Wazig ding, maar ziet er leuk uitOp zondag 03 maart 2002 15:59 schreef nkomo het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 49963
het is dus een thee-ei in de vorm van een theepotOp zondag 03 maart 2002 16:05 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Wazig ding, maar ziet er leuk uitBeetje onhandig om thee uit te drinken... Al die gaten maken het nou nie echt gemakkelijk
Maak er dan eens een theepot bij... Dan zien we de thee-ei in actie!Op zondag 03 maart 2002 16:32 schreef nkomo het volgende:
[..]
het is dus een thee-ei in de vorm van een theepot
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Anoniem: 50023
zitten een paar kleine foutjes in en ik ben niet tevreden over het water.
heeft iemand tips om water er realistisch uit te laten zien?
ik werk natuurlijk met 3dmax
Ze heeft een beetje ontzettend lange nek, en een paar rare stekels aan haar rechter schouder hangen... Misschien even in poser het model opnieuw in deze houding zetten zodat die artifacts niet zichtbaar zijn.Op zondag 03 maart 2002 20:48 schreef flyer het volgende:
[afbeelding]
zitten een paar kleine foutjes in en ik ben niet tevreden over het water.
heeft iemand tips om water er realistisch uit te laten zien?
ik werk natuurlijk met 3dmax
Btw, de maan lijkt een beetje ovaal.
Maar wel heel mooi...Op zondag 03 maart 2002 20:59 schreef tec het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje ontzettend lange nek, en een paar rare stekels aan haar rechter schouder hangen... Misschien even in poser het model opnieuw in deze houding zetten zodat die artifacts niet zichtbaar zijn.
Btw, de maan lijkt een beetje ovaal.
Anoniem: 523
weet niet, heb al dat poser-spul wel een keer gezien, het is absoluut handig om figuren bij architectuur ofzo te plaatsen met dat programma, maar ik vind het niet indrukwekkend op zich... maar wie ben ik
Ziet er eigenlijk wel heel erg uit als Bryce met Poser
of beledig ik nu iemand? ..Sorry..
Klopt, poser heeft wel eens vaker van die polygon-fouten. Ik denk niet dat ie dit zelf gemoddeld heeft, maar gewoon opgeslagen/geexporteerd als MAX-bestand.Op maandag 04 maart 2002 13:46 schreef tec het volgende:
Aan de rechter schouder en de nek te zien is het poser.
Ik heb zo ook wel eens met poser zitten klooien en als je de figuren in extreme houdingen zet dan krijg je allerlei fouten erin.
Anoniem: 37526
Id!Op donderdag 28 februari 2002 16:15 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
Geeft ook niet, tips zijn altijd welkom
Als je een leuk ideetje ervoor hebt moet je het maar zeggen. Elke letter een aparte kleur oid?
1337 paint skils
BAN VOOR TE MOOIEDINGEN POSTENOp vrijdag 01 maart 2002 11:58 schreef LiToKi het volgende:
Achtbaan;
http://rollercoaster1.multimania.com/Rollercoaster.avi
10,7 MB ---> haal hier +- 300 kb/s
Je mist alleen nog een tussenstation, verder diep 31337
Made by mr. NoOB himself:

anyway, mocht iemand er toch een of meer willen hebben als achtergrondje, moet je dat maar effe laten weten
[edit]
het is wel handig om de goeie url in te vullen
[/edit]
[edit 2]
en ja hoor, hij flikt het em zelfs een tweede keer!

[/edit 2]

anyway, mocht iemand er toch een of meer willen hebben als achtergrondje, moet je dat maar effe laten weten
[edit]

[/edit]
[edit 2]
en ja hoor, hij flikt het em zelfs een tweede keer!

