Ik slaap niet maar ik wil wel ff een vluchtje maken vanmiddagOp donderdag 28 februari 2002 09:19 schreef nealzie het volgende:
smorgens jongens!
jullie slapen vast nog, maarja, ik post ff wat voor dat de les begint...
iemand zin in een vluchtje eham-italie deze middag?
nou,ze...
Verwijderd
Gelezen in een Duits blad:
Het vliegveld Table Rock in Christmas Valley ligt in een groot diep gat. Heb gisteren effe gekeken en ben na lang rondvliegen boven gekomen. Het vliegveldje schijnt echt te bestaan : http://www.airnav.com/airport/OG06
Het ligt op +/- 13 meter hoogte terwijl 8 miles verder een vliegveldje Christmas Valley ligt op +/- 1300 meter.
Het vliegveld Table Rock in Christmas Valley ligt in een groot diep gat. Heb gisteren effe gekeken en ben na lang rondvliegen boven gekomen. Het vliegveldje schijnt echt te bestaan : http://www.airnav.com/airport/OG06
Het ligt op +/- 13 meter hoogte terwijl 8 miles verder een vliegveldje Christmas Valley ligt op +/- 1300 meter.
bij fs2002 heb je SESM, volgens mij, die ligt ook in een diep dal
smoggehs baampi's
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ultra baampi?Op donderdag 28 februari 2002 11:04 schreef Evilernie het volgende:
smoggehs baampi's
jaja....ultra baampOp donderdag 28 februari 2002 11:05 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ultra baampi?
tampert, kriminalpolizei
En jawel hoor...onze Kimble is uit z'n nest
We wachten met spanning of wat zijn eerste woordjes zijn

mogüühhhhhhhhhhhhhhh
* KIMBLE komt net uit bed
ene rico ik heb hem binne
* KIMBLE komt net uit bed
ene rico ik heb hem binne
msn heOp donderdag 28 februari 2002 11:06 schreef Robin Shrine het volgende:
En jawel hoor...onze Kimble is uit z'n nest![]()
weet iemand hoe dit komt

Ik had dit eerst niet
Komt dit door lago

Ik had dit eerst niet
Komt dit door lago
lijkt me een driver probleem met detonator ofzo....ik heb dit wel vaker gezien....Op donderdag 28 februari 2002 11:15 schreef The_FrankO het volgende:
weet iemand hoe dit komt
[afbeelding]
Ik had dit eerst niet
Komt dit door lago
tampert, kriminalpolizei
gaan we vandaag weer zo'n leuk vluchtje doen
ja maar dat was met een nvidea en dit is een ati maar ik ben ff de drivers opnieuw aan het installenOp donderdag 28 februari 2002 11:23 schreef Evilernie het volgende:
[..]
lijkt me een driver probleem met detonator ofzo....ik heb dit wel vaker gezien....
Verwijderd
Mogge (nog net)
Ben net bij LHS in aalsmeer geweest.
Ben nu een kleine € 100 lichter.
Kreeg daar nog een goede tip om voor FS2002 een hele eigen harde schijf of je schijf op te delen waar alleen FS opstaat is beter voor de resultaten
Ik ga even installen,
C Y
Kreeg daar nog een goede tip om voor FS2002 een hele eigen harde schijf of je schijf op te delen waar alleen FS opstaat is beter voor de resultaten
Ik ga even installen,
C Y
heb ik ook, een partitie van 10gb maar nu maar 1.25gb over isOp donderdag 28 februari 2002 11:34 schreef dutchplanet het volgende:
Mogge (nog net)
Ik ga even installen,
C Y
was hast du gekauft do?Op donderdag 28 februari 2002 11:34 schreef dutchplanet het volgende:
Mogge (nog net)
Ik ga even installen,
C Y
tampert, kriminalpolizei
ein berliner?Op donderdag 28 februari 2002 11:39 schreef Evilernie het volgende:
[..]
was hast du gekauft do?
nein.....ich bin ein hamburgerOp donderdag 28 februari 2002 11:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ein berliner?
tampert, kriminalpolizei
frank_o, dat komt door de SMOOTHVISION, je moet het in het spel uit zetten. als dat niet werkt niet moet je AA compleet uit zetten.
Verwijderd
Ik heb gekocht:Op donderdag 28 februari 2002 11:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ein berliner?
- ulimate Airlines (o.a. kan je zien hoeveel passagiers je mee hebt)
- Greatest airliners 737-400.
• ehmm leukOp donderdag 28 februari 2002 11:42 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Ik heb gekocht:
- ulimate Airlines (o.a. kan je zien hoeveel passagiers je mee hebt)
- Greatest airliners 737-400.
• goeie aankoop
Dan heb jij goede inkopen gedaan. Veel plezier ermee!
Verwijderd
Dank uOp donderdag 28 februari 2002 11:43 schreef Robin Shrine het volgende:
Dan heb jij goede inkopen gedaan. Veel plezier ermee!
Ik had het nu ook door ik zal het ff proberenOp donderdag 28 februari 2002 11:41 schreef FMS het volgende:
frank_o, dat komt door de SMOOTHVISION, je moet het in het spel uit zetten. als dat niet werkt niet moet je AA compleet uit zetten.
Zeg maar jij tegen Inspector Gadsheik hoor
maak een screenie van ultimate airlinesOp donderdag 28 februari 2002 11:44 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Dank u
* KIMBLE wil da zien
Verwijderd
Op donderdag 28 februari 2002 11:44 schreef Robin Shrine het volgende:
Zeg maar jij tegen Inspector Gadsheik hoor
Dank jij???
FmS ik heb nu transform & lighting uitgezet maar de lettertjes bijven heel vaag
dat van shift z bedoel ik
dat van shift z bedoel ik
Ja nu heeft hij het weer wel toenet was het gewoon goedOp donderdag 28 februari 2002 11:52 schreef FMS het volgende:
niet T&L, maar AA. zet SMOOTHVISION gewoon uit. fs2002 heeft probs met de r8500.
ik zet het uit
edit:
alles is weer normaal
alles is weer normaal
Verwijderd
is goed maar zal pas van het weekend wordenOp donderdag 28 februari 2002 11:45 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
maak een screenie van ultimate airlines
* KIMBLE wil da zien
hmmmmOp donderdag 28 februari 2002 11:55 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
is goed maar zal pas van het weekend worden
Verwijderd
En de inhoud:Op donderdag 28 februari 2002 11:57 schreef Robin Shrine het volgende:
Alvast een plaatje van de doos
[afbeelding]
Je hebt de echte vluchtlijnen (airways)
Verwijderd
Hier een paar snelle shot's van Ulimate Airlines.
heel gaaf.

Er is ook plaatje van een vertrekbord wordt van alles omgeroepen en kan je zien of een vlucht al geland is of arriveert of vertraagt is. (volgende keer een plaatje)
Voor mijn vlucht werdt er omgeroepen om te gaan boarden
Heb het nog niet helemaal goed geinstalleert geeft nog fs 2000 aan. Ik moet even een mapje veranderen.
Binnenkort meer over 'Ultimate Airlines'
C Y
heel gaaf.

Er is ook plaatje van een vertrekbord wordt van alles omgeroepen en kan je zien of een vlucht al geland is of arriveert of vertraagt is. (volgende keer een plaatje)
Heb het nog niet helemaal goed geinstalleert geeft nog fs 2000 aan. Ik moet even een mapje veranderen.
C Y
dus je hebt alleen die schermpjes en verder niksOp donderdag 28 februari 2002 13:09 schreef dutchplanet het volgende:
Hier een paar snelle shot's van Ulimate Airlines.
heel gaaf.
[afbeelding]
[afbeelding]
C Y
Verwijderd
Ik heb nog niet alles bekeken er zit veel meer bij.Op donderdag 28 februari 2002 13:12 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dus je hebt alleen die schermpjes en verder niks
O.a. 'over 250.000 real flights ready to fly in fs2002'
Van het weekend heb ik meer tijd dingen te laten zien.
Verwijderd
het is payware.Op donderdag 28 februari 2002 13:19 schreef The_FrankO het volgende:
wat is het precies en het is zeker payware
het heeft de echte 'airline flights'
Je kan je vlucht helemaal instellen op het type vliegtuig dat je gaat gebruiken en je kan de vluchtplan in je FMC plaatsen.
Maar nogmaals van het weekend meer.
Heb niet veel tijd vandaag en morgen.
Zoiets vind ik dus een flut addon... van die losse programma's die niets toevoegen.Op donderdag 28 februari 2002 13:09 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
PSS en FOS voor mij... die zijn het geld waard. De rest van de meuk - IMHO - niet.
FOS?Op donderdag 28 februari 2002 13:22 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Zoiets vind ik dus een flut addon... van die losse programma's die niets toevoegen.
PSS en FOS voor mij... die zijn het geld waard. De rest van de meuk is IMHO niet echt de moeite waard.
ene met pss ben ik het nie zo mee eens
Da's Flight One Software... oftewel de Dreamfleet
zeg dat danOp donderdag 28 februari 2002 13:24 schreef DroogKloot het volgende:
Da's Flight One Software... oftewel de Dreamfleet
Kun je dat programma ook niet @ random een vlucht aan je laten wijzen?
Tlijkt me niet zo moeilijk om in zon add on te verwerken, dat je in eerste instantie alleen maar in een f50 mag vliegen, en na 5 vluchten pas in een 737bv.
En dan promotie maken binnen je eigen airliner, of naar een andere airline overstappen.
Would be kewl!
Tlijkt me niet zo moeilijk om in zon add on te verwerken, dat je in eerste instantie alleen maar in een f50 mag vliegen, en na 5 vluchten pas in een 737bv.
En dan promotie maken binnen je eigen airliner, of naar een andere airline overstappen.
Would be kewl!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
is airport tycoon niks voor jouOp donderdag 28 februari 2002 13:26 schreef 456 het volgende:
Kun je dat programma ook niet @ random een vlucht aan je laten wijzen?
Would be kewl!
Verwijderd
ultimate Airline houd ook bij hoeveel vluchten je gemaak hebt met welk vliegtuig en je uren.
ook handig
ook handig
Hebk allang uitgespeeld... Was blij spel. Edoch niet minder leuk daarom.Op donderdag 28 februari 2002 13:27 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
is airport tycoon niks voor jou
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Het gaat toch in dat spel erom dat je een maatschappij runt en niet zelf vliegtOp donderdag 28 februari 2002 13:38 schreef 456 het volgende:
[..]
Hebk allang uitgespeeld... Was blij spel. Edoch niet minder leuk daarom.
* nealzie is uit school 
en ik heb zin in een vluchtje! zie MP topic...
en ik heb zin in een vluchtje! zie MP topic...
ik hoef niet te werken dus wie zin in een MP vluchtje heeft tussen 17:45 en 20:00 moet mij maar even mailen of icq'en
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Ik heb wel zin maar we gaan straks ook kijk maar ff in het mp topicOp donderdag 28 februari 2002 15:32 schreef jos_zwa het volgende:
ik hoef niet te werken dus wie zin in een MP vluchtje heeft tussen 17:45 en 20:00 moet mij maar even mailen of icq'en
Kan het iets later inverband met
Middag heren, Bolk hier, 113.9, @ school.
Mijn XP 1800+ komt eraan denk ik. Ik denk dat ik vanavond ook kan FS-sen
Mijn XP 1800+ komt eraan denk ik. Ik denk dat ik vanavond ook kan FS-sen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
damn, een weekje weggeweest, zijn we alweer zover.. ik zal alle pagina's ff doorspitten, tot vanavond
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Zo hier weer ff wat foto's van mij nieuwe aanwinst
Messerschmitt Me329

Dit was die ik gewoon had ge DL
Nu ff zelf een verandering aan gebracht zo als hij hoort tezijn ..

OEPS ook bij Duitsespul gaat wel eens wat mis

Waar door ik ff een nood landing moest maken
Messerschmitt Me329
Dit was die ik gewoon had ge DL
Nu ff zelf een verandering aan gebracht zo als hij hoort tezijn ..
OEPS ook bij Duitsespul gaat wel eens wat mis
Waar door ik ff een nood landing moest maken
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Nou zeg de harde kern is aan t vliegen of eten. Of tegelijk natuurlijk. Hopelijk smaakt het 
Helaas kon ik zelf niet meedoen, mijn FS bleek weer 's niet samen te gaan met MSN
Heb je die painting zelf gemaakt Black? Wel erg knap gedaan!
En ja... 't is natuurlijk wel zo dat die Duitsers de oorlog verloren hebben, dus een motorstorinkje is zo gebeurd....
Helaas kon ik zelf niet meedoen, mijn FS bleek weer 's niet samen te gaan met MSN
En ja... 't is natuurlijk wel zo dat die Duitsers de oorlog verloren hebben, dus een motorstorinkje is zo gebeurd....
er zat wel een stukje bij van die kleur .Op donderdag 28 februari 2002 17:32 schreef Rateltje het volgende:
Nou zeg de harde kern is aan t vliegen of eten. Of tegelijk natuurlijk. Hopelijk smaakt het
Maar ik heb gewoon die gebruikt als de rest moest gewoon ff namen verandere van de vleugels foto.s en zo ..maar het eind reseltat magt er wezen
hier is het stukje wat er bij geleverd wordt
Van dit file moet je vier verschillende files aan maken met de naam ...
1 me329bottom
2 me329right
3 me329rudder
4 me329top
en dan in je TEXTURE dir gooien van die plane .
Hier kan je die plane weghalen .. http://www.simviation.com/files/military/Me329.zip
hij is 4 MB
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Vluchtje van net.. doordat fs nogal moeilijk lag te doen zijn er geen pics van de landing (imagine 0.00000001 fps..)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Wow, stoere DC 10
eh.....dat is een md-11Op donderdag 28 februari 2002 18:23 schreef bolk het volgende:
Wow, stoere DC 10
tampert, kriminalpolizei
Waar zie je dat aan? Ik zie nooit het verschil tussen de DC's en MD
WingletsOp donderdag 28 februari 2002 18:37 schreef Robin Shrine het volgende:
Winglets, neus en motorenOp donderdag 28 februari 2002 18:37 schreef Robin Shrine het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Langer.Op donderdag 28 februari 2002 18:39 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Winglets, neus en motoren
Ah ok.. ik zie het verschil ook nooit
Ter vergelijking, de DC10

En nog wat nieuws (?)... FeelReal heeft weer een paar patches uitgebracht

En nog wat nieuws (?)... FeelReal heeft weer een paar patches uitgebracht
Hier nog wat pic's van de mp van vanmiddag
we stonden een hele tijd te wachten

Tijdens de vlucht

Bij het landen was ik weer als eerste dus heb ik maar ff een paar pic's gemaakt van de andere
Eerst sinterklaasrulez

dan KIMBLE

en geland

Het zijn een beetje kale pic's maar ik dacht ik post ze toch maar want daar voor is dit topic
we stonden een hele tijd te wachten

Tijdens de vlucht

Bij het landen was ik weer als eerste dus heb ik maar ff een paar pic's gemaakt van de andere
Eerst sinterklaasrulez

dan KIMBLE

en geland

Het zijn een beetje kale pic's maar ik dacht ik post ze toch maar want daar voor is dit topic
Ja ik heb dreamfleet niet en heb weinig vliegtuigen geinstalleerdOp donderdag 28 februari 2002 19:10 schreef KIMBLE het volgende:
he ik in een standaard plane
heheOp donderdag 28 februari 2002 19:12 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja ik heb dreamfleet niet en heb weinig vliegtuigen geinstalleerd
dload wat posky's ofzo die zijn veel beter dan die standaard gevallen
Waar kan je die MD-11 downloaden?Op donderdag 28 februari 2002 18:22 schreef Major Carnage het volgende:
Vluchtje van net.. doordat fs nogal moeilijk lag te doen zijn er geen pics van de landing (imagine 0.00000001 fps..)
[afbeelding]
[afbeelding]
waar moet ik die vinden danOp donderdag 28 februari 2002 19:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hehe
dload wat posky's ofzo die zijn veel beter dan die standaard gevallen
* The_FrankO denkt dat posky een maker van vliegtuigen is
heeft iemand dit al eens voor elkaar gekregen ? 
hehehe
carobatic airways
hehehe
carobatic airways

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
ja easyOp donderdag 28 februari 2002 19:21 schreef jos_zwa het volgende:
heeft iemand dit al eens voor elkaar gekregen ?
hehehe
carobatic airways
[afbeelding]
full flaps opstijge en de seconde dat je van de grond afkomt naar beneden sturen
www.avsim.com/poskyOp donderdag 28 februari 2002 19:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
waar moet ik die vinden danbij avsim ofzo
* The_FrankO denkt dat posky een maker van vliegtuigen is

FFG is naast de Saab 340, de updates voor de DC-10's, de KC-10 extender ook bezig met een Fs2002 versie van de Lockheed L1011 Tristar.

Hmm dat worden lekker veel kisten binnenkort, posky is ook al met 2 bezig
* KIMBLE hoopt dat de 757 snel afkomtOp donderdag 28 februari 2002 20:12 schreef Major Carnage het volgende:
Hmm dat worden lekker veel kisten binnenkort, posky is ook al met 2 bezig
* Bolk tooOp donderdag 28 februari 2002 20:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE hoopt dat de 757 snel afkomt
Geen idee... ik had um geloof ik ooit gevonden met googleOp donderdag 28 februari 2002 19:18 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Waar kan je die MD-11 downloaden?
misschien dat er ook wel 1 op avsim staat
Ik heb ooit eens een hele mooie transavia zien langskomen hier, maar ik weet niet meer welke dat was en waar te downloaden.
Als ik bij avsim zocht op transavia dan vond hij een niet zo'n mooie.
Weet iemand welke ik bedoel en waar te downloaden
thx
Als ik bij avsim zocht op transavia dan vond hij een niet zo'n mooie.
thx
Wees 's wat ondernemender en ga zelf wat sites af... argh. * DroogKloot is een beetje pissed off atm.Op donderdag 28 februari 2002 20:23 schreef The_FrankO het volgende:
thx
Transavia Boeing 737
Ja bedank en sorry maar ik wist het type niet meerOp donderdag 28 februari 2002 20:38 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Wees 's wat ondernemender en ga zelf wat sites af... argh. * DroogKloot is een beetje pissed off atm.
Transavia Boeing 737
Verwijderd
Aan alle 767 PIC ruk.. eh.. rakkers.....:
Wie weet hoe je 'm in zowel 2000 als 2002 installeert?
Mijn dank is nu al groot,
Ratel
Wie weet hoe je 'm in zowel 2000 als 2002 installeert?
Mijn dank is nu al groot,
Ratel
Op donderdag 28 februari 2002 20:41 schreef Rateltje het volgende:
Aan alle 767 PIC ruk.. eh.. rakkers.....:
tampert, kriminalpolizei
die md-11's komen hier vandaan trouwes: http://avsim.com/csi/
tampert, kriminalpolizei
Nee, ligt aan de nVidia drivers. Probleem heb ik nu overigens niet meer met de 27.70 drivers.Op donderdag 28 februari 2002 11:15 schreef The_FrankO het volgende:
weet iemand hoe dit komt
[afbeelding]
Ik had dit eerst niet
Komt dit door lago
Lees verder en kijk naar mijn sig maar het lag aan instellingen van mijn radeonOp donderdag 28 februari 2002 21:06 schreef biobak het volgende:
[..]
Nee, ligt aan de nVidia drivers. Probleem heb ik nu overigens niet meer met de 27.70 drivers.
hier weer ff een paar mooie foto's.
Cessna C-207 Stationair 8

hier nog een paar mooie

hier nog een paar mooie
Jeemig, jij blijft nieuwe planes testenOp donderdag 28 februari 2002 21:15 schreef Blackhole het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier nog een paar mooie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice pics overigens
Oops sorry. Ik had dezelfde problemen met m'n nVidia kaart. Had niet alles doorgelezen.Op donderdag 28 februari 2002 21:10 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Lees verder en kijk naar mijn sig maar het lag aan instellingen van mijn radeon
Anyway. De 27.70 drivers lossen de "uitlopende" textures bij de panels op
nice die laatste is een boeing 717 of nietOp donderdag 28 februari 2002 21:15 schreef Blackhole het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier nog een paar mooie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt meer op een dc8
Ach ja mooie planes sla ik op CD op en de rest gooi ik weg .Op donderdag 28 februari 2002 21:16 schreef bolk het volgende:
[..]
Jeemig, jij blijft nieuwe planes testen
Nice pics overigens
Verwijderd
Die 27.70 drivers zijn dat de Detonator drivers? Ik heb daar grote problemen mee gehad.Op donderdag 28 februari 2002 21:06 schreef biobak het volgende:
[..]
Nee, ligt aan de nVidia drivers. Probleem heb ik nu overigens niet meer met de 27.70 drivers.
Dit topic is gesloten.