Grand Prix 4

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.579 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
gelukkig maar, misschien online racen :9~ (en NIET via gamespy pleaz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Op dinsdag 12 maart 2002 16:27 schreef Samor het volgende:
het is tot zover ik weet een nieuwe engine.
fout, het is een evolutie, net als gp3 het van gp2 was...

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

w000t dat ziet er ff gelikt uit zeg !!
komt er nou een saftycar en rode vlag enzow in of moeten we daarop wachten tot grand prix 9 ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op dinsdag 12 maart 2002 18:48 schreef Firecow het volgende:
w000t dat ziet er ff gelikt uit zeg !!
komt er nou een saftycar en rode vlag enzow in of moeten we daarop wachten tot grand prix 9 ?
een volmondig: JA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Wat een gezeik zeg over die engine. Het filmpje ziet er retestrak uit. De gameplay van gpx spellen is altijd dik in orde geweest. Eindelijk hebben ze de graphics ook op niveau gebracht.

Voor diegene die een warmup lap willen: gewoon lekker een rondje in de 1e gear blijven rijden. Ben je ook happy.

Ik ben al fan sinds F1gp. Noem me maar een fan boy. Whatever. Ik zweer het je GP4 gaat Heerser worden in F1 land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik ben al fan sinds F1gp. Noem me maar een fan boy. Whatever. Ik zweer het je GP4 gaat Heerser worden in F1 land.
eeej daar ken ik er meer van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

damn pest dat filmpje is >:)
dit spel kook ik standaard voor me gp serie :D
gp1 gp2 gp3 gp4 >:)

waneer komt hij uit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Op dinsdag 12 maart 2002 16:03 schreef win2kpro het volgende:

[..]

GP3 is op dit moment de beste f1 spel/simulator... het is nog niet zover dat je de G-krachten kunt voelen, is wel errug jammer :'(
Nee.

De benchmark voor F1-Sims is nog altijd Grand Prix Legends. Stammend uit 1998 kan deze sim met wat grafische updates nog met gemak GP4 zijn cartoonland-kleurige omgeving aan.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 13 maart 2002 00:52 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

Nee.

De benchmark voor F1-Sims is nog altijd Grand Prix Legends. Stammend uit 1998 kan deze sim met wat grafische updates nog met gemak GP4 zijn cartoonland-kleurige omgeving aan.
als hij dat simulator weghaalt ben ik het met hem eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn allemaal van die mensen die beweren dat GP3 onrealistisch is; omdat als je vol op t gas trapt dat je dan niet spint, of dat je niet kunt driften?
bullsh*t... zet alle hulp maar eens uit en koop een fatsoenlijk stuurtje (zoals ik; Logitech MOMO force)... en stap dan nog maar eens in die auto, en zeg me dat het allemaal veel te makkelijk en onrealistisch is.

F1 series van EA zuigen zwaar, ziet er leuk uit ja als je een pc hebt die over 5 jaar uitkomt en dan dit spel daarmee speelt, talk about a crap engine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Op woensdag 13 maart 2002 00:52 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

Nee.

GpL is moeilijk ja. Maar de Gp series heeft meer te bieden. Je kunt er een full championship mee rijden dankzij de ingame save mogelijkheid. Dat is iets wat andere firma's gewoon over het hoofd zien in de naam van realisme. ja ja....

Het kleine stukje Monaco in het filmpje is echt zo lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo ergens te downloaden al... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Op woensdag 13 maart 2002 12:33 schreef Binne het volgende:
Demo ergens te downloaden al... :?
nop alleen nog het filmpje.
damn allemaal van die mensen die beweren dat GP3 onrealistisch is; omdat als je vol op t gas trapt dat je dan niet spint, of dat je niet kunt driften?
bullsh*t... zet alle hulp maar eens uit en koop een fatsoenlijk stuurtje (zoals ik; Logitech MOMO force)... en stap dan nog maar eens in die auto, en zeg me dat het allemaal veel te makkelijk en onrealistisch is.
F1 series van EA zuigen zwaar, ziet er leuk uit ja als je een pc hebt die over 5 jaar uitkomt en dan dit spel daarmee speelt, talk about a crap engine...
ik denk dat iedereen hier wel een stuurtje heeft, en heus wel geprobeert heeft alle hulpen uit te zetten.
zelf vind ik gp3 minder gp2 heeft me meer geboeit.
en gpl is echt wel tof, als je het gespeelt heb begrijp je het wel, en volgens mij heb je dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 13 maart 2002 07:43 schreef XE het volgende:

je zegt het al in de eerste zin wat dus al niet kan, dat is gewoon onrealitisch, PUNT!

Logitech heeft nog niet echt een reputatie op het gebied van stuurtjes, neem een trhustmaster of act labs, dat zijn pas fatsoenlijke stuurtjes.

Probeer eerst maar eens een week gpl onder controle te krijgen en kom dan pas terug.
Ik heb gp1,gp2,gp3,gpl gespeelt en dadelijk ga ik me ook wagen aan f1 2001 van ea dus dan heb ik nogal het objectievste beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Op woensdag 13 maart 2002 13:52 schreef siggy het volgende:

[..]
Logitech heeft nog niet echt een reputatie op het gebied van stuurtjes, neem een trhustmaster of act labs, dat zijn pas fatsoenlijke stuurtjes.
Off topic: Siggy jij hebt nog nooit met de Logitech MOMO force gestuurd zeker. Ik heb al heel wat rommel van Thrustmaster voorbij zien komen op mijn desk. Allemaal plastic troep die naar 2 maanden stuk gaan. De momo van logi is echt een klasse beter in design en gebruik. Door toepassing van metaal en kogellagers is dit het stabielste wiel zonder speling dat je in een winkel in NL kunt kopen. En ja ik heb ook al een keer met een act labs gestuurd. Zoveel speling in alle richtingen. Echt slecht voor die prijs.

marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 13 maart 2002 14:05 schreef MarcoM het volgende:

[..]

Off topic: Siggy jij hebt nog nooit met de Logitech MOMO force gestuurd zeker. Ik heb al heel wat rommel van Thrustmaster voorbij zien komen op mijn desk. Allemaal plastic troep die naar 2 maanden stuk gaan. De momo van logi is echt een klasse beter in design en gebruik. Door toepassing van metaal en kogellagers is dit het stabielste wiel zonder speling dat je in een winkel in NL kunt kopen. En ja ik heb ook al een keer met een act labs gestuurd. Zoveel speling in alle richtingen. Echt slecht voor die prijs.

marco
omg, ik ben lekker blij met mn trhustmaster, ik weet niet wat jij met je stuur doet maar ik gebruik hem op een fatsoenlijke manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Grand Prix 4 ga ik dan eindelijk ook maar een racestuurtje kopen :) ik heb nu een MS sidewinder ff2 joystick, maar ik ga die racestuur ook kopen van MS ook FF ofcourse :7

Persoonlijk heb ik kwa hardware niks tegen Microsoft, het is soms wel wat prijzig maar dan heb je wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ah ok Siggy, fijn dat je er blij mee bent ;)

Ik wil alleen maar zeggen dat Logitech op het gebied van stuurtjes zekers geen slechte naam heeft. En van dat leer gaan je handen echt lekker ruiken na het racen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op woensdag 13 maart 2002 14:26 schreef Lighteye het volgende:
Voor Grand Prix 4 ga ik dan eindelijk ook maar een racestuurtje kopen :) ik heb nu een MS sidewinder ff2 joystick, maar ik ga die racestuur ook kopen van MS ook FF ofcourse :7

Persoonlijk heb ik kwa hardware niks tegen Microsoft, het is soms wel wat prijzig maar dan heb je wel wat :)
ik heb hem ook en hij is echt goed, dus echt kope :)
Op woensdag 13 maart 2002 14:26 schreef MarcoM het volgende:
ah ok Siggy, fijn dat je er blij mee bent ;)

Ik wil alleen maar zeggen dat Logitech op het gebied van stuurtjes zekers geen slechte naam heeft. En van dat leer gaan je handen echt lekker ruiken na het racen >:)
ik had een logitech die gele en dat ding was echt wel bagger, 1 van die klemme was bij mij afgebroken en kon het niet meer maken dus kom hem weg gooien :(
ik had het trouwens nie gedaan maar een vriendje van me broertje.
hij voelde wel lekker aan maar ben nou wel blij dat ik die ms heb die ziet er ook een stuk sterker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:42

ko9

Op woensdag 13 maart 2002 14:26 schreef Lighteye het volgende:

mwah, als je iets meer geld tot je beschikking hebt, zou ik toch echt voor de MOMO gaan hor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 14:42 schreef ko9 het volgende:

[..]

mwah, als je iets meer geld tot je beschikking hebt, zou ik toch echt voor de MOMO gaan hor :)
Yep, zou ik ook doen. Ik heb ook de MS FF wheel, maar ik zou toch echt een andere nemen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hoe duur was die Momo ook alweer? 250 Euro :'(
Ik heb nu een Thrustmaster Ferrari Force-feedback Racing Wheel voluit, en ik vind hem toch heel behoorlijk, trouwens het enigste goed stuurtje waar ik ooit mee geraced heb. Heb weleens een keer met eentje van Trust, zo'n paarse alleen met een pookje gerden, wat een kutding zeg tering en die remuitslag was echt veel te klein. Je hoefde je rem maar aan te raken en je stond gelijk met half afgesleten banden stil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Nieuw FILMPJE!!!

http://www.tgmonline.it/speciali/gp4

alleen heeeeeeeel erg traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
mwah, ik hoef geen filmpjes meer te zien. Dat maakt het alleen maar erger, dan ga ik er nog meer naar verlangen en dan lijkt het een eeuw te duren vootdat hij uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op woensdag 13 maart 2002 15:11 schreef Bolk het volgende:
Nieuw FILMPJE!!!

http://www.tgmonline.it/speciali/gp4

alleen heeeeeeeel erg traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :z
hij zegt dat ie die pagina niet kan vinden :'(

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 13 maart 2002 15:55 schreef Bolk het volgende:
Snellere host: http://www.multiplayer.it/files/scheda.php3?id=8284

woei!
doet t niet ;(

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Op woensdag 13 maart 2002 07:52 schreef MarcoM het volgende:

[..]

GpL is moeilijk ja. Maar de Gp series heeft meer te bieden. Je kunt er een full championship mee rijden dankzij de ingame save mogelijkheid. Dat is iets wat andere firma's gewoon over het hoofd zien in de naam van realisme. ja ja....

Het kleine stukje Monaco in het filmpje is echt zo lekker :9
Nou.. je kan inderdaad bij GPL niet saven tijdens een race, maar alleen tijdens sessies. En als jij uit de race spint bij GP3, wat doe je dan? Spel laden of naar de volgende race? ;)

Trouwens, voor GPL gaat dit niet zo op. 90% van al het serieuze leagueracen in een kampioenschap vindt online plaats.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het gaat wel EEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG straag hoor
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2815712877

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

omg...
omg...

f1 2001 gespeelt en dat is echt zo mega mega mega mega nep. Ten eerste als het spel langzaam loopt gaat je stuurtje er als eerste aan, reageert gewoon voor geen meter. Grafix zijn niks bijzonder, de autos zien er niet echt geweldig uit.

Gas los laten en je remt sneller af dan als je op de rem gaat staan.

och laat ook maar, te veel game om over te zeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ben bezig met downen, tering traag :( ik lees net op de thread op het forum van gamers, dat het het een niet al te best filpmje is, gewoon met een cam gefilmd en het enige wat je te weten komt is dat er geen opwarm rond zal zijn :? :(
Alweer een misser, lijkt mij toch voor die programmeurs niet zo'n groot probleem om dat erin te bouwen :?

//edit: zal ik nog ff iemand quoten van daaro :P
Je moet niet het filmpje van 49 mb downen, wan thij is het niet waard. Je ziet wel een paar leuke dingen, maar dat is met een knipperend beeld van de computer waar ze het van filmen. Alleen downen als je meer dan 20kb/s haalt, anders is het zonde van je tijd
Daar ben IK het natuurlijk mee eens gaat mijn download sneller :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over objectiviteit gesproken siggy

ik heb gp1, gp2, gp3, gpl, f1 2000, f1 2000 championship en f1 2001 gespeeld (plus nog allerlei indycar/nascar spellen)

maar EA, daar raak ik nooit meer iets van aan, die waren goed in de tijd dat FIFA International Soccer uitkwam op de toen oh zo vette Sega Megadrive...

en gpl heeft net niet dat wat ik wil van een formule 1 spel, en dat is naast realisme, wat het zeker heeft, ook een beetje up to date zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 17:51 schreef XE het volgende:

en gpl heeft net niet dat wat ik wil van een formule 1 spel, en dat is naast realisme, wat het zeker heeft, ook een beetje up to date zijn
[flauw modus]gpl=Grand Prix Legends :D :P [/flauw modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Ik heb net even het eerste filmpje bekeken en de wagens lijken wat stijfjes, inderdaad beetje ala GP2.
Maar desondanks vind ik de voorspringende losse wielen e.d. wel geinig. De sfeer vind ik ook vrij aardig.

En dingen zoals in je spiegels kunnen kijken vanuit de topcam vind ik ook wel een redelijk voordeel.

Top is namelijk :9~

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download nu het filmpje even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Zo, ff mailtje gestuurd naar infrogames :)
Hello,
I saw very nice screenshots and trailers from Grandprix4, but I have a question and much more fans with me. Are you going to put a warmp up lap, stop and go/jump start penalty's and a safety car in it? All the fans on the forums are begging for those things, so don't let them down please.
Could you please reply as soon as possible?
Thanks in advance,
William
edit: verdomme geen een mail adres van die gekke infrogames doet het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op woensdag 13 maart 2002 17:08 schreef siggy het volgende:
omg...
omg...

f1 2001 gespeelt en dat is echt zo mega mega mega mega nep. Ten eerste als het spel langzaam loopt gaat je stuurtje er als eerste aan, reageert gewoon voor geen meter. Grafix zijn niks bijzonder, de autos zien er niet echt geweldig uit.

Gas los laten en je remt sneller af dan als je op de rem gaat staan.

och laat ook maar, te veel game om over te zeuren....
lol, tijd om je stuurtje te calibreren :+

of staat de stuurhulp misschien nog aan? dan reageert ie niet zo lekker nee :P

nee, werkt echt prima hier, en dat terwijl ik een Trust stuurtje heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geeft dat tweede filmpje van mij geen beeld en hoor ik alleen geluid :? (ik open hem met media player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem-alex
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05-2024

willem-alex

you don't wanna know ...

edit: verdomme geen een mail adres van die gekke infrogames doet het
info@infrogames.com werkt hier wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:18
gaat ie nou bij iedereen zo traag dat nieuwe filmpje??? 6kb/s :(

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Tis niet veel, tenzij je italiaans gelul kan verstaan..

Tis een Home-made filmpje, waar het een en het ander word uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:18
ja 2 uur nutteloze traffic :)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Niet online
zit ik dat filmje 2 uur te downloaden....
dacht wel dat het iets speciaals zou zijn maar helaas!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.grandprix-x.com/gp4/video.html

Snellere link :)

Vond het wel gaaf om te zien, al die klachten dat je weinig krijgt te zien enzo, vind het altijd wel intersant hoe een game ontwikkeld wordt, nah moet ik eerlijk toegeven dat je idd van zowel de game als ontwikkeling niet zoveel zag, maar toch een leuk initiatief om het zo te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 17:16 schreef siggy het volgende:

[..]

fout, het is een evolutie, net als gp3 het van gp2 was...
uhm
"The in-game graphics engine has also been completely rewritten, with hardware-only features like T&L, full screen anti-aliasing, environment mapped cars and environment sourced reflections in wet conditions."
volgens:
http://www.gamespot.co.uk/stories/previews/0,2160,2106358,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw wat een vette desktop image van Linux. die mot ik ook hebbuh.
En trouwens zo traag is die verbinding ook weer niet Bij mij is het vaak 3.45 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 18-09 10:48

Raimond613

Simracer

Ik heb het filmpie bekeken:
geen jumpstarts, geen warm-up lap :(

Voorderest ziet het er weer extreem goed uit :9~

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 11:40 schreef Apehaar het volgende:
Wauw wat een vette desktop image van Linux. die mot ik ook hebbuh.
En trouwens zo traag is die verbinding ook weer niet Bij mij is het vaak 3.45 kb/s.
Ik wil hem wel naar je mailen moet je wel je email geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, athamycaliwag@hotmail.com alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat Grand Prix 4 direct kopen ?

ikke wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 15:25 schreef win2kpro het volgende:

ikke wel ;)
Ik ook, maar niet als 't in de winkels komt als ik op vakantie ben. Dat was het geval met GP3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online

ikke wel ;)
Ik ga, als mijn portomonee het toelaat, hem meteen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

ikke wel ;)
ik ook denk ik een keer in de winkel....
dit spel is het wel waard denk ik :)

en anders downuh ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO

ikke wel ;)
spelle die het waard zijn koop ik met alle liefde orgineel en ik denk dat dit wel het geval is.
ik koop hem zeker wel meteen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
misschien koop ik hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Zeer waarschijnlijk kopen, net als Warcraft III :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen. Als hij tenminste niet uitgesteld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hij zal wel uitgesteld worden, was met GP32000 ok zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:04 schreef Schuey het volgende:
hij zal wel uitgesteld worden, was met GP32000 ok zo.
sjet,,, waarom duurt het altijd zolang :( :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem alleen kopen als ie eerder of tegelijk uitkomt als Amerika anders heb ik de iso sneller en dan hebben ze pech gehad, klinkt een beetje aso maar zo is het gewoon, zo'n probeem lijkt het mij niet om gewoon even te wachten totdat de rest van de wereld hem ook kan kopen. (tegelijk bedoel ik dan he)

Hé, misschien heb ik een kleine oplossinkje gevonden om het illegaal kopiëren tegen te gaan >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:06 schreef Lighteye het volgende:
Ik ga hem alleen kopen als ie eerder of tegelijk uitkomt als Amerika anders heb ik de iso sneller en dan hebben ze pech gehad, klinkt een beetje aso maar zo is het gewoon, zo'n probeem lijkt het mij niet om gewoon even te wachten totdat de rest van de wereld hem ook kan kopen. (tegelijk bedoel ik dan he)

Hé, misschien heb ik een kleine oplossinkje gevonden om het illegaal kopiëren tegen te gaan >:) :)
aha :o , dan weet ik jouw wel te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op donderdag 14 maart 2002 16:06 schreef win2kpro het volgende:

[..]

sjet,,, waarom duurt het altijd zolang :( :( :'(
hoe langer, hoe beter denk ik altijd maar. (om me eige gerust te stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 16:12 schreef Schuey het volgende:

[..]

hoe langer, hoe beter denk ik altijd maar. (om me eige gerust te stellen)
Volgens mij is het spel zoals het nu is ze gaan het alleen nog testen om de bugs eruit te halen wat ze bij gp3 volgens mij waren vergeten want daar zatten er behoorlijk veel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 16:13 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Volgens mij is het spel zoals het nu is ze gaan het alleen nog testen om de bugs eruit te halen wat ze bij gp3 volgens mij waren vergeten want daar zatten er behoorlijk veel in
Zoals de befaamde : ik kan lekker met 280 door de bandenstapels als ik uit de tunnel bij monaco kom-bug :)
Die hebben ze er bij patch 1.13 al weer uitgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Op donderdag 14 maart 2002 11:24 schreef Samor het volgende:

[..]

uhm
"The in-game graphics engine has also been completely rewritten, with hardware-only features like T&L, full screen anti-aliasing, environment mapped cars and environment sourced reflections in wet conditions."
volgens:
http://www.gamespot.co.uk/stories/previews/0,2160,2106358,00.html
Inderdaad, gewoon weer een evolutie dus, en geen (benodigde) revolutie.

Hij is herschreven, verbeterd als het ware.

Zonde.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op donderdag 14 maart 2002 16:34 schreef Lister_Storm het volgende:

[..]

Zonde.
dus het is zeg maar een update van gp3, gp3 was toch weer op haar beurt een update van gp2.
dus als het ware speel je nog gp2 alleen zwaar vernieuwd :+
btw was gp2 een update van gp1? dat weet ik nie heb ik nooit echt mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op donderdag 14 maart 2002 17:33 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

dus het is zeg maar een update van gp3, gp3 was toch weer op haar beurt een update van gp2.
dus als het ware speel je nog gp2 alleen zwaar vernieuwd :+
btw was gp2 een update van gp1? dat weet ik nie heb ik nooit echt mee gemaakt.
ik heb gp1 volgens mij 1 keer gespeeld, maar ik kan me niet herinneren dat het gewoon Grand Prix heette, was echt dik bagger leek net alsof het heel mistig was over heel de track :? Ook al zo'n 6 a 7 jaar geleden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GP1 veel gespeeld en ik was er destijds compleet verslaafd aan. Hetzelfde als bij deel 2 en 3 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
bij mij alleen gp2 en gp3 en alle uitbreidingen die er in de loop der jaren zijn geweest natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op donderdag 14 maart 2002 18:09 schreef Offspringfan het volgende:
Ik heb GP1 veel gespeeld en ik was er destijds compleet verslaafd aan. Hetzelfde als bij deel 2 en 3 overigens.
nu mijn vraag :+ was gp2 een update van 1?
want dan is eigenlijk de hele gp serie toch een update, of heb ik dat verkeert?

[zwaaar off topic]
doet msn het bij jullie?
alleen ja of nee graag want anders word het topic verneukt en daar heb ik geen zin in :+
[/zwaaar off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

nja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op donderdag 14 maart 2002 18:50 schreef ko9 het volgende:
nja
vreemd bij mij nie, lekke boeie zal wel weer iets verkeert staan ergens.

bij f1rc kan je wel een jump start maken, is trouwens wel irritant want je start altijd iets te laat als je goed wil starte.
daar heb ik in ieder geval wel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja dan kan je beter in GP4 een of andere mogenlijkheid hebben zoiets van "handmatig of automatic" starten als je begrijpt wat ik bedoel, en dan net zoals een aid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dat filmpje gezien, ziet er echt gaaf uit! word tijd voor een nieuwe videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op donderdag 14 maart 2002 17:40 schreef Schuey het volgende:

[..]

ik heb gp1 volgens mij 1 keer gespeeld, maar ik kan me niet herinneren dat het gewoon Grand Prix heette, was echt dik bagger leek net alsof het heel mistig was over heel de track :? Ook al zo'n 6 a 7 jaar geleden volgens mij.
als je het maar een keer hebt gespeelt onthou je dan van zulk commentaar. Wat je zag was trouwens de regen.... vetste spel van die tijd samen met civ 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op donderdag 14 maart 2002 19:33 schreef siggy het volgende:

[..]

als je het maar een keer hebt gespeelt onthou je dan van zulk commentaar. Wat je zag was trouwens de regen.... vetste spel van die tijd samen met civ 1
nou, het is bijna het enigste wat ik me er van kan herinneren, volgens mij had op de een of andere manier maar een goed toegankelijk circuit :?, en door veel omwegen kon je er dan nog een paar kiezen door de namen in te moeten typen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op donderdag 14 maart 2002 19:35 schreef Schuey het volgende:

[..]

nou, het is bijna het enigste wat ik me er van kan herinneren, volgens mij had op de een of andere manier maar een goed toegankelijk circuit :?, en door veel omwegen kon je er dan nog een paar kiezen door de namen in te moeten typen :?
lol dan had je dus geen gekraakte versie heheheh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
speelde bij mijn nicht dus zouk nie weten, haar opmerking staat nog in mijn geheugen gegrifd "zucht..moet jij nu altijd van die stomme race spelletjes spelen?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021

ikke wel ;)
Nou ikke oook

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15
Ik ga hem zeker halen .. :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op donderdag 14 maart 2002 21:32 schreef Blackhole het volgende:
Ik ga hem zeker halen .. :)
Ik wacht tot een klasgenoot hem heeft. (ook GP3 fanaat) en dan kopieer ik hem, als ie mij bevalt (en vooral soepelt loopt! :)) koop ik em. (tenzij er een Demo komt ofcourse :z :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
wat me ook wel gaaf lijkt dat is als je de pits uit rijdt dat die lichten aan het eind het ook doen, dus als er een auto aan komt dat ze op rood staan en als de baan vrij is op groen.
volgens mij is dit in nog geen een f1 spel, in gp3 heb ik er eigenlijk niet op gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op vrijdag 15 maart 2002 12:34 schreef kRyPtO het volgende:
wat me ook wel gaaf lijkt dat is als je de pits uit rijdt dat die lichten aan het eind het ook doen, dus als er een auto aan komt dat ze op rood staan en als de baan vrij is op groen.
volgens mij is dit in nog geen een f1 spel, in gp3 heb ik er eigenlijk niet op gekeken.
die lampen werken al in F1 2001 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op vrijdag 15 maart 2002 12:51 schreef Frank128 het volgende:

[..]

En in F1 RC ook al d8 ik (iig die oranje knipperende...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op vrijdag 15 maart 2002 12:51 schreef Frank128 het volgende:

[..]

die werkt nie bij mij want heb nog een voodoo :)
Op vrijdag 15 maart 2002 13:41 schreef ko9 het volgende:

[..]

En in F1 RC ook al d8 ik (iig die oranje knipperende...)
ja die knippert alleen maar die werkt niet op het verkeer op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 19:33 schreef siggy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! De enige spellen die ik toen speelden waren GP1 en Civ1, kheb wekenlang gewoon niks anders gedaan (weg social life ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Nog ff over dat stoplicht
ik heb net f1 2001 gespeeld en als je over het rechte stuk rijd dan zie je het stoplicht in de pits blauw worden.
Het kan ook zo zijn als je snel weg gaat met de kwal. dat hij nog op rood staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
^kickje^

Is er geen nieuws meer?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Op donderdag 14 maart 2002 18:09 schreef Offspringfan het volgende:
Ik heb Gp1 niet zo vaak kunnen spelen. Ik kreeg 9 van de 10 keer een melding van: "U heeft 600kb nodig om dit spel te spelen, maar u heeft maar 584kb tot uw beschikking".
Bleh :r die associale geheugen gebruik ook toen der tijd. :)

Pc: Geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 20:57 schreef Rudy_X het volgende:

[..]

Ik heb Gp1 niet zo vaak kunnen spelen. Ik kreeg 9 van de 10 keer een melding van: "U heeft 600kb nodig om dit spel te spelen, maar u heeft maar 584kb tot uw beschikking".
Bleh :r die associale geheugen gebruik ook altijd toen der tijd.
:z goede oude tijd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Op donderdag 14 maart 2002 16:34 schreef Lister_Storm het volgende:

Hoe wilde je het anders noemen als het een nieuwe engine is?

Wat men hier bedoeld is dat er geen enkel stukje ouwe code meer in zit. Dus wat is dan het probleem?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 23:16 schreef Booster het volgende:

[..]

Hoe wilde je het anders noemen als het een nieuwe engine is?

Wat men hier bedoeld is dat er geen enkel stukje ouwe code meer in zit. Dus wat is dan het probleem?
Ik weet niet hoe het precies gezegt is door Microprose mar dit kun je idd twee ledig opvatten volgens mij.

1. De engine is daadwerkelijk opnieuw geschreven zonder naar de oude te kijken.

2. (ligt wat meer voor de hand) De engine is opnieuw geschreven maar er is nog wel gekeken naar de oude engine voor nog wel 'goede' stuk(ken) code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op donderdag 14 maart 2002 17:40 schreef Schuey het volgende:

[..]

Wil je niet fokken met Formula One Grand Prix? Dat jij 17 bent en je basis in de tijd van de grondleggers van de huidige topnotch racegames gemist hebt, wil niet zeggen dat dat een bagger spel is. Die ene keer dat jij het speelde was zeker 2 jaar geleden. Geen wonder dat je het toen bagger vond :D Nee, F1GP was een revolutie, een vriend van me heeft dat spel kapotgespeeld op zijn 386 en ik heb ook vele rondjes gedraaid... Was 1 van mijn eerste spellen. Geweldig. De tijd dat je met 320x240 VGA graphics tevreden was.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Op zondag 17 maart 2002 23:31 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Wil je niet fokken met Formula One Grand Prix? Dat jij 17 bent en je basis in de tijd van de grondleggers van de huidige topnotch racegames gemist hebt, wil niet zeggen dat dat een bagger spel is. Die ene keer dat jij het speelde was zeker 2 jaar geleden. Geen wonder dat je het toen bagger vond :D Nee, F1GP was een revolutie, een vriend van me heeft dat spel kapotgespeeld op zijn 386 en ik heb ook vele rondjes gedraaid... Was 1 van mijn eerste spellen. Geweldig. De tijd dat je met 320x240 VGA graphics tevreden was.
F1GP was ook 1 van mijn 1e games... echt een cool spel was dat man...heb je daar nog screens van?? zou wel cool zijn...beetje nostalgie... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
WTF

Afbeeldingslocatie: http://www.racesim.net/images/gp47.jpg

Zoek het subtiele verschil :r Best's?

Jeeezus. Als je we sponsorlicenties al niet meer rond kunnen krijgen tegenwoordig... :(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op zondag 17 maart 2002 23:34 schreef Windhoosje het volgende:

[..]

F1GP was ook 1 van mijn 1e games... echt een cool spel was dat man...heb je daar nog screens van?? zou wel cool zijn...beetje nostalgie... :)
Afbeeldingslocatie: http://www.the-underdogs.org/games/w/wcircuit/wcircuit.jpg

l33t :D

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.