Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
ik weet niet of iemand het al heeft gezegd, maar kijk eens naar die teller op die site!!!!!!
hier dus
Het is lastig om je specs up to date te houden
op een dag ruim 2100 bezoekers! En dat gelijk als eerste dag online.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Hoe wordt men opper-tweaker in 1 dagOp dinsdag 26 februari 2002 22:29 schreef aP_ het volgende:
ik weet niet of iemand het al heeft gezegd, maar kijk eens naar die teller op die site!!!!!!
Verwijderd
Stem voor deze kast om hem op de frontpage te krijgen !!!
Voor !!!
Hij is vet strak.... Is tie te koop ??
bent niet de enige die 't op was gevallen, ik d8 ff kijken wat het posten van dit topic een invloed heeft op z'n stats; doe ik namelijk altijd. Was 't de 1ste dag en al meer dan 2000 bezoekers !!!Op dinsdag 26 februari 2002 22:29 schreef aP_ het volgende:
Dat schopt zwaar kont!!! Ziet er echt mooi uit. Ik ben ook wel van plan om zelf een kast te maken, maar dit ontmoedigt mij gewoon! Dit ultieme kan ik nooit berijken.![]()
hier dus
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
't was z'n 1ste mod: zat 'm volgensmij meer in de tijd, het geld, z'n vriend (lasercutting), en doorzettingsvermogen.Op dinsdag 26 februari 2002 23:04 schreef freezy17 het volgende:
VETTE MOD!jammer dat het wat te moeilijk is te maken voor de zo gemiddelde Tweaker!
Dus...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik zou graag de bouwtekeningen een keer willen zien. Niet om jou case na te maken maar gewoon om er van te leren. Ik ben erg benieuwd hoe je alles zo precies kunt uitwerken in autocad en het lijkt me leuk om zelf ook iets totaal nieuws en orgineels te ontwerpen en bouwen.
Vraagje: Zijn alle sleuven en gaten enz. ook laser cut of heb je die echt nog allemaal moeten boren, zagen, schuuren, enz.?
Je kunt me trouwens mailen op: freek_sp@hotmail.com
(mijn e-mail van got freek@is-tuning.nl probeer ik zo veel mogelijk voor mijn internet site ( www.is-tuning.nl Duhh
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Euhmz de tekeningen zet ik voorlopig nog niet online, ik ga er nog eens over slapen
De materialen zijn niet zo super moeilijk te krijgen, hier in België pak je gewoon de geile gids en je begint te bellen :-P Niet echt goedkoop zo'n alu stukken, ik heb ze eigenlijk via via
Die voedingskabel loopt door de kast omdat de psu vooraan zit. Ik wou ook niet dat je de psu goed zag zitten, zo mooi is dat ding niet
enneuh ik ben aan't proberen om een hit uit afrika te krijgen op m'n site, dan heb ik alle continenten
Ik ga ook in Belgie wonenOp dinsdag 26 februari 2002 23:24 schreef Nosdrovni het volgende:
hier in België pak je gewoon de geile gids
Alleen uh :
Hou je dat ding met nootjes bij elkaar?"the top 4 nuts keep the thing together"
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Verwijderd
Misschien ook nog iets om na verloop van tijd de floppy/cd-rom speler te spuiten?
* Demo gaat serieus overwegen om een water(en kwijl)vast toetsenbord te kopen als er meer van dit soort mods komen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
echt netjes
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
Verstandig! Ik zou dat idd niet zo online zetten.Op dinsdag 26 februari 2002 23:24 schreef Nosdrovni het volgende:
Euhmz de tekeningen zet ik voorlopig nog niet online, ik ga er nog eens over slapenMensen hebben me al eurotjes geboden voor de cad files en zo..
Als je ze in produktie brengt wil ik er wel een kopen. Maar ik zou hem zelf ook niet zo gaan namaken van jouw bouwtekeningen. Dan ga ik zelf iets ontwerpen, da's veel origineler!
Wat me wel leuk lijkt is een tutorial over "Hoe maak ik een custom aluminium case?" van je te zien verschijnen. Hoe ga je ontwerpen? Waarmee ontwerp je? Welke gereedschappen gebruik je op welke manier? Waar haal je de spullen vandaan? Gebruik je malletjes? Hoeveel tijd kosten dingen? Wat moet wel/niet doen? Wat voor problemen kun je tegenkomen, en hoe heb jij die opgelost? Wat voor bevestigingstechnieken heb je gebruikt?
Dan hoef je nog niks geen ontwerp vrij te geven, maar help je wel mede-tweakers met hun eigen custom case(mod)! (En daar hopen we natuurlijk vurig op!
LOL
Cool is ie zeker weten. German.....
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Verwijderd
9?????Op dinsdag 26 februari 2002 11:04 schreef RedruM het volgende:
9 voor de afwerking.
10 voor de originaliteit.
9.5 niet slecht
2x dikke 10
is echt super en supe gaaf
nog nooit zo'n mooie mod gezien
Wanneer kan ik hum waar bestellen?
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
waar ken ik er een bestellen
ik wou dat ik er de sk1l22 / materiaal voor had...
ik ben tot nu toe niet verder gekomen als:
[topic=409111]
maarjah
http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.php?s=7b869ef73d72461ffe40dab2356d91fa&threadid=69754
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
Verwijderd
wedden datje bij een metaal bewerkings bedrijf werkt
You're a hell of a 3D max artist Nosdrovni
Volgens mij is dit moeilijker te maken in 3D Studio dan in het echt, LOL
Trouwens: er moest toch iemand zijn die zij dat het FAKE is, anders is het geen Tweakers.net topic
Verwijderd
Nou de fotos zien er anders wel echt uit? Als dit fake is dan mag die gast van mij een ban krijgen.Op woensdag 27 februari 2002 13:05 schreef mr_obb het volgende:
Ben ik dan de enige die ziet dat dit FAKE is? Hij zegt het zelf: Hij heeft alles geklust in 3D Studio Max
Trouwens: er moest toch iemand zijn die zij dat het FAKE is, anders is het geen Tweakers.net topic
Hap hap?Op woensdag 27 februari 2002 13:20 schreef iFc-Freaky het volgende:
[..]
Nou de fotos zien er anders wel echt uit? Als dit fake is dan mag die gast van mij een ban krijgen.
Over dit verhaal gaat dat 3d studio max en hij heeft het daarna omgezet in een cad programma.Op dinsdag 26 februari 2002 12:35 schreef drLiter het volgende:
Hier heb je vast wel een bouwtekening voor gemaakt!!
Zou je die kunnen delen met ons Tweakers?
Bewerking van alu, waarmee heb je dat gedaan?
En wat waren de kosten van dit cubuzje?
wel beter lezen
Alleen de frontjes moeten nog he? Maar dat klepje zit er voor, dus je ziet ze niet.
Jaaa, lekker glad hoor....

Mocht je hem ooit zat zijn en willen verkopen, stuur me maar een mailtje
Misschien wordt het eens tijd om naar een fabriekje te stappen om rijk te worden
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Man, die kast ziet er zeergelikt uit!
Jezus hoelang ben je daar wel mee bezig geweest!
Keep de good work up
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
al eraan ged8 ze te gaan verkopen? hoeveel kostte dit je +- aan materiaal?
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Verwijderd
je ziet die cd rom en floppy drive toch niet?Op dinsdag 26 februari 2002 17:40 schreef cErEaL_KS het volgende:
[..]
Omdat dat mooier lijkt misschien?
wrom moet het dan mooier lijken
Dus zo doen de echte modders dat
The angle of the dangle is directly proportional to the heat of the meat.
Verwijderd
hmmmmmmOp woensdag 27 februari 2002 17:39 schreef Nosdrovni het volgende:
fake? lolz
je mag er eens aan komen voelen op occ9
lekker onzedelijk betasten
kom ik aan met mn NoRRoD kast hehe
I know 3dsmax when i see it, And this ISN'T 3dsmax.Op woensdag 27 februari 2002 13:05 schreef mr_obb het volgende:
Ben ik dan de enige die ziet dat dit FAKE is? Hij zegt het zelf: Hij heeft alles geklust in 3D Studio Max
* Magic thinks mr_obb is creating a flame-war
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Volgens mij ben jij een beetje jaloers ...Op woensdag 27 februari 2002 13:05 schreef mr_obb het volgende:
Dit is echt een enorme gave mod. Zo een ben ik al lange tijd niet tegengekomen ! Super !!!
-
Als dat geen compliment voor deze mod is...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
M'n
Naast de duizenden hits en hopen mails krijg ik aanbiedingen om hem in serie te laten bouwen en zo - wel leuk
bedankt nog es voor alle
Wow, pageviews schieten omhoog:
26 februari 2002 2348
27 februari 2002 10726
28 februari 2002 291
Totaal 13365
[offtopic]Op donderdag 28 februari 2002 00:29 schreef D.R. het volgende:
Echt een gave kast.
Wow, pageviews schieten omhoog:
26 februari 2002 2348
27 februari 2002 10726
28 februari 2002 291
Totaal 13365
idd schitterend
[edit] Volgens mij is je mod weer op meer sites komen te staan. 1,5 uur later zijn 't er al 8000, reken maar op minimaal 50k+ vandaag Telkens als je die nedstat pagina refresh na 3 sec zijn er weer 100 bij
[nog een edit] WOEHAAA JE STAAT OP SLASHDOT BOVENAAN!!! 15000 bezoekers in 4 uur
'A Belgian guy, Dennis Vieren, probably designed and built the most beautiful aluminium case ever, called project "Frozen". He designed his case from the ground up using CAD software, and built it from plates'
Damn nu word je echt beroemt, die case word zijn gewicht in goud waard !!
rofl idd, ik hoop dat je een goede hosting provider hebt die gaat het erg zwaar krijgen de komende tijd.by nihilist_1137 on Wednesday February 27, @08:36PM (#3081776)
(User #536663 Info | http://www.slashdot.org/ | Last Journal: Saturday January 05, @04:55PM)
1 aluminium case : few hundred euros
cad software : $100
self-assembly : free
Posting 3 256kb pictures in a slashdot link : priceless
Ik wil ook wel toegang hebben tot een lasercut aparaat.
Dat scheelt erg veel dremelwerk...en is veel strakker
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
PSN-ID: Thunder76nl
Ik heb de pictures moeten verkleinen & een vriend van me heeft een loadbalancing script geschreven. amai wat een verkeer zeg
enneuh kan er iemand komen helpen die mails lezen
is er iemand in belgie of nederland of in europa gewoon die dit in productie wil brengen? ik krijg veel aanbiedingen van amerikanen maar da's nie zo eenvoudig op te zetten hoor, ik ken daar de ballen van
dat is ongeveer wat ik van deze kast vind
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Maarja je moet anders maar ff mailtje sturen als je wil, ff kijken wat de mogelijkheden zijn kan nooit kwaad natuurlijk
Over een paar jaar zijn al die lelijke witte kasten weg en hebben we allemaal een alu box case met blauwe neon...
Ik kan niet wachten
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als je een limiet hebt zal je daar denk ik snel op af stevenen. Nu al ruim 60.000 hits in 3 dagen...
volgens mij is vieren.be al half slashdottedOp donderdag 28 februari 2002 11:38 schreef Macer het volgende:
Krijg je trouwens straks geen last van het bezoek aan je homepage... Als ik een bepaalde grens over ga moet ik betalen voor extra dataverkeer..
Als je een limiet hebt zal je daar denk ik snel op af stevenen. Nu al ruim 60.000 hits in 3 dagen...
Pffffffff
klein bannertje en je wordt slapend rijk!
Automatiseren kan je leren!
Dat gaat lekker
* mr_obb thinks Darkmagic is rightOp woensdag 27 februari 2002 19:40 schreef Darkmagic het volgende:
[..]
I know 3dsmax when i see it, And this ISN'T 3dsmax.maargoed, er moet toch iemand pessimistisch zijn.
* mr_obb thinks mr_obb is creating a flame-war
Toch leuk om de reacties op zo'n onzinnige post als die van mij te zien
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd
datalimit overschreden?
damn m8 dat ik echt prachtwerk...petje af

www.virtual-hideout.net/news_images/wolfie_news_17.jpg
tjek mirrorOp donderdag 28 februari 2002 15:17 schreef ThaHandy het volgende:
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd
datalimit overschreden?
damn m8 dat ik echt prachtwerk...petje af![]()
over et hoofd gezienOp donderdag 28 februari 2002 15:18 schreef epsilon het volgende:
[..]
tjek mirror
nog meer
serieuze bandbreedteproblemen
heeft er iemand ergens een internetserver of 5 te veel?
Damn ik moet ook eens wat alu kopen. Dan kan ik ook beginnen aan een kast. Waar kan je platen alu kopen van fatsoenlijke dikte?
De gamma heeft alleen 1 mm plaatjes.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ik zou hem zelf alleen niet willen hebben, want het grote nadeel van deze kast (vind ik) is dat hij best groot is, daar heb ik geen ruimte voor
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!
wou dat ik een beetje crea was
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
en aangezien ik bijna jarig ben
laat je goed voorlichten, ga desnoods es een keer bij een advocaat langs, kost wel wat, maar dan weet je zeker dat je niet het schip in gaat..
suc-6-
btw, wat een SUPER vette kast echt ongeloofelijk!!!
ik wou ook een mod gaan doen, en ik vind dit een super idee.
heel netjes.!
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Heb hem al een tijdje geleden gezien, toch maar even de complimenten erbij doen.. Ik moet nog gaan modden, maar vergeleken met deze is hij bij voorbaat al lelijk
HIJ IS SUPA PHAT!
Complimenten!
Eindelijk weer een originele mod!
Verwijderd
Ik schat dat er zo'n 1,5 m2 aluminium nodig was.
1,5 meter aluminiumplaat van 3mm zal hier zo'n 230 gulden ofwel 100 euro kosten. ...exclusief importheffing en verzending...
Een jaar geleden kon ik hier in Alkmaar 1mm aluminiumplaat van 1 bij 2 meter kopen voor 75 gulden.
3mm plaat zal misschien zo'n 200 gulden kosten (als ze het al hebben). Dus 1,5 m2 kost je 150 gulden ofwel 70 euro.
Klopt dat ongeveer?
----------------------------------------------------
P.S.: als je een metaalzaagje gebruikt kun je zulke logo's toch ook met de figuurzaag uit je kindertimmerkist maken? Is alleen veel werk. Sommigen hebben echter een elektrische tafelfiguurzaag...