Postal 2 is er :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 724 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:39
mm toch draait ie volgens mij met de ut1 engine.. en volgens mij si de engine die wordt gebruikt geen garantie voor hoe het draait..

Strava | AP | IP | AW

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nou, ik heb hier wel een redelijk topsysteempje staan, al zeg ik het zelf.....
Amd Athlon xp 2000+, Radeon 8500, 384 Ram

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Da Monkey schreef op 20 april 2003 @ 22:55:
mm toch draait ie volgens mij met de ut1 engine.. en volgens mij si de engine die wordt gebruikt geen garantie voor hoe het draait..
Het draai op de ut2k3 engine want ut1 heeft bv de karma physics niet.

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

nou ik ben er zojuist uitgegooid met een errormessage met een "General fault"-error en nog een zooi cijfers en letters waar je u tegen zegt erachteraan :{

Was net onderweg om even over pa te pissen Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.pieters6/pics/bonk.gif

overigens kan het haast niet wezen dat ie op de ut1 engine draait, simpelweg omdat ie dan veel minder hoge systeemeisen zou hebben en zelfs op een p233 nog te draaien zou moeten zijn :)

Hoi

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:08
Het is zeker de unreal 2 engine, wnat hij heeft hardware vertex shading in de ini staan, en dat is ondenkbaar met de U1 engine

• Sjah
G33rt schreef op 20 April 2003 @ 17:02:
[...]

20-30 seconden? man, een UT2k3 map met meer details en 1,5x zo groot laad in 15 seconden. Het duurt hier trouwens tegen de 40.
Vreemd , je hebt een prima systeem, ik wel iets beter, maar dat het bij mij maar 10 duurt en bij jou 40 is vaag.

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Sjah schreef op 21 april 2003 @ 02:51:
Het is zeker de unreal 2 engine, wnat hij heeft hardware vertex shading in de ini staan, en dat is ondenkbaar met de U1 engine
Sjah schreef op 21 April 2003 @ 02:56:
[...]

Vreemd , je hebt een prima systeem, ik wel iets beter, maar dat het bij mij maar 10 duurt en bij jou 40 is vaag.
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

;)

[ Voor 28% gewijzigd door NoBody op 21-04-2003 05:59 ]

Hoi

• Sjah
Ja ik weet nog steeds niet hoe ik 2 posters moet quoten in 1 bericht (je hebt maar 1x de kans om quote knopje in te drukken)

Verwijderd

code:
1
[quote]bericht[/quote]

Zie ook de FAQ

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 08:23 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Sjah schreef op 21 April 2003 @ 08:14:
Ja ik weet nog steeds niet hoe ik 2 posters moet quoten in 1 bericht (je hebt maar 1x de kans om quote knopje in te drukken)
Ik quote altijd de eerste persoon en post dan het berichtje. Daarna druk ik op de quote-knop van het berichtje van die andere gast, kopieer de code naar het geheugen en annuleer dan het berichtje. Ik ga dan terug naar mijn bericht en edit het door de quote van die tweede gast erbij te plakken.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Ik heb een probleem:
Als ik het spel start, dan krijg ik eerst een error dat ik mijn videodrivers moet installeren. Ik klik dan vervolgens op cancel en vervolgens kom ik wel gewoon in het menu zonder grafische fouten.
Als ik daarna "new game" klik gaat het spel laden en als hij klaar is valt hij er zomaar uit met een lange error en is het spel afgesloten.
Ligt dit aan mijn videodrivers, of is het een ander probleem?

Bij voorbaat dank.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:30:
Ik heb een probleem:
Als ik het spel start, dan krijg ik eerst een error dat ik mijn videodrivers moet installeren. Ik klik dan vervolgens op cancel en vervolgens kom ik wel gewoon in het menu zonder grafische fouten.
Als ik daarna "new game" klik gaat het spel laden en als hij klaar is valt hij er zomaar uit met een lange error en is het spel afgesloten.
Ligt dit aan mijn videodrivers, of is het een ander probleem?
Als je een Nvidia kaart hebt, installeer dan eens de nieuwste WHQL Detonator drivers van hun site (www.nvidia.com). Daarmee zou het gewoon moeten kunnen. Verder is het natuurlijk handig om te weten welke videokaart je hebt.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:39
En uitgespeelt. Wel een zeer zwak einde moet ik zeggen.. je wordt door je wijf kapotgeknalt.. nou nou nou .. daar een hele week over doen? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Webgnome op 21-04-2003 23:21 . Reden: spoilertje geverft ]

Strava | AP | IP | AW

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:15

BM

Moderator Spielerij
En bedankt :(

;)

[ Voor 33% gewijzigd door The Will op 10-05-2003 00:31 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
mjah, beetje spoiler he :( |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Crash op 22-04-2003 14:36 ]

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Heb em net uitgespeelt, en ja, zonde van die spoiler hier. :(

Maar wees niet getreurt, wat er op het einde nog meer gebeurt is ook nog lekker hoor :)

Verwijderd

eborn schreef op 21 April 2003 @ 12:52:
[...]
Als je een Nvidia kaart hebt, installeer dan eens de nieuwste WHQL Detonator drivers van hun site (www.nvidia.com). Daarmee zou het gewoon moeten kunnen. Verder is het natuurlijk handig om te weten welke videokaart je hebt.
Bedankt voor je tip. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, maar ik krijg dezelfde error. Zou het misschien aan directx liggen? Op de cd staat versie 8.1, maar zelf draai ik versie 9.

Verwijderd

nee ik draai ook 9.

• Sjah
Dit bericht heb ik weggehaald , omdat ik het einde niet wil verraden (wat al verraden was, maargoed).

[ Voor 81% gewijzigd door Sjah op 24-04-2003 10:58 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:53

St@m

@ Your Service

zegt er nou ook nog een keer een vroutje, "that's impressive"als je je piem0l uit je broek haalt? En kun je dan van bil? :P Ze vinden die van mij iedere keer maar een kleintje..

Het valt wel op dat een heleboel burgers gewoon met shotguns en pistolen rondlopen :/ zieke wereld :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Leuk dat jullie hier het einde gaan vertellen :( :(. Jullie hebben ook een IQ van een goudvis zeg.

Verwijderd

Ik mis nog een aantal dingen maar die zijn eigenlijk te ziek om hier te posten :P

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

zijn er trouwens ook nog mensen hier die last hebben van wit geflikker tijdens het tussenladen :?

hij flikkert enorm wit tijdens het tussenladen en daarna is alles weer gewoon oké, dus een wereldramp is het niet... maar ben wel benieuwd of het een algemeen probleem is :)

mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik op Detonator 31.40 van Asus zelf draai, de eerste keer begon hij daar wel over te zeveren. Maarja 31.40 is nou éénmaal de laatste van Asus zelf en met die Detonator's van NVidia zelf is het complete refreshrate-gebeuren fucked up in de war :P

ik draai trouwens op DirectX 9... heb eigenlijk liever 8.1 omdat m'n GF4Ti4400 toch geen DX9-functies support', maar het staat er nou éénmaal op en ben te laks om 8.1 er weer op te zetten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door NoBody op 22-04-2003 01:22 ]

Hoi

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:56
Als ik me niet vergis is het de unreal tournement engine en niet de UT2k3 engine. Hij laad hier ook aardig lang (512ddr, amdxp 1800) en met een erg lang vuurspoor krijg een ook een ongewenste fps van rond de 2. :p

• Dennahz
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik vind het spel zwaar tegenvallen om eerlijk te zijn. Het is wel lekker grof enzo.. maar dat vake laden tussen de stukken door verpest imo een groot deel van de pret.
Als ik me niet vergis is het de unreal tournement engine en niet de UT2k3 engine. Hij laad hier ook aardig lang (512ddr, amdxp 1800) en met een erg lang vuurspoor krijg een ook een ongewenste fps van rond de 2.
Heb ik ook op mijn Athlon XP 1800.. icm een GF2MX400 that is..

Twitter

• KneoK
  • Laatst online: 03-11 17:05

KneoK

Not in a million lightyears

Features
• A psychological thriller with a punch line ending
Epic’s Unreal Warfare Engine
• Gary Coleman: Special Guest Star
• Liquid Dynamics: Pours, drips, runs and puddles
• AI: Sophisticated AI supports people and animal interactions
• POSTAL 2 is about humor with absurd, over-the-top, violent content
Als er NU nog iemand gaat roepen dat het spel op de Unreal 1 Engine of UT Engine loopt ga ik gillen !!!

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 22-04-2003 12:48 ]

• dr snuggles
  • Niet online
BioWEB schreef op 22 april 2003 @ 12:47:
[...]

Als er NU nog iemand gaat roepen dat het spel op de Unreal 1 Engine of UT Engine loopt ga ik gillen !!!
Volgens mij draait ie op een unreal 1 engine... ;) :P

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

eeek!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Sorry hoor , maar als je naar lichteffecten / aantal poly's etc etc kijkt doet het me anders extreem UT 1 achtig aan :P

Raku

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 09:31

Arfman

Drome!

Godallemachtig .. gaan ze vertellen wat er gebeurt als je het spel uitspeelt :r

Wie heeft het ook altijd weer over LTS zwakstromers ? Dit is volgens mij een perfect voorbeeld 8)7

Anyway .. je kunt best fun hebben met dit spel. Ga op een dak staan, pak je benzinekan, giet wat benzine rond het gebouw (totdat je van die grote plassen ziet), wacht tot er een paar mensjes in de buurt lopen, en gooi een lucifer ... })

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• KneoK
  • Laatst online: 03-11 17:05

KneoK

Not in a million lightyears

wwillem schreef op 22 April 2003 @ 13:50:
[...]

Volgens mij draait ie op een unreal 1 engine... ;) :P
GIL !!!
Eth3r3al schreef op 22 April 2003 @ 17:08:
Sorry hoor , maar als je naar lichteffecten / aantal poly's etc etc kijkt doet het me anders extreem UT 1 achtig aan :P
GIL !!!

;)

Verwijderd

waar kun je in de demo grenades en een jachtgeweer vinden?

Verwijderd

k dan, na dit topic helemaal te hebben doorgelezen (een vriend van me kon alleen maar over postal2 praten dus toen ik dit zach toch maar ff gelezen) maar na het filmpje van de 1e page @ dit topic was ik al verkocht aan dit spel, hoop dat ik hem gauw kan krijgen, echt uber dit ;) (alleen die olifanten zijn net tanks, beetje nep)

• Freek
  • Laatst online: 07-10 14:04
* Freek was al op wednesday

Maar nu dat een paar stoutje users het einde hebben veraden heb ik UNinstall shield maar opgestart :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Freek op 24-04-2003 11:19 ]

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

thacow schreef op 24 april 2003 @ 09:39:
* NoBody was al op wednesday

Maar nu dat een paar ************ het einde hebben veraden heb ik UNinstall shield maar opgestart :'(
niet dat ik het niet met je eens ben, maar ik zou die post maar even editten als ik jou was :{

Hoi

Verwijderd

Even wat van mijn ervaringen:

Afbeeldingslocatie: http://www.poep.net/meuk/postal1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.poep.net/meuk/postal2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.poep.net/meuk/postal3.jpg

• Dennahz

Dennahz

Lekker.. :9

Btw zonet ff Postal 1 gezien.. damn wat een verschil.. net GTA 1/2 view..

Twitter

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:20:
Even wat van mijn ervaringen:

*Screenies*
Heh heh, maarreh, zou jij echte jpg'tjes willen posten en geen enorm grote jpg'tjes (wat waarschijnlijk nog bmp'tjes zijn).

Met de meeste software om plaatjes te laten zien kan je jpg'tjes maken. Met photoshop krijg je een duidelijk betere kwaliteit dan met paint.

Verwijderd

jpg'tjes van 900kb+ :/

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-11 13:43
Kan iemand mij vertellen hoe ik in level 2 (Tuesday) bij de "Church" kom?

Weet niet hoe ik er moet komen :/

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
dinokiller schreef op 26 April 2003 @ 19:00:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in level 2 (Tuesday) bij de "Church" kom?

Weet niet hoe ik er moet komen :/
bij het treinstation links, en dan tussen die opgestapelde containers door :)

[ Voor 59% gewijzigd door Crash op 26-04-2003 19:29 ]

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

wwillem schreef op 20 April 2003 @ 18:46:
[...]

Maakte bij mij niks uit eerlijk gezegd.

In de postal2.ini vond ik trouwens dit:

[...]

Lijkt alsof er al multiplayer mode in zit gebakken :Y)
Zoals je op www.gopostal.com kan lezen zijn de versies in de winkel niet uitgerust met multiplayer, en brengt Running With Scissors binnenkort een multiplayerpatch uit.

• HuggyB
Als jullie mods willen dan moet je naar www.postalnetwork.org/meatlocker gaan

Ze zehhebn al 3 mods:

Multiplayer mod (buggy)
Damage mod (one shot kills, blood spuit als je iemand al raakt)
Golden Gunz (skin mod, waardeloos)

Maar ja, het is allemaal nog buggy.
En voor de beetje postal mensen hier zijn komt er volgens mij ook een drivable car mod aan... denk aan de BullDog in UT2K3.

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 14:27
ok, kleine kick.. ik zit met een probleem

ik wil, op de dag dinsdag, dat boek wegbrengen naar de bieb, ik kom daar dus binnen, staan daar van die demonstranten te demonstreren, maar ik kan niet vinden waar ik het boek precies moet inleveren, weet iemand dit?

• Klippy
  • Laatst online: 03-11 23:35

Klippy

Still Game

Ah ik heb 'm ook uit :)

Al paar dagen, maar was best lachen ja, einde ook wel droog :P
Nu ff wat mods en cheats testen :D

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• HIDMAN-X
  • Nu online

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Jesus wat is dit een vaag spel zeg, maar wel lache :+

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Shot00001.JPG
Voetballen met hoofden (zal helemaal leuk worden als je kan multiplayen _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Shot00002.JPG
Wow kijk dat kotsspoor 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Shot00004.JPG
Een echte pyromaan neemt ook zijn eigen huis/trailer flink onder handen. :7

Verwijderd

http://home.planet.nl/~dokma018/postal2multi.htm
3 pics met multiplayer , btw een beetje laggy maar dit is nog maar de 2e beta :D
nice dudes

Verwijderd

In de beschrijving van het spel staat er dat je eigenlijk het spel ook zonder geweld kan spelen . Maar volgens mij is dat onmogelijk. Ik zit nu in de tweede dag en ik heb al twee actiegroepen achter m'n kont aanzitten :(

Verwijderd

laats had ik iets vaags met postal.. ik piste kats benzine :) ik hoefde er geeneens een vlammetje bij te houden

• HIDMAN-X
  • Nu online

HIDMAN-X

Naja ik ben klaar.... echt bevredigend is de game niet maar het is wel even vermakelijk.
Scoresheet:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Shot00007.JPG

edit:
link naar grote versie link naar grote versie

En wat was jullie uiteindelijke score?

[ Voor 24% gewijzigd door HIDMAN-X op 06-05-2003 22:35 ]

• eborn
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 22:14:
laats had ik iets vaags met postal.. ik piste kats benzine :) ik hoefde er geeneens een vlammetje bij te houden
Laat me raden: je hebt 'm uitgespeeld? :) Zonder teveel te verklappen: je krijgt dan een paar extra opties ;)

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ook uitgespeeld ..... het geluid van die vallende poesjes is echt GEWELDIG ... :D :D multiplayer ????? waaar ?? ... hoe ???

... MMORPG Addict.

• Klippy
  • Laatst online: 03-11 23:35

Klippy

Still Game

eborn schreef op 06 May 2003 @ 23:44:
[...]
Laat me raden: je hebt 'm uitgespeeld? :) Zonder teveel te verklappen: je krijgt dan een paar extra opties ;)
Ow kut, ik heb 'm al lang uit, maar ben op slooptocht verder gegaan na de voorlaatste savegame, net voordat ik 'm uithad dus, werd gek van die mensen die op me schieten dus ik ga ff die andere opties kijken :D

Ik kom ook nu pas erachter dat je alternate fire met je handgranaten kan doen... Is echt geweldig :P
50 van die dingen op een stapeltje leggen, bij voorkeur ergens waar ook nog auto's staan en dan wachten totdat er iemand langsloopt en op dat stapeltje schieten :D
Vliegen zo hard weg, die zie je nooit meer terug :P
1 meneer ging door het dak van een gebebouw en ik heb nog ergens een vrouw teruggevonden 75 meter verderop :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

HIDMAN-X schreef op 06 May 2003 @ 22:21:
Naja ik ben klaar.... echt bevredigend is de game niet maar het is wel even vermakelijk.
Scoresheet:
[afbeelding]

edit:

jouw icoon past niet bij je :+

Hoi

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 06 May 2003 @ 23:51:
ook uitgespeeld ..... het geluid van die vallende poesjes is echt GEWELDIG ... :D :D multiplayer ????? waaar ?? ... hoe ???
http://www.postalnetwork.org/cgi-bin/dl/download.cgi?file=51
_/-\o_ :9

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

thanx ....lijkt me namenlijk wel lache ... :D
zijn er al public servers van ?

[ Voor 27% gewijzigd door CRiMiNaL op 07-05-2003 11:46 ]

... MMORPG Addict.

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:43

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:21:
hehel 1 was lauw, 2 is hopelijk ook zo lauw, aan de screens te zien is het gelukkig nog wel lekker bloederig, alleen jammer da ze verouderde Unreal Warfare Engine, gebruiken, maarja da maakt ook geen tiet uit, deel 1 was ook nie grafisch super, maar gameplay was wel goed... dus ik xie wel.... beetje kill kill killen , heb ik wel weer zin in :).
1 heb ik nog nooit gespeeld, kijkuh wat deel 2 dan voor me doet en hopelijk is ie _/-\o_ _/-\o_

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lol heb net Postal 2 uitgespeeld vondt er eigenlijk niet zoveel aan. Het is wel lkkr hersenloos schieten en sadistisch zijn. Is ook wel leuk dat je enhanched mode krijgt als je het uitspeelt. Maar om er nou over naar huis te schrijven.......... dat ook weer niet

Xbox Live ID:Notna8310

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Newjersey schreef op 03 May 2003 @ 20:20:
ok, kleine kick.. ik zit met een probleem

ik wil, op de dag dinsdag, dat boek wegbrengen naar de bieb, ik kom daar dus binnen, staan daar van die demonstranten te demonstreren, maar ik kan niet vinden waar ik het boek precies moet inleveren, weet iemand dit?
/me Woeps dubbele post :P

bij de demonstanten de trap op naar links, dan links de deur door een stukkie rechtdoor en dan vervolgens weer naar links als het goed is ben je er dan :)

offtopic:
Misschien dat het een beetje onduidelijk is, maar ik kan het niet anders omschrijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 07-05-2003 14:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• MartijnA3
  • Laatst online: 27-10 23:12
Of je kijkt gewoon precies op je map, zorg dat je in het midden van het omcirkelde gedeelte op je map zit. :)

iRacing Profiel

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 07 May 2003 @ 11:45:
thanx ....lijkt me namenlijk wel lache ... :D
zijn er al public servers van ?
nee nog niet , er zit ook nog geen server browser in O-)
maar ik zet wel eens een server op , en dan via ip connecten
wel laggy (niet aan mijn adsl) maar gewoon het multiplayer zelf

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:38

Maxow

Hidden Sound System

Postal2 gebruikt net als UT2003, port 7777. Toen net ff met andere gast gespeeld, en op zich is het best komisch om postal2 MP te doen :X

[ Voor 78% gewijzigd door Maxow op 07-05-2003 15:42 ]

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 14:27
Afbeeldingslocatie: http://members1.arnhem.chello.nl/~l.trip/postal.jpg

d'is mijn score :)

• MartijnA3
Sorry, maar ook getekend naakt willen we hier niet hebben, lees de FAQ er nog even op na. :)

[ Voor 99% gewijzigd door The Will op 09-05-2003 00:44 ]

iRacing Profiel

• HIDMAN-X
  • Nu online

HIDMAN-X

Nu nog 1 van zijn pielemuis.
Want censored vind ik niet echt passen in dit geheel.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
HIDMAN-X schreef op 08 May 2003 @ 10:37:
You gay-person ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Freek
HIDMAN-X schreef op 06 mei 2003 @ 22:21:
Scoresheet:
[afbeelding]

edit:

Je hebt nogal wat gepist :+

• HIDMAN-X
  • Nu online

HIDMAN-X

thacow schreef op 08 May 2003 @ 12:24:
[...]

Je hebt nogal wat gepist :+
:7 Ik heb nogal vaak tussen een hoopje brandende lijken gestaan dus pist ik de hele tijd over mezelf heen om niet zelf in de fik te vliegen.
En ja iedere boerenkinkel die even niet op zat te letten heb ik ook meteen even ondergesproeid >:)

offtopic:
Vanitas: I am gay so watch your back >:)

• Freek
HIDMAN-X schreef op 08 mei 2003 @ 13:31:
[...]

:7 Ik heb nogal vaak tussen een hoopje brandende lijken gestaan dus pist ik de hele tijd over mezelf heen om niet zelf in de fik te vliegen.
En ja iedere boerenkinkel die even niet op zat te letten heb ik ook meteen even ondergesproeid >:)

offtopic:
Als je in de fik staat en je pist over jezelf heen hoor je eerst zo 'ahhh en dan gorgel pfhuw :r ' en dat soort dingen. Echt gaaf, jammer alleen van die gasten die het einde hebben veraden en dat het spel zo snel gaat vervelen :(

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
* Peedy is bezig een verzameling stringetjes-met-dode-chicks-eraan-screenies te maken :)

Verwijderd

Zit nu op Wednesday.. vond het wel sick, dat pak dat je kreeg.. :D

• MartijnA3
Je bedoelt toen je gekleed was als "the gimp" uit Pulp Fiction? ;)

iRacing Profiel

• Dennahz

Dennahz

HIDMAN-X schreef op 08 May 2003 @ 10:37:
Je hebt wel gelijk, ALLES kan in dat spel.. maar zoeits censureren ze.. |:(

Typisch Amerika.. maar ach ik ga me er niet druk om maken :X :+

[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 09-05-2003 08:22 ]

Twitter

Verwijderd

MartijnA3 schreef op 09 May 2003 @ 08:15:
Je bedoelt toen je gekleed was als "the gimp" uit Pulp Fiction? ;)
Ja. maar ik dacht, dat zeg ik niet want dan weet iedereen dat natuurlijk die dat spel nog moet spelen. Is namelijk wel een grappige toevoeging.. een surprise... 8)7

• MartijnA3
Was al een keer eerder gemeld in dit topic geloof ik, dus een geheim zal het niet zijn. ;) Kwam 'm ook tegen in een discotheek trouwens.

iRacing Profiel

Verwijderd

Wat hebben jullie weinig mensen geroosterd? Volgens mij heb ik inmiddels die halve stad al 5x keer totaal in de fik gezet... >:) Ik ben echt een pyromaan, dat weet ik wel na het spelen van dit spel.

Verwijderd

MartijnA3 schreef op 09 mei 2003 @ 12:24:
Was al een keer eerder gemeld in dit topic geloof ik, dus een geheim zal het niet zijn. ;) Kwam 'm ook tegen in een discotheek trouwens.
In "Fire in The Hole" >:) .. toen ik die zag (voor Wednesday) had ik zoiets.. das minder voor em.. :D

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32

me1299

$ondertitel

Notna schreef op 07 mei 2003 @ 14:00:
Lol heb net Postal 2 uitgespeeld vondt er eigenlijk niet zoveel aan. Het is wel lkkr hersenloos schieten en sadistisch zijn. Is ook wel leuk dat je enhanched mode krijgt als je het uitspeelt. Maar om er nou over naar huis te schrijven.......... dat ook weer niet
enhanched mode??? Waar zie ik dat terug dan? Als ik na het uitspelen new game doe staan er nog steeds alleen maar een lijstje met moeilijksheidsgraadjes. Verder is er nix veranderd volgens mij?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• eborn
DeathKnight schreef op 11 May 2003 @ 18:35:
enhanched mode??? Waar zie ik dat terug dan? Als ik na het uitspelen new game doe staan er nog steeds alleen maar een lijstje met moeilijksheidsgraadjes. Verder is er nix veranderd volgens mij?
Onder New Game komt als het goed is een extra optie te staan.

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

eborn schreef op 11 May 2003 @ 18:58:
[...]
Onder New Game komt als het goed is een extra optie te staan.
je kan bij Megagames ook een patch krijgen die het menu "forceert" O-)

Hoi

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32

me1299

$ondertitel

NoBody schreef op 11 May 2003 @ 19:59:
[...]

je kan bij yadibla ook een patch krijgen die het menu "forceert" O-)
Thanx, want ik had hem toch echt uitgespeeld. Maar die optie staat hier niet :?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• eborn
DeathKnight schreef op 11 mei 2003 @ 20:31:
Thanx, want ik had hem toch echt uitgespeeld. Maar die optie staat hier niet :?
Dat is vreemd. Ik heb het spel gisteren pas afgerond, maar had daarvoor al die patch gedraaid. Dus bij mij stond het er al ;)

Verwijderd

Volgens mij moet je een bepaalde aantal minimale kills hebben voordat je die enh mode krijg. Ik had er z'n 890 kills aan het eind :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 20:52 ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 12:46
Sorry voor de kick, maar dit spel is echt lache :D.

Vooral bij die petities signen:
< Hello would you please sign mij petition?
> No I'm sorry.
< Look just sign the damn petition.
> Leave me alone.
< Sign the petition or I'll kill your wife and burn your house flat!
> Oke sounds cool.

8)7.

Alleen die laadtijden zijn wat minder :(.

tvw

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
de eerste 5 minuten vond ik leuk daarna werd het spel hoogstens irritant vanwege die laadtijden

10100111001

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Maakt het uit of je Gary Coleman in die winkel neerschiet of niet ?
Ik ben sympathiek geweest en hem geholpen met flikken neerknallen :p

• HuggyB
Ik heb 10 granaten onder Gary z'n tafel gezet. Heb em daarna geholpen met het killen van "flikken". :)

Toen het gevecht over was en Gary weer terug ging om boeken te verkopen vloog hij bij aankomst tegen het plafond aan :p

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
HIDMAN-X schreef op 08 May 2003 @ 13:31:
[...]
offtopic:
offtopic:
Back off!!! Don't come any closer!!

Maar ff weer on topic.
Ik vind het wel een leuk, maar sommige dingen waren echt fake (2x schieten op een auto en hij explodeert enzo)
Gewoon lekker aggeresief zijn, maar nu doe ik dit bij Vice City!! >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
EXE-cuter schreef op 02 juni 2003 @ 21:43:
Maakt het uit of je Gary Coleman in die winkel neerschiet of niet ?
Ik ben sympathiek geweest en hem geholpen met flikken neerknallen :p
ik ging eerst in de rij staan maar als je dan aan de beurt was zei hij gewoon next plz dus ik had zijn hoofd eraf gehakt met een schep :-/

10100111001

Verwijderd

Nou ik krijg em nog steeds niet aan de praat. Als ik het eerste level wil laden krijge ik deze error:

Assertion failed: InPos<=Size [File:..\..\Core\Inc\FFileManagerWindows.h] [Line: 57]

History: FArchiveFileReader::Seek <- ULinkerLoad::Seek <- LoadImportMap <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel Intro.fuk) <- VerifyPackages <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Ik heb geen id wat ik er mee aanmoet... een van jullie een oplossing???

• Maxow
  • Laatst online: 12:38

Maxow

Hidden Sound System

Ik moet zeggen dat die gasten va RWS wel gevoel voor humor hebben. Ze hebben nu een patch uitgebracht en je raad nooit welke versie er van maakt.... v1337 :X

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

Hi,

Kan iemand mij zijn timb.utx (uit folder textures) mischien geven d.m.v een link ofzo om te dloaden want die heb ik perongeluk gedelete en ik ben me cd kwijt :'(

PLZZZ HELP MIJ!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Voor 17% gewijzigd door b3ta op 21-07-2003 12:15 ]

Verwijderd

Hoe zit het met share the pain. Iemand lag gespeelt >:) lekker sick lijkt me dt :D

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb share the pain single player uitgespeeld, maar volgens mij is deze een exacte kopie van P2... maar het ging ook om de multiplayer dacht ik... nog niet geprobeert :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

heb hem wel al, maar moet hem nog steeds installeren Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bloos.gif

Schijnt dat het probleem met de laadtijden ook grotendeels opgelost zou moeten zijn :?

bij een gebrek aan een apart topic voor deze uitbreiding, hier maar even de "changelog" :)
* Includes an enhanced version of the original single player game with:
- New "Weapon of Mass Destruction"
- New difficulty modes: "Insano" and "They hate me"
- New levels: "Underhub" and "Tora Bora"
- Faster load times!

Multiplayer:

* 4 Game types:
- Snatch: featuring the Postal Babes! Snatch the enemy's babe and SCORE!
- Grab: 10 bags, each makes you stronger than the last! battle to get
them all!
- Deathmatch: Choose from 25 characters including the Gimp and Gary
Coleman!
- Team Deathmatch: Choose from 19 outrageous teams including
Team Taliban and The Rednecks!

* 14 new levels including multiplayer enhanced variations on landmarks
from the single player game and new environments!
* In-game server browser
* Dedicated and non-dedicated server modes
* Customizeable game settings, modifiers to enhance the game types
* Next generation level editior- make your own maps!

[ Voor 75% gewijzigd door NoBody op 30-12-2003 20:11 ]

Hoi

• HuggyB
Die load tijden waren al ingekort met de 1337 patch. Overigens waren al die features al met de patch meegekomen..

Tja... Share The Pain. Het zou eigenlijk gratis beschikbaar moeten zijn, maar de winkels wilden de patch niet in de schappen leggen als je het ook gratis kon downloaden. Dus het hele gratis gebeuren hebben ze gewoon geschrapt. :| Mooie beloftes.
Het is nu nog helemaal niet te doen. Ze hebben problemen met het uitbrengen daarvan in europa, en ik zie het echt niet zitten om op amerikaanse servers te gaan zitten spelen. Een ping van 100 en Share The Pain gaat al zitten warpen en flippen en noem maar op.

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Laat het me zo stellen : In het weekend op een lanparty gespeeld en me reuzegoed geamuzeerd , maar het spel is technisch gezien BUCHT en dat maakt het soms zelfs leuk. (niet op esc kunnen drukken , bots die met ieder level verminderen , dingen die gewoonweg niet werken enz...)

Wel origineel spel in multiplayer. Snatch the babe yeaaaahhh :D

Verwijderd

Maja ik heb hem kuch kuch *gedownload* :$ Hoe zit het verder. Cd-key nodig ofzo ?
Wat voor sicks kan je nog meer doen in de add-on >:)

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

heb hem een paar uur geleden ff gedaan met iemand, wel geinig op zich... elkaar met dooie koeienkoppen bekogelen >:)

en nee er is totaal niets met cd-keys aan verbonden (die hoef je tijdens de installatie dan ook niet op te geven), de netwerk engine van Unreal Tournament wordt gebruikt :)

Maar maakt dat wat uit? We hebben hem toch allemaal wel legaal O-)

Hoi

Verwijderd

NoBody schreef op 31 december 2003 @ 07:58:
heb hem een paar uur geleden ff gedaan met iemand, wel geinig op zich... elkaar met dooie koeienkoppen bekogelen >:)

en nee er is totaal niets met cd-keys aan verbonden (die hoef je tijdens de installatie dan ook niet op te geven), de netwerk engine van Unreal Tournament wordt gebruikt :)

Maar maakt dat wat uit? We hebben hem toch allemaal wel legaal O-)
}:o <=== Arme koeien ;)
Zo tehoren is ie fun ^_^
FFe installen
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste