StoerOp woensdag 27 februari 2002 13:13 schreef gladiool het volgende:
Een menselijk lichaam waar ik nog veel tijd in zal moeten steken:
[afbeelding]
ik denk dat een vrouwelijk lichaam wat makkelijker is, door de mooiere rondingen (
), het mannelijk lichaam is wat hoekiger.
Mijn complimenten! Erg mooi! Ik ben benieuwd naar de afloop. Helaas kan je dit eigenlijk niet goed doen in trueSpace...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Een raadseltje: hoe kan je door maar 2 lucifers te verplaatsen, toch het blokje buiten het 'schepje' halen. Je mag het blokje niet aanraken, en er moet weer een nieuw schepje ontstaan.

Antwoord binnenkort!

Antwoord binnenkort!
Jawel... maar die zijn niet zo goed ontwikkeld als in andere progs. Ik heb het nooit echt geprobeerd... trueSpace doet er erg lastig over...Op woensdag 27 februari 2002 15:09 schreef gladiool het volgende:
tuurlijk kan dat wel. Truespace heeft toch ook polygon modeling, en subdivision modeling tools?
Tjah was combinatie van factoren, ik was in de veronderstelling dat alles op nog es een andere computer stond, daarnaast was me brander stuk gegaan en die waren toen nogal prijzig, kortom pech op pech op pechOp dinsdag 26 februari 2002 19:06 schreef Killemov het volgende:
Da's stoopit ... iedereen weet nu toch wel dat belangrijke dingen moeten worden geback-upped ?
en weer een WIP:

Iemand nog commentaar op de knoppen?
Of iemand nog commentaar op de textures?
schermpje:

Stickertje op de cardrige:

De letters PocketPlay zijn gewoon een willekeurig patroon van kleurtjes

schermpje:

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Anoniem: 34259
Ziet er best wel plastic uitOp woensdag 27 februari 2002 09:44 schreef IainHecker het volgende:
[..]
Je hebt ook bumpmapsnodig. Bumpmaps zorgen ervoor dat je de texture die je hebt een soort nep 3d-oppervlak krijgt. Zo kan je, zonder teveel polygons te maken, toch heel gedetailleerde oppervlakten maken. Ze verbeteren je afbeelding met 200% (ofzo)...
Kijk maar eens naar de lucifer op deze:
[afbeelding]
Gemaakt door Zjenja Doubrovski
Hier is geen hout-texture gebruikt, maar gewoon een bruine oppervlakte met een bumpmap. Simpel zat.
Anoniem: 14573
Pff veel te makkelijkOp woensdag 27 februari 2002 15:24 schreef IainHecker het volgende:
Een raadseltje: hoe kan je door maar 2 lucifers te verplaatsen, toch het blokje buiten het 'schepje' halen. Je mag het blokje niet aanraken, en er moet weer een nieuw schepje ontstaan.
[afbeelding]
Antwoord binnenkort!

Meschien geeft de hoeken afronden / afvlakken en wat realistiser effectOp woensdag 27 februari 2002 15:56 schreef GeniusDex het volgende:
en weer een WIP:
[afbeelding]
schermpje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet voor school een PC maken.. hier mijn gepruts
:

't is nog lang niet af, maar ik vind het er wel aardig uitzien

't is nog lang niet af, maar ik vind het er wel aardig uitzien
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Zat ik idd ook al aan te denken, alleen dat gaat een beetje niet met Blender. Dus als ie 'af' is post ik misschien een VRML en of iemand daar dan de hoeken van af wil ronden.Op woensdag 27 februari 2002 16:16 schreef Tweak-Freak het volgende:
[..]
Meschien geeft de hoeken afronden / afvlakken en wat realistiser effect
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
en weer een WIPje:

ff pijltjesknoppen gemaakt, een start-a-like knopje, en een aan-uit-schakelaar
(en er moet idd nog flink afgerond worden, vooral bij de start-a-like knop)

ff pijltjesknoppen gemaakt, een start-a-like knopje, en een aan-uit-schakelaar
idd:Op woensdag 27 februari 2002 16:09 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Pff veel te makkelijk
[afbeelding]

Ik zou het glas van de lantaarns iets meer van glas maken, in plaats van doorzichtig grijs plastic, waar het nu op lijkt...Op woensdag 27 februari 2002 19:16 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
voor een school projectje, klik erop voor een grotere versie
[afbeelding]
Tegels zijn niet mooi: ze lopen te lastig, je moet ze wat minder laten uitsteken...
verder heel mooi... heb je die lichteffecten er later opgedaan met photosoep of met het 3d-programma zelf?
/* Op wat voor school zit je om dit soort dingen te mogen doen? Ik zit op het marnix gymnasium en het enige designachtige wat we mogen doen is een website maken (~Smoke). */
ik doe HBO telematica, heeft nix met de opleiding zelf te maken oor 
ik vind zelf het gebouw te kaal (en de achtergrond ook btw) die lensflares zijn met de videopost uit 3dsmax gedaan. De bumpmap op de tegels heeft nog een beetje tweaking nodig
ik vind zelf het gebouw te kaal (en de achtergrond ook btw) die lensflares zijn met de videopost uit 3dsmax gedaan. De bumpmap op de tegels heeft nog een beetje tweaking nodig
Het lijkt mij mooi als je je materiaal zo maakt en de belichting wat veranderd zodat je meer iets als dit krijgt:

(misschien iets te primitief zoals ik het heb gemaakt
)

(misschien iets te primitief zoals ik het heb gemaakt
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
het materiaal zacht creme-kleurig maken? ziet er wel mooi uit zooi. zeer goed gesoeptOp woensdag 27 februari 2002 20:27 schreef mercarra het volgende:
Het lijkt mij mooi als je je materiaal zo maakt en de belichting wat veranderd zodat je meer iets als dit krijgt:
[afbeelding]
(misschien iets te primitief zoals ik het heb gemaakt)
Waarchijnlijk heeft iedereen het al geroepen, maar een bumpmap is echt noodzakelijk. Je materiaal komt dan echt tot leven. Gewoon een noise bitmap die subtiele kuiltjes maakt.
<edit> flinke typo </edit>
<edit> flinke typo </edit>
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
ik zal wel even aan de slag gaanOp woensdag 27 februari 2002 20:51 schreef mercarra het volgende:
Waarchijnlijk heeft iedereen het al geroepen, maar een bumpmap is echt noddzakelijk. Je materiaal komt dan echt tot leven. Gewoon een noise bitmap die subtiele kuiltjes maakt.
leuk, maar idd primitiefOp woensdag 27 februari 2002 20:27 schreef mercarra het volgende:
[afbeelding]
(misschien iets te primitief zoals ik het heb gemaakt)
Anoniem: 3847
om het snel iets realistischer te maken moet je het materiaal van je schermpje ff 100% self-illuminatief maken, en gooi er vervolgens nog een surface overheen die je doorzichtig plastic maakt.Op woensdag 27 februari 2002 17:26 schreef GeniusDex het volgende:
en weer een WIPje:
[afbeelding]
ff pijltjesknoppen gemaakt, een start-a-like knopje, en een aan-uit-schakelaar(en er moet idd nog flink afgerond worden, vooral bij de start-a-like knop)
het effect wat je hier wilt bereiken is dat er een lichtgevend (lcd) gedeelte in je handheld zit, dat een eindje onder het oppervlak zit.
maak je chamfertjes (afgeronde hoekjes) ook wat kleiner, het subtiele is er nu een beetje af, je zou bijna je chamfertjes weer moeten chamferen als je begrijpt wat ik bedoel...
De leg-uit-lijst:Op woensdag 27 februari 2002 22:15 schreef fsx het volgende:
[..]
om het snel iets realistischer te maken moet je het materiaal van je schermpje ff 100% self-illuminatief maken, en gooi er vervolgens nog een surface overheen die je doorzichtig plastic maakt.
het effect wat je hier wilt bereiken is dat er een lichtgevend (lcd) gedeelte in je handheld zit, dat een eindje onder het oppervlak zit.
maak je chamfertjes (afgeronde hoekjes) ook wat kleiner, het subtiele is er nu een beetje af, je zou bijna je chamfertjes weer moeten chamferen als je begrijpt wat ik bedoel...
1. self-illuminatief
2. chamfertjes
3. chamferen
(ben nog best wel een 3d-n00b, en ik gebruik blender
In ieder geval ga ik nu slapen, en ga ik morgen verder met mijn 3D-geval:

(tips, opmerkingen, etc. dus welkom
)
(tips, opmerkingen, etc. dus welkom
Anoniem: 3847
ok,
self-illumination is de naam die max geeft aan oppervlakken die zelf licht geven, en dus geen lichtbron nodig hebben om zichtbaar te zijn. denk aan je monitor bijvoorbeeld, die is 100% self-illuminative. hoe het in blender heet weet ik niet, maar als je ermee kunt renderen moet dit ook wel kunnen.
chamfertjes zijn hoeken die minder scerp zijn gemaakt door ze af te ronden. again, dit is een max-naam, dus mogelijk heet het anders in blender. de techniek is vrij generiek, je selecteerd een edge en maakt er 2 of meer edges van, waardoor er ipv een scherpe hoek een bolle hoek ontstaat. dit is idd realistischer, omdat (en dit is al gezegd) geen enkele hoek een perfecte scherpe hoek is irl.
jij hebt dit geprobeerd te doen bij de overgang van je handheld naar je schermpje, alleen is de afstand tussen de 2 edges veel te groot geworden, waardoor je 2 scherpe hoeken overhoudt, ipv 1 bolle hoek.
het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ook blender een soort chamfer-feature heeft, maar desnoods kun je het ook handmatig doen.
self-illumination is de naam die max geeft aan oppervlakken die zelf licht geven, en dus geen lichtbron nodig hebben om zichtbaar te zijn. denk aan je monitor bijvoorbeeld, die is 100% self-illuminative. hoe het in blender heet weet ik niet, maar als je ermee kunt renderen moet dit ook wel kunnen.
chamfertjes zijn hoeken die minder scerp zijn gemaakt door ze af te ronden. again, dit is een max-naam, dus mogelijk heet het anders in blender. de techniek is vrij generiek, je selecteerd een edge en maakt er 2 of meer edges van, waardoor er ipv een scherpe hoek een bolle hoek ontstaat. dit is idd realistischer, omdat (en dit is al gezegd) geen enkele hoek een perfecte scherpe hoek is irl.
jij hebt dit geprobeerd te doen bij de overgang van je handheld naar je schermpje, alleen is de afstand tussen de 2 edges veel te groot geworden, waardoor je 2 scherpe hoeken overhoudt, ipv 1 bolle hoek.
het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ook blender een soort chamfer-feature heeft, maar desnoods kun je het ook handmatig doen.
ok: een tip, niet noodzakelijk, maar dit maakt je geheel iets mooier: leg je voorwerp neer op een oppervlakte, zet raytrace aan (mocht je dat nog niet gedaan hebben) en geef het een schaduwtje. Verder sluit ik me aan bij alle andere tipgevers...Op woensdag 27 februari 2002 22:30 schreef GeniusDex het volgende:
[afbeelding]
(tips, opmerkingen, etc. dus welkom)
Dit is mijn projectje voor school
Made by a n00b in MAYA

Het hele gebouw

Vanaf de straat gezien (ingang wordt aan gewerkt)

Fotootje vanuit het trappen huis genomen, hier zie je de constructie van de glasplaten zitten
En dan nog een balkonscene
Made by a n00b in MAYA

Het hele gebouw

Vanaf de straat gezien (ingang wordt aan gewerkt)

Fotootje vanuit het trappen huis genomen, hier zie je de constructie van de glasplaten zitten

En dan nog een balkonscene
tja...
Ziet er goed uit.Op woensdag 27 februari 2002 19:16 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
voor een school projectje, klik erop voor een grotere versie
[afbeelding]
Doet me denken aan Max Payne..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
ehm, wie doet wat voor een school Piete?? Ik doe in ieder geval bouwkunde
tja...
Anoniem: 37526
Ik vind dat poketplay in kleuren niet echt mooi... sorryOp woensdag 27 februari 2002 22:30 schreef GeniusDex het volgende:
[afbeelding]
(tips, opmerkingen, etc. dus welkom)
licht geven heb ik wel ergens zien staan, moet ik weer even opzoekenOp woensdag 27 februari 2002 22:33 schreef fsx het volgende:
ok,
chamferen snap ik, ik weet iig nu hoe het met faces moet, met edges wordt het ff uitproberen denk ik. en bij het schermpje is het zo bedoeld, dat het net zo diep ligt als de rand eromheen.
een wit vel eronder ofzo? of iets van een tafeltje?Op woensdag 27 februari 2002 22:52 schreef IainHecker het volgende:
[..]
ok: een tip, niet noodzakelijk, maar dit maakt je geheel iets mooier: leg je voorwerp neer op een oppervlakte, zet raytrace aan (mocht je dat nog niet gedaan hebben) en geef het een schaduwtje. Verder sluit ik me aan bij alle andere tipgevers...
raytrace is hoeken afronden toch? die staat wel aan, verschil is wel merkbaar, alleen de rendere kan het niet zo perfect maken als brazil ofzo.
Geeft ook niet, tips zijn altijd welkomOp donderdag 28 februari 2002 15:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind dat poketplay in kleuren niet echt mooi... sorry
Als je een leuk ideetje ervoor hebt moet je het maar zeggen. Elke letter een aparte kleur oid?
Anoniem: 44718
'Op donderdag 28 februari 2002 13:51 schreef Sander0105 het volgende:
ehm, wie doet wat voor een school Piete?? Ik doe in ieder geval bouwkunde
Jij bedoelde ik ja. Ik doe ook bouwkunde maar wij hoeven nog niet zoiets gaaf te maken.
Achtbaan-animatie waar 'k mee bezig ben (je ziet 't ritje vanuit 't 'karretje' en dit is een overzichtje;

w00t!Op donderdag 28 februari 2002 16:54 schreef LiToKi het volgende:
Achtbaan-animatie waar 'k mee bezig ben (je ziet 't ritje vanuit 't 'karretje' en dit is een overzichtje;
[afbeelding]
die wil ik wel zien als ie af is
Hey Piete, waar doe jij bouwkunde dan ??
tja...
weer een wip:

ben nu ontzettend aan het kloten met de kleuren en krasjes in het plastic op de display enzo

ben nu ontzettend aan het kloten met de kleuren en krasjes in het plastic op de display enzo
Idd iets van een velletje... wit is misschien niet zo mooi, geef het maar een licht kleurtje.Op donderdag 28 februari 2002 16:15 schreef GeniusDex het volgende:
een wit vel eronder ofzo? of iets van een tafeltje?
raytrace is hoeken afronden toch? die staat wel aan, verschil is wel merkbaar, alleen de rendere kan het niet zo perfect maken als brazil ofzo.
Raytrace is het tracen van rays; oftwel de computer gaat berekenen hoe de lichtstralen lopen die de camera bereiken (dus niet alle lichtstralen
voor een WIP is raytrace niet echt nodig.
Krasjes lijken naar buiten te zitten en niet naar binnen: probeer je bumpmap te inverten, of de amplitude op negatief te zetten...Op donderdag 28 februari 2002 17:55 schreef GeniusDex het volgende:
weer een wip:
[afbeelding]
hehe, beetje aan het loften geweest zeker?Op donderdag 28 februari 2002 16:54 schreef LiToKi het volgende:
[afbeelding]
Ziet er gaaf uit! Houd me op de hoogte!Op donderdag 28 februari 2002 16:54 schreef LiToKi het volgende:
[afbeelding]
Tja, heb ooit iets met 3D gedaan, durf ook bijna niet te posten, maar vooruit:

Toendertijd gemaakt in 3D Max r2.5, laatst gerenderd in 4.2.

Toendertijd gemaakt in 3D Max r2.5, laatst gerenderd in 4.2.
oogjes open, snaveltjes dicht
ik ben er zelf eigenlijk bijna niet tevreden over, alleen dat ik nu weet hoe het ongeveer moet. Morgen weer verder kloten met de bumpmap.Op donderdag 28 februari 2002 18:00 schreef IainHecker het volgende:
[..]
Krasjes lijken naar buiten te zitten en niet naar binnen: probeer je bumpmap te inverten, of de amplitude op negatief te zetten...
Anoniem: 44718
Vlissingen zal wel ver van jou zijn. Maar i, denk dat jij al meer de kant van Architect doet of niet?Op donderdag 28 februari 2002 17:53 schreef Sander0105 het volgende:
Hey Piete, waar doe jij bouwkunde dan ??
klein beetje maarOp donderdag 28 februari 2002 18:53 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
[..]
hehe, beetje aan het loften geweest zeker?
en met een beetje renderen issie morgenmiddag wel klaar.
een deel van mijn meester WIP: De roker's Scene...
Lucifers WIP:

Ik heb al verschillende WIP-jes gemaakt voor mijn roker's scene... Ben helaas mijn pakje Camel kwijt...
Aansteker heb ik al eens gepost...
Lucifers WIP:

Ik heb al verschillende WIP-jes gemaakt voor mijn roker's scene... Ben helaas mijn pakje Camel kwijt...
Aansteker heb ik al eens gepost...

Hehe.. heb er meer, maar geen zin om te posten
die bovensteOp donderdag 28 februari 2002 22:38 schreef Sn3akz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
---
staat een duitser uit de rijn te drinken
komt er een nederlander aan:
"dat moet je niet doen, dat is giftig"
'was sagen sie?'
"mit zwei handen geht es besser"
Bij die eerste vind ik die lensflare niet zo mooi... te egaal... water is uitstekend gelukt: het zwembandje is niet helemaal realistisch: ik weet niet precies waarom.Op donderdag 28 februari 2002 22:38 schreef Sn3akz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL!Op donderdag 28 februari 2002 22:50 schreef GeniusDex het volgende:
staat een duitser uit de rijn te drinken
komt er een nederlander aan:
"dat moet je niet doen, dat is giftig"
'was sagen sie?'
"mit zwei handen geht es besser"
[late reactie modus]
En dat noemt zich een n00b? Dat ziet er echt goed uit. Alleen die stenen zien er een beetje typisch uit. Afentoe springen ze eruit. Ik wil niet gaan mierenneuken maar hij ziet er verder cool uit!!
[late reactie modus uit]Made by a n00b in MAYA
En dat noemt zich een n00b? Dat ziet er echt goed uit. Alleen die stenen zien er een beetje typisch uit. Afentoe springen ze eruit. Ik wil niet gaan mierenneuken maar hij ziet er verder cool uit!!
http://hawvie.deviantart.com/
270 k/sec hier ... nog 'n paar seconden te gaanOp vrijdag 01 maart 2002 11:58 schreef LiToKi het volgende:
Achtbaan;
http://litoki.multimania.com/Rollercoaster.avi
10,7 MB ---> haal hier +- 300 kb/s
edit :
holy shit dude, das VET mooi gedaan af en toe lijkt hij wat traag te gaan, komt misschien door de FPS ? maar voor de rest puntgaaf !
Bij de takel lijkt hij (als 't goed is) trager, stroperiger te gaan, want die ging veeeeeel te snel in max, heb ik veranderd in Premiere... de bochten waren ook een probleem, daar 'hapert' 't een beetje, maar is wel redelijk gelukt achteraf.Op vrijdag 01 maart 2002 12:08 schreef RSP het volgende:
[..]
af en toe lijkt hij wat traag te gaan, komt misschien door de FPS ? maar voor de rest puntgaaf !
hmm, hier maar 700 kbyte /sOp vrijdag 01 maart 2002 11:58 schreef LiToKi het volgende:
Achtbaan;
Staat het bestand er niet meer? Ik krijg 404.
Erreur 404...Op vrijdag 01 maart 2002 11:58 schreef LiToKi het volgende:
Achtbaan;
heb ik het nu weer gemist?
L'adresse que vous avez tapée n'existe pas
w00t, echt te gek....Op vrijdag 01 maart 2002 12:47 schreef LiToKi het volgende:
[..]
Bij de takel lijkt hij (als 't goed is) trager, stroperiger te gaan, want die ging veeeeeel te snel in max, heb ik veranderd in Premiere... de bochten waren ook een probleem, daar 'hapert' 't een beetje, maar is wel redelijk gelukt achteraf.
krijg ook een error
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
ik wil 'm zien!

