Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:36

Soullie

Planeshift

pff wat een finds vandaag :)

kom ik met mijn arreats face en 2x valkwing en baranar :P

toch had ik liever die sheafers... mooi ding barrel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 08:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 27 februari 2002 23:43 schreef Raz0r81 het volgende:

[..]

ressurecten doe je bij de gene waar je ook je ventjes huurt (maakt niet uit of je nou een act1 slaaf ressurect in act5 ofzo) maar dat kan zo vaak je wil, zit alleen wel een prijsje aan.. volgens mij is et max 5k ofzo??
lol als dat zou kunnen
ik geloof dat de merc op me barb 59k was >:)
Op woensdag 27 februari 2002 23:44 schreef Pjemco het volgende:
Al je resists op max is erg handig in Hell, vergroot de overlevingskansen voor Melee-chars behoorlijk.

Zeker fire/Lightning resist zijn erg belangrijk om je overlevingkansen te vergroten in hell :)
mwah lightning is zeker handig (al val je bij een msleb toch wel neer) maar om nou te zeggen noodzakelijk neee.

en law: wat snap je niet aan runes :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Soullie

Soullie

Planeshift

mwah lightning is zeker handig (al val je bij een msleb toch wel neer) maar om nou te zeggen noodzakelijk neee.
Dual lightsabre en je blijft als enigste staan :)... best lachen bij een baalrun en maar doormeppen >:)

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
ja ik lees bij arreat summit dat ze ook bonuses geven, gaan ze in wapens net als gems ofzo ?

Anoniem: 4743

Op woensdag 27 februari 2002 23:56 schreef heuveltje het volgende:

Sorry, maar ik val met mijn melee chars bij een MSLEB dus niet neer hoor. Kan dr rustig blijven staan en wat op em inrammen. Zelfs bij Phys imunes (geen leech dus)

Voor melee chars zijn goeie resists echt een vereiste, behalve als je de hele tijd in cow lvl rond loopt, daar boeit het toch geen ene moer.

• Soullie

Soullie

Planeshift

bij een msleb heb je toch echt absorb nodig... res is leuk maar absorb is de key voor te overleven =)

Op donderdag 28 februari 2002 00:15 schreef Soullie het volgende:
bij een msleb heb je toch echt absorb nodig... res is leuk maar absorb is de key voor te overleven =)
yup, zeker weten :)

Hoewel, met 75 resist op mn druid (en een berg health) kan ik ze ook wel hebben.

elke "bolt" doet dan ongeveer 20-25 damage. Waarvan een aantal je dus niet raakt (chance to hit). Al met al maken resists het leven erg makkelijk.

De enige plek waar fire absorb echt tot zn recht komt is diablo, als ie de grond in de hens zet, vooral als je dichtbij staat is het dan erg fijn om aborb te hebben. Voor de rest kan je met resists alleen ook wel uit de voeten.

Mn lieve barbje lacht ze dus altijd gewoon uit :P

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-06 14:41

Smurf

Detri

Al eens een MSLEB met conviction tegengekomen? ;)

)

• Soullie

Soullie

Planeshift

kijken of ie dan nog lacht... =)

jammer dat er niet meer van dit soort onverwachte gevaren in diablo zitten.. mslebs zijn over het algemeen toch fucking scary :P

mslebs in cow of zow :D... <<<--- die zouwden er moeten zijn.. houd het spannend :P

btw als een cold MS encanted ontploft schiet ie geloof ik ook meerdere ringen :P.... mijn dexazon vind ze iig niet liev =)

*edit* Fast fana cows met een holy freeze vriendje zijn ook eng :+

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Nah .. wat mij nou gebeurd ...

Loop ik beetje te zoeken naar een 4-socket armour voor me mercje in een dood cowlvl ..

Open ik een kisje .. en pleurt er gewoon een manald uit & een 4-socket wire-fleece

* Jive dankt barrel & zit nu te juigen wegens overschrijden van 500MF grens (met mercje).

Nou moet alleen iemand mij nog es uitleggen wat je het beste voor char kan maken om bij Meph & Baal op hell niet plat te gaan ...

Zalik wel een barb moeten maken zeker.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Jive

Jive

MooMooMastah

LOL @ SCORCH
Afbeeldingslocatie: http://darkness.diabloii.net/rrcomic1.gif
PIndleskin vs Gaargh the MF-barb

Afbeeldingslocatie: http://darkness.diabloii.net/rrcomic2.gif
Afbeeldingslocatie: http://darkness.diabloii.net/rrcomic3.gif

Jive's Box
Jive @ DNET

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nice ding barrel, zegt hij tegen mij vuile mazzelaar :P

btw mijn barb heeft niet zo veel resist, door de dmg reducegear, lightning etc doet me toch weinig ;)

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 28 februari 2002 00:30 schreef Pjemco het volgende:

[..]

yup, zeker weten :)

Hoewel, met 75 resist op mn druid (en een berg health) kan ik ze ook wel hebben.

elke "bolt" doet dan ongeveer 20-25 damage. Waarvan een aantal je dus niet raakt (chance to hit). Al met al maken resists het leven erg makkelijk.

De enige plek waar fire absorb echt tot zn recht komt is diablo, als ie de grond in de hens zet, vooral als je dichtbij staat is het dan erg fijn om aborb te hebben. Voor de rest kan je met resists alleen ook wel uit de voeten.

Mn lieve barbje lacht ze dus altijd gewoon uit :P
hebben wij het over het zelfde :?
een leb heeft lvl cb van het zelfde lvl als hij heeft
dat zijn dus 90 bolts met een lvl 90 damage (kan zo ff die pagina met skills weer es niet vinden) maar op lvl 20 is het al 1-280 per bolt......

ms doet nog es 8 keer zoveel bolts, dus als je een keer goed geraakt word door een flinke klodder tikt dat behoorlijk aan.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• lawtshjj
I cant take it anymore :'(
Ga snel omkleden, naar de stad, LoD kopen :P

[update]
ok mensen, ik ga nu weg, jottem mn hart begint helemaal snel te kloppen. Nouja ik zoek dus nog een lekker boogje (heb nu een 6 socket gothic bow) enne een lance voor mn baba ofzo. Nouja latra... *D

• anc
  • Laatst online: 05-06 18:02

anc

waarom maak je geen channel op bnet ipv irc?

• Jive

Jive

MooMooMastah

Omdat je op b.net niet in dat kanaal zit als je in een game zit ....
Dus dan ook niet kan zien hoeveel GOT'rs er online zijn (ik zit meer in een game dan in de b.net chat iig)

Jive's Box
Jive @ DNET

• Jive

Jive

MooMooMastah

En wat betreft MSLEB's ...
Waarom denk je dat iedereen er zo'n hekel aan heeft om het pootje te halen .....
Om dat die klere Rakanishu in de weg staat meestal ...
Die is bijna altijd MSLEB .. en met een beetje pech nog Cursed of Aura ook.

Jive's Box
Jive @ DNET

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
En wat betreft MSLEB's ...
Waarom denk je dat iedereen er zo'n hekel aan heeft om het pootje te halen .....
Om dat die klere Rakanishu in de weg staat meestal ...
Die is bijna altijd MSLEB .. en met een beetje pech nog Cursed of Aura ook
Ik ben nog nooit dood gegaan bij rakanishu, met welke char dan ook :) zelfs laaste met een lvl 32 sorc het been gehaald. wel lastig maar ik redde het wel, dus als mensen zeggen ik kan het niet, tis te moelijk dan zijn ze gewoon lui, of ze moeten zich afvragen waarom ze nog lod spelen >:) ga dan lekker schaken of sow

• lawtshjj
Yeeeeeee ik heb em !!
Wat een avontuur, ik loop eerst naar de Bruna, daar hebben ze hem niet, had ik al verwacht. Nou ik koop aan stadsretour en ga richting de stad. Eenmaal aangkomen wandel ik naar de gameshop *closed*. Nouja danmaar naar de discovery winkel ofzo, ze hebben hem daar ook niet. Terug naar de gameshop.nl nu was hij al open ook daar was geen spoor van LoD te bekennen. terwijl ik richting de free record shop liep begon ik een beetje desperado te worden. Daar hadden ze hem ook niet, inmiddels regende het pijpenstelen buiten. Dixons was valk bij de FRS dus daar ook even een kijkje genomen, daar hadden ze hem ook niet.

Nouja nu was ik echt desperate en bezocht de bart smit en intertoys, nope zei konden me ook niet helpen. Ik liep weer buiten rond en voelde een regedruppel op mijn voorhoofd naar beneden glijden, het kriebelde aardig dus veegde ik eht weg. Mn haar was helemala nat en zat plat op mn hoofd, ik liep richting dynabyte. De winkel leek zo leeg van binnen op de achtergrond hoorde ik een medewerken uitleg geven over firewire. Terwijl ik naar de cd-rom afdeling liep zag ik Diablo I liggen, nee die moet ik niet. Terwijl mijn ogen naar benden zakte zag ik hem hangen in een plastic verpakking (echt dynabyte) ik dook op de grond en pakte hem voordat iemand anders hem kon graaien. Er waren maar 5 mensen in de hele winkel maar daar ging eht niet om.

Ik werd even lid daarzo en kreeg 10% korting. 25 euro 15 heb ik betaald. :D Toen ik de deur uitstapte hield het plotseling op met regenen. Ik kijk naar de grond en zag alles opklaren ind e reflectie van de plassen. Ik keek omhoog, een zonnestraal viel op mijn gezicht.

Anoniem: 33250

Op donderdag 28 februari 2002 11:30 schreef Lawtje.com het volgende:
Yeeeeeee ik heb em !!
Wat een avontuur, ik loop eerst naar de Bruna, daar hebben ze hem niet, had ik al verwacht. Nou ik koop aan stadsretour en ga richting de stad. Eenmaal aangkomen wandel ik naar de gameshop *closed*. Nouja danmaar naar de discovery winkel ofzo, ze hebben hem daar ook niet. Terug naar de gameshop.nl nu was hij al open ook daar was geen spoor van LoD te bekennen. terwijl ik richting de free record shop liep begon ik een beetje desperado te worden. Daar hadden ze hem ook niet, inmiddels regende het pijpenstelen buiten. Dixons was valk bij de FRS dus daar ook even een kijkje genomen, daar hadden ze hem ook niet.

Nouja nu was ik echt desperate en bezocht de bart smit en intertoys, nope zei konden me ook niet helpen. Ik liep weer buiten rond en voelde een regedruppel op mijn voorhoofd naar beneden glijden, het kriebelde aardig dus veegde ik eht weg. Mn haar was helemala nat en zat plat op mn hoofd, ik liep richting dynabyte. De winkel leek zo leeg van binnen op de achtergrond hoorde ik een medewerken uitleg geven over firewire. Terwijl ik naar de cd-rom afdeling liep zag ik Diablo I liggen, nee die moet ik niet. Terwijl mijn ogen naar benden zakte zag ik hem hangen in een plastic verpakking (echt dynabyte) ik dook op de grond en pakte hem voordat iemand anders hem kon graaien. Er waren maar 5 mensen in de hele winkel maar daar ging eht niet om.

Ik werd even lid daarzo en kreeg 10% korting. 25 euro 15 heb ik betaald. :D Toen ik de deur uitstapte hield het plotseling op met regenen. Ik kijk naar de grond en zag alles opklaren ind e reflectie van de plassen. Ik keek omhoog, een zonnestraal viel op mijn gezicht.
Hahaha mooi verhaal !! :P, ik had ook een soort gelijke queeste om LOD te vinden, maar de volhouder wint (once again :D)

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 28 februari 2002 03:18 schreef Jive het volgende:
Nah .. wat mij nou gebeurd ...

