Ik wil er even op wijzen dat dit spel een 5.5 geeft gekregen op IGN.
Op het moment dat je "Postal" gaat in het spel (daar gaan we voor!

) word je afgeknalt.
Dat is het.. als jij schiet, schiet de populatie terug en jij zult altijd sterven omdat NPC's altijd raak schieten. Naast dat heeft het spel ongelovelijk lange laad tijden.
De site
www.realgamers.net heeft Postal 2 een 10 gegeven, maar dat komt waarschijnlijk door het niet vaststaande feit dat Running With Scissors die site zelf heeft opgezet sinds een paar dagen

Ik kon trouwens al sowieso executeren in Postal 1. Geen patch nodig.
"Sissy...."
Maare, ik vind het goed dat we nu es eindelijk homo's niet discimineren. Naast hetero's worden nu dan eindelijk ook homo's afgeslacht. Ik vind dat we de goede richting op gaan

Daar dat is allemaal naast het feit dat je aan een normaal mannetje niet kan zien of ie hetero of homo is natuurlijk
Daarnaast moet ik wel zeggen dat de makers van dit spel niet helemaal 100% zijn.
Ga maar es naar de officiele fora, die mensen bekken iedereen af en sites zoals IGN die het spel neerslaan worden afgeblaft. Een beetje trieste zaak...
En sommige "gamers" op die fora zijn ook niet helemaal lekker. Met verzoekjes of ze er geen kleine baby's in kunnen stoppen die ze kunnen afknallen en dergelijke.
One born every minute....