Oud genoeg om jou gezicht te verminken
Nou nou nou wat een agressiviteit weer, ga dan postal spelen ofzo
            Lol dat was ook de bedoeling 
 hehe..enough said

AlstuPress the shift and the @ key or the ~ key on some systems to make
the Game Console Window Appear. Type in SISSY to enable the cheat modes
then enter any of the following below for goodies...
Alamode - God Mode
PackNHeat - Gives player every destructive weapon in the game
PayLoad - Set all current weapons to have lots of ammo
IAmSoLame - Gives all weapons, max ammo and turns you invinivible
PiggyTreats - Gives lots of doughnuts
JewsForJesus - Gives player lots of cash
BoyAndHisDog - Gives player lots of dog treats (yep your dog is very
useful when trained)
Jones - Gives player lots of health pipes
SwimWithFishes - Gives player all radar related items
FireInYourHole - Enables rocket cameras (fun!)
IAmTheOne - Gives player lots of catnip
LotsAPussy - Gives player lots of cats (for use as silencers)
BlockMyAss - Gives player body armor
SmackDatAss - Gives player the gimp suit
IAmTheLaw - Gives player the cop clothes
Healthful - Gives player full health and several (4) medkits
Whatchutalkinbout - Turns all non-player, bystander pawns into Gary Colemans
Oasma - Turns all non-player, bystander pawns into Fanatacs
RockinCats - Change any guns that can use cats as silencers to have
a cat on them and the cat will shoot off everytime and a new
one will magically appear
DokkinCats - Removes cat repeating guns (turns them back to normal)
IFeelFree - Ghost mode (toggled, enter code again to turn off)
LikeABirdy - Fly mode (toggled, enter code again to turn off)
Fly - ?
Walk - ?
Slowmo (number) - sets speed?
xerix schreef op 07 April 2003 @ 23:44:
Load times zijn hier iets van 20-30 seconden op een tb1ghz met 384mb ram..
Welke versie hebben jullie? Mischien heb ik nog wel een beta bedenk ik netIk vind de laadtijden niet zo hinderlijk. Ik zit meestal ook iets rond de 20-30 seconden .
Hij speelt wel lekker op 1280x960x32 .
Vooral het non-lineaire van het spel is echt goed uitgewerkt. Je kan gewoon wat simpele opdrachtjes doen (zoals melk ophalen, cash ophalen, enz). Of je kan gewoon rampage door een stad lopen. Ik krijg bij dit spel een beetje dejavu gevoel van Redneck Rampage .
[edit] ik heb net cacesizemegs op 128 gezet (tnx MaXiMizE!) en de textures op medium, en nu ramt ie een stuk sneller door het laden! t is opeens een stuk leuker
[ Voor 12% gewijzigd door Splash op 08-04-2003 14:37 ]
            tip voor als je in brand staat: doe je gulp los en pis recht naar boven (op jezelf dus) De brand gaat dan in no-time uit 

Raku
Dat zou ook kunnenSplash schreef op 08 April 2003 @ 14:18:
[...]
[...]
Welke versie hebben jullie? Mischien heb ik nog wel een beta bedenk ik net
LolEth3r3al schreef op 08 April 2003 @ 14:24:
tip voor als je in brand staat: doe je gulp los en pis recht naar boven (op jezelf dus) De brand gaat dan in no-time uit
[ Voor 26% gewijzigd door Jerry op 08-04-2003 14:36 ]
Verwijderd
            Hoe zit het met die cat-silencer? Zit een kat standaard op het geweer of moet je die er op proppen?  En op een site (ja, een belgische) stond dat de katten in de geweren kruipen. dat laatste lijkt me wel een beetje onwaarschijnlijk. 
(Ik hoop dat je de katten er zelf op kunt zetten, als je dat zelf wil, want best wel een beetje vreemd als je katten in het spel opblaast, terwijl er een echte poes op je schoot ligt
 )
En zijn er ook al skin-tooltjes. Want ik heb wel een paar "targets" in gedachten

(Ik hoop dat je de katten er zelf op kunt zetten, als je dat zelf wil, want best wel een beetje vreemd als je katten in het spel opblaast, terwijl er een echte poes op je schoot ligt
En zijn er ook al skin-tooltjes. Want ik heb wel een paar "targets" in gedachten
M@NIC: Check je mail, prachtig mailtje van blackd is onderweg
[ Voor 24% gewijzigd door M@NIC op 08-04-2003 16:49 ]
            Dit spel is echt vreemd 
Ik was bij die missie waar je handtekening van gary coleman in een boek moet zien te krijgen, loop ik daar boven, ik vermoord iemand, en trap hem van een soort balkonnetje (ik zeg niet dat ik normaal ben
 ) Daar beneden zit hij te signeren, en die begint dat lijk wat voor z'n neus landt vervolgens met z'n crew in elkaar te trappen! (onder het uitroepen van dingen als: you got what you deserve!, One for yo momma!) 
Dat boek had ik overigens al van dat lijk gejat

Screenshot:

Ik was bij die missie waar je handtekening van gary coleman in een boek moet zien te krijgen, loop ik daar boven, ik vermoord iemand, en trap hem van een soort balkonnetje (ik zeg niet dat ik normaal ben
Dat boek had ik overigens al van dat lijk gejat
Screenshot:
                                                [ Voor 6% gewijzigd door Splash op 08-04-2003 16:29 ]
            Ik ben gewoon naar beneden gelopen en heb die Gary afgemaakt 
 Best wel een sterk ventje btw 
Btw , als je naar de kerk moet , das ook gaaf. Allemaal Osama's die het tegen de pastoren opnemen

Btw , als je naar de kerk moet , das ook gaaf. Allemaal Osama's die het tegen de pastoren opnemen
[ Voor 36% gewijzigd door Raku op 08-04-2003 15:52 ]
Raku
            d8 van ach ff in postal.ini rotzooien. maar het spel heeft niet eens OpenGL support 
 maargoed ff op 128MB gezet en nu es kijken of ie et al beter doet 

Verwijderd
            leuke screen.ik heb postal 2 staks waarschijnlijk ook binnen. 'k Kan btw al twee dagen niet meer op de postal site komen. ligt zeker plat

hmm als ik extreem veel benzine in et level dump en es ff een lekkere fik stook, loopt et al meteen stuk trager :x
maar voor de rest cool spel

maar voor de rest cool spel
            Iemand al eens een hond getraind? DIe zijn gaaf man. Ik had iemands kop eraf geslagen en die ging die hond terugbrengen 

Raku
            Dit is echt zo'n spel waar je telkens weer nieuwe dingen ontdekt, super cool 
.

Cewl! Hoe doe je datEth3r3al schreef op 08 April 2003 @ 16:06:
Iemand al eens een hond getraind? DIe zijn gaaf man. Ik had iemands kop eraf geslagen en die ging die hond terugbrengen
Don't fuck with Hessel of je krijgt de hele OF crew achter je aan
Ondersteunt deze game trouwens multi-player?
[ Voor 12% gewijzigd door Booth op 08-04-2003 17:05 ]
Nopes ondersteund nietBooth schreef op 08 april 2003 @ 16:51:
[...]
Don't fuck with Hessel of je krijgt de hele OF crew achter je aan
Ondersteunt deze game trouwens multi-player?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
            Jammer 
Dan sla ik deze over denk ik.
            Dan sla ik deze over denk ik.
            Ik vind het ook niet al te geweldige game.. heb hem er al vanaf gegooid... half uurtje gespeeld en tja ... vond niks aan

Verwijderd
Correct me if i'm wrong...
Er komt volgens mij een multi-player patch uit van het spel. Een tijdje nadat het spel is gereleased.
            Woei vet spel 
Ook leuk is dat je kan gaan hockeyen met hoofden

Ook leuk is dat je kan gaan hockeyen met hoofden
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Gewoon een hond telkens koekjes geven , dan vind ie je aardig. Daarna een kok wegslaan met de schep oid en dan haalt ie hem weer op
Raku
            ik zit een beetje aan te kloten met het hosten van een dedicated server... (UCC.exe)
het is me gelukt om een server te hosten, en hier naar te connecten met een andere pc op het netwerk..
als je ff wilt kijken (tis weinig bijzonders hoor
)
start p2, load een game, dan ` om de console te openen, typ daar
"open 217.19.22.6:7777"
nu spawn je in een blok (entry.fuk dacht ik), en staat er heel klein 'connecting', moet je even wachten en als het goed is kom je dan in m'n test leveltje terecht
ik draai een custom map om een beetje te testen..
ik weet niet zeker of p2 hem automatisch download (net zoals UT), anders kun je em hier downloaden:
http://www.maximize.nu/mptest.fuk
serv draait tot 9 uur en dan vanaf 12/1 uur weer
als je wilt stoppen moet je Alt-Tab gebruiken, want het menu werkt niet (
)
Je kunt ook 'quit' typen in de console.. maar ik kreeg toen ik dat deed een blauw scherm.
ik krijg het niet echt voor elkaar om items te laten respawnen, kan iemand me daarmee helpen (ik stel wel 'respawn time' in bij de item properties, maar er gebeurd in-game helemaal niks).
ook werkt het hele ragdoll gebeuren niet, en het pawn-spawnen gebeurd volgens mij alleen client-side.. (als er een pawn gespawned wordt op jouw beeld, gebeurd dat bij een ander waarschijnlijk niet). Er is geen score-board.. geen HUD.. etc etc..
als ik iets verder kom laat ik et wel weten, als iemand misschien op een ander forum/site iets gelezen heeft over het editen, post de url!
 Of als je zelf iets uitgevonden hebt natuurlijk 

het is me gelukt om een server te hosten, en hier naar te connecten met een andere pc op het netwerk..
als je ff wilt kijken (tis weinig bijzonders hoor
start p2, load een game, dan ` om de console te openen, typ daar
"open 217.19.22.6:7777"
nu spawn je in een blok (entry.fuk dacht ik), en staat er heel klein 'connecting', moet je even wachten en als het goed is kom je dan in m'n test leveltje terecht
ik draai een custom map om een beetje te testen..
ik weet niet zeker of p2 hem automatisch download (net zoals UT), anders kun je em hier downloaden:
http://www.maximize.nu/mptest.fuk
serv draait tot 9 uur en dan vanaf 12/1 uur weer
als je wilt stoppen moet je Alt-Tab gebruiken, want het menu werkt niet (
Je kunt ook 'quit' typen in de console.. maar ik kreeg toen ik dat deed een blauw scherm.
ik krijg het niet echt voor elkaar om items te laten respawnen, kan iemand me daarmee helpen (ik stel wel 'respawn time' in bij de item properties, maar er gebeurd in-game helemaal niks).
ook werkt het hele ragdoll gebeuren niet, en het pawn-spawnen gebeurd volgens mij alleen client-side.. (als er een pawn gespawned wordt op jouw beeld, gebeurd dat bij een ander waarschijnlijk niet). Er is geen score-board.. geen HUD.. etc etc..
als ik iets verder kom laat ik et wel weten, als iemand misschien op een ander forum/site iets gelezen heeft over het editen, post de url!
Verwijderd
            Ik was er dus net even, er is nog niet veel aan... het slaan werkt soms niet enzo en er is idd geen HUD of wat dan ook 

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:51 ]
Verwijderd
de Unreal Warfare Engine is de engine uit UT 2003&Unreal II hoor.Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:21:
hehel 1 was lauw, 2 is hopelijk ook zo lauw, aan de screens te zien is het gelukkig nog wel lekker bloederig, alleen jammer da ze verouderde Unreal Warfare Engine, gebruiken, maarja da maakt ook geen tiet uit, deel 1 was ook nie grafisch super, maar gameplay was wel goed... dus ik xie wel.... beetje kill kill killen , heb ik wel weer zin in.
dat is een van de nieuwste engine's
            Zo, ik heb em hier nu ook draaiend... Het gaat echt helemaal nergens over, maar dat maakt het juist leuk 
De laadtijden vallen hier best mee (20 seconden ofzo), maar zal wel komen doordat er 1 GB DDR @ 215 MHz in mn bak hangt, en ik het ook vanaf een redelijk snelle HD draai.
Het is in ieder geval een leuk spel voor als ik even af wil reageren, erg leuk dat je ook alles wat los en vastzit weg (en door ramen) kan schoppen, en met benzine spelen

De laadtijden vallen hier best mee (20 seconden ofzo), maar zal wel komen doordat er 1 GB DDR @ 215 MHz in mn bak hangt, en ik het ook vanaf een redelijk snelle HD draai.
Het is in ieder geval een leuk spel voor als ik even af wil reageren, erg leuk dat je ook alles wat los en vastzit weg (en door ramen) kan schoppen, en met benzine spelen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
            Dit was toch de game waar je dikke mensen, demonstranten en homos moest gaan afschieten toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 23:59 ]
ook gewone mensen hoorVerwijderd schreef op 08 April 2003 @ 23:53:
Dit was toch de game waar je dikke mensen, negers, demonstranten en homos moest gaan afschieten toch?
Verwijderd
ook?
maar ik zag een review laatst van IGN ofzo en ze waren zeer negatief omdat de gfx en gameplay sucks
Verwijderd
            Het is iig een orgineel spel =) En ik moet zeggen dat het erg leuk is om zo'n rij wachtende mensen bij de bank/library enz op te blazen om eerder aan de beurt te zijn =p
Of zo'n vervelende demonstrant neerhalen met je stungun en em daarna in de fik te steken =D
Load times zijn idd wat lang maar niet langer dan in Unreal 2.
Reviews van IGN zijn niet te vertrouwen, dat soort sites krijgt exclusief news/screenshots van game company's in ruil voor goede reviews. Geef je ze dat niet, dan krijg je een slechte review, zeker als je zoals RWS geen grote game company bent.
            Of zo'n vervelende demonstrant neerhalen met je stungun en em daarna in de fik te steken =D
Reviews van IGN zijn niet te vertrouwen, dat soort sites krijgt exclusief news/screenshots van game company's in ruil voor goede reviews. Geef je ze dat niet, dan krijg je een slechte review, zeker als je zoals RWS geen grote game company bent.
Die rij bij de bank is echt irritantVerwijderd schreef op 09 April 2003 @ 09:30:
Het is iig een orgineel spel =) En ik moet zeggen dat het erg leuk is om zo'n rij wachtende mensen bij de bank/library enz op te blazen om eerder aan de beurt te zijn =p
            Misschien een stomme vraag maar ligt hij al in de winkel??
En voor welke prijs?
Of mag het niet omdat het zo agressief is (wat een Crap
 )

En voor welke prijs?
Of mag het niet omdat het zo agressief is (wat een Crap
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
            Had iemand al eens een kat op z'n shotgun gezet ? 

Nog niet op een shotgun wel op een M16
            Ik wil ook graag een antwoord op vanitas' vraag!
Waar kan je hem halen?
Postal 1 heb ik me gretig me vermaakt!
                    Waar kan je hem halen?
Postal 1 heb ik me gretig me vermaakt!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik weet niet zeker of het hier in Nederland wel in de winkel komtVanitas schreef op 09 April 2003 @ 10:40:
Misschien een stomme vraag maar ligt hij al in de winkel??
En voor welke prijs?
Of mag het niet omdat het zo agressief is (wat een Crap)
Verwijderd
            Klopt het dat er een postal 2 demo is??
Ik zie op de site alleen maar Postel 1 demo en dat blijkt 2d te zijn? is die maar 15mb groot?
            Ik zie op de site alleen maar Postel 1 demo en dat blijkt 2d te zijn? is die maar 15mb groot?
Verwijderd
            iemand?
            Modbreak:
Geloof nog niet dat 24uur om waren
[ Voor 95% gewijzigd door M@NIC op 09-04-2003 17:37 ]
Verwijderd
Iedereen heeft het dat de game rocks en dat ze het hebben gespeeld maar ik zie alleen een postal 1 demo van 15mb staan... en dat blijkt 2d te zijn...
Ik vraag alleen maar voor opheldering, meer niet ja
Zij hebben het over de full version en ide is al uit in de illegale wereld en nee der is geen demo van het spel.Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 15:06:
[...]
Iedereen heeft het dat de game rocks en dat ze het hebben gespeeld maar ik zie alleen een postal 1 demo van 15mb staan... en dat blijkt 2d te zijn...
Ik vraag alleen maar voor opheldering, meer niet ja
Verwijderd
jah die spelen we zeker geen demoTimocos schreef op 09 April 2003 @ 15:08:
[...]
Zij hebben het over de full version en ide is al uit in de illegale wereld en nee der is geen demo van het spel.
Verwijderd
Jammer dat er geen demo van uit is... slechte zaakTimocos schreef op 09 april 2003 @ 15:08:
[...]
Zij hebben het over de full version en ide is al uit in de illegale wereld en nee der is geen demo van het spel.
lijkt me wel een ziek maar kicke spel
Is ook een niet al te geweldige 3DkaartVerwijderd schreef op 09 April 2003 @ 15:14:
[...]
jah die spelen we zeker geen demoalleen game loopt fuckie met een TNT 2 64 PCI
Ok, dus iedereen die hier Postal 2 speelt heeft hem illegaal.Mr_UnAnimouS schreef op 09 April 2003 @ 11:49:
[...]
Ik weet niet zeker of het hier in Nederland wel in de winkel komt. Maar hij zou op 14 april in de winkel moeten liggen
.
Shame on you!! That's very naughty!! (
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
1 GB DDRChakotay schreef op 08 April 2003 @ 23:31:
Zo, ik heb em hier nu ook draaiend... Het gaat echt helemaal nergens over, maar dat maakt het juist leuk
Hoe kan je jezelf als cop verkleden???Kunyfyer schreef op 09 april 2003 @ 16:30:
[afbeelding]
![]()
People roasted moet ca. 300 zijn gok ik, bugje dus
Oh jaJaguar645 schreef op 04 februari 2002 @ 11:14:
de wacko is terug
Postal 1 heb ik op een blauw maandag nog wel eens gespeeld.. meer bloed dan gameplay eigenlijk
Verwijderd
            Ik heb het spel nu ook. Maar ik vindt de laad-tijden wel mee vallen. Als ik het te lang achter elkaar speel begint het te vervelen. Maar het is wel cool om naar een vervelende dag dit even te gaan spelen. Vooral dat non-lineaire verhaal is goed, want ik had Gary coleman al vermoord voordat ik z'n handtekening had. Toen dacht ik ah oh, nu zou ik wel over nieuw moeten beginnen, maar naar enige tijd moorden in het winkel centrum vond ik het boek wel bij iemand anders, en daar had ik het boek toen van "geleend"
De (door RWS hoog aangeprezen) AI vindt ik wel tegen vallen, zo ook de stemmen.
            De (door RWS hoog aangeprezen) AI vindt ik wel tegen vallen, zo ook de stemmen.
            AI is nog wel redelijk vind ik, spel is wel grappig 
 Alleen wordt wel snel saai denk ik.. Pas eventjes gespeelt maar vind het nu wel weer ff genoeg

Op 't politiebureau hangen ergens kleren (2e of 3e verdieping dacht ik)
Ook leuk: gooi een lucifer tegen de rookmelders aan
            Hoe haal je hendels over?
Hoe kun je je scharen (om mee te gooien) terugpakken uit de muur?
                    Hoe kun je je scharen (om mee te gooien) terugpakken uit de muur?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
            Ik denk gewoon ertegen aan lopen 
Oja, voor de mensen die gearresteerd zijn: gooi een lucifer tegen de rookmelders boven je aan
 Ik kwam na een hele tyd erachter dat ik lucifers had 
Hoe kom ik btw bij die kerk? Ik zit een beetje op dat treinstation rond te dwalen maar ik vind nix

Oja, voor de mensen die gearresteerd zijn: gooi een lucifer tegen de rookmelders boven je aan
Hoe kom ik btw bij die kerk? Ik zit een beetje op dat treinstation rond te dwalen maar ik vind nix
Je kunt via een paar containers door.... Dat is aan het einde van de winkelstraat. Je moet in principe niet via de trainyard gaanBooth schreef op 09 April 2003 @ 19:18:
Ik denk gewoon ertegen aan lopen
Oja, voor de mensen die gearresteerd zijn: gooi een lucifer tegen de rookmelders boven je aanIk kwam na een hele tyd erachter dat ik lucifers had
Raku
Dat is de enige manier om vrij te komen als je opgepakt bent...Kunyfyer schreef op 09 April 2003 @ 17:39:
[...]
Op 't politiebureau hangen ergens kleren (2e of 3e verdieping dacht ik)
Ook leuk: gooi een lucifer tegen de rookmelders aan
Ik vermaak me nu wel even met het spel, maar ik denk dat de verveling snel komt.
Ook het wachten op de verschillende levels duurt wel erg lang
Maar de eerste dat je iemand onthoofd met de spade:
meesterlijk
[ Voor 28% gewijzigd door Speed24 op 09-04-2003 19:36 ]
            Whaha, wat is dit een enorm slecht spel 
. Het idee is vrij goed, maar de uitwerking sucked. Ik beleef totaal geen plezier aan het spelen van dit spel. Natuurlijk is de 1e keer erg grappig om ventjes te onthoofden met je schop, maar daarna wordt het al snel saai.
En de AI valt best mee. Trash Bin is my friend
.

En de AI valt best mee. Trash Bin is my friend
            Tegen switches aanlopen werkt niet. Ik ben boven de supermarkt waar een soort fundamentalisten hideout schijnt te zijn, en naast een stoel zit een hendel en daar kan ik niets mee.
Ook kon ik niets met de hendels (waarschijnlijk voor stroom?) op sommige huizen.
Help
                    Ook kon ik niets met de hendels (waarschijnlijk voor stroom?) op sommige huizen.
Help
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Die op de stoel zijn skinned en zijn voor de benen-oplegding. Die van de huizen weet ik niet..Captain Pervert schreef op 09 april 2003 @ 20:41:
Tegen switches aanlopen werkt niet. Ik ben boven de supermarkt waar een soort fundamentalisten hideout schijnt te zijn, en naast een stoel zit een hendel en daar kan ik niets mee.
Help
Raku
Zo nu al uitgespeeld?Kunyfyer schreef op 09 April 2003 @ 16:30:
[afbeelding]
![]()
People roasted moet ca. 300 zijn gok ik, bugje dus
Whahaha: "cats violated"
            M16 of Shotgun voor je nemen, kat selecteren en op enter drukken 

ik had de bank beroofd, maar opeens komen er tientallen politieagenten en die schieten me gewoon zo dood ?? hoe kan ik anders aan geld komen ?

Door eerst die check te halen @ bedrijf en dan in te cashen. Maar dan komen er overvallers @ bank die je ook doodknallen.... Wat ik gedaan heb is gewoon cash pakken en de lui doodknallenMuSeLive schreef op 10 April 2003 @ 18:19:
ik had de bank beroofd, maar opeens komen er tientallen politieagenten en die schieten me gewoon zo dood ?? hoe kan ik anders aan geld komen ?
Raku
lol, de politie rekende me in, en toen ben ik ontsnapt maar ik heb geen cashding meerEth3r3al schreef op 10 April 2003 @ 18:21:
[...]
Door eerst die check te halen @ bedrijf en dan in te cashen. Maar dan komen er overvallers @ bank die je ook doodknallen.... Wat ik gedaan heb is gewoon cash pakken en de lui doodknallen
Verwijderd
            Als de politie je oppakt moet je gewoon ff de rookmelder triggeren met lucifers. Dan door het buro rennen en alles wat los en vast zit oppakken. Politie gewoon negeren en doorrennen. Als je bijna uit het politie buro bent kom je een evidence room tegen waar al je spullen in liggen...
Auto's opblazen is ook wel plezier, vooral bij het benzine station
Ook leuk om de olifanten een trap te geven en weg te rennen, dan gaan ze op stampede en maken allerlei mensen dood.
Ik vind het alleen wel jammer dat een spel dat zich op gore richt het zo slecht doet. Je kan geen ledematen eraf rammen behalve het hoofd. Je ziet geen kogelgaten in mensen. En physics werken pas op iemand als hij dood is. Dus als je met je shotgun op iemand knalt vliegt ie niet naar achter als ie nog niet dood is.
Had veel beter gekund, maar toch wel een leuk spel.
            Auto's opblazen is ook wel plezier, vooral bij het benzine station
Ook leuk om de olifanten een trap te geven en weg te rennen, dan gaan ze op stampede en maken allerlei mensen dood.
Ik vind het alleen wel jammer dat een spel dat zich op gore richt het zo slecht doet. Je kan geen ledematen eraf rammen behalve het hoofd. Je ziet geen kogelgaten in mensen. En physics werken pas op iemand als hij dood is. Dus als je met je shotgun op iemand knalt vliegt ie niet naar achter als ie nog niet dood is.
Had veel beter gekund, maar toch wel een leuk spel.
            ja het had veel beter gekunt, het is best leuk hoor, maar dat constant laden tussen zulke kleine stukjes level vind ik echt slecht...

MuSeLive schreef op 10 April 2003 @ 18:19:
Kunyfyer schreef op 08 april 2003 @ 10:02:
[...]
Als je uit de kluis komt zit links een geheime deur (achter de boekenkast), ren erdoor giet wat benzine achter je, et voila... watch them burn
            Yep, rigid body kan alleen op dooie characters, zonder animatie.
In Minoriy Report the Game heb je overigens wel ragdoll als je iemand in elkaar timmert. Dan staat ie later gewoon weer op.
Maar een bedrijf Copperhead heeft een engine gemaakt die rigid body toe staat op geanimeerde characters

Dat word echt lachen.
            In Minoriy Report the Game heb je overigens wel ragdoll als je iemand in elkaar timmert. Dan staat ie later gewoon weer op.
Maar een bedrijf Copperhead heeft een engine gemaakt die rigid body toe staat op geanimeerde characters
Dat word echt lachen.
            Het was een mooie woensdag, en ik besloot om een poginkje te wagen me illegaal als politie uit te rusten, in navolging van Kunyfyer:

Al snel zat echter het hele politiebureau achter me aan, wat er ongeveer zo uitzag:

Ik besloot het de naam van het spel eer aan te doen, en eens flink postal te gaan
 . Dit had het volgende (bedroevende  
 ) resultaat:

De kleren kon ik echter niet vinden, dus de verkleedpartij ging helaas niet door
Het hele avontuur leverde me echter wel een gigantische hoeveelheid donuts, pizzpunten en fishfinders op:

Btw erg leuk om zo'n massa dingen neer te gooien, doordat ze elkaar beinvloeden krijg je een soort vlooienspel

Al snel zat echter het hele politiebureau achter me aan, wat er ongeveer zo uitzag:

Ik besloot het de naam van het spel eer aan te doen, en eens flink postal te gaan

De kleren kon ik echter niet vinden, dus de verkleedpartij ging helaas niet door
Het hele avontuur leverde me echter wel een gigantische hoeveelheid donuts, pizzpunten en fishfinders op:

Btw erg leuk om zo'n massa dingen neer te gooien, doordat ze elkaar beinvloeden krijg je een soort vlooienspel
            GameSinglePlayer library2.GameSinglePlayer1 (Function Postal2Game.P2GameInfoSingle.PrepSliderPawns:009A) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object GameSinglePlayer library2.GameSinglePlayer1, Old State State Postal2Game.P2GameInfoSingle.Startup, New State State Postal2Game.P2GameInfoSingle.Startup <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Dit krijg ik nadat ik het boek terug heb gebracht bij de bibliotheek... iemand die hier bekend mee is? Ik heb een AMD 1 GHz met 512 mb sdram en een gf2mx200.
[edit] heb n savegame geplukt

History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object GameSinglePlayer library2.GameSinglePlayer1, Old State State Postal2Game.P2GameInfoSingle.Startup, New State State Postal2Game.P2GameInfoSingle.Startup <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Dit krijg ik nadat ik het boek terug heb gebracht bij de bibliotheek... iemand die hier bekend mee is? Ik heb een AMD 1 GHz met 512 mb sdram en een gf2mx200.
[ Voor 7% gewijzigd door JJJ op 10-04-2003 21:42 ]
Die kleren zitten in een kluisje op de 3e verdieping als 't goed is; er zijn een aantal kluisjes die anders zijn van kleur, die kun je openenSplash schreef op 10 April 2003 @ 20:37:
            Hehe, net in het winkelcentrum een zooi moslimfundamentalisten geprovoceerd, komen ze achter me aan, schiet die Gary Coleman me te hulp...Molotovs vliegen in het rond... Een enorme slachting en ik sta lekker op het balkon toe te kijken 
Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe je nou een boek krijgt waar je die lullo een handtekening in kan laten zetten, gewoon kopen vind ik te duur

Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe je nou een boek krijgt waar je die lullo een handtekening in kan laten zetten, gewoon kopen vind ik te duur
Verwijderd
kan ze niet vinden .. wel geld en pistolen.. maar een uniformKunyfyer schreef op 10 April 2003 @ 20:54:
[...]
Die kleren zitten in een kluisje op de 3e verdieping als 't goed is; er zijn een aantal kluisjes die anders zijn van kleur, die kun je openen
Zit nu op en een fabriek waar je napal moet halen.. als ik door de kruipruimte ga kom ik bij een soort van buizen stelsel.. maar wat moet ik doen spring me helemaal de pleuris maar nergens een exit of ik zit vast of .. tja lig ik dood op de grond
Gewoon zo'n gast die in lijn stond neerknallen.Captain Pervert schreef op 11 April 2003 @ 00:55:
Het is wel grappig, geen ultieme topper, maar gewoon leuk voor effe 10 min knallen.
Dit en GTA:VC samen
            Mja ik wil Vice City eerst wel eens op de PC hebben, onderhand zou een port toch wel klaar / economisch tactisch moeten zijn

Gister avond ff gespeeld.
is wel lachen
 maar ik vind de mensjes een beetje erg fucking sterk.
jaag makkelijk 15 a 20 m16 kogels door ze heen zonder dat ze dood gaan
of 1 shotgun blast
 vaag.

is wel lachen
of 1 shotgun blast
Bier, Whiskey en Metal!!
Idd daar zat ik me ook aan te ergerenLord_Mithril schreef op 11 april 2003 @ 09:58:
Gister avond ff gespeeld.
is wel lachenmaar ik vind de mensjes een beetje erg fucking sterk.
of 1 shotgun blastvaag.
En als ze een wapen trekken zijn ze opeens 2x zo sterk ofzo, normaal in 1 keer dood met shotgun hebben ze wapen in handen moet je 2x schieten
            Ik vind het maar een raar spel.
Je hebt wel een missie eigenlijk, maar eigenlijk is dr'geen hol aan.
Op weg naar je missie, knal en steek je wat mensen en katten neer, en dan? Wat heb je daar aan? Ik zie daar de fun niet van in eigenlijk.
Of zijn er dingen die ik nog moet weten om het spel leuker te maken?
Of zijn er dingen die IRL ook logisch zijn (ahum), zoals wat ik net lees die hond trainen etc. Wat kun je dan nog meer? Moet ik dat gewoon uitproberen of mis ik gewoon compleet wat van de inhoud van het spel?
Op weg naar je missie, knal en steek je wat mensen en katten neer, en dan? Wat heb je daar aan? Ik zie daar de fun niet van in eigenlijk.
Of zijn er dingen die IRL ook logisch zijn (ahum), zoals wat ik net lees die hond trainen etc. Wat kun je dan nog meer? Moet ik dat gewoon uitproberen of mis ik gewoon compleet wat van de inhoud van het spel?
[ Voor 27% gewijzigd door eX0duS op 11-04-2003 10:48 ]
Verwijderd
Het is gewoon een loos spel... wat ik altijd ga doen is mensen laten kotsen door in hun mond te zeikeneX0duS schreef op 11 April 2003 @ 10:46:
Ik vind het maar een raar spel.
Je kan ook katten oppakken en deze op je Shotgun zetten
            paar dingen kloppen btw echt niet.
Je krijgt te horen dat je bent ontslagen, eerste wat ik doe is mn pistool pakken en 3 kogels door die gast zn kop heen jagen.
staat hij me nog gewoon uit te lachen
 ah, doe ik ook altijd na 3 kogels door mn kop te hebben gehad 
nog 3 kogels later deed hij overigens niks meer
 (en zn collega's die er naast stonden keken vrolijk mee 
)

Je krijgt te horen dat je bent ontslagen, eerste wat ik doe is mn pistool pakken en 3 kogels door die gast zn kop heen jagen.
staat hij me nog gewoon uit te lachen
nog 3 kogels later deed hij overigens niks meer
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
WheheheLord_Mithril schreef op 11 April 2003 @ 11:19:
paar dingen kloppen btw echt niet.
staat hij me nog gewoon uit te lachenah, doe ik ook altijd na 3 kogels door mn kop te hebben gehad
nog 3 kogels later deed hij overigens niks meer(en zn collega's die er naast stonden keken vrolijk mee
)
Verwijderd
            Als je nou ff gewacht had, dan had je geweten dat je baas een geintje maakte en dat je niet ontslagen bent.

Als ik een game speel met een compleet los geslagen figuur wacht ik daar niet opVerwijderd schreef op 11 April 2003 @ 11:22:
Als je nou ff gewacht had, dan had je geweten dat je baas een geintje maakte en dat je niet ontslagen bent.
wat btw wel zuigt is in de bank-safe staan (als de politie al komt) en alleen een pistool met ammo hebben
Bier, Whiskey en Metal!!
Moet je door de geheime passage achter de boekenkast wegvluchtenLord_Mithril schreef op 11 April 2003 @ 11:35:
[...]
Als ik een game speel met een compleet los geslagen figuur wacht ik daar niet opdan had ie t maar moeten zeggen voor ik em afknalde
wat btw wel zuigt is in de bank-safe staan (als de politie al komt) en alleen een pistool met ammo hebben.. oops
Ik, geheel anders
Verwijderd
Die foutmelding krijg ik ook na de kerk-missieJJJ schreef op 10 April 2003 @ 20:40:
GameSinglePlayer library2.GameSinglePlayer1 (Function Postal2Game.P2GameInfoSingle.PrepSliderPawns:009A) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
En is het einde nog een beetje de moeite waard of stelt het niks voor??
Zo ik denk dat ik nu even wat osama gaat killen