http://www.twitch.tv/jannustitannus
btw, als je tegenover dat gebouw bent waar je melk pikte, daar staat een huisje die vervallen is, loop hier in, ga naar de schuine balk en kom terecht op het dak. Vanaf dit dak kan je via de elektriciteitsdraden naar het supermarkt dak lopen. Hier aan de achterkant vind je veel katten (een kat kan WOEF zeggen
Mensen laten kotsen en ze dan in brand steken. Ze rennen al kotsend in het rond!
Het is best wel een bruut spel.
Gewoon iedereen neerschoppen en onderzeiken.
Ik zit nu bij dinsdag.
Ik had iedereen van dat vanvaren ofzo neergetrapt en in de fik gestoken.
Het enige nadeel is het laden.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

vooral die fanfare was erg grappig.. in de fik steken en dan de overlevenden vragen of ze je petitie willen tekenen
Postal 2/System map (is unreal engine based, had je aan de formaten kunnen zien)
Verwijderd
Maar er zit wel erg veel lol in , ga maar es naar de bieb op de eerste verdieping zitten 2 deuren in 1 van die kamers staat osama bin laden handleiding voor terrorisme door te lezen
vond het idd saai worden, maar wil em wel graag uitspelen.
trouwens als tip, loop nog eens bij de bank langs
Bier, Whiskey en Metal!!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
i like that
(@DiscWout) omg 
 (@DiscWout) bijna over mn nek :D 
 (@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
euhm... dit spel is niet bedoeld om echt te zijn. dat is het hele idee er achterKirkhammet1 schreef op 16 April 2003 @ 12:38:
Damn dit spel is gewoon helemaal nix moet ik eerlijk zeggen... de personen die in de levels rondlopen zijn super lomp, en als je iemand met een schop voor z'n hersens beukt moet je ongeveer 4 X slaan voordat hij dood gaat,echt nep man... De graphics zeugen ook moet ik zeggen... sorry hoor voor al deze negatieve meningen maar ik snap niet dat iemand hier plezier aan beleeft
doe je dat vaker ofzoEth3r3al schreef op 08 April 2003 @ 14:24:
tip voor als je in brand staat: doe je gulp los en pis recht naar boven (op jezelf dus) De brand gaat dan in no-time uit
ik heb hem gisternacht ff gespeeld... speel hem op 1280x1024x32 (alle spellen speel ik daarop en heb bij geen enkel spel nog haperigheden gehad tot nu toe) en voor de rest alles op 't hoogste (khep niet voor niets een p4
iig een mooi spel, alleen wel wat jammer dat hij zoveel moet laden tussen de verschillende zones
dat noemt men ook wel realisme... een normaal mens is ook niet met 1 trap al dood volgens mij (of je moet powerboosted schoenen met raketaandrijving hebben...en als je iemand met een schop voor z'n hersens beukt moet je ongeveer 4 X slaan voordat hij dood gaat...
)...
                                                [ Voor 21% gewijzigd door NoBody op 16-04-2003 16:27 ]
Hoi
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Balen, waneer komt het in de winkels dan?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hoe doe je dat?MaDLiVe schreef op 16 april 2003 @ 17:00:
Ben blij dat ik geen problemen heb met dat laden (raid0 array). Ik kan gewoon constant doorhuppelen.
Dat zou ik ook wel heeeel erg graag willen weten
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Standaard settings (niets in de ini file veranderd ofzo). Maar misschien is dit normaal met de demo?
Vrij snel systeem. (200x12 =2400mhz xp) raid0 array.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
is normaal met demo, aangezien er maar 1 stukkie is waar je kan rondschoppenMaDLiVe schreef op 16 april 2003 @ 18:54:
[...]
Standaard settings (niets in de ini file veranderd ofzo). Maar misschien is dit normaal met de demo?
Argh, dacht dat je de full bedoeldeMaDLiVe schreef op 16 April 2003 @ 18:54:
[...]
Last.fm |
Ah, ik vond het al vreemd. Best groot lvl danCooliez schreef op 16 April 2003 @ 19:31:
[...]
is normaal met demo, aangezien er maar 1 stukkie is waar je kan rondschoppen
Als je de website van de distributeur checkt staat daar dat ie officieel uitkomt in europa op 17 April.Dinictus schreef op 16 April 2003 @ 17:28:
Het staat niet in de winkel en verder kan ik het ook nergens vinden.
Balen, waneer komt het in de winkels dan?
Ook biedt dynabyte een pre-order aan
of zegt dat meer over mij dan over het spel ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
p.s. die protestanten aan het begin van de library hebben al kennis gemaakt met mijn lieve kleine molotov coctailtje
moet je eens de 'osama' cheat gebruiken, worden alle innocent bystanders van die fanatics
Als je binnenkomt gelijk naar rechts daar helemaal achterin zit een deur en telkens maar rechtdoor lopen. Dan kom je vanzelf in zo'n ruimte waar je je boek kunt inleveren.Da Monkey schreef op 17 April 2003 @ 23:25:
he even een vraagje. Ik ben nu met de 2e missie bezig waar je een boek terug moet brengen naar de library.. alleen hoe doe ik dat.. ik zit een gebouw met een fonteintje ervoor en allemaal boeken dus ik neem aan dat dat de library is maar waar moet ik heen/zijn? ik zie nergens een balie ofzo..
p.s. die protestanten aan het begin van de library hebben al kennis gemaakt met mijn lieve kleine molotov coctailtje
Ik had mot met een cop, (klinkt stoer ey?) dus ik heb die taser van mij er flink in gezet.
Heb haar tot het smeken, wenen, janken, broek plassen gehad, en ik vond het wel erg genoeg.
Dus benzine erover heen
Terwijl ze in de fik stond dacht ik dat het wel lek was om haar uit te urineren. Heb toch zo'n grote voorraad.
Dus het vuur is geblust maar net voordat het uit ging verblakerde haar lichaam.
Ik zette een paar stappen terug en ze staat gewoon weer op!
Rent dat uitgebrande lichaam nota bene nog op me af en begint met die gummiknuppel op me knetter te meppen
Maar ja, ze was er bijna aan dus een schop tegen het hoofd en ze viel neer als het lijk dat ze was.
Zag er wel een beetje eng uit moet ik zeggen.
Dat zeker. Na het gooien van een moletov coctail:
"It smells like barbeque"
Ze zeiden 18 april.
De uitgever had moeite met iets....
Sjah, dan ben je niet de enige
Najah, ik hoop dat ze hier iets aan (kunnen) gaan doen, dmv een patch ofzo, ik vind dat het zo wel een beetje de pret bederft :\
Bij FRS op sloterdijk station stond ie alHuggyB schreef op 19 April 2003 @ 01:14:
Man, dit spel komt pas volgende week uit
Ze zeiden 18 april.
De uitgever had moeite met iets....
Hierbij verklaar ik een oorlog tegen Connie van Breukhoven, omdat zij voor 99% niets met de FRS die mij teleursteld te maken heeft. Dat is 1% te veel.
Verwijderd
''I AM the law, whehehe''wwillem schreef op 18 April 2003 @ 16:45:
[...]
Dat zeker. Na het gooien van een moletov coctail:
"It smells like barbeque"
''Guns don't kill people, I do!''
Of als je iemand dood knalt hoor je hem soms heel droog ''oops'' zeggen
Vond de demo al erg grappig .
Alleen jammer dat het spel zo kort is
kingfriko
Precies! Alleen enige nadeel is wel: als je redelijk wat benzine dropt, dat het spel dan gaat hakkelenDa Monkey schreef op 20 april 2003 @ 14:42:
als je ale missies speelt dan is het idd een heel kort spel maar je kunt het zo lang maken als je zelf wilt > gewoon wat kloten met jerrycans en stuff
Last.fm |
Mja iddJelleStoel schreef op 19 April 2003 @ 11:55:
Ik hoop dat er een uitbreingkomt want het is wel erg kort
Ik wil die internetpatch ook wel een keer zien verschijnen
Tis alleen wel jammer dat er geen nieuwe wapens zitten in de full version t.o.v. de demo. Maar goed, daar komt vast wel een mooie patch voor
20-30 seconden? man, een UT2k3 map met meer details en 1,5x zo groot laad in 15 seconden. Het duurt hier trouwens tegen de 40.wwillem schreef op 20 april 2003 @ 16:49:
Btw, de laadtijd die je tussen verschillende delen van de stad hebt vind ik vrij kort. 20~30 sec (verschilt een beetje per stadsdeel). Dus waarom er nu zoveel ophef over is snap ik niet zo goed.
Tis alleen wel jammer dat er geen nieuwe wapens zitten in de full version t.o.v. de demo. Maar goed, daar komt vast wel een mooie patch voor.
Ik heb regelmatig dat ik binnen 5 minuten 3x heb moeten laden, ja dan is het spel echt niet leuk meer om nog verder te spelen.
Voor de rest heb ik nog maar alleen het standaard ragwerk gedaan, heb nog geen inheemse manieren gevonden om iemand om te leggen... Tja mijn creativiteit zal we niet zo hoog zijn ofzo?
Maakte bij mij niks uit eerlijk gezegd.Da Monkey schreef op 20 april 2003 @ 17:26:
het laden kun je verkorten door in de ini file de cachesizemegs = te vergroten. Bij mij staat het nu op 256 en mijn laadtijden zijn ongeveer met 2/3 afgenomen. (ik heb dan ook 768 mb ram)
In de postal2.ini vond ik trouwens dit:
Lijkt alsof er al multiplayer mode in zit gebakkenDemoSpectatorClass=Warriors.CHSpectator
MaxClientRate=25000
ConnectionTimeout=15.0
InitialConnectTimeout=500.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=1.0
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=60
LanServerMaxTickRate=60
Verwijderd
Postal 2 draait op de Unreal Warfare engine (UT 2K3) dus het is vrij logisch dat er restjes multiplayer inzittenwwillem schreef op 20 april 2003 @ 18:46:
[...]
Maakte bij mij niks uit eerlijk gezegd.
[...]
Lijkt alsof er al multiplayer mode in zit gebakken
Was dat maar waar, wat zou die dan lekker vloeiend spelen....Da Monkey schreef op 20 April 2003 @ 20:20:
ut2k3? nee volgens mij draait ie op de ut1 engine als je kijkt naar het water in de mall bijvoorbeeld.
Amd Athlon xp 2000+, Radeon 8500, 384 Ram
Last.fm |
Verwijderd
Het draai op de ut2k3 engine want ut1 heeft bv de karma physics niet.Da Monkey schreef op 20 april 2003 @ 22:55:
mm toch draait ie volgens mij met de ut1 engine.. en volgens mij si de engine die wordt gebruikt geen garantie voor hoe het draait..
Was net onderweg om even over pa te pissen

overigens kan het haast niet wezen dat ie op de ut1 engine draait, simpelweg omdat ie dan veel minder hoge systeemeisen zou hebben en zelfs op een p233 nog te draaien zou moeten zijn
Hoi
Vreemd , je hebt een prima systeem, ik wel iets beter, maar dat het bij mij maar 10 duurt en bij jou 40 is vaag.G33rt schreef op 20 April 2003 @ 17:02:
[...]
20-30 seconden? man, een UT2k3 map met meer details en 1,5x zo groot laad in 15 seconden. Het duurt hier trouwens tegen de 40.
Sjah schreef op 21 april 2003 @ 02:51:
Het is zeker de unreal 2 engine, wnat hij heeft hardware vertex shading in de ini staan, en dat is ondenkbaar met de U1 engine
Sjah schreef op 21 April 2003 @ 02:56:
[...]
Vreemd , je hebt een prima systeem, ik wel iets beter, maar dat het bij mij maar 10 duurt en bij jou 40 is vaag.
[ Voor 28% gewijzigd door NoBody op 21-04-2003 05:59 ]
Hoi
Verwijderd
1
 | [quote]bericht[/quote]  | 
Zie ook de FAQ
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 08:23 ]
Ik quote altijd de eerste persoon en post dan het berichtje. Daarna druk ik op de quote-knop van het berichtje van die andere gast, kopieer de code naar het geheugen en annuleer dan het berichtje. Ik ga dan terug naar mijn bericht en edit het door de quote van die tweede gast erbij te plakken.Sjah schreef op 21 April 2003 @ 08:14:
Ja ik weet nog steeds niet hoe ik 2 posters moet quoten in 1 bericht (je hebt maar 1x de kans om quote knopje in te drukken)
Verwijderd
Als ik het spel start, dan krijg ik eerst een error dat ik mijn videodrivers moet installeren. Ik klik dan vervolgens op cancel en vervolgens kom ik wel gewoon in het menu zonder grafische fouten.
Als ik daarna "new game" klik gaat het spel laden en als hij klaar is valt hij er zomaar uit met een lange error en is het spel afgesloten.
Ligt dit aan mijn videodrivers, of is het een ander probleem?
Bij voorbaat dank.
Als je een Nvidia kaart hebt, installeer dan eens de nieuwste WHQL Detonator drivers van hun site (www.nvidia.com). Daarmee zou het gewoon moeten kunnen. Verder is het natuurlijk handig om te weten welke videokaart je hebt.Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:30:
Ik heb een probleem:
Als ik het spel start, dan krijg ik eerst een error dat ik mijn videodrivers moet installeren. Ik klik dan vervolgens op cancel en vervolgens kom ik wel gewoon in het menu zonder grafische fouten.
Als ik daarna "new game" klik gaat het spel laden en als hij klaar is valt hij er zomaar uit met een lange error en is het spel afgesloten.
Ligt dit aan mijn videodrivers, of is het een ander probleem?
En bedanktDa Monkey schreef op 21 april 2003 @ 17:08:
Spoiler removed.
[ Voor 33% gewijzigd door The Will op 10-05-2003 00:31 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar wees niet getreurt, wat er op het einde nog meer gebeurt is ook nog lekker hoor
Verwijderd
Bedankt voor je tip. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, maar ik krijg dezelfde error. Zou het misschien aan directx liggen? Op de cd staat versie 8.1, maar zelf draai ik versie 9.eborn schreef op 21 April 2003 @ 12:52:
[...]
Als je een Nvidia kaart hebt, installeer dan eens de nieuwste WHQL Detonator drivers van hun site (www.nvidia.com). Daarmee zou het gewoon moeten kunnen. Verder is het natuurlijk handig om te weten welke videokaart je hebt.
[ Voor 81% gewijzigd door Sjah op 24-04-2003 10:58 ]
Het valt wel op dat een heleboel burgers gewoon met shotguns en pistolen rondlopen
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
hij flikkert enorm wit tijdens het tussenladen en daarna is alles weer gewoon oké, dus een wereldramp is het niet... maar ben wel benieuwd of het een algemeen probleem is
mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik op Detonator 31.40 van Asus zelf draai, de eerste keer begon hij daar wel over te zeveren. Maarja 31.40 is nou éénmaal de laatste van Asus zelf en met die Detonator's van NVidia zelf is het complete refreshrate-gebeuren fucked up in de war
ik draai trouwens op DirectX 9... heb eigenlijk liever 8.1 omdat m'n GF4Ti4400 toch geen DX9-functies support', maar het staat er nou éénmaal op en ben te laks om 8.1 er weer op te zetten
[ Voor 16% gewijzigd door NoBody op 22-04-2003 01:22 ]
Hoi
Heb ik ook op mijn Athlon XP 1800.. icm een GF2MX400 that is..Als ik me niet vergis is het de unreal tournement engine en niet de UT2k3 engine. Hij laad hier ook aardig lang (512ddr, amdxp 1800) en met een erg lang vuurspoor krijg een ook een ongewenste fps van rond de 2.
Als er NU nog iemand gaat roepen dat het spel op de Unreal 1 Engine of UT Engine loopt ga ik gillen !!!Features
• A psychological thriller with a punch line ending
• Epic’s Unreal Warfare Engine
• Gary Coleman: Special Guest Star
• Liquid Dynamics: Pours, drips, runs and puddles
• AI: Sophisticated AI supports people and animal interactions
• POSTAL 2 is about humor with absurd, over-the-top, violent content
[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 22-04-2003 12:48 ]
Volgens mij draait ie op een unreal 1 engine...BioWEB schreef op 22 april 2003 @ 12:47:
[...]
Als er NU nog iemand gaat roepen dat het spel op de Unreal 1 Engine of UT Engine loopt ga ik gillen !!!
Raku
Wie heeft het ook altijd weer over LTS zwakstromers ? Dit is volgens mij een perfect voorbeeld
Anyway .. je kunt best fun hebben met dit spel. Ga op een dak staan, pak je benzinekan, giet wat benzine rond het gebouw (totdat je van die grote plassen ziet), wacht tot er een paar mensjes in de buurt lopen, en gooi een lucifer ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
GIL !!!
GIL !!!Eth3r3al schreef op 22 April 2003 @ 17:08:
Sorry hoor , maar als je naar lichteffecten / aantal poly's etc etc kijkt doet het me anders extreem UT 1 achtig aan
Verwijderd
Maar nu dat een paar stoutje users het einde hebben veraden heb ik UNinstall shield maar opgestart
[ Voor 12% gewijzigd door Freek op 24-04-2003 11:19 ]
niet dat ik het niet met je eens ben, maar ik zou die post maar even editten als ik jou wasthacow schreef op 24 april 2003 @ 09:39:
* NoBody was al op wednesday
Maar nu dat een paar ************ het einde hebben veraden heb ik UNinstall shield maar opgestart
Hoi
Lekker..Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:20:
Even wat van mijn ervaringen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Btw zonet ff Postal 1 gezien.. damn wat een verschil.. net GTA 1/2 view..
Heh heh, maarreh, zou jij echte jpg'tjes willen posten en geen enorm grote jpg'tjes (wat waarschijnlijk nog bmp'tjes zijn).
Met de meeste software om plaatjes te laten zien kan je jpg'tjes maken. Met photoshop krijg je een duidelijk betere kwaliteit dan met paint.
Weet niet hoe ik er moet komen
bij het treinstation links, en dan tussen die opgestapelde containers doordinokiller schreef op 26 April 2003 @ 19:00:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in level 2 (Tuesday) bij de "Church" kom?
Weet niet hoe ik er moet komen
[ Voor 59% gewijzigd door Crash op 26-04-2003 19:29 ]
Zoals je op www.gopostal.com kan lezen zijn de versies in de winkel niet uitgerust met multiplayer, en brengt Running With Scissors binnenkort een multiplayerpatch uit.wwillem schreef op 20 April 2003 @ 18:46:
[...]
Maakte bij mij niks uit eerlijk gezegd.
[...]
Lijkt alsof er al multiplayer mode in zit gebakken