[TMF] meeting II

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 617 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

nou zoals eerder vermeld ben ik 20, en hoor ik dus ook een beetje aan de jonge kant, niet dat ik me zo voel, maar toch :7

Verder wil ik anders ook best op 13e plaats staan in het lijstje hoor, kheb er helemaal geen probleem mee, motor + auto + vriendin, allemaal op de 13e gehad :9

als iemand trouwens nog interesse heeft in een sticker van de Athlon XP, dan moet ie ff roepen, dan neem ik ze mee.

Kheb ook nog wat infosheets over de XP en MP processor en van de duron.

10 reasons to buy an XP processor heb ik ook al :)

de A0 posters ga ik niet mee nemen :)

owja, roep maar ff op TMFmeating@alkwantor.nl (meat voor het hapje eten }:O

PS.
Het liefste voor vrijdag half 6 roepen, dan kan ik nog aan het kopieren als er vele tweakers zijn die het moeten hebben :P

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 21 februari 2002 18:50 schreef Hawks het volgende:
Verder wil ik anders ook best op 13e plaats staan in het lijstje hoor, kheb er helemaal geen probleem mee, motor + auto + vriendin, allemaal op de 13e gehad :9
Voor je verjaardag? :? ;)

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 18:51 schreef Heineken het volgende:

[..]

Voor je verjaardag? :? ;)
hmmm, nee geloof het niet >:)

Het meisje van mijn dromen stond ineens voor me op mijn werk, dat was schrikken :+

• botoo
  • Laatst online: 23:37

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
roep...
om AMD-XP sticker
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op donderdag 21 februari 2002 10:11 schreef Renegade een verhaal over sneeuw, trappen en appartementen
Sneeuwt het een keer, is het vlak voor de meeting! sjonge zeg. Laten we met zen allen (als we toch in de buurt zijn) naar de bilt gaan en eens ff laten merken dat we dat spul niet op prijs stellen! :P

Eniewees, ik heb zojuist van men ouders te horen gekregen dat ik de trein van 8 voor 10 trug moet pakken, wat vroeger dan ik gehoopt had, maarja... Voor de rest zie ik nog geen problemen waarom ik niet om 4 uur bij het vlaggetje kan staan! :)

[edit]
10 reasons to buy an XP processor heb ik ook al
Wasda? Een soort grappig verhaaltje ofzo? Dan neem ik 'Learning to love the computer, warts and all' mee offeh, down em van hier. :)
Niet voor gevoelige zieltjes die niet tegen MS kritiek kunnen. Hijs trouwens ook al een keer (door mij) op #tmf langsgekomen

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ik ook sticker.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Stuur die stickers maar via de mail :P

Verwijderd

Sticker wil ik ook wel :)

Ik kreeg er geen bij mijn XP 1500 :'( EDIT: of was het nou een 1600+ :? Een 1,4GHz in elk geval :P

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 19:56 schreef Netman867 het volgende:

[..]

[edit]
[..]

Wasda? Een soort grappig verhaaltje ofzo? Dan neem ik 'Learning to love the computer, warts and all' mee offeh, down em van hier. :)
Niet voor gevoelige zieltjes die niet tegen MS kritiek kunnen. Hijs trouwens ook al een keer (door mij) op #tmf langsgekomen
hehe, dat zijn 10 punten waarom je voor de XP processor van AMD moet kiezen :P

verder staat er nog een leuk grafiekje op met de punten waarop hij beter presteert dan de P4, en nog wat over drivers de hardware en het operating system.

• Robin
  • Niet online
:D :D @ Hawks :D :D

Lijkt wel.... vrijdag :+

[ Voor 51% gewijzigd door Robin op 11-08-2020 21:10 ]

Verwijderd

hehehe, tja,

alleen zijn ze wel glimmend zilver hoor!!

pijltjes,
stickers,
andere zooi,
geld
liggen allemaal al klaar /me heeft er zin in :)

• Spice

Spice

onder het mom van tis weer donderdag(avond) (ik krijg hierbij de vliegende panters echt niet uit mijn hoofd) het volgende voor de weersonheilsprofeten.
Vanwege dit puntje in mijn arbeidsvoorwaarden Kortere werktijd bij warm weer
10. Werknemers die werkzaam zijn in een ruimte zonder air-conditioning behoeven niet meer dan zeven
uur te werken op een werkdag waarop het weerbericht van 14.00 uur voor De Bilt een temperatuur
opgeeft van 30 graden Celsius of hoger, mits de dienst dit toelaat. De (middag-)pauze wordt in acht
genomen.

(nb, ik heb kantoor met balkon met leuk uitzicht dus voor mij is het dan toch lekker bakken geblazen)
(je wil niet weten hoeveel vrij dagen ik heb :) )
heb ik uiteraard de volgende link als favouriet http://www.knmi.nl
en daar staat:
Afbeeldingslocatie: http://www.knmi.nl/webcam/images/ispy.jpg
zal hemels breed 2 a 3 kilometer zijn van waar wij zijn. Kun je dus van te voren ff checken wat voor weer het is.
(helaas functioneert mijn webcam met zicht op de dom door het ontbreken van usb af-bf verloopstukje nog niet, dus wie er 1 heeft! ik wil er 1)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor de mensen die met de trein vanuit het zuiden komen (wauske, Beaves, Hawks en ik volgens het kaartje) en via Eindhoven naar Utrecht willen reizen, is het misschien verstandig om de NS reisinfo te checken...

Komend weekend is er vanuit station Eindhoven geen treinverkeer in noordelijke richting mogelijk. Alle treinen vertrekken vanaf Eindhoven Beukenlaan, dus dat zal wel een zooitje worden. Ik zal proberen er om 16:00 u. te zijn; als het later wordt dan zal ik Jaymz wel een belletje geven...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder stapt beaves in best op en ik in boxtel, dus wij hebben er geen last van, zoalang ze een beetje op tijd rijden.

wij komen om 14.40 in den bosch aan, rijden vervolgens om 15.02 weer verder, waarna we om 15.30 aan komen in utrecht, ruim op tijd om het vlaggetje te zoeken :)

verder heb ik om 0.22 de stoptrein terug, zodat ik om 1.12 in boxtel aan kom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
"ijs en weder dienende" zullen we maar veranderen inaar "NS en weder dienende"
oftewel, aangezien de aanvliegroutes bezaaid zijn met hindernissen is het verstandig om (via ICQ of mIRC) wat telefoonnummers uit te wisselen, zodat we niet voor niets op elkaar staan te wachten of te zoeken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX heeft geen last van de NS, ik heb een chauffeur :P Mecallie :)
de planning is om rond 12.00u ofzo vanaf Assen te vertrekken, als ik me niet vergis :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hcc dagen, cool!
Ik vind dat je het iets later moet plannen, ergens in maart misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op vrijdag 22 februari 2002 08:54 schreef Ann0 het volgende:
hcc dagen, cool!
Ik vind dat je het iets later moet plannen, ergens in maart misschien?
Volgenms mij ben jij niet helemaal op de hoogte :?
Lees deze draad eerst nog maar een keertje door :P
het is al gepland en wel voor dit weekend (23e)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
LoL :D

Anyway, ik heb net Botoo mijn tel. nummer gegeven via icq, als nog iemand 'm wil hoor ik het wel :)

Het is hier trouwens nog steeds droog *D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op vrijdag 22 februari 2002 10:50 schreef Renegade het volgende:
LoL :D

Anyway, ik heb net Botoo mijn tel. nummer gegeven via icq, als nog iemand 'm wil hoor ik het wel :)

Het is hier trouwens nog steeds droog *D
droog, wat is dat :?

als ik hier naar buiten kijk zie ik door de druppels de regen niet eens meer :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Emz, * Sundead wist niet van het bestaan van het vlaggetje :?
Waar kan ik dat vinden enzo :P
Of wordt er van ons verwacht dat we met een vlaggetje aan komen draven :?
Dan moet er nog maar eens wat gesproken worden vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 08:38 schreef GiLeX het volgende:
* GiLeX heeft geen last van de NS, ik heb een chauffeur :P Mecallie :)
de planning is om rond 12.00u ofzo vanaf Assen te vertrekken, als ik me niet vergis :?
Klopt :)

En het lag dan ook nog eens in de planning om op tijd op Utrecht CS te staan :)

Als ik dat weerbericht zo hoor mogen we bijna wel eerder weg ;( Maar goed, op zaterdag zal het wel weer meevallen met de files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 06:53 schreef Hawks het volgende:
Verder stapt beaves in best op en ik in boxtel, dus wij hebben er geen last van, zoalang ze een beetje op tijd rijden.

wij komen om 14.40 in den bosch aan, rijden vervolgens om 15.02 weer verder, waarna we om 15.30 aan komen in utrecht, ruim op tijd om het vlaggetje te zoeken :)

verder heb ik om 0.22 de stoptrein terug, zodat ik om 1.12 in boxtel aan kom!!
Dan pak ik (da's voor mij het makkelijkste) de intercity naar Utrecht die om 14:32 vertrekt vanaf Eindhoven Beukenlaan en daarmee pik ik jullie dan in Den Bosch op.
Vervolgens kunnen we elkaar dan in die trein wel/niet proberen op te zoeken en als we dat wel willen kunnen we misschien beter even telefoonnummers uitwisselen (icq 14808364). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, even om het heel duidelijk te maken:

JA SPICE, IK WIL OOK GRAAG MEE! :D EN OOK ETEN ENZO! :D

ennehm:

HAWK IK WIL OOK GRAAG ZO'N STICKER! :P

ennehm, spice, gaan ze niet zeiken als er zulke bejaarden als botoo en zulke onderdeurtjes zoals ik daar in dat studentending gaan vreten?

En dan nog wat, hoe herken ik jullie? Of moet ik maar gewoon op CS naar wat smoelen kijken die overeen komen met de hiervoor geleverde foto's?

[Edit]

Rijdt er ook trouwens nog iemand langs Zwolle op de weg naar de meeting? En is deze persoon gewillig om een plaatsje in zijn auto af te staan aan deze eenzame ziel zonder rijbewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

LoW. :)
Mec en ik komen vanuit Assen dus mischien kun je met ons mee ........in de kofferbak >:)
Nee geintje, moet je aan Mecallie vragen of hij nog ruimte over heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 15:35 schreef LoWLaNDeR het volgende:

En dan nog wat, hoe herken ik jullie? Of moet ik maar gewoon op CS naar wat smoelen kijken die overeen komen met de hiervoor geleverde foto's?
het is idd wel een idee de lokatie iets kleiner te maken waar je moet zoeken

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:23

Jaymz

Keep on moving !

LoWLaNDeR added tot list; dubbelpost van spook weggehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:41 schreef GiLeX het volgende:
LoW. :)
Mec en ik komen vanuit Assen dus mischien kun je met ons mee ........in de kofferbak >:)
Nee geintje, moet je aan Mecallie vragen of hij nog ruimte over heeft :)
Meccie? pleeeeeaaseeeeeeeeeeee :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 15:49 schreef spook het volgende:

[..]

het is idd wel een idee de lokatie iets kleiner te maken waar je moet zoeken
Dan zit je nog altijd met het probleem dat veel mensen de weg niet weten op CS (ik in ieder geval niet), dus als jij een bepaalde plaats in gedachten hebt bij 't CS dan zit ik echt zo van :?

Maarehm, d'r zal vast wel een voor ons allen bekende snackketen aanwezig zijn op CS? Dan kunnen we bv daarvoor afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op vrijdag 22 februari 2002 16:14 schreef LoWLaNDeR het volgende:

Dan zit je nog altijd met het probleem dat veel mensen de weg niet weten op CS (ik in ieder geval niet), dus als jij een bepaalde plaats in gedachten hebt bij 't CS dan zit ik echt zo van :?

Maarehm, d'r zal vast wel een voor ons allen bekende snackketen aanwezig zijn op CS? Dan kunnen we bv daarvoor afspreken.
Het vlaggetje beslaat nog geen 1 m2 dus veel kleiner kan niet. Tis ook makkelijk te vinden, centrale hal, in het midden. iesie. (* netman waser nog nooit geweest en had maar 2 minuten nodig omet te vinden.) Dan is het ff smoelen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Is is 'onder' het grote blauwe bord met vertrektijden en perrons enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 22 februari 2002 16:23 schreef Jaymz het volgende:
Is is 'onder' het grote blauwe bord met vertrektijden en perrons enzo :)
Smoelen zoeken hoeft denk ik niet... Kijk maar naar een gek in een rolstoel :P

't is namelijk nog steeds droog :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* Rennie ,

* KeX is een paar dagen offline geweest omdat één of andere onbezonnen NUON idioot 380V door ons huis heeft gejaagd zodat het één en ander aan apparaatuur weggefikt is en mijn inet daarmee ook plat lag. Ik wilde pogen nog wat af te spreken, maar ik denk dat we beter in Utrecht kunnen afspreken, mits je nog kan komen met je sneeuw perikelen. Ik moet zelf ook overdag iemand nog helpen verhuizen zodat een tijdsgarantie moeilijk wordt. Daarom wil ik me bij deze van het 16:00 CS lijstje verwijderen, oh nee daar stond ik al niet op. Ik print op dit moment de lokatie van Bacchant uit en zorg dat ik daar verschijn aanemende dat jullie daar zeker om half zes a zes uur zijn. Overigens wat is het idee van de tijd tussen 16:00 en 18:00. Wordt dat Mike of pjoetershops en de daarbij behorende verkopers lastigvalpraktijken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 had LoWLaNDeR een angstig vermoeden:
ennehm, spice, gaan ze niet zeiken als er zulke bejaarden als botoo en zulke onderdeurtjes zoals ik daar in dat studentending gaan vreten?[/b]
hmzzz, er zal hooguit gedacht worden dat jij een schandknaapje bent en ik een ouwe rugridder...
naja er zijn ergere dingen, vraag maar aan TgF, die weet daar veel meer van })

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 20:26 schreef botoo het volgende:

[..]

hmzzz, er zal hooguit gedacht worden dat jij een schandknaapje bent en ik een ouwe rugridder...
:D >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
En hoe weet jij dat? Een keer bijgeweest? :P
Nou, ik neem noodgedwongen de rest van de avond vrij.... Maar ff de 10 KM kijken ofzo.
IK WIL NIET!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Hey * Jaymz , wil je nog meerijden! Dan moet je het wel ff zeggen! ICQ me ofzo :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
O ja, Spice: waar kan je daar in Utrecht ergens gratis parken? Ik heb zo'n gloeiende hekel aan tarieven van 3 euro/uur die ik doordeweeks moet betalen dat ik vind dat het 's weekends gratis moet zijn... :(

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low: je mag wel met mij ONS mee hoor.
Nu hopen dat je nog iets leest ofzo :)

Sorie, ik was er dus even niet vandaag...

Ik heb je mijn telefoonnummer per ICQ gestuurd, als je even belt is het geregeld... niet voor 8.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, mn ICQ nr is die van mn linux bak, maar mn provider zorgt ervoor dat ik onder linux niet kan icq'en en ircen enzo :(

Eens kijken of ik heeeeeeeel erg snel even onder mn oude account kan icq'en op deze bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice hoor, die userchange functie van ICQ. 'k zal je zo rond 12:00 bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op zaterdag 23 februari 2002 01:13 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Nice hoor, die userchange functie van ICQ. 'k zal je zo rond 12:00 bellen :D
dan zit die waarschijnlijk bij mij of we zijn net Beilen voobij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 01:28 schreef GiLeX het volgende:

[..]

dan zit die waarschijnlijk bij mij of we zijn net Beilen voobij :P
Maar dat geeft niets, dat past mooi. Zolang we Zwolle nog niet voorbij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohw damn
op de één of andere stomme manier ben ik je nummer weer kwijt mecallie, ben je nog aanwezig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
* Rennie is er vandaag ook bij :)

die zal alleen tegen 22:00 ook vertrekken om zich voor te gaan bereiden op een afspraakje dat hij vanavond heeft :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
* Renegade heeft net via de GSM de wondere avonturen van Mec in Assen kunnen volgen >:) :P

To be continued @ 16:00 :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
* Netman768 neemt een mobiel mee.
Ik verwacht ruim op tijd bij het trefpunt te staan. Als ik te laat ben (betwijfel ik ten zeerste) kunnen jullie daar bellen waar ik uithang. Een telefoonnummer van iemand anders zou ik op prijs stellen. :)
edit:
kheb die van * Rennie nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
* Renegade heeft ondertussen de nummers van Gilex, Netman, Botoo en Mec

Zou wel goed moeten komen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 23 februari 2002 12:28 schreef Renegade het volgende:
* Renegade heeft ondertussen de nummers van Gilex, Netman, Botoo en Mec

Zou wel goed moeten komen :)
Maar ik heb ze nog niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 23 februari 2002 12:22 deelde Netman867 zijn 06 met ons:
Is dat wel zo slim jongen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 23 februari 2002 12:32 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Is dat wel zo slim jongen ?
wrom dan?
Ok, me snep al, ik zal hem weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

som is ff voor me op wie allemaal gaan meeten.
en maak fotowz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 23 februari 2002 12:43 schreef MasterXP het volgende:
en maak fotowz
eerste verzoek: infodraad
Tweede verzoek: zeker van plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op zaterdag 23 februari 2002 12:43 schreef MasterXP het volgende:
en maak fotowz
[topic=388692]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zaterdag 23 februari 2002 12:45 schreef Renegade het volgende:

[..]

[topic=388692]

kwas je lekker voor! :P

Eniewees, ik ga me nu klaarmaken voor vertrek! CU at Utrecht CS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:42
[aaarrrgggg modus]
AAHHH ik ben een dag later trug van vakantie en kan het niet halen vanavond :'( 'k hoop dat jullie me kunnen vergeven op dit feit :(
[/aaarrrgggg modus]

owja ik ben terug van vakantie :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Nou, ik ben al trug! Ik zou zeggen, afterparty maar he? :P
Ik heb het ontzettend leuk gevonden jullie nou eens IRL te zien en ik kijk al uit naar de volgende meeting. (inclusief TgF, Robin Vreuls en Wauske!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

:( Niet de 1e , trein gehaald dus Netman en station gevonden :)
Ik heb me ook goed vermaakt, ben op tijd naar huis gegaan om Spice-girl op te vrolijken (is een beetje ziekjes) en is gelukt dus ff hier kijken. Meeting III lijkt me een goed plan alleen we hebben vanavond nix afgesproken :?
Zal wel weer goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 23:21 schreef Netman867 het volgende:
(inclusief TgF, Robin Vreuls en Wauske!) :)
Aaahh, wat liev O+ :*

Mjah, wat ik allemaal heb uitgespookt heb kun je wel lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Aaahh, wat liev O+ :*

Mjah, wat ik allemaal heb uitgespookt heb kun je wel lezen :P
Tegen de tijd dat je het eind van de draad bereikt ben je het begin al vergeten.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 00:16 schreef Netman867 het volgende:
Tegen de tijd dat je het eind van de draad bereikt ben je het begin al vergeten.... :P
Jullie denken echt dat ik deze draad niet heb gelezen he O-) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook terug, en heeft het bijzonder naar zijn zin gehad.

Bovendien zijn er nuttige dingen besproken ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaahooeeeeee
met een moderatieoffensief van een slordige 20 punten heb ik de modQ leeg gewerkt
way to go! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 00:49 schreef LoWLaNDeR het volgende:
* Robin is ook terug, en heeft het bijzonder naar zijn zin gehad.

Bovendien zijn er nuttige dingen besproken ;) :)
Vertel vertel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 00:59 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Waaahooeeeeee
met een moderatieoffensief van een slordige 20 punten heb ik de modQ leeg gewerkt
way to go! :D
En hoeveel reacties heb je daadwerkelijk gemod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX is back.

Het was leuk om de mens achter de nick eens te zien. Ik hoop dat de verschillende gesprekken die gevoerd zijn in de loop der tijd nog wat concreets op gaan leveren.

Goh, * KeX praat je in jezelf?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker niet ;) 't is nog nooit zo druk geweest op TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
* mr_a is also back. Weer wat kilometertjes voor mijn Fiatje. :)

En nu een 1ste biertje, hehe.

*proost* trouwens.

Ik vond het een enerverende dag, leuk om jullie allemaal te zien! Grappig dat je toch niet wildvreemd voor elkaar bent. /16ers zijn een hecht zooitje, uit divers hout gesneden! :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Heb ik weer eens wat gemist ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 24 februari 2002 01:52 schreef Robin Vreuls het volgende:
Heb ik weer eens wat gemist ;(
Yep :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

IDD >:)

Het was gezellig en "produktief" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
En ik ben natuurlijk weer de laatste... |:(

Maar goed, ik had warempel een aardige (trein)taxichauffeur die niet eens te hard reed, dus ik ben tevreden.

Ik vond de meeting heel erg gezellig en stel voor dat we nu al eens langzaam gaan nadenken over het vervolg... Wat gaan we dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0001.JPG
In de stationsrestauratie, wachtend op razende Rennie.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0002.JPG
GiLeX probeert :D na te doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0003.JPG
Je moet toch ergens een foto van maken: Thor-korenwolf dan maar.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0004.JPG
Wat gaan we eten (Bacchant)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0005.JPG
Als je niet uikijkt eet ik die camera op :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0007.JPG
Zou dat lekker zijn zo'n digitale camera :?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0009.JPG
Modders gezien vanaf +4 Inzichtvol

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0010.JPG
+4 Interresant

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0011.JPG
-1 Troll

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0012.JPG
-1 Flamebait

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0014.JPG
Zou 'ie in de soepkom passen :?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0015.JPG
Waar is die modderpoel nou :?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0016.JPG
Eh, ja. Goeie vraag :{

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0017.JPG
Botoo's mond valt open. Waarvan weetie zelf niet eens

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0018.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0019.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0021.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0022.JPG
Waarom ík nou altijd ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0023.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0024.JPG
Heej, Jaymz is er ook...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0025.JPG
* KeX aan het Flex-en

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jharting/GoT/TMF/RIMG0030.JPG
Nee jongens. Dat kun je écht niet modereren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 24 februari 2002 02:25 schreef Thor-korenwolf het volgende:
En ik ben natuurlijk weer de laatste... |:(

Maar goed, ik had warempel een aardige (trein)taxichauffeur die niet eens te hard reed, dus ik ben tevreden.
Ligt eraan wat jij te hard vind natuurlijk ;)
Ik vond de meeting heel erg gezellig en stel voor dat we nu al eens langzaam gaan nadenken over het vervolg... Wat gaan we dan doen?
Eerst maar het "plan" uitvoeren met wat Hawks in zijn bezit heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Nou, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven, dus hier zijn mijn foto's... De foto's in het donker zijn helaas een beetje wazig geworden. Dat heb ik altijd, want dan knip ik te snel... |:(

* korenwolf speciaal voor testcase de namen...

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/m.n.g.v.herpen/dcp_4397.jpg
v.l.n.r. spook, botoo, Jaymz, LoWLaNDeR, Netman867, Sundead en mr_a

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/m.n.g.v.herpen/dcp_4398.jpg
v.l.n.r. Netman867, Sundead, mr_a, Mecallie, Beaves, Hawks, Spice, spook en botoo

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/m.n.g.v.herpen/dcp_4399.jpg
v.l.n.r. botoo, Jaymz, LoWLaNDeR, GiLeX en Netman867

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/m.n.g.v.herpen/dcp_4402.jpg
links mr_a, rechts Sundead

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/m.n.g.v.herpen/dcp_4403.jpg
de vier meest zichtbare personen v.l.n.r. mr_a, Hawks, Mecallie en Sundead

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/m.n.g.v.herpen/dcp_4404.jpg
[sub]Heej, een nieuw gezicht! Rechts naast spook zit Kex...

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/e/m.n.g.v.herpen/dcp_4405.jpg
bo, mr_a en de rest is te donker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz, Thor: een woordje: MO-DEM! |:(
;) :P

Daarbij komt nog: ik ben ook weer thuis, met 517 KM op de teller :P

(als het goed is komen er van mij ook pics)

Pre-edit: en dit is de 8e keer dat ik het submit, met waarschijnlijk weer een foutmelding :z

Als het goed is staat hier zo een pic:

LAAT MAAR :(
Morgen weer een dag :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 24 februari 2002 03:00 schreef Mecallie het volgende:
Jaymz, Thor: een woordje: MO-DEM! |:(
;) :P
Jij bent niet het enige slachtoffer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Ik ben er blijkbaar dankzij men geweldige positie ten opzichte van de fotograven (pal dernaast) in geslaagd om (tot nu toe) op geen enkele foto bij bacchant te staan. :P (:()

Ik zou toch zweren dat botoo me een keer te grazen had genomen. :)

[edit]
Zou dat lekker zijn zo'n digitale camera :?
is trouwens een mooie interpretatie van die foto. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

god damn, ligt @home eruit als ik thuis kom, kon ik hier niet meer rondsnuffelen :(

mja, twas in ieder geval kei gezellig, en zoals meer gezecht hierboven leuk om jullie eens realtime te zien.

Leuke foto's, maar wel wat zwaar voor de modemers onder ons, sjees wat laaid ie snel hierzo :9

denk dat ik vandaag weer ga ;), en nog ff af te spreken wat de doen met.... voor degene die het meegepicked hebben :)

HEY Thor en Jaymz, er missen nog een aantal foto's tussen (aan de nrtjes te zien) zijn die mislukt, zo nee kun je die ook ff doormailen of ergens online zetten, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Eerst maar het "plan" uitvoeren met wat Hawks in zijn bezit heeft :?
En ik dacht dat we alle 'plannen' wel voor bacchant hadden gehad. Ik moet weer eens een keer vroeger weg en: Jawel, ze gaan gewoon buiten je om lopen discussieren! :( Je kan ze ook geen _moment_ alleen laten :P

[edit]
denk dat ik vandaag weer ga ;), en nog ff af te spreken wat de doen met.... voor degene die het meegepicked hebben :)
* netman voelt zich erg left-out. Er is ook niemand op IRC die hem ff kan helpen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Netman, kijk maar eens op je ICQ,
daar zit ik nu ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Misschien de foto's +4 informatief maken voor degenen die er niet bij konden zijn, door wat namen erbij te zetten (in goede volgorde liefst)? :) Ik (her)ken helaas maar een stuk of vijf TMF-ers erop. TIA.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Heeft iemand inmiddels al wat van * botoo gehoord? Verdwaald onderweg naar huis? of slaaptie nog? :?

[edit]
Ja dus, hij heeft zich al gemeld in het logboek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Idd ik ben weer op mijn post :)
Ik had gisteravond natuurlijk wat uit te leggen toen ik zonder sleutel thuis aan kwam :* en het was niet +4 verstandig om onmiddelijk achter de pc te kruipen...
aandachtige TMF'ers hadden al een duimafdruk op een kalende schedel gezien ;)

Foto's zal ik straks ff plaatsen, ik wilde eerst mijn relaas van gisteren op papier zetten voordat ik teveel dingen ga vergeten/overslaan :+

Onnodig om te zeggen dat ik me prima vermaakt heb :)
euh, ja ik kijk altijd zo 'vrolijk', dat betekend niets...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Leuke foto's, alleen jammer voor de modemmers ;)

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar heb gisteren de queue uitgemolken.

En tot de volgende meeting.
ttl

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 14:41 schreef testcase het volgende:
Misschien de foto's +4 informatief maken voor degenen die er niet bij konden zijn, door wat namen erbij te zetten (in goede volgorde liefst)? :) Ik (her)ken helaas maar een stuk of vijf TMF-ers erop. TIA.
done :)
Op zondag 24 februari 2002 11:27 schreef Hawks het volgende:
HEY Thor en Jaymz, er missen nog een aantal foto's tussen (aan de nrtjes te zien) zijn die mislukt, zo nee kun je die ook ff doormailen of ergens online zetten, tnx
Dat ga ik niet doen; dat zijn hele vage, onduidelijke, mislukte en verwijderde foto's... Sorry... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op zondag 24 februari 2002 16:34 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

done :)
Tnx :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Woei @ fotoos :D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 24 februari 2002 18:00 schreef Robin Vreuls het volgende:
Woei @ fotoos :D :7
En er komen er nog meer :P (O.a. Mecallie moet zijn foto's nog ff online schoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Aangezien ik _wel_ de foto's modem-friendly :? maak, durf ik ze wel allemaal te plaatsen (ook omdat ik er zelf niet op sta dan ;)

