Verwijderd
Ik denk dat het met de gameplay wel goed zit aangezien dat bij de vorige versie's ook altijd wel goed was.Op donderdag 14 februari 2002 16:07 schreef Dave Schalk het volgende:
het ziet er mooi uit maar het gaat om de game play en daar kan ik niks van zeggen als ik naar 6 plaatjes kijk.
Maar ik bedoel nu alleen de grafics
Verwijderd
Ik vond gp3 er niet zo slecht uit zien en dit lijkt er beter uit te zien dus ik vind het mooi.Op donderdag 14 februari 2002 16:08 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de gameplay wel goed zit aangezien dat bij de vorige versie's ook altijd wel goed was.
Maar ik bedoel nu alleen de grafics
En als je naar dit plaatje kijkt:

En ook de mannetjes in de pits kunnen in gp4 dus bewegen, jij hebt daar dus geen plaatjes van gepost, dus zal ik dat even laten zien:

Vertel jij mij maar even een spel waar je dit mooier hebt gezien...
das veel bruter
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Al met al ziet her er meer hardware accelerated uit dan GP3: minder pixels dus.
Ik vind het ook niet lelijk maar als je kijkt naar F1-2001 dan vind ik die er beter uitzien alleen heeft die een slecht gameplay. Daarom speel ik haast alleen gp3 season2000Op donderdag 14 februari 2002 16:11 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Ik vond gp3 er niet zo slecht uit zien en dit lijkt er beter uit te zien dus ik vind het mooi.
Waarom zijn met de huidige technieken en kracht van PC's de wielen nog steeds niet rond?Op donderdag 14 februari 2002 16:05 schreef The_FrankO het volgende:
Ik kwam een paar plaatje tegen van gp4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij komt in juli 2002 uit
Ik wil graag jullie reactie's hierop.
Ik vind het in iedergeval wel tegen vallen.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nu hoop ik dat ze vooral de FIA rules en gameplay niet vergeten. Ik zit met smart te wachten op zaken als:
* stop & go penalties
* safety cars
* echte vlaggen + AI reactie
* goede AI met karakter en race eigenschappen van de echte 2001 rijders
* animated pitcrew
* tijdens het rijden pit-opties kunnen wijzigen. Van te voren kunnen aangeven hoeveel brandstof etc je wilt
En misschien ook wat leuke dingetjes van F1 2001 zoals het daadwerkelijk starten vanuit de pitbox etc. Dat vond ik van die kleine details die ik wel erg kon waarderen.
En natuurlijk eindelijke goede ONLINE support! Lijkt me echt gaaf om online te racen ala GPL!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volgens mij is de pitcrew opgebouwd uit sprites , kijk maar eens naar de voeten.Op donderdag 14 februari 2002 16:17 schreef ko9 het volgende:
Kom op nou... Hoe kan je hier nou over oordelen. Dit zijn de allereerste Betapics.
En als je naar dit plaatje kijkt: [afbeelding] Zie je dat er dus echt wel veel meer detail is dan in Gp3 2000, kijk maar naar de tribunes en de helm waar je nu bv door heen kan kijken...
En ook de mannetjes in de pits kunnen in gp4 dus bewegen, jij hebt daar dus geen plaatjes van gepost, dus zal ik dat even laten zien: [afbeelding]
[afbeelding]
Vertel jij mij maar even een spel waar je dit mooier hebt gezien...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

en hier kan je goed zien dat ze ook wat aan de "plekjes waar bijvoorbeeld Jean todd zit tijdens de race" en ze zien er tenminste voor ieder team verschillend uit
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik had veel mooier verwacht.
Hebben die gasten nog 400mhz met een voodoo3 ofzo???
Zjees.
En die pit pics zijn renders volgens mij dus niet ingame.
En official online gamen gaat toch niet,omdat FIA dat niet wil.
Thy will see the light...
De details zijn echt super maar de auto had wel een stukje beter gekunt bijvoorbeeld die wielen. Ik hoop dat ze dat nog gaan veranderenOp donderdag 14 februari 2002 16:24 schreef McFlipp het volgende:
Ik vind het er wel mooi uit zien! Maar het gaat bij GrandPrixX vooral om de gameplay
[afbeelding]
en hier kan je goed zien dat ze ook wat aan de "plekjes waar bijvoorbeeld Jean todd zit tijdens de race" en ze zien er tenminste voor ieder team verschillend uit
Het klinkt raar maar na Gp3
Serve The Humanity , Be Server
Ik heb gp3 en de gp3 season2000 ook allebei legaal gekocht en dan dingen van internet gedownload zodat hij 2001 is. Dat is dan een nog veel leuker om te spelen. Dit ga ik waarschijnlijk ook doen voor het seisoen 2002.Op donderdag 14 februari 2002 16:35 schreef Neoz het volgende:
Daarom staat er gelukkig bij "Work In Progres" .
Het klinkt raar maar na Gp3Die ik ook legaal heb gekocht zal ik deze ook legaal gaan kopen als een van de weinige games denk in 2002
Ahem???Op donderdag 14 februari 2002 16:21 schreef tazzman het volgende:
Ok de Graphics voor Gp4 zien er puik uit. Zo te zien eindelijk een NIEUWE engine ipv de GP2 engine
Het eerste wat opvalt is dat er dus nog steeds diezelfde brakke engine gebruikt wordt die we vanaf GP2 al kennen.
Ik kan dus maar 1 ding concluderen, ik ga alvast wachten op GP5
Zo brak was hij toch niet? en hoe zie je dat?Op donderdag 14 februari 2002 16:39 schreef Lister_Storm het volgende:
[..]
Ahem???
Het eerste wat opvalt is dat er dus nog steeds diezelfde brakke engine gebruikt wordt die we vanaf GP2 al kennen.
Dan kijken we er toch heel anders naar. Ik vind dit toch een duidelijk betere engine dan die van GP2 of GP2.5 (ook wel GP3 genoemd).Op donderdag 14 februari 2002 16:39 schreef Lister_Storm het volgende:
[..]
Ahem???
Voor GP5 kan je lang wachten.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Wat heeft de FIA daar nou mee te maken? Als je een license hebt dan heb je die toch gewoon?Op donderdag 14 februari 2002 16:25 schreef 7th het volgende:
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nu je het zegt die wolken kunnen inderdaad een stuk beter. Het lijkt wel die wolken uit gp2.Op donderdag 14 februari 2002 17:10 schreef Fuelke het volgende:
Ik ben helemaal niet onder de indruk van deze screens, gelukkig gaat het maar om voorlopige screenshots, anders gaat het een grote teleurstelling zijn. Ik heb de indruk dat het niet gaat om 32-bits kleuren, en de wolken in de lucht kunnen volgens mij een pak beter.
Ik knal vaak bij iemand achterop en dan schiet ik de lucht in en dan wil ik wel mooi uitzicht hebbenOp donderdag 14 februari 2002 17:19 schreef Moondance het volgende:
iemand die naar wolken tuurt is geen racer!
Ook zijn de pitboxes geen platte textures meer en is er een geanimeerde pitcrew. Als ze dan ook nog alles iets realistischer maken (warmup lap, safety car, tag heuer timings) dan ben ik echt dolblij
Dat tag heuer timing kon ook al bij gp3, daat is een programma voor "gpXpatch" die heeft dat en nog veel meerOp donderdag 14 februari 2002 17:27 schreef Wout het volgende:
Ik vind het zeker wel een verbetering. Eindelijk eens car shapes die opgebouwd zijn uit veel polygonen en, de texture mapping ziet er ook veel beter uit.
Ook zijn de pitboxes geen platte textures meer en is er een geanimeerde pitcrew. Als ze dan ook nog alles iets realistischer maken (warmup lap, safety car, tag heuer timings) dan ben ik echt dolblij
Natuurlijk, dat wist ik al, ik heb GP3 ook veel gespeeld en heb alle patches er overheen gezet die ik maar kon vinden.Op donderdag 14 februari 2002 17:28 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dat tag heuer timing kon ook al bij gp3, daat is een programma voor "gpXpatch" die heeft dat en nog veel meer
Maar het is handiger als het meteen 'out-of-the-box' erin zit
Je kijkt naar de wolken om proberen af te leiden of er daar geen stortbui in de lucht had, en of je het gaat riskeren om op slicks te blijven staan, dan wel overgaat op intermediates of op full wets. Hoezo, ik ben geen racer?Op donderdag 14 februari 2002 17:19 schreef Moondance het volgende:
iemand die naar wolken tuurt is geen racer!
't lijken op sommige screenshots wel f3000 auto's

leeg
Verwijderd
Ja hoor, heb je die GPL-fanaat weer... FF wat screenies bekijken en hij heeft z'n oordeel al weer klaar. Hoezo: 'het eerste wat opvalt'? Dit zijn SCREENSHOTS! Ik dacht dat jij meer geinteresseerd zou zijn in de PHYSICS engine! Maakt niet uit hoe brak de graphics zijn, het gaat om de physics (uber alles...). Toch? En die kan je nooit en te nimmer beoordelen n.a.v. een screenshot.Op donderdag 14 februari 2002 16:39 schreef Lister_Storm het volgende:
[..]
Ahem???
Wacht nou ff tot het spel uit is en zeg dan in hoeverre de physics even realistisch zijn als die van GPL. Dan zeg je tenminste wat zinnigs. Nu zet je jezelf alleen maar te kijk.
Niet dat ik verwacht dat de physics van GP4 zullen kunnen tippen aan die van GPL, hoor...
En nu afwachten wat de minimum specs. voor dit spel worden.
Ik hoop dat het nog te draaien valt met mijn Geforce2 MX400.
niets om over naar huis te schrijven, maar zeker beter dan gp3
mooie ronde wielen
het ziet er beter uit als gp3 want dat vond ik toch echt nix hoor.
kan eigenlijk nie wachten tot ie er is dan ga ik hem zekerz meteen halen.
Nee juist niet.Op donderdag 14 februari 2002 17:03 schreef tazzman het volgende:
[..]
Wat heeft de FIA daar nou mee te maken? Als je een license hebt dan heb je die toch gewoon?
Als je een licensie van FIA heb gekocht en de echte team namen en driver namen enz gebruikt dan mag je geen ingebouwde online optie hebben.
Kijk maar naar bv GP3,F1-2000,F1-2001,F1RC.
Die gozer die dat stomme regel heeft verzonnen moet je levend verbranden.
Mooie mafkees wat kan het nu voor kwaat om met echte team en driver names op internet te gamen.
Thy will see the light...
Overigens, dan kunnen ze beter GP4 releasen met "fake" team namen enzo... er komen dan toch wel name-files voor de juiste teams en rijders.
Ik wil gewoon nou eindelijk es normaal een F1 race online kunnen rijden. En ja ik weet het GPL is daar het beste voor alleen ik vind die zeepkisten op wielen niet echt comfortabel..
Verwijderd
als dat het enigste is, wordt het wel een beetje saaie raceOp vrijdag 15 februari 2002 02:03 schreef Racetows het volgende:
Die screenshots zien er goed uit, maar er is eigenlijk maar 1 ding dat ik graag zou zien in GP4: de safety car
Verwijderd
't Is wat krom geformuleerd van me, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Toch?Op vrijdag 15 februari 2002 08:41 schreef MarcoM het volgende:
[..]
als dat het enigste is, wordt het wel een beetje saaie race
Verwijderd
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Op maandag 18 februari 2002 11:35 schreef siggy het volgende:
wat dachten we van fatsoenlijke physics? GP3 is rijden op rails...

Ik, geheel anders
hahaahah meneer vind gp3 realitisch!Op maandag 18 februari 2002 12:51 schreef LegalAlien het volgende:
[..]
gp3=

En deze die ziet er wel

Ach nee, jij rijdt ook zeker elk weekend in een F1 als testrijder ofzo?Op maandag 18 februari 2002 12:52 schreef siggy het volgende:
[..]
hahaahah meneer vind gp3 realitisch!![]()
gp3=
Kijk, het opstijgen en vliegen in een F-16 in Falcon 4.0 lijkt ook super makkelijk. Dus is het meteen maar onrealistisch? Nee, de F-16 is in het echt namelijk ook vrij gemakkelijk te vliegen. En dat zijn niet mijn woorden maar die van een echte F-16 piloot, dus er zal wel enige vorm van waarheid in zitten.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
euh nee helaas niet nee maar van beelden uit de f1 kun je genoeg dingen vaststellen die niet eens kunnen ein gp 3.Op maandag 18 februari 2002 18:12 schreef tazzman het volgende:
[..]
Ach nee, jij rijdt ook zeker elk weekend in een F1 als testrijder ofzo?Ik geloof niet dat iemand van ons daar zo over kan oordelen als je niet zelf in een echte F1 hebt gereden. Maar het rijden in GPL is een stuk moeilijker, dat wel. Maar om nou te zeggen dat GP3 meteen onrealistisch is?
Kijk, het opstijgen en vliegen in een F-16 in Falcon 4.0 lijkt ook super makkelijk. Dus is het meteen maar onrealistisch? Nee, de F-16 is in het echt namelijk ook vrij gemakkelijk te vliegen. En dat zijn niet mijn woorden maar die van een echte F-16 piloot, dus er zal wel enige vorm van waarheid in zitten.
'Nadelen' gp3
Een drift, kun je niet doen;
Crashes lijken nergens op;
Te veel grip, je gaat gewoon naar buiten in een bocht terwijl in het echie je vaker spint als je achterbandjes slecht worden;
Absoluut geen feeling met de auto/wegdek, glijd er gewoon over;
Multiplayer is gewoon mega mega mega mega bagger;
Grafix??;
Traction control....;
Geen kleine schade, geen kromme ophanging of zoiets dergelijks.....;
na ja.... vul de rest zelf maar aan
Over een paar dingen ben ik het mee eens maar dat van Traction control niet want dat spel is gemaakt van het seizoen 2000 en toen was het nog niet toegestaan.Op maandag 18 februari 2002 18:40 schreef siggy het volgende:
[..]
euh nee helaas niet nee maar van beelden uit de f1 kun je genoeg dingen vaststellen die niet eens kunnen ein gp 3.
'Nadelen' gp3
Een drift, kun je niet doen;
Crashes lijken nergens op;
Te veel grip, je gaat gewoon naar buiten in een bocht terwijl in het echie je vaker spint als je achterbandjes slecht worden;
Absoluut geen feeling met de auto/wegdek, glijd er gewoon over;
Multiplayer is gewoon mega mega mega mega bagger;
Grafix??;
Traction control....;
Geen kleine schade, geen kromme ophanging of zoiets dergelijks.....;
na ja.... vul de rest zelf maar aan
f1-2001 van ea sports die zou het wel moeten hebben omdat het over het seizoen 2001 gaat maar daar heb je het niet en dat vind ik nou echt jammer.
f1 2002 is echt zooooooo lekker!!
EA sports ownt!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
ik bedoel juist dat er wel tc is, wat denk je dat je met 800 pkl vol op het gas trapt? dat beetje rook ??Op maandag 18 februari 2002 18:47 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Over een paar dingen ben ik het mee eens maar dat van Traction control niet want dat spel is gemaakt van het seizoen 2000 en toen was het nog niet toegestaan.
f1-2001 van ea sports die zou het wel moeten hebben omdat het over het seizoen 2001 gaat maar daar heb je het niet en dat vind ik nou echt jammer.
och god......Op maandag 18 februari 2002 18:49 schreef Damian het volgende:
khjeb het spel nooit mooi gevonden, en het voelde ook nooit lekker aan..
EA sports ownt!!
Ga maar in de regen rijden dan weet je zeker dat je geen Traction control hebtOp maandag 18 februari 2002 18:50 schreef siggy het volgende:
[..]
ik bedoel juist dat er wel tc is, wat denk je dat je met 800 pkl vol op het gas trapt? dat beetje rook ??wishfullthinking
Ze maken de spellen zodat veel mensen ermee overweg kunnen. Bij gp2 was het helemaal makelijk. Een kennis had gp3 ook gekocht want hij dacht dat het het zelfde zal zijn als gp2 maar hij kon er niet mee overweg. Hij heeft het daarna nooit meer gespeelt.Op maandag 18 februari 2002 19:05 schreef siggy het volgende:
Euh ja dan klopt het een beetje maar ga er maar vanuit dat je nog te veel tc hebt, in een review werd ergens geschreven dat men dit zo wel moest doen omdat het anders te moeilijk was.
En dat willen de makers van die spellen niet.
Dit slaat dus echt nergens op.Op maandag 18 februari 2002 19:39 schreef siggy het volgende: Het feit dat dit spel ook in de PU werd gereviewed zegt al eigenlijk genoeg

