doe maar #diablo2 anders is het zo eenzaam in diabloOp dinsdag 26 februari 2002 14:12 schreef Soullie het volgende:
[..]
/list
#diablo
maar je bent er al dus ik post dit overbodig
ik ga niet me 7e irc client aan zetten
bekijken jullie het maar
Anoniem: 12048
Mirc zuigt......
ik haat chatten met mirc en of andere chat progs.
alleen al omdat je een client nodig heb.
ik vind got prima. neemt minder tijd in beslag.
daar komt bij dat de poorten voor irc dicht staan op m'n werk... dus daar kan ik zeker niet chatten op mirc.
en thuis installeer ik het niet.
ik haat chatten met mirc en of andere chat progs.
alleen al omdat je een client nodig heb.
ik vind got prima. neemt minder tijd in beslag.
daar komt bij dat de poorten voor irc dicht staan op m'n werk... dus daar kan ik zeker niet chatten op mirc.
en thuis installeer ik het niet.
sorry, maar Warbringer is op Battle.net al in gebruik dus heb ik _redox_ gekozen, en JA dat ben ikOp maandag 25 februari 2002 21:53 schreef heuveltje het volgende:
11 ???????? : warbringer (redox toch ?)
I want to live forever, so far.. so good.
Niet moeilijk doen, we blijven gewoon beiden doen
. Degene die liever geen irc gebruiken blijven hier gewoon posten, en degene die wel irc gebruiken, zien maar of ze nog in het d2 lod topic posten. Ik vindt beide handig, en gebruik het beide, alhoewel GoT wel iets gezelliger is
.
NEEEEE !!!! ik word gek , gister de hele nacht zitten levelen en dan dit :

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Echt niet leuk : hij is pas 42 en ook geen Hc char ...
ik zit nu op UsWest met een Blizz rep te praten , misschien dat zij iets kunnen doen ...
Correctie : ik ben aant wachten in de lange lange rij ...
ik zit nu op UsWest met een Blizz rep te praten , misschien dat zij iets kunnen doen ...
Correctie : ik ben aant wachten in de lange lange rij ...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
das een enchant bug las ik ergens , dunno waar maar komt vaker voor iig
Ik heb het gisteren ff geprobeerd met m'n sorc, nadat ik game leavde was m'n Sc sorc ineens lv 97 hardcore, kon ook een tijdje geen games joinen of createn.
Mijn andere chars hadeen er geen last van en na een half uurtje was alles weer normaal
Mijn andere chars hadeen er geen last van en na een half uurtje was alles weer normaal
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
klopt, heb ik ook gelezen op www.diabloii.net maar ik ga het niet probere.Op dinsdag 26 februari 2002 20:05 schreef SaURoN het volgende:
das een enchant bug las ik ergens , dunno waar maar komt vaker voor iig
I want to live forever, so far.. so good.
gotkoe1 // got
is in NM omdat iemand anders nog niet mee kon naar hell
is in NM omdat iemand anders nog niet mee kon naar hell
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 10074
je bent echt zo`n super ass. neem mirc 6.0 kan je 30 dingen openen in 1 client.Op dinsdag 26 februari 2002 16:07 schreef SaURoN het volgende:
ik ga niet me 7e irc client aan zettenbekijken jullie het maar
NOOB
neu dan kan ik de helft van me scripts niet gebruiken... ik weet wel hoe irc clients werken m8Op dinsdag 26 februari 2002 22:20 schreef tva_goku het volgende:
[..]
je bent echt zo`n super ass. neem mirc 6.0 kan je 30 dingen openen in 1 client.