Allereerst de /16 regelneef award winning spice, hier in een ultieme poging om het Statue of Liberty te laten zien hoe het nu echt moet...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_01.jpg

Een koud, edoch +3 zinvol overleg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_02.jpg

Hier word geschranst,
let op de zuinige blik van Beaves, die schijnbaar afvraagt of het patat is of een worm,
en Mecallie die daar een stuk minder kritisch over doet

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_03.jpg

(Netman) Yukkk, waar ben ik terechtgekomen, ik voel :r opkomen
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_04.jpg

errr, ik heb niet overal commentaar op ;)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_05.jpg

Spook in mantra-trance:
hmmmmmm...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_06.jpg

Spook, Kex en Netman
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_07.jpg

De wolven vieren feest >:)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_08.jpg

De beschaafde afdeling van de wolvenroedel
deze weten _echt_ waar mes en vork voor dienen...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_09.jpg

Owja, er werd nog wat gedronken ook...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_10.jpg

zware gesprekken gevoerd...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_11.jpg

Nog meer gedronken, maar ook geluisterd...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_12.jpg

Het leek zo beschaafd te beginnen...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_13.jpg

Geen commentaar...})
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_14.jpg

In de stationsrestauratie was alles nog rustig, maar toen was Renegade er nog niet...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_15.jpg

De laatste foto, onnodig om te melden dat ze niet op tijdvolgorde staan...
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/tmf_16.jpg

volgens mij hoort hier een andere tekst bij ;)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/hypnose.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op zondag 24 februari 2002 20:29 schreef botoo het volgende:

volgens mij hoort hier een andere tekst bij ;)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~van.der.heyden/tmf/hypnose.jpg
LOL @ Botoo! :)
Daar heb ik inderdaad wel 'n beetje slaperige oogjes ja! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Spice-girl was benieuwd naar mijn Award, had ik um niet bij mike laten liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Op zondag 24 februari 2002 21:33 schreef Spice het volgende:
Spice-girl was benieuwd naar mijn Award, had ik um niet bij mike laten liggen >:)
moek een nieuwe voor je maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit was in elk geval 1 foto. (nog niet compleet)

Een foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.mecallie.com/1gr.jpg

Dan eentje van wat de gemiddelde eter kreeg (onbeperkt!):
Afbeeldingslocatie: http://www.mecallie.com/rib.jpg

En vervolgens ontvingen ik en Beaves ;) voor het zelfde bedrag:
Afbeeldingslocatie: http://www.mecallie.com/bief.jpg

Gelukkig was de friet ook gratis >:)

EDIT: en dan nog een schoolvoorbeeld van een foute foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.mecallie.com/Gilex.jpg

EDIT2: Hij was nog fouter zonder rode ogen reductie :)
EDIT3: :'( Ik was moe! Typo's verbeterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
* Renegade kruipt onder zijn Duitse rots vandaan :)

Leuk om iedereen eens in het echt gezien te hebben (en om sommigen nog eens gezien te hebben) *D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 24 februari 2002 22:05 schreef Mecallie het volgende:
En vervolens ontvingen ik en Beavis voor het zelfde bedrag:
[afbeelding]
Ehhm, het is Beaves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op zondag 24 februari 2002 22:38 schreef Beaves het volgende:

[..]

Ehhm, het is Beaves ;)
en vervolens moet vervolgens zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.mecallie.com/Gilex.jpg
Ben jij de zanger van Volumia! :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 24 februari 2002 22:48 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Ben jij de zanger van Volumia! :? :P
Nee, van Modlumia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, tja is dat niets, muziek gaan maken met de kast en beeldscherm enzo,
ze kunnen het ook met hard disks :+

ik ga wel met processors op een trommel slaan :), of met een cdromspeler op mijn monitor ofzo :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste