LoLOp zaterdag 02 maart 2002 18:47 schreef KIMBLE het volgende:
allemaal approaches gaan oefenen op kai-tak
Strak plan.. is daar screnery van? degelijke?Op zaterdag 02 maart 2002 18:47 schreef KIMBLE het volgende:
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ik had vroeger een hele mooie ervan (free), maar die ik nu heb (pay) zuigt nogal , ik heb ook ergens een free staan ik ga die wel ff probere stbyOp zaterdag 02 maart 2002 18:50 schreef Bolk het volgende:
[..]
Strak plan.. is daar screnery van? degelijke?
rgrOp zaterdag 02 maart 2002 18:51 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik had vroeger een hele mooie ervan (free), maar die ik nu heb (pay) zuigt nogal , ik heb ook ergens een free staan ik ga die wel ff probere stby
Verwijderd
Die kan ik al in een real life sim.Op zaterdag 02 maart 2002 18:47 schreef KIMBLE het volgende:
edit:
heb m zo vaak gedaan dat m'n reet er nog van rookt
heb m zo vaak gedaan dat m'n reet er nog van rookt
kt2000v3.zipOp zaterdag 02 maart 2002 18:50 schreef Bolk het volgende:
[..]
Strak plan.. is daar screnery van? degelijke?
ja dis die oude freeware die erg mooi is
hier pics:

alleen iemand nog nodig om hem te hoste hijs 5mb
hier pics:
WERK deze ook met FS 2002 want die ik kan vinden is alleen voor FS2000Op zaterdag 02 maart 2002 19:05 schreef KIMBLE het volgende:
ja dis die oude freeware die erg mooi is
hier pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
deze is gewoon voor fs2000 maar werkt superOp zaterdag 02 maart 2002 19:13 schreef Blackhole het volgende:
[..]
WERK deze ook met FS 2002 want die ik kan vinden is alleen voor FS2000
OKe dan heb ik hem zo binnen maar wat is de afkorting van die Airport .Op zaterdag 02 maart 2002 19:14 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
deze is gewoon voor fs2000 maar werkt super
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
arptOp zaterdag 02 maart 2002 19:17 schreef Blackhole het volgende:
[..]
OKe dan heb ik hem zo binnen maar wat is de afkorting van die Airport .
Ik wil zo ook wel ff een vluchtje van kai tak doen.
En dan nog ff een vraagje:
wat bedoelen jullie met ProController-ATC stations en wat gingen jullie doen met die server
ja ik weet het
wat bedoelen jullie met ProController-ATC stations en wat gingen jullie doen met die server
ja ik weet het

Verwijderd
VAN Kai Tak is makkelijk, NAAR Kai Tak is andere taalOp zaterdag 02 maart 2002 19:20 schreef The_FrankO het volgende:
Ik wil zo ook wel ff een vluchtje van kai tak doen.
ja ik weet het
Voor de rest: zie www.vatsim.net en www.simclients.com
Op zaterdag 02 maart 2002 19:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
arpt
oo die bestaat nie meerOp zaterdag 02 maart 2002 19:28 schreef Blackhole het volgende:
[..]
nee ik bedoel van KAI TAK
ga naar vhhh en vlieg naar die berge toe dan zie je hem wel
Nieuw panel, nieuwe sounds... test needed 
EHAM - EGLL
Draaien naar het westen, na de takeoff

Boven de Noordzee

Londen

Approach

En dan nog een vraagje... Ik taxi op de pic hieronder dus netjes over de taxilijn, maar in m'n cockpit is die indicator nou niet bepaald goed gepositioneerd.. Hoe kan ik die zo krijgen dat ie op de goeie plek staat
EHAM - EGLL

Boven de Noordzee

Londen

Approach

En dan nog een vraagje... Ik taxi op de pic hieronder dus netjes over de taxilijn, maar in m'n cockpit is die indicator nou niet bepaald goed gepositioneerd.. Hoe kan ik die zo krijgen dat ie op de goeie plek staat

