarin zij zei: de hele nacht online, zonder telefoontikken. Nu heeft Wanadoo ondervonden dat het niet winstgevend is, een flat fee abonnement, en dus probeert zij door een 80 uren (!) limiet op het abonnement te zetten, van alle gebruikers waar zij misschien niet veel aan verdienen, af te komen. Maar zij dupeert niet alleen de zogenaamde Heavy Users, maar bijna alle gebruikers van de hometime-dienst.
Nu is het natuurlijk logisch dat een flatfee abonnement vooral gebruikers aantrekt, die vaak online zijn. Ook willen zij 's nachts wel eens iets downloaden, en omdat zij nog geen kabel of adsl kunnen krijgen, duurt dat lang, want ISDN en een 56k6 modem zijn nu eenmaal traag. Wanadoo wil hier nu paal en perk aan stellen. Maar juist hiervoor hebben zij geadverteerd in hun reclames op de tv!
Ik vind het belachelijk dat Wanadoo zomaar een dergelijke actie kan ondernemen. Want waarmee de gebruikers van hometime eerst meer dan 400 uur per maand online konden, mogen zij vanaf 31 maart nog maar 80 uur. Dit komt neer op 2,7 uur per dag. Nu is het bekend dat de meeste hometimegebruikers 's nachts slechts sporadisch, of zelfs helemaal niet downloaden. Maar verreweg de meeste gebruikers hebben nu juist een flat fee abonnement genomen om van de hoge telefoonrekening af te zijn. De gebruikers van hometime zijn gemiddeld van een uur of 19:00 tot een uur of 24:00 online. Dit is dus 5 uur per dag, waardoor bij maandelijks gebruik er meer dan twee keer zoveel uren nodig zijn!
Ik hoop dat u, als consumentenbond, iets wilt doen aan deze belachelijke actie.
Met Vriendelijke Groet,
[naam]
Verwijderd
Wat ik nou niet begrijp is dat jullie allemaal lopen te gillen om Flat free internet en als dit er eenmaal is het net zo hard weer om zeep helpen.......
Wees blij dat de dienst nog wordt voortgezet en niet wordt gekild.....
Het is nou eenmaal zo dat een dienst die een bedrijf leverd ook nog een beetje winst op moet leveren, of werken jullie ook voor niets bij je baas ???????
Het is nou eenmaal zo dat een dienst die een bedrijf leverd ook nog een beetje winst op moet leveren, of werken jullie ook voor niets bij je baas ???????
Verwijderd
Op zaterdag 02 maart 2002 08:50 schreef CheS het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat jullie allemaal lopen te gillen om Flat free internet en als dit er eenmaal is het net zo hard weer om zeep helpen.......
Als wanadoo zegt: ja, hele nacht online met hometime. Dan moeten ze daar niet al na een paar maanden helemaal op terugkomen. Ik kan ze heel goed begrijpen, maar dat er heavy users op flat fee afkomen, kunnen zo toch ook wel van te voren bedenken
Verwijderd
Misschien een nieuw voorstel om te doen aan Wanadoo of de consumentenbond. Van mij (en ik denk van de meeste hier ook wel) mogen ze het abonnement best ietsjes duurder maken. Maar ik ben niet bereid om meer dan 99 gulden (44,92 euro) per maand te betalen voor onbeperkt hometime. Als het duurder is dan dit is het heel onredelijk in vergelijking met kabel/adsl. Dus misschien dat ze dan 66 gulden voor 80 uur kunnen doen, en 99 gulden voor onbeperkt ?
<edit>
welke re-dialer gebruiken jullie om als je gedisconnect wordt automatisch weer in te bellen 's nachts ?
</edit>
<edit>
welke re-dialer gebruiken jullie om als je gedisconnect wordt automatisch weer in te bellen 's nachts ?
</edit>
Verwijderd
Nog steeds niks veranderd bij Wanadoo....
"resistance is futile" ..zo lijkt het
Ik WIL HEAVY USER ABO!!! aargh
"resistance is futile" ..zo lijkt het
Ik WIL HEAVY USER ABO!!! aargh
tja... kan ik misschien helpen op de een of andere manier?
ennuhm, ByMeSDy (geen BD meer toch?
) denk je dat het echt helpt om naar de consumentenbond te schrijven: ik bedoel, wat kunnen ze eraan doen?
ennuhm, ByMeSDy (geen BD meer toch?
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Je kan het toch altijd proberen Scatman II, en het is bij de kpn en ADSL toch ook gelukt?Op zaterdag 02 maart 2002 12:36 schreef Scatman_II het volgende:
tja... kan ik misschien helpen op de een of andere manier?
ennuhm, ByMeSDy (geen BD meer toch?) denk je dat het echt helpt om naar de consumentenbond te schrijven: ik bedoel, wat kunnen ze eraan doen?
Ik zou wel 3 abo's willen, 80 uur, 160 uur en onbeperkt. En dan voor 30,- 160 uur, dat vind ik redelijk, 80 uur niet.
Verwijderd
Op zaterdag 02 maart 2002 10:00 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
Als wanadoo zegt: ja, hele nacht online met hometime. Dan moeten ze daar niet al na een paar maanden helemaal op terugkomen. Ik kan ze heel goed begrijpen, maar dat er heavy users op flat fee afkomen, kunnen zo toch ook wel van te voren bedenken
Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt, ze zijn daar echt niet achterlijk hoor ( of mischien een inschattingsfoutje ). Vergelijk het met Mxstream iedereen klaagt maar in verhouding stappen er maar een paar man op.
Ja maar met alleen maar heavy users maak je de dienst niet winstgevend.......
Met de limiet van 80 uur nu kunnen ze meer mensen aan sluiten in de toekomst en er wat aan verdienen.
Maar het zou goed zijn als ze er gewoon een duurder abbo van bijv. 160 en 320 zouden aanbieden.
Verwijderd
Op zaterdag 02 maart 2002 15:03 schreef CheS het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt, ze zijn daar echt niet achterlijk hoor ( of mischien een inschattingsfoutje ). Vergelijk het met Mxstream iedereen klaagt maar in verhouding stappen er maar een paar man op.
Ja maar met alleen maar heavy users maak je de dienst niet winstgevend.......
Met de limiet van 80 uur nu kunnen ze meer mensen aan sluiten in de toekomst en er wat aan verdienen.
Maar het zou goed zijn als ze er gewoon een duurder abbo van bijv. 160 en 320 zouden aanbieden.
Als zij adverteren met de hele nacht online, en een paar maanden later mogen we nog maar 80 uur, dan is dat je reinste belazerij.
Er zullen ook heus niet heel veel mensen opstappen, maar wel veel tweakers. En bij ADSL zijn er ook heel wat mensen, ook vooral tweakers, opgestapt. Daar streeft een bedrijf toch niet naar?
Ik ben er ook voor als ze duurdere 160 / onbeperkt abo's gaan aanbieden, maar dat moeten we dan nog ff zien.
Tot zolang ga ik misschien maar gewoon op KPNtikken internetten, word jij dus weer rijker van
Verwijderd
Nee ik maak er geen 3 van, vindt het onzinnige dingen...Op zaterdag 02 maart 2002 15:10 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als zij adverteren met de hele nacht online, en een paar maanden later mogen we nog maar 80 uur, dan is dat je reinste belazerij.
Er zullen ook heus niet heel veel mensen opstappen, maar wel veel tweakers. En bij ADSL zijn er ook heel wat mensen, ook vooral tweakers, opgestapt. Daar streeft een bedrijf toch niet naar?
Ik ben er ook voor als ze duurdere 160 / onbeperkt abo's gaan aanbieden, maar dat moeten we dan nog ff zien.
Tot zolang ga ik misschien maar gewoon op KPNtikken internetten, word jij dus weer rijker van
Ik denk dat wanadoo juist wel de tweakers ( lees heavy users ) het liefst kwijtwil. Lijk me ook niet zo onlogisch toch..
Leuk dat je toch aan me denkt
Verwijderd
Tuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Maar wanadoo had vantevoren ook wel kunnen bedenken dat er een ''relatief kleine groep'' heavy users zou komen.Op zaterdag 02 maart 2002 15:15 schreef CheS het volgende:
[..]
Nee ik maak er geen 3 van, vindt het onzinnige dingen...
Ik denk dat wanadoo juist wel de tweakers ( lees heavy users ) het liefst kwijtwil. Lijk me ook niet zo onlogisch toch..
Leuk dat je toch aan me denkt
Dan hadden ze niet die reclame moeten maken die ze wel gemaakt hebben.
Verwijderd
ja IDD ze lieten op de reclame zien dat zo'n ventje de hele nacht zat te internetten dus ze konden het nagaanOp zaterdag 02 maart 2002 16:47 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Maar wanadoo had vantevoren ook wel kunnen bedenken dat er een ''relatief kleine groep'' heavy users zou komen.
Dan hadden ze niet die reclame moeten maken die ze wel gemaakt hebben.
Verwijderd
ja, die bedoel ikOp zaterdag 02 maart 2002 16:54 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
ja IDD ze lieten op de reclame zien dat zo'n ventje de hele nacht zat te internetten dus ze konden het nagaan
Ze hebben het zelf dus al bedacht, en dan komen ze er nu achter dat er meer mensen dat verwacht dit doen.
Ik heb mijn hoop op de consumentenbond gesteld..
Verwijderd
ach ik denk niet dat ze er iets aan kunnen doenOp zaterdag 02 maart 2002 17:32 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
ja, die bedoel ik
Ze hebben het zelf dus al bedacht, en dan komen ze er nu achter dat er meer mensen dat verwacht dit doen.
Ik heb mijn hoop op de consumentenbond gesteld..
maar ja het gaat gewoon om het id dat ze dmv die reclame aangeven dat je de hele nacht op i-net kan , dus ze konden het weten
Verwijderd
Ik die reklame eigenlijk al een tijdje niet meer gezien ..... hoe zou dat toch komenOp zaterdag 02 maart 2002 18:49 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
ach ik denk niet dat ze er iets aan kunnen doen
maar ja het gaat gewoon om het id dat ze dmv die reclame aangeven dat je de hele nacht op i-net kan , dus ze konden het weten
Verwijderd
Ja ze proberen uiteraard eerst zoveel mogelijk klanten te krijgen.
Ze proberen het in het begin altijd heel mooi te laten lijken, aan ons de taak om alvast een beetje vooruit te denken......
Ze proberen het in het begin altijd heel mooi te laten lijken, aan ons de taak om alvast een beetje vooruit te denken......
Ze zullen er best mooite mee hebben, maar als je de hele nacht download dan kom je eigenlijk in totaal op zo'n 300uur uit. (en het maximale wat eerst mogelijk was, was zo'n dikke 450uur permaand..!!) Stel nou voor dat je max 160uur maakt ofzo, dat is toch redelijk.
Tis in ieder geval een heel stuk minder als dat eerst mogelijk was
hopen dat er gewoon maar meer uren uit te krijgen zijn
Tis in ieder geval een heel stuk minder als dat eerst mogelijk was
hopen dat er gewoon maar meer uren uit te krijgen zijn
jaOp zaterdag 02 maart 2002 23:22 schreef Future Trunks het volgende:
maar blijft het abo €30??
Verwijderd
ja kweet niet ik zag hem maar 1 keertje ik dacht heuj dat neem ikOp zaterdag 02 maart 2002 19:34 schreef Timmy-i het volgende:
[..]
Ik die reklame eigenlijk al een tijdje niet meer gezien ..... hoe zou dat toch komen
ik mijn achterhoofd wist ik dat het eigenlijk 1 grote flop was
Verwijderd
als ze nou gewoon voor 80 uur het ook goedkoper maken, OK, maar 80 uur en 30,- vind ik niet echt normaalOp zaterdag 02 maart 2002 23:22 schreef Future Trunks het volgende:
maar blijft het abo €30??
Verwijderd
ja dat vind ik ookOp zondag 03 maart 2002 10:01 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
als ze nou gewoon voor 80 uur het ook goedkoper maken, OK, maar 80 uur en 30,- vind ik niet echt normaal
ok wel 80 uur maar de prijs moet dan gewoon naar beneden
Verwijderd
ja psies, je hebt al kabel voor paar tientjes meer en dan heb je fatsoenlijk i-net en dan moet wij die geen kabel\adsl kunne krijgen met zoiets stoms i-netteOp zondag 03 maart 2002 10:01 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
als ze nou gewoon voor 80 uur het ook goedkoper maken, OK, maar 80 uur en 30,- vind ik niet echt normaal
abnormaal duuur hoor 30euro voor ff 80 uur te i-nette.
hier moet verandering in kome
er moet idd verandering in komen, en daarom moet iedereen mailen naar, wanadoo, consumentenbond, radar, kassa, misschien weet je zelf ook nog wel iets!!Op zondag 03 maart 2002 11:29 schreef Future Trunks het volgende:
[..]
ja psies, je hebt al kabel voor paar tientjes meer en dan heb je fatsoenlijk i-net en dan moet wij die geen kabel\adsl kunne krijgen met zoiets stoms i-nette
abnormaal duuur hoor 30euro voor ff 80 uur te i-nette.
hier moet verandering in kome
wie weet krijgen we er wat meer uit als het nu is ..
Verwijderd
Hopelijk komen ze ook met een oplossing dat je 99 (gulden) of zoiets maximaal betaald maar dan wel onbeperkt. Of inderdaad de prijs omlaag voor die 80 uur, maar dan neem je gewoon 2 van die abbo's, op jouw naam en je vader's naam
Dan betaal je zeg iets van 100 gulden (ik denk nog even in guldens) per maand en dat is nog steeds veel goedkoper dan de kpn tikken
idd..mij part maken ze er 45E van, dat betalen de kabelende tweakers ook!
Heb al rondgekeken, maar er is dus GEEN alternatief voor mij..oplossing: minder internetten.
Absurd..maar ja..
Heb al rondgekeken, maar er is dus GEEN alternatief voor mij..oplossing: minder internetten.
Absurd..maar ja..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Als je minder internetten als een oplossing kon zien had je nooit een Flatfee abonnement genomen natuurlijk...Op zondag 03 maart 2002 13:30 schreef 2Dutch het volgende:
Absurd..maar ja..
btw: was dat @work alleen in gebieden waar Essent ook kabel had? of was @work ADSL...
Ze moeten er gewoon 160uur van maken, naja, ofzoiets als:
80uur voor 25Euro,
160uur voor 30Euro,
maar ik wil eigenlijk mooi nix meer gaan betalen, als je kijkt dat je met 160uur maar vijf uur perdag online kan zijn, als je dan ook naar je snelheid kijkt, en vergelijk dat geheel eens met kabel of ADSL, ja hoor eens, dan vind ik dat het gerust een stuk goedkoper mag zijn.
Maja, ik heb flink gemaild, ik hoop maar dat het iets uithaald
80uur voor 25Euro,
160uur voor 30Euro,
maar ik wil eigenlijk mooi nix meer gaan betalen, als je kijkt dat je met 160uur maar vijf uur perdag online kan zijn, als je dan ook naar je snelheid kijkt, en vergelijk dat geheel eens met kabel of ADSL, ja hoor eens, dan vind ik dat het gerust een stuk goedkoper mag zijn.
Maja, ik heb flink gemaild, ik hoop maar dat het iets uithaald
Verwijderd
is geen oplossingOp zondag 03 maart 2002 13:30 schreef 2Dutch het volgende:
Absurd..maar ja..
Maar ik vrees dat dat voor mij ook de enige 'oplossing' kan zijn
Wat zij we toch met zn allen zielig
als je naar snelheid verhouding gaat kijken...
ik denk dat kabel meestal wel zo'n 60x sneller kan zijn...
€30 / 60 = €0,5 in de maand...
ik denk dat kabel meestal wel zo'n 60x sneller kan zijn...
€30 / 60 = €0,5 in de maand...
ikke ...van 270-300 uur naar 80 = foked op FFS
Verwijderd
volgens mij kan je als je ingelogd bent bij het service menu je gegevens wijzigenOp zondag 03 maart 2002 23:20 schreef 007 het volgende:
Weet iemand nou al hoe je je bankrekeningnummer moet wijzigen?
ik weet niet of je dat al hebt geprobeerd
nou mense ik heb het geprobeerd, met andere tweakers uiteraard, maar ik heb inmiddels mail ontvangen van consumentenbond en wanadoo zelf.
alles waaren mailtjes waarin we niet direct werden geholpen, consumentenbond zei dat het geen juridische zaak was maar dat ze er naar gingen kijken, wanadoo was standaar mail.
enja, ik heb weinig hoop ervoor hoor
ik blijf bij mijn stelling! WANADOO ZUIGT
alles waaren mailtjes waarin we niet direct werden geholpen, consumentenbond zei dat het geen juridische zaak was maar dat ze er naar gingen kijken, wanadoo was standaar mail.
Dit mailtje had ik al eerder gepost, maar nog even voor de mensen die nog niet gemail hebben, wil jij nog kans hebben om wanadoo wat meer uren uit te wringen, dan zou ik ff mailen, NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!!!!
Tros Radar>>
Vara KASSA>>
kassa@vara.nl
Consumenten Bond>>
Wanadoo>>
hometime@wanadoo.nl
Verders wist ik niks te verzinnen nou mensen:
Tros Radar>>
Vara KASSA>>
kassa@vara.nl
Consumenten Bond>>
Wanadoo>>
hometime@wanadoo.nl
Verwijderd
hmm, ik heb nog niets gekregen, zowel van de consumentenbond als wanadooOp maandag 04 maart 2002 19:53 schreef mr._Anderson het volgende:
nou mense ik heb het geprobeerd, met andere tweakers uiteraard, maar ik heb inmiddels mail ontvangen van consumentenbond en wanadoo zelf.
WOEIII!! daar wassie al 
De Brief
uuuh 
De heer ThaHandy
Amsterdam, 28 februari 2002
Betreft: Wijziging voorwaarden Hometime-abonnement
Geachte heer ThaHandy,
Het Hometime-abonnement is vorig jaar door Wanadoo geïntroduceerd om abonnees in staat te stellen regelmatig gebruik te maken van internet, zonder continu op de kosten te hoeven letten. Sinds de introductie van dit abonnement is Wanadoo echter geconfronteerd met excessief internetgebruik door een kleine groep abonnees.
Wijziging
Om het internetgebruik van deze groep te beperken, heeft Wanadoo moeten besluiten het aantal uren per maand te limiteren. Dat betekent dat u na 31 maart 2002 maximaal 80 uur per maand kunt internetten binnen het Hometime-tijdvak (ma t/m vrij van 19.00-08.00 uur en za/zon van 0.00-24.00 uur). Buiten deze uren kunt u natuurlijk wel tegen het normale KPN-tarief internetten. De kosten worden door Wanadoo geïncasseerd.
Wanadoo geeft de voorkeur aan deze maatregel boven een algemene verhoging van de abonnements-kosten. In de praktijk blijkt namelijk dat de meerderheid van onze Hometime-abonnees onder deze limiet zit. U heeft in januari 343,5 uur van uw Hometime-abonnement gebruik gemaakt.
Vanaf 31 maart 2002 kunt u uw werkelijke verbruik en extra verbruik controleren in het Servicemenu op http://www.wanadoo.nl.
Nieuwe aanvullende voorwaarden
Alle informatie over de wijziging van Hometime vindt u op een speciale website: http://www.wanadoo-nl/abonneren/hometime/wijzigingen.html. Op deze speciale pagina vindt u ook de nieuwe Aanvullende Voorwaarden voor Hometime die na 31 maart 2002 van kracht zijn. Als u akkoord gaat met deze voorwaarden, en uw Hometime-abonnement wilt houden, hoeft u niets te doen.
Indien u niet akkoord gaat met deze voorwaarden, kunt u uw huidige abonnement schriftelijk opzeggen door (vóór 31 maart 2002) een brief te sturen naar Wanadoo Administratie, Postbus 11095, 1001 GB Amsterdam; onder vermelding van 'Opzegging Hometime'. Indien uw opzegging en onze incassering voor april elkaar kruisen, wordt het teveel geïncasseerde abonnementsgeld door ons teruggestort.
Ander abonnement
U kunt uiteraard ook uw abonnement wijzigen. Voor het totale Wanadoo-productoverzicht verwijzen wij u naar http://www.wanadoo.nl/abonneren/. Hier kunt u zich eenvoudig aanmelden voor een ander Wanadoo-abonnement.
Vragen?
bla bla bla bla (2e pagina)
2 minuten koste me dit
De Brief
De heer ThaHandy
Amsterdam, 28 februari 2002
Betreft: Wijziging voorwaarden Hometime-abonnement
Geachte heer ThaHandy,
Het Hometime-abonnement is vorig jaar door Wanadoo geïntroduceerd om abonnees in staat te stellen regelmatig gebruik te maken van internet, zonder continu op de kosten te hoeven letten. Sinds de introductie van dit abonnement is Wanadoo echter geconfronteerd met excessief internetgebruik door een kleine groep abonnees.
Wijziging
Om het internetgebruik van deze groep te beperken, heeft Wanadoo moeten besluiten het aantal uren per maand te limiteren. Dat betekent dat u na 31 maart 2002 maximaal 80 uur per maand kunt internetten binnen het Hometime-tijdvak (ma t/m vrij van 19.00-08.00 uur en za/zon van 0.00-24.00 uur). Buiten deze uren kunt u natuurlijk wel tegen het normale KPN-tarief internetten. De kosten worden door Wanadoo geïncasseerd.
Wanadoo geeft de voorkeur aan deze maatregel boven een algemene verhoging van de abonnements-kosten. In de praktijk blijkt namelijk dat de meerderheid van onze Hometime-abonnees onder deze limiet zit. U heeft in januari 343,5 uur van uw Hometime-abonnement gebruik gemaakt.
Nieuwe aanvullende voorwaarden
Alle informatie over de wijziging van Hometime vindt u op een speciale website: http://www.wanadoo-nl/abonneren/hometime/wijzigingen.html. Op deze speciale pagina vindt u ook de nieuwe Aanvullende Voorwaarden voor Hometime die na 31 maart 2002 van kracht zijn. Als u akkoord gaat met deze voorwaarden, en uw Hometime-abonnement wilt houden, hoeft u niets te doen.
Indien u niet akkoord gaat met deze voorwaarden, kunt u uw huidige abonnement schriftelijk opzeggen door (vóór 31 maart 2002) een brief te sturen naar Wanadoo Administratie, Postbus 11095, 1001 GB Amsterdam; onder vermelding van 'Opzegging Hometime'. Indien uw opzegging en onze incassering voor april elkaar kruisen, wordt het teveel geïncasseerde abonnementsgeld door ons teruggestort.
Ander abonnement
U kunt uiteraard ook uw abonnement wijzigen. Voor het totale Wanadoo-productoverzicht verwijzen wij u naar http://www.wanadoo.nl/abonneren/. Hier kunt u zich eenvoudig aanmelden voor een ander Wanadoo-abonnement.
Vragen?
bla bla bla bla (2e pagina)
2 minuten koste me dit
Dan zou iedereen Wim Kok moeten mailenOp maandag 04 maart 2002 20:00 schreef mr._Anderson met hele grote letters het volgende:
Hij heeft immers gezegd dat iedereen zou moeten kunnen inetten. Serieus eigenlijk alleen via de politiek zou misschien het deel van nederland dat van ADSL/Kabel verstoten is echt flatfee kunnen inbellen. Bijvoorbeeld via zo'n speciaal inet kengetal.
Wanadoo probeert gewoon met gehuurde lijnen wat particulieren te krijgen (dat zijn die dure van €200). Ik denk dat ze de overcapiteit van Euronet 's avonds daar voor wilde gebruiken. Denk aan het verzoek van Friaco om te lobien bij je baas voor dat overdag abbootje.
Ik heb Wanadoo maar opgezegd, was aan het kijken naar alternatieven b.v. Friaco of Ladot. Kreeg ik vandaag ineesn tog nog mijn @work login-gegevens
Had ik eigenlijk afgelopen vrijdag willen intrekken, maar ff te druk gehad. Tot dusver lijkt dat goed, ondanks de negatieve berichten die ik hier lees.
Loopt het goed zeg ik mijn Wish Click&Dial abbo ook maar op.
One of the animals has left its cage today.
ja lach ermaar mee, dat van Wim Kok mailen. Maar ik ben er serieus naar op zoek geweest, om naar het ministerie van verkeer en waterstaat te gaan mailen. Ik kon het alleen nog niet vinden. Als ze zoveel miljoenen ervoor hebben, laat ze dan bijv. FRIACO een subsidie geven, zodat de dienst zeker blijft bestaan!! Maar dat dringt niet tot die kut kopppen door!! waarom is er geen politieke partij die landelijk internet wil!!Op dinsdag 05 maart 2002 20:39 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Dan zou iedereen Wim Kok moeten mailen
Hij heeft immers gezegd dat iedereen zou moeten kunnen inetten. Serieus eigenlijk alleen via de politiek zou misschien het deel van nederland dat van ADSL/Kabel verstoten is echt flatfee kunnen inbellen. Bijvoorbeeld via zo'n speciaal inet kengetal.
Wanadoo probeert gewoon met gehuurde lijnen wat particulieren te krijgen (dat zijn die dure van €200). Ik denk dat ze de overcapiteit van Euronet 's avonds daar voor wilde gebruiken. Denk aan het verzoek van Friaco om te lobien bij je baas voor dat overdag abbootje.
Ik heb Wanadoo maar opgezegd, was aan het kijken naar alternatieven b.v. Friaco of Ladot. Kreeg ik vandaag ineesn tog nog mijn @work login-gegevens.
Had ik eigenlijk afgelopen vrijdag willen intrekken, maar ff te druk gehad. Tot dusver lijkt dat goed, ondanks de negatieve berichten die ik hier lees.
Loopt het goed zeg ik mijn Wish Click&Dial abbo ook maar op.
Eigenlijk is het serieus bedoeld, misschien een beetje op ironische toon maar vooruit...Op dinsdag 05 maart 2002 22:46 schreef mr._Anderson het volgende:
[..]
ja lach ermaar mee, dat van Wim Kok mailen. Maar ik ben er serieus naar op zoek geweest, om naar het ministerie van verkeer en waterstaat te gaan mailen. Ik kon het alleen nog niet vinden. Als ze zoveel miljoenen ervoor hebben, laat ze dan bijv. FRIACO een subsidie geven, zodat de dienst zeker blijft bestaan!! Maar dat dringt niet tot die kut kopppen door!! waarom is er geen politieke partij die landelijk internet wil!!
Door al dat gezeik in de telecom markt zijn wij modem-/ISDNers de lul.
Ik ben voor flatfee via ISDN voor een redelijk bedrag, of versneld ook op onrendabele locaties dsl aanbeiden. We hebben toch ook allemaal stroom ?
One of the animals has left its cage today.
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat aan het einde van dit jaar (als alles goed gaat) Nuon internet via het stopcontact zal gaan aanbieden...
Nuon is niet in geldnood oid... duz w88 maar :S:S
"uit betrouwbare bron"Op woensdag 06 maart 2002 21:02 schreef Scatman_II het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat aan het einde van dit jaar (als alles goed gaat) Nuon internet via het stopcontact zal gaan aanbieden...
duurt nog wel jaartje of 2
nee het klopt hoor, dat komt er vrij snel, maar euhm, nuon zit ook niet overalOp woensdag 06 maart 2002 21:21 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
"uit betrouwbare bron"
duurt nog wel jaartje of 2
ik hoop dat de andere stroommaatschapijen igg snel zullen volgen, dan heb ik eindelijk de mogelijheid op breedband internet
Verwijderd
Wat ik zo vreemd vind: ze bieden flatfee internet aan, dus onbeperkt internetten tijdens bepaalde uren voor een vast bedrag. Dan moet het toch toegestaan zijn dat je al deze uren ook benut?
Volgens Wanadoo is het maar een kleine groep "heavy users" maar als het dan zo'n kleine groep is hoeven ze zich toch ook niet zo druk te maken. Want ik denk dat de meeste gebruikers niet continu online zijn.
Ik heb zelf @work isdn/flatfee en ben meestal 12 uur per dag online.
Volgens Wanadoo is het maar een kleine groep "heavy users" maar als het dan zo'n kleine groep is hoeven ze zich toch ook niet zo druk te maken. Want ik denk dat de meeste gebruikers niet continu online zijn.
Verwijderd
Hmmz... ik had maar 130uur... hmmz valt tegen

Maar euhmz... ik heb al een paar dagen last dak na 22:00 wel kan inbellen maar nie kan surfen/irc'en etc
Meer mensen last van... heb nu verbinding met Tmfweb...maarjah kwil Hometime ook na 22:00 werkend
Maar euhmz... ik heb al een paar dagen last dak na 22:00 wel kan inbellen maar nie kan surfen/irc'en etc
Meer mensen last van... heb nu verbinding met Tmfweb...maarjah kwil Hometime ook na 22:00 werkend
ene keer geen last van andere keer kan ben ik er na 10 opnieuw bellen er op
nee zo moet je het niet bekijken, ze verwacht dat de mensen er maar een paar uur perdag van maken. schijnbaar maakten de meeste er ook echt goed stevig gebruik van, en dat is niet winstgevend. Wanadoo moet gewoon mensen hebben die maar een paar uur per dag internetten dan is het pas winstgevend.Op donderdag 07 maart 2002 21:25 schreef canalplus het volgende:
Wat ik zo vreemd vind: ze bieden flatfee internet aan, dus onbeperkt internetten tijdens bepaalde uren voor een vast bedrag. Dan moet het toch toegestaan zijn dat je al deze uren ook benut?
jep ik ken het, dan moet je ff je PC gewone resetten, en weg is het probleem, het is wel verrekte irri, daar heb ik nu geen last meer vanOp donderdag 07 maart 2002 22:02 schreef T-man het volgende:
Hmmz... ik had maar 130uur... hmmz valt tegen![]()
Hmmm ik heb nog niemand gehoord die onder die 80 uur is gebleven in januari... hoe kan Wanadoo het nou hebben over een kleine groep gebruikers?!?
Verwijderd
je kan natuurlijk op GoT, het tweakende deel van NederlandOp vrijdag 08 maart 2002 11:47 schreef drYddi het volgende:
Hmmm ik heb nog niemand gehoord die onder die 80 uur is gebleven in januari... hoe kan Wanadoo het nou hebben over een kleine groep gebruikers?!?
maw
1 emailtje?Op maandag 04 maart 2002 20:00 schreef mr._Anderson het volgende:
Dit mailtje had ik al eerder gepost, maar nog even voor de mensen die nog niet gemail hebben, wil jij nog kans hebben om wanadoo wat meer uren uit te wringen, dan zou ik ff mailen, NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS!!!!
Tros Radar>>
Vara KASSA>>
kassa@vara.nl
Consumenten Bond>>
Wanadoo>>
hometime@wanadoo.nl
G**VER
die 80 uur limit..
ik heb ne een NEUK ping en packet loss
HOPPA 100.000 mails naar hometime@wanadoo.nl
daardoor disconnect? ...nou en?
Mja, that makes senseOp zaterdag 09 maart 2002 21:18 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
1 emailtje?
G**VER
die 80 uur limit..
Iets zegt mij dat ze zo'n dingen al helemaal niet serieus nemenOp zaterdag 09 maart 2002 21:18 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
1 emailtje?
G**VER
die 80 uur limit..
Als iedereen hier bij GOT nou eens naar die mail adressen van kassa en radar, wanadoo en weet ik wat had gemail. Maar van wat ik zie zijn het er maar een paar, stuk of drie. Nou dat maakt niet veel indruk.
Ook heb ik gevraagd of iemand enig idee had of je een headline op Tweakers.net hiervoor kon aanvragen, tevens hier geen reactie op. Wil je hier nog wat meer uren ofzo uithalen, zal je toch echt iets moeten doen, vraag vrienden kennissen, op school weet ik veel wie of ze mailen. Hoe meer mensen MET VERSCHILLENDE MAILTJE hoe meer indruk. Zeker bij zoiets als de ConsumentenBond worden ze dan pas wakkergeschut, ik bedoel wat ze mij mailden was gelul, ze zouden kijken of ze iets konden doen maar het was allemaal legaal dus ze konden niks juridisch doen! Gelul, legaal, ik noem die niet legaal, uren limiet met 80% naar beneden, crimineel dat is het. Nee, mensen, je moet iets doen, ACTIE anders kunnen jullie het vergeten. Ik heb inmiddels al meerdere mailtje verstuurd...maar in mijn eentje en met nog een paar mensen van deze topic haalt het niks uit. En mailbommen, ach, wie neemt dat nu serieus.
halllooooo je maakt jezelf wel belachelijk nu. wanadoo stopt. Punt, niemand kan er wat aan doen, en dat soort organisaties gaat geen verliesgevend product aanbieden.Op zondag 10 maart 2002 21:21 schreef mr._Anderson het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ze zo'n dingen al helemaal niet serieus nemendenk je wel
Als iedereen hier bij GOT nou eens naar die mail adressen van kassa en radar, wanadoo en weet ik wat had gemail. Maar van wat ik zie zijn het er maar een paar, stuk of drie. Nou dat maakt niet veel indruk.
Ook heb ik gevraagd of iemand enig idee had of je een headline op Tweakers.net hiervoor kon aanvragen, tevens hier geen reactie op. Wil je hier nog wat meer uren ofzo uithalen, zal je toch echt iets moeten doen, vraag vrienden kennissen, op school weet ik veel wie of ze mailen. Hoe meer mensen MET VERSCHILLENDE MAILTJE hoe meer indruk. Zeker bij zoiets als de ConsumentenBond worden ze dan pas wakkergeschut, ik bedoel wat ze mij mailden was gelul, ze zouden kijken of ze iets konden doen maar het was allemaal legaal dus ze konden niks juridisch doen! Gelul, legaal, ik noem die niet legaal, uren limiet met 80% naar beneden, crimineel dat is het. Nee, mensen, je moet iets doen, ACTIE anders kunnen jullie het vergeten. Ik heb inmiddels al meerdere mailtje verstuurd...maar in mijn eentje en met nog een paar mensen van deze topic haalt het niks uit. En mailbommen, ach, wie neemt dat nu serieus.
misschien word het tijd voor doeken, verf, en demonstratie
Eigen schuld, hadden veel mensen maar niet zo extreem gebruik moeten maken van die dienst ( diegenen weten wie ik bedoel)
Verwijderd
Wat noue xtreem gebruik, ik heb geen extreem gebruik gemaakt, maar ik heb me netjes aan de fair-use policy gehouden van wanadoo zoals iedereen gedaan heeft. Netjes 2 Gig datalimiet. Ik heb nergens gelezen dat je niet meer dan 2,6 uur per dag online mocht zijn. Jullie wel? Hoe hadden wioj als gebruiker dit aan kunnen zien komen? Moet wanadoo maar niet zo lomp zijn om deze abbo vorm aan te bieden.Op zondag 10 maart 2002 21:28 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
halllooooo je maakt jezelf wel belachelijk nu. wanadoo stopt. Punt, niemand kan er wat aan doen, en dat soort organisaties gaat geen verliesgevend product aanbieden.
Eigen schuld, hadden veel mensen maar niet zo extreem gebruik moeten maken van die dienst ( diegenen weten wie ik bedoel)
Bovendien staan in hun reglementen dat ze 30 dagen van tevoren een aankondiging moesten maken. Weet je wanneer ik die mail kreeg??? Nou 2 dagen ervoor, dus ik ha dniet eens de kans om ze nog even uit te meleken, want anders had ik er wel voor gezorgd dat ik tijdens de hometime uren 100% van de tijd online zou zijn. Stel etterbakken daar.
even 2 dingen: ik heb het over de zieke mensen die van 19.00 tot 8.00 verbinding hielden.....Op zondag 10 maart 2002 22:38 schreef nitraat het volgende:
[..]
Wat noue xtreem gebruik, ik heb geen extreem gebruik gemaakt, maar ik heb me netjes aan de fair-use policy gehouden van wanadoo zoals iedereen gedaan heeft. Netjes 2 Gig datalimiet. Ik heb nergens gelezen dat je niet meer dan 2,6 uur per dag online mocht zijn. Jullie wel? Hoe hadden wioj als gebruiker dit aan kunnen zien komen? Moet wanadoo maar niet zo lomp zijn om deze abbo vorm aan te bieden.
Bovendien staan in hun reglementen dat ze 30 dagen van tevoren een aankondiging moesten maken. Weet je wanneer ik die mail kreeg??? Nou 2 dagen ervoor, dus ik ha dniet eens de kans om ze nog even uit te meleken, want anders had ik er wel voor gezorgd dat ik tijdens de hometime uren 100% van de tijd online zou zijn. Stel etterbakken daar.
tweede punt: hoezo? je hebt nu nog een maand onbeperkt hometime hoor, dus hoezo 2 dagen? die limiet gaat over 3 weken in
Verwijderd
Hoezo ziek, ze betaalden voor flatrate en gebruikte het flatrate. De enige beperking die wanadoo oplegde was data limiet. Wat zou jij ervan zeggen dat je een bekeuring krijgt van oom agent als ie morgen tegen je zegt dat je maar 80 mag op de snelweg? Dat wist ej niet, nou dat is met de hometime gebruikers ook zo. Aangezien Wanadoo helemaal geen beperking heeft gesteld t.o.v gebruiksduur, hebben ze ook geen recht van spreken als ze zeggen dat er overmatig gebruikt wordt. Hadden ze maar moeten zeggen dat je maar een max aantal uren online mag. Iedereen dacht ha leuk ik kan ONBEPERKT internetten en dan kom wanadoo erachteraan van ho ho dat mag niet. 80 uur is veel te weinig 160 komt meer in de richting.Op zondag 10 maart 2002 23:41 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
even 2 dingen: ik heb het over de zieke mensen die van 19.00 tot 8.00 verbinding hielden.....
tweede punt: hoezo? je hebt nu nog een maand onbeperkt hometime hoor, dus hoezo 2 dagen? die limiet gaat over 3 weken in
Bovendien hebben ze wel heel misleidende reclames gebruikt. DIe vent die van z'n werk terug komt en achter de pc kruipt en zo lang bezig is dat ie gelijk naar z'n werk kan. Hoeveel uur zou hij verbruiken? Daarmee geeft wanadoo zelf aan dat de grootverbruiken heel goed uit is met hun pakket en in praktijk??? Klagen en afknijpen.
P.S. In mijn mail stond per 1 maart vond het al zo gek. Tijd om kazaa aan te zetten dan
het is al eerder hier gezegt. Als je axe gebruikt vallen de vrouwen toch ook niet opeens voor je? ( bij mij wel, maar dat komt niet door axeOp maandag 11 maart 2002 02:21 schreef nitraat het volgende:
[..]
Hoezo ziek, ze betaalden voor flatrate en gebruikte het flatrate. De enige beperking die wanadoo oplegde was data limiet. Wat zou jij ervan zeggen dat je een bekeuring krijgt van oom agent als ie morgen tegen je zegt dat je maar 80 mag op de snelweg? Dat wist ej niet, nou dat is met de hometime gebruikers ook zo. Aangezien Wanadoo helemaal geen beperking heeft gesteld t.o.v gebruiksduur, hebben ze ook geen recht van spreken als ze zeggen dat er overmatig gebruikt wordt. Hadden ze maar moeten zeggen dat je maar een max aantal uren online mag. Iedereen dacht ha leuk ik kan ONBEPERKT internetten en dan kom wanadoo erachteraan van ho ho dat mag niet. 80 uur is veel te weinig 160 komt meer in de richting.
Bovendien hebben ze wel heel misleidende reclames gebruikt. DIe vent die van z'n werk terug komt en achter de pc kruipt en zo lang bezig is dat ie gelijk naar z'n werk kan. Hoeveel uur zou hij verbruiken? Daarmee geeft wanadoo zelf aan dat de grootverbruiken heel goed uit is met hun pakket en in praktijk??? Klagen en afknijpen.
P.S. In mijn mail stond per 1 maart vond het al zo gek. Tijd om kazaa aan te zetten dankrijg ik tenminste nog een paar dagen waar ik voor betaald heb.
Wij als fanatieke internetters weten toch dat wanadoo nog altijd per tik betaald, en dat dit wel erg goedkoop was? je moet er wel reeel tegen aankijken
Verwijderd
Ik geloof er geen ruk van dat wanadoo per tik moest betalen. De opta had zelf bepaald dat KPN hun lijnen tegenwoordig voor een vast tarief aan moeten bieden ongeacht het gebruik ervan. Het lijkt me sterk als wanadoo daar geen gebruik van maakt er zijn immer genoeg bedrijven die er wel gebruik van maken. Ik zal eens gaan zoeken naar die nieuwspost waar dat van de opta in staat.Op maandag 11 maart 2002 11:14 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
het is al eerder hier gezegt. Als je axe gebruikt vallen de vrouwen toch ook niet opeens voor je? ( bij mij wel, maar dat komt niet door axe)
Wij als fanatieke internetters weten toch dat wanadoo nog altijd per tik betaald, en dat dit wel erg goedkoop was? je moet er wel reeel tegen aankijken
Op maandag 11 maart 2002 02:21 schreef nitraat het volgende:
[..]
...Wat zou jij ervan zeggen dat je een bekeuring krijgt van oom agent als ie morgen tegen je zegt dat je maar 80 mag op de snelweg? Dat wist ej niet..
Wanadoo heeft je een brief gestuurd met je nieuwe maximale aantal uren,
wat is je punt nu eigenlijk?
Ok, nou dan zijn wij uitgepraat omdat je jezelf duidelijk niet eens geinformeerd hebt over de huidige stand van zaken! haha, wanadoo betaald dus per tik! en iedereen die dit nieuws volgt zou het wetenOp maandag 11 maart 2002 12:45 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van dat wanadoo per tik moest betalen. De opta had zelf bepaald dat KPN hun lijnen tegenwoordig voor een vast tarief aan moeten bieden ongeacht het gebruik ervan. Het lijkt me sterk als wanadoo daar geen gebruik van maakt er zijn immer genoeg bedrijven die er wel gebruik van maken. Ik zal eens gaan zoeken naar die nieuwspost waar dat van de opta in staat.
Verwijderd
mijn brief van hometime als reactie op mijn brief 
bla bla bla dusGeachte Heer ByMeSDy,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begriipen dat u teleurgesteld bent door
de wijziging in de voorwaarden van Hometime. Helaas is Wanadoo genoodzaakt
deze aanpassing door te voeren. Alleen op deze manier is het verantwoord een
abonnement te blijven aanbieden waarmee u tegen een vast bedrag per maand in
de avond en in het weekend kunt internetten.
Sinds de introductie van Hometime is Wanadoo namelijk geconfronteerd met
excessief internetgebruik door een relatief kleine groep abonnees. Om het
internetgebruik van deze groep te beperken, heeft Wanadoo moeten besluiten
het aantal uren per maand te limiteren. Wanadoo geeft de voorkeur aan deze
maatregel boven een algemene verhoging van de abonnementskosten. In de
praktijk blijkt namelijk dat een meerderheid van onze Hometime-abonnees
onder deze limiet zit. De kans is dan ook groot dat u helemaal niets merkt
van deze abonnementswijziging. Om de extra kosten voor het excessieve
gebruik van Hometime te dekken, zou bovendien een zeer grote prijsverhoging
noodzakelijk zijn.
Mocht u naar aanleiding van de wijziging van Hometime willen overstappen op
een abonnement waarmee u 24 uur per dag voor een vast bedrag per maand kunt
internetten, dan wijzen wij u graag op Wanadoo ADSL en Wanadoo Cable. Welk
abonnement voor u het meest geschikt is, hangt af van uw internetgebruik en
de technische beschikbaarheid van ADSL en Cable. Als u nu als
Hometime-abonnee overstapt op ADSL of Cable, ontvangt u ? 50,- retour op uw
bankrekening!
Als u buiten het gebied woont waar ADSL of Cable wordt aangeboden, hebben
wij op dit moment alleen een alternatief voor professionele gebruikers in de
vorm van EuroNet Anytime (kijk op www.euronet.nl). Wanadoo blijft de
mogelijkheden onderzoeken om een dergelijk abonnement voor consumenten te
introduceren. Hiervoor zijn wij echter afhankelijk van de huidige tarieven
van KPN. Wanadoo heeft inmiddels de tarievenstructuur onder de aandacht
gebracht bij de OPTA, de toezichthouder op de post- en telecommunicatiemarkt
in Nederland.
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Indien u nog
aanvullende vragen, kunt u contact opnemen met Wanadoo, telefoon 0900- 387
66 38 (? 0,10 per minuut) of e-mailen naar hometime@wanadoo.nl.
Met vriendelijke groeten,
Wanadoo
Dit is dezelfde brief die wij in het begin hebben gekregen.. dus we zijn nog geen ene f*ck opgeschoten... 
Wat zijn de antwoorden van radar, kassa? consumentenbond enz.. dacht dat er veel email waren verstuurd...
Wat zijn de antwoorden van radar, kassa? consumentenbond enz.. dacht dat er veel email waren verstuurd...
Verwijderd
stelletje oplichters, ze hebben wel wat weg van de KPN. eerst lokken ze je met hun 'o zo fantastishe dienst' en dan veranderen ze de voorwaren (kosten of uren). Wat kan je er tegen doen? HELEMAAL NIETS! Want overstappen kost geld, stelletje k*nkerH*mos!!!! Met die kl*ten KPN! Trouwens, 80 uur daar zit je al na een paar dagen overheen (8 dagen ofzo)joh.
10 uur per dag?????? tsssssssssssssssOp woensdag 13 maart 2002 22:09 schreef novagamer het volgende:
stelletje oplichters, ze hebben wel wat weg van de KPN. eerst lokken ze je met hun 'o zo fantastishe dienst' en dan veranderen ze de voorwaren (kosten of uren). Wat kan je er tegen doen? HELEMAAL NIETS! Want overstappen kost geld, stelletje k*nkerH*mos!!!! Met die kl*ten KPN! Trouwens, 80 uur daar zit je al na een paar dagen overheen (8 dagen ofzo)joh.
Verwijderd
ik kreeg deze brief van homotime terug
Geachte Heer .....
noodzakelijk zijn.
Hometime-abonnee overstapt op ADSL of Cable, ontvangt u 50,- retour op uw
bankrekening!
in Nederland.
66 38 ( 0,10 per minuut) of e-mailen naar hometime@wanadoo.nl.
Wanadoo
Geachte Heer .....
noodzakelijk zijn.
Hometime-abonnee overstapt op ADSL of Cable, ontvangt u 50,- retour op uw
bankrekening!
in Nederland.
66 38 ( 0,10 per minuut) of e-mailen naar hometime@wanadoo.nl.
Wanadoo
Dat is dus het zelfde als die vorige brief, je hoeft toch niet de hele brief te plaatsen, want die stond er al.. 
Dus we slikken maar wat er door onze strot wordt geduwt...

helaas, maar waar.
helaas, maar waar.
pffff zolang het commercieel niet interresant is begin je toch niksOp vrijdag 15 maart 2002 19:17 schreef -Skyhawk- het volgende:
helaas, maar waar.
Die brief heb ik 2x gekregenOp vrijdag 15 maart 2002 12:48 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
ik kreeg deze brief van homotime terug
.....