Op dinsdag 05 februari 2002 12:12 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk nooit in te schatten, maar ik hoop dat je met me eens bent dat het een utopie is dat je denkt dat GoT louter uit serieuze personen bestaat. Er komen steeds meer n00bs en kleuters bij, en dat zijn ook de personen die die slotjes komen beklagen in LA. Ik denk dat een slotje minder snel beklaagd gaat worden in LA, dan een note in de trant van: 'komt flamerig over, doet nogal irritant in ...'
Paar opmerkingen ...
1. Utopie bestaat idd niet, ben ik helemaal met je eens.
2. GOT'rs zullen imo echt niet continue aan het kijken zijn of ze notes hebben.
3. 'komt flamerig over, doet nogal irritant in ...' ik meen dat dit al eens naar voren gebracht is als een rare stelling voor een note die idd zou vragen om een mail van de user naar de notes-beheerder.
Er is al geoppert door een paar MODS dat zij hunnotes eens zouden gaan doorschiften op dit soort onhandige stellingen, die reakties zouden reageren die niet met 1 antwoord gelijk afgekapt kunnen worden.
Notes bestaan uit meningen & feiten ...
Als het om een mening gaat zal deze over het algemeen op feiten gebaseerd zijn.
Feiten zijn makkelijk in stand te houden. Of er nu geklaagd word erover of niet.
Standregel blijft, over NOTES word niet in LA gediscussieerd & threads betreffende usernots zouden ala minute geclosed & gecleared moeten worden waarna gelijk een OW naar de user gaat dat dit tegen de regels is.
Dit is een standregel waar jullie al 100% op gezegd hebben dat discussies over notes van gebruikers (op dit soort threads na dan) niet op GOT gehouden mogen worden.
Als dit beleid 100% gehandhaaft word zie ik het probleem van een stortvloed aan klaag-threads over notes nog steeds niet in LA gebeuren, simpelweg omdat het nergens op GOT mag.
Daarom vind ik een reden als "dan gaat iedereen in LA klagen over zijn notes" geen reden om het niet via een eenvoudigere weg dan snail-mail met bijgaande kosten te doen.