Hmmmz, ik ben weer redelijk laat zoals altijd, dus ik weet niet of ik de deadline ga halen, maar hier is iig weer een WiP (jaja ik schiet haast niks op).
Ik hou em voorlopig trouwens lekker low-poly... 679 faces nu om precies te zijn. De binnenkant van de cabine is nu een two-sided material, maar daar doe ik voorlopig nog niks aan. Ik doe trouwens volgens mij veelsteveel met de hand, of jullie zijn gewoon keisnel ofzo, ik loop enorm veel vertexen te pullen en edges te deviden, faces builden en extruden etc etc etc... zal wel ff screenie posten van de balk voor de kraan waar ik nu mee bezig ben... de dwarsbalken moet ik nu helemaal met de hand maken omdat ik anders met boolean ofzo moet gaan kloten... de lengte van zo'n balk is gewoon geloft met een doorsnede, maar de dwarsbalken moeten dus met de hand... iemand een ander idee???
Iets wat ook heel irrant is, is dat m'n viewports niet goed werken:

Zoals je ziet zijn de shaded en wireframe dingen niet precies 'bovenop' elkaar, maar zitten ze d'r naast, dit is superirritant omdat de vertexen zowel shaded als wireframe worden gerenderd, en ik dus nooit kan zien of d'r nou nog iets te welden valt of niet. Ik heb dit probleem bij OpenGl, Direct3d (die niet op een 32bit desktop wil draaien) en HEIDI... iemand d'r ook last van? (k heb trouwens een Asus v3400)
Draai 3dsmax 2.5 omdat 4.0 niet fatsoenlijk werkbaar is met die framerates van mij

...