Grand Prix 4

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.584 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 16:11 schreef Kaaskoekje het volgende:
weinig nieuwtjes???

jammer, wel safety car ofzo of stop&go???

Anders vind ik het spel al wel weer een beetje matig!
Nope ;( Daarom is er ook veel comentaar geweest over gp4 in dit topic.

Ik vind dit heel erg jammer ;( Maar ik zal het wel veel gaan spelen :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
OKE HET UITSTELLEN IS BEGONNEN :(

Het is maar 2 weken maar het is een begin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Laatst online: 08-01 20:25
Er is een bedrijging voor GP4 het heet F1 2002 de demo is beschikbaar [topic=490052]

Hij zit er goed uit dus dat wordt ze beide kopen deze maand/ 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
Op woensdag 08 mei 2002 17:27 schreef The_FrankO het volgende:
OKE HET UITSTELLEN IS BEGONNEN :(

Het is maar 2 weken maar het is een begin :(
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Reken maar op eind augustus , tenminste dat doe ik alles wat eerder is is mooi meegenomen Gp3 werd ik gestoord van dus ik maak me er nu maar niet zo druk om :7

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 15:28 schreef Bec80 het volgende:
Er is een bedrijging voor GP4 het heet F1 2002 de demo is beschikbaar [topic=490052]

Hij zit er goed uit dus dat wordt ze beide kopen deze maand/ 2 maanden
Ja dat zijn dus 3 games deze zomer :9~

DTM racing
Gp4
F1-2002

Heb ik wat te doen deze zomer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
arme games

ons beetje beroven van de zomer om buiten te sporten of whatever

nu zijn we verplicht om binnen te blijven en te gamen :P

* yonexfreak die als nieuwe hobby kasplantje spelen heeft :+

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekopieerd van Alphaf1.com
7th May 2002

Infogrames Germany is reporting that 28th June is the release date also for PC version. I'll let you know when all the Infogrames offices confirm it or were they just falsely telling the Xbox version release date.

8th May 2002

As I suspected, Infogrames Germany was falsely reporting the PC version release date and it's still 14th June for the whole World expect US/Can.

9th May 2002

Microprose GP's main rival, EA, has finally released a playable demo of their latest game, F1 2002. Download it here (54MB). The full game will be released 7th June.
Er staat dus dat hij eerst uitgesteld is, maar bij 8 Mei staat weer dat het een foutje van Infogrames is. En bij 9 Mei staat verder niks over uitstel, dus is hij zeker weten uitgesteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
Op donderdag 09 mei 2002 15:52 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

DTM racing
Gp4
F1-2002

Het wordt weer Racen deze Zomer >:)

M'n PC naar buiten, racestuur, geluidinstallatie en GAAN !!! >:) WWWWWWRRRRROOOEEEMMMMM !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

X box versie is uitgesteld...

http://gp3.gamers.nl

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Op donderdag 09 mei 2002 16:31 schreef Bec80 het volgende:

[..]

Het wordt weer Racen deze Zomer >:)

M'n PC naar buiten, racestuur, geluidinstallatie en GAAN !!! >:) WWWWWWRRRRROOOEEEMMMMM !!!!!
PC naar buiten ?zeker notebook of lange kabels :?

enne met als gevolg de politie op je dak wegens geluidsoverlast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 16:33 schreef yonexfreak het volgende:

[..]

Ik zit nu ook lekker in de tuin met een laptop en een lange utp kabel :) Het is lekker weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
beters :D

helaas heb ik geen notebook dus dat worden lange kabels en dan niet alleen UTP helaas :P

* yonexfreak die hopelijk vanuit werk wel een notebook gaat krijgen zsm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
Op donderdag 09 mei 2002 16:33 schreef yonexfreak het volgende:

[..]

Gewoon alles naar buiten LANNEN met een paar vrienden lekker buiten biertje erbij BBQ Gaan. en geluidsoverlast??? HaHa mijn buren wonen 100 meter verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 15:52 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

DTM racing
Gp4
F1-2002

en NFS6 komt als je met die klaar bent...
oja, en lemans (nieuwe versie) ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Dat ziet er wel super flex uit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:25
Gp4 ziet er erg superrrr uit :D

Hopen dat het beter wordt als F1 2002 :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 May

Infogrames Germany announced today new release dates for both PC and XBox versions. The PC version is delayed only by a week - the new date is 20th June. The XBox version however has been pushed back to 23th August, which obviously means it needs some more work.

Unfortunately still no new screen shots. However, you can expect them to be available in the very near future

bron: alphaf1.com

Het ziet er naar uit dat de pc versie echt in Juni komt, een week uitgesteld valt mee, voor de xbox is het jammer, een maand later dan op de pc tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 18 mei 2002 13:05 schreef Offspringfan het volgende:
16 May

Infogrames Germany announced today new release dates for both PC and XBox versions. The PC version is delayed only by a week - the new date is 20th June. The XBox version however has been pushed back to 23th August, which obviously means it needs some more work.

Unfortunately still no new screen shots. However, you can expect them to be available in the very near future

Het ziet er naar uit dat de pc versie echt in Juni komt, een week uitgesteld valt mee, voor de xbox is het jammer, een maand later dan op de pc tot nu toe.
Waren we dat al niet gewend van ze? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:42

ko9

Op zaterdag 18 mei 2002 13:43 schreef Bolk het volgende:

[..]

Waren we dat al niet gewend van ze? :Z
Nee... >:)

Ik was gewend dat ze de pc versie gewoon een half jaar uitstelden ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Op vrijdag 10 mei 2002 13:05 schreef jdiezrequejo het volgende:
Gp4 ziet er erg superrrr uit :D

Hopen dat het beter wordt als F1 2002 :)
No way !

GP4 is GP3 in een nieuw jasje, kijk nou eens naar die wagens ! zelfs het GP4 team zelf zegt dat de physics van GP3 "ge-upgraded" zijn. Laat me niet lachen.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Op zaterdag 18 mei 2002 14:08 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

No way !

GP4 is GP3 in een nieuw jasje, kijk nou eens naar die wagens ! zelfs het GP4 team zelf zegt dat de physics van GP3 "ge-upgraded" zijn. Laat me niet lachen.....
kijk eens naar f1-2002, da's pas lelijk...
maar goed jou argument slaat nergens op:
je zegt dat gp4 gp3 in een nieuw jasje is, kijk eens naar die wagens... vervolgens als soort bevestiging zeg je dat het gp4 team zegt dat de physics van gp3 geupgrade zijn...
hmm
wat hebben physics met het uiterlijk van een wagen te maken?
praat niet als je niet weet waar je over praat

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 18 mei 2002 13:05 schreef Offspringfan het volgende:
16 May

20 juni... dan moet ik Pikmin in een weekje uitspelen anders weet ik zeker dat die in een hoek verdwijnt als gp4 uit komt :P

Al hoewel.. Pikmin kan wel voor ontspanning zorgen als ik weer eens gecrashed ben :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
agressie kwijtraken pikmin een voor een uitroeien, heerlijk is dat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op zaterdag 18 mei 2002 14:08 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

No way !

Tot zover onze F1 2002 Die-hard... :r

Luisters een goed joh, van F1 2002 heb ik al een demo daar kan ik op oordelen, das een feit. Van Gp4 heb ik alleen nog wat screens gezien, jij dus ook. Dus kan je niet zeggen dat gp4 niet beter zal gaan worden als F1 2002, eg je dit wel is dat puur een eigen mening niet gebasseerd op feiten...

Ik wacht eerst af Hoe Gp4 eruit zal zien, en hoe F1 2002 eruit ziet :) En dan pas kan ik oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 mei 2002 17:09 schreef jdiezrequejo het volgende:

[..]

Tot zover onze F1 2002 Die-hard... :r

Luisters een goed joh, van F1 2002 heb ik al een demo daar kan ik op oordelen, das een feit. Van Gp4 heb ik alleen nog wat screens gezien, jij dus ook. Dus kan je niet zeggen dat gp4 niet beter zal gaan worden als F1 2002, eg je dit wel is dat puur een eigen mening niet gebasseerd op feiten...

Ik wacht eerst af Hoe Gp4 eruit zal zien, en hoe F1 2002 eruit ziet :) En dan pas kan ik oordelen :)
Indeed. De pics komen trouwens ook nog maar uit een beta testversie hé (f1 2002 demo is overigens ook beta...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Op zaterdag 18 mei 2002 14:11 schreef Phusebox het volgende:

[..]

kijk eens naar f1-2002, da's pas lelijk...
Niet met een goede videokaart. >:)
maar goed jou argument slaat nergens op:
je zegt dat gp4 gp3 in een nieuw jasje is, kijk eens naar die wagens... vervolgens als soort bevestiging zeg je dat het gp4 team zegt dat de physics van gp3 geupgrade zijn...
hmm
wat hebben physics met het uiterlijk van een wagen te maken?
praat niet als je niet weet waar je over praat
Exusez moi, dat heeft idd niets met elkaar te maken en zo was het ook niet bedoeld.

Als ik naar dit screenshot kijk, zie ik gp3 in een nieuw jasje. Kijk eens naar die wielophanging, gewoon ronde stangen, terwijl geen enkel team ze zo meer gebruikt. Als ik dan kijk naar een shot uit de WIP demo van F1 2002 weet ik wel wat er beter uit ziet.

En wat die physics betreft, hoe lang is het geleden dat GP3 uit kwam?

Dan wil ik dit niet lezen:
Geoff Crammond's unparalleled physics have now been updated with the 2001 data to give the player the feeling of how it actually is to drive an F1 car. The physics feature full tumble and roll, virtual head movement etc.
unparalleled physics my ass. GP3 was al niet realistisch vergeleken met F1 2001, denken ze dan dat een update-je helpt?

En dan nog meer bewijs dat GP4 een vernieuwde versie is van GP3, van Nick Court, Executive producer and studio manager:
I am only too well aware that gamers like you would like the game to include stop & go penalties; the safety car; parade laps; career mode etc. Believe me, many of the features on your wish list are on ours. However, none of these features can be added quickly - the game needs to be able to deal with all eventualities of new features. An example of this is the addition of the cars starting from the garages rather than the pit lane:
It is unfortunately not as simple as just moving the starting position for each car. We need to ensure all cars are able to exit the pit lanes without collisions with the walls or the other cars. Plus, on their return to the pit lane, the cars need to be placed back in the garage. All of this is made more difficult due to the addition of the animated engineers and the advanced pit monitor in which you can watch your competitors doing their qualifying - from when they are sat in the garage to when they return to the garage.
the game (GP3) needs to be able to deal with all eventualities of new features (GP4).

Ze gebruiken gewoon dezelfde code ! En dat na zoveel jaren? Ook is het niet zeker of elke wagen verschillende physics eigenschappen heeft zoals F1 2001 en is er geen multiplayer over internet.

jdiezrequejo, hoe kan ik nou een F1 2002 diehard zijn als het spel nog niet eens uit is?

Als je alle feiten op een rij zet en de feature lijsten naast elkaar legt heeft F1 2002 bij voorbaat al gewonnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh mensen nu ben EN blijf ik grand prix fanaat, iedere keer wordt er gejodelt dat de engines van de grand prix serie steeds een beetje geupgrade worden.

Maar hoe zit dat met de engine van de f1 serie :? Die engine ziet er gewoon echt NIET uit, ok toegegeven, als je met de outview ernaar kijkt ziet het er misschien wel beter uit dan de grand prix series maar onboard :? ECHT NIET, maar de feeling zal dan ook wel een rol meespelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Op zaterdag 18 mei 2002 20:10 schreef Lighteye het volgende:
maar de feeling zal dan ook wel een rol meespelen :)
Euh, waarom denk je dat GPL nog zoveel gespeeld wordt? De feeling / physics zijn het allerbelangrijkst in een autosport simulatie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

toch zuigt het geluid van f1 2002 echt aan alle kanten
gp2/gp3 zijn gewoon het beste in het geluids gedeelte
dat is gewoon een feit...

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Wil Geoff mijn hardverdiende 50 euro krijgen? Dan wil ik stop & go penalties, echte FIA regels, goede pitstops etc etc. Kennelijk vraag ik als consument te veel ofzo?

Ik snap niet wat er nou zo moeilijk moet zijn om die features te implementeren in die 2 - 3 jaar dat ze hadden nadat GP3 uitkwam.

Sorry maar als ik zie dat met Falcon 4.0 een groep hobbyisten tezamen een flightsim weten neer te zetten welke bijna zo realistisch is, dat ie classified zou moeten zijn (Sp2/Sp3) - dan snap ik niet dat Geoff en z'n team van professionele C++ coders het niet voor elkaar weten te krijgen om een behoorlijke F1 SIMULATIE in elkaar te draaien.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Op zaterdag 18 mei 2002 20:57 schreef Firecow het volgende:
Pardon? Hoe kan dat in godesnaam nu een feit zijn? Ik zeg toch ook niet "spruitjes zijn lekker, dat is gewoon een feit !"

:? :?

Ik vind het geluid van F1 2002 juist waanzinnig, zeker met een subwoofer. 8-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Op zaterdag 18 mei 2002 21:53 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Pardon? Hoe kan dat in godesnaam nu een feit zijn? Ik zeg toch ook niet "spruitjes zijn lekker, dat is gewoon een feit !"

:? :?

Ik vind het geluid van F1 2002 juist waanzinnig, zeker met een subwoofer. 8-)
nou nou klinkt als een slecht mp3tje op 8kb/s mono :S

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Dan denk ik dat jij iets niet goed hebt met je instellingen............ :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

Op zaterdag 18 mei 2002 20:57 schreef Firecow het volgende:
Sorry, maar da's gewoon geklets. F1 2002 is een prima spel. Het geluid bij GP3 was redelijk, maar niet super. Je hoorde namelijk geen auto's voorbij razen of iets dergelijks. Nee, het geluid van GP3 had een stuk beter gekund.

Laat ik trouwens even duidelijk zijn. De Grand Prix series zijn m'n favo racegame sinds ik deze op de Amiga ontdekte en op zoek ging naar een PC-versie en dagen heb gepield om op m'n ouwe computertje 600k conventioneel geheugen beschikbaar te maken.

Ik heb een XBoxje met F1 2002 en de graphics én het geluid vind ik werkelijk fenomenaal. F1 2002 heeft óók nog eens een Stop & Go penalty. Echter, zodra je in Simulation Mode ook maar een millimeter over de kerbs schiet krijg je een gele vlag. Als je net iemand inhaalt en met een wiel over het gras gaat (en dat gebeurt nogal eens bij hairpins bijvoorbeeld) veroorzaak jij met dat wiel de gele vlag, en omdat je een milliseconde later iemand inhaalt (onder de door jezelf gecreeerde gele vlag), krijg je een Stop & Go penalty.

Kortom, als het makkelijk realistisch in te voeren zou zijn, zou er gewoon een S&G in GP4 zitten.

Tot slot wil ik zeggen dat ik wanneer ik het geld heb GP4 blind zou kopen, ondanks dat ik F1 2002 heb. Ik ben een F1 fan en GP4 is één van de grootste redenen voor de aanschaf van de XBox voor me geweest (op een Celly 466 draait GP4 niet zo goed met onboard videokaartje ;) XBox is goedkoper dan een fikse upgrade). Dat we hier nu praten over GPL is weliswaar logisch, maar GP4 moet bij veel mensen aan slaan. GPL is voor de die-hards: ikzelf als racegamer heb 't spel er na een aantal minuten afgegooid en in 'n hoek verstopt om verder te gaan met GP2 (en degenen die GP3 een update van GP2 vinden: speel GP3 een weekje en gooi GP2 erop, dan zie je dat er écht het nodige in is veranderd).

Ik verwacht geen grote sprongen van GP4 t.o.v. GP3, maar de veranderingen die de heren makers in petto hebben zijn het sowieso waard. Een serie games kan nu eenmaal niet verrassend BLIJVEN (zie Tomb Raider ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb er geen zin in om een hele lange discussie hier over aan te gaan maar ik kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk moet zijn om een stop & go penalty te implementeren.

Het schrijven van een realistisch AI model is een behoorlijk stuk ingewikkelder en dat werkt toch redelijk goed.

Het gaat er mij gewoon om dat in die FAQ op de GP4 site het wordt gebracht zovan "tja wij willen ook wel alles maar dat zit er niet in en hiermee moet je het doen".. kijk was dit nou een freeware mod ofzo, dan zou dat zo best kunnen.

Maar we vergeten kennelijk dat we het over een commercieel product hebben. Geoff doet ons "geen plezier", hij wilt een GP4 game maken die verkoopt, en daar mag je dan als consument best eisen aan stellen.

Dat ze dan maar gewoon even negeren wat de consument wilt hebben en lekker eigenwijs met oogkleppen op verder macheren op de Gp3 manier (terwijl iedereen al jaren zeurt over de tekortkomingen), dat is gewoon enorm dom.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Nog wat nieuwe shotjes
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/render_arrows05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/render_arrows04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/render_arrows03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/render_jaguar05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/render_jaguar02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/render_jaguar04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/render_jaguar06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/nur.jpg
Dit is gescanned uit een duits blad.
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/gs1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/gs2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/gs3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/gs4.jpg

Zo nu hopen dat hij snel uit is. Ik heb wel zin in een nieuwe gp serie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, check dat glans effect op die arrows van bernoldi :9~

Overigens ik kan wel de pc gameplay preview inscannen van deze maand maar daar zitten geen nieuwe plaatjes bij :( maar misschien als er nog mensen zijn die het leuk vinden om de tekst te lezen :?

Vind het erg goed van dat duitse blad dat ze testen op welke soort machines en verschillende hardware een spel goed speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

vage gasten die duitsers. :) verouderde licentie van 2000 :? van 2001 dacht ik toch altijd nog. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Op dinsdag 04 juni 2002 12:41 schreef Lighteye het volgende:
Woei, check dat glans effect op die arrows van bernoldi :9~

Overigens ik kan wel de pc gameplay preview inscannen van deze maand maar daar zitten geen nieuwe plaatjes bij :( maar misschien als er nog mensen zijn die het leuk vinden om de tekst te lezen :?

Vind het erg goed van dat duitse blad dat ze testen op welke soort machines en verschillende hardware een spel goed speelt :)
Ik wil het wel graag lezen!

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Seit Grand Prix 2 (1995) wenig Neues

Amen

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op dinsdag 04 juni 2002 14:07 schreef ZiegoM.tk het volgende:

[..]

Ik wil het wel graag lezen!
Me2 (kvind Duits maar lastig :P)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 14:10 schreef Lister_Storm het volgende:
Seit Grand Prix 2 (1995) wenig Neues

Amen
Er zijn wel een paar dingen veranderd. Maar ze hebben nog steeds die gp2 engene :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/gp41_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/gp42_2.jpg

(Clickable)

Was iets te voorbarig, namelijk geen preview maar een 'wordt verwacht' artikel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Er zijn wel een paar dingen veranderd. Maar ze hebben nog steeds die gp2 engene :r
kijk hieronder eens naar de plaatjes. ik vind die "oude" engine helemaal niet slecht.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 14:50 schreef schnumi het volgende:

[..]

kijk hieronder eens naar de plaatjes. ik vind die "oude" engine helemaal niet slecht.
Ik vind het ook niet slecht hoor. Maar hij is nog al verouderd. Je hebt ook altijd dat hij gaat vertragen en niet dat je minder frames per second hebt. Dat is nog al vervelend. Maar ik ben echt een gp serie fan dus mij maakt het eigelijk niet zoveel uit. Maar sommige mensen hier doen daar heel moeilijk over.

Gaat mij vooral om de gameplay. Voor de graficks speel ik wel F1-2002 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik kan niet wachten om dat spel zelf eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik wacht geduldig op de Demo :)

Wacht ff hij zou in Juni uitkomen (deze maand :P) maar dat werd toch uitgesteld, en toen nog een keer? :7 wat is die datum nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 15:36 schreef ND het volgende:
Ik wacht geduldig op de Demo :)

Wacht ff hij zou in Juni uitkomen (deze maand :P) maar dat werd toch uitgesteld, en toen nog een keer? :7 wat is die datum nu dan?
Het was eerst uitgesteld met 2 weken en toen toch weer niet. En uiteindelijk is het uitgesteld met 1 week :)

Dus nog steeds deze maand. Ik dacht iets van 24 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:37

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

No way !

mmm dat is elk spel met opvolger check de fifa games maar en nfs games en c&c games

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op dinsdag 04 juni 2002 16:02 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Het was eerst uitgesteld met 2 weken en toen toch weer niet. En uiteindelijk is het uitgesteld met 1 week :)

Dus nog steeds deze maand. Ik dacht iets van 24 juni
Damn sow lang wachten? Komt de demo niet eerder uit? Weet iemand (toevallig) al op welke baan je dan kunt rijden? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou wel leuk zijn, 24 juni ben ik jarig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
volgens mij 21 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben even het andere GP4 topic kwijt, heb al de search gebruikt, en list all topics gedaan en toen gesearch met IE maar niks te vinden...
dus maar even een nieuw GP4 topic:

Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/ad2.jpg

hieruit is af te leiden dat ie 13 Juni in de winkel gaat liggen...

Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/new1.jpg

en die in-helm view is ultiem geil!

Afbeeldingslocatie: http://alphaf1.m4driving.sm/gp4/pics/extra/new2.jpg

het is dus geen probleem om de naam van teams en driver te wijzigen!

maar heeft iemand al fatsoenlijke regenshots gezien? ik bedoel die inhelm shot is regen, maar waar is het spiegelende wegdek? dat was zo mooi bij GP3
en dat mis ik ook bij F1 2002; bij dit spel kun je namelijk absoluut niet inschatten hoe nat de baan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik kan niet wachten tot hij uit is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

w00t.. 13.6....

dat zou wel vet zijn. :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik was net nog ff goed aan t kijken
en wat staat er bij die pc-cdrom logo: win 95 & win 98!!!!

wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

huh. :? hij kan toch wel op XP?? gelukkig heb ik nog 98 op mijn c:\ schijf staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Waarom zijn de pics hier zo vaag?? :7 (of ligt et aan moi?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 10 juni 2002 13:34 schreef ND het volgende:
Waarom zijn de pics hier zo vaag?? :7 (of ligt et aan moi?)
Scans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Hij komt dus 13 juni?

Dat zal wel mooi zijn nog t minus 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphaf1.com zegt 20 juni, er staat dat hij een week is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op maandag 10 juni 2002 16:20 schreef Offspringfan het volgende:
Alphaf1.com zegt 20 juni, er staat dat hij een week is uitgesteld.
Mischien komt de demo 13 junie? :? :P

t minus 3, of als je het hele spel wilt, t minus (euhm ff denken, ff rekenen *KRAAK* owjah) t minus 10 :P :z

GODDAMN! Ik wil GP4 proberen!!! (ik moet ga straks dus GP4 OF F1 2002 kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle_Pietje
  • Laatst online: 06-09 17:17
Uit Alpha F1:

Recommended

* Windows® 95/98/Me/XP
* Processor: Intel Pentium (r) III 750MHz or equivalent
* Memory: 128MB RAM or more
* Video: 32MB DirectX 8.0 compatible 3D Card
* CD-ROM drive: 16xCD
* Hard Drive: 600 MB
* Sound: 100% DirectX 8.0 Hardware Accelerated Sound Card with EAX Support
* DirectX 8.0 (supplied with game)

Dus ook XP!

Efficiency is intelligent laziness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 17:00 schreef Malle_Pietje het volgende:
Uit Alpha F1:

Recommended

* Windows® 95/98/Me/XP
* Processor: Intel Pentium (r) III 750MHz or equivalent
* Memory: 128MB RAM or more
* Video: 32MB DirectX 8.0 compatible 3D Card
* CD-ROM drive: 16xCD
* Hard Drive: 600 MB
* Sound: 100% DirectX 8.0 Hardware Accelerated Sound Card with EAX Support
* DirectX 8.0 (supplied with game)

Dus ook XP!
Een gf2 is toch directX7.0 compatible. Dus wil je zeggen dat hij niet werkt met een gf2. Of zijn dan een paar opties niet mogelijk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op dinsdag 11 juni 2002 19:45 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Een gf2 is toch directX7.0 compatible. Dus wil je zeggen dat hij niet werkt met een gf2. Of zijn dan een paar opties niet mogelijk ofzo?
Je kunt toch nieuwe drivers downloaden?
In Windows XP zit toch standaard ook Direct X 8.1?? En daar werkt je gf2 ook mee.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op dinsdag 11 juni 2002 19:45 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Om die dingen zit ook altijd de ijsberen.... als ze nu ens een keer op 1 standard laten, ipv om de 2 maanden een nieuwe DirectX te gebruiken, zo moet je om de 2 maanden een nieuwe videokaart halen :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 19:51 schreef freddyathlon het volgende:

[..]

Je kunt toch nieuwe drivers downloaden?
In Windows XP zit toch standaard ook Direct X 8.1?? En daar werkt je gf2 ook mee.
Nee je gf2 kan dan niet die speciale dingen doen die directx 8.1 heeft zoals dat in 3dmark2001SE die nature test.

Maar ik denk dat je dan gewoon bepaalde opties niet kunt kiezen.

MIj maakt het eigelijk niet uit omdat mijn kaart directx8.1 competible is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hijs gelekt:

Update in Games: Grand Prix 4 released by FairLight (44 files, 06/12/2002) www.isonews.com/r/?21762724E=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 16:35 schreef Tuxus het volgende:
Hijs gelekt:

Update in Games: Grand Prix 4 released by FairLight (44 files, 06/12/2002) www.isonews.com/r/?21762724E=
OMG :9~ dit is niet goed voor mij, aangezien ik nog een her-toetsweek heb :(

Maaruh mensen: Mochten we ooit grand prix 5 willen hebben: kopen in de winkel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10-2022
Op woensdag 12 juni 2002 16:38 schreef Lighteye het volgende:

[..]

OMG :9~ dit is niet goed voor mij, aangezien ik nog een her-toetsweek heb :(

Maaruh mensen: Mochten we ooit grand prix 5 willen hebben: kopen in de winkel he ;)
haha voor mij ook niet >:)
Ik heb ook reperatieweek :S
Moet nog vet veel doen...

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Op woensdag 12 juni 2002 16:35 schreef Tuxus het volgende:
Hijs gelekt:

woei!

Dat wordt toch maar weer leechen en niet kopen :o ...

Heb een nogal Low-Budget :'(

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15
Dat wordt KOPEN :)

Maar eerst ff dll kijken en spelen tot het org uit is in de winkels :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dan hoop ik dat ze 'm morgen in de winkel hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Bij mij begint vrijdag de proefwerkweek ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
heeft iemand hem al gedownload?
wil weten hoe ie is...zou wel willen vragen waar men hem heeft gedownload, maar dat mag niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Coooooool, ik moet hem zien, ik moet hem horen :D

En JAH ik kom hem natuurlijk OOK in de winkel :D Maar ik kan gewoon niet wachten, moet je nagaan hoe we gestelt op Gp4 zijn :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
natuurlijk als je een spel download en je vindt het vet MOET je het kopen...
als je het niet koopt en iedereen denkt zo dan zal er nooit GP5 komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
op het isonews forum staat dat t spel niet werkt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Over een paar minuten ofzow, zou ik meer moeten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat ik niet snap is hoe jullie mensen aan die "adressen" komen voor die spellen
het enige wat ik ken is DC, en dat zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Connecties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51
Op woensdag 12 juni 2002 17:34 schreef Phusebox het volgende:
DC?? ik ken maar 1 DC en dat is David Coulthardt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57
Op woensdag 12 juni 2002 17:34 schreef Phusebox het volgende:
boards

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Ik ben hem aan het downloadenIk heb hem zien staan, maar er stond bij dat de crack niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Zie ik ook, maar hou zou het moeten doen denk ik. Waarschijnlijk als je gewoon niet de gecrakcte .exe gebruikt, maar de originele. Ik merk het later wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik zal vanavond even screenies posten hier

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 12 juni 2002 17:26 schreef Phusebox het volgende:
natuurlijk als je een spel download en je vindt het vet MOET je het kopen...
als je het niet koopt en iedereen denkt zo dan zal er nooit GP5 komen...
Niet iedereen heeft internet en zit op GoT en kan zich zelf Nederlander noemen :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Where the fock blijft de demo??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Komt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 12 juni 2002 18:39 schreef ND het volgende:
Where the fock blijft de demo??? :?
gp 4 is de demo :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 15:33

AMDFreak

Intel is zo..

Transferred: flt-gp4.024

Ga maar zoeken op KaZaA

als ik het spel leuk vind zal ik uhm heus wel kopen hoor!!

Ik zal strakjes wel ff wat screens posten :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:35
* weststar wacht op screens!

ben wel benieuwd.. ik vind op dit moment f1 2002 het beste van het beste.......

maar we zullen zien

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Op woensdag 12 juni 2002 18:46 schreef AMDFreak het volgende:
Transferred: flt-gp4.024

Ga maar zoeken op KaZaA

als ik het spel leuk vind zal ik uhm heus wel kopen hoor!!

Ik zal strakjes wel ff wat screens posten :)
huh, bij mij vind ie niks? :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15
Heb ik hem eindelijk gevonden .. en gedll :)

en dacht lekker uit pakken die handel ....

Mist hij clsgp428.zip :(

Kan ik hem nog niet ff uit proberen :'(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Heeft iemand hem al? Bij mij is hij nog niet gestart ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 19:36 schreef Blackhole het volgende:
Heb ik hem eindelijk gevonden .. en gedll :)

en dacht lekker uit pakken die handel ....

Mist hij clsgp428.zip :(

Kan ik hem nog niet ff uit proberen :'(
Hij is toch echt van flt dus ik begrijp de bestandsnaam niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:15
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/gp1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/gp2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/gp3.JPG

pic 1 en 3 lijken wat vaag, maar in game had ik gewoon de cockpit voor me. Waarom ze met print screen weg zijn is me een raadsel (weet iemand screenshot knop?)

pics genomen op 1024x768 met standaard grafische instellingen op een GeForce 2 GTS.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hoe speelt het spel??
is het nu eens minder rijden op rails zoals ik dat vind bij de vorige delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Hij schijnt wat tegen te vallen,

de screens die ik op het gamers.nl forum heb gezien waren ook niet echt fantastisch ... maar we wachten af :)

( :X Boards :X )
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.