Grand Prix 4

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.584 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Op zondag 17 maart 2002 23:37 schreef Captain Pervert het volgende:
WTF

Zoek het subtiele verschil :r Best's?

Jeeezus. Als je we sponsorlicenties al niet meer rond kunnen krijgen tegenwoordig... :(
het kost zo'n bedrijf klauwen met geld...
en wat boeit het !!??
een week nadat dat spel uit is zijn er car liveries met goede reclame.....dus :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Op zondag 17 maart 2002 23:37 schreef Captain Pervert het volgende:
WTF

[afbeelding]

Zoek het subtiele verschil :r Best's?

Jeeezus. Als je we sponsorlicenties al niet meer rond kunnen krijgen tegenwoordig... :(
Inderdaad... zeg dan alsjeblieft niets. Beck's is een alcoholhoudende drank... en mag daarom niet op de wagens verschijnen. Kijk nog maar eens goed de GP van Frankrijk van vorig jaar terug (vast ook nog wel andere banen).. daar zie je geen Beck's, maar Best's op de bargeboards. Idem voor tabaksreclame. Het is dus helemaal geen fout... puur beleid.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Op zondag 17 maart 2002 23:43 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

[afbeelding]

l33t :D
met dit op mijn beeldscherm heb ik echt serieus tentamens niet gehaald. Ik heb 3 full championships gereden. Echt een super spel voor die tijd. 3 floppen voor 159,95 gulden (jaja guldens...). Als je registreerde, kreeg je een flop met een patch voor multiplayer en nieuw motor geluid.

Ik hoop dat GP4 weer voor dat kickass gevoel gaat zorgen wat ik bij de andere gpx spellen had. Slapeloze nachten in de dagen voor release.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

[..]

[afbeelding]

ow vet man! Wat was dat een l33t spel!! :D :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33

[..]

[afbeelding]

w000000000t zier echt phat uit voor die tijd, maar wat ik destijds gespeeld heb zag er echt veel anders uit, dus denk ik niet dat dat het was. sorry als ik iemand belediggt heb ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Op zondag 17 maart 2002 23:20 schreef Lighteye het volgende:
Ik weet niet hoe het precies gezegt is door Microprose mar dit kun je idd twee ledig opvatten volgens mij.

1. De engine is daadwerkelijk opnieuw geschreven zonder naar de oude te kijken.

2. (ligt wat meer voor de hand) De engine is opnieuw geschreven maar er is nog wel gekeken naar de oude engine voor nog wel 'goede' stuk(ken) code.
Dat klopt, maar over het algemeen bedoeld men met herschrijven gewoon dat alleen de principes van de engine meegenomen worden. Oftewel: als je een engine herschrijft dan zorg je ervoor dat geen enkele regel code zomaar klakkeloos overgenomen wordt, maar dat de nieuwe engine wel alle functionaliteit heeft van de oude + meer en beter.

Met functionaliteit wil ik dus zeggen: de auto's moeten kunnen rijden :+ en je moet damage kunnen zien, dat soort simpele regeltjes.

Voor het meenemen van code noemen ze dat meestal 'refurbishen' van een engine :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
ik hoop dat de ff wel wat beter wordt in gp4 want ik vond dat toch eigenlijk nix in 3.
want als je een klein stukje stuurde ging super ligt je voelde haast nix en dan in 1x was het zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ja daar heb je gelijk in, en het curbstone effect mag ook iets heftiger van mij, nu voelt het alsof die dingen uit een recht stuk bestaan--> bij mij dan (Thrustmaster Ferrari Force-Feedback Racing Wheel) is dit bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij mij ook zo met mijn MS sidewinder force feedback, mag idd veel beter dat FF effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
NIEUWS, en treurig nieuws :'(
Ik had een mailtje naar infrogames gestuurd:
Hello,
I saw very nice screenshots and trailers from Grandprix4, but I have a question and much more fans with me. Are you going to put a warmp up lap, stop and go/jump start penalty's and a safety car in it? All the fans on the forums are begging for those things, so don't let them down please.
Could you please reply as soon as possible?
Thanks in advance,
William
Nu kreeg ik vandaag een reply:
Hi,

Here is the answer to your question concerning Geoff Crammond's GP4 feature:

GP4 will not have those features. The implementation time for features like safety car, warm up laps, & penalties is very large (if they are to be right), and our attention has been upon other game features like the use of GPS data for the tracks, motion captured pit crew, cars starting from the garages, new graphics system...

Best regards

Adeline Tiengou

Head of Communications, Core Games

Infogrames Europe

Landmark House, Hammersmith Bridge Road

London W6 9EJ ENGLAND

Tel:+44(0)20 8222 97 83

Mobile:+44 (0)7768 616 232
Ik had het antwoord wel verwacht, maar niet gescoten is altijd mis he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel erg jammer maar ik had het ook wel verwacht dat ze die dingen er niet in zouden doen. Kost teveel tijd en ze willen hem waarschijnlijk niet weer erg gaan uitstellen zoals bij GP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
daar heb je gelijk in jah, maar toch, van mij mogen ze er dan best een half jaartje langer over doen, mja zal wel aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
gewoon gp4 uitbrengen en dan een soort update een half jaar uitbrengen met die dingen er in.
dan is gp4 op tijd en een half jaar later bijvoorbeeld die dingen erbij dan kan je toch gp4 spelen en daar gaat het toch om. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nog niet eens zo'n slecht id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er is een officiele site gelanceerd http://www.grandprixgames.com/gp4/ niet echt boeiend maar toch leuk

Nog niet alles werkt

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Wat mij opviel is dat ik tot nu toe maar in 1 winkel GP3-2000 heb gezien..... :7

Ik wacht wel tot GP4.
Maar waarom doen ze seizoen 2001, als seizoen 2002 bijna is afgelopen? Ontwerp dan de game, en koop op het laatst een licensie voor 2002. :7 :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Hello,
I saw very nice screenshots and trailers from Grandprix4, but I have a question and much more fans with me. Are you going to put a warmp up lap, stop and go/jump start penalty's and a safety car in it? All the fans on the forums are begging for those things, so don't let them down please.
Could you please reply as soon as possible?
Thanks in advance,
William
--------------------------------------------------------------------------------

Misschien moeten we maar eens een handtekeningactie tegen bitmappitstops (zeg dat maar eens drie keer achter elkaar) beginnen. Hopen dat ze het in grand prix 5 erin dauwen. Wel goed dat dat nu effe onder de aandacht wordt gebracht bij die gasten. Moeten we vaker doen vind ik.
Trouwens...william?? laat me raden; je bent een 's'bij je achternaam vergeten en je voornaam is frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit er zeer goed uitzien, Maar dat vond ik ook van GP2 dat vond ik echt zo'n cool spel want je kon dan ook Jos Verstappen kiezen en ook andere rijders dat vond ik toen geweldig is al wel een tijdje terug hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 18-09 10:48

Raimond613

Simracer

Op dinsdag 19 maart 2002 21:37 schreef username77 het volgende:
Misschien moeten we maar eens een handtekeningactie tegen bitmappitstops (zeg dat maar eens drie keer achter elkaar) beginnen. Hopen dat ze het in grand prix 5 erin dauwen.
Als je nou es een beetje oplet had je geweten dat er een full motion captured pitcrew is, en dus niet meer die bitmaps waar jij het over hebt.....

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Trouwens...william?? laat me raden; je bent een 's'bij je achternaam vergeten en je voornaam is frank.
:?
Wat is er mis met mijn naam? En ja ik heb net een nieuwe rolstoel, en dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Op maandag 18 maart 2002 14:54 schreef Schuey het volgende:
Ja daar heb je gelijk in, en het curbstone effect mag ook iets heftiger van mij, nu voelt het alsof die dingen uit een recht stuk bestaan--> bij mij dan (Thrustmaster Ferrari Force-Feedback Racing Wheel) is dit bij jullie ook?
Komt omdat het een Ferr*ri stuurtje is, alles van Ferr*ri sux nl :P

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op woensdag 20 maart 2002 18:08 schreef Maverickje het volgende:

[..]

