[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Mensen kijk dit op de AFG frontpage!
Repaint Reservation System Change

AFG is from this day forward implementing a change to our repaint upload system. The reservation of liveries have been controversial, and we are now removing this option which will stop a small portion of people to "sit" on many liveries. This in effect means we base ourself on the "first come first serve" basis. Meaning that the person who is first able to paint and upload his repaint of a particular airliner livery will get his repaint uploaded to the AFG website. In the future no two liveries of the same airline will be posted on the website, only differing repaints.
Lijkt me niet zo goed voor de kwaliteit aangezien een betere liverie vaak meer tijd kost!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op maandag 11 februari 2002 14:50 schreef McFlipp het volgende:
Want is wel zo leuk als je een transavia of klm 737-800 opziet stijgen vanaf schiphol ipv alleen maar die hele vage standaard liveries! Die toch nooit op Schiphol komen!
goed idee!

sterker nog die standaard liveries bestaan niet eens. :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Laatst online: 21:45

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Als er iemand is die de beschikking heeft over 24/24 internet, en op zn machine (server?) Interbase kan installeren dan kunnen we multi-user aan de data voor de vluchtplannen werken.

Ik zou dit graag zelf doen maar ik ga niet 24 uur mn isdnlijn open zetten, en adsl duurt nog even voor het hier is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 14:59 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

goed idee!

sterker nog die standaard liveries bestaan niet eens. :)
gelukkig bestaan er wel repaints voor de default 737 van KLM en Transavia. Die AFG als AI vreet FPS en zal bij de meesten niet meer leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 11 februari 2002 15:03 schreef Delphi32 het volgende:
Als er iemand is die de beschikking heeft over 24/24 internet, en op zn machine (server?) Interbase kan installeren dan kunnen we multi-user aan de data voor de vluchtplannen werken.

Ik zou dit graag zelf doen maar ik ga niet 24 uur mn isdnlijn open zetten, en adsl duurt nog even voor het hier is :(
Ik wil dat opzich best doen, maar hoe veilig is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wat is AFG eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op maandag 11 februari 2002 15:07 schreef Dutch3men het volgende:
wat is AFG eigenlijk
Allied FS Group

En die AFG's vallen nog wel mee... het zijn de POSky's en DF's die echt frame-hongerig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:20
Op zondag 10 februari 2002 20:59 schreef McFlipp het volgende:
zo om het topic een beetje levend te houden hier weer wat pics die ik euhh op de douwe egberts manier had opgespaard! :7

<KNIP>
Ik zie dat je een 1600+ hebt en toch niet al te hoge framerates :( Komt dat door je GeForce 1, of door slechts 256 MB geheugen, of ???? Iemand een idee? (Wil nl. zelf ook wat hogere framerates door een 1700+ te kopen, maar als ik ook 7 frames haalt, hoeft het niet van me)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Okeej McFlipp is terug van zijn school (1 proefwerk gemaakt, ging wel goed)! :P
Ik wil btw wel meewerken om een AI file te maken voor de standaard kisten. Het is misschien wel makkelijk als we er eentje maken, met de standaard kisten en een aantal hele belangrijke/leuke add-on planes erin. En dan een zip maken waarin die add-on planes ook meteen in zitten zodat iedereen dan die add-on planes heeft en netjes gebruik kan maken van die Ai-plans. Ik dacht bijvoorbeeld dat de planes van AFG niet mogen ontbreken in de AI-plans! Want is wel zo leuk als je een transavia of klm 737-800 opziet stijgen vanaf schiphol ipv alleen maar die hele vage standaard liveries! Die toch nooit op Schiphol komen!
Ja das een goed plan. Wil ik ook wel aan mee werken. Op die manier kunnen we alles in 1 zip file zetten en goed verspreiden. Het makkelijkst is het om het per land te doen? Bijvoorbeeld ik voer alle vluchten in van Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Maastricht naar de grootste bestemmingen in Frankrijk en Belgie. Zo'n aanpak?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Door al die troep eromheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op maandag 11 februari 2002 15:10 schreef achappey het volgende:

[..]

Ja das een goed plan. Wil ik ook wel aan mee werken. Op die manier kunnen we alles in 1 zip file zetten en goed verspreiden. Het makkelijkst is het om het per land te doen? Bijvoorbeeld ik voer alle vluchten in van Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Maastricht naar de grootste bestemmingen in Frankrijk en Belgie. Zo'n aanpak?
Kunnen we niet beginnen met alle vluchten van en naar Schiphol :) Dat iedereen bijvoorbeeld 3 uur voor zijn rekening neemt. Dus alle vluchten die in die drie uur worden uitgevoerd programmeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 15:10 schreef achappey het volgende:

[..]

http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/index.htm
ff deze site in de gaten houden, alle flightplans voor de grote europese maatschappijen zijn al klaar en zullen we binnenkort kunnen downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32

Delphi32

Op maandag 11 februari 2002 15:06 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Ik wil dat opzich best doen, maar hoe veilig is dat :P
:)
Kijk maar bij menu Options - Server Options.
Als je standaard sys password gewijzigd hebt dan ben je behoorlijk veilig hoor. Poort 3050 open en dat was het dan. Oh ja, natuurlijk users aanmaken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 11 februari 2002 15:14 schreef rdluca het volgende:

[..]

http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/index.htm
ff deze site in de gaten houden, alle flightplans voor de grote europese maatschappijen zijn al klaar en zullen we binnenkort kunnen downen.
There is no release date set yet, please don't ask us anything about it.
Ik concludeer hieruit dat jij meer informatie hebt over de voortgang van het project? Het zou nl. niet de eerste keer zijn dat een of andere inetsite mensen ward houd met een lokkertje waar uiteindelijk nix uitkomt. :(

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
Op maandag 11 februari 2002 15:03 schreef Delphi32 het volgende:

ik heb wel machientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Okeej McFlipp is terug van zijn school (1 proefwerk gemaakt, ging wel goed)! :P
Ik wil btw wel meewerken om een AI file te maken voor de standaard kisten. Het is misschien wel makkelijk als we er eentje maken, met de standaard kisten en een aantal hele belangrijke/leuke add-on planes erin. En dan een zip maken waarin die add-on planes ook meteen in zitten zodat iedereen dan die add-on planes heeft en netjes gebruik kan maken van die Ai-plans. Ik dacht bijvoorbeeld dat de planes van AFG niet mogen ontbreken in de AI-plans! Want is wel zo leuk als je een transavia of klm 737-800 opziet stijgen vanaf schiphol ipv alleen maar die hele vage standaard liveries! Die toch nooit op Schiphol komen!
Okeej rdluca en ik lijkt het een goed plan als we nog ff wachten met het maken van de ai plans omdat die al in de maak zijn voor alle grote airlines en binnenkort te downloaden zijn op http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/index.htm
Op dit moment moeten we dus eerst bedenken welke maatschappijen we uiteindelijk in de AI-plans willen hebben. Hiervan zullen we dan ivm de FPS (FPH) repaints van moeten zoeken en die dan samen met de Ai-plans in een zip file verwerken.
Nu is dus de vraag welke luchtvaartmaatschappijen moeten erin komen?
Hieronder een lijstje wat jullie natuurlijk nog kunnen aanvullen en dan zal ik de post ff editen.

