Jaja gevonde, gewoon geshopbot en dan zul je nog zien ook dat hij um verkoopt voor een sojs ! bah shopbotten hoef je zelf niks meer te doen dat is lame, met meph runs kost het je eigen tijd etc doe je er wat voor. nu zet je hem aan je gaat eten en dan ga je erug komen en zie je `och een cruel ' gevonden' imho beetje lame zo komen er te veel cruels op de marks
, ach het leukste komt nog d2hackit wordt ook door server gescant sinds vandaag

dus al blizzard het ziet dus gigantisch veel geloop etc in wp naar wp [kost meer load als normaal] wordt de account waarschijnlijk ook gedelete, dat is maar goed ook....
halve dag een shopbot aanhebben is gewoon lame.....

en dan hier een beetje zeggen gevonden, nee ge
HACKT heet zo iets......
en kom niet met een lul verhaal aan van met maphack hack je ook , want niemand heeft er last van, en mensen hebben er wel last van als je er zo ff een sword bijshopt, en als je zegt dat dat niet zo is ben je FOUT bezig, want als je er zo maar eentje bij duped vindt je het ook niet erg zeker? dupes die je niet verkoopt verneuken het spel even goed, dupes en shopbot = same thing!
vergeet dit bovenstaande als je hem in een koerun hebt gevonden anders mag je alles VET gedrukt lezen.......
zo ik ga me weer 2 uur vervelen op school , heb om 4 uur een toets, en nu zal ik slagen