NOOB
btw over noob gesproken dan laat jij je eigen irc client maar eens zien
btw niemand doet mee met een NM gotkoe hoor
Anoniem: 38358
ha mensen,
ik ga me sorc maar es ombouwe tot niet-meer-mf en dan ga ik wel met me java beetje in cow-lvl's rondlope
hebbik toch weer 3(!!) sojs voor me 1.08 skullders
maarre... nou wil ik met die 3 sojs me pala weer wat upgrade, xat te denke aan een Herald, 'n shaft en een baranar's maar nou wee'k niet precies hoeveel een schaefers (of watdanook) kost anders spaar ik daar nog ff voor :)(ohja btw niet van die replys van je mot nix kope voor je pala pala's zuigen neeej.. ik vind pala's toch maar de beste en vetste chars uit d2
ik ga me sorc maar es ombouwe tot niet-meer-mf en dan ga ik wel met me java beetje in cow-lvl's rondlope
hebbik toch weer 3(!!) sojs voor me 1.08 skullders
maarre... nou wil ik met die 3 sojs me pala weer wat upgrade, xat te denke aan een Herald, 'n shaft en een baranar's maar nou wee'k niet precies hoeveel een schaefers (of watdanook) kost anders spaar ik daar nog ff voor :)(ohja btw niet van die replys van je mot nix kope voor je pala pala's zuigen neeej.. ik vind pala's toch maar de beste en vetste chars uit d2
lol eigen irc client, hahaha, ik heb wel betere dingen te doen dan een hele client te gaan maken.Op dinsdag 26 februari 2002 22:37 schreef SaURoN het volgende:
[..]
neu dan kan ik de helft van me scripts niet gebruiken... ik weet wel hoe irc clients werken m8
btw over noob gesproken dan laat jij je eigen irc client maar eens ziendan spreken we verder
btw niemand doet mee met een NM gotkoe hoordie exp is veeeeeel te weinig
krijg nu nog maar 5 mil per koe level
zoals D2 spelen of een normaal leven leiden
btw iemand zin in een gotrun?
Yey, na nooit D2X uitgespeeld te hebben heb ik het gister dan eindelijk toch gedaan. Ben eergister een druid begonnen en zit nu op lvl 38. Ik had D2X de dag dat die uitkwam gekocht, alleen had ik geen Battle.net characters meer, helemaal opnieuw spelen had ik eigenlijk geen tijd voor/zin in..
Anyway, ik zoek een Bonesnap, want mijn huidige lame maul doet geen reet damage...
ensign@justonemore.yi.org of account name "Asphyxion"...
En nee, ik heb geen SoJs of iets anders waardevols ervoor terug...
Anyway, ik zoek een Bonesnap, want mijn huidige lame maul doet geen reet damage...
ik ben ook noob... hoe connect ik met meerdere servers dan in 1 irc ?Op dinsdag 26 februari 2002 22:20 schreef tva_goku het volgende:
[..]
je bent echt zo`n super ass. neem mirc 6.0 kan je 30 dingen openen in 1 client.
NOOB
Ten eerste: Bonesnap is niks waardOp dinsdag 26 februari 2002 23:29 schreef Asphyxion het volgende:
Yey, na nooit D2X uitgespeeld te hebben heb ik het gister dan eindelijk toch gedaan. Ben eergister een druid begonnen en zit nu op lvl 38. Ik had D2X de dag dat die uitkwam gekocht, alleen had ik geen Battle.net characters meer, helemaal opnieuw spelen had ik eigenlijk geen tijd voor/zin in..
Ten tweede: ik heb er al 3 weggegeven
kep er nog wel 1Op dinsdag 26 februari 2002 23:29 schreef Asphyxion het volgende:
wisper maar naar lord_mithril morgen (woensdag) na half 5
Bier, Whiskey en Metal!!
Ehehe, thx. Ik heb geen idee wat wel en wat niet wat waard is. Ook alle afkortingen zijn een probleem. MF, SoJ blah blah. Ik begin er een paar te begrijpen...Op dinsdag 26 februari 2002 23:40 schreef AMDude het volgende:
[..]
Ten eerste: Bonesnap is niks waard
Ten tweede: ik heb er al 3 weggegevenIk zal wel zeggen als ik er nog eentje ergens vind.
Thx. Doet ik!Op dinsdag 26 februari 2002 23:42 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
kep er nog wel 1
wisper maar naar lord_mithril morgen (woensdag) na half 5
hmmmm ik vind dat irc idee eigenlijk ook maar niks 
niet dat het niet gezellig zou zijn, maar ik heb er geen tijd voor
dit forum kan ik af en toe ff naar toe snieken als ik weer eens op NT mag wachten, of tussen 2 mf runs. en dan ff alles lezen en replyen
maar irc moet je continu bij zijn, en dat kan ik niet
dit forum kan ik af en toe ff naar toe snieken als ik weer eens op NT mag wachten, of tussen 2 mf runs. en dan ff alles lezen en replyen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Van sauron gisteren Nosferato's gekregen, hij vond hem in cowlevel. Gelukkig zijn er nog wel zulke mensen
die niet als een egoistische lamer rondlopen en het spel plezier voor anderen zoveel mogelijk probeert te verzieken
Thanx sauron.
