weet nietOp donderdag 14 februari 2002 17:05 schreef The_FrankO het volgende:
wat kun je eigenlijk winnen
laten we als laatste inzend datum doen:
20 FEB?
Anoniem: 31124
Jep....en Nealzie en ik zijn jurieOp donderdag 14 februari 2002 17:07 schreef nealzie het volgende:
[..]
weet niet
laten we als laatste inzend datum doen:
20 FEB?
ff iets anders hoor maar hebben jullie KIMBLE nog gezien na die "ruzie"
Nee....en hij heeft mij ook geblokkeerd geloof ikOp donderdag 14 februari 2002 17:09 schreef The_FrankO het volgende:

waarom maakt iemand niet een poll? zodat er medere mensen kunnen stemmen. Alleen moeten ze niet duizend keer op zich zelf gaan stemmen want dan is het niet leukOp donderdag 14 februari 2002 17:08 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jep....en Nealzie en ik zijn jurie
welke ruzie?Op donderdag 14 februari 2002 17:09 schreef The_FrankO het volgende:
owja, vraagje, hoe kan je nu met die fs2002 enchanger (dat je zelf alles kan aanpassen), airports downloaden en runnen?, ik snap daar niks van....
BF1: Don-Panio
Mensen... tijd voor een nieuw deel? I.E. begint ietwat over z'n nek te gaan hier
Jahoor....is ook goed....wel zo eerlijkOp donderdag 14 februari 2002 17:11 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
waarom maakt iemand niet een poll? zodat er medere mensen kunnen stemmen. Alleen moeten ze niet duizend keer op zich zelf gaan stemmen want dan is het niet leuk
1). het is Scenery EnhancerOp donderdag 14 februari 2002 17:11 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
welke ruzie?
owja, vraagje, hoe kan je nu met die fs2002 enchanger (dat je zelf alles kan aanpassen), airports downloaden en runnen?, ik snap daar niks van....
2). je hoeft niets te downloaden, het proggie bewerkt de scenery files die op je HD staan
Goed idee......wie maakt er eentje?? Kimble is er nu niet meer...Op donderdag 14 februari 2002 17:11 schreef DroogKloot het volgende:
Mensen... tijd voor een nieuw deel? I.E. begint ietwat over z'n nek te gaan hier
*Steekt hand op*Op donderdag 14 februari 2002 17:12 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Goed idee......wie maakt er eentje?? Kimble is er nu niet meer...
wellus, je kan toch al aangepaste airports al downloaden en die importeren?, je kan haast elke airport downloaden...Op donderdag 14 februari 2002 17:12 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
1). het is Scenery Enhancer
2). je hoeft niets te downloaden, het proggie bewerkt de scenery files die op je HD staan
BF1: Don-Panio
Go Your GangOp donderdag 14 februari 2002 17:13 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
*Steekt hand op*
Ik wachtOp donderdag 14 februari 2002 17:13 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
*Steekt hand op*
* Robin Shrine volgens mij ook geblocked door Kimbletje
Deze is dichtOp donderdag 14 februari 2002 17:51 schreef Robin Shrine het volgende:
* Robin Shrine volgens mij ook geblocked door Kimbletje
Vergeet de AFG planes niet he in de eerste post!
Dit topic is gesloten.