Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
'k Wou dat ik het kon
Verwijderd
Dit is geen casemod, dit is een hele nieuwe kastOp dinsdag 26 februari 2002 15:51 schreef KingOfDos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAI, dit is tot nu toe de COOLTE Mod die ik gezien heb, mooi afgewerkt, cools!!!
Mod(ificatie)= iets veranderen aan een bestaand voorwerp (functioneel of niet)
Mijn complimenten!!
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
Verwijderd
Maar daarintegen, het blijft een erg stoere case. Echt mijn complimenten. Ik zeg niet vaak dat ik een mod echt stoer vind, maar deze krijgt de eerste plek met een pluim.all parts are 3mm aluminium or 3 mm acrylic glass
the top 4 nuts keep the thing together,
when you remove the lid you can take it appart like a puzzle
the logo's are laser cut by a friend of mine
total cost: about 300 - 400 EUR
hours spent: hard to say, but about 250
Kan je mischien ook een foto posten met je monitor erbij kan...
Dat aluminium ziet er perfect uit. Waar heb je zon mooi stuk alu kunnen krijgen, en voor hoeveel?
En hoe ben je op het idee gekomen?
En IS het zelf gedaan, of heb je het laten doen?
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
muhahahah!!!
Verwijderd
Oeps ... ik zag niet dat dat al in dit topic stond ... maar je bent er 250 uur mee bezig geweest?
Jammer van die diskdrive en cdrom... nog ff spuiten?
Smash forehead on keyboard to continue
Verwijderd
waarom zou hij dat doen? Het staat toch achter een deurtje?Op dinsdag 26 februari 2002 17:33 schreef cErEaL_KS het volgende:
Complimenten, nais gedaan.
Jammer van die diskdrive en cdrom... nog ff spuiten?
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Omdat dat mooier lijkt misschien?Op dinsdag 26 februari 2002 17:35 schreef SauronII het volgende:
waarom zou hij dat doen? Het staat toch achter een deurtje?
Smash forehead on keyboard to continue
maar point taken, ik heb er ook even aan gedacht
Verwijderd
ook die ventilatoren achter die kubus figuurtjes ziet er wel cool uit.
Valt weinig op aan te merken, lijkt me; het ontwerp is origineel, de uitvoering en de afwerking zijn zeer netjes, het gebruikte materiaal is ook een zeer goede keuze...maar ja, dat hoef ik vast niet nog eens te zeggen.
Ik was wel heel benieuwd naar het geluid dat deze kast produceert, en de temp. binnen in de kast. Die roostertjes
voor de fans zijn weliswaar errug nifty, maar volgens mij
krijg je een flinke turbulentie. Een groot deel van het geluid dat een PC produceert komt voort uit het ruizen van
lucht langs roosters, kabels, rekjes etc. Door gewoon een mooi rond afgewerkt gat te plaatsen, ipv. roosters etc, zorg je dat het geluidsniveau dat je systeem produceert flink kan dalen.
Het bevestigen van alle mechanische delen van je PC (fans, HD's, pompen, CD-ROM's etc.) d.m.v. rubberen grommets kan ook flink schelen, zonder dat dit ten koste gaat van performance of looks. Misschien nog een tip? Wanneer er bij deze kast ook nog rekening is gehouden met noisecontrol, is het gewoon een perfecte kast (met een hoofdletter 'P' ;p).
