Oogst: ik zal morgen gelijk even hiernaar kijken. Zodra hij klaar is laat ik het je weten..
mensen ik heb een probleem,
bij het renderen was ie al bijna klaar en toen .... stroomstoring
die .avi is corrupt en ik kan weer overnieuw beginnen...
't zit niet mee

't zit niet mee

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
ik hoop dat ie morgen af is
en anders moet iemand anders maar renderen
offtopic:
sjit moest edit zijn
sjit moest edit zijn
[ Voor 27% gewijzigd door messi op 03-02-2003 21:47 ]
Verwijderd
dat is crap, ik was net klaar toen die stroomstoring kwammessi schreef op 03 February 2003 @ 21:45:
mensen ik heb een probleem,
't zit niet mee
Verwijderd
Zou je mij dan even de 2 stukjes film kunnen sturen zoals Zoeff en JesterRace ze gerenderd heeft? Kan ik even naar de kwaliteit van het water kijken.Oogst schreef op 03 February 2003 @ 17:57:
[...]
Gaitje, dat is misschien wel een goed idee ja, als je toch tijd over hebt op die pc (lijkt me wel, met 2x 28 uur renderen in één week). Het betreft de frames 1770-2166. Dan moet je wel zelf even de anti-aliasing aanzetten voor die frames voor het water. Het water staat nog gewoon in de material editor, die zou je zo moeten kunnen vinden.
Alleen is het dan wel verrekte zonde van de rendertijd die Zoefff en JesterRace daaraan hebben besteedt...:/
[...]
Done.
Overigens die AA waarover je het hebt, bedoel je toch mee: Rendering --> Raytrace settings
We hebben geduld genoeg.messi schreef op 03 February 2003 @ 21:46:
ik hoop dat ie morgen af is
offtopic:
sjit moest edit zijn
http://hawvie.deviantart.com/
Die paar dagen maakt nu ook niets meer uit. Neem gerust je tijd Messi.
Verwijderd
T'gaat toch niet helemaal goed. MAX klapt eruit onder renderen. Ga gelijk de 3D Studio MAX 5.1 versie proberen + paar instellingen doen. Jullie horen a.s.a.p. weer van me, als ie klaar is.
Misschien ff als tip - ik merk dat max 5.1 hier soms crasht tijdens het renderen als:Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 18:54:
T'gaat toch niet helemaal goed. MAX klapt eruit onder renderen. Ga gelijk de 3D Studio MAX 5.1 versie proberen + paar instellingen doen. Jullie horen a.s.a.p. weer van me, als ie klaar is.
- sommige objecten op 'hide' staan.
- sommige objecten ge-grouped zijn
- ik te weinig vrij geheugen heb (maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld - ik draai geen swap file en dat is met 512 af en toe wat krapjes
Eigenlijk zou ik max ff moeten re-installen, maar ik hou het voorlopig maar even vol en ik probeer dus alles te un-hiden en un-groupen wanneer ik ga renderen.
Verwijderd
Misschien dat het daar mee te maken heeft, t'kan ook zijn dat het te maken heeft met optie Anti-aliasing.
Verwijderd
OOGST: Inmiddels MAX 5.1 erop staan en tot nu toe lijkt het goed te gaan.
Ik zal zodra ik hem klaar heb online zetten. Ik mail je dan wel.
Ik zal zodra ik hem klaar heb online zetten. Ik mail je dan wel.
Gaitje: OK, is goed.
Dark-Phoenix: ik heb je files wel binnen, maar moet even een nieuwere versie van ZIP zoeken, want ik krijg een CRC-error. En hoewel een CRC-error een fout in de data zou moeten zijn, geeft ZIP die doorgaans ook als er gewoon een nieuwere versie is gebruikt. Nu alleen even geen tijd voor zoeken naar ZIP, vrijdag denk ik pas.
Dark-Phoenix: ik heb je files wel binnen, maar moet even een nieuwere versie van ZIP zoeken, want ik krijg een CRC-error. En hoewel een CRC-error een fout in de data zou moeten zijn, geeft ZIP die doorgaans ook als er gewoon een nieuwere versie is gebruikt. Nu alleen even geen tijd voor zoeken naar ZIP, vrijdag denk ik pas.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Oogst: Helaas, hij blijft problemen geven. Krijg behoorlijke C++ runtime error melding. k'ga hier nog achteraan. Ik weet niet wanneer je filmpje compleet wil hebben. Anders ga maar gewoon je gang en moet ie maar een keer later toegevoegd worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 08:50 ]
Verwijderd
ik zorg er vanmiddag voor, en dan mail ik je weer.Oogst schreef op 05 February 2003 @ 23:33:
Gaitje: OK, is goed.
Dat is wel loos, want het zip formaat is al jaren hetzelfde. Probeer anders winrar: minder bloated (groot) en heeft een ingebouwde fix-functie (die dus ook zipfiles kan fixen). Winrar kan naast rar en zip files ook tig andere formaten openen, maar alleen .zip en .rar kan ie zelf maken.Oogst schreef op 05 februari 2003 @ 23:33:
www.rarlabs.com
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Ik heb winACE en die geeft een CRC-error, wat die dus altijd geeft bij te nieuwe RAR-files, dus het leek me dat dat bij winZIP ook zo zou zijn. Maar morgen heb ik tijd om het uit te zoeken.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
winrar kwam op de zelfde groote uit.Milo schreef op 06 February 2003 @ 13:16:
[...]
Dat is wel loos, want het zip formaat is al jaren hetzelfde. Probeer anders winrar: minder bloated (groot)
Pak het filmpie anders gewoon niet in, scheelt toch zo goed als niks qua grootte
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Oogst: inmiddels heb ik oplossing voor het probleem. Ik heb namelijk een Quadro 750XGL in mijn systeem. Hiervoor heb ik driver versie 40.41 geinstalleerd op Windows XP. Om het probleem/foutmeling niet te krijgen moet je versie 30.82 installeren. Volgende week hoor je meer.
Verwijderd
Om te beginnen moet ik zeggen dat ik het hele project van een behoorlijke afstand heb gevolgd. Maar het begint er errug goed uit te zien. 'k heb net de video gedownload van de wagen met knorretje en tigger.
Ik merk dus dat ik wat aan de late kant ben om nog mee te renderen. Ik wil graag weten wat de prognoses mbt het eindresultaat, hoelang de movie duurt, hoe groot de file wordt, hoeveel frames, enzovoort.
Ik merk dus dat ik wat aan de late kant ben om nog mee te renderen. Ik wil graag weten wat de prognoses mbt het eindresultaat, hoelang de movie duurt, hoe groot de file wordt, hoeveel frames, enzovoort.
Hij word iets van 3 minuten toch net zo lang als het liedje "Albert Hammond - I'm A Train" mijn 30 seconden waren 9 mb maar hoe groot het geheel word geen idee
. Het zijn 4060 frames voor het renderen.
Gaitje: Heb ik het goed begrepen dat je definitief niet die water-frames opnieuw kunt renderen door vastlopers? Dan hoef ik namelijk alleen messi's frames nog maar.
Dark-Phoenix: je file werkt ondertussen, te oude ZIP was het inderdaad.
Deze moet nog vol:
(vergeet niet de /quote's weg te halen bij quoten van deze tabel!)
Dark-Phoenix: je file werkt ondertussen, te oude ZIP was het inderdaad.
Deze moet nog vol:
(vergeet niet de /quote's weg te halen bij quoten van deze tabel!)
Totale Renderpower | |||
Naam | mHz | MB Ram | Aantal uur |
WhizzCat | 1600 | 512 | 11 |
zirus | 2000 | 512 | 11 |
Dark-Phoenix | 1500 | 512 | 11 |
Plukkie | |||
Scipionyx | 2260 | 512 | 7 |
messi | |||
Zoefff | 1400 | 640 | 16 + 5 |
JesterRace | 1533 | 640 | 16 |
Gladiool | |||
Icheb | 2000 | 1536 | 3 |
MaSsiE | |||
CRiMiNaL | 1050 | 512 | 8 |
the_Emperor | 1400 | 512 | 3 |
Fragneck | 3150 | 1024 | 3 |
Oogst | 500 | 640 | nvt |
Totaal: |
[ Voor 4% gewijzigd door Oogst op 09-02-2003 23:04 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
morgen heb je ze ik beloof het!
ik heb/had nogal wat problemen met de pc, maar die zijn nu opgelost
ik heb/had nogal wat problemen met de pc, maar die zijn nu opgelost
Verwijderd
Totale Renderpower | |||
Plukkie | 2400 | 512 | 5 |
messi | |||
Gladiool | |||
MaSsiE | |||
Verwijderd
Totale Renderpower | |||
messi | |||
Gladiool | |||
MaSsiE | 1533 | 512 | 10 |
Ik heb me eens lekker uitgeleefd met backgrounds van de wagons, met behoorlijk extreme DoF-blur. Wie daar niet van houdt: jammer, kijk maar in het filmpje, daar is het niet in te zien. Ik vind het gewoon leuk en volgens mij doen deze renders de wagonnen wel recht, want ze komen volgens mij best goed in beeld.
Van allemaal een kleine versie voor op dit forum en een grote background op 1280*960, lijkt me wel genoeg. Ik vind de wagons in ieder geval nog steeds erg mooi.

En de grote versie

En de grote versie

En de grote versie

En de grote versie

En de grote versie
De rest komt nog, ze duren namelijk al gauw 2 uur om te renderen op mijn trage bak op 1280*720 met zo'n twintig passes DoF-blur.
Van allemaal een kleine versie voor op dit forum en een grote background op 1280*960, lijkt me wel genoeg. Ik vind de wagons in ieder geval nog steeds erg mooi.

En de grote versie

En de grote versie

En de grote versie

En de grote versie

En de grote versie
De rest komt nog, ze duren namelijk al gauw 2 uur om te renderen op mijn trage bak op 1280*720 met zo'n twintig passes DoF-blur.
[ Voor 7% gewijzigd door Oogst op 10-02-2003 19:52 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Mooi man, ik volg dit topic al een tijdje (doe niet mee), maar toch ziet het er leuk uit!
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Dus het ziet er leuk uit ondanks dat jij niet mee doet?Loran schreef op 10 February 2003 @ 19:53:
Mooi man, ik volg dit topic al een tijdje (doe niet mee), maar toch ziet het er leuk uit!
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Eej ziet er leuk uit Oogst !Oogst schreef op 10 February 2003 @ 19:51:
Ik heb me eens lekker uitgeleefd met backgrounds van de wagons, met behoorlijk extreme DoF-blur
Waarmee heb je deze plaatjes gerendered? brazil? want ik krijg de DoF van 3dsmax5 maar niet mooi
LoLLoran schreef op 10 februari 2003 @ 19:53:
@oogst Toppie! Het zijn mooie plaatjes geworden!
[ Voor 9% gewijzigd door HawVer op 11-02-2003 10:52 ]
Nou oogst ietsjes minder blur zou wel mogen.. voor al bij de disco treinstel vind ik het er niet goed uit zien
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Gewoon MAX, en voor DoF-blur moet je lekker gaan experimenteren met de instellingen in de viewports om hem goed te krijgen. Op de extreme rendertijden na istie namelijk zeer goed.Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 01:07:
[...]
Eej ziet er leuk uit Oogst !good job
Waarmee heb je deze plaatjes gerendered? brazil? want ik krijg de DoF van 3dsmax5 maar niet mooiIk hou altijd wazige randjes over op plaatsen waar et niet moet.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Wat noem je ongeveer extreme rendertijden ?Oogst schreef op 11 February 2003 @ 11:39:
[...]
Gewoon MAX, en voor DoF-blur moet je lekker gaan experimenteren met de instellingen in de viewports om hem goed te krijgen. Op de extreme rendertijden na istie namelijk zeer goed.
Een minuut of 30 per plaatje lijkt me voor zoiets wel te begrijpen
lezen
2 uur op zijn trage renderbakkie
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
En 30 minuten voor een enkele frame vind ik ook extreem, want dan kun je dus geen animaties meer maken ermee.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
yeah hij is klaar!!!
eindelijk, sorry voor het lange wachten
oogst tsjek je mail
eindelijk, sorry voor het lange wachten
oogst tsjek je mail
Totale Renderpower | |||
messi | 1900 | 512 | 8 |
Gladiool | |||
[ Voor 87% gewijzigd door messi op 11-02-2003 16:54 ]
Hmm dat is wel een paar dagen renderen zo te zien 
en dan moeten die stukjes ook nog aan elkaar geplakt worden, ben benieuwt hoe mooi het is
en dan moeten die stukjes ook nog aan elkaar geplakt worden, ben benieuwt hoe mooi het is
messi: hij is binnen hoor!
gladiool: je pc moet nog ingevuld worden.
Verder is alles er. Nu nog heel even geduld, want ik heb morgen tentamen en moet vrijdag een prakticum van Object Georiënteerd Modelleren en Programmeren inleveren, dus dat gaat voor.
gladiool: je pc moet nog ingevuld worden.
Verder is alles er. Nu nog heel even geduld, want ik heb morgen tentamen en moet vrijdag een prakticum van Object Georiënteerd Modelleren en Programmeren inleveren, dus dat gaat voor.
[ Voor 55% gewijzigd door Oogst op 11-02-2003 19:36 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik kan niet wachten op het eindresultaat!
wie welBaumans schreef op 12 February 2003 @ 00:11:
Ik kan niet wachten op het eindresultaat!
En ik doe dat al een jaar[BO]Legolas schreef op 12 February 2003 @ 09:16:
[...]
wie welik zit al weken in mn handen te wrijven met de gedachte dat het resultaat er eindelijk aan gaat komen
Boeien, ik volg dit topic ook al best lang, en post heeeel af en toe eens wat, je weet wel, opbouwende kritiek etc.Loran schreef op 10 February 2003 @ 19:53:
Het wordt echt MegaPhat jongens, keep on going...
[ Voor 3% gewijzigd door FitNiX op 13-02-2003 17:54 ]
Wow
Ook ik volg dit topic al een hele poos en ik moet zeggen dat het er echt vet uitziet !!
Complimenten voor jullie allemaal. Kicken om te zien
Ook ik volg dit topic al een hele poos en ik moet zeggen dat het er echt vet uitziet !!
Complimenten voor jullie allemaal. Kicken om te zien
nikszolekkeralss.exe
Dank je voor het compliment, ik voel me helemaal beduust door je compliment

Nouhou, ik heb er wel ff een vliegtuigje en een bootje bijgedaan hoor
Nouhou, ik heb er wel ff een vliegtuigje en een bootje bijgedaan hoor
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Damn dit wordt echt wijs !!
Ik ben sinds een paar dagen ook bezig met 3ds maxen en ik kan dus alleen maar zeggen :
respect !
Ik ben sinds een paar dagen ook bezig met 3ds maxen en ik kan dus alleen maar zeggen :
respect !
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 14:42 ]
Is het trouwens moeilijk in 3dmax om zo'n treintje op de rails te houden?? ik zou niet weten hoe dat moet 
laatstaan hoe ik eent treintje in elkaar moet zetten maargoed
Nee, dat is niet zo moeilijk, of nouja, je hoeft het treintje iig niet steeds bij te sturen zeg maarMartink schreef op 14 February 2003 @ 16:06:
Is het trouwens moeilijk in 3dmax om zo'n treintje op de rails te houden?? ik zou niet weten hoe dat moet
Hoe dat precies moet, is voor jou een vraag, en voor mij ook
Treintje is niet zo heel moeilijk, je moet alleen even de technieken weten. Hij is nu volledig geautomatiseerd: door één object te bewegen volgt de rest van de trein op een kloppende manier, met alles er op en er aan. Hoe is dat dan gedaan? (dat rijmt!)
-lange spline als path;
-per wagon één object voor voorwielblok en één voor achterwielblok;
-voorwielblok van voorste wagon geanimeerd met een path constraint (follow path, constant velocity);
-andere wielblokken met wire parameters daar op de juiste afstand aan gekoppeld;
-per wagon onderplaat voor de wagon gelinked aan voorwielblok;
-per wagon onderplaat een look-at naar het achterwielblok;
-tussen de wagons splines voor de koppelingen;
-die splines gelinked met modifier aan bijbehorende onderplaten;
-die splines als path gebruikt voor lofts;
-rest van de wagon gelinked aan de onderplaat.
-lange spline als path;
-per wagon één object voor voorwielblok en één voor achterwielblok;
-voorwielblok van voorste wagon geanimeerd met een path constraint (follow path, constant velocity);
-andere wielblokken met wire parameters daar op de juiste afstand aan gekoppeld;
-per wagon onderplaat voor de wagon gelinked aan voorwielblok;
-per wagon onderplaat een look-at naar het achterwielblok;
-tussen de wagons splines voor de koppelingen;
-die splines gelinked met modifier aan bijbehorende onderplaten;
-die splines als path gebruikt voor lofts;
-rest van de wagon gelinked aan de onderplaat.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Alleen gladiool moet er nog bij, dus ik ben maar uitgegaan van zijn [url=gladiool]werkstation[/url].
Totale Renderpower | |||
messi | 1900 | 512 | 8 |
Gladiool | 2400 | 1024 | |
Totaal: | 26626 | 10112 | 117 |
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
http://gladiool/ ? 
ben benieuwd wat 't eindresultaat is
ben benieuwd wat 't eindresultaat is
Is er al een mirror distributie voor als ie af is?
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
Ik ga hem in ieder geval mirroren op mijn siteE-Mile schreef op 14 februari 2003 @ 18:39:
Is er al een mirror distributie voor als ie af is?
Ik begin:
- MaSsiE
- ?
ik wil wel mirroren op mn ftp, kep cistron, 52kb/s max upload, 24/7 online.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop dat Oogst zo spoedig mogelijk contact met mij opneemt en dan zal het hosten van het filmpje hopelijk snel geregeld zijn
- MaSsieVerwijderd schreef op 14 February 2003 @ 19:42:
[...]
Ik ga hem in ieder geval mirroren op mijn siteIk heb geen id of er voor de rest nog mensen zijn die hem gaan mirroren? Misschien moeten we daar ook ff een lijstje van maken.
Ik begin:
- MaSsiE
- ?
- We_are_Borg (downloadsnelheid 125Kb/s per ip adres)
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
om welke bestandsgrootte gaat het? ik volg dit topique al een poos, heb echter nooit eits gepost omdat ik domweg niets zinnigs te melden had.
misschien dat ik (viavia) wel aan webspace met leuke capaciteit (100mbit heb ik laten vertellen)kan komen, alleen is groote van bestand wel van belang denk ik.
mail/msn even over details, dan is er misschien wel iets te regelen...
misschien dat ik (viavia) wel aan webspace met leuke capaciteit (100mbit heb ik laten vertellen)kan komen, alleen is groote van bestand wel van belang denk ik.
mail/msn even over details, dan is er misschien wel iets te regelen...
- MaSsie
- Erikje ( 2x 10 Mbit)
- Erikje ( 2x 10 Mbit)
Idd, groote van de file is wel even van belang. Misschien kan ik wel een stuk of 2 snelle mirrors regelen, maar dan moet ik ff weten hoe groot het word
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ik heb het topic een beetje gevolgd, en ben echt mega benieuwd
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Mja, same hereVenkeroz schreef op 15 februari 2003 @ 11:59:
Ik heb het topic een beetje gevolgd, en ben echt mega benieuwd
je kan het filmpje natuurlijk ook in rars op een newsserver posten
ja en dan renamen naar lotr-return-of-the-king-dvdrip.rar ofzow, gegarandeerd dat ie gedownload wordtVenkeroz schreef op 15 februari 2003 @ 18:00:
je kan het filmpje natuurlijk ook in rars op een newsserver posten![]()
en op kazaa natuurlijk
is er niet 1 van de mods die hem ergens op een tweakers server kan neerzetten,
Bij wijze van grote uitzondering ofzo, omdat er zoveel tweakers mee bezig zijn.
zal wel niet kunnen want dan heeft iedereen wel wat wat ie erop wil hebben.
Bij wijze van grote uitzondering ofzo, omdat er zoveel tweakers mee bezig zijn.
zal wel niet kunnen want dan heeft iedereen wel wat wat ie erop wil hebben.
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Ik kan 'm wel kwijt op een server op het universiteitsnetwerk.
Ik neem aan dat 'ie daar alleen maar hoeft te staan voor +/- een maandje ofzo?
't is een 100 Mbit netwerk en meestal halen we zo'n 7 MB/s overdag.
Hoe groot wordt 'ie ongeveer ? tussen de 100 en 200 MB?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Volgens mij word het net iets onder de 100 meg. Als je het uitrekent, stukje van mij als voorbeeld genomen, krijg je dit:TD-er schreef op 15 februari 2003 @ 19:05:
Ik kan 'm wel kwijt op een server op het universiteitsnetwerk.
7,64 MB / 375 frames = 0,02 MB per frame
0,02 * 4060 = 82,7 MB
Dit + 4 mb geluid + aftiteling, zal het ongeveer uitkomen op de 90 tot 100 MB denk ik
je kan hem toch ook gewoon op gratis hosts zetten, zoals de @home webspace fzow 
alsie niet te groot is natuurlijk, die is wel vet snel enzo
[edit]
laatmaar, ik zie net de laatste post
100 mb is teveel voor op eeen @home server
alsie niet te groot is natuurlijk, die is wel vet snel enzo
[edit]
laatmaar, ik zie net de laatste post
[ Voor 26% gewijzigd door Solomon op 15-02-2003 19:13 ]
100 MB moet voor een week of wat niet zo'n probleem zijn.
Het gaat toch alleen maar om de verspreiding over alle personen die meegedaan hebben en dus die dit topic volgen
Tenminste als de mensen 'm niet net zo snel binnen gaan halen als de 3dMark2003 die ik online gezet had (gemiddeld 1 download per minuut), die was 175 MB.
Het gaat toch alleen maar om de verspreiding over alle personen die meegedaan hebben en dus die dit topic volgen
Tenminste als de mensen 'm niet net zo snel binnen gaan halen als de 3dMark2003 die ik online gezet had (gemiddeld 1 download per minuut), die was 175 MB.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Tenzij je er een aantal zip-files van maakt van zo'n 4 mb per stuk..... en over meerdere accounts verdeeld.Venkeroz schreef op 15 februari 2003 @ 19:12:
[edit]
laatmaar, ik zie net de laatste post100 mb is teveel voor op eeen @home server
Hey mensen, ik weet niet of het eindresultaat al af is, maar ik heb het filmpje al gerenderd
Voor degene die hier de leiding heeft over het project, neem maar contact op als je wilt, dan stuur ik het bestand... is 16,5 MB (17.342.976 bytes). Contact op MSN
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Zover ik weet heeft Oogst het filmpje ook bijna klaar, op een stukje aftiteling na
hoe staat het Oogst ??
... MMORPG Addict.
Ik kan ook niet wachten 
Ook al heb ik er niks aan gedaan
Ook al heb ik er niks aan gedaan
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Kick in the ass voor Oogst
waar istie? // Wanneer komt ie? ik ben benieuwd!
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
- Misschien een idee om 'm op pocketmovies.net te zetten voor de lange termijn. Vindt je altijd wel leuke filmpjes daar. Ik denk dat de beheerder 'm er wel op wil zetten...
- Oogst, met welk programma plak jij de filmpjes aan elkaar en de muziek/aftiteling erbij enzo?
- Oogst, met welk programma plak jij de filmpjes aan elkaar en de muziek/aftiteling erbij enzo?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik meen dat Oogst het had over Premiere. Lijkt me ook wel zo professioneelinquestos schreef op 16 februari 2003 @ 14:19:
- Misschien een idee om 'm op pocketmovies.net te zetten voor de lange termijn. Vindt je altijd wel leuke filmpjes daar. Ik denk dat de beheerder 'm er wel op wil zetten...
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Woei, er lijkt nu toch echt resultaat in te komen. 
Heb dan wel niet meegedaan, maar heb deze thread met veel plezier gevolgd, en genoten van de "test" screenies en filmpjes...
Heb dan wel niet meegedaan, maar heb deze thread met veel plezier gevolgd, en genoten van de "test" screenies en filmpjes...
als het zo ver is kan ik hem op een +/- 50mbit servertje zetten...
Ik zit met een datalimiet, dus als het filmpje 100mb is, wil ik de server beschikbaar stellen v oor 100 man per week..
hij is trouwens niet 24/7 online maar aprox 16-18/7.
Ik zit met een datalimiet, dus als het filmpje 100mb is, wil ik de server beschikbaar stellen v oor 100 man per week..
hij is trouwens niet 24/7 online maar aprox 16-18/7.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Als de movie niet al te groot is wil ik hem wel op mijn webspace zetten (van de TU/e), is een goede verbinding, en heb nog wel wat ruimte vrij. Dus ik wil hem wel hosten (misschien samen met meerdere mensen? )
Inderdaad...
Volgens mij hebben we nu wel host aanbieders genoeg:
Roy
Bluppy2 50 mbit
TD-er 100mbit
MaSsie
We_are_Borg (downloadsnelheid 125Kb/s per ip adres)
Erikje ( 2x 10 Mbit)
Firestorm
KarreMania
Mindconnect
Gladiool?
RexomniuM
Roy
Bluppy2 50 mbit
TD-er 100mbit
MaSsie
Erikje ( 2x 10 Mbit)
Firestorm
KarreMania
Mindconnect
Gladiool?
RexomniuM
Roy schreef op 18 februari 2003 @ 11:33:
Als de movie niet al te groot is wil ik hem wel op mijn webspace zetten (van de TU/e), is een goede verbinding, en heb nog wel wat ruimte vrij. Dus ik wil hem wel hosten (misschien samen met meerdere mensen? )
offtopic:
Hey jij doet ID aan de TU/e zie ik
bevalt dat?
Hey jij doet ID aan de TU/e zie ik
Ja! Ik moet zeggen dat ik het een super gave opleiding vind! Vooral het nieuwe concept dat je alles zelf moet regelen, en dus ook leren spreekt mij heel erg aan.handige_harrie schreef op 18 February 2003 @ 15:56:
[...]
offtopic:
Hey jij doet ID aan de TU/e zie ikbevalt dat?
Ik ben nog eerstejaars, maar nu na een half jaar weet ik wel zeker dat ik de goede keus heb gemaakt.
Als je vragen hebt over de opleiding, mail maar of voeg me toe aan msn (roy@clubr.nl) .
[ Voor 3% gewijzigd door Roy op 18-02-2003 16:57 . Reden: typo ]
Inderdaad...
Kunnen we het eindresultaat ergens bewonderen?
[] ASUS P4PE [] PIV 2,8 [] 1024 DDR [] Radeon 9700 Pro [] WD 80 GIG [] SB Audigy 2 [] Iiyama 22" [] 16x DVD [] Logitech 700MX Optical [] 48x Liteon CDRW [] 1394 present
We zijn allemaal nog aan het wachten op een bepaald iemand..., hè Oogstventje853853 schreef op 18 februari 2003 @ 17:06:
Kunnen we het eindresultaat ergens bewonderen?
Ik denk dat Oogst ons wil verrassen en daarom niet reageert.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Mmmmmm waaaaaaaaah w8ten duurt lang 
Laat ons niet langer in spanning Oogst
Laat ons niet langer in spanning Oogst
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 23:13 ]
ik wacht in spanning hier, laat anders dan horen hoelang we moeten wachten
dan kan ik tenminste stoppen met f5`en tot die tijd
dan kan ik tenminste stoppen met f5`en tot die tijd
Waarom posten jullie nou telkens een ik kan niet wachten postje zo denk ik telkens dat hij klaar is
Verwijderd
Ik heb hem!
Als je hem wilt hebben, mail dan even naar: traphiernietin@hotmail.com.
In het volgende formaat:
Grapje, ik hoop dat hij snel af is.
Is hij ook te downloaden voor non teamleden?
Als je hem wilt hebben, mail dan even naar: traphiernietin@hotmail.com.
In het volgende formaat:
code:
1
2
3
4
| jehotmailadres jehotmailpassword formaatvanfilm hoeveelmb |
Grapje, ik hoop dat hij snel af is.
Is hij ook te downloaden voor non teamleden?
zal toch wel? anders hebben ze helemaal voor niks gedaan
[ Voor 45% gewijzigd door Martink op 20-02-2003 16:20 ]
Knutselsmurf heeft ook nog een 100mbit server waarop ruimte is.....HawVer schreef op 18 February 2003 @ 11:53:
Volgens mij hebben we nu wel host aanbieders genoeg:
Roy
Bluppy2 50 mbit
TD-er 100mbit
MaSsie
Erikje ( 2x 10 Mbit)
Firestorm
KarreMania
Mindconnect
Gladiool?
RexomniuM
- This line is intentionally left blank -
k heb nog ruimte van die xs4all webspace...
maar weet nie precies uit mn hoofd hoeveel en hoe snel..
maar weet nie precies uit mn hoofd hoeveel en hoe snel..
Het filmpje is klaar! 
DIVX 5.03 IS BENODIGD
Download hier de DivX 5.03 'free' bundle, zonder spyware dus:
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/DivX503Bundle.exe
Het filmpje is hier te downloaden, veel kijkplezier
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/de-trein-film.avi
mirrors:
http://www.loadsample.com/downloads/de-trein-film.rar (met dank aan we-are-borg)
- Well done everyone!!
DIVX 5.03 IS BENODIGD
Download hier de DivX 5.03 'free' bundle, zonder spyware dus:
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/DivX503Bundle.exe
Het filmpje is hier te downloaden, veel kijkplezier
http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/de-trein-film.avi
mirrors:
http://www.loadsample.com/downloads/de-trein-film.rar (met dank aan we-are-borg)
- Well done everyone!!
[ Voor 118% gewijzigd door Booster op 23-02-2003 12:58 ]
goeie zaak
ik ben benieuw ik volg dit topic al maanden en aan die pictures te zien zit het er gelikt uit
[ Voor 79% gewijzigd door Icingdeath op 20-02-2003 18:31 ]
even tussendoor: Met welke codec is hij gecompressed? (hij blijft hier hangen op het 1e frame)
Dit topic is gesloten.