Zat er dik in dat die account gedelete werd 
Even een andere proberen te vinden
[editje]
strakkies (over een kwartiertje vanaf deze edit) up;
http://rollercoaster1.multimania.com/Rollercoaster.avi
[/editje]
[editje]
[/editje]
Ik kan hem niet spelen, want volgens zowel RealPlayer als Windows Media Player als Quicktime Pro heb ik niet de goede stuurprogramma's voor dit filmpje. Welke codec gebruik je?Op vrijdag 01 maart 2002 17:17 schreef LiToKi het volgende:
[editje]
[/editje]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
hij's nog niet up, m'n upload duurt langer dan geplanned
(nu nog 10 minuten)
maar hij is gecodeerd in divx 4.02, gewoon van download.com af te halen.
maar hij is gecodeerd in divx 4.02, gewoon van download.com af te halen.
Anoniem: 41882
handige_harrie vroeg in het vorige post je 3d stuff topic of ik ooit een tutorial over het modelen van F1 wagens wou schrijven, en dat heb ik nu gedaan, het is te vinden op mijn site http://www.fox77graphics.com/display/
PHAT!Op vrijdag 01 maart 2002 17:17 schreef LiToKi het volgende:
[editje]
[/editje]
ThaPlaya was eraan verslaafd, reageerde niet meer
[quote]Op vrijdag 01 maart 2002 18:29 schreef cris77 het volgende:
handige_harrie vroeg in het vorige post je 3d stuff topic of ik ooit een tutorial over het modelen van F1 wagens wou schrijven, en dat heb ik nu gedaan, het is te vinden op mijn site http://www.fox77graphics.com/display/
Super!
Ik heb er al eens vluchtig naar gekeken, en ik denk wel dat max een aantal functies bij het boxmodellen heeft die het iets makkelijker maken (of ik heb ze nog niet gevonden in C4D, die kans zit erin)en ik zie ook dat ik met minder segments moet beginnen.
Btw. Je hebt nog meer f1-wagens op je naam staan zie ik:
-West McLaren MP4/?
-Jaguar ??
-Ferrari F2001
-Lotus 79
-en je was/bent bezig aan de Williams BMW uit 2001?
Phew...ik vind het knap gemaakt
Super!
Btw. Je hebt nog meer f1-wagens op je naam staan zie ik:
-West McLaren MP4/?
-Jaguar ??
-Ferrari F2001
-Lotus 79
-en je was/bent bezig aan de Williams BMW uit 2001?
Phew...ik vind het knap gemaakt
WIE HEEFT 'M OP DE GROND GEGOOID?

(ja, ik verveelde me)
schijnbaarOp vrijdag 01 maart 2002 22:48 schreef Trigunmasta het volgende:
Oh maar doet t spel het nog wel?
LCS scherpjes zijn stevig tegenwoordig
Nu nog die hoeken van het kastje zelf wat ronder (stukkie camfer) en een naadje erin waarmee ie uit 2 helften gaat bestaan
Zijn er ook andere spelletjes verkrijgbaar?
Cris77: heel erg kewl. Thnx ook voor die tutorial. Je werk ziet er echt extreem goed uit, zullen ze bij Splutterfish ook wel blij mee zijn denk ik zo 
Keep it coming!
Keep it coming!
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Anoniem: 14573
Wazig ding, maar ziet er leuk uitOp zondag 03 maart 2002 15:59 schreef nkomo het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 49963
het is dus een thee-ei in de vorm van een theepotOp zondag 03 maart 2002 16:05 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Wazig ding, maar ziet er leuk uitBeetje onhandig om thee uit te drinken... Al die gaten maken het nou nie echt gemakkelijk
Maak er dan eens een theepot bij... Dan zien we de thee-ei in actie!Op zondag 03 maart 2002 16:32 schreef nkomo het volgende:
[..]
het is dus een thee-ei in de vorm van een theepot
Anoniem: 50023
zitten een paar kleine foutjes in en ik ben niet tevreden over het water.
heeft iemand tips om water er realistisch uit te laten zien?
ik werk natuurlijk met 3dmax
Ze heeft een beetje ontzettend lange nek, en een paar rare stekels aan haar rechter schouder hangen... Misschien even in poser het model opnieuw in deze houding zetten zodat die artifacts niet zichtbaar zijn.Op zondag 03 maart 2002 20:48 schreef flyer het volgende:
[afbeelding]
zitten een paar kleine foutjes in en ik ben niet tevreden over het water.
heeft iemand tips om water er realistisch uit te laten zien?
ik werk natuurlijk met 3dmax
Btw, de maan lijkt een beetje ovaal.
Maar wel heel mooi...Op zondag 03 maart 2002 20:59 schreef tec het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje ontzettend lange nek, en een paar rare stekels aan haar rechter schouder hangen... Misschien even in poser het model opnieuw in deze houding zetten zodat die artifacts niet zichtbaar zijn.
Btw, de maan lijkt een beetje ovaal.
Anoniem: 523
weet niet, heb al dat poser-spul wel een keer gezien, het is absoluut handig om figuren bij architectuur ofzo te plaatsen met dat programma, maar ik vind het niet indrukwekkend op zich... maar wie ben ik
Ziet er eigenlijk wel heel erg uit als Bryce met Poser
of beledig ik nu iemand? ..Sorry..
Klopt, poser heeft wel eens vaker van die polygon-fouten. Ik denk niet dat ie dit zelf gemoddeld heeft, maar gewoon opgeslagen/geexporteerd als MAX-bestand.Op maandag 04 maart 2002 13:46 schreef tec het volgende:
Aan de rechter schouder en de nek te zien is het poser.
Ik heb zo ook wel eens met poser zitten klooien en als je de figuren in extreme houdingen zet dan krijg je allerlei fouten erin.
Id!Op donderdag 28 februari 2002 16:15 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
Geeft ook niet, tips zijn altijd welkom
Als je een leuk ideetje ervoor hebt moet je het maar zeggen. Elke letter een aparte kleur oid?
1337 paint skils
BAN VOOR TE MOOIEDINGEN POSTENOp vrijdag 01 maart 2002 11:58 schreef LiToKi het volgende:
Achtbaan;
Je mist alleen nog een tussenstation, verder diep 31337
Made by mr. NoOB himself:

anyway, mocht iemand er toch een of meer willen hebben als achtergrondje, moet je dat maar effe laten weten
[edit]
het is wel handig om de goeie url in te vullen
[/edit]
[edit 2]
en ja hoor, hij flikt het em zelfs een tweede keer!

[/edit 2]

anyway, mocht iemand er toch een of meer willen hebben als achtergrondje, moet je dat maar effe laten weten
[edit]

[/edit]
[edit 2]
en ja hoor, hij flikt het em zelfs een tweede keer!

[/edit 2]
Terragen? right? of Bryce? Ben niet echt snel meer onder de indruk van random bergen begroeit met mos.
thnxOp maandag 04 maart 2002 17:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
BAN VOOR TE MOOIEDINGEN POSTEN
Je mist alleen nog een tussenstation, verder diep 31337
Maar nu kan je blijven zitten, droom van elke achtbaanfreak
Eerst werkte ik met Terragen, nu gebruik ik Bryce, maar ik waarschuwde al:Op maandag 04 maart 2002 18:19 schreef tec het volgende:
Terragen? right? of Bryce? Ben niet echt snel meer onder de indruk van random bergen begroeit met mos.
Op maandag 04 maart 2002 18:07 schreef FoOL het volgende:
ja, wel een tijdje mee bezig geweest, en nooit afgemaakt eigenlijk. m'n vriendin staat overigens modelOp maandag 04 maart 2002 11:43 schreef boppie het volgende:
ik lees niet goed, heb je dat model helemaal in max gemaakt? dan petje af
Anoniem: 29491
Op dinsdag 26 februari 2002 20:01 schreef FragNeck het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat gezien hebt hoor, van die inscriptie, maar ik heb nog nooit in me leven een ZIPPO gezien met een zippo inscriptie aan de voor / achterkant...
Als je een zippo in je handen hebt, check de onderkant maar, daar staat n.l. Zippo.
wat staat daar nou?
en nog is..
en nog is..
zelf op de slims
Anoniem: 32045
ik vin ze wel geilOp maandag 04 maart 2002 18:07 schreef FoOL het volgende:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[edit]
[/edit]
[edit 2]
en ja hoor, hij flikt het em zelfs een tweede keer!![]()
![]()
![]()
[/edit 2]
texture van die middelste is niet echt gelukt en de belichting van de bovenste vind ik erg niet realistischOp maandag 04 maart 2002 19:45 schreef badpinguin het volgende:toon volledige bericht
[..]
[afbeelding]
wat staat daar nou?
[afbeelding]
en nog is..
[afbeelding]
en nog is..
[afbeelding]
zelf op de slims
Hey Mr. NoOb, die eilandjes vind ik wel heel mooi, ik heb deze gedownload, maar als je in hogere reso hebt wil ik die graag hebben.
Dit topic is gesloten.