NopeOp maandag 29 april 2002 16:11 schreef Kaaskoekje het volgende:
weinig nieuwtjes???
jammer, wel safety car ofzo of stop&go???
Anders vind ik het spel al wel weer een beetje matig!
Ik vind dit heel erg jammer
NopeOp maandag 29 april 2002 16:11 schreef Kaaskoekje het volgende:
weinig nieuwtjes???
jammer, wel safety car ofzo of stop&go???
Anders vind ik het spel al wel weer een beetje matig!
Op woensdag 08 mei 2002 17:27 schreef The_FrankO het volgende:
OKE HET UITSTELLEN IS BEGONNEN
Het is maar 2 weken maar het is een begin
Serve The Humanity , Be Server
Ja dat zijn dus 3 games deze zomerOp donderdag 09 mei 2002 15:28 schreef Bec80 het volgende:
Er is een bedrijging voor GP4 het heet F1 2002 de demo is beschikbaar [topic=490052]
Hij zit er goed uit dus dat wordt ze beide kopen deze maand/ 2 maanden
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
Er staat dus dat hij eerst uitgesteld is, maar bij 8 Mei staat weer dat het een foutje van Infogrames is. En bij 9 Mei staat verder niks over uitstel, dus is hij zeker weten uitgesteld??7th May 2002
Infogrames Germany is reporting that 28th June is the release date also for PC version. I'll let you know when all the Infogrames offices confirm it or were they just falsely telling the Xbox version release date.
8th May 2002
As I suspected, Infogrames Germany was falsely reporting the PC version release date and it's still 14th June for the whole World expect US/Can.
9th May 2002
Microprose GP's main rival, EA, has finally released a playable demo of their latest game, F1 2002. Download it here (54MB). The full game will be released 7th June.
Het wordt weer Racen deze ZomerOp donderdag 09 mei 2002 15:52 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 3 games deze zomer
DTM racing
Gp4
F1-2002
Heb ik wat te doen deze zomer
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
PC naar buiten ?zeker notebook of lange kabelsOp donderdag 09 mei 2002 16:31 schreef Bec80 het volgende:
[..]
Het wordt weer Racen deze Zomer
M'n PC naar buiten, racestuur, geluidinstallatie en GAAN !!!WWWWWWRRRRROOOEEEMMMMM !!!!!
Ik zit nu ook lekker in de tuin met een laptop en een lange utp kabelOp donderdag 09 mei 2002 16:33 schreef yonexfreak het volgende:
[..]
PC naar buiten ?zeker notebook of lange kabels
enne met als gevolg de politie op je dak wegens geluidsoverlast
Gewoon alles naar buiten LANNEN met een paar vrienden lekker buiten biertje erbij BBQ Gaan. en geluidsoverlast??? HaHa mijn buren wonen 100 meter verderOp donderdag 09 mei 2002 16:33 schreef yonexfreak het volgende:
[..]
PC naar buiten ?zeker notebook of lange kabels
enne met als gevolg de politie op je dak wegens geluidsoverlast
Verwijderd
en NFS6 komt als je met die klaar bent...Op donderdag 09 mei 2002 15:52 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 3 games deze zomer
DTM racing
Gp4
F1-2002
Heb ik wat te doen deze zomer
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Waren we dat al niet gewend van ze?Op zaterdag 18 mei 2002 13:05 schreef Offspringfan het volgende:
16 May
Infogrames Germany announced today new release dates for both PC and XBox versions. The PC version is delayed only by a week - the new date is 20th June. The XBox version however has been pushed back to 23th August, which obviously means it needs some more work.
Unfortunately still no new screen shots. However, you can expect them to be available in the very near future
bron: alphaf1.com
Het ziet er naar uit dat de pc versie echt in Juni komt, een week uitgesteld valt mee, voor de xbox is het jammer, een maand later dan op de pc tot nu toe.
Nee...Op zaterdag 18 mei 2002 13:43 schreef Bolk het volgende:
[..]
Waren we dat al niet gewend van ze?
No way !Op vrijdag 10 mei 2002 13:05 schreef jdiezrequejo het volgende:
Gp4 ziet er erg superrrr uit
Hopen dat het beter wordt als F1 2002
kijk eens naar f1-2002, da's pas lelijk...Op zaterdag 18 mei 2002 14:08 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
No way !
GP4 is GP3 in een nieuw jasje, kijk nou eens naar die wagens ! zelfs het GP4 team zelf zegt dat de physics van GP3 "ge-upgraded" zijn. Laat me niet lachen.....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
20 juni... dan moet ik Pikmin in een weekje uitspelen anders weet ik zeker dat die in een hoek verdwijnt als gp4 uit komtOp zaterdag 18 mei 2002 13:05 schreef Offspringfan het volgende:
16 May
Infogrames Germany announced today new release dates for both PC and XBox versions. The PC version is delayed only by a week - the new date is 20th June. The XBox version however has been pushed back to 23th August, which obviously means it needs some more work.
Unfortunately still no new screen shots. However, you can expect them to be available in the very near future
bron: alphaf1.com
Het ziet er naar uit dat de pc versie echt in Juni komt, een week uitgesteld valt mee, voor de xbox is het jammer, een maand later dan op de pc tot nu toe.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Tot zover onze F1 2002 Die-hard...Op zaterdag 18 mei 2002 14:08 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
No way !
GP4 is GP3 in een nieuw jasje, kijk nou eens naar die wagens ! zelfs het GP4 team zelf zegt dat de physics van GP3 "ge-upgraded" zijn. Laat me niet lachen.....
Verwijderd
Indeed. De pics komen trouwens ook nog maar uit een beta testversie hé (f1 2002 demo is overigens ook beta...)Op zaterdag 18 mei 2002 17:09 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Tot zover onze F1 2002 Die-hard...
Luisters een goed joh, van F1 2002 heb ik al een demo daar kan ik op oordelen, das een feit. Van Gp4 heb ik alleen nog wat screens gezien, jij dus ook. Dus kan je niet zeggen dat gp4 niet beter zal gaan worden als F1 2002, eg je dit wel is dat puur een eigen mening niet gebasseerd op feiten...
Ik wacht eerst af Hoe Gp4 eruit zal zien, en hoe F1 2002 eruit zietEn dan pas kan ik oordelen
Niet met een goede videokaart.Op zaterdag 18 mei 2002 14:11 schreef Phusebox het volgende:
[..]
kijk eens naar f1-2002, da's pas lelijk...
Exusez moi, dat heeft idd niets met elkaar te maken en zo was het ook niet bedoeld.maar goed jou argument slaat nergens op:
je zegt dat gp4 gp3 in een nieuw jasje is, kijk eens naar die wagens... vervolgens als soort bevestiging zeg je dat het gp4 team zegt dat de physics van gp3 geupgrade zijn...
hmm
wat hebben physics met het uiterlijk van een wagen te maken?
praat niet als je niet weet waar je over praat
unparalleled physics my ass. GP3 was al niet realistisch vergeleken met F1 2001, denken ze dan dat een update-je helpt?Geoff Crammond's unparalleled physics have now been updated with the 2001 data to give the player the feeling of how it actually is to drive an F1 car. The physics feature full tumble and roll, virtual head movement etc.
the game (GP3) needs to be able to deal with all eventualities of new features (GP4).I am only too well aware that gamers like you would like the game to include stop & go penalties; the safety car; parade laps; career mode etc. Believe me, many of the features on your wish list are on ours. However, none of these features can be added quickly - the game needs to be able to deal with all eventualities of new features. An example of this is the addition of the cars starting from the garages rather than the pit lane:
It is unfortunately not as simple as just moving the starting position for each car. We need to ensure all cars are able to exit the pit lanes without collisions with the walls or the other cars. Plus, on their return to the pit lane, the cars need to be placed back in the garage. All of this is made more difficult due to the addition of the animated engineers and the advanced pit monitor in which you can watch your competitors doing their qualifying - from when they are sat in the garage to when they return to the garage.
Verwijderd
Euh, waarom denk je dat GPL nog zoveel gespeeld wordt? De feeling / physics zijn het allerbelangrijkst in een autosport simulatie.Op zaterdag 18 mei 2002 20:10 schreef Lighteye het volgende:
maar de feeling zal dan ook wel een rol meespelen
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pardon? Hoe kan dat in godesnaam nu een feit zijn? Ik zeg toch ook niet "spruitjes zijn lekker, dat is gewoon een feit !"Op zaterdag 18 mei 2002 20:57 schreef Firecow het volgende:
toch zuigt het geluid van f1 2002 echt aan alle kanten
gp2/gp3 zijn gewoon het beste in het geluids gedeelte
dat is gewoon een feit...
nou nou klinkt als een slecht mp3tje op 8kb/s monoOp zaterdag 18 mei 2002 21:53 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Pardon? Hoe kan dat in godesnaam nu een feit zijn? Ik zeg toch ook niet "spruitjes zijn lekker, dat is gewoon een feit !"
![]()
Ik vind het geluid van F1 2002 juist waanzinnig, zeker met een subwoofer.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Sorry, maar da's gewoon geklets. F1 2002 is een prima spel. Het geluid bij GP3 was redelijk, maar niet super. Je hoorde namelijk geen auto's voorbij razen of iets dergelijks. Nee, het geluid van GP3 had een stuk beter gekund.Op zaterdag 18 mei 2002 20:57 schreef Firecow het volgende:
toch zuigt het geluid van f1 2002 echt aan alle kanten
gp2/gp3 zijn gewoon het beste in het geluids gedeelte
dat is gewoon een feit...
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik wil het wel graag lezen!Op dinsdag 04 juni 2002 12:41 schreef Lighteye het volgende:
Woei, check dat glans effect op die arrows van bernoldi
Overigens ik kan wel de pc gameplay preview inscannen van deze maand maar daar zitten geen nieuwe plaatjes bijmaar misschien als er nog mensen zijn die het leuk vinden om de tekst te lezen
Vind het erg goed van dat duitse blad dat ze testen op welke soort machines en verschillende hardware een spel goed speelt
\_Specs_/
Me2 (kvind Duits maar lastigOp dinsdag 04 juni 2002 14:07 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
Ik wil het wel graag lezen!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Er zijn wel een paar dingen veranderd. Maar ze hebben nog steeds die gp2 engeneOp dinsdag 04 juni 2002 14:10 schreef Lister_Storm het volgende:
Seit Grand Prix 2 (1995) wenig Neues
Amen
kijk hieronder eens naar de plaatjes. ik vind die "oude" engine helemaal niet slecht.Er zijn wel een paar dingen veranderd. Maar ze hebben nog steeds die gp2 engene
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind het ook niet slecht hoor. Maar hij is nog al verouderd. Je hebt ook altijd dat hij gaat vertragen en niet dat je minder frames per second hebt. Dat is nog al vervelend. Maar ik ben echt een gp serie fan dus mij maakt het eigelijk niet zoveel uit. Maar sommige mensen hier doen daar heel moeilijk over.Op dinsdag 04 juni 2002 14:50 schreef schnumi het volgende:
[..]
kijk hieronder eens naar de plaatjes. ik vind die "oude" engine helemaal niet slecht.
Het was eerst uitgesteld met 2 weken en toen toch weer niet. En uiteindelijk is het uitgesteld met 1 weekOp dinsdag 04 juni 2002 15:36 schreef ND het volgende:
Ik wacht geduldig op de Demo
Wacht ff hij zou in Juni uitkomen (deze maand) maar dat werd toch uitgesteld, en toen nog een keer?
wat is die datum nu dan?
mmm dat is elk spel met opvolger check de fifa games maar en nfs games en c&c gamesNo way !
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Damn sow lang wachten? Komt de demo niet eerder uit? Weet iemand (toevallig) al op welke baan je dan kunt rijden?Op dinsdag 04 juni 2002 16:02 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Het was eerst uitgesteld met 2 weken en toen toch weer niet. En uiteindelijk is het uitgesteld met 1 week
Dus nog steeds deze maand. Ik dacht iets van 24 juni
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ScansOp maandag 10 juni 2002 13:34 schreef ND het volgende:
Waarom zijn de pics hier zo vaag??(of ligt et aan moi?)
Mischien komt de demo 13 junie?Op maandag 10 juni 2002 16:20 schreef Offspringfan het volgende:
Alphaf1.com zegt 20 juni, er staat dat hij een week is uitgesteld.
Efficiency is intelligent laziness
Een gf2 is toch directX7.0 compatible. Dus wil je zeggen dat hij niet werkt met een gf2. Of zijn dan een paar opties niet mogelijk ofzo?Op dinsdag 11 juni 2002 17:00 schreef Malle_Pietje het volgende:
Uit Alpha F1:
Recommended
* Windows® 95/98/Me/XP
* Processor: Intel Pentium (r) III 750MHz or equivalent
* Memory: 128MB RAM or more
* Video: 32MB DirectX 8.0 compatible 3D Card
* CD-ROM drive: 16xCD
* Hard Drive: 600 MB
* Sound: 100% DirectX 8.0 Hardware Accelerated Sound Card with EAX Support
* DirectX 8.0 (supplied with game)
Dus ook XP!
Je kunt toch nieuwe drivers downloaden?Op dinsdag 11 juni 2002 19:45 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Een gf2 is toch directX7.0 compatible. Dus wil je zeggen dat hij niet werkt met een gf2. Of zijn dan een paar opties niet mogelijk ofzo?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Om die dingen zit ook altijd de ijsberen.... als ze nu ens een keer op 1 standard laten, ipv om de 2 maanden een nieuwe DirectX te gebruiken, zo moet je om de 2 maanden een nieuwe videokaart halenOp dinsdag 11 juni 2002 19:45 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Een gf2 is toch directX7.0 compatible. Dus wil je zeggen dat hij niet werkt met een gf2. Of zijn dan een paar opties niet mogelijk ofzo?
Nee je gf2 kan dan niet die speciale dingen doen die directx 8.1 heeft zoals dat in 3dmark2001SE die nature test.Op dinsdag 11 juni 2002 19:51 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Je kunt toch nieuwe drivers downloaden?
In Windows XP zit toch standaard ook Direct X 8.1?? En daar werkt je gf2 ook mee.
Verwijderd
Verwijderd
OMGOp woensdag 12 juni 2002 16:35 schreef Tuxus het volgende:
Hijs gelekt:
Update in Games: Grand Prix 4 released by FairLight (44 files, 06/12/2002) www.isonews.com/r/?21762724E=
haha voor mij ook nietOp woensdag 12 juni 2002 16:38 schreef Lighteye het volgende:
[..]
OMGdit is niet goed voor mij, aangezien ik nog een her-toetsweek heb
Maaruh mensen: Mochten we ooit grand prix 5 willen hebben: kopen in de winkel he
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
woei!Op woensdag 12 juni 2002 16:35 schreef Tuxus het volgende:
Hijs gelekt:
Update in Games: Grand Prix 4 released by FairLight (44 files, 06/12/2002) www.isonews.com/r/?21762724E=
\_Specs_/
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
DC?? ik ken maar 1 DC en dat is David CoulthardtOp woensdag 12 juni 2002 17:34 schreef Phusebox het volgende:
wat ik niet snap is hoe jullie mensen aan die "adressen" komen voor die spellen
het enige wat ik ken is DC, en dat zuigt
boardsOp woensdag 12 juni 2002 17:34 schreef Phusebox het volgende:
wat ik niet snap is hoe jullie mensen aan die "adressen" komen voor die spellen
het enige wat ik ken is DC, en dat zuigt
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Niet iedereen heeft internet en zit op GoT en kan zich zelf Nederlander noemenOp woensdag 12 juni 2002 17:26 schreef Phusebox het volgende:
natuurlijk als je een spel download en je vindt het vet MOET je het kopen...
als je het niet koopt en iedereen denkt zo dan zal er nooit GP5 komen...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
gp 4 is de demoOp woensdag 12 juni 2002 18:39 schreef ND het volgende:
Where the fock blijft de demo???
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
huh, bij mij vind ie niks?Op woensdag 12 juni 2002 18:46 schreef AMDFreak het volgende:
Transferred: flt-gp4.024
Ga maar zoeken op KaZaA
als ik het spel leuk vind zal ik uhm heus wel kopen hoor!!
Ik zal strakjes wel ff wat screens posten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hij is toch echt van flt dus ik begrijp de bestandsnaam nietOp woensdag 12 juni 2002 19:36 schreef Blackhole het volgende:
Heb ik hem eindelijk gevonden .. en gedll
en dacht lekker uit pakken die handel ....
Mist hij clsgp428.zip
Kan ik hem nog niet ff uit proberen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq