Gisteren was ik een dagje in Koln

Eventjes 211 foto's genomen, best aardig. Meeste foto's zijn treinenfoto's, dus die zal ik hier niet allemaal plaatsen.
Het vervoermiddel
Gemaakt uit de rijdende trein ergens nabij Oberhausen, trein reedt toen flink hard, dus ik vind dat deze toch goed gelukt is met deze scherpte.
Foto's gemaakt gedurende de dag op het station van Koln dus. Onderste foto is ook wel geinig, trein reed op dat moment al flink hard, maar gelukkig scheen het zonnetje fel dus kon ik mooi expirementeren met diafragma en sluitertijd.
Tja, de dom kan natuurlijk niet ontbreken.
Winkelstraat overdag.
Er gingen ook nog een stel leipo's demonstreren, dus politie was ook ruim aanwezig
Ja die beesten heb je daar ook. Deze liep duidelijk te zonnen.
De bekende spoorbrug van Koln over de Rhein. Onder zie je een hangbrug op de achtergrond, maar daarvoor ligt dus nog een andere brug met een grote weg. Over beide bruggen rijden trams.
Parkje, niet echt bijzonder eigenlijk.
Waar Koln beroemd om is.
Overzichtfoto's vanaf de rijnoever. Nu vond ik het eigenlijk best wel jammer dat ik geen statief had, want dit was dus echt een mooie plaats om panoramafoto's vandaan te maken. Ik zag ook iemand die dat dus deed.
Koln bij maanlicht

. Helaas werd de dom gereviseerd, daar schijnen normaal meer schijnwerpers op te staan die nu niet werkten volgens mij.
Aan alles komt een eind, ook aan een dagje Koln. Al dan wel met 25 minuten vertraging

. Maar toch was het een leuke dag