Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Jep. Ze zijn pas nieuw en ze draaien hier stabiel (Elsa (faillietOp donderdag 28 februari 2002 21:21 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Die 27.70 drivers zijn dat de Detonator drivers? Ik heb daar grote problemen mee gehad.

zoals je ziet staan we te wachten met de mp

Wel iets minder dan Airborne, maar goed wij slurpen hier alles op wat met luchtvaart te maken heeft, toch?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Nog nooit gezien.. is ut leuk?Op donderdag 28 februari 2002 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
Straks om 22:20 op Urine: Airport.
Wel iets minder dan Airborne, maar goed wij slurpen hier alles op wat met luchtvaart te maken heeft, toch?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
http://www.fsnordic.net/cgi-bin/file/msfs_jump.cgi?ID=588
Kunnen jullie dan ff iets meer uit leggen hier over ..
Voor meer proggies kan je hier kijken ..
http://www.fsnordic.net/
( heb deze al eerder aan gegeven ..maar er staan best veel leuke dingen op .)
voor FS5, FS98 , FS2000 en FS2002.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Op donderdag 28 februari 2002 21:43 schreef bolk het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.. is ut leuk?

dat verklaart de inhoud v/d serie
Airborne is dus leukerOp donderdag 28 februari 2002 21:44 schreef Rateltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat verklaart de inhoud v/d serie
Gaat over het wel en wee op London Heathrow geloof ik, heb het ook al een tijdje niet meer gezien...Op donderdag 28 februari 2002 21:43 schreef bolk het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.. is ut leuk?

ben te traaaaaag vandaag
Verwijderd
Daarom. "Monique, wil jij die man met vertraging een champagne aanbieden?"Op donderdag 28 februari 2002 21:46 schreef rdluca het volgende:
Gaat voornamelijk over grondpersoneel
Dat niveau, en dan half uur. Tja smaken verschillen
ik vind het wel leuk alleen airborne is veel leukerOp donderdag 28 februari 2002 21:48 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Daarom. "Monique, wil jij die man met vertraging een champagne aanbieden?"
Dat niveau, en dan half uur. Tja smaken verschillen

Verwijderd
Foei , je hebt een vriendinOp donderdag 28 februari 2002 21:48 schreef Robin Shrine het volgende:
Oh, wat geile stewardessen kijken, dat is dus echt wel leuker dan die suffe Weelink die zijn eerste vlucht met 270 man in z'n 757 gaat uitproberen
Het wil nog steeds niet lukken met die approach van achteren?
woei nu zegt iemand anders het eensOp donderdag 28 februari 2002 21:50 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Foei , je hebt een vriendin
Het wil nog steeds niet lukken met die approach van achteren?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit nog een tijdje zal blijven duren
MAAR...gelukkig hebben we lekker zacht page toiletpapier zodat mijn gevoelige kontje geen auw gaat doen en van bloed bespaart blijft
Tot zover mijn nuttige bijdrage van de dag
Vanachter approachen zit er voor mij helaas niet in!zelfs met vaseline gaat het pijn doen vrees ik
jakOp donderdag 28 februari 2002 21:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Zo, rond 18.30 uur chili gegeten en zit al de hele avond op de plee mieljaar
MAAR...gelukkig hebben we lekker zacht page toiletpapier zodat mijn gevoelige kontje geen auw gaat doen en van bloed bespaart blijft

Morgen nieuwe pics van mij en tot zover mijn offtopic geblaat
lijkt me sucken op het eerste gezichtOp donderdag 28 februari 2002 21:43 schreef Blackhole het volgende:
IK heb een vraagje zijn hier mensen die SUPER FLIGHT PLANNER gebruiken ??
[afbeelding]
http://www.fsnordic.net/cgi-bin/file/msfs_jump.cgi?ID=588
Kunnen jullie dan ff iets meer uit leggen hier over ..
Voor meer proggies kan je hier kijken ..
( heb deze al eerder aan gegeven ..maar er staan best veel leuke dingen op .)
voor FS5, FS98 , FS2000 en FS2002.
tampert, kriminalpolizei
FSnav is niet zo goed heb ik gehoord, Jeppview daarintegen wel..Op donderdag 28 februari 2002 22:02 schreef Evilernie het volgende:
[..]
lijkt me sucken op het eerste gezichtVolgens mij is FsNav wel een van de beter freeware programma's voor plannen enzo....
Don't blame me if reply contains incorrect information
Op donderdag 28 februari 2002 21:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Zo, rond 18.30 uur chili gegeten en zit al de hele avond op de plee mieljaar
Vanachter approachen zit er voor mij helaas niet in!zelfs met vaseline gaat het pijn doen vrees ik
![]()
tampert, kriminalpolizei
me 2, en x-files daarnaOp donderdag 28 februari 2002 22:15 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE gaat airport kijke
Verwijderd
dan geeft die zeker zo'n foutmeldingOp donderdag 28 februari 2002 22:27 schreef terwee het volgende:
Dikke rukzooi... mijn hele FS2002 verkloot door al die add-ons die zijn geinstalleerd. Op het moment dat ik FS2002 afsluit start hij automatisch weer op. Of is dit ingebakken, dat als je meer dan 1000 vlieguren ofzo hebt dat ie dan niet meer van ophouden weet..
dan moe je goe leze en een vinkje weghalen
8 op keypad drukkeOp donderdag 28 februari 2002 22:56 schreef dutchplanet het volgende:
Bij de DF 737-400
Hoe kom ik weer terug in de cockpit met gewone view?
Hoe gaat dat
Verwijderd
alleen 8?Op donderdag 28 februari 2002 22:57 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
8 op keypad drukke
0tm9 mag ookOp donderdag 28 februari 2002 22:57 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
alleen 8?
maar gewoon 1 tikje en klaar
Verwijderd
Waar is je ILS uitleg gebleven op je site???Op donderdag 28 februari 2002 22:58 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
0tm9 mag ook
maar gewoon 1 tikje en klaar
bolk zn forum is offOp donderdag 28 februari 2002 23:00 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Waar is je ILS uitleg gebleven op je site???
Verwijderd
Lekker is dat dan weerOp donderdag 28 februari 2002 23:01 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
bolk zn forum is off

Kheb er nog meer diarree van gekregen nu
een quote bug waardoor jullie in de private fora kunne kijkeOp donderdag 28 februari 2002 23:02 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Lekker is dat dan weer
Verwijderd
Kep niets te veel gezegdOp donderdag 28 februari 2002 23:03 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik vond het programma op Yorin echt saai. Wat cricketeers die gratis en voor nix een stewardesje van Sri Lanken naar keuze mochten approachen, wat honden en katjes die ze in een zak hadden gepropt en een neger (indie ofzoiets) die ervoor moest zorgen dat nog 2 snollen op tijd aan boord kwamen....
![]()
![]()
Kheb er nog meer diarree van gekregen nu

[topic=425647/1/25]
http://www.gamers4ever.net/forum/index.php?board=12;action=display;threadid=483
hehe die had ik al gezienOp donderdag 28 februari 2002 23:05 schreef Robin Shrine het volgende:
Check deze url eens Rateltje...daar is ook een gozer die wil trouwen of "in love is" met zijn PS2zoals jij met je PIC
[topic=425647/1/25]
Verwijderd
Hij kan de server niet vinden, maar ik ben niet van plan met mijn vliegtuig te trouwen nee. Ook niet verloven of welke vorm van lichamelijke toenadering dan ook. Hoewel het inwendige aan de voorkant mij wel bevalt (sorry kon het niet laten).Op donderdag 28 februari 2002 23:05 schreef Robin Shrine het volgende:
Check deze url eens Rateltje...daar is ook een gozer die wil trouwen of "in love is" met zijn PS2zoals jij met je PIC
[topic=425647/1/25]
Goeiste nacht en tot over een paar uur maar weer

hehe later m8Op donderdag 28 februari 2002 23:15 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik ga eens pitten. Veel plezier nog deze avond en ik spreek jullie morgen wel weer...waarom weet ik niet, want ik heb eigenlijk weinig nuttigs te melden de laatste tijd
Goeiste nacht en tot over een paar uur maar weer![]()
zo dat was het dan ...
Ps de laaste foto is wat donker maar als ja goed kijk kom ik daar aan vliegen op het vliegveld.
* Tourniquet heeft pas een pakketje Jeppesen EHAM charts gekocht bij de Luchtvaart Hobby Shop. Was iets van €8 en is uitermate cool! SID/STAR's, Airport charts, Approach plates, alles compleet en helemaal up-to-dateOp donderdag 28 februari 2002 23:05 schreef bolk het volgende:
* Bolk print nu 67 pages charts van EHAM.. God wat zal pappie blij met me zijn
Alleen zoek ik nog een ringband mapje om ze netjes in op te bergen...
hmmOp donderdag 28 februari 2002 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
* Tourniquet heeft pas een pakketje Jeppesen EHAM charts gekocht bij de Luchtvaart Hobby Shop. Was iets van €8 en is uitermate cool! SID/STAR's, Airport charts, Approach plates, alles compleet en helemaal up-to-date
Alleen zoek ik nog een ringband mapje om ze netjes in op te bergen...
* KIMBLE wil die ook
Ik neem morgen die dingen wel mee naar mijn pa's werk.. daar staan 3 laserprinters.. doe ik daar morgen wel printeOp donderdag 28 februari 2002 23:58 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hmm
* KIMBLE wil die ook
stuur je ze ook naar mij?Op vrijdag 01 maart 2002 00:01 schreef bolk het volgende:
[..]
Ik neem morgen die dingen wel mee naar mijn pa's werk.. daar staan 3 laserprinters.. doe ik daar morgen wel prine
/me wil ookOp vrijdag 01 maart 2002 00:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
stuur je ze ook naar mij?
Eerst een tijd in de rij

Er stond een harde wind

mijn landing

Eerste van Delta

Een mislukte landing van Major die daarna recht uit de grond komt

Een hoop sneeuw in bremen

ander vliegtuig dwars door Major heen

Het was een lange vlucht dus nu

dat convert van windows paint naar jpg is echt brak
In de wachtrij

Takeoff

Met een stevige wind lijkt er niks van te kloppen...

De zon komt op

Approach

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
morgen allemaal
/me kan de volgende keer (vanmiddag?) meedoen aan de groepsvlucht want hij heeft fs2002 nu weer terug
Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: dit wil NIET zeggen dat de site te koop is
Verwijderd
Payware, zul je bedoelen...Op donderdag 28 februari 2002 22:02 schreef Evilernie het volgende:
[..]
lijkt me sucken op het eerste gezichtVolgens mij is FsNav wel een van de beter freeware programma's voor plannen enzo....
Verwijderd
In de full screen wing/cabine/window/weet ik veel/views kan je ook links bovenin klikken (je ziet de cursor dan veranderen): dan krijg je weer de cockpitview terug.Op donderdag 28 februari 2002 22:56 schreef dutchplanet het volgende:
Bij de DF 737-400
Hoe kom ik weer terug in de cockpit met gewone view?
Hoe gaat dat
Verwijderd
Ergens anders zei je (als ik het me goed herinner: kan het niet meer vinden) dat de PIC professioneler was. Op wat voor manier is de PIC beter dan het DF panel? Ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig... Wat maakt hem beter dan de DF?Op woensdag 27 februari 2002 22:56 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik heb sinds de official patch alleen nog maar PIC gevlogen en wat een waanzinnig goed ding is dit toch. Lange tijd moeten missen maar ik ben voorlopig niet meer achter het PIC panel weg te slaan.
LeukOp vrijdag 01 maart 2002 01:37 schreef Major Carnage het volgende:
En de mijne...
In de wachtrij
[afbeelding]
Takeoff
[afbeelding]
Met een stevige wind lijkt er niks van te kloppen...
[afbeelding]
[afbeelding]
De zon komt op
[afbeelding]
Approach
[afbeelding]
Heb je geen pic's van je eerste landing wat dat ging niet goed. Je kwam recht de grond uit
de ap is onwijs preciesOp vrijdag 01 maart 2002 09:37 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ergens anders zei je (als ik het me goed herinner: kan het niet meer vinden) dat de PIC professioneler was. Op wat voor manier is de PIC beter dan het DF panel? Ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig... Wat maakt hem beter dan de DF?
bijv de vnav in de pss en df (? df wee nie zeker) sucke maar in de pic houd die zich er perfect aan
en waar stond PIC ook alweer voor want ik wil ff op die site van ze kijken maar ik weet de link niet

Helemaal mee eens!!!Op vrijdag 01 maart 2002 10:19 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
de ap is onwijs precies
bijv de vnav in de pss en df (? df wee nie zeker) sucke maar in de pic houd die zich er perfect aan
forum waar mijn handleiding stond = dichtOp vrijdag 01 maart 2002 10:26 schreef The_FrankO het volgende:
waar kan ik dat vinden van ILS hoe het werkt?
en waar stond PIC ook alweer voor want ik wil ff op die site van ze kijken maar ik weet de link niet
de pic site is: http://www.flightsimnetwork.com/efpanels/
heheOp vrijdag 01 maart 2002 10:27 schreef rdluca het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!
kanj ij ff je msn aanzette?
Ja dat had ik ook al door komt hij nog ergens anders te staan of heb je hem in bestand vorm want ik wil het graag wel lerenOp vrijdag 01 maart 2002 10:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
forum waar mijn handleiding stond = dicht
de pic site is: http://www.flightsimnetwork.com/efpanels/
Ik heb de link meteen bij favorieten gezet, bedankt
als je op GoT de naam: hdd opzoekt en ff veel mailtjes naar hem stuurt van: "fix die klote quote bug" dan kan je er weer snel naar kijkeOp vrijdag 01 maart 2002 10:31 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al door komt hij nog ergens anders te staan of heb je hem in bestand vorm want ik wil het graag wel leren
Ik heb de link meteen bij favorieten gezet, bedankt
Op werk dus geen MSNOp vrijdag 01 maart 2002 11:00 schreef KIMBLE het volgende:
rico u there?
fuckOp vrijdag 01 maart 2002 11:01 schreef rdluca het volgende:
[..]
Op werk dus geen MSN
tampert, kriminalpolizei
Van ILS? Volgens mij niet als iemand dat heeft kan hij er dan ff een .pdf bestand van maken en naar mij toe mailenOp vrijdag 01 maart 2002 11:21 schreef Evilernie het volgende:
moggehMaar ff een vraagje...staan die handleidingen nergens
thx
ik bedoel de PICOp vrijdag 01 maart 2002 11:26 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Van ILS? Volgens mij niet als iemand dat heeft kan hij er dan ff een .pdf bestand van maken en naar mij toe mailen
thx
tampert, kriminalpolizei
op de site van pic die ik net heb gegevenOp vrijdag 01 maart 2002 11:21 schreef Evilernie het volgende:
moggehMaar ff een vraagje...staan die handleidingen nergens

Het gaat niet helemaal goed op schiphol

Ik verlaat schiphol (van lago dus daarom niet zo snel)

Landing op bremen (wel manual)

De follow me car

Wat feul erin want ik ga zo weer terug naar amsterdam

Hier zie je het op het bord

Nu eerst ff

Ik vlieg zo weer terug naar Amsterdam
Ik ga ze hopelijk vandaag allemaal ff bekijken .
Hier het eerste vliegveld
Tocna (LKTC) (CR)
Zo dit was mijn eerste vliegveld ..
Alleen jammer dat er nog een paar foutjes in zaten want deze Aiport is eigelijk voor FS2000 .
Verwijderd
(EPWA)
hier ff een Heli vlucht boven LOWW
Hier een foto van s nachts
Freeware?Op vrijdag 01 maart 2002 14:16 schreef Blackhole het volgende:
Hier een paar andere Airports
(EPWA)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier ff een Heli vlucht boven LOWW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier een foto van s nachts
[afbeelding]
JAOp vrijdag 01 maart 2002 14:18 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Freeware?
hier zijn ze tevinden ..
lol ik d8 dat het austrian airports wasOp vrijdag 01 maart 2002 14:20 schreef Blackhole het volgende:
[..]
JAdeze ook is ook freeware
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier zijn ze tevinden ..
???Op vrijdag 01 maart 2002 14:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
lol ik d8 dat het austrian airports was
siens wanneer ligt Tocna in Austrian ?
En nog een vraagje wanneer komt die UPDATE nou eens uit want ik wil hem heel graag hebben ..
Dus ik bedoel die van Austrian
Heb ik een mooie landing, met die kut wind

Ik had hem niet gesaved onderweg dus stond ik plots weer in bremen.
weet iemand hoe dit komt
Dit is runway 6 van schiphol van LAGO 2000
Upgraden naar 2002Op vrijdag 01 maart 2002 15:05 schreef The_FrankO het volgende:
Ik had hem niet gesaved onderweg dus stond ik plots weer in bremen.
weet iemand hoe dit komt
Dit is runway 6 van schiphol van LAGO 2000
Zijn texturefouten veroorzaakt door verschillende layers in FS2K2 t.o.v. FS2K.
Verwijderd
Gewoon ff opnieuw installeren en dan alles mee nemen .. CD 1 ,CD 2 ,CD 3.Op vrijdag 01 maart 2002 16:53 schreef Kink het volgende:
Hi all ik heb een probleempje. Ik heb net Fs 2002 pro geinstalleerd. alleen hij geeft aan dat ie de scenery's niet kan vindeniemand een idee hoe ik dit op los, thnx alvast
dan staat alles er op
euuuuOp vrijdag 01 maart 2002 16:53 schreef Kink het volgende:
Hi all ik heb een probleempje. Ik heb net Fs 2002 pro geinstalleerd. alleen hij geeft aan dat ie de scenery's niet kan vindeniemand een idee hoe ik dit op los, thnx alvast
wat voor fout precies?
Verwijderd
zo dan nu een paar foto,s van s nachts.
wowOp vrijdag 01 maart 2002 18:39 schreef KIMBLE het volgende:
wat rondgevloge
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
gehad van the_frankO wee nie welke maar hij is erg mooiOp vrijdag 01 maart 2002 18:41 schreef Evilernie het volgende:
[..]
wowmooie shots...Welke F-16 is da?
Mja, die pic van de landing is dus die landing die zogenaamd mislukte.. ik begrijp nog steeds niet waarom..Op vrijdag 01 maart 2002 10:07 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Leuk
Heb je geen pic's van je eerste landing wat dat ging niet goed. Je kwam recht de grond uit
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
ah ik zie al welke het is...Jamemr dat het model zo gaar is....Die neus klopt echt nietOp vrijdag 01 maart 2002 18:42 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
gehad van the_frankO wee nie welke maar hij is erg mooi
tampert, kriminalpolizei
Hij heeft wel een hele mooie cockpit. FmS heeft een paar pagina's terug een pic er van gepostOp vrijdag 01 maart 2002 18:59 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ah ik zie al welke het is...Jamemr dat het model zo gaar is....Die neus klopt echt niet
pagina 20
Verwijderd
Ik heb een amd1700, geforce3, 512 mb werkgeheugen, dus het lijkt me wel genoeg. Als ik de settings omlaag doe dan loopt de comp nog steeds vast. iemand suggesties?
fs2002 update misschienOp vrijdag 01 maart 2002 19:17 schreef J-063 het volgende:
bij mij loopt fs telkens vast als ik die nl2000 gebruik.
Ik heb een amd1700, geforce3, 512 mb werkgeheugen, dus het lijkt me wel genoeg. Als ik de settings omlaag doe dan loopt de comp nog steeds vast. iemand suggesties?
Ik zou het er weer af halen want hij gaat echt veels te traag door die sceneryOp vrijdag 01 maart 2002 19:17 schreef J-063 het volgende:
bij mij loopt fs telkens vast als ik die nl2000 gebruik.
allemaal Robin Shrine
LFMN IRMAR UN853 DIK UA24 BUB UG120 HELEN EHAM
http://home.wanadoo.nl/~frap/
Dit topic is gesloten.