Komt omdat het een Ferr*ri stuurtje is, alles van Ferr*ri sux nl :P
Het is dat je het als grapje schijnt te bedoelen, want anders was het tamelijk dom. Een beter stuurtje dan de TM FFB is er niet, behalve de belachelijk dure Act Labs, waarvan pedalen pardoes afbreken etc. Verder is het van TM en hebben ze alleen en licentie voor het namaken van het design uit de Modena, verder heeft Ferrari geen moer met het hele ding te maken.
and our attention has been upon other game features like the use of GPS data for the tracks, motion captured pit crew, cars starting from the garages, new graphics system...

Best regards

Adeline Tiengou
Ik mis hier het woord realism. Het lijkt alsof ze alleen bezig zijn met eyecandy en mooie poppetjes, maar om er een goed spel van te maken, nee. De GP-serie is zo net als de Test Drive serie (jaja, weet je nog, 5 jaar geleden?), steeds maar mooiere graphics en foefjes en toeters en bellen, maar het speel bleef zuigen, en hard ook.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Het enige verschil is dat de GPx-serie al een hele berg realism in zich heeft... mijn inziens in elk geval. AI + physics + tyre wear modelling zijn gewoon errug goed... juist wat betreft damage model + graphics + track accuratesse kan de GPx-serie zich nog verder ontwikkelen. Hopelijk speelt GP4 juist hierop in.

Waarom kijken we niet naar de verbeterpunten in GP4 t.o.v. GP3-2000.... en niet voornamelijk naar de zaken die er misschien niet inzitten??

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 18:15 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Een beter stuurtje dan de TM FFB is er niet, behalve de belachelijk dure Act Labs, waarvan pedalen pardoes afbreken etc. Verder is het van TM en hebben ze alleen en licentie voor het namaken van het design uit de Modena, verder heeft Ferrari geen moer met het hele ding te maken.
[..]
ehm... het beste stuurtje (tevens in mijn bezit) is echt wel de Logitech MOMO force...

echt leer op t stuur, staal uitgevoerd, stalen schakelhendels achterop, vette force feedback, goede feel, goede pedalen, prijs circa 500,- geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
maar dan heb je ook wat :9~ (kan iemand nog pic laten zien? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je van de MOMO force? Zoja:

Afbeeldingslocatie: http://shop.logitech.com/bishop/servlet/Proxy?url=%2Fbishop%2Fproducts.nsf%2F610fdf08ee94ba02c12569e5004166f7%2F834367c6022db05ec1256a9a00485b02%2FEN_Desc%2F0.DE%3FOpenElement%26FieldElemFormat%3Dgif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hmm die was ik even vergeten. Is inderdaad kwalitatief een zeer goed stuur, maar altijd nog wel ugly as hell :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op donderdag 21 maart 2002 14:44 schreef Offspringfan het volgende:
Bedoel je van de MOMO force? Zoja:

[afbeelding]
OMG :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Zo ik heb ff een poll gemaakt

Poll: Ga jij Grand Prix 4 kopen?
Ja, het is zo mooi
Ja, ik heb de hele gp serie
Nee, na gp 3 koop ik geen gp serie meer
Nee, omdat er geen safty-car etc. inzit
Nee, dit spel is oerlelijk
Geen idee

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=1290&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

edit
Ja, ik heb de hele gp serie valt ook onder dat je het mooi vind, voor de duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Heb jammergenoeg GP1 niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
kom op jongen jullie moeten wel stemmen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gestemd voor Ja, ik heb de hele GP serie omdat dat zo is en ik ze allemaal erg cool vond/vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17

Fuelke

Forza Ferrari

Jammer genoeg ben ik GP1 kwijtgespeeld :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Momo? Nahhh :)

Afbeeldingslocatie: http://dutch.simracingzone.net/test/svend/kamer2.jpg

En deze setup gaat niet gebruikt worden voor die goddeloze halve upgrades van GP2.

Bij welk deel zijn we onderhand? GP 2.7?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 16:44 schreef Lister_Storm het volgende:

[afbeelding]

En deze setup gaat niet gebruikt worden voor die goddeloze halve upgrades van GP2.

Die is echt mooi heb je bij gpl je pendaal ook als clutch ingesteld? Dat lijkt me echt leuk want ik heb nu geen clutch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online

[afbeelding]

Waar kun je die kopen en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Die hele setup heeft mij ruim 700 gulden gekost.

Kopen kan bij psxshop.com.

De koppeling gebruik ik bij Nascar4 en GPL. Ik gebruik hem echter alleen bij de start en niet bij het gewone schakelen. Bij Nascar4 gebruik ik hem nog bij het wegrijden uit de pits.

De reden dat ik hem niet bij gewoon schakelen gebruik is omdat heel-toe-technieken bij deze pedalen nog vrij lastig gaat, en het veel oefening vereist.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[afbeelding]

Heeft je moeder je nooit geleerd om op te ruimen? ;) Sjeezus, ik wordt altijd helemaal gek van die kabels

Edit
Haha, ben je daar nou Indianapolis aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

[afbeelding]

Je gaat me toch niet vertellen dat je Indianapolis 500 joystick-controlled kan spelen??? Man.. wat een spel... die 200 ronden doorkomen zonder kleerscheuren was echt moeilijk! :) :)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
in de pu stond een artikel over gp4 heb het niet helemaal gelezen maar ze zeiden wel dat je het spel alleen al kon kopen voor het geluid.
ze zeggen dat het net echt is en dat je ook de andere auto's nu hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Op zaterdag 23 maart 2002 20:35 schreef kRyPtO het volgende:
in de pu stond een artikel over gp4 heb het niet helemaal gelezen maar ze zeiden wel dat je het spel alleen al kon kopen voor het geluid.
ze zeggen dat het net echt is en dat je ook de andere auto's nu hoort.
de pu....

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja wat is daar mis mee.

en KrYpTo, die hoorde je ook al met add-on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 10:27 schreef Schuey het volgende:
ja wat is daar mis mee.

Zo bijzonder was het geluid toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
lees zijn post dan nog maar eens goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik vind dat het geluid van Gp3 (2000) niet slecht is hoor , wat willen jullie horen dan een Ferrari V12 :9~ , Kan altijd beter maar het gaat meer om de AI en de physics dat geluid vind ik bijzaak :7

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 10:53 schreef Neoz het volgende:
Ik vind dat het geluid van Gp3 (2000) niet slecht is hoor , wat willen jullie horen dan een Ferrari V12 :9~ , Kan altijd beter maar het gaat meer om de AI en de physics dat geluid vind ik bijzaak :7
Die AEX die was echt :9~ maar om daar alleen een spel daarvoor te kopen :? Zal wel weer verkeerd begrepen hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

AEX bedoel je zeker EAX :? :P

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 10:59 schreef Neoz het volgende:
AEX bedoel je zeker EAX :? :P
|:( |:( het is weekend, sorry |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op zondag 24 maart 2002 10:27 schreef Schuey het volgende:
ja wat is daar mis mee.

die heb ik nie, dus dat wist ik niet.

is er voor de rest nog wat nieuws over gp4, want hoor eigenlijk nog maar weinig nieuwe dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 24 maart 2002 11:37 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

die heb ik nie, dus dat wist ik niet.

is er voor de rest nog wat nieuws over gp4, want hoor eigenlijk nog maar weinig nieuwe dingen.
er is een site http://www.grandprixgames.com/gp4 maar daar doet nog niet veel op en volgens mij had ik dit al een keer gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
  • Laatst online: 23-03-2013
Het wordt een beetje angstig stil rond GP4.

Eerst al die screenshots en movies en nu bijna al een hele week niks nieuws.

Toch geen uitstel hoop ik :? :?

Pc: Geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 13:34 schreef Rudy_X het volgende:

Ze gaan een GP4 promo tour beginnen binnenkort heb ik gelezen en dan zullen er daarna wel wat pic's zijn en movie's

Hope 8-)
gp serie kennende wordt het nog wel uitgesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 13:34 schreef Rudy_X het volgende:

Da's stilte voor de storm :P
Ik denk hoop dat ze GP4 eindelijk eens gaan releasen zonder uitstel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 26 maart 2002 16:09 schreef Racetows het volgende:

[..]

Da's stilte voor de storm :P
Ik denk hoop dat ze GP4 eindelijk eens gaan releasen zonder uitstel :)
Er is al uitstel :{

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Op dinsdag 26 maart 2002 16:18 schreef Bolk het volgende:

[..]

Er is al uitstel :{
Van?? en Naar?? welke datum

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 juni geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 78 dagen iig. reken zelf maar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
Zolang het maar niet zoiets gaat worden als duke nukem forever.

Anders wordt het Grand prix 4 forever :)

Damn 78 dagen. :( kan gewoon niet wachten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Afbeeldingslocatie: http://www.nuvolari3000.com/images/Image116.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nuvolari3000.com/images/Image132.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nuvolari3000.com/images/Image33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nuvolari3000.com/images/Image37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nuvolari3000.com/images/Image52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nuvolari3000.com/images/Image58.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nuvolari3000.com/images/Image98.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Ik vind het er nogsteeds wel goed uit zien... Die marshall is wel geinig :)
Hopelijk doen ze ook nog een beetje realistisch.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Heej Bolk, jij hier? :P
Ik vindt die benneton (of Renault zoals ze nu officieel heten) er niet zo mooi uit zien, een beetje arcade look zeg maar, niet echt realistisch, maardat komt misschien door hun paintscheme :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Laatst online: 17-09 09:21
Heb zojuist maar es effe die trailer bekeken...maar ik weet niet wat iedereen nu zit te klagen hoor....zit er toch echt retestrak uit......toegegeven, t zijn geen super-graphics zoals je in andere games soms wel eens ziet...maar ze zijn meer dan acceptabel...voeg daar de briljante gameplay van Meneer Grammond bij, een goed werkende netwerkversie (iets wat in gp3 nogal te wensen over liet.....enorm verhoogde processorbelasting bij elke speler die erbij kwam) en je hebt t meest geweldige spel op het gebied van F1 dat er is......lijkt mij......

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik ben de speelbaarheid van GP2 niet tegen gekomen in deel 3.
Helaas, dus verwacht ook niet veel meer van nummero 4.
Als ik zin heb om te racen zet ik gewoon GP2 er weer op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

GP2 was een grote stap vooruit... maar imho is GP3-2000 werkelijk, vooral 'onder de motorkap', een goede verbetering t.o.v. GP3 1.13. Daarmee doel ik dus op de physics (actieve wielophanging.. wagengedrag zonder TC etc), de tyre wear modelling (mijns inziens bijna ideaal geimplementeerd.. zeker met het oog op 100% races) en damage modelling (nog lang niet perfect... maar wel verbeterd).

Aangezien GP3 en ook GP3-2000 compleet gebaseerd zijn op GP2 heb ik geen problemen met de speelbaarheid... dit is juist erg okay (imho).

GP4 lijkt inderdaad erg goed.. tuurlijk zijn er aanmerkingen, maar kijk eens wat voor een "totaaloplossing" eraan zit te komen. Alleen de netwerkondersteuning.. daar hoeven we nog niet zoveel van te verwachten....

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas krijgen we geen stop&go penalties...
geen valse start...
geen pace car...
maar wat ze hopelijk wel veranderen is dat je niet meer met een auto die totaal in puin ligt de pits in rijdt, en je wacht 20 sec en hij is weer gloedjenieuw?
ooit al eens met opgeblazen motor de pits in gerold? dan hebben ze er binnen 20 sec een nieuwe in hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
Op woensdag 27 maart 2002 09:22 schreef XE het volgende:
helaas krijgen we geen stop&go penalties...
geen valse start...
geen pace car...
maar wat ze hopelijk wel veranderen is dat je niet meer met een auto die totaal in puin ligt de pits in rijdt, en je wacht 20 sec en hij is weer gloedjenieuw?
ooit al eens met opgeblazen motor de pits in gerold? dan hebben ze er binnen 20 sec een nieuwe in hangen
Ach... even een update van ongeveer 60Mb groot (leuk voor modemers) en ze hebben die meuk erin geplant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op woensdag 27 maart 2002 09:22 schreef XE het volgende:
was dat in GP3 nog steeds zo dan? volgens mij heb ik het in GP3 een keer geprobeerd maar was het toen gewoon einde race hoor....
in gp2 kon dat wel, dat weet ik zeker :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
ik vind dat die auto's toch wel wat breder mogen worden.
want als je nou naar die benneton kijkt lijkt ie wel heel erg smal.

ik hoop ook dat ze dat met de zwarte vlag nou anders gedaan hebben, want dat vond ik wel lomp in gp 2/3 je kreeg zwarte vlag en je kon ff niet meer hard rijden en toen kon je weer door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Hier nog wat mooie shotjes van gp 4
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2304611587
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2070842054
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2892780190
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1485016378
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2164709417

De prefermance klopt niet helemaal :?
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2738434576
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1554193856
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2045688419

Het ziet erg :9~ uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
!TIP VOOR DE MAKERS!

Ik wou dat er een keer een screenshot kwam waarbij ze de "o"-knop ingedrukt houden. Dan kon je de belasting zien van de CPU.

Natuurlijk ook even het systeempje opgeven waarop het draait en je kan uitrekenen wat je ong. nodig hebt aan systeem-eisen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Op zaterdag 23 maart 2002 18:48 schreef J.apiooo het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je Indianapolis 500 joystick-controlled kan spelen??? Man.. wat een spel... die 200 ronden doorkomen zonder kleerscheuren was echt moeilijk! :) :)
Je kon hem vroeger wel met Joystick spelen. Echter voor deze foto heb ik gewoon Indy500 er als gimmick even achter gezet ;)

Ik denk niet dat Indy500 al die USB-toestanden enzo snapt.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Waarom heb ik het gevoel dat al deze screens van de xbox versie zijn??...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:57
Omdat ze bijna allemaal in die arcade look zijn genomen.
Ik hoop niet dat het echt een arcade spel gaat worden :(

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit Maar:

* oude teams..goed update lost dit op.
* auto's oke..maar waar is de peukenreclame...update
* geen stop en go, rode vlag etc...slecht!

En ik denk dat het met de specs voor de pc wel meevalt..pIII of AMD of equivalent 700Mhz en GF2 lijkt me genoeg...dit zijn heel anderre spellen dan zoiets als UT..wat echt constant actie is met veel gebeurtenissen op het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gp3.gamers.nl nieuwsbrief:
Woensdag 27 maart 2002 vond in Frankfurt, Duitsland een preview plaats van de langverwachte opvolger van Grand Prix 3, Grand Prix 4. De crew van GP3.Gamers.nl mocht als enige niet-Duitse website hierbij aanwezig zijn en zijn op het moment van schrijven nog steeds in de weer met dweiltjes en dergelijke ;).

Ook was mede-GPx-goeroe Nick Court aanwezig. Hem mochten we de nodige vragen stellen en zijn reactie daarop kun je op onze site lezen.

Oftewel: in F1-tempo naar http://gp3.gamers.nl voor alle inside info over GP4!

Greetz,

Robert & Niels
http://gp3.gamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

leuke grafix, wanneer komen de physics eens aan de beurt?

hij gaat wel ea beaten.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm als er geen microsoft op de doos stond, en niet zo ontzettend duur was, kocht ik alleen hiervoor een xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik heb het nu gelezen dat er dus geen safty-car etc. inzit
First of all, BIG thanks for producer Nick Court for inviting me to have a free dinner at Hotel Kämp on Wednesday night. I'll make the full interview tomorrow, but he already explained few things from the game.

There will be no safety cars, stop and go penalties, warm-up laps or any new features like that, because they have only have limited time to work with the game and they wanted to concentrate on the new graphics engine. They'll add more features to their future releases.

There will be no Internet play, because the FOM license doesn't allow it. They also don't know how to implement it properly, so they wouldn't add it anyway. Nick also reminded that their competitors don't have the Internet play support neither, so it isn't a big problem for them.

When asked about the Playstation 2 version, the official comment is "no comments". It means that they don't confirm it, but they don't deny it either. My personal guess is that they are at least considering the possibility of making such version, but nothing has yet been confirmed.

I'll get a chance to play the game tomorrow (Thursday) and after it, I'll post a full review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ik kan gp3.gamers.nl al 2 dagen niet bereiken.....
gamers.nl lukt wel. zijn er meer mensen die daar last van hebben??

Ik wil die nieuwe preview zien!!!! :+

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

ik kan gp3.gamers.nl al 2 dagen niet bereiken.....
gamers.nl lukt wel. zijn er meer mensen die daar last van hebben??
Ik ben 1 keer gekomen totdat in de titelbalk van IE stond: wie is er nu niet gek van Gp4 (oid)
maar verder krijg ik alleen maar: kan server niet vinden :(

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga anders naar
http://www.grandprix-4.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net lukte het me ook niet maar nu ben ik er wel opgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Er staat een artikel op alphaf1
Het is wel de moeite waard om het te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

weer allemaal het zelfde stuurtje he |:(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 29 maart 2002 00:16 schreef Firecow het volgende:
weer allemaal het zelfde stuurtje he |:(
lees interview op gp3.gamers.nl en je weet waarom :)

Snel oordeel heb je btw :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 00:25 schreef Bolk het volgende:

[..]

lees interview op gp3.gamers.nl en je weet waarom :)

Snel oordeel heb je btw :{
Werd het LCD toch niet duidelijk ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik hoop dat dat spel een beetje gaat draaien op mijn bak
athlon 1400
768mb ddr
ati radeon 64 mb?
let's hope so, ik moet dit nl gewoon hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 10:04 schreef CUBiST het volgende:
hmm ik hoop dat dat spel een beetje gaat draaien op mijn bak
athlon 1400
768mb ddr
ati radeon 64 mb?
let's hope so, ik moet dit nl gewoon hebben
Dat lukt makkelijk man :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop t
ik speel de gp series al vanaf deel 1
voor deel 2 heb ik een nieuwe pc gekocht
en nu hoop ik dat ik dat niet voor deel 4 weer moet doen...
hmm wat duurt t toch lang voordat het 14 juni is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Op vrijdag 29 maart 2002 11:14 schreef CUBiST het volgende:
ik hoop t
ik speel de gp series al vanaf deel 1
voor deel 2 heb ik een nieuwe pc gekocht
en nu hoop ik dat ik dat niet voor deel 4 weer moet doen...
hmm wat duurt t toch lang voordat het 14 juni is
Ja ik kan ook niet w88, laten ze dan nu een demo uitbrengen kan ik toch alvast gaan kwijlen.. is het met dit systeem een beetje te spelen:

AMD 1333@1400
Asus A7V133
256 Ram
Asus V7700 Pure

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

minimale eisen zijn volgens gp3.gamers.nl P3-733, en waarschijnlijk zal je wel een vid.kaart met 32 Mb moeten hebben.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk zoals ik al zei vanaf 700Mhz en GF2GTs makkelijk draaibaar in 16 bit..32 bit heb je waarschijnlijk een 1000Mhz nodig..
Zou echt te gek voor woorden zijn als ze weer game a la GP2 gaan maken die destijds nergens goed op draaide.

Want wees eerlijk GP2 draaide toch pas lekker toen je eindelijk je PII 450 of hoger had? Had een P60 toen ik hem kocht..nou niet super, een P90 draaide redelijk op Vga modus en 19 beeldjes per seconde en niet alles aan. een P 200 draaide al beter op SuperVga.. PII 233 (ja toen was ik de man) 23 beeldjes..maar niet alles aan... Celeron 458 (366 red.) hehe..alles aan, en CPU load onder de 100 op Monaco..

GP3.he draaide direct goed op de Celeron 458...duss.. ik denk dat GP4, goed draait op een modale (640x480m 800x600) computer, op een goede sneller pc (1024 en 1280) super pc (PIV, AMD op hoge snelheden en GF4) 1600x1200 met FSAA en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 12:10 schreef Raimond het volgende:
minimale eisen zijn volgens gp3.gamers.nl P3-733, en waarschijnlijk zal je wel een vid.kaart met 32 Mb moeten hebben.
Je moet in iedergeval een 3d kaart hebben want software doen ze niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we het hopen...
ik snap ook niet dat ze van dit spel nooit een demo uitbrengen.
natuurlijk uit angst dat ie gehackt wordt, hoppa extra banen enzo erin en je hebt t complete spel al...
zo veilig is die gp-serie nooit geweest he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Op vrijdag 29 maart 2002 12:10 schreef Raimond het volgende:
Ja ik wil altijd alles op zn hoogst, dus 800x600 of 1024x768 en dan 32 bits.. zou dat lukken?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liever 1280x1024 op 30 fps met alles aan, en fsaa 4x :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op vrijdag 29 maart 2002 12:11 schreef CB het volgende:
Want wees eerlijk GP2 draaide toch pas lekker toen je eindelijk je PII 450 of hoger had? Had een P60 toen ik hem kocht..nou niet super, een P90 draaide redelijk op Vga modus en 19 beeldjes per seconde en niet alles aan. een P 200 draaide al beter op SuperVga.. PII 233 (ja toen was ik de man) 23 beeldjes..maar niet alles aan... Celeron 458 (366 red.) hehe..alles aan, en CPU load onder de 100 op Monaco..
:)
Ik had in die tijd een P100 maar vond VGA er niet uit zien, dus ik had altijd alle detail uit om op SVGA te kunnen spelen :)
Later een P233MMX en dat was al heel cool, maar nog steeds niet full detail, dat kwam pas toen ik mn huidige systeem kreeg (zie sig) en die kocht ik vlak voor GP3 uitkwam, dus GP2 heb ik eigenlijk nooit echt kunnen spelen met alle detail ;)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 29 maart 2002 00:30 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Werd het LCD toch niet duidelijk ofzo :?
MBT tot Stuurtjes.

Het is ontzettend moeilijk (de stuurtjes makers weten waarom) om voor elk team een stuurtje te maken met zo'n groot LCD scherm. Daarom hebben ze een generic stuur gemaakt.

Nick Court heeft WEL aangegeven. Dat als er een paar slimme jongens aan werken er een gat gevonden kan worden in het spel waardoor WEL verschillende stuurtjes mogelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens microprose mogen ze met de license die ZIJ hebben niet online gamen met de officiele wagens.
(bouw dan een online stuk met fantasy-cars, dan bouwen we zelf wel de officiele wagens in! >:))

maar hieruit kan ik wel concluderen dat EA met F1-2002 dat dus misschien wel mag? omdat ze specifiek over HUN license praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

online play wordt per licentie bepaald. aangezien Geoff Crammond een tijdje terug een licentie voor 5 jaar heeft afgesloten waarin geen online play afspraken zitten, zullen we dus moeten wachten tot die licentie is afgelopen, en volgens mij duurt dat nog een jaar of 2 :(

iracing profile

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.