Loop ik beetje te zoeken naar een 4-socket armour voor me mercje in een dood cowlvl ..

Open ik een kisje .. en pleurt er gewoon een manald uit & een 4-socket wire-fleece

* Jive dankt barrel & zit nu te juigen wegens overschrijden van 500MF grens (met mercje).

Nou moet alleen iemand mij nog es uitleggen wat je het beste voor char kan maken om bij Meph & Baal op hell niet plat te gaan ...

Zalik wel een barb moeten maken zeker.
Hybrid is ook leuk...

Cast hoge lvl valk voor te tanken. Lighting fury voor de minions, buriza voor de bosses. werkt prima.

Barb met goeie absorb en DR gear werkt ook prima. Dual alibaba met 4x 10% MF jewels tikt aan (jaja ik heb geen IST ;)) en op die jewels zit resist :P

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:54
Op donderdag 28 februari 2002 11:30 schreef Lawtje.com een heel verhaal
lol je had ook donner binnenkunnen lopen daar hebben ze em ook :) dat had je heel veel lopen gescheeld.. maar dan had het nog wel geregend als je naar buiten kwam :P

[edit]
wat is trouwens dat MSLEB waar jullie het over hebben??

Bier, Whiskey en Metal!!

• lawtshjj
DAMn heb net ff snel quest 1 en 2 act 5 gedaan, maar als ik 800x600 speel dan krijg ik echt iets van 6 frames per seconde. Terwijl ik toch een Athlon 1400, geforce 3 en 512 mb geheugen heb. Ik ga evne opnieuw opstarten.

• Tcq
  • Laatst online: 15-06 23:46

Tcq

Met een Nvidia videokaarten draait D2Lod altijd vrij slecht vergeleken met andere games zoals Q3A en UT, moet je gewoon Directdraw draaien of een Voodoo gebruiken >:)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• LordMithril
Op donderdag 28 februari 2002 12:26 schreef Lawtje.com het volgende:
DAMn heb net ff snel quest 1 en 2 act 5 gedaan, maar als ik 800x600 speel dan krijg ik echt iets van 6 frames per seconde. Terwijl ik toch een Athlon 1400, geforce 3 en 512 mb geheugen heb. Ik ga evne opnieuw opstarten.
ik heb er geen problemen mee hoor
athlon 1400 GF2 en 512 ddr
draaid perfect hiero

Bier, Whiskey en Metal!!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 28 februari 2002 12:11 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

lol je had ook donner binnenkunnen lopen daar hebben ze em ook :) dat had je heel veel lopen gescheeld.. maar dan had het nog wel geregend als je naar buiten kwam :P

[edit]
wat is trouwens dat MSLEB waar jullie het over hebben??
Multi Shot Lighting Enchanted Boss = MSLEB

Dit zijn bosses die net zoals sommige andere lighting poepen als je ze raakt. Met het verschil dat deze 3x of nog meer het aantal bolts afschieten. Nu is een normale LEB al shit voor een char met slechte res, een MSLEB is zelfs shit voor een char met goeie res. Meestal Vallen de mensen met bosjes neer als ze dit soort boss tegen komen.

LoD had / heeft meer van dit extreem gevaarlijke bosses nodig vind ik. Lekker spannend :7

Verder heb ik rakanishu pas 1x MSleb gezien en ben ik geloof ik nog nooit bij hem dood gegaan :)

Baal minions
Council members
Shenk

Zijn toch echt de meeste gevaarlijke :) met deze 2 mods. Heb je niet minimaal 50% absorb loop er met een grote boog omheen. (of je moet een guided ama zijn en hopen dat de boss niet fast is en besluit op jou af te rennen).

Er schijnen echt monsters soms te spawnen, of het waar is weet ik niet maar soms schijnen er Phys imune MSLEBS te zijn, das lekker *D ( mocht ik er ooit een tegen komen log ik maar uit denk ik :P)

Naar mijn mening moeten er in 1.10 echt wat meer mega gevaarlijke monsters in akt5 erbij, zoals de chaos sanc, ik vind dood gaan kut, maar als ik weet dat ik in akt5 toch door bijna niets door dan gaan is het ook nogal saai.

Meestal roepen de mensen dan (speel dan hardcore) =) maar daar heb ik nog geen zin in :z

• Jive

Jive

MooMooMastah

Gaat er niet om dat je niet voorbij Rak kan komen (ben er zelf ook maar 1x doodgegaan) ... maar hij is IMO klote omdatie altijd op de portal staat, en je hem eerst weg moet lokken voordat je de portal in kan rennen
en dan moet je wel gelijk goed klikken, want hoe vaak ik al niet die cairn-stone erboven geklikt heb in de snelheid kan ik al niet eens meer tellen.
En dan sta je toch mooi stil tussen die klere-carvers.

Jive's Box
Jive @ DNET

• lawtshjj
Wat is een pindle run eigenlijk ?

• barrel
Naar mijn mening moeten er in 1.10 echt wat meer mega gevaarlijke monsters in akt5 erbij, zoals de chaos sanc, ik vind dood gaan kut, maar als ik weet dat ik in akt5 toch door bijna niets door dan gaan is het ook nogal saai.
Idd ze moeten het op hell een stuk moelijker maken imho, het heet niet voor niks hell >:) En dan vooral het cowlevel, Dat is gewoon te simpel. Als je beetje goeie equip hebt dan kan je met lvl 55 al gaan killen met je sorc, dat is vind ik een beetje scheef. Met me ama toen die lvl 42 werd killde ik al groepjes koeien en ze moeten de cowking altijd pi MCLFef maken gewoon standaard ... >:)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Vind ik op zich best .. de cow-king zeer gevarlijk maken (houden ze mischien een beetje op met cow-king kills om spelplezier te verpesten) ..

Maaruhm .. vindik wel dat ze op moeten houden met de rooie portal in de Coral of Corruption plaatsen ... want anders is er geen cowen aan.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

zou wel goed idee zijn dan zie je tenminste ook minder lvl 1 gasten in hell lopen omdat die constant dood gaan :)

Anoniem: 35309

Uit het ragnarok topic:
---
de mages, wat zijn dat een looters trouwens..., ram je met je pijlen 6/7 van die slijmerige monsters dood (die stelen elkaar zegmaar waar een hoop op afkomen), en je ziet letterlijk al die mages in een kringetje te wachten totdat zegmaar mijn "oppaktijd" weg is en zij het kunnen pakken (je kan andermans items die gedropt zijn door monsters niet pakken). Echt zwaar hinderlijk is dat, ze zullen het daar zwaar hebben ofzo, die gieren
---

Misschien een ideetje voor diablo II :)
Als jij een creature kiled, heb je bijv. 10 sec de tijd om de drop te pakken, vanaf dat moment iedereen. Mooi idee toch?

Anoniem: 39051

maar als jij dan een heel sterk monster aan het slachten bent, en hij is bijne dood, dan schiet een een of andere b00b ineens een pijl en is het monster dood, mag diegene de spullen pakken terwijl jij hem eigenlijk gedood had.
en wat als je met ze 5en een monster killed?

Op donderdag 28 februari 2002 15:37 schreef arisjuh het volgende:
maar als jij dan een heel sterk monster aan het slachten bent, en hij is bijne dood, dan schiet een een of andere b00b ineens een pijl en is het monster dood, mag diegene de spullen pakken terwijl jij hem eigenlijk gedood had.
en wat als je met ze 5en een monster killed?
Lol, je gaat toch niet denken dat ik hier een compleet setje business rules bij ga zetten he?
Je kan dan denken aan:
1. geldt niet bij bosses
2. geldt niet in parties
3. user kan in zijn game droptijd aan of uit zetten etc.

Even uitgaan van het ideaal / principe, dat moet toch ergernissen kunnen voorkomen? :)

• lawtshjj
Hoe laat gaan jullie allemaal spelen ? Wat gebeurd er eigenlijk met die item als je em "personalized"?? Ik ben dus LoD n00bie, kheb paar rare items gevonden kweet niet of ze wat waard zijn, kunnen jullie ff checkn als we gaan spelen.

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Eej, wat betaal je tegenwoordig voor een gewone shako of Arkaine's Valor :?

Shako 3, misschien 2 en Arkaine's Valor minstens 5 :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

• SaURoN
  • Niet online
shako 4 wel denk ik

en valor denk dat je wel aan de meer dan 5 sojs zit iig, die dingen zijn dur niet veel

btw wil je die kopen ofzo :D

• LordMithril
Op donderdag 28 februari 2002 16:40 schreef Lawtje.com het volgende:
Hoe laat gaan jullie allemaal spelen ? Wat gebeurd er eigenlijk met die item als je em "personalized"?? Ik ben dus LoD n00bie, kheb paar rare items gevonden kweet niet of ze wat waard zijn, kunnen jullie ff checkn als we gaan spelen.
ik denk dat je het best ff rond kan kijken op www.diabloii.net en mischien de vorrige diablo topics doorlezen..

Bier, Whiskey en Metal!!

Op donderdag 28 februari 2002 07:22 schreef heuveltje het volgende:

[..]

hebben wij het over het zelfde :?
een leb heeft lvl cb van het zelfde lvl als hij heeft
dat zijn dus 90 bolts met een lvl 90 damage (kan zo ff die pagina met skills weer es niet vinden) maar op lvl 20 is het al 1-280 per bolt......
Ja, maar een Boss Monsters heeft de masteries niet gemaxed...
ms doet nog es 8 keer zoveel bolts, dus als je een keer goed geraakt word door een flinke klodder tikt dat behoorlijk aan.
Ik blijf er toch bij dat ik dus geen enkele moeite heb om voor die kereltjes hun neus te staan. Laat ze maar leuk MSLEB'en tegen me, doet me vrij weinig.

Voor degenen die het hier dus nog steeds niet mee eens zijn, ik wil het met alle plezier een keertje komen demonstreren. Voor mijn part bij een phys-imune.

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 28 februari 2002 16:57 schreef Pjemco het volgende:

Ik blijf er toch bij dat ik dus geen enkele moeite heb om voor die kereltjes hun neus te staan. Laat ze maar leuk MSLEB'en tegen me, doet me vrij weinig.

Voor degenen die het hier dus nog steeds niet mee eens zijn, ik wil het met alle plezier een keertje komen demonstreren. Voor mijn part bij een phys-imune.
Met een leeching barb .. of echt stilstaan. ????

Jive's Box
Jive @ DNET

• barrel
Rofl, met 75 res to ligtning en 25% absorb ga je nog hartsikke dood man, of je moet es af en toe slaan dan red je het mischien wel. maar een minuutje of tien stil staan voor zo'n lieverd :D nfw

Conviction

Another question is how much conviction lowers resistances. Assuming that it is the same as the player skill and the level (mlvl/4) is correct on Arreat Summit, a level 93 monster should emit a level 23 Conviction. It lowers resistances by 140. In any case, resistances cannot be lowered below -100, and hence maximum damage from a (non-critical) level 93 LEB+Conviction spark is 182.

If you want to be "immune" to the effect of a level 23 Conviction in hell difficulty, you should have 315 unmodified resistance (75+100+140). This is a very large number and hence I think that absorb (both direct and %) and MDR are the best ways to combat LEBs with Conviction. However, they are not greatly effective either, and one needs the following amounts of MDR and absorb in order to attain zero final damage (-100% resistance assumed):

1. 91 MDR
2. +40 absorb, 51 MDR
3. +40 absorb, 25% absorb, 11 MDR
4. +20 absorb, 71 MDR
5. +20 absorb, 25% absorb, 51 MDR
6. 50% absorb, 0 MDR

In this case, MDR and +Absorb are equally effective, if you have no Absorb%.

Cheers,

Tommi
182 damage per "spark". 75% resistance ---> Hoogstens 50 damage per boltje...

In praktijk is het echter nog minder.

hierro staat ook nog een sloot aan informatie. MSLEBs, zonder naar aura zijn niet zo gevaarlijk dus.. -vind ik -

Op donderdag 28 februari 2002 17:07 schreef barrel het volgende:

[..]

Rofl, met 75 res to ligtning en 25% absorb ga je nog hartsikke dood man, of je moet es af en toe slaan dan red je het mischien wel. maar een minuutje of tien stil staan voor zo'n lieverd :D nfw
MET alleen MSLEB (geen naar aura) is het geen probleem. af en toe ff tikkie geven ja, maar das meer om de damage van zijn klappen terug te leechen.

Zolang je niet slaat heeftie meestal toch geen "sparks" :)

Op donderdag 28 februari 2002 17:02 schreef Jive het volgende:

[..]

Met een leeching barb .. of echt stilstaan. ????
echt stilstaan kan wel, maar das niet echt werelds, maar , bij phys imunes lukt het ook altijd wel.

Ja, ik zal het de volgende keer ff in 1 post proberen te proppen

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op donderdag 28 februari 2002 16:52 schreef SaURoN het volgende:
shako 4 wel denk ik

en valor denk dat je wel aan de meer dan 5 sojs zit iig, die dingen zijn dur niet veel

btw wil je die kopen ofzo :D
Wasser mis met die dingen kopen :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Op donderdag 28 februari 2002 17:25 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Niks :)

Hij vraagt toch of je em wil kopen? :P

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 17:25 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

niks, vroeg me af hoe je opeens een arcaines kan betalen :) dingen zijn namelijk duur :)

nu we toch bezig zijn :D, wie weet wat een Skullders tegenwoordig opleverd, heb er gisteren namelijk eentje gevonden :P

• SaURoN
  • Niet online
ik heb dur nog 1 nodig, moet ff kijken wat ze momenteel waard zijn :)

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

1 soj dacht ik..

• barrel
1 soj dacht ik..
Nog clean ... is ie eerder 3-4 soj's

• lawtshjj
Hey wanneer kan iemand me ff helpen, kmoet wat items van ene char aan andere geven Kheb wat rare's gevonden kweet alleen niet of het wat waard is.

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 28 februari 2002 19:07 schreef barrel het volgende:

[..]

Nog clean ... is ie eerder 3-4 soj's
wtf, achja ik heb al lang nie meer ged2'd
:P

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 20:15 schreef Shade het volgende:

[..]

wtf, achja ik heb al lang nie meer ged2'd
:P
3-4 sojs is overdreven :+

2 sojs is zon beetje de prijs :)

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 28 februari 2002 17:49 schreef Sjawarmaman het volgende:
nu we toch bezig zijn :D, wie weet wat een Skullders tegenwoordig opleverd, heb er gisteren namelijk eentje gevonden :P
Offer 2 soj... /w *Soullie

3 soj is eerder als ie niet ID'ed is :)

of zet het hier als ik niet online ben dan kom ik wel online =)

ben begonnen met HC :P best lachen :)

• SaURoN
  • Niet online
soullie ik was eerst :P wacht maar op je beurt :D

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 28 februari 2002 19:31 schreef Lawtje.com het volgende:
Hey wanneer kan iemand me ff helpen, kmoet wat items van ene char aan andere geven Kheb wat rare's gevonden kweet alleen niet of het wat waard is.
in d2lod zijn rare's eigenlijk per definitie 36000 gold waard......

en voeg ff wat mensen toe aan je friendslist, dat zoekt makkelijker

• barrel
Sauron qugg vond zo'n uni dragon shield ... die zocht je toch nog ? hij zit in me stash anders pleur ik hem weg

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 28 februari 2002 20:38 schreef SaURoN het volgende:
soullie ik was eerst :P wacht maar op je beurt :D
ik bood eerder he... jij zegt alleen i need :P

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 21:05 schreef barrel het volgende:
Sauron qugg vond zo'n uni dragon shield ... die zocht je toch nog ? hij zit in me stash anders pleur ik hem weg
ja die moet ik nog :)
thx
Op donderdag 28 februari 2002 21:17 schreef Soullie het volgende:

[..]

ik bood eerder he... jij zegt alleen i need :P
nou dus ik need hem , dus ik ga prijs met hebm bespreken, of jij moet 1 of andere grondige reden hebben waarom jij um wil dan trek ik mijn bod in :)

• Soullie

Soullie

Planeshift

ik heb een reden ja :)... maar laat maar... als jij ehm perse wilt...

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 21:20 schreef Soullie het volgende:
ik heb een reden ja :)... maar laat maar... als jij ehm perse wilt...
wat is die reden, heb hem niet zo erg nodig :P
ik zoek wel ff verder :P

• lawtshjj
Op donderdag 28 februari 2002 20:54 schreef heuveltje het volgende:

[..]

in d2lod zijn rare's eigenlijk per definitie 36000 gold waard......

en voeg ff wat mensen toe aan je friendslist, dat zoekt makkelijker
Ik weet jullie acc. namen niet :P mijne is lawtje

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 28 februari 2002 21:24 schreef Lawtje.com het volgende:

[..]

Ik weet jullie acc. namen niet :P mijne is lawtje
zoek ff paar pagina's terug
heb een friendslist gepost die de meeste accs heeft....

on a sidenote
op het diabloii beursplein word een 1.08 shako (+2 skills. 40% life) aangeboden. vast te duur voor mij, maar als iemand interesse heeft......

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

MAG NIET MEER editten
en tis wel handig om een compleet lijstje te hebben
Op maandag 25 februari 2002 21:53 schreef heuveltje het volgende:

t-lor : heuveltje
t-lor2 : heuveltje

1 tva.saya-jin : goku
2 da-borg : goku
3 -=[sauron]=- : sauron
4 got_barrel : barrel
5 got_squatter : squatter
6 atrox-taliban : racoon
7 soullie : soullie
8 chefbier : Sjawarmaman
9 pjemco : pjemco
10 pjemo : pjemco
11 _redox_ : warbringer
12 unknow666 : Canon23
13 jaxe : jaxe
14 sauron2 : sauron
15 Hitman[GpW] : hitman
16 jivey : jive
17 lawtje : lawtje
gelieve fouten en vermissingen te melden

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

ok, om weer even wat mensen in de toekomst te helpen, ben weer opgelicht vandaag.

dit x weer lekker nieuwe trucje.

beweren dat 'r een nieuwe tradehack uit is, die alleen plaatje laat zien, terwijl je item niet hebt tijdens traden.

dan zegt ie dat je de items moet droppen om te laten zien dat je ze wel hebt

de persoon gaat buiten camp staan, maar zo gauw je iets dropped, teleport ie camp in en pakt je stuff...

diabloII wordt zo echt :Z

• barrel
ok, om weer even wat mensen in de toekomst te helpen, ben weer opgelicht vandaag.
beweren dat 'r een nieuwe tradehack uit is, die alleen plaatje laat zien, terwijl je item niet hebt tijdens traden.
de persoon gaat buiten camp staan, maar zo gauw je iets dropped, teleport ie camp in en pakt je stuff...
diabloII wordt zo echt
Dat trucje was al een tijdje bekend ... NEVER DROP YOURE STUFF je geeft in de winkel toch ook niet je portomonaie aan een vreemde ??

Op donderdag 28 februari 2002 21:59 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Das echt een hele oude ....

• lawtshjj
Sjit men, mn moeder is aan et zeiken ik moet eraf. Hmmmzz.. nouja dat wordt morgen maar half 7 opstaan >:)
Heeft iemand toevallig een boog die wat beter is dan een 6socket gothic ? Want daarmee kan ik echt nix meer killen.

• SaURoN
  • Niet online

doh dat is al tijden bekend, je gaat toch je stuff niet droppen, dan zeg je toch ajo.....
iig mooi klote voor jou.

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

mwah dies nogal oud :) heb em al een paar keer gehad onder het motto "men trade window doet het niet"
maar er is idd wel een hack dat je een "plaatje" op de grond kunt zetten. tis maar dat je het weet

• Shade

Shade

GuRa

J00 have been turb0 n00b'd
Tsja, je leert er van eh.. :)

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op donderdag 28 februari 2002 22:10 schreef barrel het volgende:

[..]

Dat trucje was al een tijdje bekend ... NEVER DROP YOURE STUFF je geeft in de winkel toch ook niet je portomonaie aan een vreemde ??
Als ik in de winkel me portemonnee laat vallen wordt ie niet meteen gejat onder me neus vandaan :(
Op donderdag 28 februari 2002 22:28 schreef Shade het volgende:

[..]

J00 have been turb0 n00b'd
Tsja, je leert er van eh.. :)
Yepz, maar krijg echt geen zin meer in LoD zo, kostte me 2soj + titans :(

Zodra iemand moeilijk gaat zitten doen met traden ben ik altijd al weg, daar ga ik geeneens op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

wooooooooot

net een 300% cruel colossus sword gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 maart 2002 07:43 schreef heuveltje het volgende:
wooooooooot

wtf? :) Relaxed zeg! Al gesocketed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 07:57

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op vrijdag 01 maart 2002 07:43 schreef heuveltje het volgende:
wooooooooot

jammer dat het geen blade is...maarja...toch wel lekkere dmg :)

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Huh heuveltje, toen ik vanmorgen ging spelen toen za gikd at jij ook online was, toen joind eik die game maar was je alleen maar heen en weer aan et lopen :? kwam ik 2 uur later terug ofzo, doe je nog steeds etzelfde :?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ylkongho/walking.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. cruel 300% gevonden?? Meer geshopt dus
Dat jij hem zag lopen houdt in dat hij een progje aan heeft staan wat steeds een vast patroon afloopt. Zoekt naar goede zwaarden bij de merchant in act V..

:( toch triest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
[quote]Op vrijdag 01 maart 2002 11:20 schreef Lawtje.com het volgende:
Huh heuveltje, toen ik vanmorgen ging spelen toen za gikd at jij ook online was, toen joind eik die game maar was je alleen maar heen en weer aan et lopen :? kwam ik 2 uur later terug ofzo, doe je nog steeds etzelfde :?

-------------------------------------------------

Hij was aan het trainen voor de marathon van rotterdam >:)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Op vrijdag 01 maart 2002 11:27 schreef Jaxe het volgende:
Hmm.. cruel 300% gevonden?? Meer geshopt dus
Dat jij hem zag lopen houdt in dat hij een progje aan heeft staan wat steeds een vast patroon afloopt. Zoekt naar goede zwaarden bij de merchant in act V..

:( toch triest..
Eh, wat is daar triest aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 07:57

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op vrijdag 01 maart 2002 12:00 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

twordt eigenlijk beetje gezien als cheaten ofzo...
maarja..tscheelt wel veel muisklikken..
dat ding zoekt wel voor je..das het handige..
dan heb je zo een cruel wapen

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 maart 2002 12:00 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

Hmm, triest is misschien het verkeerde woord; eerder jammer.
Ik vind zaken als shopbot, dupes, etc niet veel uit elkaar liggen. Beide zijn tools die imo vrij lame zijn om te gebruiken. je beinvloed uiteindelijk toch de gaming scene als totaal, ook met shopbot.
Ik had het zeer stoer gevonden als hij zoiets bijv in een cowgame had gevonden.
Come to think about it; wie weet heeft hij dat ook wel gedaan. Ik heb nog geen response gezien van heuveltje.

Maar goed, shopbot is een twijfelgebied. Mijn mening (en die zullen best verschillen met een aantal spelers hier) is dat shopbot een beetje lame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive vind sjopbot een twijfelgeval.

Idd, het is net als Maphack een Hack om iets automatisch te laten doen.
Maar aan de andere kant is het niet iets wat je kansen op vinden drastisch verhoogd ofzo.

Net als met pindle-runs bijv ... je kan er 10.000 doen en gewoon nix vinden... en die ene keer dat je wat vind heb je mazzel. Het enigste verschil is dat hij maar 1 game heeft waar hij inzit, en niet om de 2 minuten een nieuwe maakt wat load geeft op de servers als iedereen het doet.
Per slot worden de items toch echt super-random gegenereerd bij de merchants .. dus het kan zijn dat hij weken bezig is met 4 uur per dag shoppen, en dan nog nix leuks vind.

Als hij nou zijn tijd wil spenderen aan sjoppen moet hij dat weten.. IMO zit hij niemand in de weg en hij moet toch de game in de gaten houden (te lang stilstaan voor wachten dropped toch de game).

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Jaja gevonde, gewoon geshopbot en dan zul je nog zien ook dat hij um verkoopt voor een sojs ! bah shopbotten hoef je zelf niks meer te doen dat is lame, met meph runs kost het je eigen tijd etc doe je er wat voor. nu zet je hem aan je gaat eten en dan ga je erug komen en zie je `och een cruel ' gevonden' imho beetje lame zo komen er te veel cruels op de marks
, ach het leukste komt nog d2hackit wordt ook door server gescant sinds vandaag :) dus al blizzard het ziet dus gigantisch veel geloop etc in wp naar wp [kost meer load als normaal] wordt de account waarschijnlijk ook gedelete, dat is maar goed ook....

halve dag een shopbot aanhebben is gewoon lame.....
:r en dan hier een beetje zeggen gevonden, nee geHACKT heet zo iets......

en kom niet met een lul verhaal aan van met maphack hack je ook , want niemand heeft er last van, en mensen hebben er wel last van als je er zo ff een sword bijshopt, en als je zegt dat dat niet zo is ben je FOUT bezig, want als je er zo maar eentje bij duped vindt je het ook niet erg zeker? dupes die je niet verkoopt verneuken het spel even goed, dupes en shopbot = same thing!

:r :(

vergeet dit bovenstaande als je hem in een koerun hebt gevonden anders mag je alles VET gedrukt lezen.......

zo ik ga me weer 2 uur vervelen op school , heb om 4 uur een toets, en nu zal ik slagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

blauwe txt = d2hackit

mja ik ga je niet veroordelen of zow... maar slim is het niet... ik heb al van shopbotters gehoord wiens account weg was...
Net als met pindle-runs bijv ... je kan er 10.000 doen en gewoon nix vinden... en die ene keer dat je wat vind heb je mazzel.
Mja als je pindle op autopilot kan gooien is het ook cheaten... Nu weet ik dat veel GoT'ers shopbot 1x hebben geprobeerd toen ie pas uit was... dus ik ga heuveltje niet zitten veroordelen voor iets wat ik zelf ook geprobeerd heb.... (en ik weet van zeker 5 anderen ook =)) ook wat mensen die nu nogal hard cheater roepen... heb zelfs iemand 250k geleend voor runs toen =)
Ik vind het ook een soort van cheaten... maphack en dan een trap hoger...

Vraag je wel af of het op dit moment erg slim is.
zo ik ga me weer 2 uur vervelen op school , heb om 4 uur een toets, en nu zal ik slagen
Suc6 dan maar sauron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Suc6 met je toets ...

* Jive is het trouwens wel met Sau eens ... als je hem niet zelf gebruikt voor je chars maar hem gaat verkopen vindik het ook lame (weggeven is nog enigszins tot daar aan toe)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

idd maar ik vind het onzin nu hacker te roepen als veel mensen uit dit topic het ook 1x gebruikt hebben...

i rest my case......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

[topic=382155/8/25]

Lees en huiver... :P

*edit* k*t dubbel post |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer geen kloot gevonden vannacht en vandaag :)

Ik dacht, kom, ik vertel het ook es als het niet mee zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 maart 2002 15:17 schreef Soullie het volgende:
idd maar ik vind het onzin nu hacker te roepen als veel mensen uit dit topic het ook 1x gebruikt hebben...

i rest my case......
Er zijn ook mensen die roepen die het niet gebruiken natuurlijk. Example: moi :)
hacker vind ik ook ver gaan zelf trouwens. Ik zie het meer in de zin van ethiek. Daarom dus: schemergebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 maart 2002 15:36 schreef Pjemco het volgende:
Weer geen kloot gevonden vannacht en vandaag :)

Ik dacht, kom, ik vertel het ook es als het niet mee zit :P
Ach, dan vertel ik dat mijn vriendin gisteren even gespeeld heeft en een blackhand key gevonden heeft + een 43% wartravellers :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Nou zat ik toenet die previeuw van dungeon siege in de nieuwe pcgameplay te lezen, en nou vroeg ik me af, of er veel diablo spelers zouden overstappen naar dit spel. Van wat uit de previeuw blijkt, word het naar mijn mening een heel cool spel. Diablo in 3d, zo beschrijven ze het daar. Het wordt blijkbaar ook een hack & slash game, en ze hebben er ook de sterkste troef van diablo in verwerkt nl. de itemkoorts. Enigste verschil is denk ik, dat het toch veel anders wordt, en meer de bg2 richting op wordt geduwt, vanwege dat je met een party speelt. De graphics zien er zeer goed uit, alhoewel ik denk dat neverwinter nights er wel beter uitziet! Hoe denken jullie hier over; blijven jullie eeuwig trouw aan de d2 formule, en houden het standpunt liever van boven in "2d" , gaan jullie overstappen naar dungeon siege, of denken jullie: bekijk het maar, ik koop maar 1 spel en dat is neverwinter nights :) . Natuurlijk weten we nog niet hoe de hierboven 2 genoemde titels zullen uitvallen, maar ik was toch nieuwsgierig... vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

wat moet ik me dan bij zo'n bot voorstellen :?

die speelt gewoon voor jou telkens pindle :?

owja, ik wil ook een sorceress beginnen nu, graag goede tips wat betreft 't bouwen van een sorc :?

ps. graag info over stats- en skill-verdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 01 maart 2002 15:52 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ach, dan vertel ik dat mijn vriendin gisteren even gespeeld heeft en een blackhand key gevonden heeft + een 43% wartravellers :) :P
Dan kan ik ook wel even vermelden dat ik tijdelijk even geen vriendin heb :)

Dus al mijn runs zelf moet doen en dr geen vrouwelijke "bot" voor heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
en kom niet met een lul verhaal aan van met maphack hack je ook , want niemand heeft er last van, en mensen hebben er wel last van als je er zo ff een sword bijshopt, en als je zegt dat dat niet zo is ben je FOUT bezig
Blizzard is zich bewust van alle cheats en hacks, maar maphack kan ze geen drol schelen, mh laat geen servers crashen enz enz en je benadeeld niemand enz enz. Dus zit blizzard maphack wel gescheten, ze weten dat 90% van de users mh gebruikt. Maar dus de cheat (en dat is het) waar het omgaat word keihard aangepakt door blizzard cheats zoals shopbot dupit enz enz, users daarvan word de account onmiddelijk van gedelete. En nu komt hier op Got een lamer vrolijk vertellen dat ie met deze cheat een cruel gevonden heb. Vuile stinkcheater, jij en de rest van alle andere cheaters verneuken de lod community en het spelplezier voor andere mensen. Ik houd niet me bek, je bent gewoon een lamme klootzak net zo lamme als alle aimbotters/dupers/skinhackers enz enz. Mochten mensen twijfelen over of het wel een cheat is of niet, denk dan hier aan Rijkdom vergaren door niks te doen :) een proggie jouw soj's laten verdienen :r :r

edit:
Diablo2 is een kans spel, dat kanspel effect haal je weg door gebruik van zo'n shopbot :( .. verleden week heb ik een ccb gemaakt met chippies 295% na de eerste poging :) sommige mensen gebruiken 400 chippies voor zo'n ccb. Dat is het kansspel verhaal in diablo2. Mensen die nu nog vinden dat shopbot geen cheat is, die moeten dan ook vast aimbot gebruiken en dan ook verkondigen dat ze l33t zijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Op vrijdag 01 maart 2002 16:10 schreef Holy_Paladin het volgende:
Nou zat ik toenet die previeuw van dungeon siege in de nieuwe pcgameplay te lezen, en nou vroeg ik me af, of er veel diablo spelers zouden overstappen naar dit spel. Van wat uit de previeuw blijkt, word het naar mijn mening een heel cool spel. Diablo in 3d, zo beschrijven ze het daar. Het wordt blijkbaar ook een hack & slash game, en ze hebben er ook de sterkste troef van diablo in verwerkt nl. de itemkoorts. Enigste verschil is denk ik, dat het toch veel anders wordt, en meer de bg2 richting op wordt geduwt, vanwege dat je met een party speelt. De graphics zien er zeer goed uit, alhoewel ik denk dat neverwinter nights er wel beter uitziet! Hoe denken jullie hier over; blijven jullie eeuwig trouw aan de d2 formule, en houden het standpunt liever van boven in "2d" , gaan jullie overstappen naar dungeon siege, of denken jullie: bekijk het maar, ik koop maar 1 spel en dat is neverwinter nights :) . Natuurlijk weten we nog niet hoe de hierboven 2 genoemde titels zullen uitvallen, maar ik was toch nieuwsgierig... vandaar ;)
Tja...Diablo2 gaat me steeds meer vervelen moet ik zeggen. Ik heb ongeveer alle items al een keer gevonden en ik ken alle levels en monsters en characters enzo van buiten. Dan houdt het gewoon op. Als er een nieuw spel komt dat ook zo'n mega sloot aan items heeft, dan is dat natuurlijk gelijk interessant. Het is maar net hoe ze het allemaal implementeren, maar als het op Diablo lijkt qua dat je op elk clvl wel geinige items kan vinden en ook best vaak dingen vindt, dan is het cool. Unlike DAoC bv dus :(
Het stoere van Diablo is wel dat de actie erg snel enzo is. Het hele spel is gewoon snel. En da's met die 3d werelden vaak anders; daar loop je 5 kilometer en dan kom je een keer een monster tegen bij wijze van spreken. De actie en gameplay is dan toch heel anders.
Diablo3 is gewoon hetgene dat maar snel uit moet komen, want isometrisch arcade/action achtige RPG games zijn echt wel cool !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Die gesjopbotte Cruel die hij dan verkoopt voor gedupte soj :o

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Isometric view Strategy Games zijn al een superieur bewezen genre sinds Syndicate ...

Prince of Persia was ook een van de leukste 2d platform games ... totdat ze ineens met een 3d versie kwamen :r, en de hele gameplay was gelijk weg.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Kan je tegenwoordig ook al automatisch pindlen eigenlijk?

Zo ja dan is dat mooi kloten |:(

Uw SAP specialist

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.