Muhahahhahaha wat zijn die duitsers toch stom. Ik was zo een beetje aan het spelen, kom ik zon gozer tegen, dus wij ff traden. Hij was duitser en hij was blijkbaar totale noob met lod, maar hij had een vriend die was al 3 jaar d2 aan het spelen en die had al 150 soj's

, en daar had hij er 10 van gekregen om mee te beginnen

. Hij had een ama dus ik liet hem wat stuff zien... string 8/10 wou ie wel hebben, gaf ie 1 soj voor... gauntlets met alleen +2 to crossbow skills wou ie wel hebben, dus ik gaf hem er nog een waardeloze ama amulet bij, gaf ie 1 soj voor... hij ging een barb beginnen dus ik bood hem IK helm aan, oh hoge def zeg zei ie, gaf ie 1 soj voor. LoL die gozer had gewoon echt geen benul van waarde van items. Normaal zet ik mensen niet zo af, of ik ga niet lame liggen doen ofzo, maar hij lag allemaal tegen me aan te lullen dat holland maar een kut land was met domme mensen, dus ik d8 ik pak hem maar eens goed te grazen

. Nog net voordat ik weg ging zei ik hem nog ff dat ik in holland woonde, en ben hem toen getaait ( gelukkig kende hij het whisper systeem nog niet

). 3 soj's binnen voor die troep, en nog een duitser ook, tof daggie

.