Aantal dingen waar ik het nu graag over wil hebben zijn de volgende punten. Alles omtrent digitale tv van KPN
Ik wil graag digitale tv op mijn computerscherm.
Ik wil graag digitale tv op kunnen nemen en weg branden op dvd (via de pc)
Dit alles hoeft NIET per se met Windows Media Center overweg te kunnen. Het zou wel een leuke overbodige luxe zijn.
Mijn vraag, is de volgende.
Wat raden julie op dit moment aan. Een Hauppage DEC-2540 met usb aansluiting (die eigenlijk end-of-life is zoals ik een flink stuk terug in dit topic heb kunnen lezen)
Een goeie tv kaart met een goeie digitale tuner van kpn (ervraringen? goed beeld? goeie opnames? via s-video-in of composite?)
Ik lees een stukje terug via firewire??? lijkt me ook goed werken

Of is er nu uitelindelijk is een keer een goeie DVB-T pci kaart met een connac CAM module die volledig ondersteunt wordt??
Het is echt de bedoeling dat de kwaliteit GOED is. Het hoeft niet dvd kwaliteit te zijn, maar SVCD vindt ik goed genoeg. Wat is het advies van jullie kant? Daarbij denk ik niet aan , Ik denk .... maar ik denk aan "echte ervraringen" van mensen.
PS. het beeld wat ik van de kabel via een tv-kaart bekijk vindt ik dus verre weg van goed. Er zit enige ruis in het beeld, en daarbij denk ik, ligt dat nou aan mijn tv-kaart/aansluiting of is de kwaliteit echt zo belachelijk slecht tegenwoordig?