"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein
Verwijderd
OCM(overclocking en case modding)
naar
DOC(die-hard overclocking en case modding)
te gaan vind ik
wat er hier de laatste tijd voorbij komt is soms HEEL moeilijk te maken
deze kast heeft een kwijl gehalte die voor de normale mens uitdroging kan veroorzaken
ongelooflijk mooi
Verwijderd
kwijl (
Aals je ooit nog een keer zin hebt om zo'n kast in elkaar te zetten ben ik best bereid hem van je te kopen (als ik een keer geld krijg)
* Dirk J krijgt neiginingen om z'n bouw-m'n-eigen-alu-case-idee weer uit de kast te halen
ik neem aan dat je al eerder tweakte voor je lid werdtOp dinsdag 26 februari 2002 10:58 schreef Nosdrovni het volgende:
M'n eigengemaaktezelfontworpen casemod
[afbeelding]
meer pics op www.vieren.be/casemod
specs en zo staan ook op de saait
nu nog ronde kabelkens maken en misschien nog 2 graden lager
Ik geloof gelijk dat je er heeeelll veel tijd in hebt gestoken
MAar4 ja het resultaat es er wel naar
Verwijderd
Mooi werk
Bout he, net voordat jullie klaar zijnOp dinsdag 26 februari 2002 17:22 schreef Oeloe het volgende:
Dit is echt de MOOISTE case die ik ooit heb gezien...
Echte klasse man!!!
Vakwerk, Topper.
....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
mijn vingers beginnen steeds meer te kriebelen om ook zelf een case te gaan maken
blablabla, mooi gedaan
War is the only proper school of the surgeon.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Dacht dat ik net ergens gelezen had dat het 3mm platen waren.Op dinsdag 26 februari 2002 19:19 schreef epsilon het volgende:
Vraagje: waar heb jij die 4mm aluplaten gehaalt (zijn 4mm zo te zien..) en hoe heb je ze vastgezet? Want niet gepopnagelt zo te zien. Heb je dat met die speciale alu-soldeer gedaan?
mijn vingers beginnen steeds meer te kriebelen om ook zelf een case te gaan maken
Van zijn site:
En ze zijn gewoon in elkaar geschoven. 4 dezelfde stukken plaat die haaks op elkaar staan (voordat er gaten van fans in gemaakt werden).all parts are 3mm aluminium or 3 mm acrylic glass
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| # #######
# #######
#########
####### #
####### #
^
|
|
# #######
# #######
#########
####### #
####### # |
Op dit plaatje zie je het best goed
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Op dinsdag 26 februari 2002 19:30 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Dacht dat ik net ergens gelezen had dat het 3mm platen waren.
Van zijn site:
dat van die 3mm had ik al gelezenall parts are 3mm aluminium or 3 mm acrylic glass
En ze zijn gewoon in elkaar geschoven. 4 dezelfde stukken plaat die haaks op elkaar staan (voordat er gaten van fans in gemaakt werden).
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15# ####### # ####### ######### ####### # ####### # ^ | | # ####### # ####### ######### ####### # ####### #
maar de buitenste rand zit niet vast met die schroeven. De kap is los van de rest. staat er ook bij.
Jezus die is lijp gek!
heel netjes afgewerkt
origineel ID
mooi design
Hier is Apple nog jaloers op man!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Je vergeet superieur mooie caseOp dinsdag 26 februari 2002 11:17 schreef M_DaRK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jemig... das een mooie case...
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Nou, als je op dit plaatje kliktOp dinsdag 26 februari 2002 19:36 schreef epsilon het volgende:
[..]
dat van die 3mm had ik al gelezen
maar de buitenste rand zit niet vast met die schroeven. De kap is los van de rest. staat er ook bij.

en je kijkt naar de buitenmantel (links). Dan zie je aan de binnenkant bij de hoekjes van die extra plaatjes/hoekjes.
Ik denk dat als je dan deze mantel over het binnenste schuift (rechts), dat die plaatjes/hoekjes precies op die + van de binnenkant aansluiten. De mantel kan dan niet bewegen en rust gewoon op de zwarte onderplaat.
Tenminste, dat maak ik op uit de plaatjes.
[edit]
Ow damn. Je bedoelt natuurlijk hoe hij die buitenmantel gemaakt heeft. Dit is natuurlijk uit 4 plaaten gemaakt en jij wil weten hoe hij die aan elkaar heeft gemaakt.
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd

En als je'm vergelijkt met dit heb je voor jouw SUPER GEILE KAST geen woorden! je ogen vallen eruit, je hart slaat door je borstkast etc etc. oog(dood)verblindend :o:o:o:o:o:o
Die is gewoon lelijk!Op dinsdag 26 februari 2002 19:48 schreef MasterOverdrive het volgende:
[afbeelding]
En als je'm vergelijkt met dit heb je voor jouw SUPER GEILE KAST geen woorden! je ogen vallen eruit, je hart slaat door je borstkast etc etc. oog(dood)verblindend :o:o:o:o:o:o
Deze is prachtig!
Als je op dat plaatje klikt, dan zie je dat de mantel met een standaard hoekprofiel in elkaar zit, en ik denk zelfs dat dat hoekprofiel ook weer precies in die hoek van het binnenste valtOp dinsdag 26 februari 2002 19:45 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Nou, als je op dit plaatje klikt
en je kijkt naar de buitenmantel (links). Dan zie je aan de binnenkant bij de hoekjes van die extra plaatjes/hoekjes.
Ik denk dat als je dan deze mantel over het binnenste schuift (rechts), dat die plaatjes/hoekjes precies op die + van de binnenkant aansluiten. De mantel kan dan niet bewegen en rust gewoon op de zwarte onderplaat.
Tenminste, dat maak ik op uit de plaatjes.
[edit]
Ow damn. Je bedoelt natuurlijk hoe hij die buitenmantel gemaakt heeft. Dit is natuurlijk uit 4 plaaten gemaakt en jij wil weten hoe hij die aan elkaar heeft gemaakt.
Damn, ik zat weer eens rechtop te slapen
1
2
3
4
5
| +-----+ |+---+| || || |+---+| +-----+ |
waar bij dan dat hoekprofiel in de buitenhoek van het +je valt snappie?
[edit= code beetje verkloot]
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
AAARRRRGHHH. Mijn ogen !!!!Op dinsdag 26 februari 2002 19:48 schreef MasterOverdrive het volgende:
[afbeelding]
Voor de rest van mijn leven
(Nee blue_tweaker, je weet ook wel dat ik met
Eeeuhm, had ik dat net niet in het door jou ge-quote bericht zitten vertellenOp dinsdag 26 februari 2002 20:00 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
Als je op dat plaatje klikt, dan zie je dat de mantel met een standaard hoekprofiel in elkaar zit, en ik denk zelfs dat dat hoekprofiel ook weer precies in die hoek van het binnenste valt
code:
1 2 3 4 5 šXšTšTšTš[ šU+---+šU šU| |šU šU+---+šU š^šTšTšTša
Ach ja. Blijft een supergeile kast
Verwijderd
Voor de rest van je leven cool?Op dinsdag 26 februari 2002 20:00 schreef JaJoah het volgende:
[..]
AAARRRRGHHH. Mijn ogen !!!!
Voor de rest van mijn leven
dit zag ik, maar waar het mij om gaat, hoe heeft die gast dat hoekprofiel aan de buitenste platen heeft gemaakt. DAT is waar het om gaat. Want ik zie geen bevestigings materialen enzo.Op dinsdag 26 februari 2002 20:00 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
Als je op dat plaatje klikt, dan zie je dat de mantel met een standaard hoekprofiel in elkaar zit, en ik denk zelfs dat dat hoekprofiel ook weer precies in die hoek van het binnenste valt
code:
1 2 3 4 5 +-----+ |+---+| || || |+---+| +-----+
[edit= code beetje verkloot]
Verwijderd
The cyclographing developer
Verwijderd
kzal het dan maar eens uit de doeken doen he :-):-):-)
Die hoekprofielen van de buitenste mantel rusten inderdaad op de onderste plaat, en het deksel houdt de mantel tegen in de andere richting. De mantel schuift inderdaad exact tussen de hoeken gemaakt door de binnenste delen (amai wat een zinnen). 4 Lange draadstangen houden dan het geheel tegen elkaar & alles zit muurvast. Die hoekprofielen zijn gelijmd met Bizon Kombi Power, wat een tweecomponent epoxy lijm is. Enorm goeie lijm voor aluminium! :-)
zeg en hoe doen jullie die andere smileys? is er een andere lijst dan die hier onder of zo?
tnx m8Op dinsdag 26 februari 2002 20:28 schreef Nosdrovni het volgende:
amai zeg jullie hebben goeie ogen
kzal het dan maar eens uit de doeken doen he :-):-):-)
Die hoekprofielen van de buitenste mantel rusten inderdaad op de onderste plaat, en het deksel houdt de mantel tegen in de andere richting. De mantel schuift inderdaad exact tussen de hoeken gemaakt door de binnenste delen (amai wat een zinnen). 4 Lange draadstangen houden dan het geheel tegen elkaar & alles zit muurvast. Die hoekprofielen zijn gelijmd met Bizon Kombi Power, wat een tweecomponent epoxy lijm is. Enorm goeie lijm voor aluminium! :-)
zeg en hoe doen jullie die andere smileys? is er een andere lijst dan die hier onder of zo?
maar die smilies zijn gewoon gelinkt
Dus laat je nie flashen hoor, is een kwaal van nederlanders tegen over belgen
Echt mega mooi
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Verwijderd
Jemig......
Heb zelf ook wel eens wat nagedacht aan het zelf bouwen van een kast.... maar zo mooi had ik het niet kunnen bedenken.
het idee van die kap er weer los overheen... geweldig...
Reality beats fiction by far!
Verwijderd

Echt super onwijs
War heb jij die knoppen vandaan, en heten ze. Die zijn namelijk echt cool. Die knoppen heb ik wel eens eerder ergens gezien, maar niet op een case.. Waar was da ook al weer?
Je zei al dat ie redelijk zwaar was, heb je er wieltjes onder om hem te verplaatsen?
Ben je niet bang dat er in dat aluminium krassen komen als ie ergens tegen aankomt?
Wat voor gereedschap heb je allemaal gebruikt om dat aluminium recht te zagen. (Ik bedoel dus echt recht)
die knoppen kan je bij conrad kopenOp dinsdag 26 februari 2002 20:50 schreef Ankabouti het volgende:
Mes Complimentes!!!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Echt super onwijs![]()
![]()
War heb jij die knoppen vandaan, en heten ze. Die zijn namelijk echt cool. Die knoppen heb ik wel eens eerder ergens gezien, maar niet op een case.. Waar was da ook al weer?
ze heten: anti vandalistme knoppen
nah, master casemodder zal je bedoelenOp dinsdag 26 februari 2002 21:07 schreef zeven het volgende:
zo hey aan al die reply's te zien is hij nu
THE MASTER TWEAKER HIMSELF*
*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
Btw wat een lelijk brak ding zeg UHL
[nu ben ik lekker de enigste die hem lelijk vind..maar damn hijz wel mooi
Issie al ergens te koop?
* Magic wil dat ook wel maar gaat beginnen met z'n eigen niet-zo speciale casemod.
* Magic is niet zo'n "eigen huis en tuin" persoon.
* Magic heeft 2 linkerhanden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Whoee waanzinnig mooi!!!
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
Mijn Lian-Li PC-70 verbleekt hier gewoon bij.
Jongens, ik doe mijn kast in de aanbieding, en ga ook maar eens creatief zijn. Jemig, die kast ga je van kwijlen
TE KOOP:
Ik zou er serieus over denken om je design in productie te brengen. Ik denk dat je er een leuk centje mee kunt verdienen!
En je maakt natuurlijk nogal wat Tweakertjes blij
Waar heb je de materialen gekocht? En wat kost dat aluminium?
Verwijderd
ook
als ik nu naar mijn case kijk begin ik echt te janken!