[Hometime] nieuwe voorwaarden

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 800 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 21:35 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

Volgens mij is dat atwork van @home en is dat gelijk aan een DSL verbinding en moet je dus ook weer 2 meter van de centrale af wonen :z
ja ik zie het
je hebt gelijk :'(
word er ziek van
laten we met alle tweakers een goede internet aanbieder maken
die niet loopt te zeiken over geld overbelaste servers
download limiet
:D
lijkt met wel wat :P

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 21:37 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

ja ik zie het
je hebt gelijk :'(
word er ziek van
laten we met alle tweakers een goede internet aanbieder maken
die niet loopt te zeiken over geld overbelaste servers
download limiet
:D
lijkt met wel wat :P
begin maar vast met sponsers zoeken !!! :)

misschien wil meneer KPN wel helpen >:)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 21:35 schreef Metonic het volgende:

[..]

Ik zal je het zo zeggen ik WERK in Ommen: Cafe Rest. Flater. Werk aan de kouwe kant (kok) en soms snack.....
http://work.home.nl/ dit was de site d8 ik. Ff kijken hoeveel het kost btw....
off topic

ik zie je soms wel is rijden ;)

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Nou, ik heb ook even een brief gestuurd, naar allebei de email adressen uiteraard :P

De brief:

Hallo,

ik heb sinds kort uitgevonden dan Wanadoo Hometime er dus een tijdsbeperking bijkrijgt, tot wel 80uur per maand, tegen zo'n dikke 400uur zoals het eerst was. Dit is dus een afname van 80%, ik vind dit onredelijk veel. Via een rekensom kom ik op zo'n 2,66uur per dag. Helaas heb ik hier niet genoeg aan, en ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van de mensen die Hometime hebben hier ook niet genoeg aan hebben. Ik zit namelijk in een gebied waar geen breedband internet mogelijk is, anders was ik allang overgestapt op ADSL, of CABLE. Maar ik ben een intensief internet gebruiker, en dan het ik het niet over constant downloaden, maar voor 90% maak ik gebruik van het internet voor, school/chatten/mailen. Ik vind het dan ook onredelijk om het internet zo te beperken. Men zal bereid zijn om een kleine stijging te betalen, en waarom moet de beperking zo groot zijn. U kunt toch ook kiezen voor zo'n 200uur per maand, zodat het niet mogelijk is de hele tijd online te zijn, maar toch zo'n 6.66uur per dag. Ik ben helaas genoodzaakt om te veranderen van abbonnement, als U deze verandering doorzet, en ik ben ervan overtuigt dat vele mensen met mij deze stap zullen nemen. Het is namelijk niet zo dat het merendeel van Uw hometime gebruikers genoeg heeft aan 80uur!
Ik hoop echt dat U deze verandering opnieuw bekijkt, want ik zou het heel jammer vind als U deze verandering toch doorvoert, want dan zal ik gedwongen zijn te vertrekken, terwijl ik heel erg tevreden was met het Hometime abbonnement.

Met vriendelijk groeten.

........

Lijkt me toch wel een goede, nette brief. Als iedereen nu in zijn eigen woorden een mail stuurd, hebben we misschien kan dat net als bij KPN nog een compromie gesloten kan worden. GEEF DE MOET NIET OP MENSEN!!!!!!

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

Maargoed... aan de andere kant is het wel een goede stimulans voor mij... nu zal ik dus vanaf April weer veel meer huiswerk gaan doen en minder achter m'n PC hangen :)

En een of ander programmaatje installeren wat precies m'n tijd bijhoudt. Ik wil best wel wat meer betalen voor flat-fee, maar meer dan 100 piek / 45 euro toch ook weer niet. Das oneerlijk voor kabelaars :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 21:39 schreef mr._Anderson het volgende:
Nou, ik heb ook even een brief gestuurd, naar allebei de email adressen uiteraard :P

De brief:

Hallo,

ik heb sinds kort uitgevonden dan Wanadoo Hometime er dus een tijdsbeperking bijkrijgt, tot wel 80uur per maand, tegen zo'n dikke 400uur zoals het eerst was. Dit is dus een afname van 80%, ik vind dit onredelijk veel. Via een rekensom kom ik op zo'n 2,66uur per dag. Helaas heb ik hier niet genoeg aan, en ik ben ervan overtuigd dat het merendeel van de mensen die Hometime hebben hier ook niet genoeg aan hebben. Ik zit namelijk in een gebied waar geen breedband internet mogelijk is, anders was ik allang overgestapt op ADSL, of CABLE. Maar ik ben een intensief internet gebruiker, en dan het ik het niet over constant downloaden, maar voor 90% maak ik gebruik van het internet voor, school/chatten/mailen. Ik vind het dan ook onredelijk om het internet zo te beperken. Men zal bereid zijn om een kleine stijging te betalen, en waarom moet de beperking zo groot zijn. U kunt toch ook kiezen voor zo'n 200uur per maand, zodat het niet mogelijk is de hele tijd online te zijn, maar toch zo'n 6.66uur per dag. Ik ben helaas genoodzaakt om te veranderen van abbonnement, als U deze verandering doorzet, en ik ben ervan overtuigt dat vele mensen met mij deze stap zullen nemen. Het is namelijk niet zo dat het merendeel van Uw hometime gebruikers genoeg heeft aan 80uur!
Ik hoop echt dat U deze verandering opnieuw bekijkt, want ik zou het heel jammer vind als U deze verandering toch doorvoert, want dan zal ik gedwongen zijn te vertrekken, terwijl ik heel erg tevreden was met het Hometime abbonnement.

Met vriendelijk groeten.

........

Lijkt me toch wel een goede, nette brief. Als iedereen nu in zijn eigen woorden een mail stuurd, hebben we misschien kan dat net als bij KPN nog een compromie gesloten kan worden. GEEF DE MOET NIET OP MENSEN!!!!!!
naar welke mail adres wil je hem sturen
lijkt me wel een goede en nette brief

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Op woensdag 27 februari 2002 21:39 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

off topic

ik zie je soms wel is rijden ;)
[offtopic mode]
Hoe de fuck weet je wie ik ben dan? Strax ken ik je ook nog ook......
[/offtopic mode]

Maar ik had me iig dus vergist met die dsl shit. Goddammit. Friaco here we go!

Raku

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:35

Scatman_II

R9500 Pro >:)

inderdaad, zo hoor je dat aan te pakken...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Op woensdag 27 februari 2002 21:34 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

www.home.nl eh

edit// ik smeer em nu, mn vader moet bellen, en met een enkellijns 56k6 gaat dat niet als wanadoo1 connectie actief is...
Irritant is dat hè... geef hem ff je mobiel... doe ik ook altijd... dan komt die 2 uur beltegoed per maand ook eens op *D

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Verwijderd

PS: Ik zit van 19-1 uur online, in het weekend tot 2 uur, maar download niks vreselijk groots en dergelijke,af en toe een mp3..lekker ICQ/IRC aan. Ik ben dus mooi de klos..bedankt!
mijn ID dat het slap gelul is waarom als je 1 uurtje zit te internetten
en 2 uur in het weekend
waarom sluit je dan in verhouding zo gods gruwelijk duur abbo af :Y)

kan aan mij liggen hoor ;)

• Scatman_II

Scatman_II

al eens aan ISDN ged8?

Het verschil lijkt miniem, maar is niet zo...
met een enkele lijn ben je altijd verzekerd van 64kbps, niet langer bezet zijn, pings van letterlijk 8x zow laag... :)
inbellen in 4 seconden.. genoeg? :)

1 nadeel: je spekt er KPN wel meej... maarjah...

• Scatman_II

Scatman_II

Op woensdag 27 februari 2002 21:46 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

mijn ID dat het slap gelul is waarom als je 1 uurtje zit te internetten
en 2 uur in het weekend
waarom sluit je dan in verhouding zo gods gruwelijk duur abbo af :Y)

kan aan mij liggen hoor ;)
uhm, van 1900 tot 100 uur is toch echt meer dan 1 uurtje...
of begrijp ik het nouw verkeerd?

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 21:48 schreef Scatman_II het volgende:
al eens aan ISDN ged8?

Het verschil lijkt miniem, maar is niet zo...
met een enkele lijn ben je altijd verzekerd van 64kbps, niet langer bezet zijn, pings van letterlijk 8x zow laag... :)
inbellen in 4 seconden.. genoeg? :)

1 nadeel: je spekt er KPN wel meej... maarjah...
ja en dat laatste is het probleem ik gun het KPN wel alleen mijn mijn rekening niet
kijk als ik nu een keer een miljoen won of zo dan zij ik ja ik ga niet zeuren over flatfree
;)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 21:50 schreef Scatman_II het volgende:

[..]

uhm, van 1900 tot 100 uur is toch echt meer dan 1 uurtje...
of begrijp ik het nouw verkeerd?
kweet niet wie het goed heeft
blijkbaar jij want anders neemt die dat abbo niet

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Op woensdag 27 februari 2002 21:41 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

naar welke mail adres wil je hem sturen
lijkt me wel een goede en nette brief
nou kheb hem naar 2 adressen gestuurd:

hometime-reacties@wanadoo.nl
hometime@wanadoo.nl

Sturen jonge, we moeten gewoon met z'n allen sturen, misschien kunnen we net als bij KPN ADSL iets bereiken, je weet nooit.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 21:53 schreef mr._Anderson het volgende:

[..]

nou kheb hem naar 2 adressen gestuurd:

hometime-reacties@wanadoo.nl
hometime@wanadoo.nl

Sturen jonge, we moeten gewoon met z'n allen sturen, misschien kunnen we net als bij KPN ADSL iets bereiken, je weet nooit.
hij is onderweg
genieten... word dit

• Scatman_II

Scatman_II

Op woensdag 27 februari 2002 21:50 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

ja en dat laatste is het probleem ik gun het KPN wel alleen mijn mijn rekening niet
kijk als ik nu een keer een miljoen won of zo dan zij ik ja ik ga niet zeuren over flatfree
;)
IDD.. hier in Hattem (zeer klein gat naast Zwolle) heeft de bieb kabel, via een huurlijn... das 500 piek in de maand ofzow, maar dus 'wél kabel...

maargoed... miljoen ontbreekt hier ook...

Verwijderd

O.K. Mede-tweakers en Hometime users, laten we stoppen met het gescheld tegen Wanadoo en gaan kijken wat we voor alternatieven we kunnen nemen.
We moeten niet vergeten dat bijna iedereen het sinds vandaag weet wat Wanadoo gaat doen en ook dat dat al op 31 maart gaat gebeuren.
Zoals bekend betekend het in ieder geval dat we niet van Hometime af zijn op die datum, zelfs als je het morgen opzegt omdat het abbo een opzegtermijn heeft van 3 maanden :(
Zorg 1 is dus het opzeggen zo snel als mogelijk zodat de tijd maximaal twee maanden is.Wanadoo is morgen natuurlijk overbelast en niet telefonisch bereikbaar.
De mede-tweakers hier komen met ideeen zoals e-mails enz. maar zoals terecht opgemerkt zal dat waarschijnlijk niet werken.

Het lijkt me het beste dat we gaan kijken wat we voor alternatieven hebben, dus iedereen die al aan het zoeken en rekenen is, graag posten!Denk ook aan click-dial abbo's combineren, satellietinternet, duurdere ISDN flat-rate providers!
Zoals bekend is op dit moment Friaco het beste alternatief maar zoals terecht gezegd zullen zij overspoeld worden met ex-Hometimers en bestaat de kans dat hetzelfde gebeurd zoals nu met Hometime.
Wat ik wel heel belangrijk nu vindt is dat je de optie van de opzegtermijn zwaar moet laten meewegen.
Friaco is volgens mij een maand dus dat is al beter.

Het zal helaas er wel op neerkomen dat we een stuk duurder uit zijn maar ik blijf de voorkeur houden aan incl. abbo's zodat je gelijk weet wat je per tijdsvak kwijt bent en niet met zweet op je lijf de rekening van KPN openmaakt.

Nog een snel sommetje leert dat Hometime dus ong. € 0,55 per uur gaat kosten en dat Zonnet kwadraat in verhouding al goedkoper zal worden omdat je 25 procent korting krijgt (geen 35 procent want op de nieuwe KPN nummers kan geen voordeelnummer worden gezet dus zakt Zonnet naar 25 procent).
Je zou dan bij Zonnet op € 0,51 per uur uitkomen!