[/edit 2]
Terragen? right? of Bryce? Ben niet echt snel meer onder de indruk van random bergen begroeit met mos.
thnxOp maandag 04 maart 2002 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
BAN VOOR TE MOOIEDINGEN POSTEN
Je mist alleen nog een tussenstation, verder diep 31337
Maar nu kan je blijven zitten, droom van elke achtbaanfreak
Eerst werkte ik met Terragen, nu gebruik ik Bryce, maar ik waarschuwde al:Op maandag 04 maart 2002 18:19 schreef tec het volgende:
Terragen? right? of Bryce? Ben niet echt snel meer onder de indruk van random bergen begroeit met mos.
Op maandag 04 maart 2002 18:07 schreef FoOL het volgende:
ja, wel een tijdje mee bezig geweest, en nooit afgemaakt eigenlijk. m'n vriendin staat overigens modelOp maandag 04 maart 2002 11:43 schreef boppie het volgende:
ik lees niet goed, heb je dat model helemaal in max gemaakt? dan petje af
Anoniem: 29491
Op dinsdag 26 februari 2002 20:01 schreef FragNeck het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat gezien hebt hoor, van die inscriptie, maar ik heb nog nooit in me leven een ZIPPO gezien met een zippo inscriptie aan de voor / achterkant...
Als je een zippo in je handen hebt, check de onderkant maar, daar staat n.l. Zippo.
wat staat daar nou?
en nog is..
en nog is..
zelf op de slims
Anoniem: 32045
ik vin ze wel geilOp maandag 04 maart 2002 18:07 schreef FoOL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[edit]
[/edit]
[edit 2]
en ja hoor, hij flikt het em zelfs een tweede keer!![]()
![]()
![]()
[/edit 2]
texture van die middelste is niet echt gelukt en de belichting van de bovenste vind ik erg niet realistischOp maandag 04 maart 2002 19:45 schreef badpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat staat daar nou?
[afbeelding]
en nog is..
[afbeelding]
en nog is..
[afbeelding]
zelf op de slims
Hey Mr. NoOb, die eilandjes vind ik wel heel mooi, ik heb deze gedownload, maar als je in hogere reso hebt wil ik die graag hebben.
Anoniem: 27983
muts, dat zijn foto's!!Op maandag 04 maart 2002 19:56 schreef flyer het volgende:
[..]
texture van die middelste is niet echt gelukt en de belichting van de bovenste vind ik erg niet realistisch

stuur maar een mailtje naar f00l@subdimension.com, zodat ik je adres hebOp maandag 04 maart 2002 21:32 schreef RoadRunner84 het volgende:
Hey Mr. NoOb, die eilandjes vind ik wel heel mooi, ik heb deze gedownload, maar als je in hogere reso hebt wil ik die graag hebben.
Sorry ik geloof het niet, dat model lijkt me TE veel op een poser model, als je dat zelf gemodeled had dan hadden die stekels en die "gebroken/verdraaide" nek er niet ingezeten.Op maandag 04 maart 2002 19:39 schreef flyer het volgende:
[..]
ja, wel een tijdje mee bezig geweest, en nooit afgemaakt eigenlijk. m'n vriendin staat overigens model

Anoniem: 43015
Ik geloof het wel... dat onderlichaam zit er niet uit alsOp maandag 04 maart 2002 21:56 schreef tec het volgende:
[..]
Sorry ik geloof het niet, dat model lijkt me TE veel op een poser model, als je dat zelf gemodeled had dan hadden die stekels en die "gebroken/verdraaide" nek er niet ingezeten.
die poser-perfect figuren.
En die uitsteksel kan wel. Als hij de armen er later pas
op heeft gezet.
Als je zelf een stickertje en display shotje maaktOp zondag 03 maart 2002 13:23 schreef IainHecker het volgende:
Zijn er ook andere spelletjes verkrijgbaar?
Tetris schermpje:
Tetris stickertje:
Paint roelz idd, maar wat wil je met dat plaatje zeggen?
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
kweenie hoe serieus je reply was, maar als je zoiets zelf kan modellen, dan ben je waarschijnlijk ook niet zo lomp dat je artifacts als in die schouder laat zitten... nek zou nog anatomie foutje kunnen zijn... maar het lijkt me idd waarschijnlijker dat het poser export fouten zijn.Op dinsdag 05 maart 2002 08:34 schreef trancin het volgende:
[..]
Ik geloof het wel... dat onderlichaam zit er niet uit als
die poser-perfect figuren.
En die uitsteksel kan wel. Als hij de armen er later pas
op heeft gezet.
Only dead fish go with the flow
flyer (kloontje) is al geband, dus betrouwbaar of hij zo betrouwbaar was.
Anoniem: 15528
Ik ben zelf ook wezen klooien met 3dmax :d
hier het resultaat tot nu toe.
Met dank aan Gladiool voor de belichting.
hier het resultaat tot nu toe.

Met dank aan Gladiool voor de belichting.
Anoniem: 32251
Hij is fan van LenLOp dinsdag 05 maart 2002 08:44 schreef GeniusDex het volgende:
Op maandag 04 maart 2002 19:56 schreef flyer het volgende:
[..]
texture van die middelste is niet echt gelukt en de belichting van de bovenste vind ik erg niet realistisch

Hier een link naar mn laatste render op GOT (met slotje, mn eerste), let wel op want de layout is fucked up door de imagesize van maar liefst 1024x768 !!.
plaatje : [topic=432689/1/25]
discussie die dooruit voortvloeide :
[topic=432725/1]
im out.
[topic=432725/1]
im out.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Anoniem: 14573
Ik moet zeggen dat ik het bullshit vind dat je topic gesloten is... maarjah... Wie ben ik right ?Op donderdag 07 maart 2002 21:03 schreef Hellhound het volgende:
Hier een link naar mn laatste render op GOT (met slotje, mn eerste), let wel op want de layout is fucked up door de imagesize van maar liefst 1024x768 !!.
[topic=432725/1]
im out.
Ahh sta ik tenminste niet alleenOp donderdag 07 maart 2002 23:54 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het bullshit vind dat je topic gesloten is... maarjah... Wie ben ik right ?Het is iig een koel virusje, is het voor iets speciaals? of gewoon een leuk plaatje
Ik was bezig met een procedural texture om een microscoop effect te krijgen (heb m alleen wel een kleurtje gegeven want zwart/wit vond ik niet zo mooi) is niet voor iets speciaals gewoon fun.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Brazilian Bebbe! Het haar moet nog net ff iets beter, maar hijs wel ok he?
Nog een B/W versie:
en dan tot slot eentje op een bedje van licht:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Jammer, ik dacht dat je hem zelf had gemoddeld...Op vrijdag 08 maart 2002 10:48 schreef BaRF het volgende:
[afbeelding]
Brazilian Bebbe! Het haar moet nog net ff iets beter, maar hijs wel ok he?Tiz een sterk getweakte Vicky met een eigengemaakte skin.
Nog een B/W versie:
[afbeelding]
en dan tot slot eentje op een bedje van licht:
[afbeelding]
check :
http://www.cocs.com/poser/vicky.htm
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
ik vraag me af of ide reactie echt serieus was...heheOp maandag 04 maart 2002 21:42 schreef Type het volgende:
[..]
muts, dat zijn foto's!!
als ik zo kon texturen en renderen zou ik btw wel trots zijn
This too shall pass
Als je na gaat dat deze ook uit poser komtOp vrijdag 08 maart 2002 11:53 schreef FragNeck het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat je hem zelf had gemoddeld...
check :
http://www.cocs.com/poser/vicky.htm

Dit lijkt toch ook wel realistic?Op vrijdag 08 maart 2002 12:04 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
ik vraag me af of ide reactie echt serieus was...hehe
als ik zo kon texturen en renderen zou ik btw wel trots zijn

thanks thanks en thanks[b]vanaf vrijdag 08 maart 2002 11:13 schreven gladiool, -FLoRiaN- en tec lovende beoordelingen
nee, je hebt de skin echt wel goed gemaakt, zeker wel, geen twijfel mogelijk. Alleen, dacht ik in de eerste instantie dat je de hele mesh zelf had gemoddeld.Op vrijdag 08 maart 2002 12:41 schreef BaRF het volgende:
[..]
thanks thanks en thanksoh en FragNeck, met dat laatste plaatje bedoel je dan 'kijk standaard is het al gewoon mooi, dus jij hebt niks gedaan' of is het meer iets van 'kijk standaard ziet het er plastic uit, maar jij hebt het realistischer gemaakt'?
Normaal gezien is het al wat beter als je een WERKENDE poser plugin hebt, maar als je die f*cked up lwo export functie moet gebruiken is het wel anders...
oke, ik heb er een nieuwe Overbright Card bij gedaan, nu eentje bovenin.

Hier weer eens een projectje van mijn. Is een beetje bijzonder projectje ook meteen. Onderstaande object is een JOP (Jongeren Ontmoetings Plek), een term die we maar meteen vervangen hebben door O-zone (Ontmoetings-zone), want dat vonden we wat kewler klinken. Waarom is dit zo'n bijzonder projectje? Is het resultaat van 24 uur lang achter elkaar met 3 anderen in een team in wedstrijdverband ontwerpen en visualiseren en presenteren, oftewel het zogenaamde 24-uurs project wat elk jaar hier bij bouwkunde in Eindhoven op de uni wordt georganiseerd. Aan het begin van de 24 uur krijg je de opdracht uitgereikt, na 24 uur moet alles klaar zijn, inclusief een verplichte visualisatie. En die visualisatie moet dan weer gemaakt worden met het pakket van één van de hoofdsponsoren, in dit geval ARC+ van Sciento. Persoonlijk vind ik het pakket niet echt geweldig (verre van zelfs), maar ik moest het nou eenmaal hier mee doen (ikke was visualisatie-peep, terwijl de rest de presentatie voorbereidde). Dus...let niet op de megakwaliteit van de renders, want ik had het er met GA!S laatst al over, dat kun je met een Quadro en MAXTREME drivers realtime al doen in MAX 
Ploatjes!!!

Over de uitslag van de wedstrijd zullen we het maar niet hebben, want dat is weer een verhaal op zich...
Ploatjes!!!

Over de uitslag van de wedstrijd zullen we het maar niet hebben, want dat is weer een verhaal op zich...
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
oftewel je hebt verlorenOver de uitslag van de wedstrijd zullen we het maar niet hebben, want dat is weer een verhaal op zich...
Leuk ontwerp, maar idd jammer dat die render engine zo brak is.
Ach verloren..zo zou ik het niet willen noemen. De meeste peepz (ook de jury) waren het er over eens dat ons ontwerp eigenlijk het beste was, alleen de afvaardiging van de jongeren zelf snapten het ontwerp niet helemaal en vonden het "te abstract". En dat is hun goed recht. Waar het dus op neerkwam. We kregen een eervolle vermelding, maar als het aan de voorzitter van de jury gelegen had was de einduitslag anders geweest.
En dan nog...ik kan wel zeggen dat het me niet om de prijs te doen was, maar ik kan er dus echt NIET wakker van liggen dat ik niet gewonnen heb. Heb het veel te goed naar mijn zin gehad tijdens die (uiteindelijk) 36 uur zonder slapen. En voor mij staat plezier hebben in de dingen die je doet nog altijd ver boven alles. En ook een eervolle vermelding staat netjes op je CV
En dan nog...ik kan wel zeggen dat het me niet om de prijs te doen was, maar ik kan er dus echt NIET wakker van liggen dat ik niet gewonnen heb. Heb het veel te goed naar mijn zin gehad tijdens die (uiteindelijk) 36 uur zonder slapen. En voor mij staat plezier hebben in de dingen die je doet nog altijd ver boven alles. En ook een eervolle vermelding staat netjes op je CV
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
brakke render engine? volgens mij zijn dat REALTIME plaatjes in maxOp zaterdag 09 maart 2002 09:38 schreef tec het volgende:
[..]
oftewel je hebt verloren
Leuk ontwerp, maar idd jammer dat die render engine zo brak is.
De letters er een beetje uit laten komen, zodat ze er niet zo opgeplakt uitzienOp dinsdag 05 maart 2002 08:44 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
Als je zelf een stickertje en display shotje maakt
Tetris schermpje:
[afbeelding]
Tetris stickertje:
[afbeelding]
[..]
Dan heb je eigelijk toch nog gewonnenOp zaterdag 09 maart 2002 10:01 schreef Dexter het volgende:
Ach verloren..zo zou ik het niet willen noemen. De meeste peepz (ook de jury) waren het er over eens dat ons ontwerp eigenlijk het beste was, alleen de afvaardiging van de jongeren zelf snapten het ontwerp niet helemaal en vonden het "te abstract". En dat is hun goed recht. Waar het dus op neerkwam. We kregen een eervolle vermelding, maar als het aan de voorzitter van de jury gelegen had was de einduitslag anders geweest.
Als je zijn post leest dan weet je dat dit geen REALTIME plaatjes in max zijn.Op zaterdag 09 maart 2002 10:53 schreef BaRF het volgende:
[..]
brakke render engine? volgens mij zijn dat REALTIME plaatjes in max
ah mijn fout, ik las het de 1e keer alsof HIJ een quaddro met die maxtreme drivers gebruikteOp zaterdag 09 maart 2002 11:22 schreef tec het volgende:
Als je zijn post leest dan weet je dat dit geen REALTIME plaatjes in max zijn.

Daarom werd er ook al terecht gezegd, brakke render-engine die in ARC+ zit
Mooi hoor... maar dit is net iets te... je moet tussen deze en de vorige in gaan zitten qua belichting.Op vrijdag 08 maart 2002 20:58 schreef FragNeck het volgende:
oke, ik heb er een nieuwe Overbright Card bij gedaan, nu eentje bovenin.
[afbeelding]
Wat geeft Brazil toch mooie renders
edit:
Ik ga die stickers binnenkort maken... ik heb het alleen een beetje druk...Op zaterdag 09 maart 2002 11:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De letters er een beetje uit laten komen, zodat ze er niet zo opgeplakt uitzien
de afmetingen lijken mij niet helemaal juist...Op vrijdag 08 maart 2002 12:10 schreef FragNeck het volgende:
[..]
Dit lijkt toch ook wel realistic?
[afbeelding]
[afbeelding]
afmeting is een exacte kopie van mijn zippo...Op zaterdag 09 maart 2002 16:13 schreef badpinguin het volgende:
[..]
de afmetingen lijken mij niet helemaal juist...
Anoniem: 14573
Ey die tutorial heb ik ook gedaan !Op zaterdag 09 maart 2002 15:47 schreef Thunder het volgende:
[afbeelding]
Mn eerste probeerseltje adhv een tutorial
ben een nieuw character begonnen 

Anoniem: 38452
Dit is echt cool. Helaas heb ik geen coole 3D dingen om te posten maar wel een vraag.
Hoe kennen jullie allemaal dit. Is dit echt te leren met tutorials en zo of zitten jullie allemaal in die studie? Ik zou het namelijk best graag willen kunnen maar ik heb geen idee hoe om te beginnen.
Hoe kennen jullie allemaal dit. Is dit echt te leren met tutorials en zo of zitten jullie allemaal in die studie? Ik zou het namelijk best graag willen kunnen maar ik heb geen idee hoe om te beginnen.
je haalt een boek (uit de bieb) over het 3d prog dat je wilt leren, en je leert jezelf de basics, zodra je die kent flikker je t boek weer weg, en ga je tutorials zoeken, en dingen proberen te maken, als je talent hebt, heb je het dan redelijk snel door
"<-- Click here to start"
staat in je sig
je haalt een boek (uit de bieb) over het 3d prog dat je wilt leren, en je leert jezelf de basics, zodra je die kent flikker je t boek weer weg, en ga je tutorials zoeken, en dingen proberen te maken, als je talent hebt, heb je het dan redelijk snel door
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
wow niceOp zondag 10 maart 2002 01:06 schreef LiToKi het volgende:
modeltje;
[afbeelding]
Valt verder weinig over te zeggen
ff 3dmax vraagie tussen door.. welke versie werkt ook onder XP?? ik heb 4.0 maar die wil niet opstarten (en dat moet ie wel doen als ik em wil cracken
Bier, Whiskey en Metal!!
Psies, dus doe ik dat ook maar niet behalve dan dat ie er vet kewl uitziet 
Mooi model!
Mooi model!
Cracken?? Daar doen we hier toch niet aan? Maar ehm...probeer het anders eens met de 4.2 update of zo? Maar ik weet niet in hoeverre er official support is voor XP vanuit Discreet. Tis niet voor niks dat ik gewoon nog steeds 2k draai. Er is nog teveel software die nog niet helemaal vlekkeloos draait onder XP.Op zondag 10 maart 2002 01:24 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
wow nice
ff 3dmax vraagie tussen door.. welke versie werkt ook onder XP?? ik heb 4.0 maar die wil niet opstarten (en dat moet ie wel doen als ik em wil cracken)
uh zei ik crackenOp zondag 10 maart 2002 01:26 schreef Dexter het volgende:
[..]
Cracken?? Daar doen we hier toch niet aan? Maar ehm...probeer het anders eens met de 4.2 update of zo? Maar ik weet niet in hoeverre er official support is voor XP vanuit Discreet. Tis niet voor niks dat ik gewoon nog steeds 2k draai. Er is nog teveel software die nog niet helemaal vlekkeloos draait onder XP.
Bier, Whiskey en Metal!!
Dan toch hopelijk wel 2k. MAX moet je niet willen draaien onder een OS als 98. Daar is het niet voor gemaakt.
ja, je moet wel de goeie versie hebben van dat tering c-dilla...
Anoniem: 28596
De legale versie van 3dsmax 4 draait perfect onder windowsxpOp zondag 10 maart 2002 01:24 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
wow nice
ff 3dmax vraagie tussen door.. welke versie werkt ook onder XP?? ik heb 4.0 maar die wil niet opstarten (en dat moet ie wel doen als ik em wil cracken)
er is een crack voor, en ik heb em
(gebruikt)
enne die robot: DIES VET !!
enne die robot: DIES VET !!
Mooie robot, erg aparte (in de goede zin van het woord) stijl heb je btw.Op zondag 10 maart 2002 01:06 schreef LiToKi het volgende:
modeltje;
[afbeelding]
Valt verder weinig over te zeggen
Dit is een scene waar ik mee bezig ben. Het is nog lang niet af, maar ik wilde even de reacties pijlen.

3DMark 2000 look-a-likeOp zondag 10 maart 2002 16:11 schreef TheKnightsTemplar het volgende:
Dit is een scene waar ik mee bezig ben. Het is nog lang niet af, maar ik wilde even de reacties pijlen.
[afbeelding]
[afbeelding]
They made me do it.
My thought exactly, maar dat mag hem er hopelijk niet van weerhouden om gewoon lekker verder te gaan? Want het ziet er al goed uit, so keep up the good work! Ik zou alleen de onderkant van die kolommen niet zo laten. Iets zegt me dat die afgeronde voeten nog ergens op moeten staan of zo.
Het is inderdaad geinspireerd uit een scene van 3dmark 2000 en volgens mij zat er ook een dergelijke scene in 3d mark 1999. Ik zal eens kijken wat ik aan die pilaren kan doen, want het lijkt inderdaad alsof ze niet helemaal op de grond staan terwijl dat wel zo is
Ik houd jullie op de hoogte.
en, zoals al zo vaak gezegd, rond je hoeken af.... in real life reflecteren alleen messcherpe randen geen licht...
en inverteeer je bump map, de voegen horen het diepste punt te zijn, het water ziet er wel lekker uit trouwes
kun je wel hoor, beetje tijd in steken...iedereen kan het in principeOp maandag 11 maart 2002 12:13 schreef Scarecrow het volgende:
Kan iemand mij een bakje voor houden want ikhier..
Damn lookin' good!
Ik wil da ook kunnen... netjes allemaal
This too shall pass
Wat bedoel je hiermee en welke hoeken zou ik dan moeten afronden?Op maandag 11 maart 2002 11:24 schreef Toiletman het volgende:
en, zoals al zo vaak gezegd, rond je hoeken af.... in real life reflecteren alleen messcherpe randen geen licht...
check ff de 2de pagina van dit onderwerp, daar heb ik d'r een plaatje bijgedaan, je zou dit op bijvoorbeeld op de randen van het gat moeten doen.Op maandag 11 maart 2002 15:07 schreef TheKnightsTemplar het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee en welke hoeken zou ik dan moeten afronden?
Anoniem: 47537
ik ben sinds gister bezig met 3d, en dit is het resultaat tot nu toe:

ik weet dat het nog nergens op lijkt.. maar het begin te lukken denk ik

Eerste render van mijn Lambourghini Diablo. Volledig gemoddeld (poly's) en gerenderd in Maya 3

Ducati: making mechanics out of riders since 1946
nice!Op maandag 11 maart 2002 20:33 schreef MayaFreak het volgende:
Eerste render van mijn Lambourghini Diablo. Volledig gemoddeld (poly's) en gerenderd in Maya 3
[afbeelding]
zit behoorlijk wat werk aan zeker ?
Heel mooi.Op maandag 11 maart 2002 16:33 schreef blasty het volgende:
ik ben sinds gister bezig met 3d, en dit is het resultaat tot nu toe:
[afbeelding]
Alleen die tekst zit er een beetje raar uit. Of ligt dat nou aan mij??
Er hoort toch ook nog een schijfje in
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
goed begin mayafreak. Met poly's en dan smoothen is niet de makkelijkste manier om een auto te modeleren, dat wordt een hoop tweaken.(maarja is er wel een makkelijke manier om een auto te maken?Op maandag 11 maart 2002 20:33 schreef MayaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb je dat geflikt???? Ik heb geprobeerd een dodge viper te maken, maar dat viel zwaar tegen.Op maandag 11 maart 2002 20:33 schreef MayaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://hawvie.deviantart.com/
Artisan is toch een onderdeel van MAYA?Op dinsdag 12 maart 2002 14:14 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Lijkt alsof je artisan hebt gebruikt.
Of een plugin?
Voor het 'painten' toch?
Ik heb ook al een paar keer m'n tanden stuk gebeten op een viper moddelen, maar ik ga het toch weer proberenOp dinsdag 12 maart 2002 11:40 schreef GoTzilla het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geflikt???? Ik heb geprobeerd een dodge viper te maken, maar dat viel zwaar tegen.
Ik ben (nog) niet verder gekomen als dit:

Ach ja, eerste keer, en zonder blueprints.
Het is trouwens _geen_ bestaande wagen maar een beetje een fantasie-model met inspiratie uit de jag f-type (concept).
Het is trouwens _geen_ bestaande wagen maar een beetje een fantasie-model met inspiratie uit de jag f-type (concept).
Gewoon Boxmodeling denk ik?Op dinsdag 12 maart 2002 16:59 schreef handige_harrie het volgende:
Ik ben (nog) niet verder gekomen als dit:
[afbeelding]
dus zeg maar een editable mesh, van een box of zo.
yep, klopt: dat had ik er ook ff bij moeten zetten.Op dinsdag 12 maart 2002 17:08 schreef FragNeck het volgende:
[..]
Gewoon Boxmodeling denk ik?
dus zeg maar een editable mesh, van een box of zo.
Een erg handig onderdeel van Maya jaOp dinsdag 12 maart 2002 14:14 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Lijkt alsof je artisan hebt gebruikt.
Dit is voor mij de makkelijke manier. Kan ook wel met NURBS, maar daar raak ik altijd zo gefrusteerd vanOp dinsdag 12 maart 2002 11:32 schreef gladiool het volgende:
[..]
goed begin mayafreak. Met poly's en dan smoothen is niet de makkelijkste manier om een auto te modeleren, dat wordt een hoop tweaken.(maarja is er wel een makkelijke manier om een auto te maken?) Er zitten nog een hoop oneffenheden en rare hoekjes in, das een beetje inherent aan zo modeleren. Hou ons op de hoogte...
[topic=439685/1/25]
ga hier maar verder
ga hier maar verder
Dit topic is gesloten.