Ga jullie (de adjes) nou volgende maand alle (natuurlijk niet bestaande
) cloontjes mergen??
BTW: ik ben cloon-loos
Verwijderd
Dat lijkt mij ook niet zon slecht idee want de meeste cloontje zijn ontstaan door user die een andere naam wilden.Op dinsdag 29 januari 2002 23:36 schreef Jake het volgende:
Ga jullie (de adjes) nou volgende maand alle (natuurlijk niet bestaande) cloontjes mergen??
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Woei, krijg ik er 30 posts bijOp dinsdag 29 januari 2002 23:38 schreef borganism het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet zon slecht idee want de meeste cloontje zijn ontstaan door user die een andere naam wilden.
Houd er rekening mee dat dit een lastige ingreep is, een post heeft een ID die uniek in een profile is.Op dinsdag 29 januari 2002 23:38 schreef borganism het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet zon slecht idee want de meeste cloontje zijn ontstaan door user die een andere naam wilden.
Dan zou iedereen zijn cloon userid's moeten mailen, en die post aantallen daarvan zouden moeten worden opgeteld bij het account wat je wil hebben. Nehh, niet echt nuttigOp dinsdag 29 januari 2002 23:42 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat dit een lastige ingreep is, een post heeft een ID die uniek in een profile is.
Wanneer de ene profile merged met een ander, dan moeten de ID's ook aangepast worden.
Althans, als het gaat zoals ik denk.
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
LezenOp dinsdag 29 januari 2002 23:44 schreef Raaaaaap het volgende:
* SambalBij is een beetje dom
eeehhh hoenick veranderen
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Nu nog een andere iconOp dinsdag 29 januari 2002 23:54 schreef Tw^st3D het volgende:
* Arno is erg content met zijn nieuwe nick !!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ik vond BBQ-man mooierOp dinsdag 29 januari 2002 23:54 schreef Tw^st3D het volgende:
* .oisyn is erg content met zijn nieuwe nick !!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
U vraagt, wij draaien, wat vinden jullie ervan ??Op dinsdag 29 januari 2002 23:55 schreef Traag het volgende:
[..]
Nu nog een andere icon
pff, houd je stil, zeurkous!Op dinsdag 29 januari 2002 23:55 schreef OiSyN het volgende:
[..]
ik vond BBQ-man mooier
te rozeOp woensdag 30 januari 2002 00:08 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien, wat vinden jullie ervan ??
[..]
pff, houd je stil, zeurkous!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Sommige mensen zijn gewoon snel heOp woensdag 30 januari 2002 00:02 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
me nick was gechanged binnen 1sec. ofzow
Verwijderd
hm. dat was me nog niet zo opgevallenOp woensdag 30 januari 2002 00:10 schreef bolk het volgende:
[..]
te roze
Verwijderd
De modje zijn nu plotseling wel heel actief om als eerste de nicks te veranderen.Op woensdag 30 januari 2002 00:13 schreef nelske het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon snel he![]()
Sommige ??Op woensdag 30 januari 2002 00:13 schreef nelske het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon snel he![]()
Verwijderd
Mjah, die verdomde honden lopen zo hardOp woensdag 30 januari 2002 00:17 schreef borganism het volgende:
[..]
De modje zijn nu plotseling wel heel actief om als eerste de nicks te veranderen.
mod == firstposter![]()
The cyclographing developer
Verwijderd
Mjah. Topic wilde om onverklaarbare reden maar niet dichtOp woensdag 30 januari 2002 00:22 schreef Jake het volgende:
Deze ofzo, kwam (en bleef) gewoon (even) hoog in Active topics...
[topic=396196]
Namen kunnen maar 1 keer veranderd worden. Het script dat daarvoor gebruikt wordt, staat gewoon simpelweg geen tweede keer toe. Plus dat er inderdaad voor ons zichtbaar is dat de naam veranderd is.Op woensdag 30 januari 2002 00:24 schreef Potatoman het volgende:
Zetten jullie dat nu ergens neer dat een user zijn naam heeft veranderd? Want het lijkt me dat als ik over een jaar weer een andere username wil hebben dat jullie vast niet precies weten wie allemaal zijn naam heeft veranderd.
Voorbeeld: Jantje17,Jantje18,Jantje19 (namen veranderd om de onschuldigen te beschermen)
ScreenshotOp woensdag 30 januari 2002 00:26 schreef nelske het volgende:
Plus dat er inderdaad voor ons zichtbaar is dat de naam veranderd is.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
kunnen jullie die 'helaas, er is niets veranderd' check er niet uithalen? aaaaaah pleeaaaase doe het voor mijOp woensdag 30 januari 2002 00:26 schreef nelske het volgende:
[..]
Mjah. Topic wilde om onverklaarbare reden maar niet dicht
[..]
Namen kunnen maar 1 keer veranderd worden. Het script dat daarvoor gebruikt wordt, staat gewoon simpelweg geen tweede keer toe. Plus dat er inderdaad voor ons zichtbaar is dat de naam veranderd is.
Ik vind het persoonlijk geen randgeval, niet echt handig als erOp woensdag 30 januari 2002 00:25 schreef OiSyN het volgende:
nee kijk deze dan: [topic=396209]![]()
1
| DutchMan |
1
| Dutchman |
ik had het over de levensgrote "FIRST POST" van DROp woensdag 30 januari 2002 00:29 schreef Jake het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk geen randgeval, niet echt handig als er
code:
1 DutchMan
en
code:
1 Dutchman
komt, maar ik ga er niet over
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
U kunt lezen?Op woensdag 30 januari 2002 00:33 schreef eddepet het volgende:
Nooit gedacht dat het er toch nog es van zou komen.
Mocht het een erg grote moeite zijn om mijn nick naar daPet om te zetten heb ik anders graag een hoofdletter vooraan. Dus Eddepet
tenk joe
Ino, maar ik kon het niet laten mijn mening te ventilerenOp woensdag 30 januari 2002 00:31 schreef OiSyN het volgende:
ik had het over de levensgrote "FIRST POST" van DR
pssst! [topic=395962]Op woensdag 30 januari 2002 00:33 schreef eddepet het volgende:
Nooit gedacht dat het er toch nog es van zou komen.
Mocht het een erg grote moeite zijn om mijn nick naar daPet om te zetten heb ik anders graag een hoofdletter vooraan. Dus Eddepet
tenk joe
Nelske probeert te zeggen dat je dit verzoek in SU moet posten, zoals staat aangegeven in MFOp woensdag 30 januari 2002 00:33 schreef nelske het volgende:
[..]
U kunt lezen?
Verwijderd
Het hoeft al niet meer, maar dit is dus geen vrijbrief om het hier te vragenOp woensdag 30 januari 2002 00:35 schreef Garfield het volgende:
[..]
Nelske probeert te zeggen dat je dit verzoek in SU moet posten, zoals staat aangegeven in MF
Te laat
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
De islam kan uw vrijheid schaden
Euh? Jij was toch eerst al wokschotel, toen rdgf en nu weer terugOp woensdag 30 januari 2002 00:49 schreef Wokschotel het volgende:
Ook mijn dank is groot
TUFA rdgf
The User Formerly Known As rdgf![]()
Nee, user Wokschotel had 0 postings, ik wilde rdgf laten bannen en verder gaan met Wokschotel (had ik met toestemming geregd) maar daar kwam BC3 tussendoor gefietstOp woensdag 30 januari 2002 00:51 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Euh? Jij was toch eerst al wokschotel, toen rdgf en nu weer terug
Op woensdag 30 januari 2002 00:49 schreef Wokschotel het volgende:
Van #tweakers.net op irc.tweakers.net
<RobinVreuls> [topic=396222/1/100]
<RobinVreuls>![]()
![]()
@ Nieuwe nick
<RobinVreuls> Wokschotel
<RobinVreuls> koeoeoeoel
<Traag>
Nie mokkuh, lekker wokkuhOp woensdag 30 januari 2002 00:53 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
[..]
![]()
Verwijderd
Ik zat ook even hardop te lachen toen ik hem veranderdeOp woensdag 30 januari 2002 00:55 schreef Robin Vreuls het volgende:
Voor mij ga je naar de beste nick tot nu toe
Van saaiste naar een van de beste nicks, heheheOp woensdag 30 januari 2002 00:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Ik zat ook even hardop te lachen toen ik hem veranderde
Ik vind hem echt geweldig namelijk
ahOp woensdag 30 januari 2002 00:53 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Nee, user Wokschotel had 0 postings, ik wilde rdgf laten bannen en verder gaan met Wokschotel (had ik met toestemming geregd) maar daar kwam BC3 tussendoor gefietst
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ik denk dat veel users het wel zouden waarderen als dit ook een keer mogelijk zou zijn (evt voor een update naar een nieuw forum). Maar dit zal waarschijnlijk ook een bult werk zijn, dus ik denk niet dat het zal gebeuren.Op dinsdag 29 januari 2002 23:42 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat dit een lastige ingreep is, een post heeft een ID die uniek in een profile is.
Wanneer de ene profile merged met een ander, dan moeten de ID's ook aangepast worden.
Althans, als het gaat zoals ik denk.
Verwijderd
Hahahaha, dat win ik toch met afstandOp woensdag 30 januari 2002 00:17 schreef Jake het volgende:
[..]
Sommige ??
Alle ads en mods vechten om wie het eerst mag...
Houden jullie bij wie hoeveel doet, en krijgt de winnaar een prijs ?
ik mag niet op crew-forum om dat ff te checken
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
jij hebt helemaal niets gewonnen aangezien je OiSyN niet eens in OiSyN kon veranderenOp woensdag 30 januari 2002 02:24 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hahahaha, dat win ik toch met afstand
Op dinsdag 29 januari 2002 21:56 schreef oVRoM het volgende:
Is het ook mogelijk om een lijstje bij te houden met alle users die hun nick hebben laten veranderen (dus oude + nieuwe nick)?
Ik zal namelijk echt niet bij iedereen gaan onthouden wat z'n oude nick is, en als ik dan eens iemand zie met een laag ID, zonder dat ik de naam ken, kan ik me voorstellen dat ik me eventueel in de toekomst mogelijk wel eens zou kunnen gaan afvragen wie dat is/was
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
tis niet zo erg, alleen lullig als je een typo maaktOp woensdag 30 januari 2002 10:46 schreef D2k het volgende:
* D2k wil ff melden dat ie blij is LM te zijn
geen gezeur met al die changes aan mijn kop![]()
lolOp woensdag 30 januari 2002 11:01 schreef DR het volgende:
tis niet zo erg, alleen lullig als je een typo maakt![]()
![]()
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Hm. Het vast wel ergens in de DB bewaard in een veldje ofzo. Dus lijkt het mij ook mogelijk iets te maken wat een overzichtje hiervan uitpoept. (Staat ook in de notes van de users)Op woensdag 30 januari 2002 10:37 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Aannames zijn fataal.
Dat kunnen we zien hoorOp woensdag 30 januari 2002 11:13 schreef Rodecker het volgende:
Thanks!
/me was voorheen R0decker
🌞🍃
Vanaf de change natuurlijk.Op woensdag 30 januari 2002 13:01 schreef Manic het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat te doen, maar wegens omstandigheden wacht ik er ook nog even mee.
Maar tot wanneer blijft dat (was Jappie) staan ?
Na een maand van de mededeling of vanaf de change ?
Wil ik toch ff zeker weten
Aannames zijn fataal.
Op woensdag 30 januari 2002 13:03 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Vanaf de change natuurlijk.
Op woensdag 30 januari 2002 13:01 schreef Manic het volgende:
Wil ik toch ff zeker weten
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Oja, dat topic weet ik nog, dat was lachenOp woensdag 30 januari 2002 13:59 schreef Destruction het volgende:
Thanks admins
Whehe..Op woensdag 30 januari 2002 14:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Oja, dat topic weet ik nog, dat was lachen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wees blijOp woensdag 30 januari 2002 14:09 schreef DR het volgende:
ik ben geen admin![]()
Jeremy Clarkson
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Och tuurlijk..Op woensdag 30 januari 2002 14:09 schreef DR het volgende:
[..]
ik ben geen admin![]()
Verwijderd
Nou, mailtje sturen dan heOp woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Mijn request is ook simpel!
De underscore tussen mijn naam wil ik graag weg, dus nu gewoon:
Noordpark Terrorist
Ehm, heb je het mededelingen topic gelezen?Op woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Noordpark Terrorist
het gaat niet echt snel meer neeOp woensdag 30 januari 2002 14:24 schreef Twynn het volgende:
[..]
Ehm, heb je het mededelingen topic gelezen?
Aanvraag kun je via SU doen..
(hmmz.. Begint msql alweer te bokken!?)
Verwijderd
EindelijkOp woensdag 30 januari 2002 14:34 schreef Destruction het volgende:
[..]
het gaat niet echt snel meer nee
[edit] dat was een #55..
Op woensdag 30 januari 2002 14:43 schreef ugamer het volgende:
[..]
EindelijkGoT en BP worden 1
![]()
Hehe, nee, maar nadat we het er over hadden stond er in MF iets nieuws over al bestaande en niet actieve gebruikers, dus vandaar dat ik het maar probeerde. Sorry, ik had je graag de eer gegundOp woensdag 30 januari 2002 14:12 schreef JvS het volgende:
E rdgf, toch nog gelukt? Was ik weer te lui enzo?Ik ga denk ik laatste worden met deze rename wedstrijd
. Maarja, jammer dan
. (/me heeft er nu een gerenamed
).
Verwijderd
dan ben ej nog steeds lay-out ver(^&kendOp woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Noordpark Terrorist
idd, niet doen manOp woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
dan ben ej nog steeds lay-out ver(^&kend
Op woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef Tw^st3D het volgende:
dan ben ej nog steeds lay-out ver(^&kend
Het mag dus ook niet, iig vooralsnog zijn de Nicks waarnaar je wijzigt maximaal 15 tekens langOp woensdag 30 januari 2002 14:53 schreef Manic het volgende:
idd, niet doen man
mooiOp woensdag 30 januari 2002 15:00 schreef Jake het volgende:
[..]
[..]
Het mag dus ook niet, iig vooralsnog zijn de Nicks waarnaar je wijzigt maximaal 15 tekens lang
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Zou op bezwaar kunnen stuiten. Jou voorbeeld al helemaal, omdat het de ex-nick van een crewmember isOp woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al beantwoord/gesteld is in een andere thread; hier heb ik de vraag iig niet gezien: wat als iemand zijn nick laat veranderen en een nieuw meber neemt de oude naam als nick? Voorbeeld: Siterklaas 82 tm verandert zijn nick naar Sinterklaas. Ik zie dat en ik registreer me als Sinterklaas 82 tm. Wat gebeurt er dan?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik gok dat het op zich geen problemen gaat geven met de registratie.. (hooguit met de crewOp woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al beantwoord/gesteld is in een andere thread; hier heb ik de vraag iig niet gezien: wat als iemand zijn nick laat veranderen en een nieuw meber neemt de oude naam als nick? Voorbeeld: Siterklaas 82 tm verandert zijn nick naar Sinterklaas. Ik zie dat en ik registreer me als Sinterklaas 82 tm. Wat gebeurt er dan?
Dan wordt je gebanned voor cloonenOp woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik zie dat en ik registreer me als Sinterklaas 82 tm. Wat gebeurt er dan?
Fantastisch. Van wie ben jij een cloon ?Op woensdag 30 januari 2002 15:32 schreef Sinterklaas_82tm het volgende:
Hier ben ik.
Aannames zijn fataal.
Amd RuLuzzzOp woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Fantastisch. Van wie ben jij een cloon ?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Ban deze maar, dan kaan er tevens niemadn die naam nemen.Op woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Fantastisch. Van wie ben jij een cloon ?
Op woensdag 30 januari 2002 01:32 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel users het wel zouden waarderen als dit ook een keer mogelijk zou zijn (evt voor een update naar een nieuw forum). Maar dit zal waarschijnlijk ook een bult werk zijn, dus ik denk niet dat het zal gebeuren.
Overigens ben ik geheel tevreden met mijn nick die ik al ruim 2 jaar heb.
Pseudo code?
aannames
* user heeft hoofdID en kloonID door gegeven en dit is dubbelgecheckt (op mogelijke fouten/door goede user aangevraagd/ed)
* userID's worden bij iedere post opgeslagen (is wel duidelijk)
* userID in postDB is nog wel aanpasbaar (daar wringt hem de schoen, maar gezien BC3_Victim heb ik een kleine verwachting dat het mogelijk is)
de code
* zoek in posts naar ID=kloonID
* verander in alle posts van kloonID kloonID in userID
* de boel updaten
Kan iemand van de crew hier nog even een antwoord opgevenOp dinsdag 29 januari 2002 23:38 schreef borganism het volgende:
[..]
Aannames zijn fataal.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq