Nee ik heb nog niet alles binnenOp vrijdag 15 februari 2002 11:48 schreef The_Yeti het volgende:
Pimpimpers: Heb jij nou al alles binnen ??
Ik heb overal wat gekocht, bij een winkel waar ik het moederbord en Artic Silver III en een HD heb besteld hadden ze de HD nog niet op voorraad, maar die zou er dinsdag zijn dus dan heb ik het woensdag wel.
Maar ik heb één probleem
In de shop survey staat dat ze zo goed zijn en snel leveren, mooi niet dus.
Dus ik vandaag gebeld, krijg ik het antwoord apparaat en ze zeggen dat ze ziek zijn. Ook staat het op de site, wat ik dus niet het gezien toen ik het daar kocht.
mededeling Multipc
Wegens ziekte zijn wij de komende tijd uitsluitend bereikbaar voor afhaalbestellingen en balieverkoop op zaterdag van 12 uur tot 17 uur.
Remboursbestellingen zijn de komende tijd (tot nader order) helaas niet mogelijk.
Voor technische vragen kunt u bellen met 06-11463448 na 18 uur.
Onze excuses voor dit ongemak.
Dus ik heb maar die kloten antwoord apparaat ingesproken dat ik het snel nodig heb en dat ik dit geheugen nergens anders kan krijgen. En dat het een orde is van 464,00 (fl1022,-) enof ze moeite willen doen om het op te sturen.
Ik weet nu dus niet waar ik aan toe ben, misschien zijn ze wel een maand ziek
Ik vindt het maar wel gek iedereen ziek bij die winkel
Heeft iemand nog een tip voor me waar ik het ergens anders kan kopen?
Ik kan ook wel een ander merk nemen met samsung chips erop maar die zijn vaak niet zo goed te oklokken als de Originele Samsung modules.