Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
beide accounts bannen dus, kloontjes mogen nietOp dinsdag 29 januari 2002 22:15 schreef nelske het volgende:
[..]
Overigens kan meneer met z'n oude account (dus aan elkaar) nu nog wel op GoT komen als het goed is. Wat dit technisch gezien tot een kloon maakt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
TssssOp dinsdag 29 januari 2002 22:17 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik zou de tweede bannen
Ik had een serieuze vraag: kunnen Revolution en jelmervos samengevoegd worden?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
*leest faq*Op dinsdag 29 januari 2002 22:17 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik zou de tweede bannen
"Of je hebt 2 of meer accounts. Dan heb je een clone account. Dit is reden tot een onmiddellijke IP ban. Inderdaad, clone accounts zijn streng verboden. Het gebruik van een account van een ander om bijvoorbeeld stiekem al in de HK te kunnen kijken of posten is verboden. Dit kan leiden tot een ban van jullie allebei"
TuurlijkOp dinsdag 29 januari 2002 22:19 schreef jelmervos het volgende:
Nu weer ontopic graag!
Revovos
congrats doedOp dinsdag 29 januari 2002 22:20 schreef Sinterklaas het volgende:
/me is Sinterklaas!!!
Ik ben zooooo vrolijk vandaag
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
maarreeeh mag je ook ruilen? Ik wil graag nick switchen met r00tie
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nou Kerstman_82_tm nogOp dinsdag 29 januari 2002 22:20 schreef Sinterklaas het volgende:
/me is Sinterklaas!!!
Ik ben zooooo vrolijk vandaag
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Realiseer je je wel dat je dan #huiskamer niet meer inkan?Op dinsdag 29 januari 2002 22:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Eindelijk Sinterklaas! gefeliciteerd!
maarreeeh mag je ook ruilen? Ik wil graag nick switchen met r00tie
Verwijderd
Euh, hoe had je dat in gedachten?Op dinsdag 29 januari 2002 22:19 schreef jelmervos het volgende:
Nu weer ontopic graag!
Antwoord is dus nee, lijkt me zo.
Verwijderd
Haha, die zal wel balen nuOp dinsdag 29 januari 2002 22:22 schreef OiSyN het volgende:
[..]
nou Kerstman_82_tm nog
heh, de enige user met minder dan 30 posts die in de HK magOp dinsdag 29 januari 2002 22:19 schreef Wacky het volgende:
Ik kan de HK weer in ... met dank aan Grrrrrene
Verwijderd
Nee natuurlijk niet, twee verschillende mensen kunnen natuurlijk niet hun accounts laten mergen.Op dinsdag 29 januari 2002 22:19 schreef jelmervos het volgende:
De status van Revolution is trouwens 'banned', ik neem aan dat je die ook niet mee wilt krijgen?
LOL!82 tm in je nick is lame
Maar wel herkenbaar trouwens, je valt nu minder op.
Alhoewel, je hebt nog steeds dat mooie kleurtje
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Knap heOp dinsdag 29 januari 2002 22:23 schreef OiSyN het volgende:
[..]
heh, de enige user met minder dan 30 posts die in de HK mag
Verwijderd
Ik zou mijn nick natuurlijk kunnen veranderen in "kerstman" om hem zo te snel af te zijnOp dinsdag 29 januari 2002 22:23 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Haha, die zal wel balen nu
Ongeveer hetzelfde als domeinkaping. Valt denk ik grof geld aan te verdienen
ook jij congratsOp dinsdag 29 januari 2002 22:25 schreef Robin Vreuls het volgende:
Test test
HihiOp dinsdag 29 januari 2002 22:25 schreef Robin Vreuls het volgende:
Test test
Verwijderd
En de vraag die ik had gemaild??Op dinsdag 29 januari 2002 22:23 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, twee verschillende mensen kunnen natuurlijk niet hun accounts laten mergen.
De status van Revolution is trouwens 'banned', ik neem aan dat je die ook niet mee wilt krijgen?
(2 accounts switchen, en ook de bans verwisselen)
Op dinsdag 29 januari 2002 22:25 schreef nelske het volgende:
[..]
Ik zou mijn nick natuurlijk kunnen veranderen in "kerstman" om hem zo te snel af te zijn
Ongeveer hetzelfde als domeinkaping. Valt denk ik grof geld aan te verdienen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
dan wil ik MREnOp dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef MREn het volgende:
/me wil zn naam veranderen in Sinterklaas 82TM, kan dat?
Volgens mij bestond die al ofzo, vind het zo vreemd dat ik die niet heb genomen
Grrrrrene bedankt!
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Haha je doet maar, 82 tm is toch zo enorm lomp.Op dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef MREn het volgende:
/me wil zn naam veranderen in Sinterklaas 82TM, kan dat?
Dat ik dat ooit heb kunnen bedenken.
Verwijderd
Bestaat nietOp dinsdag 29 januari 2002 22:29 schreef Manic het volgende:
Wil iemand van de crew net ff kijken of de account M@NIC al bestaat
Volgens mij bestond die al ofzo, vind het zo vreemd dat ik die niet heb genomen
Ik heb een tijdje terug mijn account cm-fan op slot laten zetten omdat ik onder deze nick verder wou (Ong rond kerst)
Met account cm-fan had ik Hk rechten, etc.
Maar nu jeje nick eenmalig kan wisselen, kan dat account van slot worden gehaald zodat ik weer hk heb etc, en dat dan dit account waar ik nu mee post op slot/cq getrash word?
Dus account cm-fan word Revision, dit account gaat weg.(klinkt ingewikkelt)
In dat geval neem ik umOp dinsdag 29 januari 2002 22:32 schreef nelske het volgende:
[..]
Bestaat niet
HuhOp dinsdag 29 januari 2002 22:32 schreef nelske het volgende:
[..]
Bestaat niet
Is @ dan een illegale karakter ?
(Om het zo ff mooi te zeggen)
tja dat zegt natuurlijk wel wat over jeOp dinsdag 29 januari 2002 22:31 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Haha je doet maar, 82 tm is toch zo enorm lomp.
Dat ik dat ooit heb kunnen bedenken.
Op dinsdag 29 januari 2002 22:34 schreef OiSyN het volgende:
[..]
tja dat zegt natuurlijk wel wat over je
Verwijderd
Hmm, ik zal volgende keer de deur wat minder ver openzetten.Op dinsdag 29 januari 2002 22:34 schreef OiSyN het volgende:
[..]
tja dat zegt natuurlijk wel wat over je
Hey!Op dinsdag 29 januari 2002 22:33 schreef bolk het volgende:
[..]
In dat geval neem ik um
Ik weet waar je woont hè!
Op dinsdag 29 januari 2002 22:34 schreef Manic het volgende:
[..]
Hey!
Ik weet waar je woont hè!
kan ik een mailtje sturen dat ik OiSyN ben en dat ik m wil veranderen naar OiSyN?
(en ja, ik weet dat ik hiermee mijn kans verspil, maar ik wil m toch niet wijzigen
Zit iedereen een maand lang te turen wat er nou wel niet anders isOp dinsdag 29 januari 2002 22:35 schreef OiSyN het volgende:
ik wil trouwens een (was: OiSyN) achter mijn naam
We spend our years as a tale that is told
Ik kan inmiddels melden dat dat wel mogelijk moet zijnOp dinsdag 29 januari 2002 22:33 schreef Revision het volgende:
FF vraagje:
Ik heb een tijdje terug mijn account cm-fan op slot laten zetten omdat ik onder deze nick verder wou (Ong rond kerst)
Met account cm-fan had ik Hk rechten, etc.
Maar nu jeje nick eenmalig kan wisselen, kan dat account van slot worden gehaald zodat ik weer hk heb etc, en dat dan dit account waar ik nu mee post op slot/cq getrash word?
Dus account cm-fan word Revision, dit account gaat weg.(klinkt ingewikkelt)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
?Op dinsdag 29 januari 2002 22:39 schreef Grrrrrene in mededelingen het volgende:
Update: ook is het momenteel niet mogelijk nicknames aan te passen die alleen qua case-sensitivity verschillen.
Grrrrrene ---> grrrrrene is dus niet mogelijk.
Dit gaat ongetwijfeld opgelost worden, maar aub niet mailen om dit soort nicknamechanges. Het is momenteel een gekkenhuis nml
waarom kan dat niet
.edit: hmmz dat betekent natuurlijk ook dat mijn OiSyN -> OiSyN change niet kan
. kanOp dinsdag 29 januari 2002 22:42 schreef Wouter17 het volgende:
welke tekens mag je gebruiken in je nieuwe nickname?
ook speciale tekens zoals . en : ?
: kan ook
dit gebaseerd op andere nicks met deze leestekens
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:38 ]
Verwijderd
*** Cheatah sets mode: +o hddOp dinsdag 29 januari 2002 22:49 schreef hdd het volgende:
[..]
En een @ voor je nick?
Mwah.... hij kan redelijk snel weer hergebruikt wordenOp dinsdag 29 januari 2002 22:39 schreef El Martino het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je oude nick? Kan die (na een maand?) weer door iemand anders in gebruik worden genomen?
(scheelde een minuut ofzo, vergelijk Operations en NO-perations eerder in de thread
1337 hoor, zo'n 4 in je naamOp dinsdag 29 januari 2002 22:53 schreef R4NCOR het volgende:
Grrrrrene, bedankt!
Ik ga mijn nick btw in "Weg" laten veranderen, of "Laan".
tis richard @ ircOp dinsdag 29 januari 2002 22:51 schreef Cheatah het volgende:
[..]
*** Cheatah sets mode: +o hdd
behhehehe... zeurdeurOp dinsdag 29 januari 2002 22:55 schreef Straat het volgende:
[..]
1337 hoor, zo'n 4 in je naam
kijkt er iemand over een paar maanden in een oude thread, dan quote er iemand iets van blaataap, maar blaataap heet inmiddels schreeuwleeuw, dus die hele quote spoort niet
*grin* dit idee???Op dinsdag 29 januari 2002 22:57 schreef OiSyN het volgende:
haha, nou kloppen de ouwe quotes natuurlijk ook niet meer
kijkt er iemand over een paar maanden in een oude thread, dan quote er iemand iets van blaataap, maar blaataap heet inmiddels schreeuwleeuw, dus die hele quote spoort niet![]()
![]()
Idd. Maakt het nog een stukje verwarrenderOp dinsdag 29 januari 2002 22:54 schreef Operations het volgende:
[..]
Mwah.... hij kan redelijk snel weer hergebruikt worden
(scheelde een minuut ofzo, vergelijk Operations en NO-perations eerder in de thread)
idd, maar bij jou valt het nog mee, want het is redelijk hetzelfde gebleven
oh wacht ik kijk verkeerd
* .oisyn snapt er niets meer van, en vraag zich af of dit wel zo'n goed idee is geweest
ghehe Thane of CawdorOp dinsdag 29 januari 2002 22:59 schreef Duncan het volgende:
w00tMijn naam is ook veranderd!
edit: Oh nee, nou haal ik alles door de war
Verwijderd
Niet gewoon druk. Superdruk, een paar LA dokters zijn compleet gek afgevoerd netOp dinsdag 29 januari 2002 23:01 schreef woutf het volgende:
Ik heb bijna een uur geleden gemaild en heb nog steeds m'n oude nick. Zou het kunnen dat Wout al bestaat? of hebben jullie het gewoon druk?
Verwijderd
Druk denk ikOp dinsdag 29 januari 2002 23:01 schreef woutf het volgende:
Ik heb bijna een uur geleden gemaild en heb nog steeds m'n oude nick. Zou het kunnen dat Wout al bestaat? of hebben jullie het gewoon druk?
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:37 ]
Ok, was al bang dat m'n nieuwe username bezet wasOp dinsdag 29 januari 2002 23:03 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Niet gewoon druk. Superdruk, een paar LA dokters zijn compleet gek afgevoerd net
[Einstein modes]Op dinsdag 29 januari 2002 23:00 schreef R4NCOR het volgende:
[..]
ghehe Thane of Cawdor
edit: Oh nee, nou haal ik alles door de war
MacBeth was zelf Thane of Cawdor (uiteindelijk), Duncan is/was de koning maar dit even terzijde.
There is no art to find the minds construction in the face
We've got that ring of confidence
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:37 ]
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
En hoe lang blijft dat '(was eerst: Pietje33)' eigenlijk staan? (heb niet alles gelezen, misschien is het al genoemd maar kon het zo snel niet vinden..)
1 maandOp dinsdag 29 januari 2002 23:12 schreef rick_h het volgende:
En hoe lang blijft dat '(was eerst: Pietje33)' eigenlijk staan? (heb niet alles gelezen, misschien is het al genoemd maar kon het zo snel niet vinden..)
* OProg heeft altijd al OProg willen heten
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:37 ]
Op dinsdag 29 januari 2002 23:12 schreef rick_h het volgende:
ik vind het aan de ene kant wel onoverzichtelijk worden, maar aan de andere kant voor me zelf wel een goede zaak.. ik heb nu een hele saaie 'nick'.. had ik destijds gewoon ff snel geregged om hier te kunnen posten... nu kan ik een mooie nemen met behoud van mn posts e.d..
Op het moment dat je een aanvraag doet voor de wijziging van je nick, komt er achter je nieuwe nick één maand lang je oude nick te staan.
te laat
Probleem is gefixt.Op dinsdag 29 januari 2002 23:10 schreef Christus het volgende:
Kleine vraag: moet ik mijn naamsverandering weer opsturen aangezien keesgevoelig eerst niet ging maar nu (waarschijnlijk) wel of is die mail er nog![]()
Ga je gang zou ik zeggen.
Grrrrrene --> Grene -> grrrrrene
simpel toch? of onmogelijk?
/edit: laatmaar
Moeilijk hè? Tot 1 tellenOp dinsdag 29 januari 2002 23:18 schreef bolk het volgende:
Keesgevoeligheid:
Grrrrrene --> Grene -> grrrrrene
simpel toch? of onmogelijk?
Op dinsdag 29 januari 2002 23:14 schreef OProg het volgende:
[..]
1 maand
* OProg heeft altijd al OProg willen heten
Op dinsdag 29 januari 2002 23:15 schreef hdd het volgende:
[..]
Lees MF, een maand.
das duidelijkOp dinsdag 29 januari 2002 23:15 schreef woutf het volgende:
[..]
[..]
edit:
te laat
excuses voor mijn lompheid
Staat dit.
Of moet het gewoon bazs2000 blijven.
Staat imho beter dan Bazs2000Op dinsdag 29 januari 2002 23:22 schreef bazs2000 het volgende:
Eventjes serieus.
Staat dit.
[afbeelding]
Of moet het gewoon bazs2000 blijven.
Verwijderd
Het is dus vanaf nu de bedoeling dat requests in SU gedaan worden en niet via e-mail
Op dinsdag 29 januari 2002 21:20 schreef GaMeOvEr het volgende:
Vanaf nu maken wij het mogelijk dat iedere gebruiker _éénmalig_ zijn nick mag laten aanpassen.
De reden voor de aanpassing is voor ons niet relevant. Dit kan zijn omdat je bij de aanvraag van je account een typo had gemaakt, liever een hoofdletter aan het begin zou hebben, of dat je hele nick je niet meer bevalt.
Voor de duidelijkheid : éénmalig is ook echt eenmalig ! Denk dus goed na voordat je iets kiest wat je niet bevalt, want daarna heb je pech.
Op het moment dat je een aanvraag doet voor de wijziging van je nick, komt er achter je nieuwe nick één maand lang je oude nick te staan.
Het moge duidelijk zijn dat waarschuwingen en dergelijke gewoon meeverhuizen.
Hoe je een nickchange aanvraagt ? Post in SU met als topictitel onderwerpregel [nickchange] "jouwhuidigenickname". Dit is dus veranderd aangezien gathering@tweakers.net compleet overspoeld werd met mail en zo de andere belangrijkere mailtjes niet goed opvielen
Dit zal dan vooral door de de LA-dokters afgehandeld worden. Het moge duidelijk zijn dat wij een nick-change niet als prioriteit behandelen.
Tevens zullen nicks niet aangepast worden naar een nick die erg op die van iemand van de crew lijkt.
de'lete of
de'leet of
de'l33t te
doen. Maar ik doe het toch maar niet
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Op dinsdag 29 januari 2002 23:28 schreef Wacky het volgende:
Het is weer allemaal omgegooid ... deze is definitief
Deze had je net toch ook al.
* Operations voorspelt een SU lijst van enige megabytesOp dinsdag 29 januari 2002 23:26 schreef nelske het volgende:
Voor eenieder die dit topic helemaal leest.
Het is dus vanaf nu de bedoeling dat requests in SU gedaan worden en niet via e-mail
[..]
HuhOp dinsdag 29 januari 2002 23:27 schreef ChristuS het volgende:
Wou net al bijna gaan posten in SU. Zag echter net op tijd dat het al veranderd was. Mijn dank hiervoor![]()
Das toch juist wel de bedoeling ?
Nee, die van net was mijn oude (waarvan ik dacht dat ie met BC3 verloren was gegaan) accountOp dinsdag 29 januari 2002 23:29 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Deze had je net toch ook al.
Lekker duidelijk allemaal
tss leugenaar, je liep te blaten over wel 750 posts die weg waren, en je hebt er nog niet eens 600Op dinsdag 29 januari 2002 23:28 schreef Wacky het volgende:
Het is weer allemaal omgegooid ... deze is definitief
HK eraf enzoOp dinsdag 29 januari 2002 23:32 schreef OiSyN het volgende:
[..]
tss leugenaar, je liep te blaten over wel 750 posts die weg waren, en je hebt er nog niet eens 600
Gaat er, of komt er, zo'n dergelijke actie voor de Frontpage? Aangezien blackd op de frontpage een inactieve account is, en ik nu graag van bramwalet->blackd zou willen maken...
plz plz plz
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023