Mjah, die verdomde honden lopen zo hardOp woensdag 30 januari 2002 00:17 schreef borganism het volgende:
[..]
De modje zijn nu plotseling wel heel actief om als eerste de nicks te veranderen.
mod == firstposter![]()
Zetten jullie dat nu ergens neer dat een user zijn naam heeft veranderd? Want het lijkt me dat als ik over een jaar weer een andere username wil hebben dat jullie vast niet precies weten wie allemaal zijn naam heeft veranderd.
Voorbeeld: Jantje17,Jantje18,Jantje19 (namen veranderd om de onschuldigen te beschermen
)
Voorbeeld: Jantje17,Jantje18,Jantje19 (namen veranderd om de onschuldigen te beschermen
The cyclographing developer
nee kijk deze dan: [topic=396209]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Mjah. Topic wilde om onverklaarbare reden maar niet dichtOp woensdag 30 januari 2002 00:22 schreef Jake het volgende:
Deze ofzo, kwam (en bleef) gewoon (even) hoog in Active topics...
[topic=396196]
Namen kunnen maar 1 keer veranderd worden. Het script dat daarvoor gebruikt wordt, staat gewoon simpelweg geen tweede keer toe. Plus dat er inderdaad voor ons zichtbaar is dat de naam veranderd is.Op woensdag 30 januari 2002 00:24 schreef Potatoman het volgende:
Zetten jullie dat nu ergens neer dat een user zijn naam heeft veranderd? Want het lijkt me dat als ik over een jaar weer een andere username wil hebben dat jullie vast niet precies weten wie allemaal zijn naam heeft veranderd.
Voorbeeld: Jantje17,Jantje18,Jantje19 (namen veranderd om de onschuldigen te beschermen)
ScreenshotOp woensdag 30 januari 2002 00:26 schreef nelske het volgende:
Plus dat er inderdaad voor ons zichtbaar is dat de naam veranderd is.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
kunnen jullie die 'helaas, er is niets veranderd' check er niet uithalen? aaaaaah pleeaaaase doe het voor mijOp woensdag 30 januari 2002 00:26 schreef nelske het volgende:
[..]
Mjah. Topic wilde om onverklaarbare reden maar niet dicht
[..]
Namen kunnen maar 1 keer veranderd worden. Het script dat daarvoor gebruikt wordt, staat gewoon simpelweg geen tweede keer toe. Plus dat er inderdaad voor ons zichtbaar is dat de naam veranderd is.
* .oisyn schuift wat cash onder de tafel door
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vind het persoonlijk geen randgeval, niet echt handig als erOp woensdag 30 januari 2002 00:25 schreef OiSyN het volgende:
nee kijk deze dan: [topic=396209]![]()
code:
1
| DutchMan |
en
code:
1
| Dutchman |
komt, maar ik ga er niet over
ik had het over de levensgrote "FIRST POST" van DROp woensdag 30 januari 2002 00:29 schreef Jake het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen randgeval, niet echt handig als er
code:
1 DutchMan
en
code:
1 Dutchman
komt, maar ik ga er niet over
Nooit gedacht dat het er toch nog es van zou komen.
Mocht het een erg grote moeite zijn om mijn nick naar daPet om te zetten heb ik anders graag een hoofdletter vooraan. Dus Eddepet
tenk joe
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
U kunt lezen?Op woensdag 30 januari 2002 00:33 schreef eddepet het volgende:
Mocht het een erg grote moeite zijn om mijn nick naar daPet om te zetten heb ik anders graag een hoofdletter vooraan. Dus Eddepet
tenk joe
Ino, maar ik kon het niet laten mijn mening te ventilerenOp woensdag 30 januari 2002 00:31 schreef OiSyN het volgende:
ik had het over de levensgrote "FIRST POST" van DR
pssst! [topic=395962]Op woensdag 30 januari 2002 00:33 schreef eddepet het volgende:
tenk joe
Nelske probeert te zeggen dat je dit verzoek in SU moet posten, zoals staat aangegeven in MFOp woensdag 30 januari 2002 00:33 schreef nelske het volgende:
[..]
U kunt lezen?
Te laat
Verwijderd
Het hoeft al niet meer, maar dit is dus geen vrijbrief om het hier te vragenOp woensdag 30 januari 2002 00:35 schreef Garfield het volgende:
[..]
Nelske probeert te zeggen dat je dit verzoek in SU moet posten, zoals staat aangegeven in MF
Te laat
Doeds et zal nooit meer gebeuren dat ik iets post zonder alles te lezen.
Hiervan heb ik dus diep berouw. Mijn dank voor uw vergiffenis.
Wederom 1000x maal dank dat u de gelegenheid aanpakt mijn nick te veranderen.
Hiervan heb ik dus diep berouw. Mijn dank voor uw vergiffenis.
Wederom 1000x maal dank dat u de gelegenheid aanpakt mijn nick te veranderen.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ook mijn dank is groot 
TUFA rdgf
The User Formerly Known As rdgf
TUFA rdgf
The User Formerly Known As rdgf
De islam kan uw vrijheid schaden
Euh? Jij was toch eerst al wokschotel, toen rdgf en nu weer terugOp woensdag 30 januari 2002 00:49 schreef Wokschotel het volgende:
Ook mijn dank is groot
TUFA rdgf
The User Formerly Known As rdgf![]()
Nee, user Wokschotel had 0 postings, ik wilde rdgf laten bannen en verder gaan met Wokschotel (had ik met toestemming geregd) maar daar kwam BC3 tussendoor gefietstOp woensdag 30 januari 2002 00:51 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Euh? Jij was toch eerst al wokschotel, toen rdgf en nu weer terug
Op woensdag 30 januari 2002 00:49 schreef Wokschotel het volgende:
Van #tweakers.net op irc.tweakers.net
<RobinVreuls> [topic=396222/1/100]
<RobinVreuls>![]()
![]()
@ Nieuwe nick
<RobinVreuls> Wokschotel
<RobinVreuls> koeoeoeoel
<Traag>
Nie mokkuh, lekker wokkuhOp woensdag 30 januari 2002 00:53 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
[..]
![]()
Verwijderd
Ik zat ook even hardop te lachen toen ik hem veranderdeOp woensdag 30 januari 2002 00:55 schreef Robin Vreuls het volgende:
Voor mij ga je naar de beste nick tot nu toe
Ik vind hem echt geweldig namelijk
Van saaiste naar een van de beste nicks, heheheOp woensdag 30 januari 2002 00:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Ik zat ook even hardop te lachen toen ik hem veranderde
Ik vind hem echt geweldig namelijk
ahOp woensdag 30 januari 2002 00:53 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Nee, user Wokschotel had 0 postings, ik wilde rdgf laten bannen en verder gaan met Wokschotel (had ik met toestemming geregd) maar daar kwam BC3 tussendoor gefietst
Ik bespeur hier een aanval op mijn monopolie positie 
* Wok is nog steeds trots op zijn nick die hij heeft verdiend met zijn kookkunsten...
* Wok is nog steeds trots op zijn nick die hij heeft verdiend met zijn kookkunsten...
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ik denk dat veel users het wel zouden waarderen als dit ook een keer mogelijk zou zijn (evt voor een update naar een nieuw forum). Maar dit zal waarschijnlijk ook een bult werk zijn, dus ik denk niet dat het zal gebeuren.Op dinsdag 29 januari 2002 23:42 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat dit een lastige ingreep is, een post heeft een ID die uniek in een profile is.
Wanneer de ene profile merged met een ander, dan moeten de ID's ook aangepast worden.
Althans, als het gaat zoals ik denk.
Overigens ben ik geheel tevreden met mijn nick die ik al ruim 2 jaar heb.
Pseudo code?
aannames
* user heeft hoofdID en kloonID door gegeven en dit is dubbelgecheckt (op mogelijke fouten/door goede user aangevraagd/ed)
* userID's worden bij iedere post opgeslagen (is wel duidelijk
* userID in postDB is nog wel aanpasbaar (daar wringt hem de schoen, maar gezien BC3_Victim heb ik een kleine verwachting dat het mogelijk is)
de code
* zoek in posts naar ID=kloonID
* verander in alle posts van kloonID kloonID in userID
* de boel updaten
Thnx voor de service ...
the user formerly known as JiveDAF
the user formerly known as JiveDAF
Verwijderd
heej nickname-change 
hmmz... kdenk toch dat ik met maar bij <font color="#df040f">* 5chaap2k
</font>
hou
hmmz... kdenk toch dat ik met maar bij <font color="#df040f">* 5chaap2k
</font>
hou
Hahahaha, dat win ik toch met afstandOp woensdag 30 januari 2002 00:17 schreef Jake het volgende:
[..]
Sommige ??
Alle ads en mods vechten om wie het eerst mag...
Houden jullie bij wie hoeveel doet, en krijgt de winnaar een prijs ?
ik mag niet op crew-forum om dat ff te checken
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
jij hebt helemaal niets gewonnen aangezien je OiSyN niet eens in OiSyN kon veranderenOp woensdag 30 januari 2002 02:24 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hahahaha, dat win ik toch met afstand
Op dinsdag 29 januari 2002 21:56 schreef oVRoM het volgende:
Is het ook mogelijk om een lijstje bij te houden met alle users die hun nick hebben laten veranderen (dus oude + nieuwe nick)?
Ik zal namelijk echt niet bij iedereen gaan onthouden wat z'n oude nick is, en als ik dan eens iemand zie met een laag ID, zonder dat ik de naam ken, kan ik me voorstellen dat ik me eventueel in de toekomst mogelijk wel eens zou kunnen gaan afvragen wie dat is/was
Jongens bedankt!!
klmurphy >> Murphy
toppertje!!
klmurphy >> Murphy
toppertje!!
* D2k wil ff melden dat ie blij is LM te zijn 
geen gezeur met al die changes aan mijn kop
geen gezeur met al die changes aan mijn kop
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
tis niet zo erg, alleen lullig als je een typo maaktOp woensdag 30 januari 2002 10:46 schreef D2k het volgende:
* D2k wil ff melden dat ie blij is LM te zijn
geen gezeur met al die changes aan mijn kop![]()
lolOp woensdag 30 januari 2002 11:01 schreef DR het volgende:
tis niet zo erg, alleen lullig als je een typo maakt![]()
![]()
maar ik zit lekker rustig /14 in de gaten te houden terwijl jullie druk zijn
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Hm. Het vast wel ergens in de DB bewaard in een veldje ofzo. Dus lijkt het mij ook mogelijk iets te maken wat een overzichtje hiervan uitpoept. (Staat ook in de notes van de users)Op woensdag 30 januari 2002 10:37 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Aannames zijn fataal.
Dat kunnen we zien hoorOp woensdag 30 januari 2002 11:13 schreef Rodecker het volgende:
Thanks!
/me was voorheen R0decker
Jammer dat dat niet een half jaar eerder gedaan was, ik wou persee een andere naam, dus nam een cloon, en daardoor weer allemaal gedoe + al m'n posts kwijt en ik kon ook dus niet meer in de HK.
Maarja, leuk dat het nu wel kan, en ook goed dat het EENMALIG kan!
🌞🍃
Ik zit nog te twijfelen wat te doen, maar wegens omstandigheden wacht ik er ook nog even mee.
Maar tot wanneer blijft dat (was Jappie) staan ?
Na een maand van de mededeling of vanaf de change ?
Wil ik toch ff zeker weten
Vanaf de change natuurlijk.Op woensdag 30 januari 2002 13:01 schreef Manic het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat te doen, maar wegens omstandigheden wacht ik er ook nog even mee.
Aannames zijn fataal.
Op woensdag 30 januari 2002 13:03 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Vanaf de change natuurlijk.
Op woensdag 30 januari 2002 13:01 schreef Manic het volgende:
Thanks admins
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Oja, dat topic weet ik nog, dat was lachenOp woensdag 30 januari 2002 13:59 schreef Destruction het volgende:
Thanks admins
Whehe..Op woensdag 30 januari 2002 14:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Oja, dat topic weet ik nog, dat was lachen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wees blijOp woensdag 30 januari 2002 14:09 schreef DR het volgende:
ik ben geen admin![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
E rdgf, toch nog gelukt? Was ik weer te lui enzo?
Ik ga denk ik laatste worden met deze rename wedstrijd
. Maarja, jammer dan
. (/me heeft er nu een gerenamed
).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Och tuurlijk..Op woensdag 30 januari 2002 14:09 schreef DR het volgende:
[..]
ik ben geen admin![]()
Bedankt heh DR
Verwijderd
En hoeveel nicks zijn er al gechanged?
Welke mod/admin is de beste nickchanger/firstposter?
Nu jullie er een wedstrijd van maken wil ik ook de tussenstand en de uitslag weten
Welke mod/admin is de beste nickchanger/firstposter?
Nu jullie er een wedstrijd van maken wil ik ook de tussenstand en de uitslag weten
Mijn request is ook simpel! 
De underscore tussen mijn naam wil ik graag weg, dus nu gewoon:
Noordpark Terrorist
Noordpark Terrorist
Nou, mailtje sturen dan heOp woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Noordpark Terrorist
Ehm, heb je het mededelingen topic gelezen?Op woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Noordpark Terrorist
Aanvraag kun je via SU doen..
(hmmz.. Begint msql alweer te bokken!?)
het gaat niet echt snel meer neeOp woensdag 30 januari 2002 14:24 schreef Twynn het volgende:
[..]
Ehm, heb je het mededelingen topic gelezen?
Aanvraag kun je via SU doen..
(hmmz.. Begint msql alweer te bokken!?)
[edit] dat was een #55..
Verwijderd
EindelijkOp woensdag 30 januari 2002 14:34 schreef Destruction het volgende:
[..]
het gaat niet echt snel meer nee
[edit] dat was een #55..
Goede zet dit, je maakt veel mensen weer blij
Op woensdag 30 januari 2002 14:43 schreef ugamer het volgende:
[..]
EindelijkGoT en BP worden 1
![]()
Naja.. of ik dat wel wil
Hehe, nee, maar nadat we het er over hadden stond er in MF iets nieuws over al bestaande en niet actieve gebruikers, dus vandaar dat ik het maar probeerde. Sorry, ik had je graag de eer gegundOp woensdag 30 januari 2002 14:12 schreef JvS het volgende:
E rdgf, toch nog gelukt? Was ik weer te lui enzo?Ik ga denk ik laatste worden met deze rename wedstrijd
. Maarja, jammer dan
. (/me heeft er nu een gerenamed
).
Verwijderd
dan ben ej nog steeds lay-out ver(^&kendOp woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Noordpark Terrorist
idd, niet doen manOp woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
dan ben ej nog steeds lay-out ver(^&kend
Op woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef Tw^st3D het volgende:
dan ben ej nog steeds lay-out ver(^&kend
Het mag dus ook niet, iig vooralsnog zijn de Nicks waarnaar je wijzigt maximaal 15 tekens langOp woensdag 30 januari 2002 14:53 schreef Manic het volgende:
idd, niet doen man
mooiOp woensdag 30 januari 2002 15:00 schreef Jake het volgende:
[..]
[..]
Het mag dus ook niet, iig vooralsnog zijn de Nicks waarnaar je wijzigt maximaal 15 tekens lang
Ik weet niet of deze vraag al beantwoord/gesteld is in een andere thread; hier heb ik de vraag iig niet gezien: wat als iemand zijn nick laat veranderen en een nieuw meber neemt de oude naam als nick? Voorbeeld: Siterklaas 82 tm verandert zijn nick naar Sinterklaas. Ik zie dat en ik registreer me als Sinterklaas 82 tm. Wat gebeurt er dan?
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Zou op bezwaar kunnen stuiten. Jou voorbeeld al helemaal, omdat het de ex-nick van een crewmember isOp woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al beantwoord/gesteld is in een andere thread; hier heb ik de vraag iig niet gezien: wat als iemand zijn nick laat veranderen en een nieuw meber neemt de oude naam als nick? Voorbeeld: Siterklaas 82 tm verandert zijn nick naar Sinterklaas. Ik zie dat en ik registreer me als Sinterklaas 82 tm. Wat gebeurt er dan?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik gok dat het op zich geen problemen gaat geven met de registratie.. (hooguit met de crewOp woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Bart Coppens het volgende:
Je krijgt dan namelijk gewoon een nieuwe id, met een daaraan gekoppeld naampje dat op dat moment nog niet bestond!
Dan wordt je gebanned voor cloonenOp woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik zie dat en ik registreer me als Sinterklaas 82 tm. Wat gebeurt er dan?
Fantastisch. Van wie ben jij een cloon ?Op woensdag 30 januari 2002 15:32 schreef Sinterklaas_82tm het volgende:
Hier ben ik.
Aannames zijn fataal.
Amd RuLuzzzOp woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Fantastisch. Van wie ben jij een cloon ?
dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Ban deze maar, dan kaan er tevens niemadn die naam nemen.Op woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Fantastisch. Van wie ben jij een cloon ?
Op woensdag 30 januari 2002 01:32 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel users het wel zouden waarderen als dit ook een keer mogelijk zou zijn (evt voor een update naar een nieuw forum). Maar dit zal waarschijnlijk ook een bult werk zijn, dus ik denk niet dat het zal gebeuren.
Overigens ben ik geheel tevreden met mijn nick die ik al ruim 2 jaar heb.
Pseudo code?
aannames
* user heeft hoofdID en kloonID door gegeven en dit is dubbelgecheckt (op mogelijke fouten/door goede user aangevraagd/ed)
* userID's worden bij iedere post opgeslagen (is wel duidelijk)
* userID in postDB is nog wel aanpasbaar (daar wringt hem de schoen, maar gezien BC3_Victim heb ik een kleine verwachting dat het mogelijk is)
de code
* zoek in posts naar ID=kloonID
* verander in alle posts van kloonID kloonID in userID
* de boel updaten
Kan iemand van de crew hier nog even een antwoord opgevenOp dinsdag 29 januari 2002 23:38 schreef borganism het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet zon slecht idee want de meeste cloontje zijn ontstaan door user die een andere naam wilden.
of het mogelijk is om 2 users samen te voegen dus
OK cloontjes zijn verboden maar iedereen weet dat het toch gebeurde als iemand een nieuwe nick wilde. En zo kan je toch een soort van nieuwe start maken zonder cloontjes.
Ik betwijfel dat we clones gaan mergen hoor.
Sinterklaas_82tm is trouwens gebanned.
Aannames zijn fataal.
Mijn cloon is gebandOp woensdag 30 januari 2002 16:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Boeie dit account is perfekt.
Oh Mijn God!Op woensdag 30 januari 2002 16:14 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Mijn cloon is geband.
Boeie dit account is perfekt.
Heb je zo'n username, ga je je enige kans om 'm te verbeteren verpesten door er hoofdletters in te zetten
_EN_ het streepje weg.Op woensdag 30 januari 2002 16:16 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Oh Mijn God!
Heb je zo'n username, ga je je enige kans om 'm te verbeteren verpesten door er hoofdletters in te zetten![]()
![]()
🌞🍃
Voor de rest vink hem goedOp woensdag 30 januari 2002 16:16 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Oh Mijn God!
Heb je zo'n username, ga je je enige kans om 'm te verbeteren verpesten door er hoofdletters in te zetten![]()
![]()
DR is op dreef: [topic=396827/1/50]
In 1 minuut
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Uhm, misschien is dit al gezegt, maar is dit niet heel erg fraude-gevoelig? Ik zou bijvoorbeeld de nickname van iemand anders kunnen laten veranderen, en niemand die het merkt (behalve degene van wie die nickname is natuurlijk
)
They made me do it.
der zitten er tussen binnen de minuutOp woensdag 30 januari 2002 16:51 schreef Steije het volgende:
DR is op dreef: [topic=396827/1/50]In 1 minuut
post maar es onder iemand anders account danOp woensdag 30 januari 2002 19:51 schreef Smoothy_ het volgende:
Uhm, misschien is dit al gezegt, maar is dit niet heel erg fraude-gevoelig? Ik zou bijvoorbeeld de nickname van iemand anders kunnen laten veranderen, en niemand die het merkt (behalve degene van wie die nickname is natuurlijk)
Ik hed het eigenlijk ook niet verwacht.Op woensdag 30 januari 2002 16:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Is ook wel fraudegevoelig (hoe kun je bewijzen dat het een kloontje van jou was?).
Maar goed was misschien een leuk idee/leuke geste geweest alvorens een overstap naar het nieuwe forum (in de geest van de DB opschonen).
Nee, laat maar. Ik wist niet dat je het nu in SU kon zettenOp woensdag 30 januari 2002 19:52 schreef DR het volgende:
[..]
post maar es onder iemand anders account dan
They made me do it.
Is het nou de bedoeling dat ik hier mijn gewenste nick change kwijt kan? 
Ik wil graag mijn nickname veranderen in Peter Power dit is mijn gewone nickname... Ik had vroeger Peter Power al, maar dat ging naar een oud dds.nl mail adres.. tijdens de BC3 is deze verloren gegaan..
Dus in theorie kan mijn nick worden gewijzigd. Ik hoop ik praktijk ook?
Bvd!
Ik wil graag mijn nickname veranderen in Peter Power dit is mijn gewone nickname... Ik had vroeger Peter Power al, maar dat ging naar een oud dds.nl mail adres.. tijdens de BC3 is deze verloren gegaan..
Bvd!
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
Lees de draad voordat je blaat !Op woensdag 30 januari 2002 21:02 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik hier mijn gewenste nick change kwijt kan?
Bvd!
Aannames zijn fataal.
Misschien de moeite om die mensen dan lief te vragen effe hun ondertitel aan te passen ofzo?Op dinsdag 29 januari 2002 21:50 schreef DR het volgende:
[..]
als je al een status hebt, (crew) dus wordt het niet overschreven.
Wel irritant dat je net de crew niet meer herkent.
Ik wil even DR bedanken voor mijn nieuwe nick. Heeft wat geld gekost, maar het is het waard 
DR
DR
Daarvoor moet je even in SU een topicje startenOp woensdag 30 januari 2002 22:51 schreef Flippo-dealer het volgende:
Kan mijn nick veranderd worden in LiquidMephisto ?
Dank u
voor deze keer nietOp woensdag 30 januari 2002 22:58 schreef Wacky het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even in SU een topicje starten
Mag ik de heer GaMeOvEr even aanhalen?Op woensdag 30 januari 2002 22:51 schreef Flippo-dealer het volgende:
Kan mijn nick veranderd worden in LiquidMephisto ?
Dank u
edit: Sh*t te laat, ach soms zit het mee soms zit het tegen.Op woensdag 30 januari 2002 21:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Lees de draad voordat je blaat !