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Welk scenery is dat?Op zaterdag 02 maart 2002 19:57 schreef Major Carnage het volgende:
EHAM - EGLL
[afbeelding]
Boven de Noordzee
[afbeelding]
Londen
[afbeelding]
Approach
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie pics, al snap ik niet waarom je een ander panel verkiest boven dat van PICOp zaterdag 02 maart 2002 19:57 schreef Major Carnage het volgende:
EHAM - EGLL
[afbeelding]
Boven de Noordzee
[afbeelding]
Londen
[afbeelding]
Approach
[afbeelding]
[afbeelding]
Anyway... met die indicator is niets mis, die geeft namelijk aan waar de centerline van je kist zich bevindt. Je taxiet wel op de streep, maar feitelijk zit je in de cockpit "links van het midden" (captain's chair).
Net ff een landing gedaan op TAI TAK met een Fokker .
Wat is dat lastig zeg moet inderdaad goed opletten ..

PS ik heb mijn landings lichten uitstaan omdat anders de Framerates helemaal niet meet kwamen ..
deze update zuigt wel hard maar wel mooi.
Wat is dat lastig zeg moet inderdaad goed opletten ..
PS ik heb mijn landings lichten uitstaan omdat anders de Framerates helemaal niet meet kwamen ..
deze update zuigt wel hard maar wel mooi.
Zijn er mensen aanwezig met een degelijke upload?
Waarvoor ?Op zaterdag 02 maart 2002 20:21 schreef Bolk het volgende:
VlieguhOp zaterdag 02 maart 2002 20:22 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Waarvoor ?
Op zaterdag 02 maart 2002 20:23 schreef Bolk het volgende:
[..]
Vlieguh
ik doe het nog wel eens ..
Ehhhhhhhhhhhhh... Da's een hele goeie.. ik kan de scenery dir nergens meer terugvindenOp zaterdag 02 maart 2002 20:01 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Welk scenery is dat?
Het is in elk geval wel freeware, aangezien het enigste payware bij mij EHAM van Lago is
Ik heb geen PIC omdat ik geen geld heb, en het er ook niet voor over hebOp zaterdag 02 maart 2002 20:08 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Mooie pics, al snap ik niet waarom je een ander panel verkiest boven dat van PIC
Anyway... met die indicator is niets mis, die geeft namelijk aan waar de centerline van je kist zich bevindt. Je taxiet wel op de streep, maar feitelijk zit je in de cockpit "links van het midden" (captain's chair).
Ik heb zowieso een hekel aan payware bij fs. Als ik een spel koop dan wil ik daar niet nog addons bijkopen wat bij elkaar ruim 3 keer de waarde van het originele pakket is
16k/s genoeg?Op zaterdag 02 maart 2002 20:21 schreef Bolk het volgende:
Trouwens, als je dat RW erbij wil draaien, dat hoeft echt niet per sé gehost worden bij die persoon die de fs sessie al host..
Ik ga 757 testen.. ik ben over een half uurtje wel terug denk ik mochten we nog gaan vliegen.. we kunnen evt morgen ook iets plannen
Heb jij 2000 of 2002?Op zaterdag 02 maart 2002 20:29 schreef Major Carnage het volgende:
Ehhhhhhhhhhhhh... Da's een hele goeie.. ik kan de scenery dir nergens meer terugvinden
Het is in elk geval wel freeware, aangezien het enigste payware bij mij EHAM van Lago is
Hoeduur is die
Ik heb 2000 maar dan zak je door de grond in fs2002
??? Oja ik weet het al ik heb hem hier ook liggen ...maar dat zou je aan KIBLE moeten vragenOp zaterdag 02 maart 2002 20:37 schreef The_FrankO het volgende:
Heeft iemand hier FSSE van Lago?
Ik heb hem namelijk gekochtmaar ik weet niet wat ik er mee moet
Je kan de 2002 gratis ophalen van de lago page en dan de serial van 2000 gebruiken (voor de modjes, JA dit is legaal.. cp van de page: Stunning scenery of the large Amsterdam Schiphol airport. Needs a keycode to install! Owners of the previous CD and shareware version of this scenery can install with the original Serial Number. These files do NOT contain the static and dynamic aircraft but does contain a complex set of FS Scenery Enhancer files that will make the airport populated and busy.)Op zaterdag 02 maart 2002 20:33 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb jij 2000 of 2002?
Hoeduur is die
Ik heb 2000 maar dan zak je door de grond in fs2002
Je MOET er natuurlijk niets mee (behalve kopietjes uitdelen danOp zaterdag 02 maart 2002 20:37 schreef The_FrankO het volgende:
Heeft iemand hier FSSE van Lago?
Ik heb hem namelijk gekochtmaar ik weet niet wat ik er mee moet
Als je 'm geinstalleerd hebt kun je "on the fly" - dus terwijl FS draait! - je scenery gaan opleuken. B.v.: je staat op Schiphol, je denkt "hmm, ik zou hier eigenlijk wel een hangar willen bijplaatsen", je schakelt over naar Enhancer mode (eigenlijk een soort slew), je pikt een hangar-achtig object uit de database, je sleurt dat geval naar de gewenste plek, je switcht weer terug naar "vliegmode", en voila - permanent een extra gebouw op EHAM
Voor de MP-vlucht ik heb 26kb/sec upload, is dat genoeg denken wij? Ik weet niet of ik mee vlieg, want ik ben een beetje moe. (net terug van skiën
)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
1 vraag ik heb dat een keer geprobeerd (voor dat ik ging skiënOp zaterdag 02 maart 2002 20:46 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Je MOET er natuurlijk niets mee (behalve kopietjes uitdelen dan).
Als je 'm geinstalleerd hebt kun je "on the fly" - dus terwijl FS draait! - je scenery gaan opleuken. B.v.: je staat op Schiphol, je denkt "hmm, ik zou hier eigenlijk wel een hangar willen bijplaatsen", je schakelt over naar Enhancer mode (eigenlijk een soort slew), je pikt een hangar-achtig object uit de database, je sleurt dat geval naar de gewenste plek, je switcht weer terug naar "vliegmode", en voila - permanent een extra gebouw op EHAM
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Heb je hem zelf ook?Op zaterdag 02 maart 2002 20:46 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Je MOET er natuurlijk niets mee (behalve kopietjes uitdelen dan).
Doet italie van lago het in fs2002?
nie super maar werkt wel maar veel bugsOp zaterdag 02 maart 2002 20:51 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je hem zelf ook?
Doet italie van lago het in fs2002?
Godnonde hoerige kut 757.. waarom pakt ie de ILS niet.. ik heb um nu al 10 keer handmatig moeten landen.. Zodra hij iets van een ILS of Localizer oppikt reset ie de HDG naar 000 en draait ie weg.. Ik denk dat ik maar een volledige reinstall flightsim ga doen oid.. word hier strontziek van
Ik heb hem binnen !!!!!!!!!!!!!!!!
WARBIRDS EXTREME
hier een verslag van de nieuwe update van FS2002-CBFS 2
GA zitten en hou je goed vast ... want het is echt tegek allemaal ....
Het gaat over de update WARBIRDS EXTREME
In de update zitten een paar vliegtijgen zalals de
Abacus Warbirds Extreme
The Type of aircraft are listed as:
A-10
B-2
F-15
F-16C - Single Seater
F-16D - Trainer
The A-10 and B-2 each only have one variation. The F-15 will have 2 variations:
F-15C Eagle - Single Seat/Defender
F-15E Strike Eagle - Two Seater
The F-16 C type will have three variations:
Military Grey
House Colors
Tiger
The -16D - Trainer type will have four variations:
Military Camo-Green
Military Grey
IAF
Tiger
zoals jullie zien is het een helelijst
maar dat is nog niet alles
GRafische ziet het er zoooo mooi uit .. maar voor dat ik foto 's laat zien ff nog meer over de update .
ER zit ok een vliegveld in ..
Scenery
To access the Diego Garcia scenery in FS2002, simply click the Change button under Current Location. Now click the New Search button and type:
Diego
In the Airport Name box. Now click the following in the Search Results window
Hier eerst ff een paar van Diego .

zo dan komen nu de PLANE foto's
eerst de A-10

zo dan nu de B 2

F15c -1 seat

F15E -2 seat

F16C -1 seat

F16 D -2 seat

Zo dan nu ff een paar s nachts

zo dan hier van een F15 klaar voor vertrek ..

zo dit was het dan ...
Ik vind het zelf een van de mooiste updates die er zijn voor FS2002 en FSCB2
WARBIRDS EXTREME
hier een verslag van de nieuwe update van FS2002-CBFS 2
GA zitten en hou je goed vast ... want het is echt tegek allemaal ....
Het gaat over de update WARBIRDS EXTREME
In de update zitten een paar vliegtijgen zalals de
Abacus Warbirds Extreme
The Type of aircraft are listed as:
A-10
B-2
F-15
F-16C - Single Seater
F-16D - Trainer
The A-10 and B-2 each only have one variation. The F-15 will have 2 variations:
F-15C Eagle - Single Seat/Defender
F-15E Strike Eagle - Two Seater
The F-16 C type will have three variations:
Military Grey
House Colors
Tiger
The -16D - Trainer type will have four variations:
Military Camo-Green
Military Grey
IAF
Tiger
zoals jullie zien is het een helelijst
maar dat is nog niet alles
GRafische ziet het er zoooo mooi uit .. maar voor dat ik foto 's laat zien ff nog meer over de update .
ER zit ok een vliegveld in ..
Scenery
To access the Diego Garcia scenery in FS2002, simply click the Change button under Current Location. Now click the New Search button and type:
Diego
In the Airport Name box. Now click the following in the Search Results window
Hier eerst ff een paar van Diego .
zo dan komen nu de PLANE foto's
eerst de A-10
zo dan nu de B 2
F15c -1 seat
F15E -2 seat
F16C -1 seat
F16 D -2 seat
Zo dan nu ff een paar s nachts
zo dan hier van een F15 klaar voor vertrek ..
zo dit was het dan ...
Ik vind het zelf een van de mooiste updates die er zijn voor FS2002 en FSCB2
Blackhole: Wat gebeurt er als jij al jou pics in 1 post doet?
Ik denk dat GoT dan wel een nieuwe server moet neer zettenOp zaterdag 02 maart 2002 23:06 schreef Bolk het volgende:
Blackhole: Wat gebeurt er als jij al jou pics in 1 post doet?
* KIMBLE gaat hem maar ff branden 
alleen nog een proggie hebbe dat in xp werkt en een bin en cue kan branden
alleen nog een proggie hebbe dat in xp werkt en een bin en cue kan branden
KIjk ff in de buurt van diego liggen er een paar voor de KUSTOp zaterdag 02 maart 2002 23:39 schreef 4Real het volgende:
heeft iemand ook codetje (z'n EHAM ofzo iets) van vliegdekschip
Verwijderd
Naaktfoto's van Brad Pitt??Op zaterdag 02 maart 2002 23:39 schreef 4Real het volgende:
heeft iemand ook codetje (z'n EHAM ofzo iets) van vliegdekschip
moggeh iedereenOp zaterdag 02 maart 2002 23:48 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Naaktfoto's van Brad Pitt??
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Smorgens, ik WIST dat JIJ hierop zou reagerenOp zondag 03 maart 2002 00:03 schreef Evilernie het volgende:
[..]
moggeh iedereen
Ja die jongen heeft die foto's op z'n site verborgen, wist hij veel dat er een webmaster-webspace-doorlichter op deze pagina zat
En we hebben ook nog een inspector Gadsheik, je wordt hier direct uitgekleed
Hey wie roept mijn naam?
Inspector Gadsheik heeft teveel gezopen, net terug van avondje eten en heeft zich rijkelijk laten bedienen door die obersletjes met veel te korte rokjes waar het natte vocht langs de benen liep 
Kortom, ik ben weer terug maar vrijwel naar de kl#$te en ga zo maar eens pitten doen
Leuke pics weer allemaal, gaat weer lekker met topic sinds deel 13 gesloten is
Kortom, ik ben weer terug maar vrijwel naar de kl#$te en ga zo maar eens pitten doen

Leuke pics weer allemaal, gaat weer lekker met topic sinds deel 13 gesloten is
Op zondag 03 maart 2002 00:24 schreef Robin Shrine het volgende:
Hey wie roept mijn naam?Inspector Gadsheik heeft teveel gezopen, net terug van avondje eten en heeft zich rijkelijk laten bedienen door die obersletjes met veel te korte rokjes waar het natte vocht langs de benen liep
tampert, kriminalpolizei
Naam van restaurant graag.Op zondag 03 maart 2002 00:24 schreef Robin Shrine het volgende:
die obersletjes met veel te korte rokjes waar het natte vocht langs de benen liep
Erg progressief zijn ze daar in Gizeh
je zei tegen mij: "De natte tuinkabouters" dusseOp zondag 03 maart 2002 00:32 schreef Robin Shrine het volgende:
Restaurant "De natte vissegleuf"
Tuinkabouters, visgleuven, het maakt allemaal niet uit weet je. Het gaat om de vochtigsheidsgraad. Als die goed is, dan smaakt het vanzelf wel

Ik denk dat ik beter maar kan gaan slapen

Ik denk dat ik beter maar kan gaan slapen
Hier nog ff een mooie vlucht met een F16 vertrokken van af Bremen.

Deze f16 was ook uit die WARBIRDS update.
Dus is hij PAYWARE.
EN trouwens iedereen een hele GOEDE morgen ....
Ben net klaar met F1 kijken ..
wat een race zeg ..
Dus is hij PAYWARE.
wat een race zeg ..
SmorgensOp zondag 03 maart 2002 05:44 schreef Blackhole het volgende:
Deze f16 was ook uit die WARBIRDS update.
Dus is hij PAYWARE.
wat een race zeg ..

Ben een beetje boel over me slaap heen dus vlieg op dit moment boven de Pyreneeën.
Het was zekerzz een spectaculair begin van het Formule1 seizoen. Vliegende Duister (letterlijk als figuurlijk), slippende Schot en een puntenscorende Aussie.
Gellukig deze wel met werkende accu's
Die F16 ziet er erg gelikt uit zeg. Nice pics wederom
Vooral dat met die 2 oranje gevallen vond ik prachtigOp zondag 03 maart 2002 07:24 schreef rdluca het volgende:
[..]
Smorgens![]()
Ben een beetje boel over me slaap heen dus vlieg op dit moment boven de Pyreneeën.
Het was zekerzz een spectaculair begin van het Formule1 seizoen. Vliegende Duister (letterlijk als figuurlijk), slippende Schot en een puntenscorende Aussie.
Gellukig deze wel met werkende accu's
Die F16 ziet er erg gelikt uit zeg. Nice pics wederom
EEN HELE GOEDE MORGEN
* The_FrankO heeft zijn Ondertitel veranderd
Wat een race zeg echt super dat arrows niet mocht mee rijden
Heeft iemand zin in een vluchtje straks
* The_FrankO heeft zijn Ondertitel veranderd
Wat een race zeg echt super dat arrows niet mocht mee rijden
Heeft iemand zin in een vluchtje straks
moggeh iedereen
Een south Dakota f-16 op Bremen
tampert, kriminalpolizei
* Bolk heeft Flightsim geuninstalled
waarom....ben je er op uitgekekenOp zondag 03 maart 2002 12:55 schreef Bolk het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
wtf?? dat is nou wel weer erg veel van het goedeOp zondag 03 maart 2002 12:55 schreef Bolk het volgende:
Volgens mij had Bolk problemen met FS2002 over PIC en autoplilot en heading. (of was dat iemand anders
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
smorguuuuuuuuuuuhs
Vette race zeg, vannacht opgenomen en er vanmorgen naar gekeken. Helaas voor Arrows weer geen podium gehaald
Massi liet zich ook van zijn sterkste kant zien
Over 3 races zit onze Jos weer achter het stuur
Vette race zeg, vannacht opgenomen en er vanmorgen naar gekeken. Helaas voor Arrows weer geen podium gehaald
Massi liet zich ook van zijn sterkste kant zien
edit:
lekker interesante post van mij maar we zitten op nummer 1000
lekker interesante post van mij maar we zitten op nummer 1000
Op zondag 03 maart 2002 13:14 schreef The_FrankO het volgende:
#100[sub]1[/sub]2Op zondag 03 maart 2002 13:14 schreef The_FrankO het volgende:

Op zondag 03 maart 2002 13:15 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
#100[sub]1[/sub]2
ooooh, aantal posts
Nieuw deeltje dan maar? Kan ik tenminste ook mijn serverruimte weer opschonen om nieuwe pics te posten
hoeveel posts in dit draadjeOp zondag 03 maart 2002 13:16 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]

Op zondag 03 maart 2002 13:16 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Ik had probs met de PIC ja.. daarom is het eraf.. installeer het vast nog wel vandaag denk
Zullen we nieuw deel starten, dan kan ik mijn ftp ruimte vrijmaken voor nieuwe pics
Zie ook: [topic=428048/1/25]Op zondag 03 maart 2002 13:24 schreef Robin Shrine het volgende:
Zullen we nieuw deel starten, dan kan ik mijn ftp ruimte vrijmaken voor nieuwe pics
icestorm/itsnows zijn nie online dus w8 nog maar ffOp zondag 03 maart 2002 13:24 schreef Robin Shrine het volgende:
Droogkloot heet al een nieuw aangemaakt
Was niet volgens afspraak met de mods dacht ik.
Als 't niet goed is mag -ie weer dicht hoor...
was het ook nietOp zondag 03 maart 2002 13:26 schreef Robin Shrine het volgende:
Droogkloot heet al een nieuw aangemaaktWas niet volgens afspraak met de mods dacht ik.
Oh sh*t... dat ^^^ was ik helemaal vergeten. Excuses. Gooi 'm maar op slot dan.
mensen...zijn we nou ruzie aan het maken over wie het topic mag openen.
BOEIEN
BOEIEN
tampert, kriminalpolizei
Ruzie? Niemand maakt hier ruzie naar mijns inziens!
niet in dit topic wel in die andereOp zondag 03 maart 2002 13:45 schreef Robin Shrine het volgende:
Ruzie? Niemand maakt hier ruzie naar mijns inziens!
Nee want ik open gewoon die nieuweOp zondag 03 maart 2002 13:32 schreef Evilernie het volgende:
mensen...zijn we nou ruzie aan het maken over wie het topic mag openen.
BOEIEN
Mij maak het ook niet uit wie wat of hoe .. grin ALS HIJ ER MAAR KOMT !!! ........ ZONDER BONJE DAN WEL .
En deze kan ook dicht dusOp zondag 03 maart 2002 14:34 schreef Duncan het volgende:
Saekerhett kan deel 15 openen
wat zeg ikOp zondag 03 maart 2002 14:35 schreef Duncan het volgende:
[..]
En deze kan ook dicht dus

Jij was eerderOp zondag 03 maart 2002 14:35 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat zeg ik
Saekerhett.. WAKKER WORDEN
anders moe ik hem maar openeneOp zondag 03 maart 2002 14:37 schreef Buzzman het volgende:
Nou schiet toch eens op met die deel 15

* Saekerhett als je nu in 1 sec reageert dan krijg je een tientje
edit:
tijd voorbij
tijd voorbij

Ik doe het!!!Op zondag 03 maart 2002 14:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
anders moe ik hem maar openene![]()
![]()
* Saekerhett als je nu in 1 sec reageert dan krijg je een tientje*
edit:
tijd voorbij
Shit te laat
buzz use your mod force to close this draadjeOp zondag 03 maart 2002 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik doe het!!!
Shit te laat
Dit topic is gesloten.