Air Berlin
Air France
Air Holland
Alitalia
Austrian Airlines
British Airways
Continental
Delta Airlines
Easyjet
Fed Ex
Hapag Lloyd
Iberia
KLM
Lauda Air
Lufthansa
Martinair
Pegasus Airlines
Ryanair
Scandinavian Airlines System (SAS)
Transavia
United Airlines
UPS
Virgin Airlines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41
* KIMBLE is back from school :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 15:25 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Okeej rdluca en ik lijkt het een goed plan als we nog ff wachten met het maken van de ai plans omdat die al in de maak zijn voor alle grote airlines en binnenkort te downloaden zijn op http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/index.htm
Op dit moment moeten we dus eerst bedenken welke maatschappijen we uiteindelijk in de AI-plans willen hebben. Hiervan zullen we dan ivm de FPS (FPH) repaints van moeten zoeken en die dan samen met de Ai-plans in een zip file verwerken.
Nu is dus de vraag welke luchtvaartmaatschappijen moeten erin komen?
Hieronder een lijstje wat jullie natuurlijk nog kunnen aanvullen en dan zal ik de post ff editen.

Air Berlin
Air France
Alitalia
Austrian Airlines
British Airways
Continental
Delta Airlines
Easyjet
Fed Ex
Hapag Lloyd
Iberia
KLM
Lauda Air
Lufthansa
Pegasus Airlines
Ryanair
Scandinavian Airlines System (SAS)
Transavia
United Airlines
UPS
Virgin Airlines
Misschien is het iets dat iemand alle planes installed en dan een zipje maakt van zijn Aircraft directory... dat scheelt ook ontzettend veel werk bij het aanmaken van de AI.. Dus zijn er vrijwilligers????

Uiteraard met allemaal FREEWARE!! en het liefst repaints van de default, ivm de fps. De mensen die payware hebben kunnen deze dan weer installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Op maandag 11 februari 2002 15:25 schreef chemokar het volgende:

[..]

ik heb wel machientje
heb oud servertje en leased line dus kan wel installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Yo, misschien een idee als we die liveries op een centrale plek verzamelen? Ik wil wel een FTP servertje open zetten daarvoor. Zelf heb ik trouwens ook al een aantal van die repaints. Martinair kan toch ook in dat rijtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:41
afbeelding

Wat klopt hier niet?

Dan nog ff een vraagje: Wat voor pc'tje heb je eigenlijk nodig als je met dit soort beeld een beetje vlot wilt kunnen spelen?
afbeelding

(met al die details op de graond bedoel ik dus)
En dan bijvoorbeeld met het vliegtuig dat er zo mooi uitziet, op de eerste pagina van deze thread (bij 100 posts/blz...)

Owja: Volgens mij heeft schiphol alle vluchten gewoon op i-net staan hoor, ik heb weleens gekeken hoe laat een vlucht aankomt enzo...
Mischien dat je die database electronisch kan uitpluizen? (evt met wat hulp van schiphol zelf :) )

* Raymond heeft absoluut geen kaas gegeten van FS2002, of elk ander spel, dus schiet hem niet te hard af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op maandag 11 februari 2002 15:28 schreef terwee het volgende:

[..]

en het liefst repaints van de default, ivm de fps.
Probleem is dat er maar weinig goede repaints te vinden zijn (onder andere omdat de sim nog relatief nieuw is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Lampje: Je heb 2 pics staan. De nachtvluchten lopen altijd met meer FPS, maar goed je ziet ook minder. Ik draai het zelf op een Celeron 1100 icm een G-kracht3. Loopt lekker maar wel het minimale voor mij omdat ik uiteraad alle settings vol open wil hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 15:34 schreef DroogKloot het volgende:

[..]

Probleem is dat er maar weinig goede repaints te vinden zijn (onder andere omdat de sim nog relatief nieuw is).
Valt best mee hoor, zijn een heleboel repaints te vinden op flightsim te vinden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE

[..]

geef mij maar een totaal nieuw plane, want die standaard gevallen zijn zo hoekig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online

[..]

slapen is ook een vak.
op avsim en flightsim zijn voor alle maatschappijen repaints te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

[..]

Die repaints komen echt met bosjes erbij. Van dat rijtje luchtvaartmaatschappijen heb ik de meeste al wel in repaint volgens mij. En dat zijn toch wel de belangrijkste die het meeste vliegeverkeer veroorzaken in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 15:35 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

geef mij maar een totaal nieuw plane, want die standaard gevallen zijn zo hoekig :r
Euhmm ja maar niet iedereen heeft zo'n aso pc als jij dus daar graag ook ff rekening mee houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 15:37 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Euhmm ja maar niet iedereen heeft zo'n aso pc als jij dus daar graag ook ff rekening mee houden!
ik ken genoeg planes die totaal je fps nie kille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 15:38 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

bij jouw killed nix je fps, je draait nl2000v2 met 30fps dus das niet echt reeel dan te zeggen dat ze je fps niet killen in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Dat valt echt ENORM mee! Zoek maar eens op avsim of flightsim naar 'repaint'! Je vind er veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op maandag 11 februari 2002 15:31 schreef Lampje het volgende:
afbeelding

Wat klopt hier niet?
Bomen op de weg :? :P
Dan nog ff een vraagje: Wat voor pc'tje heb je eigenlijk nodig als je met dit soort beeld een beetje vlot wilt kunnen spelen?
afbeelding
(met al die details op de graond bedoel ik dus)
Nighttextures zijn minder intensief, maar denk aan een ~1GHz CPU.
En dan bijvoorbeeld met het vliegtuig dat er zo mooi uitziet, op de eerste pagina van deze thread (bij 100 posts/blz...)
Hangt sterk af van het model zelf; met welke ontwerptool die is gemaakt, kwaliteit van de textures, grafische instellingen, enz.
Owja: Volgens mij heeft schiphol alle vluchten gewoon op i-net staan hoor, ik heb weleens gekeken hoe laat een vlucht aankomt enzo...
Mischien dat je die database electronisch kan uitpluizen? (evt met wat hulp van schiphol zelf :) )
Da's waar, maar ze staan "niet bepaald" in een formaat waar je in FS wat mee kunt: je moet dan een grote vertaalslag maken a.h.w.
* DroogKloot heeft absoluut geen kaas gegeten van FS2002, of elk ander spel, dus schiet hem niet te hard af!
Pang! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 15:39 schreef McFlipp het volgende:

[..]

bij jouw killed nix je fps, je draait nl2000v2 met 30fps dus das niet echt reeel dan te zeggen dat ze je fps niet killen in jouw geval.
ik heb ook een 600mhz p3 gehad waar ik mn meeste fs uurtjes op heb gedaan , nou dus zeur nie dat ik niet weet wat een slome pc is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32

Delphi32

Op maandag 11 februari 2002 15:25 schreef chemokar het volgende:

[..]

ik heb wel machientje
Kom ik vanavond op terug. Moet nog klein dingetje uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 11 februari 2002 15:38 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

Het gaat erom dat als je intensief AI gebruikt dat dan je FPS kwadratisch afneemt omdat je dan 15 planes in beeld heb ipv diegene die je alleen zelf vliegt. Knal jij maar eens 15 DF's neer dan zal je het wel merken.

Bovendien zijn buiten de repaints alleen de planes ontwikkeld met de GMAX tool goed te gebruiken als AI aircraft. Die andere doen het ook wel maar die hebben dan bijv. geen landingsgestel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Zullen we eerst maar eens gaan kijken of we al die vluchten wel geprogrammeerd krijgen en dan pas gaan zeuren over welk vliegtuig er moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 15:44 schreef achappey het volgende:

[..]

Het gaat erom dat als je intensief AI gebruikt dat dan je FPS kwadratisch afneemt omdat je dan 15 planes in beeld heb ipv diegene die je alleen zelf vliegt. Knal jij maar eens 15 DF's neer dan zal je het wel merken.

Bovendien zijn buiten de repaints alleen de planes ontwikkeld met de GMAX tool goed te gebruiken als AI aircraft. Die andere doen het ook wel maar die hebben dan bijv. geen landingsgestel. :(
En dan krijg je ook het probleem dat het punt dat de coordinaten van het plane doorgeeft zeg maar in het midden zit ipv in de punt. Je merkt dat bijvoorbeeld heel goed als je bij payware scenery's van die aanschuivende gates hebben, dat als je een planes hebt met zo'n punt in het midden dat je gate naar het midden van je plane zal gaan wat dus niet echt realistisch is, en die bordjes met hoever je nog door moet rijden werken ook niet goed. De reden waarom ik dit zeg is omdat ik denk dat dat het probleem is van die ketting botsingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 11 februari 2002 15:45 schreef Pizzaman het volgende:
Zullen we eerst maar eens gaan kijken of we al die vluchten wel geprogrammeerd krijgen en dan pas gaan zeuren over welk vliegtuig er moet zijn :P
Als je goed gelezen had dan had je gezien dat dat programmeren gedaan wordt door een project die binnenkort de plans ter download aanbied.

Is het een idee om een FTP server open te zetten om die repaints centraal te verzamelen?

rdluca: had jij nou meer info over dat AI project dan er op de site staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 15:45 schreef Pizzaman het volgende:
Die worden dus al gemaakt :) Kijk maar op http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/index.htm
Op maandag 11 februari 2002 15:48 schreef achappey het volgende:

[..]

Als je goed gelezen had dan had je gezien dat dat programmeren gedaan wordt door een project die binnenkort de plans ter download aanbied.

Is het een idee om een FTP server open te zetten om die repaints centraal te verzamelen?

Lijkt me een goed plan van die FTP, ik wil wel voor server spelen alleen ik heb maar 25kb/sec upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

:X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 11 februari 2002 15:47 schreef McFlipp het volgende:

[..]

En dan krijg je ook het probleem dat het punt dat de coordinaten van het plane doorgeeft zeg maar in het midden zit ipv in de punt. Je merkt dat bijvoorbeeld heel goed als je bij payware scenery's van die aanschuivende gates hebben, dat als je een planes hebt met zo'n punt in het midden dat je gate naar het midden van je plane zal gaan wat dus niet echt realistisch is, en die bordjes met hoever je nog door moet rijden werken ook niet goed. De reden waarom ik dit zeg is omdat ik denk dat dat het probleem is van die ketting botsingen.
Was me nog niet eens opgevallen. Kunnen beter een plane goed testen voordat je die op kan nemen al AI plane. ik heb het idee als we een klein beetje samen werken dat we dan wel FS2002 krijgen zoals we het willen hebben. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:41
thanks voor de vlotte replies.

Ik doe alleen maar nuttige dingen op mijn pctje (behalve GoTten dan *kuch*) en moet er eigenlijk ook maar eens iets leuks mee doen :)

Dat vliegen lijkt me wel cool, daar kan je tenminste een hoop studie insteken.

Zijn er ook mensen hier die ook weleens in het echie vliegen? Lijkt die FS2002 ondertussen al een beetje echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE

[..]

goed idee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:58

bennierex

Pilot_Z

Op maandag 11 februari 2002 15:41 schreef Delphi32 het volgende:

[..]

Kom ik vanavond op terug. Moet nog klein dingetje uitzoeken.
Contact me als je nog iemand nodig hebt met een 24/7 verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online

[..]

nee, heb helaas niet meer info.
http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/schedule/index.htm
hier staan de Airlines waarvan de Flightplans worden gemaakt en door welke personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Upload boeit toch niet echt ofwel? Ik wil hem ook wel open zetten, heb ook pc 24/7 aan staan. Ik heb alleen maar 8 kb/s upload. De uptime daarintegen is wel hoog (Versatel). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Hier stond iets wat niet van toepassing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 15:55 schreef McFlipp het volgende:
Ik vind dat Kimble geen toegang moet krijgen tot die ftp, omdat hij ook nix met ons shared :P >:)

sorry beetje frustratie :) Doe alspf het er niet staat, maar ik kon het niet laten.
waarom niet
omdat jij gaat zuere dat ik alles moet share?
dan krijgt niemand ook iets van mij meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 15:55 schreef achappey het volgende:
Upload boeit toch niet echt ofwel? Ik wil hem ook wel open zetten, heb ook pc 24/7 aan staan. Ik heb alleen maar 8 kb/s upload. De uptime daarintegen is wel hoog (Versatel). :)
Ja maar voor het verzamelen van die liveries wel want dan moet iedereen ze kunnen downloaden
Op maandag 11 februari 2002 15:56 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

waarom niet
omdat jij gaat zuere dat ik alles moet share?
dan krijgt niemand ook iets van mij meer
niet op in gaan, ik heb geen zin in een discussie en dat is niet leuk voor de zweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 15:56 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ja maar voor het verzamelen van die liveries wel want dan moet iedereen ze kunnen downloaden
[..]

niet op in gaan, ik heb geen zin in een discussie en dat is niet leuk voor de zweer :)
ik merk het ja als je zo gaat poste dat ineens |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 15:55 schreef achappey het volgende:
De uptime daarintegen is wel hoog (Versatel). :)
Nee het is Verratel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 11 februari 2002 15:50 schreef Lampje het volgende:
Zijn er ook mensen hier die ook weleens in het echie vliegen?
Ja, zit alleen nooit in de cockpit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Over die FTP server: Als iedereen gewoon zijn steentje bijdraagt en een aantal paints upload dan krijgen we al snel een mooi lijstje hoor. Ik gebruik nu thuis zo'n 15 paints voor de 737 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 15:58 schreef achappey het volgende:

[..]

Ja, zit alleen nooit in de cockpit. :+
Ik heb van de zomer zo'n 30 minuten in de cockpit gezeten van Sunexpress was leuk.

Dit wou ik even share met jullie. :+

oh ja bijna vergeten... Hi group, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Als ik Fighter Ace 2 installeer (die bij FS2002 zit) dan kan ik toch ook nog wel gewoon FS2002 spelen of niet? Krijg ik een soort keuzemenu ofzow?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:58

bennierex

Pilot_Z

thanks voor de vlotte replies.

Ik doe alleen maar nuttige dingen op mijn pctje (behalve GoTten dan *kuch*) en moet er eigenlijk ook maar eens iets leuks mee doen :)

Dat vliegen lijkt me wel cool, daar kan je tenminste een hoop studie insteken.

Zijn er ook mensen hier die ook weleens in het echie vliegen? Lijkt die FS2002 ondertussen al een beetje echt?
Met add-ons als de DreamFleet 737 begint het aardig echt te lijken, maar verwacht niet dat je meteen een real-life vliegtuig onder de knie hebt als je in FS kan vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:07 schreef bennierex het volgende:

[..]

Met add-ons als de DreamFleet 737 begint het aardig echt te lijken, maar verwacht niet dat je meteen een real-life vliegtuig onder de knie hebt als je in FS kan vliegen ;)
Het grote probleem in FS is dat je niet echt kan voelen hoe het vliegtuig reageert.
Als je in een simulator zit is het weer een stuk echter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 16:09 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

Het grote probleem in FS is dat je niet echt kan voelen hoe het vliegtuig reageert.
ik wil in zo'n sim :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:10 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

ik wil in zo'n sim :z :z
bij mij op school hebben ze er 1 alleen beweegt ie niet mee.
Moet nog steeds een keertje gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 16:11 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

bij mij op school hebben ze er 1 alleen beweegt ie niet mee.
Moet nog steeds een keertje gaan.
op de hva?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:09 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

Maar in een écht vliegtuig voel je de G-krachten :)

Conclusie --> echt vliegtug is het echts :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:13 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Maar in een écht vliegtuig voel je de G-krachten :)

Conclusie --> echt vliegtug is het echts :7
het is echter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Even over die server.

Heb een oude compaq doos staan die werkloos is geworden, die kan gebruikt worden voor de AItool.

En FTP servertje is ook geen probleem, heb nu een 256k (up en down) leased line, denk alleen dat de lijn te snel vol zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

het is vandaag meer gepraat dan dat er plaatjes geplaast worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:22 schreef dutchplanet het volgende:
[..]

het is vandaag meer gepraat dan dat er plaatjes geplaast worden :(
Dat is al sinds deel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Het probleem met dat AI project is dat ik nooit geduld heb. Ik heb iets liever gisteren dan vandaag. En zeker als ze er geen datum bij hebben gezet is dat :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:22 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Dat is al sinds deel 1 :)
Ik weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op maandag 11 februari 2002 13:36 schreef rdluca het volgende:
AC#1,430,"Aero Lloyd Airbus A320-200"
Wat betekent het dikgedrukte getal?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32

Delphi32

Op maandag 11 februari 2002 16:26 schreef ND het volgende:

[..]

Cruise speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32

Delphi32

Op maandag 11 februari 2002 16:18 schreef chemokar het volgende:
Even over die server.

Heb een oude compaq doos staan die werkloos is geworden, die kan gebruikt worden voor de AItool.

En FTP servertje is ook geen probleem, heb nu een 256k (up en down) leased line, denk alleen dat de lijn te snel vol zit :(
Als je tijd hebt, doe dan het volgende:
1. installeer Interbase op dat ding (ik heb er ook zo een)
2. plaats aidb.gdb op de machine
3. mail mij ip-adres van server, path naar aidb.gdb (local path, dus bv c:\aieditor\aidb.gdb) en wachtwoord van sysdba als je dat veranderd hebt
4. Zet poort 3050 open zodat ik er bij kan

Dan ga ik vanavond voor je kijken of het werkt. Ik geloof dat ik van 20:00 tot 01:00 beschikbaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 16:28 schreef Delphi32 het volgende:

[..]

Cruise speed
wtf 430 met een airbus a320!? Is dat niet wat hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 16:31 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Het gaat dan wel lekker vlot.
Kan je eens wat meer Luchthavens aandoen op een dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32

Delphi32

[..]

officiele docu zegt cruise speed, maar ze bedoelen ground speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

[..]

Denk dat die gewoon de cruise speed van de 737 over heeft genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

[..]

De getallen zijn benaderingen van de TAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 16:35 schreef achappey het volgende:

[..]

Denk dat die gewoon de cruise speed van de 737 over heeft genomen.
die is toch 477?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 11 februari 2002 16:36 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

die is toch 477?
De standaard 737 AI planes in FS vliegen met 430.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op maandag 11 februari 2002 16:26 schreef ND het volgende:

[..]

Oke bedankt! :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Op maandag 11 februari 2002 16:31 schreef Delphi32 het volgende:

[..]

Dan ga ik vanavond voor je kijken of het werkt.
zal proberen hem optijd af te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
moggeh baampi's...Het leven is hard heb ik vandaag weer gemerkt. Ik had voor mijn schoolonderzoek economie 1 en 2 een 4.9 :'(. Best naar vind ik zelf. Nou heb ik morgen dus ook een probleem want dan heb ik een so deutsche wortchen en een repetitie economie die ik hard ga verneuken...Mensen, ik wil echt overgaan...Om dit te bereiken moet ik dus sancties gaan ondernemen. Jullie zullen mij in de loop van deze dag niet meer in dit forum zien want ik WIL echt een voldoende halen... :(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:13 schreef Evilernie het volgende:
moggeh baampi's...Het leven is hard heb ik vandaag weer gemerkt. Ik had voor mijn schoolonderzoek economie 1 en 2 een 4.9 :'(. Best naar vind ik zelf. Nou heb ik morgen dus ook een probleem want dan heb ik een so deutsche wortchen en een repetitie economie die ik hard ga verneuken...Mensen, ik wil echt overgaan...Om dit te bereiken moet ik dus sancties gaan ondernemen. Jullie zullen mij in de loop van deze dag niet meer in dit forum zien want ik WIL echt een voldoende halen... :(
laat een mod je banne van GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933

Ja die zijn er :7. Ik ben zweefvlieger en het komt in de flightsimulatelarij niet echt tot zijn recht. In het echt is het 7134908573425770893245x gaver dan in fs2002. Ik vind sowieso dat zweefvliegen in fs2002 weining aandacht krijgt :(.

oh ja....ff voor de duidelijkheid. Ik heb het plan om met een vriend van mij een ask-21 te ontwerpen met Gmax.

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 17:16 schreef Evilernie het volgende:

[..]

oh ja....ff voor de duidelijkheid. Ik heb het plan om met een vriend van mij een ask-21 te ontwerpen met Gmax.
Cool!

Hé mensen, ik heb iets nieuws ontdekt *D......misschien dat sommige het van jullie al weten, maar aangezien ik nog nooit een screenie met deze 'revolutionaire verandering in de vliegervaring' heb gezien hiero, zal ik ter verduidelijking ff een paar screenies posten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/virtual.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/virtual1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/virtual3.JPG

van perspectief veranderen in de virtuele cockpit!!!! :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:27 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Cool!

Hé mensen, ik heb iets nieuws ontdekt *D......misschien dat sommige het van jullie al weten, maar aangezien ik nog nooit een screenie met deze 'revolutionaire verandering in de vliegervaring' heb gezien hiero, zal ik ter verduidelijking ff een paar screenies posten :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

van perspectief veranderen in de virtuele cockpit!!!! :) :) :) :) :) :)
wat heb ie ontdekt dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 17:29 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

wat heb ie ontdekt dan :?
dat dat kan! da wist ik helemaal niet! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:30 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

dat dat kan! da wist ik helemaal niet! *D
o nu snap ik het
dat kan ik allang hoor :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 17:31 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

o nu snap ik het
dat kan ik allang hoor :7
Ja ok....maar jij kan alles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:31 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Ja ok....maar jij kan alles....
bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Als je nou ook nog verteld hoe dat moet! ;)
Ik kon hem ook nog nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:35 schreef achappey het volgende:
Als je nou ook nog verteld hoe dat moet! ;)
Ik kon hem ook nog nie.
ctrl+ enter/backspace
shift+ enter/backspace
shift+ctrl+ enter/backspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimble is me natuurlijk weer voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:37 schreef Aerodynamic het volgende:
Kimble is me natuurlijk weer voor :(
ik ben toch beter in alles >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 17:38 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

ik ben toch beter in alles >:)
Ik zei dat je alles kón......niet dat je ook in alles beter bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op maandag 11 februari 2002 17:36 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

ctrl+ enter/backspace
shift+ enter/backspace
En evt kun je daar nog tab / shift + tab aan toevoegen (die toetsen worden default niet gebruikt)... kun je ook je virutele hoofd links- en rechtsom draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:40 schreef DroogKloot het volgende:

[..]

En evt kun je daar nog tab / shift + tab aan toevoegen (die toetsen worden default niet gebruikt)... kun je ook je virutele hoofd links- en rechtsom draaien.
dat wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 11 februari 2002 17:36 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

ctrl+ enter/backspace
shift+ enter/backspace
tenk joe verie mutsj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

shit bestaat deze topic nu nog steeds, poe hee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op maandag 11 februari 2002 17:51 schreef Dot het volgende:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 11 februari 2002 17:51 schreef Dot het volgende:
deel elf al baampi :7

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op maandag 11 februari 2002 17:52 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

:?
En weer een post van Kimble erbij... (en voor mij ook :7 )

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.