Mijn cloon is gebandOp woensdag 30 januari 2002 16:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik betwijfel dat we clones gaan mergen hoor.
Sinterklaas_82tm is trouwens gebanned.
Boeie dit account is perfekt.
Mijn cloon is gebandOp woensdag 30 januari 2002 16:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Oh Mijn God!Op woensdag 30 januari 2002 16:14 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Mijn cloon is geband.
Boeie dit account is perfekt.
_EN_ het streepje weg.Op woensdag 30 januari 2002 16:16 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Oh Mijn God!
Heb je zo'n username, ga je je enige kans om 'm te verbeteren verpesten door er hoofdletters in te zetten![]()
![]()
🌞🍃
Voor de rest vink hem goedOp woensdag 30 januari 2002 16:16 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Oh Mijn God!
Heb je zo'n username, ga je je enige kans om 'm te verbeteren verpesten door er hoofdletters in te zetten![]()
![]()
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
They made me do it.
der zitten er tussen binnen de minuutOp woensdag 30 januari 2002 16:51 schreef Steije het volgende:
DR is op dreef: [topic=396827/1/50]In 1 minuut
post maar es onder iemand anders account danOp woensdag 30 januari 2002 19:51 schreef Smoothy_ het volgende:
Uhm, misschien is dit al gezegt, maar is dit niet heel erg fraude-gevoelig? Ik zou bijvoorbeeld de nickname van iemand anders kunnen laten veranderen, en niemand die het merkt (behalve degene van wie die nickname is natuurlijk)
Ik hed het eigenlijk ook niet verwacht.Op woensdag 30 januari 2002 16:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Nee, laat maar. Ik wist niet dat je het nu in SU kon zettenOp woensdag 30 januari 2002 19:52 schreef DR het volgende:
[..]
post maar es onder iemand anders account dan
They made me do it.
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!
Lees de draad voordat je blaat !Op woensdag 30 januari 2002 21:02 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik hier mijn gewenste nick change kwijt kan?
Ik wil graag mijn nickname veranderen in Peter Power dit is mijn gewone nickname... Ik had vroeger Peter Power al, maar dat ging naar een oud dds.nl mail adres.. tijdens de BC3 is deze verloren gegaan..
Dus in theorie kan mijn nick worden gewijzigd. Ik hoop ik praktijk ook?
Bvd!
Aannames zijn fataal.
Misschien de moeite om die mensen dan lief te vragen effe hun ondertitel aan te passen ofzo?Op dinsdag 29 januari 2002 21:50 schreef DR het volgende:
[..]
als je al een status hebt, (crew) dus wordt het niet overschreven.
Daarvoor moet je even in SU een topicje startenOp woensdag 30 januari 2002 22:51 schreef Flippo-dealer het volgende:
Kan mijn nick veranderd worden in LiquidMephisto ?
Dank u
voor deze keer nietOp woensdag 30 januari 2002 22:58 schreef Wacky het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even in SU een topicje starten
Mag ik de heer GaMeOvEr even aanhalen?Op woensdag 30 januari 2002 22:51 schreef Flippo-dealer het volgende:
Kan mijn nick veranderd worden in LiquidMephisto ?
Dank u
edit: Sh*t te laat, ach soms zit het mee soms zit het tegen.Op woensdag 30 januari 2002 21:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Lees de draad voordat je blaat !
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq