"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Had je het zelf maar moeten doen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Ik zit over dit geval zo erg te twijfelen he.
M@NIC gebruikte ik altijd maar niet gedaan of mocht niet ofzo.
Maar tja Manic is het hier.....
Aaargh slecht slapen vannacht
* Tomsworld zou namelijk graag zijn GoT nick ook op T.net gebruiken
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Geen commentaar, ik zou nie durvenOp dinsdag 29 januari 2002 21:27 schreef Paitor het volgende:
Traag heeft commentaar op de modjes?
Had je het zelf maar moeten doen
Alleen iets dat me opviel
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hoe doen jullie dat dan met mails die niet door de nick-houder is gestuurd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
*oeps* daar zeg je ietsOp dinsdag 29 januari 2002 21:32 schreef robinvreuls het volgende:
Ik neem ook dan aan dat we dus dan een mailtje krijgen met een soort van bevestiging van de door jou gestuurde mail en een mailtje als de verandering daadwerkelijk is uitgevoerd
Ik zal er eens over nadenken, op zich heeft het wel wat als je een andere nickname hebt
maar zoals er al wordt gezegd, krijgen die dingen een hele lage prioriteit, dus met de extra drukte zal 't wel meevallen
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Goede vraag jaOp dinsdag 29 januari 2002 21:32 schreef robinvreuls het volgende:
Ik neem ook dan aan dat we dus dan een mailtje krijgen met een soort van bevestiging van de door jou gestuurde mail en een mailtje als de verandering daadwerkelijk is uitgevoerd
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Leuke initiatief maar wel omslachtig lijkt me.
Oscar
Elke willekeurige request kan in principe...Op dinsdag 29 januari 2002 21:28 schreef tomsworld het volgende:
Kan deze gelegenheid gebruikt worden om je niks gelijk te maken op T.net en GoT.
* Tomsworld zou namelijk graag zijn GoT nick ook op T.net gebruiken
BLUFOp dinsdag 29 januari 2002 21:34 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Het zou natuurlijk per ongeluk kunnen voorkomen dat onuitspreekbare (laat staan typbare) nicks als 'Ecteinznmoeilijkescheikundigenaam' opeens aangepast zijn in 'ECT.'
Jeremy Clarkson
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Uiteraard, en ik ga er ook volledig vanuit dat Ect dat snaptOp dinsdag 29 januari 2002 21:35 schreef Traag het volgende:
BLUF
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Op dinsdag 29 januari 2002 21:38 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Uiteraard, en ik ga er ook volledig vanuit dat Ect dat snapt
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Hoe zit het met oude accounts van een gebruiker?
Ik heb naast dit account nog mijn oude account (AE - deze is 'aangegeven' als zijde oud (clone)account en als het goed is gebanned)
Als ik nou mijn huidige account (Operations) een andere naam laat geven en laat bannen, en dat oude account 'Operations' laat noemen en weer unbannen, zodat ik met m'n huidige naam (die ik eigenlijk prima vind) mijn originele user id + reg. datum weer terug heb...
Kan dat?
Verwijderd
Tot in de eeuwigheid (tenzij BC4 komtOp dinsdag 29 januari 2002 21:40 schreef Manic het volgende:
Zeg tot welke datum is deze eeuh "tegoed bon" geldig
Hm... volgens mij lijkt M@NIC echt brak hieroOp dinsdag 29 januari 2002 21:42 schreef nelske het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid (tenzij BC4 komt)
Verwijderd
ideetje: Laat kees of ACM ofzo een formuliertje in elkaar draaien wat je invult met huidige nick, got password en nieuwe gewenste nick. Weet je gelijk of het de gebruiker écht is, en hoef je ook geen wazige mails te gaan greppen op wat nou de nieuwe nick moet zijnOp dinsdag 29 januari 2002 21:33 schreef Bulldog het volgende:
[..]
*oeps* daar zeg je iets![]()
.
tot zover dit gratis advies
dus t.net nick mag ook veranderd worden? Zou het dan niet handig zijn om dat ook even in de mededeling te zetten, voor de duidelijkheidOp dinsdag 29 januari 2002 21:35 schreef ACM het volgende:
[..]
Elke willekeurige request kan in principe...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mijn voorstel was om de request gewoon in SU te plaatsenOp dinsdag 29 januari 2002 21:44 schreef Operations het volgende:
Dit ook omdat er mods. zijn die wel nickchanges kunnen uitvoeren, maar bijv. geen gat@tnet. mail ontvangen. Op deze manier heeft het DT ook wat minder work 'load' en heb je direct een 'beveliging' ingebouwd. (geen valse mailtjes ed...
Jij bent op dit moment idd behoorlijk gedateerdOp dinsdag 29 januari 2002 21:33 schreef Devil_2000 het volgende:
Wow dat is cool maar zeker veel werk, en het zal wel even wennen zijn als je ineens een andere nickname hebt [ook al staat de oude nickname een maand achter de nieuwe nickname]
Ik zal er eens over nadenken, op zich heeft het wel wat als je een andere nickname hebt
Devil_2002 is misschien een optie
Ik had begrepen dat hij dit zo graag wilde.
hmmz ja, admin paneltje.. DT fietst langs: status accepted en meteen automatische database update..Op dinsdag 29 januari 2002 21:44 schreef Operations het volgende:
[..]
ideetje: Laat kees of ACM ofzo een formuliertje in elkaar draaien wat je invult met huidige nick, got password en nieuwe gewenste nick. Weet je gelijk of het de gebruiker écht is, en hoef je ook geen wazige mails te gaan greppen op wat nou de nieuwe nick moet zijn
het enige dat DT moet doen is een goedkeuring.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
2de tabelletje erlangs met Nicks die reeds veranderd hebben en het kan volautomatischOp dinsdag 29 januari 2002 21:46 schreef bolk het volgende:
[..]
hmmz ja, admin paneltje.. DT fietst langs: status accepted en meteen automatische database update..
het enige dat DT moet doen is een goedkeuring.
denk het trouwens niet, want dan zou dat er wel bij staan
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Eindelijk van die " kinderlijke" naam af die ik had
Deze oudere voelt zich een stuk beter zo
* GaMeOvEr Bedankt voor de snelle service
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Edit: arg, hij post hier net 1 sec. voor me...
ProefkonijnOp dinsdag 29 januari 2002 21:48 schreef GiLeX het volgende:
En het werkt
GefeliciteerdOp dinsdag 29 januari 2002 21:48 schreef GiLeX het volgende:
En het werkt
als je al een status hebt, (crew) dus wordt het niet overschreven.Op dinsdag 29 januari 2002 21:49 schreef Heineken het volgende:
GiLuX was eerst gellie, maar waar staat z'n oude nicknaam dan?
.edit: ah ok
idd, ik zat ook al te kijken, waar is z'n oude nickOp dinsdag 29 januari 2002 21:49 schreef Heineken het volgende:
GiLuX was eerst gellie, maar waar staat z'n oude nicknaam dan?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Past bij hem niet, omdat er al crew staat.Op dinsdag 29 januari 2002 21:50 schreef OiSyN het volgende:
ik dacht dat de oude erachter kwam te staan
Hmz, te laat.
Aannames zijn fataal.
Nee GiLeXOp dinsdag 29 januari 2002 21:49 schreef Heineken het volgende:
GiLeX was eerst gellie, maar waar staat z'n oude nicknaam dan?
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Waar staat je oude nick dan ?Op dinsdag 29 januari 2002 21:48 schreef GiLeX het volgende:
En het werkt
te laat
oh dáárachter. ah ok, * .oisyn begrijpOp dinsdag 29 januari 2002 21:51 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Past bij hem niet, omdat er al crew staat.
Hmz, te laat.
komt er niet bij als je al een status hebtOp dinsdag 29 januari 2002 21:51 schreef Manic het volgende:
[..]
Waar staat je oude nick dan ?
te laat
Hehe, te laatOp dinsdag 29 januari 2002 21:53 schreef DR het volgende:
[..]
komt er niet bij als je al een status hebt
times are changing, fastOp dinsdag 29 januari 2002 21:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Wow. Een paar maand terug werd nog verkondigd dat dit uit den boze was en jullie dat nooit en te nimmer zouden doen...
Solly.Op dinsdag 29 januari 2002 21:51 schreef GiLeX het volgende:
[..]
Nee GiLeX
DR> OK
Verwijderd
Yupz bij mijn weten welOp dinsdag 29 januari 2002 21:46 schreef Heineken het volgende:
Gaat Sinterklaas nu ook nickchangen?
Nu word het eerst toch een dikke bende.
Maar ik doe het denk ik niet, of toch maar wel...?
AAARGH!
Ik zal namelijk echt niet bij iedereen gaan onthouden wat z'n oude nick is, en als ik dan eens iemand zie met een laag ID, zonder dat ik de naam ken, kan ik me voorstellen dat ik me eventueel in de toekomst mogelijk wel eens zou kunnen gaan afvragen wie dat is/was
Verwijderd
Mag je ook aanvragen om iemand anders zijn nick te veranderen? Sommiggen zijn te lang, of irritant...
Ben ik even blij met Trillian
als je mijn mening wilt hebben: doe het niet, die @ staat zo cheap, en elk 'modern' bedrijf heeft wel een @ in z'n naam. Doe daar vooral niet aan meeOp dinsdag 29 januari 2002 21:55 schreef Manic het volgende:
Als ik het verander doe ik het wel als dit allemaal een beetje afgelopen is.
Nu word het eerst toch een dikke bende.
Maar ik doe het denk ik niet, of toch maar wel...?
AAARGH!
kan iemand bovenstaande nog even bevestigen dan wel ontkennen? thanxOp dinsdag 29 januari 2002 21:45 schreef OiSyN het volgende:
[..]
dus t.net nick mag ook veranderd worden? Zou het dan niet handig zijn om dat ook even in de mededeling te zetten, voor de duidelijkheid
Always outnumbered, never outgunned!
De eerste changes zijn overigens een feit, feliciteer SanderHoveStad maar.. hij was de eerste en heet nu Wacky
Verwijderd
Wat is er niet duidelijk aan het woordje "eenmalig" ?Op dinsdag 29 januari 2002 21:57 schreef jelmervos het volgende:
Straks wordt het net als MSN, gaat iedereen elke seconden zijn nick veranderen en weet je niet meer wie wie is.
Ben ik even blij met Trillian
Nope, het gaat hier puur en alleen om de GoT nick!Op dinsdag 29 januari 2002 21:59 schreef OiSyN het volgende:
[..]
kan iemand bovenstaande nog even bevestigen dan wel ontkennen? thanx
Wel, dit komt op de plaatst de staan waar bij de 'speciale' users hun status staat. Bij hun komt het niet te staan omdat er al iets staat.Op dinsdag 29 januari 2002 22:00 schreef Keize001 het volgende:
Goed idee, kan ik mooi mijn "keize001" vervangen door "Keizer". Maar blijft de oude nick er nou wel of niet een tijdje achter?
[10:01pm] [GoT]Wacky was kicked by Traag|afk (FELI DUDE!)Op dinsdag 29 januari 2002 22:01 schreef Wacky het volgende:
* Wacky is de eerste user met een nickchange ... aanschouw u allen
[10:01pm] Joins: [GoT]Wacky (BOFH@****.upc-c.chello.nl) [12 users]
[10:01pm] ChanServ sets mode: +o [GoT]Wacky
Jeremy Clarkson
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
Op dinsdag 29 januari 2002 22:02 schreef Traag het volgende:
[..]
[10:01pm] [GoT]Wacky was kicked by Traag|afk (FELI DUDE!)
[10:01pm] Joins: [GoT]Wacky (BOFH@****.upc-c.chello.nl) [12 users]
[10:01pm] ChanServ sets mode: +o [GoT]Wacky
Haha, ik was van plan om nog 45 jaar hier te blijven want dan kan ik met pensioenOp dinsdag 29 januari 2002 21:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment idd behoorlijk gedateerd
Devil_2002 is misschien een optieOf Devil_2003 om ff voruit te kunnen
Dus misschien Devil_2047
Jah dat hoor ik idd meer...Op dinsdag 29 januari 2002 21:57 schreef OiSyN het volgende:
[..]
als je mijn mening wilt hebben: doe het niet, die @ staat zo cheap, en elk 'modern' bedrijf heeft wel een @ in z'n naam. Doe daar vooral niet aan mee
Tja ik schakel langzaam toch over van M@NIC naar Manic omdat bepaalde sites/forums die @ niet nemen.
En ook zo bij spellen, dus ik hou het zo eerst
[misschien miereneuk mode]Op dinsdag 29 januari 2002 22:00 schreef IceStorm het volgende:
T.net nicks staan los van GoT nicks. Dit aanbod geldt alleen voor GoT nicks
De eerste changes zijn overigens een feit, feliciteer SanderHoveStad maar.. hij was de eerste en heet nu Wacky
Waarom staat er bij wacky nu: "was Sander Hovestad"?? zijn nick was toch SanderHoveStad zonder spatie?
[/misschien miereneuk mode]
Als ze Fireman eerst 'trashen' wel jaOp dinsdag 29 januari 2002 22:02 schreef firemen het volgende:
Eindelijk mijn nickname veranderen. Komt het toch nog goed
Verwijderd
Ze hebben mijn pre-BC3 username ge-edit denk ikOp dinsdag 29 januari 2002 22:04 schreef Danfoss het volgende:
[..]
[misschien miereneuk mode]
Waarom staat er bij wacky nu: "was Sander Hovestad"?? zijn nick was toch SanderHoveStad zonder spatie?
Verwijderd
bugs.acm.nlOp dinsdag 29 januari 2002 22:04 schreef Danfoss het volgende:
[..]
Ik weet het niet
[mierenneukerneuk mode]Op dinsdag 29 januari 2002 22:04 schreef Danfoss het volgende:
Volgens mij was het: Sander_HoveStad
[/mierenneukerneuk mode]
verschil in user idOp dinsdag 29 januari 2002 22:05 schreef nelske het volgende:
[..]
bugs.acm.nl![]()
Ik weet het niet
ik vond het ook al raar
Maarreh, je oude posts blijven dus staan als je oude nick? Zie 4e reply in dit topic.
//edit:
* Lampie is weeeeeeeer traag
19 posts?Op dinsdag 29 januari 2002 22:05 schreef Wacky het volgende:
[..]
Ze hebben mijn pre-BC3 username ge-edit denk ik
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
zie bovenstaande ^^Op dinsdag 29 januari 2002 22:06 schreef Lampie het volgende:
Eej, SanderHovestad Wacky, gefeliciteerd
Maarreh, je oude posts blijven dus staan als je oude nick? Zie 4e reply in dit topic.
Verwijderd
Precies, van lang geleden ... wel een 1337 userid ... maar wel al me posts foetsieOp dinsdag 29 januari 2002 22:06 schreef _Martijn_ het volgende:
[..]
19 posts?
Jeremy Clarkson
Verwijderd
En ik weet dat wel zekerOp dinsdag 29 januari 2002 22:05 schreef Wacky het volgende:
[..]
Ze hebben mijn pre-BC3 username ge-edit denk ik
Kijk je posthistorie maar eens in
WTF is trashenOp dinsdag 29 januari 2002 22:04 schreef Jake het volgende:
[..]
Als ze Fireman eerst 'trashen' wel ja
Zal wel veel notes opleveren dan.
Mag wel extra databaseserver voor komen.
Verwijderd
Grrrrrene reageert niet op icqOp dinsdag 29 januari 2002 22:07 schreef nelske het volgende:
[..]
En ik weet dat wel zeker
Kijk je posthistorie maar eens in![]()
![]()
Beetje veel posts kwijt ... 750 ofzo
Verwijderd
Allemaal expresOp dinsdag 29 januari 2002 22:07 schreef Wacky het volgende:
[..]
Grrrrrene reageert niet op icq
Komt wel goed hoor
Verwijderd
Jahaa!!Op dinsdag 29 januari 2002 21:46 schreef Heineken het volgende:
Gaat Sinterklaas nu ook nickchangen?
opzouten met die 82 tm, ik ben nu alleen ws. te laat met mailen omdat half GoT al heeft lopen mailen
Maar ik heb geduld
LOLOp dinsdag 29 januari 2002 22:07 schreef Wacky het volgende:
Grrrrrene reageert niet op icq
Jeremy Clarkson
Shift-deleteOp dinsdag 29 januari 2002 22:07 schreef firemen het volgende:
[..]
WTF is trashen
ohOp dinsdag 29 januari 2002 22:08 schreef nelske het volgende:
[..]
Allemaal expres
Komt wel goed hoor
laat hem dat maar verdienen
Compleet weghalen, je hebt toch pas al die Nick geregged ?Op dinsdag 29 januari 2002 22:07 schreef firemen het volgende:
WTF is trashen
Geb. datum: 29 oktober 1969Op dinsdag 29 januari 2002 22:07 schreef firemen het volgende:
[..]
WTF is trashen
Nou dan heb je wel engels gehad op school lijkt me
Die nieuwe zou eerst gebanned worden en dan getrashed worden.Op dinsdag 29 januari 2002 22:09 schreef Jake het volgende:
[..]
Compleet weghalen, je hebt toch pas al die Nick geregged ?
Ik dacht dat het weer zo'n nieuwe uitdrukking zou zijn die onder de jongeren populair zijn.Op dinsdag 29 januari 2002 22:10 schreef Manic het volgende:
[..]
Geb. datum: 29 oktober 1969
Nou dan heb je wel engels gehad op school lijkt me![]()
Zeg dan gewoon verwijderd
Oh sorry, was even vergeten dat je de HK niet meer in mocht
Verwijderd
Op dinsdag 29 januari 2002 22:13 schreef OiSyN het volgende:
Eej Wacky waarom heb je hier nog niet gepost?
Wat staat hierboven dan? * El Martino , of /me Martino
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Doe eens niet zo gemeenOp dinsdag 29 januari 2002 22:13 schreef OiSyN het volgende:
Eej Wacky waarom heb je hier nog niet gepost?
Overigens kan meneer met z'n oude account (dus aan elkaar) nu nog wel op GoT komen als het goed is. Wat dit technisch gezien tot een kloon maakt
Verwijderd
Op dinsdag 29 januari 2002 22:15 schreef nelske het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen![]()
Overigens kan meneer met z'n oude account (dus aan elkaar) nu nog wel op GoT komen als het goed is. Wat dit technisch gezien tot een kloon maakt
Ik zou de tweede bannenOp dinsdag 29 januari 2002 22:15 schreef nelske het volgende:
Doe eens niet zo gemeen![]()
Jeremy Clarkson