The pics zijn behoorlijk lelijk, hoe is het als je het speelt?
En de physics, veel veranderd, veel nieuwe setup opties?
En de physics, veel veranderd, veel nieuwe setup opties?
Verwijderd
Ik ga hem undeleten, omdatOp woensdag 12 juni 2002 20:14 schreef speed24 het volgende:
Hij schijnt wat tegen te vallen,
de screens die ik op het gamers.nl forum heb gezien waren ook niet echt fantastisch ... maar we wachten af
(Boards
)
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Op woensdag 12 juni 2002 20:19 schreef siggy het volgende:
wehehehehehehehehe lol die moet ik inlijsten hehehehe die reactie dan bedoel ik
Hebben ze zoveel moeite gedaan aan de grafix is f12002 (of 1) nog mooier![]()
idd vind ik ook. Ik wil hem erg graag hebben.Op woensdag 12 juni 2002 20:30 schreef kNarf het volgende:
pmg wat lelijk.. toch wil ik hem hebben
Gelukkig hij kan ook mooi zijn. Nog wat aa aanzetten en het ziet er goed uit.Op woensdag 12 juni 2002 20:31 schreef TAG_Speedy het volgende:
Krijg geen regen naar beneden ...
Heb wel even de graphics op full detail gezet (1024x768) en niet geresized, sorry voor de lay-out en voor de modem gebruikers (als ze te groot zijn haal ik ze wel weg):
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
\_Specs_/
Verwijderd
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik begreep wel ja.Op woensdag 12 juni 2002 20:57 schreef ND het volgende:
ZO JA!!!!![]()
Dat zijn mooie pics, zitten in GP4 nou ook die hulpjes als Traction Control, Launch Control?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
20 Juni dacht ikOp woensdag 12 juni 2002 21:43 schreef freddyathlon het volgende:
Wat is de datum van release in de winkels???
16 Juni.Op woensdag 12 juni 2002 21:43 schreef freddyathlon het volgende:
Wat is de datum van release in de winkels???
PrintScreenOp woensdag 12 juni 2002 21:55 schreef TAG_Speedy het volgende:
Wat is de screenshot knop?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
39
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
<not to me either>Op woensdag 12 juni 2002 22:14 schreef Simmens het volgende:
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
geluid ben ik ook benieuwd naarOp woensdag 12 juni 2002 22:39 schreef The_FrankO het volgende:
WOW ze letten nu wel op dit topic
Zijn er nog pic's?
En voor de gene die hem al hebben hoe zit het met het geluid en de gameplay?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik heb een bagger GeFORCE II GTSOp woensdag 12 juni 2002 22:49 schreef Dave Schalk het volgende:
Bolk wat heb jij voor een grafische kaart een geforce 1 ofzo het ziet er bij jou echt verschrikkelijk uit.
NOFI
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
De winkels zijn dichtOp woensdag 12 juni 2002 23:15 schreef TheGHunter het volgende:
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Let goed op dat je het goede rondje selecteerd! Deed ik ook fout, ik zat te prutsen met mijn rem want die deed het nietOp woensdag 12 juni 2002 23:16 schreef Deneb het volgende:
Ik kan de gamepad niet echt werkend krijgen, press fireGas bedoelen ze..Dat werkt niet.
Wil niks afdoen aan t feit dat ik m nog steeds aan t kopen benOp woensdag 12 juni 2002 23:15 schreef TheGHunter het volgende:
FTP's zijn 24 uur per dag open!Op woensdag 12 juni 2002 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De winkels zijn dicht
Webwinkels ookOp woensdag 12 juni 2002 23:29 schreef Roy1985 het volgende:
FTP's zijn 24 uur per dag open!
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Verwijderd
vooruit dan maar.Op woensdag 12 juni 2002 23:32 schreef ItSnows het volgende:
Zullen we nog eens 1 poging wagen of jullie een normale discussie kunnen voeren over GP4!?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik durf niet hardop te zeggen dat het een beta is..Op woensdag 12 juni 2002 23:53 schreef Maverick het volgende:
[..]
vooruit dan maar.
* Maverick is gematigd enthausiast, dit is 99% zeker een BETA, want de FFB voel je nieteens terwijl ik in die duitse review las dat die geweldig was
99% is niet hardop he, laat dat ff duidelijk zijnOp woensdag 12 juni 2002 23:59 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik durf niet hardop te zeggen dat het een beta is..
Ik wil wel mensen een advies geven.. De screenies zien er misschien minder goed uit (ik dacht in het begin ook bleeeeergghhh) maar als je het eenmaal gespeeld hebt, verander je snel van gedachte
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Datzelfde vind ik ook van sof2 vind ik er op screens ook niet echt super uit zien, maar in het spel ziet het er veel beter uit.Op woensdag 12 juni 2002 23:59 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik wil wel mensen een advies geven.. De screenies zien er misschien minder goed uit (ik dacht in het begin ook bleeeeergghhh) maar als je het eenmaal gespeeld hebt, verander je snel van gedachte
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mp alleen over LAN bij GP4. Geen internet play.Op woensdag 12 juni 2002 23:20 schreef Vos het volgende:
van f1-2002 vind ik het k*t dat mp sessies zoveel laggen
hopen dat gp4 goed te mp-en is
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Heb je hem al gespeeld?Op donderdag 13 juni 2002 00:27 schreef Firecow het volgende:
niet echt tijd om dit topic door te spitten
maar ik hoop dat het hier om een beta gaaat ??
want als dit het eind resultaat is koop ik hem dus echt niet hoor..
Heb je hem al gespeeld?Op donderdag 13 juni 2002 00:32 schreef MartNL het volgende:
Nou deze race is duidelijk gewonnen door f12002.
Misschien dat gp5 weer iets word.
Heb je hem al gespeeld?Op donderdag 13 juni 2002 00:35 schreef devv05 het volgende:
Graphics zien er erg teleurstellend uitToch maar ff proberen binnenkort, maar denk dat F1 2002 beter is..
Ik zou zeggen: give it a tryOp woensdag 12 juni 2002 23:59 schreef Bolk het volgende:
[..]
Verwijderd
//edit: vergeten bij te zeggen dat ik jou gelijk hierin geefOp donderdag 13 juni 2002 00:44 schreef Bolk het volgende:
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
Zoals ik net al zei:
[..]
Ik zou zeggen: give it a try
bijnaOp donderdag 13 juni 2002 00:44 schreef Bolk het volgende:
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
Zoals ik net al zei:
[..]
Ik zou zeggen: give it a try
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Ik kan niet uit de NFO opmaken dat dit een beta moet zijn, dus ik ga ervan uit dat het de final release is.System Requirements: a puter
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq