Ja, leuk, tweakville in een ruimtestation! Ik ben voorstander! Dat combineert de ideeën en laat helemaal veel ruimte over. Niet alleen kun je alles uit tweakville ook hierin maken, daarnaast ook nog ruimteschepen. Kassa!

LiToKi schreef op 25 February 2003 @ 18:46:
[...]
Voor een achtbaan heb je binnen een dagje met een path contraint de standaard animatie, daarna een beetje kloten met de ease-in en out en klaar ben je. Camera-beweginkjes erbij... klaarrrr.
LiToKi, ik ben beter van je gewend! Zo simpel ligt het allemaal net niet, omdat de wieltjes perfect in het spoor moeten blijven en dat garandeert een path constraint helemaal niet. Maat met exact hetzelfde systeem als voor de trein is gebruikt is het opgelost, dus das geen probleem.
Een veel groter problemen is het koppelen van de delen. Er is namelijk helemaal niet één path, das veel erger. Iedereen zou dan zijn eigen path maken en koppelen daarvan wordt best wel irri.
Maar dat is allemaal oplosbaar met wat werk en geduld, veel erger is dat dit me gewoon helemaal geen leuk idee lijkt. Een achtbaan lijkt teveel op de trein en biedt veel te weinig mogelijkheden, vind ik.