Op dinsdag 19 februari 2002 09:02 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
dat heet nou RANDOM

moetje een zooi Pindle en shenk runs gaan doen.. das leuk
kep een sorc met 200+ MF en kep al redelijk wat set items enzo eruit gehaald.. en voor 2 minuten per run is dat niet slecht

gister nog een een Langer Briser crossbow en een ravenfrost ring gevonden + nog wat rare items met erg lekkere bonussen

Ik weet dat het random is, maar de "uitslagen" zijn bij mij op zijn minst verwonderlijk te noemen.
In mijn, laten we zeggen begindagen, vond ik op 200-300% mf echt VEEl. Items als Skullders, Baranar Star, Wartravellers, Shaftstop, Stealskulls, Swordguards, Atlanteans, Ravenfrosts, unique Amu's (cat's eye bv) etc. Voor mij hoge uniques. Nu, redelijke tijd later doe ik MEER runs, maar vind dus niets meer. Heel, heel af en toe dropt er dan ineens iets. Eigenlijk maar 1 keer moet ik zeggen.
Ik geloof natuurlijk niet dat er een of ander complot tegen mij gaande is

of dat er een bepaalde codering is die niet klopt, maar het is gewoon redelijk frustrerend.
Baal Hell, 560% mf -> 4x achter elkaar alleen maar magical items. Daarna een zooi mephruns en af en toe een rare. Als je eens over schouder mee zou kunnen kijken, zou je je rot lachen.

Het leuke is wel, ik blijf maar door gaan.

Wordt het extra leuk als er dan ooit eens echt iets valt.
Shenk, dropt die dan goed? Anders ga ik hem ook eens doen.
Vond trouwens uit Meph wel een small charm met 6% mf en 11% lightning resist (op 1 charm)