Verwijderd

wat een |_@|\/|3RZ zeg daar...
maken ze eerst van die leuke reclame van zon gast die van 7 uur s'avonds tot 8 uur s'ochtends zit te internetten en dan weer naar zijn werk gaat (kweet niet hoe die dat volhoud... net als ik :D)
maar nou kreeg ik vandaag im 2 uur dat emailtje binenn ... daar was ik niet blij mee GVD mman... ik laat dat ding niet eens snachts aan staan en zit van half 10 tot 1 uur half 2 online... (ja ik moet ook naar school) dan zit ik er al over... ken je nagaan voor al die downloaders snachts

maarja...

hoe zit het eigenlijk met afmelden duurt dat ook 3 maanden net als abbo overztten naar Hometime

BTW kunnen we niet naar ook dat nog gaan ofzo... net als met die prijsverhogingen van Mxstream.. :( :( :( :(
stelletje lamerz

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:01 schreef pinolief het volgende:
O.K. Mede-tweakers en Hometime users, laten we stoppen met het gescheld tegen Wanadoo en gaan kijken wat we voor alternatieven we kunnen nemen.
We moeten niet vergeten dat bijna iedereen het sinds vandaag weet wat Wanadoo gaat doen en ook dat dat al op 31 maart gaat gebeuren.
Zoals bekend betekend het in ieder geval dat we niet van Hometime af zijn op die datum, zelfs als je het morgen opzegt omdat het abbo een opzegtermijn heeft van 3 maanden :(
Zorg 1 is dus het opzeggen zo snel als mogelijk zodat de tijd maximaal twee maanden is.Wanadoo is morgen natuurlijk overbelast en niet telefonisch bereikbaar.
De mede-tweakers hier komen met ideeen zoals e-mails enz. maar zoals terecht opgemerkt zal dat waarschijnlijk niet werken.

Het lijkt me het beste dat we gaan kijken wat we voor alternatieven hebben, dus iedereen die al aan het zoeken en rekenen is, graag posten!Denk ook aan click-dial abbo's combineren, satellietinternet, duurdere ISDN flat-rate providers!
Zoals bekend is op dit moment Friaco het beste alternatief maar zoals terecht gezegd zullen zij overspoeld worden met ex-Hometimers en bestaat de kans dat hetzelfde gebeurd zoals nu met Hometime.
Wat ik wel heel belangrijk nu vindt is dat je de optie van de opzegtermijn zwaar moet laten meewegen.
Friaco is volgens mij een maand dus dat is al beter.

Het zal helaas er wel op neerkomen dat we een stuk duurder uit zijn maar ik blijf de voorkeur houden aan incl. abbo's zodat je gelijk weet wat je per tijdsvak kwijt bent en niet met zweet op je lijf de rekening van KPN openmaakt.

Nog een snel sommetje leert dat Hometime dus ong. € 0,55 per uur gaat kosten en dat Zonnet kwadraat in verhouding al goedkoper zal worden omdat je 25 procent korting krijgt (geen 35 procent want op de nieuwe KPN nummers kan geen voordeelnummer worden gezet dus zakt Zonnet naar 25 procent).
Je zou dan bij Zonnet op € 0,51 per uur uitkomen!
als ze bij friaco dan een beetje slim nadenken dan gooien ze het prijsie van het abbo omhoog en dan is er geen gezeur met wanadoo klante

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:05 schreef ZaPpZ het volgende:
wat een |_@|\/|3RZ zeg daar...
maken ze eerst van die leuke reclame van zon gast die van 7 uur s'avonds tot 8 uur s'ochtends zit te internetten en dan weer naar zijn werk gaat (kweet niet hoe die dat volhoud... net als ik :D)
maar nou kreeg ik vandaag im 2 uur dat emailtje binenn ... daar was ik niet blij mee GVD mman... ik laat dat ding niet eens snachts aan staan en zit van half 10 tot 1 uur half 2 online... (ja ik moet ook naar school) dan zit ik er al over... ken je nagaan voor al die downloaders snachts

maarja...

hoe zit het eigenlijk met afmelden duurt dat ook 3 maanden net als abbo overztten naar Hometime

BTW kunnen we niet naar ook dat nog gaan ofzo... net als met die prijsverhogingen van Mxstream.. :( :( :( :(
stelletje lamerz
ik lees net ook zoiets over 3 maanden
:'( wel een beetje lang vind ik zelf maar wie het zeker weet ik hoor het graag

Verwijderd

[quote][b]Op woensdag 27 februari 2002 22:06 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

als ze bij friaco dan een beetje slim nadenken dan gooien ze het prijsie van het abbo omhoog en dan is er geen gezeur met wanadoo klante

Ik hoop dat dat gaat gebeuren want dan is het zeer redelijk natuurlijk, maar dat weten we binnenkort pas en misschien komt het ook niet.
Feit is wel dat we wel weer mooi genaaid worden door die kl**tzakken van Wanadon't! :(

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Op woensdag 27 februari 2002 22:07 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

ik lees net ook zoiets over 3 maanden
:'( wel een beetje lang vind ik zelf maar wie het zeker weet ik hoor het graag
Rekening blokkeren? >:)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:01 schreef pinolief het volgende:
Zoals bekend betekend het in ieder geval dat we niet van Hometime af zijn op die datum, zelfs als je het morgen opzegt omdat het abbo een opzegtermijn heeft van 3 maanden :( ........
Nou ben ik geen rechten student ofzo maar volgens mij is wat wanadoo op het moment doet eenzijdige contract breuk hierdoor onthoud je het recht tot opzegging per direct.

Nou weet ik niet of dah klopt maar dit lijkt me eigenlijk wel zo ? ze kunnen voor het natuurlijk ook gaan zeggen " We gaan het abbo. geld met 10% verhogen" Dat kunnen ze ook niet maken en komt ongeveer op het zelfde neer....

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:09 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

Rekening blokkeren? >:)
zouden ze daar blij van worden >:)... ik denk dat je abbo dan sneller als 3 maanden wordt stopgezet >:)

• Aerox.2000
Op woensdag 27 februari 2002 22:11 schreef ZaPpZ het volgende:

[..]

zouden ze daar blij van worden >:)... ik denk dat je abbo dan sneller als 3 maanden wordt stopgezet >:)
Dat is ook de bedoeling >:)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:10 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

Nou ben ik geen rechten student ofzo maar volgens mij is wat wanadoo op het moment doet eenzijdige contract breuk hierdoor onthoud je het recht tot opzegging per direct.

Nou weet ik niet of dah klopt maar dit lijkt me eigenlijk wel zo ? ze kunnen voor het natuurlijk ook gaan zeggen " We gaan het abbo. geld met 10% verhogen" Dat kunnen ze ook niet maken en komt ongeveer op het zelfde neer....
dit is wat ik zie in de algemene voorwaarde:

Wanadoo heeft het recht de Algemene Voorwaarden alsmede de overige voorwaarden van het Abonnement te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds bestaande Abonnementen. Wanadoo zal daarbij de redelijke belangen van de Klant in acht nemen. Deze wijzigingen treden in werking dertig dagen na schriftelijke of elektronische bekendmaking daarvan door Wanadoo, dan wel op een zodanige datum als genoemd in de bekendmaking.

staat dus eigenlijk in het contract wat je tekent door lid te worden :(

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:10 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

Als wat je zegt idd zo is (ik weet het ook niet)zou dat alweer schelen maar dan is het maar de vraag of het ook lukt.
Iemand die hier meer van weet en het kan vertellen??

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Ik geloof dat je voor 31maart jezelf extra snel kunt uitschrijven bij wanadoo hometime, dus niet die 3maanden opzeg termijn :D

dat is dan wel weer fijn :)

toch lijkt friaco mij het beste alternatief

• Aerox.2000
Op woensdag 27 februari 2002 22:13 schreef ZaPpZ het volgende:

[..]

Wanadoo heeft het recht de Algemene Voorwaarden alsmede de overige voorwaarden van het Abonnement te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds bestaande Abonnementen. Wanadoo zal daarbij de redelijke belangen van de Klant in acht nemen. Deze wijzigingen treden in werking dertig dagen na schriftelijke of elektronische bekendmaking daarvan door Wanadoo, dan wel op een zodanige datum als genoemd in de bekendmaking.

Meestal kan je toch opzeggen voordat het veranderde ingaat? :?

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:14 schreef mr._Anderson het volgende:
Ik geloof dat je voor 31maart jezelf extra snel kunt uitschrijven bij wanadoo hometime, dus niet die 3maanden opzeg termijn :D

dat is dan wel weer fijn :)

toch lijkt friaco mij het beste alternatief
ja denk het ook...
ken zo'n gast dit zit van 18:00 tot 08:00 online met ISDN en trekt zo'n 700MB per nacht >:)..

nu zal dit met al die wanadoo usertjes natuurlijk wel omlaag gaan :( maarja...

• Aerox.2000
Op woensdag 27 februari 2002 22:15 schreef ZaPpZ het volgende:

[..]

ja denk het ook...
ken zo'n gast dit zit van 18:00 tot 08:00 online met ISDN en trekt zo'n 700MB per nacht >:)..

nu zal dit met al die wanadoo usertjes natuurlijk wel omlaag gaan :( maarja...
Best knap, 700mb met isdn haal je net niet in 24 uur!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:17 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

Best knap, 700mb met isdn haal je net niet in 24 uur!
ja lijkt mij ook vaag

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:13 schreef ZaPpZ het volgende:

[..]

Volgens mij is dit gewoon contract breuk en moet je hiervoor weer akkoord gaan met de voorwaarden en de aanvullende voorwaarden

Verwijderd

Indien u niet akkoord gaat met deze voorwaarden, kunt u uw huidige abonnement schriftelijk opzeggen door (vóór 31 maart 2002) een brief te sturen naar Wanadoo Administratie, Postbus 11095, 1001 GB Amsterdam; onder vermelding van 'Opzegging Hometime'.

stond ook nog op de wanadoo site

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:22 schreef Timmy-i het volgende:

Indien u niet akkoord gaat met deze voorwaarden, kunt u uw huidige abonnement schriftelijk opzeggen door (vóór 31 maart 2002) een brief te sturen naar Wanadoo Administratie, Postbus 11095, 1001 GB Amsterdam; onder vermelding van 'Opzegging Hometime'.

stond ook nog op de wanadoo site
ik behoud mijn abbo nog gewoon een maandje en daarna stap ik wel over op friaco

Verwijderd

Volgens mij wordt het in maart helemaal druk op de lijnen van wanadoo door de mensen die nu hun lijn van 19:00 tot 8:00 open laten staan om van alles en nog wat te gaan downloaden....

zoals ik 8-)

Ik zou zeggen " Download wanadoo dood !!!! " :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:27 schreef Timmy-i het volgende:
Volgens mij wordt het in maart helemaal druk op de lijnen van wanadoo door de mensen die nu hun lijn van 19:00 tot 8:00 open laten staan om van alles en nog wat te gaan downloaden....

zoals ik 8-)

als we dat allemaal doen dan ligt wanadoo er meteen uit denk ik >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:27 schreef Timmy-i het volgende:

zoals ik 8-)

ga daar maar wel vanuit ja ;)
tis wel lullig maar ja ik ga gewoon over op een ander abbo en tegen die tijd zeg ik het wel op

ben persoonlijk heel bang dat friaco de aanmeldingen stopt ;'( wat ik niet hoop want anders zit ik echt in de put

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:30 schreef ZaPpZ het volgende:

[..]

als we dat allemaal doen dan ligt wanadoo er meteen uit denk ik >:) >:) >:) >:)
kunnen ze niet maken ze zijn verplicht ons toegang te geven tot internet

verrek kreeg net wel 15 x of zo een "de lijn is in gesprek"
:? oh oh dit betekend niet veel soeps voor vanacht

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:20 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

Volgens mij is dit gewoon contract breuk en moet je hiervoor weer akkoord gaan met de voorwaarden en de aanvullende voorwaarden
Kijk eens hier:
http://www.wanadoo.nl/abonneren/hometime/wijzigingen.html#opzeggen
Hoe zeg ik mijn Hometime-abonnement op?
U kunt uw abonnement schriftelijk opzeggen door uw opzegging te sturen naar de Wanadoo Administratie, Postbus 11095, 1001 GB in Amsterdam, onder vermelding van 'Hometime Opzegging'. In verband met de wijziging van het Hometime-abonnement bent u niet gehouden aan de minimumduur van drie maanden. U kunt dus tot en met 31 maart 2002 opzeggen ongeacht hoe lang u al Hometime-abonnee bent. Indien uw opzegging en onze incassering elkaar kruisen, krijgt u het teveel geïncasseerde abonnemntsgeld teruggestort. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen over te stappen op een van de andere Wanadoo-abonnementen. Voor een volledig productoverzicht, kunt u hier klikken. Als u nu als Hometime-abonnee overstapt naar ADSL of Cable, ontvangt u € 50,- retour op uw bankrekening!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 27 februari 2002 22:32 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb nog zo'n handig proggeltje uit de SuperWEb tijd, ideaal hoor :). Bij Superweb en QuickOnline heb ik me aan een fair use gehouden, nu ben ik bijna altijd online. Zal wel ff slikken worden na 31 maart :(

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:32 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

Kunnen we tenminste wel gelijk ons abbonoment gelijk opzeggen :D

kzal morgen wel ff posten hoelang mijn server vanacht heeft lopen downloaden :) :D

eigenlijk ben ik sinds dat ik het abbo heb nog niet van de lijn afgeweest ( in de dal uren dan >:) )

voor de mensen die niet van plan zijn te gaan downloaden ?! hou de lijn een beetje vrij voor de wel downloaders :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:37 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

Kunnen we tenminste wel gelijk ons abbonoment gelijk opzeggen :D

kzal morgen wel ff posten hoelang mijn server vanacht heeft lopen downloaden :) :D

eigenlijk ben ik sinds dat ik het abbo heb nog niet van de lijn afgeweest ( in de dal uren dan >:) )

voor de mensen die niet van plan zijn te gaan downloaden ?! hou de lijn een beetje vrij voor de wel downloaders :)

ik laat mijn comp. ook lekker aanstaan :9 zolang het nog kan maak ik der ook gebruik van :9~
tenslotte heb ik daarom wanadoo genomen (eerlijk is eerlijk)

heb jij der een proggel voor om dat later te kunnen bekijken hoeveel er is gedownload :7

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

klown

geek

Op woensdag 27 februari 2002 22:40 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

ik laat mijn comp. ook lekker aanstaan :9 zolang het nog kan maak ik der ook gebruik van :9~

heb jij der een proggel voor om dat later te kunnen bekijken hoeveel er is gedownload :7
Ik laat mijn computer as usually ook aanstaan van 19.00 tot 7.30, terwijl ik zelfs tot 8 uur betaald heb, maarja..dan moet ik naar school

met DU meter kun je je netwerktraffic (dus ook je internet-traffic == hoeveel er is gedownload)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:40 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

Met downloadmeter kan je dat geloof ik zien :)

ik heb gewoon zo`n winroute log filetje :)

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Die nieuwe voorwaarden gaan toch 1 april in?

>:) zou het een 1-april grap van Wanadoo zijn? >:)

zal wel niet :P ik heb het ook en is best klote zo... maar Friaco zal ook wel met zoiets komen als daar iedereen heengaat

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:46 schreef ImPrEzA het volgende:
Die nieuwe voorwaarden gaan toch 1 april in?

>:) zou het een 1-april grap van Wanadoo zijn? >:)

zal wel niet :P ik heb het ook en is best klote zo... maar Friaco zal ook wel met zoiets komen als daar iedereen heengaat
beetje domme 1 april grap dan |:(

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:48 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

beetje domme 1 april grap dan |:(
lijkt me IIG niet
ik zie de humor der niet van in
ze hebben zichzelf ermee want iedereen stuurt mailtje en gaat morgen half nederland masaal bellen

als het wel zo is laten we dan met alle tweakers de treiterlijn bellen en het nummer van wanadoo geven
LOL

Verwijderd

[26/Feb/2002 18:59:03] TCP packet 192.168.0.112:1959 -> 64.12.162.57:5190 initiated dialing
[26/Feb/2002 18:59:10] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[26/Feb/2002 20:59:10] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 01:59:59
[26/Feb/2002 20:59:21] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[26/Feb/2002 22:59:21] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:00
[26/Feb/2002 22:59:44] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 00:59:46] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:02
[27/Feb/2002 01:00:20] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 03:00:24] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:04
[27/Feb/2002 03:00:38] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 05:00:41] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:02
[27/Feb/2002 05:00:53] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 07:00:56] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:03
[27/Feb/2002 07:01:29] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 08:00:02] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 00:58:32

Dit ga ik in een mailtje naar wanadoo sturen en vragen of dit onder overmatig internet gebruik valt :9 :9 :9 :9

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:52 schreef Timmy-i het volgende:

[26/Feb/2002 18:59:03] TCP packet 192.168.0.112:1959 -> 64.12.162.57:5190 initiated dialing
[26/Feb/2002 18:59:10] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[26/Feb/2002 20:59:10] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 01:59:59
[26/Feb/2002 20:59:21] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[26/Feb/2002 22:59:21] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:00
[26/Feb/2002 22:59:44] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 00:59:46] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:02
[27/Feb/2002 01:00:20] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 03:00:24] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:04
[27/Feb/2002 03:00:38] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 05:00:41] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:02
[27/Feb/2002 05:00:53] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 07:00:56] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 02:00:03
[27/Feb/2002 07:01:29] line1 (Wanadoo Hometime): successfuly connected
[27/Feb/2002 08:00:02] line1 (Wanadoo Hometime): disconnected, connection time 00:58:32

Dit ga ik in een mailtje naar wanadoo sturen en vragen of dit onder overmatig internet gebruik valt :9 :9 :9 :9
whehheheeh LOL lijkt me niet verstandig ik vrees dat ze der roodgloeiend je mail lezen :9

wij wachten op de reactie van wanadoo

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:55 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

whehheheeh LOL lijkt me niet verstandig ik vrees dat ze der roodgloeiend je mail lezen :9

wij wachten op de reactie van wanadoo
Kunnen zij ook eens voelen hoe het is om zo`n meeltje te krijgen >:)

• Aerox.2000
Bezig met kiezen...06760 *****
Poging 1.
Bezig met kiezen...
Verbinding maken met externe computer mislukt.
Opnieuw kiezen over 5 seconden.
Poging 2.
Bezig met kiezen...
Poging 3.
Bezig met kiezen...
Poging 4.
Bezig met kiezen...
Poging 5.
Bezig met kiezen...
Poging 6.
Bezig met kiezen...
Poging 7.
Bezig met kiezen...
Poging 8.
Bezig met kiezen...
Poging 9.
Bezig met kiezen...
Poging 10.
Bezig met kiezen...
De lijn is bezet.
Poging 1.
Bezig met kiezen...
Poging 2.
Bezig met kiezen...
Poging 3.
Bezig met kiezen...
Poging 4.
Bezig met kiezen...
Poging 5.
Bezig met kiezen...
Poging 6.
Bezig met kiezen...
Poging 7.
Bezig met kiezen...
Poging 8.
Bezig met kiezen...
Verbonden met externe computer.
Bezig met controleren van gebruikersnaam en wachtwoord...

:(

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hallo, maak me ff waker want dit snap ik niet...
Je neemt een abbonoment en je betaalt er voor dus dan mag je toch gebruik van maken?? daarvoor doe je het toch voor? :?

Je kijkt toch tv wanneer je wilt en hoelang je wilt? daar heb je toch ook voorbetaald? en je rijd toch wanneer in een auto wanneer / en hoelang je wilt?

JE BETAALT ER VOOR DUS DAN MAG JE ER OOK GEBRUIK VAN MAKEN!

|:( |:(

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 22:59 schreef Aerox.2000 het volgende:
Poging 1.
Bezig met kiezen...
Poging 2.
Bezig met kiezen...
Poging 3.
Bezig met kiezen...
Poging 4.
Bezig met kiezen...
Poging 5.
Bezig met kiezen...
Poging 6.
Bezig met kiezen...
Poging 7.
Bezig met kiezen...
Poging 8.
Bezig met kiezen...
Poging 9.
Bezig met kiezen...
Poging 10.
Bezig met kiezen...
De lijn is bezet.
Poging 1.
Bezig met kiezen...
Poging 2.
Bezig met kiezen...
Poging 3.
Bezig met kiezen...
Poging 4.
Bezig met kiezen...
Poging 5.
Bezig met kiezen...
Poging 6.
Bezig met kiezen...
Poging 7.
Bezig met kiezen...
Poging 8.
Bezig met kiezen...
Verbonden met externe computer.
Bezig met controleren van gebruikersnaam en wachtwoord...

:(
hehe lol

Ik ben gelukkig nog een van de gelukkige abbonees met ISDN :)

• Aerox.2000
Op woensdag 27 februari 2002 23:01 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

hehe lol

Ik ben "gelukkig" nog een van de gelukkige abbonees met ISDN :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 23:00 schreef -Skyhawk- het volgende:
Hallo, maak me ff waker want dit snap ik niet...
Je neemt een abbonoment en je betaalt er voor dus dan mag je toch gebruik van maken?? daarvoor doe je het toch voor? :?

Je kijkt toch tv wanneer je wilt en hoelang je wilt? daar heb je toch ook voorbetaald? en je rijd toch wanneer in een auto wanneer / en hoelang je wilt?

JE BETAALT ER VOOR DUS DAN MAG JE ER OOK GEBRUIK VAN MAKEN!

|:( |:(
dat weet jij dat weet ik dat weet iedereen op GOT maar bij wanadoo niet

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 23:03 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

dat weet jij dat weet ik dat weet iedereen op GOT maar bij wanadoo niet
Fair use policie sucks

Verwijderd

Hmmz wat wordt er nou van ons 56Kers verwacht...
dat we over gaan op Cable of ASDL die er de komende 2 jaar niet komt, of verhuizen naar plaatsen waar dat wel is?

of verwacht wanadoo dat we over gaan op een ander abbo en we weer 1500,= telefoonkosten betalen net als vroeger >:)

(natuurlijk kan je ook niet aan internetten.. maar uuuh... wes deej?? :P )

Verwijderd

Waarom bombaderen jullie niet effe met z'n allen het wanadoo forum plat dan wordt het misschien ook nog gelezen. Hoe er over gedacht wordt of is dit flame ben niet van wanadoo of zo maar ja anders moet het maar verwijderd worden.

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 23:10 schreef Jansoe het volgende:
Waarom bombaderen jullie niet effe met z'n allen het wanadoo forum plat dan wordt het misschien ook nog gelezen. Hoe er over gedacht wordt of is dit flame ben niet van wanadoo of zo maar ja anders moet het maar verwijderd worden.
Ik houdt de lijn wel bezet :)

• Aerox.2000
Op woensdag 27 februari 2002 23:12 schreef Timmy-i het volgende:

[..]

Ik houdt de lijn wel bezet :)
ik ook 8-)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 23:14 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

ik ook 8-)
wie niet >:)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:10
Toen ik me inschreef voor hometime wist ik al dat het gedoemt was te mislukken. Zie het mailbericht wat ik gekregen heb (is hier al eens gepost).

Kan ik me nou zonder gevaar naar friaco begeven of betaal ik daar weer 30,- om over een maand weer gekikt te worden?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Nu hebben ze die voorwaarden veranderd. Dan vind ik het toch wel zo netjes om iedereen die het daar niet mee eens is, binnen 24 uur uit te schrijven.

Of zie ik dit nu verkeerd?

Wie heeft er al gebeld met Wanadon't en kan mij het antwoord geven?

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:56

Sebje

Makelaartje

Wat ik niet snap is dat de verbinding van Hometime altijd goed is er zijn bijna nooit problemen. Het netwerk is dus iig niet overbelast. Hoe kunnen ze dan overmatige downloaders de schuld geven????

* Sebje vind dat die sukkels van Wanadoo niet kunnen rekenen...

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 23:18 schreef ZaPpZ het volgende:

[..]

wie niet >:)
ik heb hem vanacht ook mooi laten downloaden
dus lekker de lijn bezet gehouden
niet echt expres want normaal ben ik ook gewoon online met
homo-time

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 11:37 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

ik heb hem vanacht ook mooi laten downloaden
dus lekker de lijn bezet gehouden
niet echt expres want normaal ben ik ook gewoon online met
homo-time
Als het goed is heb ik de eerste cd van debian binnen :)

• FreakNL
  • Laatst online: 13:19

FreakNL

Well do ya punk?

Op donderdag 28 februari 2002 10:59 schreef Sebje het volgende:
Wat ik niet snap is dat de verbinding van Hometime altijd goed is er zijn bijna nooit problemen. Het netwerk is dus iig niet overbelast. Hoe kunnen ze dan overmatige downloaders de schuld geven????

* Sebje vind dat die sukkels van Wanadoo niet kunnen rekenen...
LEZEN :(

het gaat niet over overbelasting.

Wanadoo koopt massaal tikken in met korting bij de KPN. Maar als mensen dan veel te veel online zijn, dan moet er geld bij, en dat is dus niet de bedoeling, het moet natuurlijk wel winstgevend zijn....

:Z

Verwijderd

HaHa, surf al 2 maanden met Friaco, zag dit al aankomen, bij http://www.adslmetacrawler.com/producten/default.shtml kan je de abonnementen die zij aanbieden bekijken.

• Sebje
  • Laatst online: 17:56

Sebje

Makelaartje

Op donderdag 28 februari 2002 14:24 schreef FreakNL het volgende:

[..]

LEZEN :(

het gaat niet over overbelasting.

Wanadoo koopt massaal tikken in met korting bij de KPN. Maar als mensen dan veel te veel online zijn, dan moet er geld bij, en dat is dus niet de bedoeling, het moet natuurlijk wel winstgevend zijn....

:Z
Dan is Wanadoo dus naiever als een pasgeboren baby, want dat hadden ze vanaf dag 1 al kunnen zien aankomen, stelletje rukkers. :(
Daarbij komt ook nog dat Wanadoo het steeds heeft over een klein groepje gebruikers.....imho kan het dus nooit zo zijn dat deze dorken met zo weinig bandbeedte (ja, want het is maar 5kb waar we het over hebben) de TOTALE KOSTEN te hoog kan maken. Het zijn m.a.w. of geen kleine groep gebruikers of wanadoo kan niet rekenen.... |:(

* Sebje snapt niet dat wanadoo niet gewoon een download limiet der op knalt...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:10
waar slaat die 5kb op? (bij mij is het 8 maar goed) dat heeft toch niks te maken met de tijd die je online bent. Stel je bent internetfreak en kunt niet zonder (goh lijk ikwel) en je laat de lijn gewoon open staan en gebruikt een programma als superdial om de verbinding draaiende te houden.

Ook al download je niks.. dan kost het toch geld voor wanadoo want er staat immers een lijn open.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op Thursday 28 February 2002 15:45 schreef webkabouter het volgende:
waar slaat die 5kb op? (bij mij is het 8 maar goed) dat heeft toch niks te maken met de tijd die je online bent. Stel je bent internetfreak en kunt niet zonder (goh lijk ikwel) en je laat de lijn gewoon open staan en gebruikt een programma als superdial om de verbinding draaiende te houden.

Ook al download je niks.. dan kost het toch geld voor wanadoo want er staat immers een lijn open.
Die 5 kb heb je alleen als je een gelukkige :P 56k6 bezitter bent.
Kost het wanadoo alleen geld voor de tijd dat de lijn open is, of moeten ze ook voor de data dokken?
Ik denk het wel eigenlijk, want ze willen niet dat je meer dan 2 GB per maand er doorheen jaagt.
Dat gaat vanaf 31 maart niet eens meer lukken :(

Verwijderd

Weet iemand waar je heen moet mailen/schrijven om je bankrekening nummer te wijzigen?

Verwijderd

Of ze niet van de voorgangers geleerd hebben, ze begrijpen zeker niet dat juist diegene die veel online zijn en veel downloaden gebruik maken van deze dienst..

Ze zijn denk ik eerder door de met korting ingekochte tikken heen als verwacht.

• FreakNL
  • Laatst online: 13:19

FreakNL

Well do ya punk?

Hoe lang zou het duren voor ze je afsluiten? Ik heb gisteren de opzegbrief op de post gedaan.

Dit ivm met aanmeldden op Friaco...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 28 februari 2002 19:33 schreef FreakNL het volgende:
Hoe lang zou het duren voor ze je afsluiten? Ik heb gisteren de opzegbrief op de post gedaan.

Dit ivm met aanmeldden op Friaco...
tot 2 maanden (serieus) je kon beter je abo via hun site omzetten in gratis, gaat sneller

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

xxxMaverick,dat is een goede tip. Zal eens gaan rondneuzen op de Wanadoo site, hopelijk kan ik als omzetdatum 30maart invullen :P

update:
Zie inderdaad in het servicemenu dat het om te zetten is, maar dadelijk is het per direct. Eerst even overstappen op wat anders voordat ik daarmee ga kloten :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 19:54 schreef 2Dutch het volgende:
xxxMaverick,dat is een goede tip. Zal eens gaan rondneuzen op de Wanadoo site, hopelijk kan ik als omzetdatum 30maart invullen :P

update:
Zie inderdaad in het servicemenu dat het om te zetten is, maar dadelijk is het per direct. Eerst even overstappen op wat anders voordat ik daarmee ga kloten :)
ik denk eigenlijk dat dat een hele tijd gaat duren, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Heeft iemand dat al geprobeerd?
Verder ben ik ook benieuwd of iemand al een brief heeft ontvangen met daarin deze wijziging en het aantal uren dat je online bent geweest in januari..

Verwijderd

Vdomme, kom nou niet eens wanadoo meer op.
In geprek bla bla bla :(
Dok ik toch nog telefoonkosten nu :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 28 februari 2002 19:54 schreef 2Dutch het volgende:

update:
nope, niet per direct, je krijgt een brief thuis. Die moet je ondertekenen en dan weer opsturen :)

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 21:20 schreef ByMeSDy het volgende:
Vdomme, kom nou niet eens wanadoo meer op.
In geprek bla bla bla :(
Dok ik toch nog telefoonkosten nu :(
hehe niet LOL ik heb ook gehad
een paar keer

• Scatman_II

Scatman_II

tjah, uhm...

puur uit eigenbelang: plzz kom niet allemaal Friaco op...

ik moet toegeven, Friaco heeft nu nog zeker een heel erg prima netwerk... maarjah... niet voor lang op deze manier...

de enige manier waarop FlatFee aanbieders het kunnen volhouden is (vreemd genoeg) door concurrentie waardoor de netwerken niet al te snel over belast raken...

Nu dit met wanadoo is gebeurd zie ik de toekomst van Friaco somber in...

Verwijderd

Door dat wanadoo gedoe heeft Friaco zoveel aanmeldingen gekregen dat er vanaf 1 maart een leden stop in gaat (de aardige helpdesk mevrouw aan de telefoon vertelde me dat), Je kan je nog inschrijven tot 24.00 uur en daarna helaas pindakaas. Ik kon me gelukkig nog net aanmelden :)

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 22:18 schreef The_Best het volgende:
Door dat wanadoo gedoe heeft Friaco zoveel aanmeldingen gekregen dat er vanaf 1 maart een leden stop in gaat (de aardige helpdesk mevrouw aan de telefoon vertelde me dat), Je kan je nog inschrijven tot 24.00 uur en daarna helaas pindakaas. Ik kon me gelukkig nog net aanmelden :)
das nou jammer :(
Ik kreeg zonet de brief van Wanadoo thuis, u hebt in januari 198,9 uur gebruik gemaakt van onze dienst..
Hmm, dan moet ik toch aardig me gaan beperken in Inet vanaf 31 maart ... :'(
Of ik ga de kpn natuurlijk weer eens flink spekken :P

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Op vrijdag 01 maart 2002 12:20 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

Ik kreeg zonet de brief van Wanadoo thuis, u hebt in januari 198,9 uur gebruik gemaakt van onze dienst..
He, jammer, dat stond er bij mij niet bij, maar ik denk zoiets :
+(5*10+2*24)*(52/12)
(ff copy pasten in Excel)

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 12:20 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

Hehehhe, ik kom op 219 uur!! Jammer van die beperking en ik schaam me niet om op de heavy-user lijst bij Wanadon't te komen!!

Verwijderd

Mag ik vragen waarom jullie ijgenlijk geen cable ofzo nemen daar kan je wel 24/7 online en dat kost geen 253€/pm
en als ik het goed begrijp is dit op isdnsnelheid :?

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Op vrijdag 01 maart 2002 13:58 schreef djspot het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie ijgenlijk geen cable ofzo nemen daar kan je wel 24/7 online en dat kost geen 253€/pm
Mag ik vragen onder welke rots jij vandaan bent gekomen :?

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:00 schreef mrknowitall het volgende:

[..]

Mag ik vragen onder welke rots jij vandaan bent gekomen :?
mm jah ik ben idd de weg kwijt

Verwijderd

Dit is helemaal niet op isdn snelheid ja, op 56k6 snelheid :z
Maar ok, ik vind mezelf met nog niet 200 uur per maand eigenlijk helemaal geen heavy user, hiervoor heb ik nou juist een flatfee abo genomen, en volgens mij zijn die dingen daar nou net ook voor bedoeld |:(

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Op vrijdag 01 maart 2002 14:06 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

Dit is helemaal niet op isdn snelheid ja, op 56k6 snelheid :z
Niet helemaal waar als één van de eerste aanmelders heb ik nog Wanadoo Hometime op ISDN. Het lijkt er nu op dat ik het na 31 maart noodgedwongen maar 80 uur heb

Verwijderd

Voor het geval dat je je vergeet te knijpen en dus niet weet of je echt wakker bent, hier een geheugensteuntje:

De hometime-users hebben geen mogelijkheid om kabel of ADSL te nemen!!!!!!!!Vandaar dat zij deze vorm hebben gekozen!!!
Als jij er nou voor zorgt dat wij het wel kunnen krijg je gelijk een kist bier van me!

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:10 schreef pinolief het volgende:

[..]

Voor het geval dat je je vergeet te knijpen en dus niet weet of je echt wakker bent, hier een geheugensteuntje:

De hometime-users hebben geen mogelijkheid om kabel of ADSL te nemen!!!!!!!!Vandaar dat zij deze vorm hebben gekozen!!!
Als jij er nou voor zorgt dat wij het wel kunnen krijg je gelijk een kist bier van me!
2 mag ook nog >:)

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:08 schreef mrknowitall het volgende:

[..]

Niet helemaal waar als één van de eerste aanmelders heb ik nog Wanadoo Hometime op ISDN. Het lijkt er nu op dat ik het na 31 maart noodgedwongen maar 80 uur heb
ach, wij hebben toch geen isdn, dat maakt me niet zoveel uit. Maar die verdomde 80 uur :(

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:11 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

ach, wij hebben toch geen isdn, dat maakt me niet zoveel uit. Maar die verdomde 80 uur :(
Zou het niet mogelijk zijn om 2 Hometime abbo's aan te vragen, zodat we 160 uur kunnen nemen?
Mijn moeder wil wel een account nemen die ik betaal!! >:)

BTW : 10 kisten bier ook geen probleem!!!! :9

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:19 schreef pinolief het volgende:

[..]

Zou het niet mogelijk zijn om 2 Hometime abbo's aan te vragen, zodat we 160 uur kunnen nemen?
Mijn moeder wil wel een account nemen die ik betaal!! >:)

BTW : 10 kisten bier ook geen probleem!!!! :9
ja, dat is wel mogelijk.
Maar je kan nu geen hometime meer aanvragen met isdn. Volgens mij kan je het zelfs helemaal niet meer aanvragen.
Maar in principe is het mogelijk :).
Natuurlijk, zou het met isdn kunnen en je zou ze tegelijk gebruiken, blijft er nog maar 80 uur over, maar dat is logisch ;)

Verwijderd

Oeps brief gehad >:)
iets teveel uren dat wordt dus overstappen naar adsl of kabel.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/r.wijnhout/wanadoo.gif

Verwijderd

157 uur valt best wel mee hoor.
Maar liever verder geen plaatjes meer. Je begrijpt dat er in dit topic alleen maar 64k en 56kers komen, en dan is het niet zo fijn ;)
Ik had btw tegen de 200 uur, maar dat staat hierboven ook wel ergens :).

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Op vrijdag 01 maart 2002 14:43 schreef ByMeSDy het volgende:
157 uur valt best wel mee hoor.
Maar liever verder geen plaatjes meer. Je begrijpt dat er in dit topic alleen maar 64k en 56kers komen, en dan is het niet zo fijn ;)
Ik had btw tegen de 200 uur, maar dat staat hierboven ook wel ergens :).
Bij mij staat in de brief "U bent recent Hometime-abonnee geworden..." :? vaag.......

En over die kratten bier : i biedt ook nog wel een vat en infuus aan >:)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste