Op maandag 04 februari 2002 22:50 schreef Tranced het volgende:
P4B-333 is er nog niet, en duurt ook nog wel ff..
ik heb ook meerdere reviews geien met een 3.0 geoc-ed 266-DDR en een 2.6 RDRAM naast elkaar, de 3ghz werd op meerdere vlakken van tafel geveegd... een 3.0 333-DDR komt wel in de buurt van RDRAM denk ik
333-DDR is op het moment zelfs nog een stuk duurder dan RDRAM.
Ik ben zeer tevreden met mijn P4T-E, super stabiel en loopt als een zonnetje

Had ik ook al in dit topic gezegd van die 2.2@2.6 met RIMM en 2.2@3.0 met DDR. Die met RIMM was echt sneller en RIMM is niet eens veel duurder als DDR op het moment €25 meer voor 256MB vind ik nog mee vallen.
Ik had nog een vraagje aan je: Jij hebt een P4T-E die die wil ik dus ook maar nu lees ik steeds dat daar BIOS 1004 op staat en dat je Northwood niet wil boot-en met die BIOS versie.
Had jij daar ook last van of had jij al BIOS 1005 er op staan.
Ik heb namelijk de winkel gemaild waar ik mijn Pc ga bestellen en ik kreeg een mailje van de TD en die zeggen dus dat er 1004 op staat, maar ik had gevraag of ze voor mijn direct 1005 op willen zetten als 1004 er op staat. Wat zeiden ze, dat ze dat niet allemaal willen doen maar wel mijn systeem in elkaar willen zetten gratis, nogal dom dus omdat een Bios update en ff een geen northwood P4 er op zetten 15 min duurt. En ik laat niet mijn pc bouwen dat kan ik zelf ook en ik gebruik ander cooler en koelprut en da case moet ook nog aangepast worden.
Maar ik mail nog wel terug naar de verkoop en zeg dat ze dat niet willen doen en dat ik anders mijn pc onderdelen wel ergens anders koop dan missen ze maar +- €4000

ik zit er niet mee.
Dit wordt mijn Pc ongeveer:
Case ----------------- Cooler Master ATC-210-A21 AZURE
MOBO ----------------- ASUS P4T-E (i850 chipset)
CPU ------------------ P4 2.2Ghz Northwood (0.13)
Mem ------------------ 2x 256MB PC800
Voeding --------------- Enermax EG651P-VE FMA SilentPlus 550W
Geluidskaart ---------- SB live Audigy platinum EX retail
Speakerset ------------ Creative Labs MEGAworks 510D
DVD brander ----------- Ben ik nog niet uit

GPU ------------------- Asus V8460 Ultra (330MHz GeForce4 Ti 4600 128MB 660MHz DDR) maar komt pas eind feb. in NL
DVB kaart ------------- Hauppauge Win/TV DVB-s
CI Adapter ------------ CI Adapter voor DVB PC SAT kaart
Headsink -------------- Swiftech MCX478-BA + Papst 8412NG - 80 x 80 x 25 mm
Koelprut -------------- Artic Silver III
Verder nog wat dingetjes FFCL lamp (blauw), raam, PC-Mods Rheobus met blauwe leds, aantal papst case coolers, rounded kabels,enz
Wat ik nog heb en wat er in komt zijn 2x Seagate Cheetah 15000rpm SCSI HDs, Adaptec 29160 en een Plex 24/10/40
Nu ben ik dus nog op zoek naar 2x 256MB Samsung PC800 geheugen maar kan het nergens vinden

of als het er niet is (Corsair) met Samsung chips.
Als ik dat ook niet kan krijgen neem ik wel (DANE-ELEC) met Samsung chips.
Of heeft iemand nog een ander merk wat goed is en dus ook goed is te O'klokken