Anyway wat is die irc server crappy
is er geen andere ?
Anyway wat is die irc server crappy
Anoniem: 35309
Of hij was die lamer die hem gepakt had?Op woensdag 27 februari 2002 08:36 schreef barrel het volgende:
Van sauron gisteren Nosferato's gekregen, hij vond hem in cowlevel. Gelukkig zijn er nog wel zulke mensendie niet als een egoistische lamer rondlopen en het spel plezier voor anderen zoveel mogelijk probeert te verzieken
Thanx sauron.
Anyway wat is die irc server crappyis er geen andere ?
Ik vind het wel handighmmmm ik vind dat irc idee eigenlijk ook maar niks
en de grotere problemen kan je hier weer kwijt.. zoals deze
MN GELD VEDWIJND!?!
ik snap er niks meer van ik had 3 dagen geleden met mn sorc nog eiverig geld bij1 gesprokkeld .. ik had iets van 1.5 miljoen en gister was t weg.. ik had nog maar 30K over toen ik afsloot. ik log daarnet in en ik heb nu nog maar 3000 erin zitten

is dit een bekende bug of heb ik weer eens iets speciaals?
ik heb trouwens in de tussentijd niks gekocht of gerepareerd alleen maar verkocht.
MN GELD VEDWIJND!?!
ik snap er niks meer van ik had 3 dagen geleden met mn sorc nog eiverig geld bij1 gesprokkeld .. ik had iets van 1.5 miljoen en gister was t weg.. ik had nog maar 30K over toen ik afsloot. ik log daarnet in en ik heb nu nog maar 3000 erin zitten
ik heb trouwens in de tussentijd niks gekocht of gerepareerd alleen maar verkocht.
Bier, Whiskey en Metal!!
Hmmz doodgegaan ??
als je dood gaat verlies je geld (en veel) als je 2 milj in je stash hebt en je gaat 5 maal dood dan is het al bijnna weg
gebruikt er nog iemand map hack ??
ik heb me er maar nog niet aan gewaagd voor ik goed nieuws zie van andere
of je je char of account kwijtraakt.
Ik gebruik maphack al ruim 3 maanden en ik heb nog nooit een character of account zien verdwijnen omdat je maphack gebruikt.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
het gaat mij erom of iemand de laatste tijd mh gebruikt.
ik gebruikte het ook al, maar er is wel een verandereing gekomen met de hackusers die hun account kwijt raaken. (het gaat dan wel om dupers en andere hack users)
ik wil alleen weten of er nog steeds mensen zijn die geen problemen hebben gekregen met het gebruik van MH
ik gebruikte het ook al, maar er is wel een verandereing gekomen met de hackusers die hun account kwijt raaken. (het gaat dan wel om dupers en andere hack users)
ik wil alleen weten of er nog steeds mensen zijn die geen problemen hebben gekregen met het gebruik van MH
MH is redelijk ondetecteerbaar. het communiceert namelijk niet met de server. en ik heb er geen problemen mee gehad iig
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
grappen makerOp woensdag 27 februari 2002 08:48 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Of hij was die lamer die hem gepakt had?Just kidding ofcourse
![]()
npOp woensdag 27 februari 2002 08:36 schreef barrel het volgende:
Van sauron gisteren Nosferato's gekregen, hij vond hem in cowlevel. Gelukkig zijn er nog wel zulke mensendie niet als een egoistische lamer rondlopen en het spel plezier voor anderen zoveel mogelijk probeert te verzieken
Thanx sauron.
Anyway wat is die irc server crappyis er geen andere ?
Ik gebruik hem weer, omdat ik er niet meer zonder kan, ik vertrouw er te veel op weet hoeveel koeien waar zitten en waar de king zitOp woensdag 27 februari 2002 09:32 schreef Squatter het volgende:
gebruikt er nog iemand map hack ??
ik heb nooit gegeld, je hebt het niet nodig alleen soms voor je mercOp woensdag 27 februari 2002 09:12 schreef Lord_Mithril het volgende:
en de grotere problemen kan je hier weer kwijt.. zoals deze
MN GELD VEDWIJND!?!
ik snap er niks meer van ik had 3 dagen geleden met mn sorc nog eiverig geld bij1 gesprokkeld .. ik had iets van 1.5 miljoen en gister was t weg.. ik had nog maar 30K over toen ik afsloot. ik log daarnet in en ik heb nu nog maar 3000 erin zitten![]()
![]()
![]()
maar goed ik moet naar school ben er 4 uur wel weer , bah klote school weinig tijd om d2 te spelen deze week merk ik al wel weer
Anoniem: 36087
Speelt er hier iegenlijk nog iemand op HC, ongetweakt, en ongepoweract?
Als ik het zo zie zijn jullie nogal in de ban van dat soort dingen. Ik vind het geen kunst om lvl 99 te halen getweakt en gepoweract, en vrij saai overigens ook.
Maar heeft iemand daar een mening over?
Als ik het zo zie zijn jullie nogal in de ban van dat soort dingen. Ik vind het geen kunst om lvl 99 te halen getweakt en gepoweract, en vrij saai overigens ook.
Anoniem: 33250
Ongetweaked lvl 99 halen?? uhmm over saaie dingen gesproken LOLOp woensdag 27 februari 2002 11:42 schreef Forau_diavolina het volgende:
Speelt er hier iegenlijk nog iemand op HC, ongetweakt, en ongepoweract?
Damn wat mij gister overkwam, ik liep een beetje door een gecleared cow level opzoek naar een socketed helmpie, ligt er gewoon een ist rune op de grond, jaja je hoort het goed een IST rune
Hmm, jij houdt toch alles unidentified? Dus jij had hem nog unid'ed in je stash, roept Barrel als hij een eindje weg is, vervolgens drop je de belt in een koeieslachting en voila; een "goede" daad.Op woensdag 27 februari 2002 10:09 schreef SaURoN het volgende:
[..]
grappen makernee hij lag nog netjes op de grond, toen ik zei rammie kom ff hier heen
[..]
Nee Sauron, je valt door de mand jonguh!
Jaxe Holmes
ps: natuurlijk dus weer
En voor degene die toch twijfelen: NEE SAURON HEEFT HEM NIET GEPAKT
THA BEST SWORD (bugged):
http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1709034095
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
triest als je 15 dollar gaat betalen voor een paar bytesOp woensdag 27 februari 2002 12:21 schreef Canon23 het volgende:
THA BEST SWORD (bugged):
Klopt maar tis wel een leuk zwaardje...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Anoniem: 16941
HMM hoe krijg je een sword bugged? die krengen zijn echt veel waard en aangezien ik bijna geen sojs meer heb sinds mijn foutje kan ik er wel weer een stuk of 30 gebruikenOp woensdag 27 februari 2002 12:21 schreef Canon23 het volgende:
THA BEST SWORD (bugged):
Anywayz, ik vind echt zelden nog iets en een maat van me vind aan de lopende band excep/elite uni's, die gaat nu zoals ik 2 weken geleden ging
kan je nagaan sommige bedrijven betalen duizenden guldens voor softwareOp woensdag 27 februari 2002 12:38 schreef tva_goku het volgende:
[..]
triest als je 15 dollar gaat betalen voor een paar bytes
Ik vind hc zuigen. Je bent lang bezig voor .. dan ga je dood door lag/pk/vriendinSpeelt er hier iegenlijk nog iemand op HC, ongetweakt, en ongepoweract?
en dat poweracten/boosten ... als je eenmaal alle quest es gedaan hebt .. dan heb ik er geen zin om voor al mijn chars weer die quests te gaan doen ..
Anoniem: 36087
Eh, uitdaging, zegt dat jullie dan helemaal niets?Op woensdag 27 februari 2002 12:04 schreef Sjawarmaman het volgende:
[..]
Ongetweaked lvl 99 halen?? uhmm over saaie dingen gesproken LOL
Iedere boere-l*l kan wel lvl 99 halen, volledig getweakt en ge-act en op SC, je bent pas echt een vent als je HC bent...
Nouja, HC vereist gewoon skill ipv items en vrienden.
Iemant die door PK gekilld wordt is of dom of let niet goed op, HC is niet zoals SC, je moet op je hoede zijn.
Maarja.
Ehm? big fuss about nothing? Ik speel het spel omdat ik het leuk vind. Ik hoop niet dat dit weer zo'n "ik ben beter want ik ben hardcore", "noob" of weet ik wat thread word. Ik vind softcore ook een uitdaging. Niet om uit te spelen, maar wel om goede equip te vinden, leuke chars te maken, duel etc.Op woensdag 27 februari 2002 13:50 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Eh, uitdaging, zegt dat jullie dan helemaal niets?
Iedere boere-l*l kan wel lvl 99 halen, volledig getweakt en ge-act en op SC, je bent pas echt een vent als je HC bent...
Iemant die door PK gekilld wordt is of dom of let niet goed op, HC is niet zoals SC, je moet op je hoede zijn.
Maarja.
Je bent pas een vent als je hardcore bent.. jaja..
Anoniem: 33250
Zoals Barrel al zei: je gaat al zovaak dood door lag of iets anders... Ik vind HC ook echt totaal onzinnig.
Bullshit ofcourse... ping 30k frames 3 skip 36-56, nou nou ik ga hardcore spelen want ik wil een "man" zijn...NOT!!Op woensdag 27 februari 2002 13:50 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Maarja.
Dit is dus een verkeerde rede om te spelen... je speelt omdat je iets leukt vind niet omdat je een "man" wilt wilt zijn.
En noem ons geen boerenl*l omdat wij geen hc spelen(althans de meeste van ons)...beetje verkeerd om dit topic binnen te komen en in je 2post ons al de noemer " iedere boerenl*l" te geven...
wie kan me ff helpen door nightmare te boosten?
ik zit ondertussen op een lvl 60 werebear op hcOp woensdag 27 februari 2002 13:50 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Maarja.
das ook me enige hc char, en die word alleen gespeeld op compleet lagvrije dagen (2 uur per maand dus). en asl ie dood gaat is dat ook meteen het einde van hc voor mij
het geeft idd wat meer spanning, maar ik vind het VEEL leuker om bv op sc head on voor een pak koeien te springen, en dan te gaan duken, met idd de kans dat ik een keer doodga.
dan net zoals in hc waar iedereen zo ver mogelijk weg wil blijven, de andere probeert voor alle moeilijke dingen in te schakelen. en er voor elke super-unique gaan ze weer high lvl hulp inroepen
en ik zie idd ook niet in waarom "t-lor was killed bij fallen during a chello black-out" zo leuk zou zijn....
ben/vind jij anders. ben daar dan vrolijk mee, maar ga niet projecteren dat andere mensen dan maar boeren lullen zijn
Canon, heuveltje en ik lijken op 1 lijn te zitten. 
maar goed, ik neem aan dat het rechtgezet is zo? Anders wordt het ook weer zo onvriendelijk.
<offtopic>Speelt iemand hier trouwens DaoC?</offtopic>
maar goed, ik neem aan dat het rechtgezet is zo? Anders wordt het ook weer zo onvriendelijk.
<offtopic>Speelt iemand hier trouwens DaoC?</offtopic>
Anoniem: 23367
Owja, heeft iemand nog soj over voor alle sofware (games, full proggies of films (divx. dvd-rips) die ie maar wil...
Ik kan 't je geven, voor soj
2x hc chars gehad, laatste charc is in waarde dood gegaan, ik ging de uitdaging aan met een paar charcs , werdt tegen me op geganged, heb dur toen 3-4 doodt gemaakt en daarna kreeg ik een guided in me reet van een ama die ik niet had opgemerkt, ja ik zag hem wel maar de naam was misleidend 
achja hc is fun maar op sc vind ik leuker omdat ik dur gewoon items heb, wat ik leuk vind en er altijd mee kan spelen......
owja en ik wens geen boerenl*l te worden genoemt aub.
achja hc is fun maar op sc vind ik leuker omdat ik dur gewoon items heb, wat ik leuk vind en er altijd mee kan spelen......
owja en ik wens geen boerenl*l te worden genoemt aub.
Hmm, illegale software voor een illegale (lees: gedupete) soj..Op woensdag 27 februari 2002 15:38 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Owja, heeft iemand nog soj over voor alle sofware (games, full proggies of films (divx. dvd-rips) die ie maar wil...
uhm.... Ik denk niet dat mods en admins hier blij mee zijn als ze dit lezenOp woensdag 27 februari 2002 15:38 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Anoniem: 23367
Wat boeit dat nou... ik vraag gewoon of iemand mij wil contacten ivm vergaren van software tegen soj, is toch prima
hehe denk dat die software-soj trade hier inderdaad niet gewenst is...we merken het wel
(maakt mij niet uit).
Bovenstaande post van was misschien een beetje onaardig...maarja moest ff...voor de rest ben ik rustig
So no hard feelings...
Bovenstaande post van was misschien een beetje onaardig...maarja moest ff...voor de rest ben ik rustig
So no hard feelings...
ok heb net wat leuks gevonden in een koe run met me ama 
jammer dat het niet een +2 barb is maar goed maakt niet uit kan ik mee leven
http://members1.chello.nl/~hvandebeek/Arcaine.jpg
kuch...kuch...duper..kuch...kuch....Op woensdag 27 februari 2002 17:04 schreef SaURoN het volgende:
dupe dupe dupe
.... j/k die moest er ff uit sau... mooie find man
grtz
....
waar vond je hem ?
waar vond je hem ?
Balrog skin uni , ik dacht kewl
maarja die andere ongelovige gotters geloofden me weer niet ;P
1e post en dan kom je hier zeggen dat het vaag is ?
snap ik ff niet maar goed
wees blij voor mij
snap ik ff niet maar goed
wees blij voor mij
LoL leuk dat je je ff aanmeld om dit te meldenOp woensdag 27 februari 2002 17:09 schreef Whade het volgende:
hmmz
vage shit hiero
Ik d8 altijd dat er DR op een arc. zat... schijnbaar niet... wel leuk ding
jammer dat die 1.09 versie zoooooo zwak is vergeleken met 1.08 ..
maarja, 1.08 was ook wel een beetje overpowered
maarja, 1.08 was ook wel een beetje overpowered
NooB question:
Wat heeft 1.08 wat 1.09 niet heeft?
BTW mijn barb doet duidelijk teveel poison dmg
744 poison
...hehe
BTW mijn barb doet duidelijk teveel poison dmg
Wat een schijtmazzel weerOp woensdag 27 februari 2002 17:04 schreef SaURoN het volgende:
Pcies hij poept uniquesOp woensdag 27 februari 2002 18:01 schreef barrel het volgende:
[..]
Wat een schijtmazzel weer
ach die koeien mogen van mij een arcaine poepen op de grond
Daar hebben ze ook een ander woord voor d...nPcies hij poept uniques
ik heb koedupen van jou afgekeken/geleert
alleen ik kan het beter nu
The D...N are given...
Canon can you guess the word for 1million $$
Hmmz, *think* *think* I think the word is DUPEN
YES you got it right, how does it feel to win 1million bucks
Well, if feels great !!
Canon can you guess the word for 1million $$
Hmmz, *think* *think* I think the word is DUPEN
YES you got it right, how does it feel to win 1million bucks
Well, if feels great !!
alle chars +2 to skillsOp woensdag 27 februari 2002 18:01 schreef Canon23 het volgende:
NooB question:
BTW mijn barb doet duidelijk teveel poison dmg744 poison
...hehe
50% fire resist
en heeeeeel veeeeeel life meer.
Anoniem: 39051
wie wil me helpen om me char ( paladin ) wat levels omhoog te krijgen?????, hij is (al) level 28
Hmm.. nou ehh ik heb LoD nog steeds niet, maarrehh ik had van mensen op battle.net gehoord dat er bij LoD echt veel meer cheaters zijn dan bij D2 Classic. Dat echt veel mensen gewoon windforces hebben en dat 90% geduped is. Is dat echt waar ?
Als ik LoD koop kunnen jullie dan misschien wat items even voor een low lvl char ? Hoeft niet per se heel goed te zijn maar bijna alles is beter dan gloves met 8 ac en +1 to energy
Als ik LoD koop kunnen jullie dan misschien wat items even voor een low lvl char ? Hoeft niet per se heel goed te zijn maar bijna alles is beter dan gloves met 8 ac en +1 to energy
ik ben nog geen duper tegengekomen eigenlijk... maar ik trade dan ook niet.. ja met 1 iemand die ik vertrouwOp woensdag 27 februari 2002 20:53 schreef Lawtje.com het volgende:
Hmm.. nou ehh ik heb LoD nog steeds niet, maarrehh ik had van mensen op battle.net gehoord dat er bij LoD echt veel meer cheaters zijn dan bij D2 Classic. Dat echt veel mensen gewoon windforces hebben en dat 90% geduped is. Is dat echt waar ?
en n00b/low-level items hebben we hier in overvloed
Bier, Whiskey en Metal!!
hmm mkay
, verkopen jullie ook items ? 
ik bied 2 euro voor een soj
ebay kopers zijn lame........................

Hmm.. ik snap niet echt hoe charms en die steentjes van LoD werken, ik heb gekeken bij arreat summit maar snap er nog steeds geen drol in een pot van. Enne die mercenary's zijn ze nu heel sterk ? Je kan ze toch ook items geven ? Als ze dood gaan ben je dan alles kwijt ?
gratz !!Op woensdag 27 februari 2002 17:04 schreef SaURoN het volgende:
(als ik me server weer in de lucht heb, ga ik ook een mf javazon / itemfind barb doen. en dan ga ik minstens 20 IK, tal rasha armors en WF's vinden !!)

nah ik kijk wel wat mensen vriendelijk aanOp woensdag 27 februari 2002 15:38 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
heb ik ook zo een ftp vol
(mmm nog 5 weken tot de volgende lan
denk het wel. zie tenminste wel verdacht veel mensen met tal rasha set of wf. en ook ik armor is lang niet meer zo byzonder als eerst.Op woensdag 27 februari 2002 20:53 schreef Lawtje.com het volgende:
aan de andere kant, sinds die MF/Pindle rage is begonnen vallen er natuurlijk ook veel meer ......
tuurlijkAls ik LoD koop kunnen jullie dan misschien wat items even voor een low lvl char ? Hoeft niet per se heel goed te zijn maar bijna alles is beter dan gloves met 8 ac en +1 to energy
wil best wel ff helpen equipen met redelijk goed stuff
zolang je maar niet maanden blijft zeuren dat je items wilt...
weet niet wat je eerste char word ?
charms zijn gewone kleine dingen (1x1 , 2x1 , 3x1 inv spave)Op woensdag 27 februari 2002 21:18 schreef Lawtje.com het volgende:
Hmm.. ik snap niet echt hoe charms en die steentjes van LoD werken, ik heb gekeken bij arreat summit maar snap er nog steeds geen drol in een pot van. Enne die mercenary's zijn ze nu heel sterk ? Je kan ze toch ook items geven ? Als ze dood gaan ben je dan alles kwijt ?
die je een kleine bonus geven
(bv 2 max damage, 5% faster run, of 7%mf) zolang je ze in je inventory houd (dus niet je stash of in de cube)
merc's kun je nu idd equipment geven
(helm, armor, wapen, en bij a3-merc een schild)
daardoor doen ze meer damage. of krijgen ze meer health. of leach. betere equipment is dus betere merc.
en als ze dood gaan kun je niet meer bij die spullen tot ze ge-resurect zijn. dan komen ze gewoon terug met alles erop
wat je met steentjes bedoelt snap ik niet
runes ?
ik heb ook nog een zooi liggen aan begin stuffOp woensdag 27 februari 2002 20:53 schreef Lawtje.com het volgende:
Dit vind ik dus echt fout...ik koop dus niks en zal ook niks verkopen(tenzij echt big money wordt geboden, maar voor 100 euro verkoop ik geen accounts...)Op woensdag 27 februari 2002 21:02 schreef Lawtje.com het volgende:
hmm mkay, verkopen jullie ook items ?
Zou jij je acct nie verkopen voor 100 euro?Op woensdag 27 februari 2002 22:52 schreef Canon23 het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zooi liggen aan begin stuff(alleen bar weinig voor sorce / necro's)
[..]
Dit vind ik dus echt fout...ik koop dus niks en zal ook niks verkopen(tenzij echt big money wordt geboden, maar voor 100 euro verkoop ik geen accounts...)
Nou ik wel, dan heb ik ong. meteen d2 en lod weer terug kwa geld..
Aangezien et spel nog al saai begint te worden ...
mmmmmOp woensdag 27 februari 2002 22:52 schreef Canon23 het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zooi liggen aan begin stuff(alleen bar weinig voor sorce / necro's)
[..]
Dit vind ik dus echt fout...ik koop dus niks en zal ook niks verkopen(tenzij echt big money wordt geboden, maar voor 100 euro verkoop ik geen accounts...)
dat zou ik dus zonder na te denken doen he...
begin wel weer een keer overnieuw. vind ik zeker net zo leuk
Als iemand me 100 euro bied voor m`n account zeg ik geen neeOp woensdag 27 februari 2002 22:52 schreef Canon23 het volgende:
das toch lekker, wat maakt dat nou uit, kan je weer opnieuw beginnen is weer eens spannend
ik zou et ook zeeeeeeeeeker doenOp woensdag 27 februari 2002 23:16 schreef Shade het volgende:
[..]
Zou jij je acct nie verkopen voor 100 euro?
Nou ik wel, dan heb ik ong. meteen d2 en lod weer terug kwa geld..
Aangezien et spel nog al saai begint te worden ...
ohja heeft er iemand nog een herald ligge voor 'n vriende prijsje?? (1 soj ongeveer) 'k heb ff gekeke, ongeveer niemand heeft er een en iedereen die er een voor trade heeft heeft een 200% (dupe??) en dan vinden ze 1 soj te weinig
lkkr maarre.. HEB JIJ EEN PUNT IN NATURAL RES??Op woensdag 27 februari 2002 17:04 schreef SaURoN het volgende:
geez man 2 res in de min en geeneen max..?? een normale barb had d8 ik toch wel iig res alles in de + op hell.. (iig die van me broer ik speel nooit met barbs barbs zuigen, pala's rulen)
zelfs met 10 punten in nat res, zitten je resistans nog steeds op -46.... (ok anya nog, dan is het -16)Op woensdag 27 februari 2002 23:27 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
lkkr maarre.. HEB JIJ EEN PUNT IN NATURAL RES??
geez man 2 res in de min en geeneen max..?? een normale barb had d8 ik toch wel iig res alles in de + op hell.. (iig die van me broer ik speel nooit met barbs barbs zuigen, pala's rulen)
Denk dat ik mn chars over ga zetten:tuurlijk
wil best wel ff helpen equipen met redelijk goed stuff
zolang je maar niet maanden blijft zeuren dat je items wilt...
weet niet wat je eerste char word ?
ama lvl 56
necro lvl 31
barb ongeveer lvl 14
heb ook lvl 76 sorc maar die is fok op.
[quote]en als ze dood gaan kun je niet meer bij die spullen tot ze ge-resurect zijn. dan komen ze gewoon terug met alles erop
wat je met steentjes bedoelt snap ik niet
runes ?
[quote]
Ja ik bedoel runes, hoe kan je ressurecten dan ? Is dat ongelimiteerd ?
ressurecten doe je bij de gene waar je ook je ventjes huurt (maakt niet uit of je nou een act1 slaaf ressurect in act5 ofzo) maar dat kan zo vaak je wil, zit alleen wel een prijsje aan.. volgens mij is et max 5k ofzo??Op woensdag 27 februari 2002 23:37 schreef Lawtje.com het volgende:
Ja ik bedoel runes, hoe kan je ressurecten dan ? Is dat ongelimiteerd ?
Anoniem: 4743
Al je resists op max is erg handig in Hell, vergroot de overlevingskansen voor Melee-chars behoorlijk.
Zeker fire/Lightning resist zijn erg belangrijk om je overlevingkansen te vergroten in hell
Zeker fire/Lightning resist zijn erg belangrijk om je overlevingkansen te vergroten in hell
Dit topic is gesloten.