M'n eigengemaaktezelfontworpen casemod

meer pics op www.vieren.be/casemod
specs en zo staan ook op de saait

meer pics op www.vieren.be/casemod
specs en zo staan ook op de saait

Automatiseren kan je leren!
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Zie z'n site nog meer vette pic ook, maar wat een vette mod zegOp dinsdag 26 februari 2002 11:03 schreef MICHIEL123 het volgende:
WHAAA sw333t dat is zekers een van de mooiste mods die ik heb gezien. Hoelang ben je er mee bezig geweest ? Wat heeft het je gekost enz geef is wat meer info over de maten van de kast
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Verwijderd
Verwijderd
dat is een goed begin, ziet er ook erg professioneel uit, heb je jouw ontwerp al verkocht?All pictures are copyrighted. Do not distribute without written permission from the author
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
das 5'25Op dinsdag 26 februari 2002 11:23 schreef themaxter het volgende:
GAAAFFFFF!!!!!
Als ik het goed zie op die site, heeft ie nog plaats voor een andere externe 3,5" drive onder die DVD speler.
Moet ook maar is gaan kijken wat ik kan verzinnen
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Foutje...:oOp dinsdag 26 februari 2002 11:25 schreef Fire_escape het volgende:
[..]
das 5'25
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Senri no michi mo ippo kara
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
I reject your reality, and substitute my own.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Gast, ik wil zeer graag die bouw tekening, alleen ik heb je mail adres nietOp dinsdag 26 februari 2002 13:01 schreef Nosdrovni het volgende:
nog weer wa vraagjes antwoorden zie
- inderdaad volledig uitgetekend in 3dsmax & dan in autocad alle stukken appart uitgewerkt.
- het alu is afgewerkt met de hand, gewoon opschuren met waterschuurpapier, eerst met 200 dan 500 dan 800 enzen dan vernissen - ik ben 2 kg vermagerd van al da opschuren ;-)
- welk gereedschap? euhm een boormachine, een decoupeerzaag een schuurmachine een schroevendraaier, een ijzerzaag, soldeerbout, blik bier, schuurpapier, dremel, breekmes, vijlen, zweet & slaapverzuim
- die fans vooraan heb ik ook lang over getwijfeld, maar de psu blaast minder straf dan de papst fan & het logo laat goed de airflow door.. ik voel dat uit het voorste logo duidelijk meer airflow komt dan de bovenste (alletwee 0,9W papst) dus 't moet wel zijn dat het werkt :-)
- pics van de achterkant komen vanavond misschien
- de bouwtekeningen ga ik misschien op de site zetten, mail me anders gewoon eens
- dat 5,25" frontje zit vast met 2 alu hoekjes met een gaatje in waar anders de cdromvijskes zitten
phew zeg
toch bedankt voor alle,:-)'s & interesse
.. en nu gaan
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
WE'RE NOT WORTHY!!
WE'RE NOT WORTHY!!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Pay peanuts get monkeys !
Verwijderd
idd heel 1337 leuk ontwerp/uitvoeringOp dinsdag 26 februari 2002 13:18 schreef Adonias het volgende:
l337 !!
mooi biljardtafel trouwens