marco
zuigt jaOp maandag 18 februari 2002 18:49 schreef Damian het volgende:
EA sports ownt!!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
En de realisme-racegamers komt dat alleen maar ten goede IMHO. Want indien er geen concurrentie is dan heeft men een beetje de neiging om te dingen maar op z'n beloop te laten.
wat??Op maandag 18 februari 2002 18:50 schreef siggy het volgende:
[..]
och god......
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja of een IndyCar Racing 3Op maandag 18 februari 2002 23:40 schreef tazzman het volgende:
Waarom komt Papyrus niet met een F1 racer op basis van de GPL/N4 engine? Dat zou echt zwaar kont trappen
* kNarf_ wil een CART game
siggy zegt, EA sux, gp3 sux, gpl roelz, jammer genoeg heeft siggy niet door dat gpl een hele verschil is met gp3 en f1-2001 aangezien er een heel decenium tussen zit zijn de physics compleet anders, maar siggy vind die van gpl goed, en omdat die van gp3 en f1-2001 er niet op lijken zuigen die maar meteenOp maandag 18 februari 2002 23:43 schreef Damian het volgende:
[..]
wat??
PSN: DutchTrickle PVoutput
euh nee, zoals ik al eerder hierboven heb gezegd heb ik heel veel gp3 gespeelt en het voelt gewoon naar niks. In gpl voel je tenminste dat je de auto onder controle hebt bij gp3 rij je gewoon lullig je rondjes zonder dat er iets kan gebeuren...Op dinsdag 19 februari 2002 04:38 schreef Maverick het volgende:
[..]
siggy zegt, EA sux, gp3 sux, gpl roelz, jammer genoeg heeft siggy niet door dat gpl een hele verschil is met gp3 en f1-2001 aangezien er een heel decenium tussen zit zijn de physics compleet anders, maar siggy vind die van gpl goed, en omdat die van gp3 en f1-2001 er niet op lijken zuigen die maar meteen
Als dan de graphics worden zoals ze op de screenies uitzien en ook het geluid wordt verbeterd, ben ik 100% happy.
ik heb nog een hele oude indycar race game, die starte nog van zelf op als je je pc aan zetteOp dinsdag 19 februari 2002 00:00 schreef Frank128 het volgende:
[..]
Ja of een IndyCar Racing 3
* kRyPtO wil een CART game
Gpl is inderdaad veel moeilijker. En daardoor is het voor veel mensen geen succes geworden.Op dinsdag 19 februari 2002 07:11 schreef siggy het volgende:
[..]
euh nee, zoals ik al eerder hierboven heb gezegd heb ik heel veel gp3 gespeelt en het voelt gewoon naar niks. In gpl voel je tenminste dat je de auto onder controle hebt bij gp3 rij je gewoon lullig je rondjes zonder dat er iets kan gebeuren...
Ik speel zelf gpl regelmatig en ik vind het echt een geweldig spel.
Waar kan ik die petitie tekenen?Op dinsdag 19 februari 2002 00:00 schreef Frank128 het volgende:
Ja of een IndyCar Racing 3
* Fuelke wil een CART game
* Fuelke wil ook een nieuw CART game, Indycar Racing 1 is me net iets te blokkerig
Verwijderd
Pit pix zijn dus wel ingame genomen!Op donderdag 14 februari 2002 16:25 schreef 7th het volgende:
MMmmmhhh wat is dit nu weer???
Ik had veel mooier verwacht.
Hebben die gasten nog 400mhz met een voodoo3 ofzo???
Zjees.
En die pit pics zijn renders volgens mij dus niet ingame.
May the force be with you!!
Verwijderd
dat is een 3d model.... niks ingameOp dinsdag 19 februari 2002 16:12 schreef Skywalker het volgende:
[..]
Pit pix zijn dus wel ingame genomen!
Verwijderd
Als f1 2002 al bestond misschien wel jahOp maandag 18 februari 2002 18:49 schreef Damian het volgende:
EA sports ownt!!

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
1
2
3
4
5
| According to Racingcorner.de website, the latest German PC ACTION gaming magazine reports that Grand Prix 4 will not contain an Internet multiplayer mode due to licensing issues. However a new multiplayer mode is included, split screen for two players on one computer. |
Dit is wel kut en dat de 2 players optie op 1 computer in splitscreen gaat is ook erg jammer want de oude manier vond ik erg geslaagd (hot seat)
en dan nog een plaatje

Als dit ingame is dan is het echt
edit
enter geplaatst
/edit
bolk>> filmpje? waar heb je dat gehoord?
PSN: DutchTrickle PVoutput
gewoon enter, maar dit is zeker niet ingame. Dit is gewoon een render...Op maandag 25 februari 2002 10:06 schreef The_FrankO het volgende:
Ik vond weer wat nieuws vandaag. En er werd het volgende gezegt:
code:
1 According to Racingcorner.de website, the latest German PC ACTION gaming magazine reports that Grand Prix 4 will not contain an Internet multiplayer mode due to licensing issues. However a new multiplayer mode is included, split screen for two players on one computer.
Dit is wel kut en dat de 2 players optie op 1 computer in splitscreen gaat is ook erg jammer want de oude manier vond ik erg geslaagd (hot seat)
en dan nog een plaatje
[afbeelding]
Als dit ingame is dan is het echt
edit
hoe breek ik een zin af?
/edit
tampert, kriminalpolizei
Op gamers forum.. maar daar praten ze wel vaker poepOp maandag 25 februari 2002 14:59 schreef Maverick het volgende:
[enter]
bolk>> filmpje? waar heb je dat gehoord?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Er zit dus standaard tv-style bij
Ik bedoel dezeOp woensdag 27 februari 2002 13:57 schreef Schuey het volgende:
Tag Heuer timing bedoel je neem ik aan? zoja, beters

oooOp woensdag 27 februari 2002 13:59 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik bedoel deze
[afbeelding]

tampert, kriminalpolizei
nee smartass, maar werd altijd mogenlijk gemaakt door tag heuer, tjek oude beelden - Tag Heuer Timing.Op woensdag 27 februari 2002 14:27 schreef Evilernie het volgende:
Tag Heuer is een horloge fabrikant uit zwitserland. Niet de style van tyd waarneming bij formule 1
Verwijderd
graphics kunnen toch echt wel beter lijkt me. deze game moet je lijkt me kopen als je het nieuwe seizoen en goeie gameplay wilt.
Verwijderd
Bedenk wel dat et nog een beetje moet draaien met 22 auto's op de baan
(en nee, die specs in mijn signature zijn vast niet genoeg)
Erg brakke pic maar het is ter indicatie
Wel een hele stoere pic zeg.... flashback naaar monaco 2k1Op woensdag 27 februari 2002 13:59 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik bedoel deze
[afbeelding]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Een slimme spellenbakker maakt moeilijkheidgraden, met GPL-niveau als moeilijkste en wat simpelere physics voor de newbies. Zo houd je EN je doelgroep breed, EN je stemt de pro's tevreden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
maar nu eerst DE ECHTE kijken.. half 3 .. tijd voor de voorbeschouwing..
www.vdzande.com
Verwijderd
ik ben het met je eens dat GPL een geweldig 'gevoel' geeft met het asfalt, maar kijk naar het publiek:
niet iedereen houd van dit realisme, het is gewoon een stuk lastiger je auto op de baan te houden. GPL wordt alleen gespeeld door pro's met verstand van zaken.
Niet iedereen is pro, dus moet je een spel maken met wat ik altijd spel-realisme noem. De GP-serie doet dit volgensmij op een goeie manier, het is zowel door n00bs en kinderen als pro's te spelen, zonder 'arcade' genoemd te kunnen worden.
Wat driften betreft, nee dit heb ik in GP2 ook nooit voor elkaar gekregen. GP3 heb ik nog niet gespeeld wegens een te langzaam systeem, maar ik ga hem hopelijk binnenkort proberen want de regen in GP3 lijkt me intressant voor wat uitprobeersels
In alle Nascar games die ik gespeeld heb had ik overigens ook geen feeling. Nascar 1, 2 en 3 dus.
Sierra mag wat mij betreft wel een F1-game ala GPL uitbrengen over de F1 rond 1990, als het kan met dezelfde physics-engine.
Verwijderd
check die screenshotsOp zondag 03 maart 2002 11:47 schreef Kink het volgende:
Is er al info over welk seizoen gebruikt word in deze game? Hoop dat ze niet zoals in deel 3, 73246982364 seizoenen achter lopen
2001
Verwijderd
Verwijderd
Ze hebben een lecentie van 2001 dus ik denk het niet.Op zondag 03 maart 2002 11:59 schreef WouteRF het volgende:
Ik denk dat ze nog wel seizoen 2002 inzetten.. of kan dat niet omdat ze de rechten van 2001 hebben gekocht?
Maar ik heb ergens gelezen dat ze nu elk jaar een nieuwe willen uitbrengen.
ik vind het wel beter als het 1 seizoen oud is want dan klopt het tenminsten met de prefermance van elk team want dat was bij f1-2000 van EA-sports niet het geval met een jaguar in de top 6
Dit topic is gesloten.