Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Maar je hebt mijn deel nu dus wel binnen? Dan haal ik m weer van internet af nl...Oogst schreef op 28 January 2003 @ 14:10:
Hmm, niet echt aan gedacht daar naar te kijken, want nu heeft het water gewoon geen AA. Waarom? Omdat supersampling op raytraced materials de rendertijd ervan ongeveer verdubbeld en het nu al ruim 5 minuten per frame is. Maar ik moet toegeven dat ik het water niet bepaald mooi vind, idd.
raytraced materials hoef je niet te supersamplen om ze AA te geven, AA kan je gewoon aanzetten voor raytraced materials....Oogst schreef op 28 January 2003 @ 14:10:
Hmm, niet echt aan gedacht daar naar te kijken, want nu heeft het water gewoon geen AA. Waarom? Omdat supersampling op raytraced materials de rendertijd ervan ongeveer verdubbeld en het nu al ruim 5 minuten per frame is. Maar ik moet toegeven dat ik het water niet bepaald mooi vind, idd.
De rendertijden zijn toch niet echt zo'n groot probleemOogst schreef op 28 januari 2003 @ 14:10:
Stel: je rendert het opnieuw, hoeveel tijd zou het meer kosten om ook de schaduw-artifacts eruit te krijgen?
Mun booooootjeZoefff schreef op 28 January 2003 @ 10:19:
Owkeej dan, ik ben ook klaar met renderenHij heeft zich wel flink verslikt in al dat water zeg... Deed er gemiddeld 5,5 min per frame over ofzo, terwijl ik ook een aantal renders @ 1600 * 1200 heb gemaakt, en daar deed ie maar 2 min over... naja, ik hoop dat het goed is
http://members.ams.chello...ief%201770%20-%201986.avi
Oogst, zou je het willen zeggen als je m hebt, dan kan ik m weer weghalen, ruimte is kostbaar
Echt gaaf dit
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
jooers@home.nl
22 sec. 10.x mb
hij is nog standaard avi
[ Voor 20% gewijzigd door FragNeck op 28-01-2003 19:05 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Wat hierin is vet gedrukt, staat nog niet op mijn hd (maar kan dus best al gerenderd zijn):
0000-0231 WhizzCat
0232-0685 zirus
0686-0859 Dark-Phoenix
0860-1375 Plukkie
1376-1541 Scipionyx
1542-1769 messi
1770-1986 Zoefff
1987-2166 JesterRace
2167-2785 Gladiool
2786-2990 Icheb
2991-3293 MaSsiE
3294-3404 CRiMiNaL
3405-3515 the_Emperor
3516-4060 Fragneck
En de shadow artifacts zijn niet te verwijderen, omdat ik dan zelf niet eens meer kan renderen met mijn 640mb RAM, dat is dan nog te weinig. En dat water: ik vind het wel goed zo, eigenlijk. Goed genoeg.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
(ben nie actief hier, maar volg deze topic al geruime tijd, toppie voor de designers
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vrij traag, maar ruimte genoeg (40 gig)
hier klikken en dan staat mijn file daar genaamd:
Trein 20definitief 203405-3515.avi
tnx to R4NCOR.
en evaarties als dit werkt hoef ik hem nie meer bij jou te zetten
[ Voor 16% gewijzigd door Linc op 28-01-2003 22:44 ]
Verwijderd
Duizend maal excuus
Verwijderd
Oh en nog een klein puntje, Ik vind het best om wat te renderen, maar ik doe er evenlang over als Scipionyx bij de proefrenders. Kheb nu alleen wel drie keer zoveel gekregen. Toen ik net even begon met renderen, kwam hij op rond de 24 uur uit.... Ik neem aan dat dat toch niet helemaal de bedoeling kan zijn? Misschien dat iemand die al klaar is met renderen een stuk over kan/wil nemen?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 00:30 ]
@ Oogst : Zeg maar of het nodig is. Zo ja, dan zal ik een account aanmaken en de gegevens naar je mailen.....
- This line is intentionally left blank -
Kan iemand mij zeggen welke frames ik moet doen ? (en waar de file staat
Ik kan morgen de gehele dag laten renderen, dan up ik het na 16:00 uur morgen...
Verwijderd
Ik zat te wachten op een mailtje van wat ik moest renderen en heb helemaal nie meer op dit topic gelet

Sorry sorry en nogmaals sorry
Verwijderd
0000-0231 WhizzCatIcheb schreef op 29 januari 2003 @ 17:00:
OK, ik was er ff een paar dagen niet vanwege school...
0232-0685 zirus
0686-0859 Dark-Phoenix
0860-1375 Plukkie
1376-1541 Scipionyx
1542-1769 messi
1770-1986 Zoefff
1987-2166 JesterRace
2167-2785 Gladiool
2786-2990 Icheb
2991-3293 MaSsiE
3294-3404 CRiMiNaL
3405-3515 the_Emperor
3516-4060 Fragneck
render-file
© Oogst
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 17:22 ]
frames van gladiool
(save target as)
[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 29-01-2003 19:37 ]
Maar 32 sec/frame gemiddeld, ok, je heb misschien wel wat geheugen nodig, maar het was zo mooi dat mijn vader 1,5 gb intern heeft en er vandaag niet is
Verwacht me render over een uurtje of 3 a 4...
Het enige probleem is dat ik divx 5 ipv divx 5.03 moest gebruiken omdat ik van 5.03 geen goeie versie heb...
www.divx.com kan je hem halen hoor ?Icheb schreef op 30 januari 2003 @ 13:43:
Ben op dit moment aan het renderen, t valt wel mee eigenlijk...
Maar 32 sec/frame gemiddeld, ok, je heb misschien wel wat geheugen nodig, maar het was zo mooi dat mijn vader 1,5 gb intern heeft en er vandaag niet is
Het enige probleem is dat ik divx 5 ipv divx 5.03 moest gebruiken omdat ik van 5.03 geen goeie versie heb...
Neem ook DivX 3.11 alphaIcheb schreef op 30 januari 2003 @ 13:43:
Ben op dit moment aan het renderen, t valt wel mee eigenlijk...
Dan staat er toch een heel mooi Divx logo'tje onder ?
nee hoor... heb ik iig nog nooit van gehoord of gezien.Icheb schreef op 30 januari 2003 @ 14:32:
[...]
ik zal het toch opnieuw moeten doen...
Ik heb net het resultaat bekeken van divx 5 en het is om te janken, je ziet helemaal niets haast...
Ik zal het ff met die free versie proberen, misschien over een paar uur kan ik het alsnog posten
===
Rechtsonderin beeld? Ja, maar die verdwijnt na zo'n 5 secs.Icheb schreef op 30 januari 2003 @ 14:32:
[...]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
AJBOogst schreef op 26 januari 2003 @ 13:27:
OK, hè hè, het is eindelijk zover: renderen!
Meer shots kon ik er op redelijke wijze niet van maken, waardoor Gaitje geluk heeft en niet hoeft. Mocht iemand van deze lijst uitvallen, dan vraag ik Gaitje alsnog om te renderen. En ik sta er zelf niet bij, om twee redenen: ik heb zo ongeveer de traagste pc van iedereen hier en ik ga die trage bak gebruiken om high-res renders te maken van de wagons die als background kunnen dienen, inclusief wat DoF-blur.
Ik heb hem al ingesteld, maar controleer even:
-resolutie op 640*360
-stel je eigen frames in
-save met een filenaam zoals deze: Trein definitief 0232-0685.avi (vermeld dus de begin en eind-frames!)
-save met DivX 5.0.2
-save met DivX op een bitrate van 4000, dus dan krijg je de volgende command line:
-b1 4000 -key 150 -dr 12,2,2000,10,20 -sc 50 -pq 5
Dus eindelijk: dit is de file.
En nog wat specs voor de liefhebber over de scene en zo: 12 deelnemers vulden in 4061 frames 844584 faces in 5239 objecten die bedekt zijn door 118 textures en belicht door 27 lampen, waarvan er 17 schadow mapped zijn, wat samen een .MAX-file oplevert van 34.435kb.
En de dooddoener: deze tread loopt al sinds 21 januari 2002.
Volgens mij was dat m
it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see
Wat hierin is vet gedrukt, staat nog niet op mijn hd (maar kan dus best al gerenderd zijn):
0000-0231 WhizzCat
0232-0685 zirus
0686-0859 Dark-Phoenix
0860-1375 Plukkie
1376-1541 Scipionyx
1542-1769 messi
1770-1986 Zoefff
1987-2166 JesterRace
2167-2785 Gladiool
2786-2990 Icheb
2991-3293 MaSsiE
3294-3404 CRiMiNaL
3405-3515 the_Emperor
3516-4060 Fragneck
Hmm, je kunt even vragen Gaitje, die heeft een belachelijk snelle machine en wil je vast wel helpen.Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 23:39:
Oh en nog een klein puntje, Ik vind het best om wat te renderen, maar ik doe er evenlang over als Scipionyx bij de proefrenders. Kheb nu alleen wel drie keer zoveel gekregen. Toen ik net even begon met renderen, kwam hij op rond de 24 uur uit.... Ik neem aan dat dat toch niet helemaal de bedoeling kan zijn? Misschien dat iemand die al klaar is met renderen een stuk over kan/wil nemen?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik moet overigens wel nog steeds ergens upload ruimte hebben...
done.evaarties schreef op 30 januari 2003 @ 17:11:
FragNeck.. ik heb ruimte voor je.. MSN mij evaarties@hotmail.com
als ik de file heb dan issie morgen klaar
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Ik vergat hem te converteren naar divx5...

Hij had een paar jaar geleden al een treintje gemaakt in 3DSM.
http://www.vorm-en-planning.nl/chrisjan/brug6MB.mov
Misschien wel leuk als voorbeeld.
Btw, wie herkent deze brug
Verwijderd
Het was dacht ik de brug bij Waalwijk.
Hij was idd best wel goed, hij doet nu film academie in Utrecht.
HIO Den Bosch?
Verwijderd
ow ja hij had btw een nieuwere site: www.chrisjan.nl
Verwijderd
Nou bij deze dan dus, ik weet niet in hoeverre die scenes met een bepaalde reden zo zijn gekozen, maar als ik tot de 1000 doe, en iemand anders dan dus 1001 tot 1375 is dat ok? En wie biedt zich aan als vrijwilligerHmm, je kunt even vragen Gaitje, die heeft een belachelijk snelle machine en wil je vast wel helpen.
Ik heb misschien niet zo'n snelle bak als gaitje, maar ik ben wel begonnen met het renderen van jou frames.Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 03:08:
[...]
Nou bij deze dan dus, ik weet niet in hoeverre die scenes met een bepaalde reden zo zijn gekozen, maar als ik tot de 1000 doe, en iemand anders dan dus 1001 tot 1375 is dat ok? En wie biedt zich aan als vrijwilligerZijn volgens mij genoeg renderbeesten hier als ik al die tijden zo zie..
Frame 1001 tot 1375 welteverstaan
Hij doet er gemiddeld iets minder dan 1 min/frame over, dus over een uurtje of 7 zal ie toch wel klaar zijn
Edit:
Sjeee
Wat maakt dit een verschil met dat water wat ik gerenderd heb zeg... Ben blij dat mn bakkie toch niet zo langzaam is dan dat ik dacht
Laatste edit:
Timeleft staat nu nog maar op 4:20 uur, helaas ben ik pas vanavond rond half 6 weer thuis, maar dan zal ik m ook meteen uppen!
[ Voor 30% gewijzigd door Zoefff op 31-01-2003 09:24 ]
Ongeveer 7 MB: http://members.ams.chello...ief%201001%20-%201375.avi --> Al beland bij oogst, dus niet meer online
Krijg ik nou wel extra credit in de aftiteling?!
[ Voor 8% gewijzigd door Zoefff op 31-01-2003 18:35 ]
Plukkie: de tweede helft van jouw stuk is dus al gedaan, dus jij hoeft alleen nog maar frames 0860-1000.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Alleen om een of andere reden vind ik het wel vrij klein in vergelijking met de rest...
(heb het 3 keer over moeten doen met dank aan een iets te ver gepatchte divx pro...)
http://www.infoplace.nl/Trein_definitief_2786-2990.avi <<< doel opslaan als
Sorry, sorry, het lag aan mij... Blijkbaar pakte divx 5.02 m niet, 5.03 doet het iig wel
[ Voor 22% gewijzigd door Zoefff op 31-01-2003 19:02 ]
Alleen het lijkt dat de camera dwars door een object gaat ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door Scipionyx op 31-01-2003 19:05 ]
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Das idd niet zo mooi, maar het zijn maar 2 frames, dat valt toch nog wel weg te werken bij het monteren¿ [Beetje knip/plak werkScipionyx schreef op 31 januari 2003 @ 19:03:
Nope, bij mij doet ie het gewoon goed. (divx 5.0.3) Oke dan
Alleen het lijkt dat de camera dwars door een object gaat ofzo?(als de camera dóór de wagon gaat)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
--------------(nieuw beeld)
Henk
Trein
Atgast
MaSsiE
Baumans
Gotzilla
_-= Erikje =-_
messi
gladiool
the_Emperor
Mercarra
Dawuss
Oogst
Landschap
Dark-Phoenix
HawVer
messi
mophor
Oogst
XLerator
Animatie
Oogst
-------------(nieuw beeld)
Rendering
WhizzCat
zirus
Dark-Phoenix
Plukkie
Scipionyx
messi
Zoefff
JesterRace
gladiool
Icheb
MaSsiE
CRiMiNaL
the_Emperor
FragNeck
-------------(nieuw beeld)
Hosting
Mindconnect
--------------(einde)
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
vraagje over mijn stukie render, dat met die wagon en dat erdoorheen schieten, hoe heb je da gedaan ? Ik probeer al tijden zoiets goed te krijgen zodat ik alles met 1 camera kan doen, maar echt lekker gaat het niet bij mijn eigen renders...
Hoe groot gaat het bestand eigenlijk (ongeveer) worden als het klaar is ?
Misschien is hier al over gepraat, maar is het niet leuk om er bij te zetten:Oogst schreef op 31 januari 2003 @ 19:31:
Ik heb maar eens even gekeken wat er in de credits moet,
[knip]
* een plaatje van de trein, waarbij er de namen bij wagon staan, of een klein stukje film van de trein.
of bij de namen bij de aftiteling, een plaatje van de wagon die voorbijkomt,
of is dit nou juist niet leuk?
dan moet duurt het wel weer langer tot het einde
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
De camera is in dat stuk gelinkt aan die wagon en blijft er dus automatisch netjes bij. Na dat linken is het dan heel erg gemakkelijk animeren. Handig is dat MAX het veranderen van links tijdens een animatie toestaat. Daar kwam ik overigens pas laat achter, waardoor dat in de eerste helft van de film nog niet is gebruikt.Icheb schreef op 31 januari 2003 @ 21:50:
vraagje over mijn stukie render, dat met die wagon en dat erdoorheen schieten, hoe heb je da gedaan ? Ik probeer al tijden zoiets goed te krijgen zodat ik alles met 1 camera kan doen, maar echt lekker gaat het niet bij mijn eigen renders...
Jep, binnen, bedankt!
Nu moeten alleen nog: Dark-Phoenix, messi en MaSsiE (zal hem wel in de naam zitten, die laatste twee
Het mooie van het gekozen nummer is dat het, als het lijkt afgelopen, opeens nog een halve minuut doorgaat. In die tijd komt precies de aftiteling, maar daarin is geen plaats voor plaatjes per wagon, das wel erg veel tijd om het goed in beeld te brengen.Loran schreef op 31 januari 2003 @ 23:12:
[...]
Misschien is hier al over gepraat, maar is het niet leuk om er bij te zetten:
* een plaatje van de trein, waarbij er de namen bij wagon staan, of een klein stukje film van de trein.
of bij de namen bij de aftiteling, een plaatje van de wagon die voorbijkomt,
of is dit nou juist niet leuk?:)
dan moet duurt het wel weer langer tot het einde
In plaats daarvan ben ik overigens al bezig met het maken van high-quality renders als wallpapers, één per wagon.
Ja, lijkt me wel droog, maar ben jij dan vrijwilliger om dat totaal even uit te zoeken?WhizzCat schreef op 01 februari 2003 @ 12:10:
Zou het misschien niet leuk zijn om bij de aftiteling van de renderlingen te vermelden hoeveel Mhz we samen hebben? Beetje onzinnig, maar dat lijkt me wel grappig
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Doe er dan het totaal aantal MB's intern geheugen bij, en het totaal aantal uren renderen (ongeveer). Dat staat wel leuk bij de info hoeveel faces, objects, lights enzovoortsWhizzCat schreef op 01 februari 2003 @ 12:10:
Zou het misschien niet leuk zijn om bij de aftiteling van de renderlingen te vermelden hoeveel Mhz we samen hebben? Beetje onzinnig, maar dat lijkt me wel grappig
Totale Renderpower | |||
Naam | mHz | MB Ram | Aantal uur |
WhizzCat | |||
zirus | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
Scipionyx | |||
messi | |||
Zoefff | 1400 | 640 | 16 + 5 |
JesterRace | |||
Gladiool | |||
Icheb | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
the_Emperor | |||
Fragneck | |||
Oogst | |||
Totaal: |
Dit grafiekje moet dus "ff" gevuld worden, zou het prettig vinden als iedereen ff zn snelheden wil posten!
[ Voor 10% gewijzigd door Zoefff op 01-02-2003 13:36 ]
Totale Renderpower | |||
WhizzCat | |||
zirus | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
Scipionyx | 2260 | 512 | 7 |
messi | |||
JesterRace | |||
Gladiool | |||
Icheb | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
the_Emperor | |||
Fragneck | |||
Oogst | |||
Dit grafiekje moet dus "ff" gevuld worden, zou het prettig vinden als iedereen ff zn snelheden wil posten!
/quote
Done!
Let er op dat je na het quoten, de quote-tags: [ quote ] & [ /quote ] weghaalt, anders kan degene daarna niet meer quoten.
of moet ik dan ook persé een trein maken?
en moet ik dan al die 75 (!!) pagina's door gaan lezen??
k heb een AMD ATHLON XP 1800 @ 2000 met 512 mb ddr ram...
Al het renderwerk is al opgedeeld, en er zijn nog maar 2 mensen die hun frames moeten renderen/inleveren... bijna klaar dus
k wacht in spanning af hoe het eind resultaat word van jullie..
en wat voor muziek komt er eigenlijk achter?
lol dat is idd een beetje laat.wdekreij schreef op 01 februari 2003 @ 13:57:
Hallo, ik heb wel nix ingeleverd voor dit trein project, maar wil best mee renderen, pc staat soms toch dagen aan..
of moet ik dan ook persé een trein maken?
en moet ik dan al die 75 (!!) pagina's door gaan lezen??
k heb een AMD ATHLON XP 1800 @ 2000 met 512 mb ddr ram...
Ik weet nog goed dat ik dit topic vond op de dag dat je je wagon moest inleveren (half jaar geleden ofso

[ Voor 4% gewijzigd door Linc op 01-02-2003 15:11 ]
Zoefff schreef op 01 februari 2003 @ 13:32:
Totale Renderpower | |||
WhizzCat | |||
zirus | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
messi | |||
JesterRace | |||
Gladiool | |||
Icheb | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
the_Emperor | 1400 | 512 | 3 |
Fragneck | |||
Oogst | |||
/quote
Done!
Let er op dat je na het quoten, de quote-tags: [ quote ] & [ /quote ] weghaalt, anders kan degene daarna niet meer quoten.
Totale Renderpower | |||
WhizzCat | 1600 | 512 | 11 |
zirus | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
messi | |||
JesterRace | |||
Gladiool | |||
Icheb | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
Fragneck | |||
Oogst | |||
/quote
Done!
Let er op dat je na het quoten, de quote-tags: [ quote ] & [ /quote ] weghaalt, anders kan degene daarna niet meer quoten.[/quote]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Nou, dat staat ergens in een post van Oogst hier, dat kan ie er zelf wel bijzettenevaarties schreef op 01 February 2003 @ 15:53:
misschien leuk om bij dat tabelletje ook aan te geven hoeveel frames je gerenderd hebt.
Bovendien, het gaat alleen om het totaal eigenlijk, en dat zijn 4060 frames
Bedenk wel: het is een aftiteling en duurt dus geen eeuwen.
[ Voor 12% gewijzigd door Oogst op 01-02-2003 16:07 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Totale Renderpower | |||
zirus | 2000 | 512 | 11 |
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
messi | |||
JesterRace | |||
Gladiool | |||
Icheb | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
Fragneck | |||
Oogst | |||
yeaah nou sta ik er ook bij
Zo kun je toch niets vergelijken??!
Het gaat om het totaal spuit 11FragNeck schreef op 01 February 2003 @ 16:27:
het heeft weinig nut om deze tabel in te vullen... the empereror heeft ongeveer 100 frames moeten renderen, terwijl ik in dezelfde tijd 500 frames heb gerenderd....
Zo kun je toch niets vergelijken??!
"Een totaal van xxxxx mhz'en en xxxx mb's die xxx faces met xxx lights hebben gerenderd in totaal xxx uur." Zoiets.

2800 @ 3150 mhz / 1gb ram
Totale Renderpower | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
messi | |||
JesterRace | |||
Gladiool | |||
Icheb | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
Fragneck | 3150 | 1000 | 3 |
Oogst | |||
FragNeck, ik heb m ff voor je ingevuld in het tabelletje
Totale Renderpower | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
messi | |||
JesterRace | |||
Gladiool | |||
Icheb | 2000 | 1536 | 3 |
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
Fragneck | 3150 | 1024 | 3 |
Oogst | |||
/quote
Hmm, zo te zien maakt het meer uit hoeveel geheugen je had bij het renderen als het aantal mhz...
Ik heb alleen de gegevens van mijn laatste render even ingevuld, anders dan duurt het totaal zo lang, en ik heb Fragneck's gegevens verbeterd
[ Voor 1% gewijzigd door Icheb op 01-02-2003 17:29 . Reden: vautje, ik kan echt geen ubb ]
Daar heb je idd gelijk in, geheugen maakt veel meer uit dan mhzen... De reden waarom ik 16 uur over mn eerste stukkie renderen deed, is omdat er allemaal water in zit. Daar had mn coputertje het erg moeilijk mee, en was mn 640 meg veel te weinig... zelfs mn pagefile zat helemaal vol.Hmm, zo te zien maakt het meer uit hoeveel geheugen je had bij het renderen als het aantal mhz...
Ik heb alleen de gegevens van mijn laatste render even ingevuld, anders dan duurt het totaal zo lang, en ik heb Fragneck's gegevens verbeterd
[ Voor 5% gewijzigd door Zoefff op 01-02-2003 17:30 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Zeer kort nadat Dark_Phoenix, MaSsiE en messi hun renders hebben ingeleverd.Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 18:16:
wanneer word verwacht dat het hele project af is en klaar om te downloaden?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Totale Renderpower | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
messi | |||
JesterRace | 1533 | 640 | 16 |
Gladiool | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | |||
Oogst | |||
Totale Renderpower | |||
Dark-Phoenix | |||
Plukkie | |||
messi | |||
Gladiool | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | 1050 | 512 | 8 |
Oogst | |||
Let er op dat je na het quoten, de quote-tags: [ quote ] & [ /quote ] weghaalt, anders kan degene daarna niet meer quoten.[/quote]
... MMORPG Addict.
Is daar al iets over bekend ?Oogst schreef op 01 February 2003 @ 21:09:
[...]
Zeer kort nadat Dark_Phoenix, MaSsiE en messi hun renders hebben ingeleverd.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
dus morgen staat hij online
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Was zijn laatste post @ GoT..Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 22:33:
mijn pc is nog een beetje brak maar dit weekend ben ik van plan te beginnen met renderen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 12:51 ]
Verwijderd
Filmpje is 26mb groot geworden. Erg leuk!
Verwijderd
Totale Renderpower | |||
Dark-Phoenix | 1500 | 512 | 11 |
Plukkie | |||
messi | |||
Gladiool | |||
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | 1050 | 512 | 8 |
Oogst | |||
oogst check je mail
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 12:50 ]
[ Voor 7% gewijzigd door HawVer op 03-02-2003 13:41 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Heb jij de _hele_ treinfilm in je eentje gerenderdVerwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 09:12:
Van het weekend effe gerenderd, complete film in 28uur @ Dual Xeon 2,4Ghz.
Filmpje is 26mb groot geworden. Erg leuk!
28uur vind ik eerlijk gezegd dan nog een schijntje.
Zou je misschien eens het water opnieuw kunnen renderen mét Anti-Aliasing voor Ray-trace materials. Misschien dat we dat dan alsnog kunnen gebruiken in de uiteindelijke film. Zou toch wel een stukje mooier zijn
Gaitje, dat is misschien wel een goed idee ja, als je toch tijd over hebt op die pc (lijkt me wel, met 2x 28 uur renderen in één weekhandige_harrie schreef op 03 February 2003 @ 15:43:
[...]
Heb jij de _hele_ treinfilm in je eentje gerenderd?
28uur vind ik eerlijk gezegd dan nog een schijntje.
Zou je misschien eens het water opnieuw kunnen renderen mét Anti-Aliasing voor Ray-trace materials. Misschien dat we dat dan alsnog kunnen gebruiken in de uiteindelijke film. Zou toch wel een stukje mooier zijn.
Alleen is het dan wel verrekte zonde van de rendertijd die Zoefff en JesterRace daaraan hebben besteedt...:/
Done.HawVer schreef op 03 februari 2003 @ 13:08:
Eej Oogst verander bij de treinen even de naam van GoTzilla naar HawVer.. Das nl. mijn treinAlstjeblieft
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Dit topic is gesloten.