Amd Athlon xp 2000+, Radeon 8500, 384 Ram
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Het draai op de ut2k3 engine want ut1 heeft bv de karma physics niet.Da Monkey schreef op 20 april 2003 @ 22:55:
mm toch draait ie volgens mij met de ut1 engine.. en volgens mij si de engine die wordt gebruikt geen garantie voor hoe het draait..
Was net onderweg om even over pa te pissen

overigens kan het haast niet wezen dat ie op de ut1 engine draait, simpelweg omdat ie dan veel minder hoge systeemeisen zou hebben en zelfs op een p233 nog te draaien zou moeten zijn
Hoi
Vreemd , je hebt een prima systeem, ik wel iets beter, maar dat het bij mij maar 10 duurt en bij jou 40 is vaag.G33rt schreef op 20 April 2003 @ 17:02:
[...]
20-30 seconden? man, een UT2k3 map met meer details en 1,5x zo groot laad in 15 seconden. Het duurt hier trouwens tegen de 40.
Sjah schreef op 21 april 2003 @ 02:51:
Het is zeker de unreal 2 engine, wnat hij heeft hardware vertex shading in de ini staan, en dat is ondenkbaar met de U1 engine
Sjah schreef op 21 April 2003 @ 02:56:
[...]
Vreemd , je hebt een prima systeem, ik wel iets beter, maar dat het bij mij maar 10 duurt en bij jou 40 is vaag.
[ Voor 28% gewijzigd door NoBody op 21-04-2003 05:59 ]
Hoi
Verwijderd
1
 | [quote]bericht[/quote]  | 
Zie ook de FAQ
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 08:23 ]
Ik quote altijd de eerste persoon en post dan het berichtje. Daarna druk ik op de quote-knop van het berichtje van die andere gast, kopieer de code naar het geheugen en annuleer dan het berichtje. Ik ga dan terug naar mijn bericht en edit het door de quote van die tweede gast erbij te plakken.Sjah schreef op 21 April 2003 @ 08:14:
Ja ik weet nog steeds niet hoe ik 2 posters moet quoten in 1 bericht (je hebt maar 1x de kans om quote knopje in te drukken)
Verwijderd
Als ik het spel start, dan krijg ik eerst een error dat ik mijn videodrivers moet installeren. Ik klik dan vervolgens op cancel en vervolgens kom ik wel gewoon in het menu zonder grafische fouten.
Als ik daarna "new game" klik gaat het spel laden en als hij klaar is valt hij er zomaar uit met een lange error en is het spel afgesloten.
Ligt dit aan mijn videodrivers, of is het een ander probleem?
Bij voorbaat dank.
Als je een Nvidia kaart hebt, installeer dan eens de nieuwste WHQL Detonator drivers van hun site (www.nvidia.com). Daarmee zou het gewoon moeten kunnen. Verder is het natuurlijk handig om te weten welke videokaart je hebt.Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:30:
Ik heb een probleem:
Als ik het spel start, dan krijg ik eerst een error dat ik mijn videodrivers moet installeren. Ik klik dan vervolgens op cancel en vervolgens kom ik wel gewoon in het menu zonder grafische fouten.
Als ik daarna "new game" klik gaat het spel laden en als hij klaar is valt hij er zomaar uit met een lange error en is het spel afgesloten.
Ligt dit aan mijn videodrivers, of is het een ander probleem?
En bedanktDa Monkey schreef op 21 april 2003 @ 17:08:
Spoiler removed.
[ Voor 33% gewijzigd door The Will op 10-05-2003 00:31 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar wees niet getreurt, wat er op het einde nog meer gebeurt is ook nog lekker hoor
Verwijderd
Bedankt voor je tip. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, maar ik krijg dezelfde error. Zou het misschien aan directx liggen? Op de cd staat versie 8.1, maar zelf draai ik versie 9.eborn schreef op 21 April 2003 @ 12:52:
[...]
Als je een Nvidia kaart hebt, installeer dan eens de nieuwste WHQL Detonator drivers van hun site (www.nvidia.com). Daarmee zou het gewoon moeten kunnen. Verder is het natuurlijk handig om te weten welke videokaart je hebt.
[ Voor 81% gewijzigd door Sjah op 24-04-2003 10:58 ]
Het valt wel op dat een heleboel burgers gewoon met shotguns en pistolen rondlopen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
hij flikkert enorm wit tijdens het tussenladen en daarna is alles weer gewoon oké, dus een wereldramp is het niet... maar ben wel benieuwd of het een algemeen probleem is
mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik op Detonator 31.40 van Asus zelf draai, de eerste keer begon hij daar wel over te zeveren. Maarja 31.40 is nou éénmaal de laatste van Asus zelf en met die Detonator's van NVidia zelf is het complete refreshrate-gebeuren fucked up in de war
ik draai trouwens op DirectX 9... heb eigenlijk liever 8.1 omdat m'n GF4Ti4400 toch geen DX9-functies support', maar het staat er nou éénmaal op en ben te laks om 8.1 er weer op te zetten
[ Voor 16% gewijzigd door NoBody op 22-04-2003 01:22 ]
Hoi
Heb ik ook op mijn Athlon XP 1800.. icm een GF2MX400 that is..Als ik me niet vergis is het de unreal tournement engine en niet de UT2k3 engine. Hij laad hier ook aardig lang (512ddr, amdxp 1800) en met een erg lang vuurspoor krijg een ook een ongewenste fps van rond de 2.
Als er NU nog iemand gaat roepen dat het spel op de Unreal 1 Engine of UT Engine loopt ga ik gillen !!!Features
• A psychological thriller with a punch line ending
• Epic’s Unreal Warfare Engine
• Gary Coleman: Special Guest Star
• Liquid Dynamics: Pours, drips, runs and puddles
• AI: Sophisticated AI supports people and animal interactions
• POSTAL 2 is about humor with absurd, over-the-top, violent content
[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 22-04-2003 12:48 ]
Volgens mij draait ie op een unreal 1 engine...BioWEB schreef op 22 april 2003 @ 12:47:
[...]
Als er NU nog iemand gaat roepen dat het spel op de Unreal 1 Engine of UT Engine loopt ga ik gillen !!!
Raku
Wie heeft het ook altijd weer over LTS zwakstromers ? Dit is volgens mij een perfect voorbeeld
Anyway .. je kunt best fun hebben met dit spel. Ga op een dak staan, pak je benzinekan, giet wat benzine rond het gebouw (totdat je van die grote plassen ziet), wacht tot er een paar mensjes in de buurt lopen, en gooi een lucifer ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
GIL !!!
GIL !!!Eth3r3al schreef op 22 April 2003 @ 17:08:
Sorry hoor , maar als je naar lichteffecten / aantal poly's etc etc kijkt doet het me anders extreem UT 1 achtig aan
Verwijderd
Maar nu dat een paar stoutje users het einde hebben veraden heb ik UNinstall shield maar opgestart
[ Voor 12% gewijzigd door Freek op 24-04-2003 11:19 ]
niet dat ik het niet met je eens ben, maar ik zou die post maar even editten als ik jou wasthacow schreef op 24 april 2003 @ 09:39:
* NoBody was al op wednesday
Maar nu dat een paar ************ het einde hebben veraden heb ik UNinstall shield maar opgestart
Hoi
Lekker..Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:20:
Even wat van mijn ervaringen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Btw zonet ff Postal 1 gezien.. damn wat een verschil.. net GTA 1/2 view..
Heh heh, maarreh, zou jij echte jpg'tjes willen posten en geen enorm grote jpg'tjes (wat waarschijnlijk nog bmp'tjes zijn).
Met de meeste software om plaatjes te laten zien kan je jpg'tjes maken. Met photoshop krijg je een duidelijk betere kwaliteit dan met paint.
Weet niet hoe ik er moet komen
bij het treinstation links, en dan tussen die opgestapelde containers doordinokiller schreef op 26 April 2003 @ 19:00:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in level 2 (Tuesday) bij de "Church" kom?
Weet niet hoe ik er moet komen
[ Voor 59% gewijzigd door Crash op 26-04-2003 19:29 ]
Zoals je op www.gopostal.com kan lezen zijn de versies in de winkel niet uitgerust met multiplayer, en brengt Running With Scissors binnenkort een multiplayerpatch uit.wwillem schreef op 20 April 2003 @ 18:46:
[...]
Maakte bij mij niks uit eerlijk gezegd.
In de postal2.ini vond ik trouwens dit:
[...]
Lijkt alsof er al multiplayer mode in zit gebakken
Ze zehhebn al 3 mods:
Multiplayer mod (buggy)
Damage mod (one shot kills, blood spuit als je iemand al raakt)
Golden Gunz (skin mod, waardeloos)
Maar ja, het is allemaal nog buggy.
En voor de beetje postal mensen hier zijn komt er volgens mij ook een drivable car mod aan... denk aan de BullDog in UT2K3.
ik wil, op de dag dinsdag, dat boek wegbrengen naar de bieb, ik kom daar dus binnen, staan daar van die demonstranten te demonstreren, maar ik kan niet vinden waar ik het boek precies moet inleveren, weet iemand dit?
Al paar dagen, maar was best lachen ja, einde ook wel droog
Nu ff wat mods en cheats testen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Voetballen met hoofden (zal helemaal leuk worden als je kan multiplayen
Wow kijk dat kotsspoor
Een echte pyromaan neemt ook zijn eigen huis/trailer flink onder handen.
Verwijderd
3 pics met multiplayer , btw een beetje laggy maar dit is nog maar de 2e beta
nice dudes
Verwijderd
Verwijderd
Scoresheet:
link naar grote versie link naar grote versie
En wat was jullie uiteindelijke score?
[ Voor 24% gewijzigd door HIDMAN-X op 06-05-2003 22:35 ]
Laat me raden: je hebt 'm uitgespeeld?Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 22:14:
laats had ik iets vaags met postal.. ik piste kats benzineik hoefde er geeneens een vlammetje bij te houden
... MMORPG Addict.
Ow kut, ik heb 'm al lang uit, maar ben op slooptocht verder gegaan na de voorlaatste savegame, net voordat ik 'm uithad dus, werd gek van die mensen die op me schieten dus ik ga ff die andere opties kijkeneborn schreef op 06 May 2003 @ 23:44:
[...]
Laat me raden: je hebt 'm uitgespeeld?Zonder teveel te verklappen: je krijgt dan een paar extra opties
Ik kom ook nu pas erachter dat je alternate fire met je handgranaten kan doen... Is echt geweldig
50 van die dingen op een stapeltje leggen, bij voorkeur ergens waar ook nog auto's staan en dan wachten totdat er iemand langsloopt en op dat stapeltje schieten
Vliegen zo hard weg, die zie je nooit meer terug
1 meneer ging door het dak van een gebebouw en ik heb nog ergens een vrouw teruggevonden 75 meter verderop
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
jouw icoon past niet bij jeHIDMAN-X schreef op 06 May 2003 @ 22:21:
Naja ik ben klaar.... echt bevredigend is de game niet maar het is wel even vermakelijk.
Scoresheet:
[afbeelding]
edit:
Hoi
Verwijderd
http://www.postalnetwork.org/cgi-bin/dl/download.cgi?file=51CRiMiNaL schreef op 06 May 2003 @ 23:51:
ook uitgespeeld ..... het geluid van die vallende poesjes is echt GEWELDIG ...![]()
multiplayer ????? waaar ?? ... hoe ???
zijn er al public servers van ?
[ Voor 27% gewijzigd door CRiMiNaL op 07-05-2003 11:46 ]
... MMORPG Addict.
1 heb ik nog nooit gespeeld, kijkuh wat deel 2 dan voor me doet en hopelijk is ieVerwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:21:
hehel 1 was lauw, 2 is hopelijk ook zo lauw, aan de screens te zien is het gelukkig nog wel lekker bloederig, alleen jammer da ze verouderde Unreal Warfare Engine, gebruiken, maarja da maakt ook geen tiet uit, deel 1 was ook nie grafisch super, maar gameplay was wel goed... dus ik xie wel.... beetje kill kill killen , heb ik wel weer zin in.
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
/me Woeps dubbele postNewjersey schreef op 03 May 2003 @ 20:20:
ok, kleine kick.. ik zit met een probleem
ik wil, op de dag dinsdag, dat boek wegbrengen naar de bieb, ik kom daar dus binnen, staan daar van die demonstranten te demonstreren, maar ik kan niet vinden waar ik het boek precies moet inleveren, weet iemand dit?
bij de demonstanten de trap op naar links, dan links de deur door een stukkie rechtdoor en dan vervolgens weer naar links als het goed is ben je er dan
Misschien dat het een beetje onduidelijk is, maar ik kan het niet anders omschrijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 07-05-2003 14:05 ]
Verwijderd
nee nog niet , er zit ook nog geen server browser inCRiMiNaL schreef op 07 May 2003 @ 11:45:
thanx ....lijkt me namenlijk wel lache ...
zijn er al public servers van ?
maar ik zet wel eens een server op , en dan via ip connecten
wel laggy (niet aan mijn adsl) maar gewoon het multiplayer zelf
[ Voor 78% gewijzigd door Maxow op 07-05-2003 15:42 ]
[ Voor 99% gewijzigd door The Will op 09-05-2003 00:44 ]
Want censored vind ik niet echt passen in dit geheel.
You gay-personHIDMAN-X schreef op 08 May 2003 @ 10:37:
Nu nog 1 van zijn pielemuis.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je hebt nogal wat gepistHIDMAN-X schreef op 06 mei 2003 @ 22:21:
Naja ik ben klaar.... echt bevredigend is de game niet maar het is wel even vermakelijk.
Scoresheet:
[afbeelding]
edit:
En ja iedere boerenkinkel die even niet op zat te letten heb ik ook meteen even ondergesproeid
Vanitas: I am gay so watch your back
Als je in de fik staat en je pist over jezelf heen hoor je eerst zo 'ahhh en dan gorgel pfhuwHIDMAN-X schreef op 08 mei 2003 @ 13:31:
[...]
Ik heb nogal vaak tussen een hoopje brandende lijken gestaan dus pist ik de hele tijd over mezelf heen om niet zelf in de fik te vliegen.
En ja iedere boerenkinkel die even niet op zat te letten heb ik ook meteen even ondergesproeid![]()
offtopic:
Vanitas: I am gay so watch your back
Je hebt wel gelijk, ALLES kan in dat spel.. maar zoeits censureren ze..HIDMAN-X schreef op 08 May 2003 @ 10:37:
Nu nog 1 van zijn pielemuis.
Typisch Amerika.. maar ach ik ga me er niet druk om maken
[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 09-05-2003 08:22 ]
Verwijderd
Ja. maar ik dacht, dat zeg ik niet want dan weet iedereen dat natuurlijk die dat spel nog moet spelen. Is namelijk wel een grappige toevoeging.. een surprise...MartijnA3 schreef op 09 May 2003 @ 08:15:
Je bedoelt toen je gekleed was als "the gimp" uit Pulp Fiction?
Verwijderd
Verwijderd
In "Fire in The Hole"MartijnA3 schreef op 09 mei 2003 @ 12:24:
Was al een keer eerder gemeld in dit topic geloof ik, dus een geheim zal het niet zijn.Kwam 'm ook tegen in een discotheek trouwens.
enhanched mode??? Waar zie ik dat terug dan? Als ik na het uitspelen new game doe staan er nog steeds alleen maar een lijstje met moeilijksheidsgraadjes. Verder is er nix veranderd volgens mij?Notna schreef op 07 mei 2003 @ 14:00:
Lol heb net Postal 2 uitgespeeld vondt er eigenlijk niet zoveel aan. Het is wel lkkr hersenloos schieten en sadistisch zijn. Is ook wel leuk dat je enhanched mode krijgt als je het uitspeelt. Maar om er nou over naar huis te schrijven.......... dat ook weer niet
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Onder New Game komt als het goed is een extra optie te staan.DeathKnight schreef op 11 May 2003 @ 18:35:
enhanched mode??? Waar zie ik dat terug dan? Als ik na het uitspelen new game doe staan er nog steeds alleen maar een lijstje met moeilijksheidsgraadjes. Verder is er nix veranderd volgens mij?
je kan bij Megagames ook een patch krijgen die het menu "forceert"eborn schreef op 11 May 2003 @ 18:58:
[...]
Onder New Game komt als het goed is een extra optie te staan.
Hoi
Thanx, want ik had hem toch echt uitgespeeld. Maar die optie staat hier nietNoBody schreef op 11 May 2003 @ 19:59:
[...]
je kan bij yadibla ook een patch krijgen die het menu "forceert"
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat is vreemd. Ik heb het spel gisteren pas afgerond, maar had daarvoor al die patch gedraaid. Dus bij mij stond het er alDeathKnight schreef op 11 mei 2003 @ 20:31:
Thanx, want ik had hem toch echt uitgespeeld. Maar die optie staat hier niet
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 20:52 ]
Vooral bij die petities signen:
< Hello would you please sign mij petition?
> No I'm sorry.
< Look just sign the damn petition.
> Leave me alone.
< Sign the petition or I'll kill your wife and burn your house flat!
> Oke sounds cool.
Alleen die laadtijden zijn wat minder
tvw
10100111001
Ik ben sympathiek geweest en hem geholpen met flikken neerknallen
Toen het gevecht over was en Gary weer terug ging om boeken te verkopen vloog hij bij aankomst tegen het plafond aan
Back off!!! Don't come any closer!!
Maar ff weer on topic.
Ik vind het wel een leuk, maar sommige dingen waren echt fake (2x schieten op een auto en hij explodeert enzo)
Gewoon lekker aggeresief zijn, maar nu doe ik dit bij Vice City!!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik ging eerst in de rij staan maar als je dan aan de beurt was zei hij gewoon next plz dus ik had zijn hoofd eraf gehakt met een schep :-/EXE-cuter schreef op 02 juni 2003 @ 21:43:
Maakt het uit of je Gary Coleman in die winkel neerschiet of niet ?
Ik ben sympathiek geweest en hem geholpen met flikken neerknallen
10100111001
Verwijderd
Assertion failed: InPos<=Size [File:..\..\Core\Inc\FFileManagerWindows.h] [Line: 57]
History: FArchiveFileReader::Seek <- ULinkerLoad::Seek <- LoadImportMap <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- ULinkerLoad::VerifyImport <- ValidateImports <- ULinkerLoad::Verify <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel Intro.fuk) <- VerifyPackages <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ik heb geen id wat ik er mee aanmoet... een van jullie een oplossing???
Kan iemand mij zijn timb.utx (uit folder textures) mischien geven d.m.v een link ofzo om te dloaden want die heb ik perongeluk gedelete en ik ben me cd kwijt
PLZZZ HELP MIJ!!!
[ Voor 17% gewijzigd door b3ta op 21-07-2003 12:15 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Schijnt dat het probleem met de laadtijden ook grotendeels opgelost zou moeten zijn
bij een gebrek aan een apart topic voor deze uitbreiding, hier maar even de "changelog"
* Includes an enhanced version of the original single player game with:
- New "Weapon of Mass Destruction"
- New difficulty modes: "Insano" and "They hate me"
- New levels: "Underhub" and "Tora Bora"
- Faster load times!
Multiplayer:
* 4 Game types:
- Snatch: featuring the Postal Babes! Snatch the enemy's babe and SCORE!
- Grab: 10 bags, each makes you stronger than the last! battle to get
them all!
- Deathmatch: Choose from 25 characters including the Gimp and Gary
Coleman!
- Team Deathmatch: Choose from 19 outrageous teams including
Team Taliban and The Rednecks!
* 14 new levels including multiplayer enhanced variations on landmarks
from the single player game and new environments!
* In-game server browser
* Dedicated and non-dedicated server modes
* Customizeable game settings, modifiers to enhance the game types
* Next generation level editior- make your own maps!
[ Voor 75% gewijzigd door NoBody op 30-12-2003 20:11 ]
Hoi
Tja... Share The Pain. Het zou eigenlijk gratis beschikbaar moeten zijn, maar de winkels wilden de patch niet in de schappen leggen als je het ook gratis kon downloaden. Dus het hele gratis gebeuren hebben ze gewoon geschrapt.
Het is nu nog helemaal niet te doen. Ze hebben problemen met het uitbrengen daarvan in europa, en ik zie het echt niet zitten om op amerikaanse servers te gaan zitten spelen. Een ping van 100 en Share The Pain gaat al zitten warpen en flippen en noem maar op.
Wel origineel spel in multiplayer. Snatch the babe yeaaaahhh
Verwijderd
Wat voor sicks kan je nog meer doen in de add-on
en nee er is totaal niets met cd-keys aan verbonden (die hoef je tijdens de installatie dan ook niet op te geven), de netwerk engine van Unreal Tournament wordt gebruikt
Maar maakt dat wat uit? We hebben hem toch allemaal wel legaal
Hoi
Verwijderd
}:o <=== Arme koeienNoBody schreef op 31 december 2003 @ 07:58:
heb hem een paar uur geleden ff gedaan met iemand, wel geinig op zich... elkaar met dooie koeienkoppen bekogelen
en nee er is totaal niets met cd-keys aan verbonden (die hoef je tijdens de installatie dan ook niet op te geven), de netwerk engine van Unreal Tournament wordt gebruikt
Maar maakt dat wat uit? We hebben hem toch allemaal wel legaal
Zo tehoren is ie fun ^_^
FFe installen