Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

printen en kant en klaar VU meters.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.143 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

godv***** klote post, ik naar de brievenbus jeeeeeeh er lag een dik pakketje ik meteen dat is hd vu meter kewl , trouwens mooi schoen profiel op die envelop. envelop open spullen uitgepakt wat maar 6 ledz, oh wacht er liggen er nog een paar in envelop.

moraal van dit verhaal :" die klote post is er met z'n lompe poten opgaanstaan."

die print banen kan ik wel maken maar ik kan momneteel even niet controleren of de hele vu meter het nog wel doet

!!!@##$#$%@%^^$%*

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Printbanen zijn nogal vaag, waarom zijn ze niet gewoon van kopen zoals altijd? bij mij zitten ze nog net niet los.

(BDW geen flame op topicstarter)

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 11:19 schreef Terror het volgende:
Er staat me iets bij dat C de laatste lading deze maandag verstuurd zou hebben/ging verzenden. Net in de bus gekeken en niks te bekennen? Heb ik weer wat gemist?

Was ooit zo blij dat ik boven aan de lijst stond. Volgensmij is die lijst opgedeelt ge-inverteerd en sta ik nu helemaal achteraan ofzo.

Wat meer info pls. Is alles nu daadwerkelijk verstuurd?
hij had alle pakjes af en zou ze verstuuren(geloof dat dat maandag ofzo was).

Verwijderd

Topicstarter
het klopt dat ik maandag alle meuk zou opsturen maar de elekbouer had we 2 !! |:( potmeters, ik heb net de rest opgehaald......

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:57
* Terror wacht nog steeds in spanning af.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Eindelijk tijd gehad om em in te bouwen, doet hij het niet goed :(. Wie heeft er een idee: Het zevende ledje doet het niet en de rest wel. Is dit ledje nu kapot of kan er nog wat anders aan de hand zijn?? Ik kan in elk geval niets bijzonders zien.

• Terror
Ledje verkeert om? Kabelbreuk? Te weninig soldeer? (Jup dat kan ook) Led kapot?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:00 schreef Terror het volgende:
Ledje verkeert om? Kabelbreuk? Te weninig soldeer? (Jup dat kan ook) Led kapot?
Toch maar eens weer goed doorgemeten en vergrootglas erbij gehaald. Blijkt een pootje iets los te zitten en dus een kabelbreuk |:(. Kan ik dus aan het solderen.

Verwijderd

CJ: is de mijne(en die van andere mensen) al verstuurd?
kan je ons status geven?

• Terror
Betekent woensdag opgehaald btw ook woensdag verstuurd?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 12:31 schreef Terror het volgende:
Betekent woensdag opgehaald btw ook woensdag verstuurd?
nee dat betekend donderdag verzenden :P

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 14:18 schreef C001JU135 het volgende:
nee dat betekend donderdag verzenden :P
Dus dan is het morgen (vrijdag) binnen?

• Terror
ik gok op zaterdag ontvangen.

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 09:10

shades

huh ?

een aantal printbaantjes en soldeer-eilandjes hadden imho wel ietsje groter mogen zijn, met name de led print had iets verkloot-vaster kunnen zijn i.h.g. dat je eens een ander kleurtje er in wilt frommelen. verder okay hoor...

https://k1600gt.nl

• Terror
Hmm, C? Donderdag had je ze op de bus gedaan. Vrijdag zouden ze bezorgd kunnen worden. is nu zaterdag. Post is geweest. Mooi pakketje voor mij. Ha, mijn conrad bestelling. Maar geen vu-meter pakketje? Is ie verstuurd? (effe verifieëren.)

Verwijderd

ik heb eindelijk de stukjes kunnen krijgen hier in belgië (grote potmeters enzo) maar weet nog 1 iets niet en dat is waar de + en - van de elco moeten komen ...

Verwijderd

Moet ik echt alle 33 pagina's nog eens doorlezen als de vorige keer om te weten te komen welk draadje waar uitkwam(om het dan ngo niet te vinden ook natuurlijk)

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 15:06 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik heb eindelijk de stukjes kunnen krijgen hier in belgië (grote potmeters enzo) maar weet nog 1 iets niet en dat is waar de + en - van de elco moeten komen ...
De min van de elco komt in dit geval aan de min van de voeding. (de + komt op pen 5 van de LM 3914 en pen 4 van de TIL 111.

Verwijderd

he cj, heb je die van mij nu al op de post gedaan? had gehoopt dat ie zaterdag er was, maar de postbode had niets voor me :(
Wil je ff reageren?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 14:58 schreef __Ted__ het volgende:
he cj, heb je die van mij nu al op de post gedaan? had gehoopt dat ie zaterdag er was, maar de postbode had niets voor me :(
Wil je ff reageren?
yep.

ALLES is hier weg.....

Verwijderd

dus dan moet ie van mij hier maandag binnenkomen met de post?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk ut :?

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 20:29

aP_

Op zondag 14 april 2002 15:00 schreef C001JU135 het volgende:

[..]

yep.

ALLES is hier weg.....
Jippie!!! :) kan ik eindelijk ermee bezig.. (NOT, ik zit volgende week in belgië). Heb ik in iedergeval een goed gevoel erover :z

Het is lastig om je specs up to date te houden

Verwijderd

ok, ik wacht af. Ik hoop echt dat ie er maandag is, want het heeft nu wel lang genoeg geduurt dacht ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 15:08 schreef __Ted__ het volgende:
ok, ik wacht af. Ik hoop echt dat ie er maandag is, want het heeft nu wel lang genoeg geduurt dacht ik zo.
d8 ik ook :(

Verwijderd

Topicstarter
ok, doordat alles nu afehandeld is ga ik een modje vragen dit draadje te sluiten.

zijn er nog ragen/opmerkingen/problemen?

stuur een mailtje naar C001JU135@hotmail.com

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 20:29

aP_

Op zondag 14 april 2002 15:37 schreef C001JU135 het volgende:
ok, doordat alles nu afehandeld is ga ik een modje vragen dit draadje te sluiten.

zijn er nog ragen/opmerkingen/problemen?

stuur een mailtje naar C001JU135@hotmail.com
Moet je hier wel ff de reden erbij zetten. Doe je het omdat er anders mensen zijn die vragen of je nog wat kunt maken?

Nog niet alles is afgehandeld jah... je hebt het laatste nu wel verstuurd, maar het is nog niet bij de anderen aangekomen. Ik zou het nog ff open laten.

Het is lastig om je specs up to date te houden

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 15:40 schreef aP_ het volgende:

[..]

Moet je hier wel ff de reden erbij zetten. Doe je het omdat er anders mensen zijn die vragen of je nog wat kunt maken?

Nog niet alles is afgehandeld jah... je hebt het laatste nu wel verstuurd, maar het is nog niet bij de anderen aangekomen. Ik zou het nog ff open laten.
pcies want mijn mailbox blijft overstromen van de requests :(

dat het nog niet is aangekomen dat is slechts een kwestie van ff w88 ....

Verwijderd

dus is het zeker nog niet afgerond ...
ik moet zelf nog beginnen met solderen en denk niet dat ik de enige ben

• Fire_Bird
  • Laatst online: 29-11 08:01
ik vind het ook onterecht om hem nu al te sluiten, we wachten al vet lang op onze vu-meters, ok, ze zijn nu verstuurd, maar toch, er komen vast nog wel wat vragen....
en tsjah, dat je mailbox overstroomt met vragen heb je eigenlijk wel aan jezelf te wijten door de 'trage' afhandeling en vage beantwoording
[niet als flame bedoelt]

Verwijderd

Topicstarter
ok ok ok ok, hij blijft open :P

• Terror
Iemand die zijn vu-meters verwacht al post gehad? Post is hier laat of ik heb geen post vandaag :(

Verwijderd

ik zie het vanzelf wel komen.
maar het is dus zeker deze week *D

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:52

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb dus mn kant en klare setje in mn kast ingebouwd (na enig soldeerwerk.... :r PTT :r)
Is het ook mogenlijk om de leds te vervangen door blauwe leds? (ik heb meter met groen, geel, rood.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Fire_Bird
hmmz, vandaag wel 10 x in de brievenbus gekeken, maar helamaal niets :'(
morgen hopelijk

Verwijderd

Donderdag waren ze verstuurd toch?

- vrijdag - niet binnen
- zaterdag - niet binnen
- zondag - ptt doet niet aan bezorgen
- maandag - nog steeds niet binnen

Dit begint toch behoorlijk te zuigen al zeg ik het zelf :(

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:42

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Cool : Ik had je nog een mailtje gestuurd. Ik had 5 meters besteld & geld overgemaakt.

heb je zo de status voor mij of ze inderdaad onderweg zijn?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 17:01 schreef Capice het volgende:

- vrijdag - niet binnen
- zaterdag - niet binnen

mwa, als ik ze zaterdag niet heb begin ik pas te zijken tegen CJ. als ze er eerder zijn dan niet.
maar ik zie ze wel verschijnen.

ik weet hoe het is om een inkoop actie te houden dus mij hoor je niet.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:19 schreef KingOfDos het volgende:
mwa, als ik ze zaterdag niet heb begin ik pas te zijken tegen CJ. als ze er eerder zijn dan niet.
maar ik zie ze wel verschijnen.

ik weet hoe het is om een inkoop actie te houden dus mij hoor je niet.
Toevallig weet ik ook hoe het is om een inkoop actie te houden. En ik heb gemerkt dat als ik mijn spullen op donderdag op de post doe, dat ze vrijdag of zaterdag binnen zijn. En ik mag er toch van uit gaan dat als CJ zegt dat als ze donderdag op de post zijn gegaan dat ze dan ook werkelijk de deur uit zijn gegaan (8>

Eigenlijk ben ik gewoon een beetje aan het zeiken, omdat het vandaag nog steeds niet binnen is >:)

Verwijderd

hier het zelfde, ik heb ook nog steeds niets binnen. CJ, hoe kan dit? Is de post zo traag of wat??
Baal nu wel een beetje |:(

• Terror
Op maandag 15 april 2002 17:01 schreef Capice het volgende:

- vrijdag - niet binnen
- zaterdag - niet binnen

Voeg toe Dinsdag. Komaan zeg. WTF is er aan de hand?

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:07 schreef Terror het volgende:

[..]

Voeg toe Dinsdag. Komaan zeg. WTF is er aan de hand?
precies, dat vraag ik me ook af :?

Verwijderd

als je langer op GoT zit dan weet je dat er wel iets fout kan gaan.
zal wel de ptt zijn(hier ga ik van uit).
als ik hem zaterdag niet heb dan heeft CJ een probleem(ik ga er van uit dat hij er eerder is).

ik merk het vanzelf.
en er zijn genoeg mensen die hun vu meter al hebben. alleen de laatste niet(dus de mensen die print+losse onderdelen hebben).

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 00:28
Ik heb er maar zelf eentje gemaakt :P werkt perfekt overichens

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 00:08

Memendo

V4-power/Team BSD

Op dinsdag 16 april 2002 18:28 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

precies, dat vraag ik me ook af :?
En ik ook!
ik heb vrij vroeg besteld en betaald, maar nu nogsteeds niets. Waarom heb je eigenlijk de prints + onderdelen als laatste weggedaan en niet op volgorde van bestellen of betalen?

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:35 schreef memendo het volgende:

[..]

En ik ook!
ik heb vrij vroeg besteld en betaald, maar nu nogsteeds niets. Waarom heb je eigenlijk de prints + onderdelen als laatste weggedaan en niet op volgorde van bestellen of betalen?
dat is achteraf lullen, maarja. Als CJ ze echt op de post heb gedaan dan ligt het idd aan de PTT. We zullen maar afwachten, hopenlijk zijn ze er morgen.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 18:39 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

dat is achteraf lullen, maarja. Als CJ ze echt op de post heb gedaan dan ligt het idd aan de PTT. We zullen maar afwachten, hopenlijk zijn ze er morgen.
ik hoop (voor CJ en voor ons) dat het al op de post is gedaan.
ik neem aan van wel. als het maar voor zaterdag binnen is.

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:52
tis op de post gedana hij had thuis helemaal niets meer :'( ik wilde er nog 1

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 19:17 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

ik hoop (voor CJ en voor ons) dat het al op de post is gedaan.
ik neem aan van wel. als het maar voor zaterdag binnen is.
Dat hoop ik ook voor hem, want Harderwijk is wel erg in de buurt van ermelo dacht ik zo, dus dan kom ik gewoon even langs CJ

• Sjoak
Op dinsdag 16 april 2002 19:22 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook voor hem, want Harderwijk is wel erg in de buurt van ermelo dacht ik zo, dus dan kom ik gewoon even langs CJ
jaja in je eentje :P :D :)

als je zo dichtbij woont kom je hem toc halen ?

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 08:13 schreef Sjoak het volgende:

[..]

jaja in je eentje :P :D :)

als je zo dichtbij woont kom je hem toc halen ?
dus je geeft toe dat cj ze nog heeft :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Je hebt toch niet weer met de hand alles geschreven ofzo zodat de PTT out gaat?

Lijkt me sterk.

* Gman wilt z'n losse versie :'(

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat ze bij ptt post lopen te klooien.

Ik kreeg 2 weken geleden mijn losse hoofd en led print van CJ opgestuurd, perfect, MAAR in de envelop zat een gat ter grote van mijn duim, het is alsof de ptt even heeft gekeken of er niets van waarde in zat :(

Wie weet hebben een aantal ptt medewerkers nu wel een kant en klare VU meter thuis liggen :(

Iemand nog meer van deze ervaringen ?

Verwijderd

Topicstarter
ok, hier weer ff een replytje, ik snap er ook geen hol van dat niemand het nog heeft :?

heeft echt nog niemand losse printjs ??? :? (+o)

ik heb hier alles al weg.

en dat de ptt er nogal bruut mee omgaat, dit vermoeden heb ik ook alleen is er niet echt een andere betaalbare oplossing :(

Verwijderd

je kan zeker de ptt niet aanspraakelijk stellen?
maar het is idd vreemd, mischien hebben ze alles geopend en zijn ze alle printjes aan het testen of het geen bom is :P

maar ik vind het echt vaag, als ik zaterdag nix heb gekregen dan zullen er dooden vallen(bij CJ of de PTT).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 12:48 schreef KingOfDos het volgende:
je kan zeker de ptt niet aanspraakelijk stellen?
maar het is idd vreemd, mischien hebben ze alles geopend en zijn ze alle printjes aan het testen of het geen bom is :P

maar ik vind het echt vaag, als ik zaterdag nix heb gekregen dan zullen er dooden vallen(bij CJ of de PTT).
ROFL!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 13:19 schreef C001JU135 het volgende:

[..]

ROFL!
:P

• Sjoak
iemand vu meter kopen :+

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:52

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

LOL :o

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 13:35 schreef Sjoak het volgende:
doe er maar 10.000 >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 13:35 schreef Sjoak het volgende:
STFU :( ;( :r

:D

Verwijderd

C voor de duidelijkheid,

Ik heb dus WEL losse printplaatjes van je ontvangen, alleen met een gat in de envelop, maar de plaatjes heb ik thuis liggen, bij mij zijn ze dus aangekomen.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 15:30 schreef doehetzelver het volgende:
C voor de duidelijkheid,

Ik heb dus WEL losse printplaatjes van je ontvangen, alleen met een gat in de envelop, maar de plaatjes heb ik thuis liggen, bij mij zijn ze dus aangekomen.
vandaag? of gisteren?
als jij ze vandaag had dan kan ik ze morgen verwachten(hoop ik).

Verwijderd

mmmmmm, ik had alleen en los printje besteld.

ik heb nog helemaal nix gekregen!

Verwijderd

Ja, het wordt zo ondertussen een beetje saai, maar vandaag had de ptt weer geen dikke envelop voor mij :'(

Verwijderd

hier ook erg saai. nog steeds niets gekregen :( :( :(

Verwijderd

erg vreemd.. ik heb mn totaal opgebouwde ongeveer 2wk terug gekregen, inmiddels (opnieuw opgebouwd, thx ptt) ingebouwd en wel!

voor pics en een filmpje check:
[topic=471009/1/25]

wel ff reageren he! ben benieuwd naar de meningen

/edit
btw, dat rood/wit gedraaide draadje is de hdd aansluiting aan de vu-meter
/edit

• Terror
Vanmiddag niks in de bus wat op een vu-meter leek.

Wat wordt de gang van zaken als ze er zaterdag nog niet zijn?

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 16:22 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

vandaag? of gisteren?
als jij ze vandaag had dan kan ik ze morgen verwachten(hoop ik).
2 weken geleden , dus waar de onderdelen van de rest van de bestellers is gebleven ?

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Gisteren had ik ze (nog) niet (eab :) ).. maybe vandaag?!

* mkleinman gaat alvast voor de brievenbus liggen :-)))))))

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• Fire_Bird
kwartiertje geleden, de postbode! ik denk YES *D
open brievenbus, hele stapel post, hmmzz, 1 enveloppe voor mij...opschrift; Groene Land Achea :'(
Weer niks, ja alleen een duur geintje, bromfietsverzekering :(

Verwijderd

ik zit nu op m'n werk, dus kan niet kijken of ie er is, maar ik hoop het van harte!!!
Vanavond horen jullie meer.

Verwijderd

ik heb nog ff een vraagje over de printjes, maar dan over de werking, heb net alles in elkaar gezet en kom tot de conclusie dat de LM3914 na 2 seconden HEEEL erg warm word, brand er bijna mijn vingers aan.

moet die print nu op 12V of 5V ? iemand een idee aan wat het nog kan liggen ?

Verwijderd

Vandaag kon de postbode me weer niet blij maken.

Naar ik begrepen heb zijn vorige week donderdag alle bestellingen van printjes met losse onderdelen verzonden.

Zijn er mensen die hun bestelling al binnen hebben (printjes met losse onderdelen)?
Zijn er meer mensen, zoals ik, die nog steeds op hun pakketje aan het wachten zijn?

Ik vind het ondertussen wel een beetje vreemd worden, something fishy is going on here...

• Fire_Bird
Op donderdag 18 april 2002 15:28 schreef Capice het volgende:

Naar ik begrepen heb zijn vorige week donderdag alle bestellingen van printjes met losse onderdelen verzonden.

Zijn er mensen die hun bestelling al binnen hebben (printjes met losse onderdelen)?
Zijn er meer mensen, zoals ik, die nog steeds op hun pakketje aan het wachten zijn?

Ik vind het ondertussen wel een beetje vreemd worden, something fishy is going on here...
ik wacht ook nogsteeds op mn print+onderdelen

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 15:28 schreef Capice het volgende:

ik wacht ook nog op Print+Onderdelen.
maarja, als ze er zaterdag nie zijn dan ga ik ff langs CJ of de PTT >:)

vandaag nix gehad :'(
mischien morgen :?

• Terror
Donderdag 18-4-2002 17:43 hier ook niks.

Er van uitgaande dat de ptt het verkloot heeft. Wat zijn onze mogelijkheden?

Verwijderd

hier ook nog steeds niets :( :( :( :( :( :(

ik begin het wachten nu onderhand zat te worden!!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

* mkleinman ligt nog steeds voor de brievenbus te wachten :P :)

Ik heb ook nog niets ontvangen helaas :(

• Terror
Same here

• Fire_Bird
vandaag nog niets!!! :( :(

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik kreeg vandaag ewl een hoop post inclusief pakketje, maar helaas :-(

Ik vermoed dat de ptt een beetje verrot is :'(

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, ik ga es ff kijken of ik iemand kan bellen :(

weet iemand waar ik moet zijn voor dit soort problemen ?

of heb ik nog andere mogelijkheden ???

Verwijderd

Balen CJ ;(. Heb de mijne gelukkig wel gekregen en aan de gang. Om je even verder te helpen: Dit staat er op de pttpost site: http://www.pttpost.nl/klantenservice/faq/faq_verzenden_binnenland.html#an2

Wat moet ik doen als ik denk dat mijn zending zoek is geraakt?

Wanneer u de indruk heeft dat uw postzending niet is aangekomen, kunt u op het postkantoor gratis een navraagformulier indienen. Aan de hand van de gegevens die u invult, probeert PTT Post te achterhalen of uw zending al dan niet is bezorgd. Het antwoord krijgt u toegestuurd. Navragen over postzendingen naar het buitenland kunt u binnen een termijn van 1 jaar na verzending indienen. Het laten uitvoeren van een dergelijke navraag is gratis.

Wanneer u een pakket met streepjescode heeft verstuurd, kunt u zelf nagaan of deze is bezorgd, via www.tracktrace.nl of via telefoonnummer 0900-0570 (0,45 EUR per minuut).

Wat gebeurt er met onbestelbare postzendingen?

Een onbestelbare postzending is een zending die niet aan de geadresseerde kan worden uitgereikt.

Wanneer de afzender onbekend is, wordt zo'n zending naar de afdeling Onbestelbare Postzendingen in Den Haag gestuurd. Op last van de kantonrechter kan de zending hier worden geopend om de bestemming of de herkomst ervan te achterhalen. Lukt dit niet, dan wordt de postzending vernietigd.

Bij een vermoeden dat de postzending waarde heeft, wordt deze een jaar bewaard. Ook foto-, film- en diarolletjes die uit de verpakking zijn geraakt, worden naar de afdeling Onbestelbare Postzendingen gestuurd.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ff naar het postkantoor geweest en zo'n gaar formulier ingevuld :r :(

Vraag ik "hoe lang gaat het nou nog duren"

Zegt die eikel nouw op een week moet je toch wel rekenen.

Daarna heb ik ff gezecht dat ik er niet zo blij mee was :7 en ben weggegaan.

Voeer iedereen die nog niets heeft kan ik maar 1 ding doen op dit moment, en das is sorry zeggen :(

S.O.R.R.Y.

ps. als iemand em toch nog krijgt wil ik dat graag ff horen...

• Fire_Bird
Op vrijdag 19 april 2002 15:53 schreef C001JU135 het volgende:

Voeer iedereen die nog niets heeft kan ik maar 1 ding doen op dit moment, en das is sorry zeggen :(

S.O.R.R.Y.

hmmz, GAAR PTT zootje!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 15:53 schreef C001JU135 het volgende:

S.O.R.R.Y.

hier op GoT heb ik al een paar dingen gemerkt.

* PTT :r
* Postbank :r
* n00b's, leer een zoeken(ookal ben ik van het 'Anti n00b afzijk font').

[edit=typo]

• Terror
Uiteraard laten wij het horen als ie aankomt/werkt.

Verwijderd

Verwondert mij in dit topic totaal niet meer, maar zou je nu eens willen antwoorden ajb.

Als ik ff defrag start en dus de hele tijd mijn VU-meter op 100% staat krijgt de LM3914(ofzo) direct HEEL heet, je kan er echt je vinger niet opleggen.

Is dit normaal ? of moet de print gewoon toch op 5V ?

(ik heb mijn printjes dus al een hele tijd in België ontvangen en in de omslag zat dus ook en gat)

• Terror
Oplossing is een heatsinkje. 7 volt laten draain. 5 volt laten draaien. Kies maar.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 18:30 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Verwondert mij in dit topic totaal niet meer, maar zou je nu eens willen antwoorden ajb.

Als ik ff defrag start en dus de hele tijd mijn VU-meter op 100% staat krijgt de LM3914(ofzo) direct HEEL heet, je kan er echt je vinger niet opleggen.

Is dit normaal ? of moet de print gewoon toch op 5V ?

(ik heb mijn printjes dus al een hele tijd in België ontvangen en in de omslag zat dus ook en gat)
Dit is wel normaal, omdat alle stroom voor de LEDs door het IC geleverd wordt.

En wat is heet, 60°C wordt bij aanraking als heet ervaren maar een halgeleidercomponent heeft daar helemaal geen problemen mee.
Zolang de temp van de behuizing niet warmer dan pakweg 100°C wordt, zit het in de regel wel goed.

Verwijderd

maar ik heb nog nix :'(
K*T ptt!
K*T postbank(voor mijn inkoop actie).

• Terror
Het is weer zaterdag, post geweest. Leuk bruin pakketje, maar geen vu-meter.

Verwijderd

ik denk dat ik even de PTT ga bellen :(

• Terror
Ben benieuwd naar het resultaat.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:26

reiker

dan jij!

anders ik wel...

op een gegeven moment ben ik het ook wel zat eigenlijk. als er straks weer geen vooruitzicht is dan ga ik serieus nadenken over het idee om m'n geld terug te vragen. dan ga ik zelf wel wat knutselen wat op een vu-meter lijkt, ben ik nog sneller klaar ook.

Zo gezegd, zo gedaan.

• Terror
Vind het nog steeds ongeloofwaardig om heel eerlijk te zijn.

-mis zending waar 10 tabbladen vaag over gedaan wordt
-laatste gedeelte van de zending die helemaal niet aankomt, terwijl de rest geen probleem opleverde.

Das dus 2 keer dat de PTT zou upfucken op een zending van 1 persoon binnen 2 maanden. (darn, time is flying)

Verwijderd

heb door omstandigheden niet de ptt gebeld(mocht een nieuwe pc uitzoeken voor me pa :9 , echt lekker pctje, 160gig hdd, dvdrw+ en meer cool's).

maarja, ik bel maandag wel. ik word er nou toch echt ziek van :(

heeft iemand al de onderdelen+printjes ontvangen?
zoja is het echt de ptt :r

Verwijderd

weet nog niet of ik hem heb ontvangen, zit het hele weekend bij me ouders, maar vanmiddag ga ik weer terug naar me eigen huissie. Zal kijken dan en het dna ff laten weten. Ik krijg toch steeds meer de neiging om even langs Harderwijk te rijden en te vragen aan CJ hoe het nou precies zit, het uit z'n eigen mond te horen ipv hier te lezen.

• Sjoak
Op zondag 21 april 2002 13:30 schreef __Ted__ het volgende:
weet nog niet of ik hem heb ontvangen, zit het hele weekend bij me ouders, maar vanmiddag ga ik weer terug naar me eigen huissie. Zal kijken dan en het dna ff laten weten. Ik krijg toch steeds meer de neiging om even langs Harderwijk te rijden en te vragen aan CJ hoe het nou precies zit, het uit z'n eigen mond te horen ipv hier te lezen.
moet je me adress hebben want hij is zo hiero :) gezellig :)
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.