Balen CJ

. Heb de mijne gelukkig wel gekregen en aan de gang. Om je even verder te helpen: Dit staat er op de pttpost site:
http://www.pttpost.nl/klantenservice/faq/faq_verzenden_binnenland.html#an2
Wat moet ik doen als ik denk dat mijn zending zoek is geraakt?
Wanneer u de indruk heeft dat uw postzending niet is aangekomen, kunt u op het postkantoor gratis een navraagformulier indienen. Aan de hand van de gegevens die u invult, probeert PTT Post te achterhalen of uw zending al dan niet is bezorgd. Het antwoord krijgt u toegestuurd. Navragen over postzendingen naar het buitenland kunt u binnen een termijn van 1 jaar na verzending indienen. Het laten uitvoeren van een dergelijke navraag is gratis.
Wanneer u een pakket met streepjescode heeft verstuurd, kunt u zelf nagaan of deze is bezorgd, via
www.tracktrace.nl of via telefoonnummer 0900-0570 (0,45 EUR per minuut).
Wat gebeurt er met onbestelbare postzendingen?
Een onbestelbare postzending is een zending die niet aan de geadresseerde kan worden uitgereikt.
Wanneer de afzender onbekend is, wordt zo'n zending naar de afdeling Onbestelbare Postzendingen in Den Haag gestuurd. Op last van de kantonrechter kan de zending hier worden geopend om de bestemming of de herkomst ervan te achterhalen. Lukt dit niet, dan wordt de postzending vernietigd.
Bij een vermoeden dat de postzending waarde heeft, wordt deze een jaar bewaard. Ook foto-, film- en diarolletjes die uit de verpakking zijn geraakt, worden naar de afdeling Onbestelbare Postzendingen gestuurd.
Succes